Master of RPG
I joined on January 1970, I am a proud and I've made 2,714 posts
KAKAROTTO!
|
Post by Vegeta on May 25, 2015 9:15:25 GMT
Jayden Yggdrasil
Hoj lachte even en wachtte tot Hayden overeind was en yrok nu rustig hrt meisje tegen zich aan, zodat die verder kon slapen aangezien direct toen Hayden weg was ze iets onrustig werd, maar eenmaal weer tegen haydrn aan weer kalmeerde." I know I an one, that's a fact. But we do ned a new butler." Sprak hij en glimlachte even een beetje en keek naar velma en toen naar hem toen hij weer wat zei." Well Jeeves accomplished good after all. Cause if you didn't hear my computers which I installed right after Vidic died to keep an eye on everything, I think you would have done it." Hij wees nu even naar een kastje en knikte toen naar Velma."there is an revolver in that drawer. Take it for your safety. I don't know if you have a gun yourself Hayden?"
|
|
Master of RPG
I joined on January 1970, I am a proud Female and I've made 1,894 posts
|
Post by Cindy on May 25, 2015 10:34:20 GMT
Hayden Mestriel
Hij keek naar Jayden bij die woorden en schudde zijn hoofd. "No, because you came home drunk, that's why I didn't do it. It's no use for us both being down," zei hij nu ook gewoon en keek even naar de hechtingen van Velma en keek dan weer naar Jayden en Kathlynn. "Of course I have my own," zei hij rustig en haalde die even onder het bed uit, er zat wel nog bloed op van de dokter die hij neer had geschoten omdat hij het ook gewoon tegen de man had aangedrukt. Hij veegde het gedroogde bloed er wat af en stak het dan onder de riem van zijn broek. "Well, let's go then," zei hij rustig en deed de deur nu van het slot af.
|
|
Master of RPG
KAKAROTTO!
|
Post by Vegeta on May 25, 2015 14:49:08 GMT
Jayden + Velma
Jayden knikte even en sloot zijn ogen nu weer een beetje. " Good luck you two." Sprak hij en slikte even een beerje en trok het meisje nog een beetje nader bij hem rn zag hoe ze haar duim nubweer rustig in haar mond stak en Jaydens shirt nu vastpakte. Hij glimlachte even een beetje en keek hen nu even na, nafat Vrlma nu dr revolver in haar handen had."Hayden, promise me one thing.. hold me back if I want to shoot him, cause I bloody want to." Zei ze nu eerlijk tegen hrm en volgde hem nu maar, Jeeves was inmiddels in de keuken heel onschuldig ontbijt aan het klaarmaken in zijn badjas en zijn konijnenslippers,al was dat ontbijt gewoon bedoeld voor hem zelf, en niet voor hen.
|
|
Master of RPG
|
Post by Cindy on May 25, 2015 15:27:04 GMT
Hayden Mestriel
Hij keek naar Jayden en knikte nog even waarna hij even naar Velma keek en zacht lachte. "Oh please, let me do the shooting then," zei hij en liep rustig naar beneden. Hij hoorde geluiden vanuit de keuken waardoor hij daar ook meteen heen liep en naar Jeeves keek. "Goodmorning Jeeves, You should enjoy that meal while you still have it, because it wil be your last for a while," zei hij rustig tegen de man en greens breed. "If you would just work with me," zei hij rustig en nam nu ook gewoon de revolver uit de handen van Velma. "Just to be sure dear, you don't want to shoot him," zei hij nu ook even ter verduidelijking en richtte beide geweren nu op hem.
|
|
Master of RPG
KAKAROTTO!
|
Post by Vegeta on May 25, 2015 19:13:53 GMT
Velma Marylin
Het was maar goed dat Hayden het pistool al afpakte aangezien Velma het al direct op hem richtte toen hij hem zag en niet twijfelde om te schieten. Ze snoof even en liep naar hrm toe waarna zr hem nu een flinke klap tegen de kom gaf, waardoor de cornflakes en de mrlk in zijn gezicht splette en de kom op de grond viel, kapot uiteraard." Hr won't enjoy anymore. You can suck on your jjacket or those slippers. " sprak ze duidelijk kwaad en Jeeves veegde de melk een beetje uit zijn gezicht en keek naar hen beide, vrij onschuldig." Sir, Madam, why are you possibly use al this violence at me, I didn't do anything wrong." Hij was meer op Haydrn aan het spelen aangezien velma wel meer wist en die balde momenteel ook hasr vuisten, klaar om hem in elkaar te slaan.
