RPG soldier
I joined on January 1970, I am a proud Female and I've made 322 posts
|
Post by vadrouille on Nov 1, 2015 11:47:39 GMT
Een prachtig groot huis, dure auto en een mega tuin. Ja jij kan het je allemaal veroorloven want je bent beroemd. Helaas heeft beroemd zijn niet alleen zijn voordelen, maar ja daar dacht je niet aan toen je carierre begon. Langzaam word je steeds bekender, mensen gaan je steeds sneller herkennen. Dit gaat een tijdje goed tot de eerste dreigmails, inbraken, lekke banden en noem maar op komen. Je manager is er van over tuigt, jij hebt bescherming nodig, je krijgt een bodyguard.... Vele had je al beschermd, van bijna niet bekend tot misschien wel een president. De deurbel gaat, er staat een manager voor je neus die je voor zijn beroemdheid wilt. aan jou de keus, bescherm jij deze persoon omdat het je baan is? Bescherm je deze persoon omdat je stiekem fan bent ? Misschien wijs je wel af want vind je dat die gene het niet waard is ? De keuze is aan jou..... Al jaren ben je fan van. Het prachtige geluid, het goede acteerwerk. Het maakt je ook allemaal niet uit. Alles wat er te verzamelen valt heb je. Overal waar ze naartoe gaat ga jij ook heen. Waarom ? Ben je zoon fan van der Vind je het de grootste kwal die der is en wil je het haar duidelijk maken ? Of wil je misschien wel van der af ? De keuze is aan jou. Dit spel gaat zoals je kan lezen over het leven van een superster die een bodyguard krijgt. Deze krijgt ze omdat ze last heeft van een stalker/moordenaar. Dit spel hoef je niet persee te spelen als setje. Je kan gewoon een bodyguard, superster of stalker aanmaken zonder dat er iets is waar het bij past. Dit kan altijd namelijk komen. Je hoeft alleen maar even een lijstje in te vullen en dan kan je beginnen. Superster: Naam Leeftijd Geslacht Beroemd met Uiterlijk innerlijk Speelt: Bodyguard: Naam Leeftijd Geslacht Beschermt: Heeft beschermt Uiterlijk Innerlijk Speelt Stalker Naam Leeftijd Geslacht Geopserdeerd door Uiterlijk innerlijk Speelt Hier een lijst met de personages die er zijn Superster: Blake Lively, Beschermd door: Frank Farmer Lisa Olsson, Beschermt door: Crawford Starrick Bodyguard: Frank Farmer, Beschermt: Blake Lively Crawford Starrick, Beschermt: Lisa Olsson Stalker:
|
|
RPG soldier
|
Post by vadrouille on Nov 1, 2015 11:56:13 GMT
Naam: Frank Farmer Leeftijd: 30 Geslacht: Man Beschermt: Heeft beschermt: Prisident Reagan en president Carter Uiterlijk: www.kenyabuzz.com/media/cache/84/6d/846d1b9c1c423fd8e7a47135f069da58.jpgInnerlijk: Hij is iemand die 1000% achter zijn werk staat, maar hij wil het wel op zijn manier. Hij heeft zo iets van ik bescherm jou, dus werk dan ook mee. Doe je dat niet prima dan is hij ook weg. Prive en werk houd hij gescheiden, en meer dan en zakelijke relatie als klant kan je in zijn ogen niet hebben. Want als het meer word dan je klant kan je het nooit goed beschermen. Hij wil het besten voor zijn klant en zal hier ook echt zijn best voor doen. Tegen zijn vrienden/ collega's is hij een vriendelijke man. Hou wel van een avondje stappen en af en toe een biertje. Speelt: Leonie Naam: Lisa Olsson Leeftijd:26 Geslacht: Vrouw Beroemd met : Modellenwerk en zang Uiterlijk: cdn.buzznet.com/assets/users16/samanthafranz/default/lisa-olsson--large-msg-132037859995.jpginnerlijk: Lisa is een vrolijke meid, maar ondanks dat ze zo beroemd is vind ze er eigenlijk niks aan. Haar ouders pushen haar om door te gaan. het liefst stopt ze er mee. Dit omdat ze niks om die aandacht geeft, maar ook omdat ze stiekem toch wel bang is dat er een freek rond loopt die haar lastig gaat vallen. Haar ouders hebben ook de Bodyguard aangenomen wegens lisa haar angstmaar ze wil er niks van weten. Ze wil lekker van haar leven genieten zonder zoon bemoeial in je nek Speelt:Leonie
|
|
RPG soldier
I joined on January 1970, I am a proud Female and I've made 329 posts
|
Post by Meowz on Nov 1, 2015 12:37:20 GMT
|
|
RPG soldier
|
Post by vadrouille on Nov 1, 2015 13:07:16 GMT
Frank Farmer Hij had thuis in de achtertuin gezeten, te genieten van de zon en zijn glas sinasappelsap toen de deurbel was gegaan. zuchtend had hij het glas weg gezet, was opgestaan en was naar de voordeur gelopen. Rustig opende hij de deur en zuchte even toen hij zag wie het was. Hij herkende deze man, het was de manager van Blake Lively. Even streek hij door zijn haar en liet de man binnen en liep door naar de keuken " Wat kan ik voor je doen portman ? " vroeg die rustig. De man sprak dat hij een client had die dringend een bodyguard nodig had. Rustig ging hij zelf weer op zijn stoel zitten en luisterde terwijl de man verder vertelde. Ze hadden een paar dreigbrieven gehad, waar Blake nog niks van wist. Even keek hij Portman aan en nam een slok van zijn drinken " Waarom mij ? " Vroeg die en keek hem aan. De man antwoorde dat hij niet voor niets 2 presidenten had mogen beschermen " ja en 1 is er dood " Sprak die en stond op en liep bij de man weg. Hij hoorde de man zeggen dat het niet door hem was gekomen, maar dat ze hem echt nodig hadden. Even zuchte hij en keek om "Oke ik doe het, maar als ze het ook maar vertikt om te luisteren, of me ook maar tegenwerkt dan stop ik er mee " Sprak die waarop Portman knikte en Frank rustig naar binnen liep en zijn jasje aan trok en met Portman mee ging richting Blaze
|
|
Master of RPG
I joined on January 1970, I am a proud and I've made 2,714 posts
KAKAROTTO!
|
Post by Vegeta on Nov 1, 2015 13:56:50 GMT
Naam ; Crawford Starrick Leeftijd : 32 Geslacht; man Beschermt: Lisa Olsson Heeft beschermt ; diverse Sterren. Vooral A sterren. Uiterlijk ; www.gamersglobal.de/sites/gamersglobal.de/files/redaktion/Test/AssassinsCreedSyndicate/assassinscreedsyndicate_xboxone_wirwusstenesimmer_teetrinkersindschlechtemenschen.jpg Innerlijk; Starrick heeft van zichzelf een behoorlijk Empirium voor zichzelfwaardoor hij veel banen weet te leiden. Vaak filosofisch, laat hij zich niet leiden door 1 of meerdere moorden. Hij doet wat nodig is om zijn 'client' te beschermen. Niet bepaald knap, waardoor hij al snel in menigtes wegvalt, en hier ook gebruik van maakt. In omgang kan hij vriendelijk zijn, maar is nogal enigszins een bazig type. Blijft heel zakelijk en als hem iets niet aanstaat probeert hij dat enigszins netjes uit te leggen. Naja netjes, laten we het erop houden dat hij het netjes vind, wat het dus meer dan eens niet is. Hij is geobserdeerd door orde. Verder ontdekken jullie hem maar ^^ oh en hij is echt Engels. Including Tea time Speelt ; Chantal Evie en Jacob Frye komen straks ff.
