Master of RPG
I joined on January 1970, I am a proud Female and I've made 1,894 posts
|
Post by Cindy on Jun 28, 2015 18:32:31 GMT
Hayden Mestriel
Hij keek naar haar en glimlachte weer even. "Well thank you?" Zei hij nu met een lachje en keek dan weer naar Velma toen ze begon te praten. "It's bothering me too," murmelde hij en sloot zijn ogen nu even en zuchtte diep. Hij keek maar weer naar haar toen ze vroeg of hij haar kon vergeven en haalde zijn schouders op. "Rather than asking me if I forgive you, you should ask Kathlynn. She's the one who got slapped. I don't really care how you behave. But I can assure you that I'll hit the shit out of you if you ever do again what you did yesterday and today." Sprak hij hard en keek dan naar Esmee die nu naar de vlinders keek waarbij hij zachtjes zuchtte.
|
|
Master of RPG
I joined on January 1970, I am a proud and I've made 2,714 posts
KAKAROTTO!
|
Post by Vegeta on Jun 28, 2015 19:49:49 GMT
Velma Marylin
Ze zuchtte even en keek naar Esmee." I already Asked her. She hugged me, and said ; mommy was in a bad mood." Sprak ze en keek nu terug naar Hayden." It was like I woke up that moment. Like something snapped in me when I hitted her and she went away, crying. When Jayden csme well I just started crying not a moment after. My lifr has been destroyed, but I must admit here is a chance for a new one. And I hope that you are a part of it Hayden. As family.as an Uncle to my daughter. I would like to ask you.. would you accept if I make you the godfather of her ? Along with Jayden ?" Vroeg ze nu ook en keek hem aan. " By the way, just in between, I heared from jayden your sister is here, and I must say, she is Beautiful." Complimenteerde ze nu hem en zag hoe Esmee nu de kat stond te aaien die tegen haar benen aan aan het spinnen was, en tilde het beest op, wat hij duidelijk niet zo leuk vond en bijna Esmee krabte.
|
|
Master of RPG
|
Post by Cindy on Jun 28, 2015 20:56:19 GMT
Hayden Mestriel
"Well if she accepted it then there's no use to ask me the same thing right? I really don't care what you think, do or say to me, as long as you're there for your daugther I really don't give a damn," mompelde hij en sloot zijn ogen weer langzaam. Hij kreunde toen ze begon over het deel uitmaken vanhaar leven als oom van Kathlynn. "I rather not. I'm tired of this place all ready and I will leave in 4 weeks when he's restored. I told you earlier, I have no intentions on staying here." mompelde hij en keek weer naar Esmee en knikte op de laatste woorden van Velma. "She is, but she doesn't have it from my father though. Probaply from her assassin mother. Not that I care," hij zuchtte en vlocht zijn vingers door elkaar.
|
|
Master of RPG
KAKAROTTO!
|
Post by Vegeta on Jun 28, 2015 21:15:43 GMT
Velma Marylin
Ze zuchtte even rn keek hem aan." Hayden. Me and Kathlynn are comig eith you two to Montreal. Hasn't Jayden told you that ? We are going to live in his second house, a farm just outside the city. To start a new life and eith protection of Jayden himself." Sprak ze en keek hem aan." I hate to see you step out of my life or just Kathlynn's." Sprak ze eerlijk en keek hem aan." Hayden, I just met you, and don't know you the way Jayden knows you, but I like to get to know you. And if you accept it or not, my decision is clear about making you a godfather for my daughter." Sprak ze direct en keek hem aan." But I stop all this serious talk. Yesterday I stole Jayden his wine from his chambers and tried to kill myself eith alcohol. Didn't succeed, luckily. But my head is killing me." Ze keek nu naar esmee die weer op het tuinbankje ging zitten." Even though she may have the beauty of hrt mother, some things in her face are the exact as yours. Hayden don't throw her aside. Fanily is the most important thing you can Have." Ze stond nu op en stak een pakje naar hem uit." My last moneh, and I spend it on you. Do with it whatever you like, but I thought It well suited your promotion." Met die woorden liep ze ook naar binnen. Het pakje, wat netjes ingepakt was in kadopapier, bevatte een ring aan een Ketting. Niet met Templar symbool of een Assassin symbool, maar het binnenste was versierd met de volgende tekst ; "Famiglia per sempre e ovunque". Wat vrij vertaald betekende; Familie voor altijd en overal.