|
|
Master of RPG
|
Post by Cindy on May 25, 2015 20:34:59 GMT
Hayden Mestriel
Hij keek naar Jeeves en zag Velma naar hem toelopen en de kom een klap gaf. Hij trok een wenkbrauw op. "What a waste." mompelde hij er enkel zachtjes op en keek weer naar Jeeves en voelde een schok door zich heen gaan, maar hij klemde zijn kaken op elkaar om het te verbijten. Hij zou nu niet naar de chip luisteren. Hij ging er wel langer last van hebben als hij Jeeves zou opsluiten, tot het uiteindelijk zover zou komen dat hij de man weer vrij zou laten, maar hij zou het tegenwerken. "Cut the crap Jeeves, please. You shouldn't have informed that Velma and kathlynn were here, then we shouldn't have done this," zei hij rustig en voelde nu weer een schok door zich heen gaan waardoor hij per ongeluk een van de geweren afschoot maar net naast Jeeves terechtkwam. "Fuck," klonk hij dan ook en richtte de geweren nu allebei naar de grond. Hij kon niet riskeren om Jeeves te doden. "Can you take him down the basement? I'll follow," zei hij nu ook rustig tegen Velma.
|
|
Master of RPG
KAKAROTTO!
|
Post by Vegeta on May 25, 2015 21:29:21 GMT
Velma Marylin
Ze gaf hem even een dreun, al schrok ze van de kogel die ook haar nu op een haar na miste, en slikte even." Wait." Sprak ze en gaf hem gewoon een dreun op zijn slaap waardooe hij bewusteloos neerzakte en tilde hem nu gewoon rustig op." Lay down the guns. I promise I won't touch them. And i am going to do something about your chip oke? Cause I see it's bothering you, and you saved me as well." Sprak ze nu tegen hem." And don't say again you won't. It's not a favor for yourself but for Kathlynn Jayden and Me. You are a good guy Hayden, and that chip makes you horrid."
|
|
Master of RPG
|
Post by Cindy on May 25, 2015 21:38:26 GMT
Hayden Mestriel
Hij keek even naar Velma en knikte rustig. Hij legde de geweren nu rustig naar en leunde tegen het aanrecht aan. Toen ze weer begon over de chip te verwijderen zuchtte hij. "I don't want it removed, how horrid it makes me. It keeps me in control, and I don't need all the feelings that were hold back from me. If you want me to get a very big breakdown, then you should remove it. It won't do anything good to me and so not to you," sprak hij nu ook gewoon. Hij wilde de chip wel gewoon houden. Als hij er dood aanging was het maar zo, hij wou de gevoelens van de dood van zijn ouders niet terug hebben, van het verraad van zijn zus, nu was alles nog in toom, maar aangezien hij er nu al zo erg op reageerde met de chip wilde hij niet weten wat er zonder de chip zou gebeuren. "So I won't, if you like it or not,"
|
|
Master of RPG
KAKAROTTO!
|
Post by Vegeta on May 25, 2015 21:49:40 GMT
Velma Marylin
Ze zuchtte even en slikte even." What if J say i can chsnge the program from it? I did it with my husband, so he could keep it. He had been through a lot to, and he reacted the same eay as you do noe, but you get shocks from it, do you?" Sprak ze en slikte even." I just want to help Hayden. But I cannot force you. And I won't force you. I just.. I don't wsnt to see someone else die because of that chip. Because he betrayed the templars for being with me." Een traan gleed even over hasr eang heen en ze slikte even." I can kill this man. He was aldo the one in my home al those years ago. Hr killed Kathlynn his father. Under the order of someone named Cross. Sorry thst I told you this, it's just do deep in my heart. And it bothrrs me that everyone ar abstergo has one. You cannot call that freedom, can you? Not to think for yourself.. oh gosh hear me blabbing about it." Haar schouders brgonnen te schokken waardoor ze nu Jeeves op de grond liet vallen." Sorry i am such an emotional bitch."
|
|
Master of RPG
|
Post by Cindy on May 26, 2015 4:37:18 GMT
Hayden Mestriel
Hij zuchtte diep toen ze er verder over door ging en schudde zijn hoofd langzaam. "I don't want anything to change, I don't need the changes. The shocks are noting serious, it'll go away eventually." zei hij ook gewoon en bleef rustig staan waar hij stond terwijl hij maar verder luisterde naar haar. "Please shut up, it's annoying," zei hij rustig tegen haar en liep nu naar Jeeves toe toen ze die liet vallen. "I don't need freedom, I'm fine like it is. Caged, maybe, but atleast I'm alive and Safe for now. So I don't really care," hij tilde Jeeves nu zelf op en bracht hem naar de keldertrap. "But yes you are an emotional bitch, but it means you really are Jaydens sister, because he is also a emotional bastard." Hij haalde zijn schouders op en bracht Jeeves nu verder naar beneden en zette hem vast in de kettingen en nam alles van hem af wat hij zou kunnen gebruiken. "We need to keep him hydrated, otherwise he'll be dead in 3 days,"
|
|
Master of RPG
KAKAROTTO!
