RPG Student
I joined on January 1970, I am a proud Female and I've made 50 posts
I am not afraid, I won't burn out in this place, my intention is to fade and I will, I will. ~
|
Post by hollowsouls on May 5, 2015 17:32:55 GMT
Avery Webber
Het was een heel avontuur geweest om vanuit Sheffield helemaal naar hier te komen, maar het was gelukt. Met paard en al. Haar blik ging even naar de monitor die voor haar zat, het dier leek er nog rustig bij te staan. Het was ook een goed dier, als hij niet hoefde te werken onder het zadel. Hoeveel keren had ze wel niet gehoord dat ze hem moest verkopen? Geen haar op haar hoofd die dat zou overwegen. Ze stopte de vrachtwagen, eerst maar het dier op stal zetten, dan verder kijken. Ze zette de motor af en stapte uit, deed de laadklep open en liep dan het trailer gedeelte in, het touw maakte ze rustig los, alles ging altijd rustig tussen haar en het paard waar ze mee werkte. Bij Insanity probeerde ze in ieder geval zoveel mogelijk kalm te blijven, het leek haar toch het beste. Toen het touw eenmaal los was geleidde ze het dier naar achteren, om naar buiten te lopen en de nieuwe omgeving eens te zien, want zelf kon ze haar ogen uitkijken.
Amaretto Capitol Z De hengst hief fier zijn hoofd toen hij de trailer afkwam, zijn benen hief hij hoog, met zijn staart zwaaide hij wild, maar kwam uiteindelijk tot stilstand. Een nieuwe omgeving na een lange reis met Drafur, het was niet het gezelligste ritje, dat kwam van Amaretto af. Het dier stond liever in alle rust alleen, zonder gezeur. Of een paar leuke merries, daar had hij ook geen problemen mee. Zijn blik ging schichtig rond, hij zocht alles af op gevaar, het was nieuw en veel snapte hij er niet van, gingen ze weer ergens anders heen? Dat stond vast. Anders moest hij niet met Drafur in een trailer. Het dier snoof eens, drukte zijn snuit tegen Noekia aan en draafde wat om haar heen en op zijn plaats, hinnikte eens luid en gooide zijn hoofd omhoog om trots zijn aanwezigheid te showen. Maar keerde daarna weer tot rust, hij wilde zien wat er zou gebeuren en hoefde ook niet gelijk op zijn donder te krijgen.
Huracán Zorro De hengst draaide wild rond in zijn stal, nieuwe geuren, nieuwe paarden, meer concurrentie. Wild gooide het dier zijn hoofd de lucht in en hinnikte luid, hij wilde naar buiten, beweging hebben, rijden, laten zien wat hij eens kon! Maar daar in tegen stond hij op stal, zijn hoofd stak hij naar buiten en hij keek eens rond. Er was van alles bezig en hij vond het interessant. Maar hij wilde erbij staan, zien wat er nou allemaal aankwam. Zo alleen staan was niks.. Hij verveelde zich snel, ondanks het contact met de twee paarden naast hem, maar dat was niks. Ze stonden afgescheiden van elkaar en konden enkel de neuzen tegen elkaar drukken, of net met geluk wat verder.
|
|
RPG soldier
I joined on January 1970, I am a proud Female and I've made 338 posts
|
Post by Gotenks on May 5, 2015 19:16:53 GMT
Lachlan McDonoghue
Na een lange vlieg reis vanuit Inverness en na een auto met een trailer te hebben geregeld was hij weer herenigd met Shoukran. 'Can you believe it Shoukran, we're finally here..In this wretched place' zei hij tegen zijn paard terwijl hij hem in de trailer laadde. Ja het was wel duidelijk dat het niet na wensen was gegaan naar zijn landing 'well let us just hope that the place we're going to will make up for all of this' zei hij vervolgens tegen Shoukran en dan de trailer afsloot. Lachlan stapt dan zelf de auto in en stelde in de navigatie naar waar hij moest wezen. 'Ok now remember Lachlan, they drive here on the wrong side of the road' zei hij tegen zichzelf, want ja voor hem was dat de verkeerde kant aangezien ze in Amerika aan de andere kant van de weg reden dan wat hij gewend is in de United Kingdom. Lachlan zette de radio aan en zong mee met het nummer dat er toevallig op was, Marry the night van Lady GaGa. Na ongeveer een rit van een uur met de auto arriveerde hij op bestemming. Lachlan parkeerde de auto, stapte uit en liep vervolgens om de trailer heen om Shoukran eruit te halen. 'Well it does look rather nice here in real life doesn't' zei hij tegen Shoukran wanneer hij hem uit de trailer heeft gehaald.
David Tennant
David was hier twee maanden geleden gearriveerd met zijn twee shets Rowena en Fergus en zijn menwagen vanuit Bathgate West Lothian. Het was een lange reis geweest en hij was dan op dat moment ook blij dat hij was gearriveerd. Maar om weer verder te gaan in het nu, want het verleden was sowieso niet iets waar hij graag over sprak aangezien het nogal pijnlijke herinneringen bevatte. David begon zijn dag met een licht ontbijtje, hij zat in een stoel terwijl hij zijn kunstbeen naast zich had staan want die had hij altijd af als hij niet aan het werk was en als hij even lekker rustig op zijn kont zat. Zo gauw hij zijn ontbijt op heeft zet hij zijn kunstbeen weer vast aan het stompje en pakt hij zijn cane beet om op te staan. Hij loopt met steun van zijn cane zijn kamer uit en loopt zo richting zijn twee shets, wat niet al te vlot ging met zo'n kunstbeen. Nou gelukkig hoefde hij zelf nooit een marathon te rennen.