|
|
RPG soldier
|
Post by vadrouille on Nov 1, 2015 14:08:47 GMT
Lisa Olsson In de achtertuin lag ze te genieten van de zon. Dat was het enige voordeel aan rijk zijn. Een groot huis, met een grote achtertuin en alles wat je maar wilt kreeg ze. Helaas moest zij het geld verdienen op een manier die ze niet leuk vond. Maar ja haar ouders wilde het zo hebben, dus had ze weinig keus. Ja oke ze was 26 en kon gewoon weg gaan. Maar haar moeder was namelijk ook erg ziek, en met het geld wat ze nu verdient betalen ze de behandelingen van haar moeder ook. Dat is de enige reden dat ze door gaat. Ze keek op toen ze iemand aan hoorde komen en schoof haar zonnebril in haar haar, en zag haar vader staan. Haar vader begon alweer voor de zoveelste keer dat hij en haar moeder nu echt vonden dat ze een bodyguard moest hebben. Ze was nu zo beroemd en er oefde maar een gek tussen te zitten en ze zou dood zijn. Ze stond op en keek haar vader aan" Ik hoef er geen !! "Sprak ze en liep weg bij haar vader. Ze hoorde haar vader nog zeggen dat ze dan pech had, want hij kon hier elk moment zijn om kennis te komen maken met haar, en door te spreken wat nou de bedoeling was. ze bromde even wat en vertrok richting haar kamer. Daar smeet ze haar zonnebril oo haar bed waarnw ze een zomerjurkje over haar bikini aantrok. Rustig liep ze daarna weer naar beneden.
|
|
Master of RPG
KAKAROTTO!
|
Post by Vegeta on Nov 1, 2015 15:46:07 GMT
Crawford Starrick Hij was momenteel nog rustig bezig achter zijn piano, terwijl de klassieke klanken zich door zijn eigen kantoor heen galmden. Hijzelf had ook geen klein huis, maar dat was meer doordat zijn vader een groot empirium had opgebouwd, die zijn broer erfde, en hij op zijn 18de al brland was in het bodyguard gebeuren, wat hem zeker beviel. Hij deed de piano vleugel nu dicht en stond op terwijl hij nu even zijn pijp aan de mond deed, en zo naar buiten liep. Hij stapte in zijn auto, terwijl hij begon te rijden en rustig ondertussen de pijp op rookte, met duidelijke ergenis van sommige bestuurders, maar het kon hem totaal niets schelen, hij reed rustig door. Hij stopte niet veel later bij het juiste huid en keek er kort naar, naar de ramen, deuren, alles en stapte uit terwijl hij nog rustig door keek, en zijn pijp oprookte en in de houder deed. Hij schraapte even zijn keel en keek rond, voor hij rustig aanbelde. -------------------------------------------------- Stalker Naam : Evie Frye Leeftijd ; 23 Geslacht; Vrouwelijk Geopserdeerd door ; Blake Uiterlijk s-media-cache-ak0.pinimg.com/236x/d0/3e/7f/d03e7f50a712fccadcde839f9c1478f8.jpg innerlijk : Evie is de zus van Jacob, en tevens ook de slimmere wederhelft van de twee. Waar Jacob alles doet zonder echt na te denken, is Evie wel degelijk iemand die plant, onderzoekt, en dan pas toe slaat als ze zeker weet dat iets haar gaat lukken. De serieuze wederhelft. Verder zullen jullie het zien. Extra ; werkt weliswaar in opdracht. Hun opdrachtgever is geheim en onbekend voor hen. ( iemand mag hem dus spelen van mijn part x) ) Speelt Chantal Stalker Naam Jacob Frye Leeftijd; 23 Geslacht; man Geopserdeerd door Lisa Olsson ( en zijn eigen rooks, lol. ) Uiterlijk pbs.twimg.com/profile_images/598164982367449088/HqBauFHT.jpg innerlijk; Jacob is het slechts 4 minuten jongere broertje van Evie. Je raad het misschien al als je Evie hebt gelezen, Jacob doet veel dingen zonder er überhaupt over na te denken. Dood is dood, job klaar, zo werkt hij. Als er complicaties komen.. naja wie geeft er om Complicaties he? Hij in ieder geval niet. Hij is ook niet het type dat echt stil doet om zijn moord te bereiken. Daarvoor is zijn zus weer hij heeft tegens zijn eigen Gang, en deze laat hij ook soms opdraven voor zijn eigen dingen, want dat is zijn macht ook nog wel. Extra ; werkt weliswaar in opdracht. Hun opdrachtgever is geheim en onbekend voor hen. ( iemand mag hem dus spelen van mijn part x) ) Speelt Chantal