|
|
Master of RPG
|
Post by Cindy on Jun 28, 2015 21:36:41 GMT
Hayden Mestriel
"It's good that you two come to Montreal. But don't expect me to be there every week. I will live my life like I always did, only this time with Esmee I suppose," mompelde hij en bleef achterover leunen. I don't want you to know me, go away, stay away, go die all ready. Hij kon het nietluidop zeggen, niet meer althans, vroeger zou hij het gezegd hebben, nu kon hij het alleen maar denken. "I'm not accepting it, don't give her false hope on that. And I never said I'd give up on Esmee, did I? It gives me a reason to meet with Leticia," sprak hij nu ook gewoon emotieloos uit en zo stond zijn gezicht en zijn ogen er ook wel bij. Hij nam het pakje maar aan aangezien hij niet veel keuze had en zuchtte zachtjes. Hij zou het later wel openen, hij had er nu geen zin in.
|
|
Master of RPG
KAKAROTTO!
|
Post by Vegeta on Jun 28, 2015 21:53:25 GMT
Esmee Avelon
Ze zuchtte even terwijl haar ogen nu een vlinder volgde die verderop vloog, en town kwamen haar ogen al snel op een paar paarden die een stalhulp momenteel binnen zette en ze keek er duidelijk stralend naar. Ze was altijd wel een beetje gek geweest van dieren, en had ook willen paardrijden, echter had ze het nog nooit gedaan. Ze zuchtte even en wreef even over haar jurk heen en pakte nu weer de bwer en tilde haar benen voor zich op de bank en trok haar jurk erover heen en dook weer een beetje in elkaar nu Arnold eraan kwam en tegen hun beide goedemorgen zei voor hij naar binnen ging, maar Esmee doodstil bleef.
|
|
Master of RPG
|
Post by Cindy on Jun 28, 2015 22:00:45 GMT
Hayden Mestriel
Hij keek naar Esmee en zuchtte zachtjes toen ze stralend naar de paarden keek. Dat herinnerde hem eraan dat hij morgen normaal gezien ging paardrijden met hem. Nou, dan kon Esmee mooi mee toch? Hij stond nu rustig op en knikte even naar Arnold die voorbij liep waarna hij naar Esmee liep en bij haar op de bank ging zitten, ook al was het in de zon, het maakte niet veel uit voor nu. "Want to join me and Jayden on horse riding tomorrow?" Vroeg hij haar nu ook rustig en glimlachte kleintjes.
|
|
Master of RPG
KAKAROTTO!
|
Post by Vegeta on Jun 28, 2015 22:06:56 GMT
Esmee avelon
Toen hij naast haar kwam zitten kroop ze weer een beetje tegen hem aan, helenaal toen Kathlynn buiten kwam spelen en op dr schommel verderop ging zitten. Jayden kwam mee, al ging die in de richting van Kathlynn samen met Velma op zijn hielen,die Kathlynn begon te duwen. Het grlach en geschater van Kathlynn deed haar slikken en ze keek even nu zenuwachtig op naar hayden. " But I can't ride." Sprak ze haast zachtjes en piepend en keek hem aan. Ze was echt een beetje bang voor nieuwe mensen, dat was meer dan goed duidelijk, en vandaag zou ze hayden ook geen moment uit het oog verliezen of maar denken om bij hem weg te gaan. Dat deed ze dus echt niet.
|
|
Master of RPG
|
Post by Cindy on Jun 28, 2015 22:47:01 GMT
Hayden Mestriel
Hij keek naar haar en haalde zijn schouders op. "You can ride on the horse with me, I'll teach you how to ride," zei hij nu ook rustig tegen haar en trok een been op de bank en keek naar Kathlynn die lachte en plezier had. Ook merkte ze hoe Esmee veranderde in haar gedrag, maar hij vond het best wel normaal. "You don't have to be afraid. They won't hurt you," zei hij nu ook zacht tegen haar en keek weer rustig naar haar. "You'll be fine."
|
|
Master of RPG
KAKAROTTO!