|
Post by Vegeta on May 26, 2015 8:43:47 GMT
Velma Marylin
Het deed haar wel heel erg pijn op de manier hoe Hayden erop in ging, noest ze zeggen, maar ze zou het ooit wel normaal aan iemand kunnen vertellen, haar verhaal, wat ze toch een keer kwijt moest. Ze liep nu ook in volle stilte achter Hayden aan naar beneden en keek haar ogen toh wel uit toen ze door de wapenkelder heen gingen en slikte. Het was geen kleine collectie, en toen ze de doos zag liggen glimlachte ze wat waterig, ze was allang blij dat het niet weggegooid was, al was het dan in een ruimte neergelegd waar waarschijnlijk niet heel veel zouden komen. Ze knikte even op zijn woorden en keek naar Jeeves die nog altijd bewusteloos in de kettingen zat en pakte een bak die ze zag staan, en vulde die snel met water boven voor ze terug kwam." Here, he has water now." Sprak ze rustig en lachte nog ietsjes waterig, terwijl ze de bak in dr cel neerzette. " He is a dog from now on. But i still want to kill that son of a bitch.."
|
|
Master of RPG
|
Post by Cindy on May 26, 2015 18:31:33 GMT
Hayden Mestriel
Met een zucht keek hij weer naar Velma toen hij har gekwetst leek te hebben. "I'm sorry, but I didnt have much of a happy life myself, I don't want to hurt you with my behavior." zei hijnu ook gewoon rustig en keek even naar Jeeves. "I bet Jayden wantsto listen to your story if he trusts and believes you eventually.I'm not the one who loves to hear other people's stories," sprak hij eerlijk en sloeg nu een arm om haar heen toen ze weer beneden was. "Well, I guess we have to make breakfast today," klonk hij vrij onschuldig en trok haar rustig mee naar boven nu. "I'll tell you why I don't want to know of your past though. I don't want to accept anyone in my life, and I don't want people to accept me in their life. I try to make people hate me so that they would leave me alone. It's not working now though. Kathlynn got stuck to me, Jayden loves me, I can't really escape now,"
|
|
Master of RPG
KAKAROTTO!
|
Post by Vegeta on May 26, 2015 19:05:56 GMT
Velma Marylin
Ze keek naar hem en glimlachte weer zwakjes bij de arm om haar heen en liep gewoon weer rustig mee naar boven terwijl ze naar hem luisterde." I noticed." Sprak ze toen hij klaar was met zijn verhaal." It's something I did to, until I couldn't run away anymore, just like you now. You also cannot run anymore." Ze keek hem aan en hoorde nu voetstappen de trap afrennen en glimlachte even toen ze de tv hoorde aan gaan. Duidelijk was Kathlynn wakker, aangezien die altijd als er überhaupt nog iemand sliep, altijd rustig voor de tv ging zitten kijken." Oh and Hayden, whatever is your story, now you won't have to act like that around us. Even though I don't know you well, you feel like Family. And kathlynn trusts you, and believe me when I say she doesn't trust people very often due to the passing of her dad."
|
|
Master of RPG
|
Post by Cindy on May 26, 2015 19:12:36 GMT
Hayden Mestriel
Hij keek naar haar en knikte rustig toen zezei dat zij dat ook had gedaan. "I indeed can't run anymore, but I won't give my walls up that easily. It's hard enough for me to keep standing here with all of you." zei hij zacht en lip rustig verder tot ze weer boven waren en keek even naar Kathlynn voor de tv nu en glimlachte kort en klein. "I will stay like I am now, I don't want to change my way of life for all of you. I think I'll stay here untill Jayden recovered, and then I'll go home again without him. He deserves someone who love him after all, and I'm not that guy," hij liep verder door naar de keuken nu om wat klaar te maken.
|
|
Master of RPG
KAKAROTTO!
|
Post by Vegeta on May 26, 2015 21:07:04 GMT
Velma Marylin
Ze keek naar hem en zuchtte even voor een moment." Hayden. Please don't go. Only if it's for Kathlynn."sprak ze nu eerlijk. You saw what happened yesterday after you forgot everything. What will happen if you leave? Only if it was for this reason. Jayden loves you, and I see his eye sprakle everytime he looks at you. You aren't the perfect lover, but I can see that Jayden will get used to it. But i don't want to be the one to judge that. Just know, if you leave, you will isolate yourself. But after everything its your choice." Ze liep nu ook rudtig naar de keuken en keek even naar de cornflakes en melk die er nog op de grond lagen en nego het even een beetje op te ruimen nu." Just put everything on the table jayden. We aren't yo lazy to make something ourselves. I will call jayden and we will have some breakfast together. "
|
|