|
|
Master of RPG
I joined on January 1970, I am a proud Female and I've made 1,894 posts
|
Post by Cindy on May 5, 2015 19:48:23 GMT
Noekia Smets
Ze hoorde het protesteren van Drafur achterin de vrachtwagen waardoor ze ook even zuchtte. "Drafur genoeg!" sprak ze uiteindelijk streng en gaf ook een klein rukje aan het touw waarmee ze Amaretto vast had. "Jij moet ook niet moeilijk gaan doen," sprak ze tegen de holsteiner hengst en gaf hem dan een aai over zijn neus toen hij weer rustig was. "Kom, dan zet ik jou ook maar meteen in je nieuwe stal, ik hoop dat je hier even goed presteert als bij ons thuis," ze liep rustig aan en nam de hengst met haar mee. De laatste keer dat ze hier was geweest had ze haar stallen al aangewezen gekregen. Drafur had ook een stal gekregen, waar zo min mogelijk paarden om hem heen stonden. Ze wist niet wat het met de fjord was, maar hij leek echt geen andere paarden te kunnen verdragen. Ze zuchtte bij de gedachte en aaide Amaretto zacht over zijn neus, terwijl ze haar weg verder maakte naar zijn stal.
Daniel Pearce
Hij luisterde naar Lawliet en knikte even. "Je zult hun handje niet moeten vast houden in ieder geval," zei hij met een zacht lachje en keek even naar de merrie waar hij naar wees toen hij zei dat hij wel wat wist voor hem om te doen. Hij knikte even en keek weer naar Lawliet met een vriendelijke glimlach. "Ik wil haar wel verder opleiden, al mijn klanten zijn momenteel toch op vakantie, dus ik heb wel tijd voor haar. Ik kijk er al naar uit om te zien wat een totilas dochter kan doen. Daarbij is het niet zo een slechte kruising voor de dressuur richting, als het uiteindelijk wat word wil ik haar ook wel op wedstrijden uit brengen, als ze er eenmaal klaar voor is," stelde hij rustig voor en stak een van zijn handen even in zijn zakken. "Ik snap dat je het druk hebt met Don," zei hij nu ook rustig en keek weer even naar de merrie. Het was ook wel gewoon een mooie merrie, dus hij snapte het probleem niet echt.
Falco
De ruin was rustig in de vrachtwagen en had allemaal geen problemen met de rit tot hier. Hij had zich er zelfs bij neer gelegd omdat hij zich al relaxed voelde. Hij wist niet waar ze heen gingen, en veel maakte het hem ook niet uit zolang hij maar kon werken uiteindelijk. Hij leefde om te werken en dat deed hij dan ook het liefst, of het nu onder het zadel was of aan de menkar, zolang hij maar vooruit kon gaan. Toen ze stil stonden hief hij zijn hoofd wat en stond op zijn gemak recht toen de vrachtwagen werd geopend en zijn eigenaar tevoorschijn kwam. Hij begroette hem met een zachte hinnik en duwde zijn neus nieuwsgierig tegen hem aan toen hij allemaal nieuwe dingen hoorde en andere paarden rook. Hij volgde netjes toen hij uit de wagen werd gehaald en zette een paar drafpasjes toen hij van de laadklep afging, keek met hoog geheven hoofd rond om alles in zich op te nemen, maar was niets vreemd van plan. Hij was een koudbloed voor iets.
Dark Insanity
Hij was hele tijd netjes blijven staan, keek zo af en toe door het raampje in de trailer voor zover hij kon zien en bezigde zich aan het kleine hoopje hooi dat hij had gekregen. Hij hief zijn hoofd toen ze stil stonden en de laadklep werd geopend waarbij hij zijn oortjes meteen naar voor zette toen hij werd losgemaakt. Hij liet zich rustg uit de trailer leiden en duwde zijn hoofd tegen de borst van Avery aan. Hij was heel lief en aanhankelijk, zolang je niet op hem zat in ieder geval. Alhoewel hij wel op zijn blote rug kon verdragen, en een zadel kon hij ook hebben zolang er niemand opzat, anders zou hij zeker beginnen klieren, maar hij was altijd netjes voor de rest. Zijn oortjes gingen naar alle kanten om alle nieuwe geluiden in zich op te nemen, zag alle andere paarden waardoor hij zijn oren weer vooruit plaatste en eens luid hinnikte naar de, voor hem, nieuwe paarden. Hij schudde een paar keer met zijn hoofd en keek dan weer met zijn oren nog altijd naar voor, terug naar Avery, afwachtend op wat ze ging doen nu met hem.
|
|
Master of RPG
I joined on January 1970, I am a proud and I've made 2,714 posts
KAKAROTTO!
|
Post by Vegeta on May 5, 2015 21:23:16 GMT
Drafur
Hij beukte net zo hard nog even tegen de schotten van de vrachtwagen, nadat ze even weer weg was, en begon nu zenuwachtig heen en weer te lopen, nu hij alleen in de trailer stond. De hengst liet even een luide brul horen, en probeerde met de voorbenen de lucht in te gaan, maar dat wou niet helemaal zoals hij dat zelf wilde, aangezien hij natuurlijk vast stond. Hij bleef nu ook een beete heen en weer weven, en schraapte zo nu en dan zijn hoef over de grond. Nee alleen staan was ook niet bepaald iets wat hij nu leuk vond.