|
Post by Vegeta on Jun 29, 2015 0:51:57 GMT
Esmee Avelon
Ze keek hem aan en slikte even." But everyone I know dies in the end.. I shouldn't even close you in." Sprak ze rustig." I am not afraid they hurt me, I am afraid they love me. " ze keek naar hem." You shouldn't even care about me. Before you know everyone leaves me. Mom, Dad, and even my dog." Ze kroop nu ook van Hayden weg, naar het andere einde van de bank, en bleef daar nu zitten terwijl haar ogen even op de kat viel die aan het spelen was met een van de vlinders die er rond vlogen. Ze bleef haar blik daar nu op richten en slikte even voor een moment." No one can love me, I am bloody cursed. " sprak ze nu ook zacht en legde haar hoofd weer in haar benen, en draaide haar rug nu naar Hayden toe. " before you know I am back in hell. And then I will bloody return in a new body. It's not the time.. it's not the time.." duidelijk was dat dit even de Sage in haar was die dit zei, al was het voor Esmee zelf nogal onbewust aan het gebeuren.
|
|
Master of RPG
|
Post by Cindy on Jun 29, 2015 4:07:26 GMT
Hayden Mestriel
Hij keek naar de rest en haalde diep adem bij wat ze zei. "I know how you feel," murmelde hij zacht tegen haar en keek weer even naar haar. "Every part of our family is cursed anyway, so you're not alone in this you know," zei hij zachtjes en prikte nu zacht in haar rug toen de sage in haar even begon te spreken en porde herhaaldelijk. "Snap out of it this is notthe time to be talking like that,"
|
|
Master of RPG
KAKAROTTO!
|
Post by Vegeta on Jun 29, 2015 7:37:39 GMT
Esmee Avelon
De tranen stonden weer nader dan het lachen momenteel, maar ze bleef zitten zoals ze nu zat, mrt de rug naar Hayden toe." Nobody. Nobody csn love me or bey went op in a animal shelter just like Dougie." Sprak ze nu ook en duwde haar gezicht nog verder tussen haar benen en bleef zo stil zitten. Een toeter klonk nu voor de deur, wat betekende dat hun taxi er was en Jayden knuffelde zijn zus ook even, en Kathlyn kwam ook nog even enthousiast op haar oom af, al rende die ook direct door naar Hayden dsarna en knuffelde hem direct." Have fun today Uncle Frost. Mommy and I will take good care of Garfield." Sprak ze over de kat en knikte even.
|
|
Master of RPG
|
Post by Cindy on Jun 29, 2015 19:37:04 GMT
Hayden Mestriel
Hij keek haar aan en zuchtte dan zacht. Wat een hoop ellende had hij zichelf toch weer op de hals gehaald. Hij wreef zacht over haar rug en luisterde maar half meer, het interesseerde hem eigenlijk ook geen bal meer. Zijn blik gleed naar Jayden toen hij de claxon hoorde en stond nu rustig op. Hij moest zijn pak nog aandoen.. Hij knuffelde Kathlynn snel terug en knikte even. "Of course you will," zei hij zacht tegen haar en keek naar Esmee. "Come on Esmee, we have to go,"
|
|
Master of RPG
KAKAROTTO!
|
Post by Vegeta on Jun 29, 2015 19:43:53 GMT
Esmee Avelon
Ze keek even met een iets wat nijdige blik naar Kathlynn die nu terug rende naar haar moeder en zich daar verstopte, maar Esmee had het zelf niet door. Jayden keek naar Hayden en knikte." He is early. I will keep him waiting, dont rush yourself." Sprak jayden nog die nu naar de taxi reed en de chauffeur hem nu hielp met in de taxi komen. De man klapte de rolstoel in en deed die ook in dr kofferbak. Esmee liep naar binnen en haar gedrag leek ook nu weer wat weg te zakken aangezien hasr verlegen houding weer terug begon te keren." I'll wait here Hayden.. but just hurry." Sprak ze nu ook weer zachtjes en begon wat te wiebelen op haar plek.
|
|
Master of RPG
|
Post by Cindy on Jun 29, 2015 20:33:46 GMT
Hayden Mestriel
Hij keek naar Jayden en knikte nog even waarna zijn blik weer op Esmee viel en knikten u ook even op haar woorden. "I'll be back in a minute," zei hij rustig en liep naar boven om het pak aan te doen. Hij trok alles netjes aan en zorgde dat alles goed zat waarna hij rustig naar beneden liep en zijn goede schoenen aandeed, zijn haar wat achterover kamde en dan nonchalant zijn handen in zijn zakken stak. "I'm ready," zei hij nu ook tegen zijn zus en wenkte haar mee naar de taxi.
|
|