|
|
RPG soldier
|
Post by Meowz on Nov 3, 2015 23:14:15 GMT
Blake Lively
Het was een drukke dag geweest voor Blake, ze had een hoop afspraken gepland wat misschien niet helemaal slim was. Ze was nu eindelijk terug, was snel in de douche gesprongen en maakte zich nu klaar om met haar vriendinnen af te spreken. Ze kleedde zich om zich een korte jurk, deed haar haren perfectioneren en liep al app-ent met haar mobiel in haar handen naar beneden toe. Ze deed eigenlijk altijd wel haar eigen haar etc. behalve voor grote evenementen. Ze trok een stel hoge hakken uit haar schoenenkast en stapte er gauw in waarna ze te horen kreeg dat haar Manager nog onderweg was, ze rolde met haar ogen en zuchtte. "Ja jeetje hoe kom ik nu op tijd? Ik zei nog zo goed dat ik geen Bodyguard hoefde maar Portman is altijd al eigenwijs geweest.." mopperde ze wat tegen haar hulp. Ze graaide haar tas van tafel en propte haar telefoon erin, wat gefrustreerd liep alvast naar de voordeur toe toen deze net werd opengemaakt; hé hé eindelijk haar manager. Ze keek wat langs hem af naar de jongeman die bij hem was, ze zou nog wel zien hoe goed ie was dacht ze dan. Ze graaide de autosleutels uit Portmans handen en glimlachte even. "Bedankt voor het lenen, dan ga ik nu naar vriendinnen toe." zei ze gauw en liep hem voorbij waarna ze naar Frank keek. "Nu je er toch al bent.. Laten we gaan dan maar." zei ze enkel en liep de voordeur uit richting de grote zwarte SUV, naar de bestuurderskant. Ze ging enkel naar haar vriendinnen toe, daar hoefde ze echt geen chauffeur ofzo voor te hebben..
|
|
Master of RPG
KAKAROTTO!
|
Post by Vegeta on Nov 4, 2015 8:34:56 GMT
Evie Frye
Ze was al een aantal dagen bezig met het huis in de gaten te houden, zonder haar broer dit keer, de laatste tijd werkte de twee mee aan hun eigen doelen, aangezien Jacob veel te snel handelde en zij veel lichter werkte. Momenteel zat ze op een balkon, en keek naar de deur. Het was vast een bodyguard die er kwam, wat dingen direct een stukje ingewikkelder zouden gaan maken. Vlug keek ze achter zich, maar dat was puur omdat ze niet wou dat Jacob kwam momenteel en haar hele plan over de hoop gooide. Hij was te drastisch en misschien was het maar beter dat ze elk hun eigen weg gingen, in plaats van constant samen werken. En nu ze beide een ander doelwit hadden, was en leek het ook beter. Ze zag haar nu de deur open doen, en iets grijpen wat duidelijk sleutels waren. Ze was dus op haar weg ergens heen. Ze stond open verliet het balkom naar beneden en dook daar achter een muurtje terwijl ze rustig gluurde en afwachtte tot ze vertrok, zodat zij er achter aan kon in de witte auto die momenteel aan de andere kant van de weg stond.
Jacob Frye
Hij was momenteel te vinden in het plaatselijke kroegje, momenteel niet van plan überhaupt achter zijn doel aan te gaan. Hij zou straks zijn zusje wel gaan pesten, die was toch weer in de wolken en lette weer eens niet goed op, en bla bla bla. Nee ze zat teveel in de boeken en deed te rustig aan, en dat was Jacob zijn stijl niet. Hij bestelde een biertje en ging aan een tafel zitten. Die Lisa was toch haar huis ingegaan, en zolang ze binnen was, kon hij niets beginnen tenzij het nacht was, en dan was het nog lastig. Ze kwam later vast wel weer op de straat en dan was het allemaal een stuk makkelijker. Nee plannen was niet zo zijn ding, en daardoor had hij dus ook niet door dat er nu een Bodyguard voor haar arriveerde, en dat dat de boel een stuk moeilijker zou gaan maken. Hij nam een slok van zijn bier en keek alleen even de kroeg rond. Hij hield hier wel alle mensen in de gaten, puur omdat hij geen zin had in een bar gevecht, en nee die lokte hij nooit uit. Naja wel dus.