Lawliet Everstone Lawliet keek even naar hem, en nu naar de paarden die op het terrein verschenen, met een iets wat keurend oog, al was dat meer zijn eigen mening uiteraard. Hij keek even naar de twee shetjes, die eigenlijk op de weg naar de stallen te zien waren, net zoals vanaf zijn eigen woonhuis. Hij zuchtte even kort, en knikte toen.'' Je hoeft het niet voor te stellen, doe met der wat je denkt dat nodig is. Ik kan haar moeilijk tot aan haar dood daar in dat weitje laten staan. Maar weet wel dat ik haar te koop houd. Natuurlijk als blijkt dat jullie een super combi zijn, haal ik haar de verkoop uit, en dan mag jij haar gewoon gratis en voor niets hebben. je weet hoe ik over dat soort dingen denk.'' Sprak hij rustig en keek even kort naar het huis voor de gasten dat aan de andere kant van het terrein stond, voor hij nu even bleef staan waar hij nu stond, en stak zijn handen in zijn zakken.'' HEt is gewoon moeilijk allemaal om dit te onderhouden. Ik bedoel, ik heb geen kinderen, en een vrouw hoef ik niet.'' Ja vele wisten het niet, behalve degene die echt dicht bij hem stonden, maar Lawliet was hartstikke gay. Iets waar zijn familie dat hij nog had wel moeite mee had. De geschiedenis van lawliet was niet makkelijk geweest, opgroeiend in een gezin dat nauwelijks geld had, en alles wat ze kwijt konden aan hun zoon bij een boer in het ponyrijden staken. Maar vanaf zijn 8ste had hij zijn ouders ook niet meer dankzij een ongeluk. Hij was de enige die was blijven leven, en een litteken over zijn buik, sprak dat verhaal iedere dag weer.
Shay Patrick Cormac
MEt een glimlach hield hij even halt toen ze beneden stonden, en klopte de ruin even op zijn hals.'' Today a new Adventure awaits, Falco. And you and I are going to make our own luck.'' Hij begon nu rustig te lopen, en liep nu in de richting van de stallen, om de ruin te parkeren in de stal die hij via Skype uitgelegd had gekregen, aangezien ze nog geen 2 dagen geleden beide uit Ierland vertrokken waren, en hier hun toekomst op gingen zetten. Hij klikte het paard los in de grote stal, die toch ietsjes groter was dan de gemiddelde stal hier op het terrein aangezien de ruin van hem natuurlijk een stukje breder was dan de meeste paarden die hier waarschijnlijk zouden komen. Hij bleef nu even bij de stal staan en keek even naar de ruin.'' We don't need others, don't we, you got me and I got you. That's enough right?'' vroeg hij aan de ruin terwijl hij nu de deur sloot een beetje maar zelf in de stal bleef staan, en hem aankeek, en hem hier en daar een beetje masseerde.
Fergus En Rowena
Fergus was nou niet echt direct nu de vrolijkste te noemen, aangezien alle paarden hem leken te negeren, of nou ja, zo dacht hij. Hij liet nog eens een luide hinnik horen toen er een meisje met een bruin paard langsliep, en hief zijn kleine staartje, alsof hij ineens was verandert in een behoorlijke Arabier, en begon sierlijk heen en weer te draven aan de rand van de paddock war ze in stonden. Rowena daarintegen keek nu wel op naar alles wat er gebeurde, spitste haar oren, maar ging niet showen zoals Fergus dat momenteel wel deed.
Shoukran
De schimmel Arabier had 9 uur op het vliegtuig gestaan, en was nu dan uiteindelijk hier aangekomen. De Arabier was niet bepaald schoon meer te noemen, hij was hier en daar bruin, en zelfs de poep vlekken zaten op zijn lichaam. Hij was wat suffig nog, ze hadden de Arabier flink platgespoten voor hij op het vliegtuig ging, mede doordat Shoukran behoorlijk heet was in zijn kop als hij het niet had gehad. Hij was dus nu ook vrij makkelijk te laden, en liep zo de trailer op, al zou hij normaliter wel behoorlijk wat problemen hebben met laden. Onderweg werd hij duidelijk steeds minder suf, en toen de trailer stil stond, ging de nek er ook op, en snoof hij behoorlijk, terwijl hij met een paar snelle passen de klep van de trailer afliep, en nu aan de hand van Lachlan er meer dan eens vandoor wou schieten. Zijn neusgaten bestonden behoorlijk wijd, zijn staart opgeheven, en zo liet hij even van zich horen. Hij hief zijn hoofd hoog, en schudde hem even, terwijl hij nu duidelijk aanstalten wou maken om er vandoor te gaan.
|
|
Master of RPG
|
Post by Cindy on May 5, 2015 21:52:10 GMT
Daniel Pearce
Hij keek naar Lawliet toen hij zei dat hij het niet eens hoefde voor te stellen en dat hij zijn gang wel mocht gaan met de merrie, maar dat ze wel te koop bleef staan, wat hij ergens wel begreep. Hij knikte lichtjes bij wat hij als volgende sprak en glimlachte klein. "Ik maak haar het beste dressuurpaard dat je ooit hebt gezien, dan zal niemand nee tegen haar zeggen," zei hij rustig tegen hem. Als ze een mooi stel vormden samen mocht hij haar gratis hebben? Dat was interessant, maar daarvoor moest hij het dier eerst leren kennen en zien wat haar sterke punten waren, maar dat zou vast wel gaan lukken dacht hij zo, hij hoorde niets slechts over de merrie dus.. "Ik help je wel met alles hier, je weet dat ik met alle plezier wil helpen als het te moeilijk word om alleen bij te houden." Hij gaf hem een klopje op zijn rug en keek weer even richting de merrie waarna zijn oog viel op een man die met een trekpaard voorbij kwam lopen. "Je hebt veel talent op stal dit jaar.." klonk hij murmelend en lachte zachtjes.
Falco
Hij verstond niet wat er gezegd werd, maar hij kon er wel uit afleiden dat Shay blij was om hier te zijn, dus was hij ook blij. De ruin volgde hem netjes tot aan de stal en stapte er rustig binnen, snuffelde aan het stro onder zijn voeten en onderzocht de stal een beetje verder, al was hij daar ook vrij snel klaar mee. Hij hoorde Shay weer wat zeggen, en het klonk rustig waardoor hij ook kalmeerde, ook doordat hij hem massages gaf nu. Falco duwde zijn neus zacht tegen de buik van Shay aan en hapte met zijn lippen in zijn kleding waarna hij opkeek en zijn oren richtte naar de paarden die voorbij liepen of op de wei stonden. Hij schudde zich even uit en draaide zijn hoofd dan weer in de richting van zijn eigenaar en brieste. Ontspannen was fijn, zolang hij binnenkort maar weer aan het werk kon.
|
|
RPG Student
I am not afraid, I won't burn out in this place, my intention is to fade and I will, I will. ~
|
Post by hollowsouls on May 5, 2015 22:43:31 GMT
Avery Webber
Ze keek naar Insanity en glimlachte, aaide hem even over zijn gespierde hals en gaf hem een klopje waarna ze rustig verder liep. "Lets get you to your new place, mate, I hope you'll love it just as much as us," klonk ze zacht tegen het dier en wreef even over haar borstkas, het dier duwde soms toch iets te hard voor haar doen. Ze was maar een kleine opdonder met een flink paard. Maar het was een geweldig dier en hij kon echt flink lopen. Hij was wat ouder dan de meeste sportpaarden, ervaren. Ze glimlachte, en ze had hem al een tijd in haar bezit, zou hem niet meer laten gaan. Het kon haar niet schelen hoe vervelend hij was. Dark Insanity was háár paard en ze gaf hem voor geen goud weg, hij was het paard waar ze hier mee was aangekomen en ze zou ook uiteindelijk met hem weer weg gaan, op wedstrijd dan. Het was even zoeken naar de stal van Insanity, ze had alles uitgelegd gekregen via Skype en het was ook goed blijven hangen, maar het dan in het echt zien was toch iets anders. Ze merkte nu pas weer hoe zenuwachtig ze was, het was allemaal zo nieuw en ze ging echt op prestatie werken. Thuis werkte ze nog eens met een paar maanden alleen recreatie rijden, maar hier ging ze echt aan het werk. En ze had er flink zin in, maar ja, die zenuwen. Eenmaal zijn stal gevonden glimlachte ze opgelucht, ze opende de staldeur en begeleidde het dier de stal in.
Amaretto Capitol Z Hij snoof zacht toen ze over zijn neus streek, keek wat rond, de stallen zagen er anders uit dan zijn oude stal. Alles leek veel netter en groter, luxer vooral. Iets wat hoorde voor zo'n grote hengst zoals Amaretto. Hij hief zijn hoofd trots en dribbelde wat onrustig mee, hij had zin om te lopen, zin om alles te verkennen. Alle nieuwe geuren maakte hem nieuwsgierig en alle geluiden deden hem afleiden, zijn oren gingen alle kanten op en hij drukte zijn neus even tegen Noekia's arm.
|
|
Master of RPG
KAKAROTTO!
|
Post by Vegeta on May 6, 2015 7:22:12 GMT
Lawliet Everstone
HIj keek naar hem en knikte even voor een kort moment.'' HEt zou echt fijn zijn als jij hier de boel een beetje op orde houd terwijl ik weg ben.'' Sprak hij en keek ook even naar alles wat nu voorbij ing, en hoorde hij gemurmel even een beetje, en grijnsde even.'' Dat is waarschijnlijk die van die menstal uit ierland. Ik heb gisteravond die moeder nog gesproken, of ik hem absoluut niet op een volbloed wil zetten.'' Sprak hij rustig en stak zijn handen in zijn zak.'' Ergens denk ik dat ik dat nu juist wel gaan doen, lijkt me een jongen die alles heeft, maar tegelijk niets.'' sprak hij rustig en keek nu naar een meid met een bruin paard en knikte even.'' Maar ik bedoel, we zullen niet alleen maar warmbloeden krijgen zoals dat.'' Sprak hij rustig en stak nu zijn handen in zijn zak en pakte een nieuwe sigaret die hij weer op stak. Ja hij rookte als een ketter, had vaak genoeg een poging gedaan tot stoppen, maar het lukte hem gewoon niet. al rookte hij niet op het paard of in de stallen, zelfs in huis rookte hij niet, meestal buiten, en veelal op de schommelstoel die in de tuin stond en over de weilanden heen keek.