|
|
RPG soldier
|
Post by vadrouille on Nov 13, 2015 20:41:04 GMT
Frank, Samen met Billy Portman was hij richting het huis van Blake vertrokken. Zelf reed hij in zijn eigen auto achter die van Portman aan. Bij het landhuis aangekomen , werd de poort voor hun opengedaan en reed hij rustig naar binnen. Hij parkeerde zijn auto naast de SUV van Portman. Hij had van af het hek tot hier al naar verbeterpunten gekeken en die waren er genoeg. Het praatpaaltje had er uitgezien of het elk moment kon instorten, maar omdat Portman in de SUV een kastje had wist hij niet eens of het paaltje het eigenlijk wel deed. Ook was het hem opgevallen dat er de hele weg geen enkele camara had gehangen, op die bij de poort na. Maar ook was er volgens hem genoeg aan de omheining mis. Dit zou hij allemaal oplossen als ze wilde dat hij voor haar werkte. Hij stapte rustig na Portman uit, en liep met hem richting de deur. Op het zelfde moment zag hij een meisje op hun afkomen wat op het punt stond om te vertrekken. Ze sprak iets tegen Portman en hij zag hoe Billy haar de sleutels gaf. Der werd gesproken dat hij wel mee kon, oke dit was heel anders dan hij gewend was. Presidenten gingen namelijk niet lunchen met vrienden buiten het witte huis om. Hij zag hoe Blake zelf naar de bestuurders kan liep. Wat dus echt betekende dat ze geen chauffeur wilde en zelf zou rijden. Hij wist nou niet of dat een heel slim plan was, maar als hij haar dat nu ging vertellen kon die gelijk vertrekken. En als die eerlijk moest zijn had hij het geld eigenlijk wel nodig. Rustig liep hij naar de bijrijders kant terwijl hij zijn jasje even goed aan deed. Na zoon lange tijd presidenten te hebben beschermd, was het raar om weer iemand te beschermen die even oud of net iets jonger was. Het grootste verschil was wel met de presidenten dat hun van af dag 1 hadden laten zien dat ze het waardeerde dat hij er was geweest, hier leek het er eerder op dat ze het eigenlijk helemaal niet wilde. Het kon dus wel betekenen dat ze totaal niet mee wilde werken, en daar hield hij niet van. Wilde je niet bescherm worden, nou prima dan deed hij het toch niet. Je moest het namelijk wel zelf willen.
Lisa Ze was boven toen beneden de deurbel ging. Haar ouders of 1 van de bediendes moest maar open doen. Het duurde niet heel lang of de deur ging open. Ze hoorde de stem van 1 van de schoonmaaksters die tegen de man sprak dat hij even moest wachten en haar vader riep. Niet lang daarna hoorde ze inderdaad haar vaders voetstappen naar de deurkomen, en ze hoorde hoe hij aan de man vroeg wie hij was. Zelf liep ze nu toch wel nieuwsgierig naar het balkon om te weten wie die man was. Zou dat de bodyguard zijn waar haar vader het over had gehad. Hier had ze dus echt geen zin in.
|
|
RPG soldier
|
Post by Meowz on Nov 13, 2015 23:29:16 GMT
Blake Lively
Blake wist nog helemaal van de jongen die nu langs haar zat in de auto, ze zette de sleutel in het contact en startte de auto waarna ze richting het hek reed. Terwijl ze stond te wachten tot ie volledig open was keek ze even opzij naar hem, ze tikte wat met haar vingers op het stuur. "Duss, Frank was het toch?" vroeg ze uiteindelijk en terwijl ze van haar terrein af reed merkte ze een witte auto op die er de laatste tijd al een tijdje stond.. Ze vernauwde haar ogen wat maar besloot er verder geen aandacht aan te besteden. Ze draaide de weg op en reed richting het centrum. "Wie heb je zoal allemaal beschermd?" vroeg ze uiteindelijk toch wel nieuwsgierig. Portman had haar wel enkele dingen verteld vandaag maar ze had het gewoon te druk met andere dingen om zich er volledig op te focussen over wat haar was verteld. Ze reed het centrum binnen maar reed