Shay Patrick Cormac
Hij liet het paard rustig doen en grijnsde even voor een moment terwijl hij nu rustig zijn handen van het lichaam van het paard afhaalde, en nu de stal uitliep en voor de deur nog even bleef staan.'' We are going a have it just fine. Although that is something I say, but i can't predict the future.'' Sprak hij rustig en keek even naar een meisje verderop met een warmbloed, die hij, enhij kon er weinig aan doen, toch met veel bewondering bekeek, hij had zelf nooit maar in de buurt mogen komen van dat sort paarden, of nou ja aanraken wel, maar dan moest hij ook hard doorlopen. Ja hij had nogal een harde leerschool gehad, dat was duidelijk. '' I see you soon buddy, maybe we could check out the paddocks outside, and take some exercise, after such a long trip.'' Met die woorden liep hij rustig bij de stal weg, en liep weer naar zijn eigen vrachtwagen en begon rustig met alles een beetje uitsorteren, en opruimen van zijn tuig, aangezien hij toch al die plek had gezien op Skype, echter moest hij het nu toch nog eevn een beetje zoeken, maar al snel vond hij het, en zette daar, en legde daar al zijn spul neer. Nu alleen nog die menkar, maar daar moest hij zo maar even iemand voor aankijken. Alleen doen was toch net wat te zwaar.
|
|
Master of RPG
|
Post by Cindy on May 6, 2015 17:06:25 GMT
Dark Insanity
De ruin schudde met zijn hoofd even op en neer toen de vliegen hem al begonnen te irriteren en mepte er hier en daar een paar weg met zijn staart, niet dat het heel effectief was, ze kwamen toch wel terug.. Hij volgde Avery rustig toen hij haar naar zijn nieuwe stal begeleidde en keek een beetje nieuwsgierig rond naar de paarden op de weide, naar de paarden in de stal en naar de omgeving zelf. Dit was meer dan hij gewend was. Hij duwde zijn neus zacht tegen de schouder van Avery aan en brieste weer zachtjes. Toen ze bij de stal waren aangekomen trok hij even terug toen hij de stal in moest, maar ging dan toch stap voor stap naar binnen, nieuwsgierig naar zijn nieuwe woonplek. Hij draaide zich uiteindelijk toch goed zodat ze zijn halster afkon doen en schudde zich rustig uit. Het was een lange rit geweest..
Noekia Smets
Ze hield de hengst zo veel mogelijk naast haar, aangezien hij echt al zin leek te hebben om te lopen, zelfs na de rit in de trailer. Het was ook een energiek dier, dat wist ze wel, maar het was zo al lastig genoeg door haar tamelijk klein postuur. Haar blik viel op twee shetlanders en zag hoe de ruin zich uit begon te sloven. Ze lachte zachtjes, het was een raar stel vond ze, maar ze waren wel schattig. "Zo uitsloven," zei ze met een glimlach en keek dan weer naar Amaretto. "Jij bent ook een uitslover," mompelde ze naar het dier en liep dan rustig verder richting zijn stal. Ze leidde het dier rustig de stal in en liet hem zelf kiezen of hij er in wou of niet. Hij had uiteraard niet veel keuze, vroeg of laat moest hij er toch echt in lopen, maar toch.. Ze glimlachte even naar de man die net zijn paard op stal had gezet en met verwondering naar de hare leek te kijken. Ze ving een glimps op van het trekpaard in de stal achter hem waardor ze iets breder glimlachte. Dat was zo schattig!
Daniel Pearce
Hij keek weer naar Lawliet en knikte rustig. "Dat komt wel in orde, ik hou alles hier wel in de gaten en zal melden als er iets is, geen probleem." zei hij nu even tegen hem en keek de trekpaard ruin na en lachte op zijn woorden. "Ik zie niet in waarom hij niet op een volbloed zou mogen zitten, hij lijkt me volwassen genoeg om zijn eigen beslissingen te maken?" Hij haalde zijn schouders lichtjes op en keek naar het meisje die met de hengst voorbij kwam lopen. "Don heeft concurrentie, zijn mooie dieren die hier langskomen." zijn blik viel ook op een zwarte ruin die naar zijn stal werd gebracht al keek hij dan toch weer even achterom naar de schimmel merrie op de weide. "Ik zal zo wel al even met haar aan de slag gaan. Ik denk niet dat er veel mensen van de eerste keer gaan rijden na hun aankomst," zei hij rustig tegen hem. "Jij moet Don ook nog klaarmaken voor in het weekend, anders is het een stuiterbal onder je kont," merkte hij ook droogjes op.
Falco
De ruin opende zijn ogen weer toen Shay stopte en de stal uitliep. Hij liet zijn hoofd rustig door de tralies van de stal hangen nu en keek nog even naar hem. Hij had nog altijd geen enkel idee wat hij zei, maar het zou wel goed zijn. Falco keek hem na toen hij weer naar de vrachtwagen liep en keek dan even rond, kijken of hij buren had, en welke paarden er langs kwamen gelopen met hun eigenaars, op weg naar hun nieuwe stal. Het was wel lekker rustig hier, niet dat hij last had van druk toen ze nog in Ierland waren, al was hij vaak opgefokt geraakt door de ouders van Shay omdat hij zogezegd niet goed zou lopen aan het mentuig. Natuurlijk liep hij niet goed als hij constant werd opgejaagd..