door, naar de rand van de stad richting een vrij chique high-tea restaurant waar ze de parkeerplaats op reed die er langs lag. Ze stopte de auto en zuchtte een keer kort terwijl ze bleef zitten. "Ik weet dat Portman je heeft ingeschakeld ondanks ik nog gezegd heb dat het niet hoefde.. Maargoed, ik zeg niet dat ik niet mee ga werken maar het betekend niet dat mijn dagelijkse activiteiten worden afgenomen." constateerde ze duidelijk naar hem waarna ze naar haar tas graaide en de zwarte SUV uit stapte. "Ik wil gewoon zelf auto blijven rijden, ik blijf met mijn vriendinnen in mijn lievelings restaurant afspreken en als je me ook maar verbied om gewoon in het centrum te blijven shoppen wordt ik gek.." zei ze lachend naar hem en liep nu de parkeerplaats af naar het restaurant toe waar ze haar vriendinnen al zag zitten. Niet dat ze écht gek zou worden als ze even niet kon winkelen in het centrum, ze bestelde vaak zat haar kleding online maar ze wilde gewoon duidelijk maken dat ze voor haar eigen veiligheid niet haar halve leven overhoop wilde gooien. Ze duwde de deur open en omarmde haar vriendinnen waarna ze al gauw vroegen wie de knappe man in pak was die haar achtervolgde. Ze rolde wat met haar ogen en stelde Frank voor aan haar ex-collega's, actrices waar ze mee gewerkt had. Ze was niet de enigste met een bodyguard, haar vriendinnen hadden ze ook en deze zaten wat verveeld aan een tafel. 'Frank mag wel bij ons aan tafel schuiven als ie wilt hoor' kreeg ze nog te horen van haar vriendinnen waarna ze naar Frank keek. "Ik denk dat Frank zelf wel kan kiezen of hij in het kippenhok gaat zitten of niet.." zei ze lachend naar hem waarna ze weer naar haar vriendinnen keek en plaatsnam aan de ronde tafel. Er zaten nog enkele andere mensen in het restaurant maar daar lette de groep niet op, de bodyguards waren er niet voor niks dachten ze.
|
|
RPG soldier
|
Post by vadrouille on Nov 15, 2015 8:32:06 GMT
Frank Rustig was hij ingestapt n voelde hoe de auto niet veel later in beweging kwam. Ze moesten stoppen voor het hek en hij hoorde hoe Blake aan hem vroeg dat het frank was toch. Even knikte hij " Klopt "Sprak die en keek haar even aan, waarna hij weer naar buiten keek. Ook hij had de witte auto gezien. Hij stond hier ook toen hij aangereden kwam. Maar hij was hier net 10 minutjes, en misschien was het een auto van iemand die hier wandelde of woonde wist hij veel. Niet elk geparkeerde auto was bedreigend. Hij hoorde Blake vragen wie hij had beschermt. " President Reagon en President Carter " Sprak die en keek je even aan " en nog wat kleine klusjes "Sprak die er achter aan en keek rustig weer naar buiten.Na een tijdje werd de auto gestopt en begon ze te spreken. Oke overal waar hij begon kreeg hij zowat deze preek. rustig stapte hij ook uit en drukte de deur achter zich dicht. " u zult toch uw leven aan moeten passen Blake. "Sprak die opweg naar de deur " als Portman echt vermoet dat u in gevaar bent, en u houd zich vast aan uw wekelijks dezelfde uitstapjes gaat dat tegen u werken. Moordenaars gaan uw patroon zien, weten waar u bent o pwelk tijdstip " sprak die en keek je aan "Ik verbied u niks, ik zeg enkel kies eens een andere dag, tijd op plaats "Sprak die en liep met je mee naar binnen. Hij hoorde hoe je vriendinnen spreken maar gaf er geen aandacht aan. Hij werd voorgesteld en knikte enkel even. Kort daarna werd er gesproken dat hij ook wel bij hun aan de tafel mocht inplaats van bij de rest van de bodyguards. Hij paste vriendelijk en vertrok naar de tafel waar de andere mannen ook zaten. Hij keek een beetje om zich heen en rustig hing hij zijn jasje op de stoelleuning en ging zitten
|
|
Master of RPG
KAKAROTTO!