Failing Star
ze bleef maar rondjes lopen in de stal, hinnikte luid, vragend om aandacht van iemand, ook al had ze het aan de andere kant liever niet. Ze wilde niet compleet genegeerd worden. Ze wilde buiten op de wei staan, niet in deze stal. Het was al zolang geleden. Ze probeerde haar neus weer door de tralies te duwen toen er mensen voorbij liepen met andere paarden en ze hinnikte weer luid, trapte tegen de deur. Waarom kon niemand haar hier gewoon uithalen? Hoe moeilijk kon het zijn? Was ze zo onduidelijk?
|
|
RPG Student
|
Post by hollowsouls on May 6, 2015 18:02:38 GMT
Avery Webber
Ze glimlachte toen het dier uiteindelijk zijn stal in ging en zich naar haar toe draaide zodat ze het halster af kon doen, dat deed ze ook rustig. Echter gaf ze hem nog een klopje op zijn hals en keek de stal even rond, eten stond klaar, drinkbak was er, perfect. Ze knikte goedkeurend, het was een hele mooie stal, zeker nu ze alles in het echt zag. Straks zou ze wel even een rondje lopen, alles een beetje ontdekken en misschien Insanity even naar buiten gooien zodat hij zijn benen even kon strekken, na zo'n lange rit was dat best een goede optie. Ze gaf hem nog een klop op zijn hals. "When you're used to this fancy stable, we're gonna go out for a nice ride, okay? After that I'm afraid it'll be time to get you to work, Insanity. You're gonna have it tough," sprak ze zachtjes tegen het dier en lachte zacht. Het zou wat worden, aangezien hij flink wat werk was.. Ze zou wel zien. Ze zei het dier gedag en sloot de staldeur rustig, deed hem ook op slot en hing het halster aan de haak, kon daar wel blijven, toch? Ze keek eens even rond, eerst de stallen een beetje door lopen, de paarden een beetje bekijken. Ze was nieuwsgierig naar wat er allemaal stond. Ze liep van nature al in haar paardrijkleding, ze leek er haast in te leven. Haar laarzen deed ze even opnieuw strikken, daarna ging ze rustig lopen. Een meisje met een bruin paard, mooi dier was het, bracht het dier naar stal, waarschijnlijk ook nieuw. Enkele andere paarden hoorde ze ook. Ze kwam uiteindelijk bij een stal met een dicht luik en een wild paard, te weinig aandacht? Onrustig sowieso, maar waarom? Haar blik ging even naar de merrie, een mooi dier, zwart en goed gebouwd. Ze wreef over haar onderlip en liep met voorzichtige stappen naar het dier toe, keek door de tralies heen. "Hey there, girly, what's making you so pumped up?" Klonk ze zachtjes, legde haar handen achter haar rug, waarom zou het luik dicht zijn? Wellicht vervelend naar andere paarden of mensen, dat was ook niks.
Amaretto Capitol Z Het dier liep wat rustiger mee, naar zijn nieuwe stal. Ondertussen bekeek hij alles en iedereen goed, nieuwsgierig naar wie er hier allemaal rond liepen en wat er hier allemaal stond. Hij snoof zacht, voor de nieuwe stal stond hij stil, hief zijn hoofd wat en schudde zich eens flink uit, waarna hij de stal rustig in liep, dat was de bedoeling toch? Hij zag het eten al staan dus hij vond het prima. Echter draaide hij zich wel naar Noekia toe zodat zij geen moeite hoefde te doen met het halster, dat trok toch wat aan zijn hoofd als hij niet meewerkte, daar had hij van geleerd. Alles om zo snel mogelijk eten te krijgen, of te werken, of iets. Iets doen, eten, vooral. Zijn hoofd schudde hij eens flink, ongeduldig.
|
|
Master of RPG
KAKAROTTO!
|
Post by Vegeta on May 6, 2015 19:35:24 GMT
Shay Patrick Cormac + Drafur
Drafur stod uiteraard nog gewoon in de trailer, al was die behoorlijk bezig met irriteren, en trappen. Zelfs zo erg dat hij momenteel zelf het touw brak waaraan hij stond, en rond ging lopen in het stukje waar hij al wel bij kon, en duidelijk nieuwsgierig naar ht schot keek. Shay keek even kort de trailer in, aangezien hij neens niet de herrie van eerder hoorde, en liep nu ook maar snel terug naar de stallen, en liep even naar de twee dames.'' Lasses, whch one of you is the owner of the pony in the trailer? sorry if I have been rude, but i heard noises from the trailer, and one minute later, it was awfully quiet. Well he has broken loose.'' Sprak hij rustig en keek naar de twee nu.'' I wanted to say it, hust in case, you know, the big gate of the terrain are open, and It seems like a very difficult beast to handle.'' Sprak hij rustig en begon u ook weer een beetje te lopen terwijl hij even de paarden bekleek die er al stonden, voor hij via de achterkat weer de stalle verliet.
Lawliet Everstone
Hij keek naar hem, en volgde zijn blik even naar de merrie toe, die nu inmiddels alweer een beetje gras stond te eten, en zo af en toe haar hoofd hief om te kijken naar wat er allemaal gebeurde rondom de stallen, voor haar hoofd weer naar beneden ging om verder te eten.'' That Cormac guy seems to be afraid to stand up for his parents, or there Influence had so much effect on him he even likes the horses they like. I don't know and maybe i don't want to know, I just want him to be happy, and as i see his face.'' Sprak hij rustig en zag hem nu ook uit de stallen komen.'' He isn't.'' Hij nam no even een laatste trekje van zijn sigaet nu, voor hij hem wegskipte, en even knikte op zijn woorden'' I am going to ride Don this evening, i already planned that. I am going to put him in the mill first in a moment. Then he can stretch his legs before i put him in the last paddock. I need to be here for the newbie's, they need their key from their appartments.''
|
|
Master of RPG
|
Post by Cindy on May 7, 2015 17:49:23 GMT
Dark Insanity
Hij had Avery nog even bekeken toen ze nog wat leek te zeggen en stak dan zijn hoofd rustig door het open luik heen en keek haar nog even na. Hij keek even rond waarna hij zich weer achteruit zette en zich draaide om de stal te verkennen, hij ontdekte het hooi en het eten in de eetbak waar hij zich dan ook maar wat aan ging bezigen, dan had hij wel wat te doen.
Failing Star
De merrie bleef onrustig heen en weer bewegen in de stal, bleef maar draaien en keren in de stal en stak zo af en toe haar neus door de tralies, wat niet echt lukte natuurlijk, waarschijnlijk ook de bedoeling dat ze zeker niemand kwaad kon doen. Ze keek even op toen er een meisje aan haar stal voorbij liep en dan bleef staan, nar haar toe kwam. Ze legde meteen haar oren diep in haar nek en spreidde haar neusvleugels. Zij was nieuw.. Ze snoof en liet kort haar tanden zien. Er stond genoeg informatie over haar op het papier dat aan de staldeur hing. Ze wilde nu gewoon naar buiten, naar een weide om te kunnen rennen. Ze trapte weer tegen de staldeur en keek dan weer naar het meisje, haar oren nog altijd diep in haar nek gezet, afwachtend wat ze ging doen.
Noekia Smets
Ze maakte het halster van Amaretto rustig los en liep dan de stal uit. "Brave jongen," zei ze nog zacht tegen de hengst en gaf hem een klopje op zij hals waarna ze de stal uitliep en deze dicht deed, het halster aan de haak hing en even verbaasd opkeek toen een man haar kwam aanspreken en een ander meisje. Toen hij begon over een pony die blijkbaar was losgebroken in de trailer rende ze er meteen heen. Kon hij nou niet gewoon wachten?! Ze stapte meteen de vrachtwagen in en nam het touw, deed het schot wat opzij en zuchtte opgelucht toen de pony er wel nog gewoon stond. "Kun je nou nooit gewoon normaal doen?!" vroeg ze nu ook wat kwaad aan de pony en klikte het touw vast aan zijn halster. "Zo kan ik ook nooit op wedstrijd met jou," murmelde ze en begon hem nu de vrachtwagen uit te leiden. Haar vader had ondertussen al haar spullen ook al uitgeladen en weggelegd waar ze had gevraagd het te leggen.
Daniel Pearce
Hij keek naar Lawliet en knikte nu weer even. "Klinkt logisch," zei hij rustig tegen hem en rekte zich even uit nu. "Nou, ik ga maar aan het werk met Eva. gewoon aan de longe even kijken hoe ze het doet," zei hij zacht en glimlachte weer even. Hij keek nog even naar het meisje dat nu rende naar de vrachtwagen en haalde even diep adem. Hij maakte zich uiteindelijk een weg naar de weide waar Eva stond en raapte het touw op dat aan de weide was blijven liggen. Hij wachtte even of ze zelf zou afkomen of niet, dat ze veel makkelijker zijn namelijk.
|
|
Master of RPG
KAKAROTTO!
|
Post by Vegeta on May 7, 2015 20:52:20 GMT
Lawliet Everstone
HIj keek even rustig naar hem en knikte.'' Succes met er.'' Sprak hij rustig en begon nu zelf ook maa richting de stallen te lopen en keek even om zich heen, en bekeek alle paarden even die er al stonden. Hij begroette de meiden even kort, al leek de andere al snel weer weg te gaan naar iets anders. Hij liep nu rustig naar de stal van Don en pakte nu het halster, en haalde het vliegennetje er even af voor nu, en opende de staldeur rutig.'' Nou kerel, je mag even aan het werk.'' Sprak hij rustig tegen het paard, en deed hem het haslter om. Hij klikte het halstertouw eraan vast om hem vervolgens in de richting van de stapmolen te leiden.
Evanesence van het bosweitje
De merrie was nou niet echt gezegd moeilijk, en liep ook met de oren naar voren in de richting van de uitgang toen ze een halstertouw zag, en bleef heel netjes voor de draden staan, terwijl haar oren regelrecht naar voren stonden. Haar hoofd ging even opzij toen ze wat hoefgeluid hoorde, en keek dan ook even nieuwsgieri in de richting waar het geluid vandaan kwam, en hinnikte ook even een beetje zachtjes. Maar momenteel deed ze niet raar, ze bleef netjes op Daniel wachten tot hij haar mee zou nemen.
Drafur
Hij wou aanstalten maken om te kijken of hij dat schot aan de kant kon krijgen, maar toen hij iemand de trailer in hoorde komen, deed hij heel onschuldig zijn oren naar voren, en deed echt alsof hij niets had gedaan. En dat was ook de manier hoe hij naar har keek momenteel, hij snapte nou niet echt waar ze nou zo boos over leek te doen. In zijn ogen had hij namelijk niet zo heel veel fout gedaan. Hij wou gewoon de vrachtwagen uit. HEt leek nu overigens wel een heel ander pard, want momenteel liep hij gewoon braaf met haar mee, terwijl hij zijn hoofd even helemaal omhoog deed, en stil bleef staan, op het rendje van de klep, en om zich heen keek, en zich behoorlijk eigenwijs te voet zette nu, en gewoon nu op de plek bleef stilstaan, en daar wou hij ook gewoon stil blijven staan.
|
|
RPG soldier
I joined on January 1970, I am a proud Female and I've made 338 posts
|
Post by Gotenks on May 7, 2015 22:22:27 GMT
Lachlan McDonoghue
Lachlan hield Shoukran tegen wanneer hij merkt dat hij er vandoor wou gaan, dus het was duidelijk dat de verdoving aan het weg zakken was. 'Hey if it would've been possible to book you a seat next to me on the same plane as me I would've done so, I even would've bought you a fun magazines with those little cross word puzzles' grapte hij tegen Shoukran. Ja Lachlan was een beetje het type dat serieus kon zijn wanneer hij echt moest en hij nam wat hij deed in de paarden sport ook echt wel serieus. Maar over het algemeen was hij echt niet het serieuze type te noemen. Achter ander karakter trekjes komen jullie vast snel genoeg achter door het zelf te ontdekken of wie weet benoem ik het wel weer in een van mijn berichten, maar anyway weer terug naar het verhaal. 'Lets clean you up first shall we and after I will have a nice surprise for you' zei hij en Shoukran mee nam naar de poets plaats.
David Tennant
Voor David richting de paddock liep had hij de stalhulp gevraagt hem te helpen met bepaalde dingen zoals de menwagen vast klaar zetten en de ene shet even vast te houden wanneer hij bezig is om de eerste op te tuigen etcetra. Een glimlach verschijnt op zijn gezicht zo gauw hij zijn twee shets in het oog krijgt. 'Hello you two, you ready for some training' begroet hij de twee vrolijk. David besloot eerst Rowena op te halen en haar vast te zetten op de poetsplaats. Daarna ging hij Fergus ophalen die duidelijk wat onrustiger was dan Rowena.
|
|
RPG Student
|
Post by hollowsouls on May 11, 2015 14:49:40 GMT
Avery Webber
Haar blik ging even naar de man, dan naar het meisje dat plotseling wegrende. Ze hief een wenkbrauw en krabde even over haar achterhoofd. Dat was niet echt handig. Ze keek dan weer naar de merrie voor haar, oren diep in de nek, tanden ontbloot. Haar blik viel dan op het papier aan de staldeur, te koop, onhandelbaar. Ze keek schuin op naar het dier vanuit haar ooghoeken, ze zag er inderdaad niet vriendelijk uit. Maar er moest wat uit zijn te halen, zo was ze ook met Dark Insanity te werk gegaan, het was nog altijd een klier, maar hij liep de sterren van de hemel en vloog over de sprongen heen. Ze wilde hem uitbrengen in het springen, wellicht cross. Ze wreef over haar onderlip, dressuur vond ze ook wel wat. Een uitdaging op zich, twee paarden, dan ook nog zo wild, als ze het papier en de merrie in de stal moest geloven. Ze wuifde het idee snel van zich af, eerst focussen op het uitbrengen van Insanity, dat was haar doel. Ze wilde hogerop komen met hem. Daarnaast, ze kon nog niet veel met de merrie. Haar blik ging weer naar het dier toe. "Sorry, missy, I can't really do much for you now," ze haalde haar schouders lichtjes op en liep maar weg, richting haar kleine paardenvrachtwagen. Daarin had ze ook al haar spullen liggen, dus dat kon ze beter uitruimen. Ze zou eerst de spullen van Dark Insanity wel wegleggen.
|
|
Master of RPG
|
Post by Cindy on May 11, 2015 16:24:11 GMT
Daniel Pearce
Hij had nog even geknikt en keek nu naar de merrie die rustig op hem afkwam en glimlachte naar het dier. "Hey Eva," zei hij tegen de merrie en deed de weide nu rustig open en klikte het halstertouw vast aan haar halster. "We gaan maar eens werken he," hij aaide het dier over haar neus en liep rustig met haar richting de poetsplaats om haar maar wat longeer dingen aan te doen, datzou makkelijker zijn om haar reacties te pijlen op alles. Als ze er niet tegen kon zou hij haar toch wel leren om met alles om te kunnen gaan, hij was benieuwd wat de merrie kon. Hij zette haar rustig vast op de poetsplaats en wachtte rustig even op een reactie van haar. Als ze het niet leuk zou vinden kon hij haar zo weer los maken en haar weer laten kalmeren.
Don Calvano
De hengst keek rustig op toen Lawliet aan zijn stal stond en hinnikte kort om hem te begroeten. Hij liet zijn halster aandoen en liep netjes met hem mee richting de stapmolen. Hij hief zijn neus hoog in de lucht en fleemde toen hij alle nieuwe paarden rook en enkel hengstige merries. Hij begon meteen wat actiever te lopen en liep wat schuin en probeerde Lawliet voor te dringen om naar de merries toe te kunnen. Hij hinnikte luid en hief zijn staart nu ook hoog op om zich te showen, daar had je nou eenmaal een hengst voor.
Failing Beauty
Ze bleef met haar oren in haar nek naar het meisje kijken en deed toch één oortje naar voor toen ze wat tegen haar zei en zich dan omdraaide. Ze haalde haar oren uit haar nek en hinnikte nu weer luid naar het meisje en schopte tegen de staldeur. Waarom haalde ze haar niet gewoon uit de stal om haar op de weide te zetten? Ze begon weer door te stal te cirkelen en schopte zo af en toe tegen de stalmuren om toch aandacht op te eisen om haar hier uit te halen.
Noekia Smets
Ze keek naar de hengst en zuchtte zachtjes. "Kom op Drafur, ik heb hier echt geen zin in," zei ze zacht tegen het dier en probeerde hem in de benen te krijgen, al lukte het niet zo fantastisch, dus greep ze maar naar de dressuurzweep in de vrachtwagen en gaf hem een tik tegen zijn kont. "Kom op nu!" Klonk ze tegen het dier om hem te motiveren mee te lopen. Ze vroeg zich nog altijd af waarom ze de fjord had soms, maar hij had zijn goede momenten ook natuurlijk, hij liep fantastisch, maar Amaretto was in zoveel manieren veel beter mee te krijgen dan de koppige pony.
|
|