|
Post by Vegeta on Nov 15, 2015 20:26:39 GMT
Evie + Jacob Frye
Ze zag hoe ze vertrokken, maar kwam niet direct in beweging, ze wachtte af tot hen een beetje verder waren voor ze naar de auto van haar ging. Haar uiterlijk was duidelijk uniek, een victoriaanse Gothic stijl was nou niet echt hetgeen wat je nu echt zou verwachten bij paparazzi of iets degelijk, maar het was ook niet raar in deze wijken om te zien, het zag er door zijn versiersels aardig chique uit. Ze stapte nu in haar auto, en begon hen te volgen en had al snel door waar ze heen ging, het centrum. Ze parkeerde dan ook haar auto op geruime afstand, uit het zicht van het restaurant en liep het centrum in, en keek vanuit haar ooghoek hoe ze er naar binnen ging. Naar binnen kon ze niet, ze kon het nog niet hebben dat haar gezicht werd gekend, gezien door haar in zo'n vroeg stadium als nu, nu ze enkel haar bewegingen allemaal aan het bekijken en volgen was. Ze ging op een bankje zitten en pakte haar telefoon, en keek met ooghoeken naar het restaurant en zag al snel haar broer naderen vanuit de verte, die was duidelijk niet bezig met zijn missie en sprak haar ook gewoon aan. Hij begon te kleppen over dat hij had gezien dat er een bodyguard voor haar deur stond in gewoon luide stem en bla bla bla. En hij begon vervolgens over hsar en ze zuchtte even." Ik ben bezig!" Siste ze en Jacob ging nu naast haar zitten, nonchalant en al. Hij zei even niets meer en stond al snel op." Weet je, dit is nu al saai. Ik ga weer eens kijken ho het verderop is. Het was dan ook Jacob die nu zonder nadenken het restaurant inliep waar Blake en Frank nu zaten en bestelde rustig wat drinken. Evie was er totaal niet blij mee overigens, ze was nu al bang dat Jacob hrt aan het verpesten was, hij zag er nou niet echt... nana chique uit. Eerder simpel, hij hield niet van Poespas. En hij viel door zijn Victoriaanse kledingstijl ook op in deze zaak. Behoorlijk zelfs. Zeker door de tophat en de Cane.
Crawford Starrick
Hij keek naar de schoonmaakster en knikte even en deed rustig zijn handen achter op zijn rug. Toen haar vader kwam stak hij zijn hand even uit en keek hem recht in de ogen aan." Crawford Starrick. Ik ben gestuurd om uw dochter te beschermen. " sprak hij zakelijk en keek hem aan." Mag ik misschien binnen komen? Dat praat enigdzons makkelijker en iets meer prive. Ik wil niet dat iemand doorheedt dat ik hier ben ziet u. Aangezien elke moordenaar en stalker om de hoek kan liggen en teveel aandscht op mij is niet goed, dan heeft de thee teveel gerijpt en is hij te sterk. Als de thee niet bekend is en weinig heeft gerepem is hij baak het slapst, maar het beste. " hij sprak de woorden enigzins cynisch uit, al was het meer filosofie wat hij gebruikte.
|
|
RPG soldier
|
Post by Meowz on Nov 16, 2015 18:18:10 GMT
Blake Lively
Ze had wel verwacht weer dezelfde preek te krijgen als Portman haar altijd vertelde; wijk eens af van je patroon. Maar Blake hield daar vaak niet zo van.. Ze had een hoop afspraken die vaak maar op een bepaalde plaats-datum-tijdstip konden, er was immers tot nu toe nog niks ergs gebeurd. Ze liet het maar varen en keek nog even hoe Frank aan een andere tafel ging zitten, ze kreeg een koffie voor haar neergezet en natuurlijk begon het gesprek eerst over Blake's Bodyguard waardoor ze met haar ogen rolde. Het was redelijk bekend dat een van haar vriendinnen ooit een affaire had met haar bodyguard, en met haar manager. Zo'n beetje met iedereen. Al gauw ging het gespreksonderwerp ergens anders over en werd er flink gelachen, zo'n beetje de gehele tafel keek raar op toen er een apart type jongen de zaak binnen kwam lopen. De meiden keken elkaar verbaasd aan, begonnen wat gedempt te praten en ook Blake keek nu wat naar de jongen maar zag er de ernst niet in. Kalmpjes dronk ze nog wat van haar koffie terwijl haar vriendinnen zich steeds meer af begonnen te vragen.
|
|
RPG soldier
|
Post by vadrouille on Nov 16, 2015 19:42:12 GMT
Frank Farmer Hij had een sinasappelsapje besteld en rustig luisterde hij wat naar de andere bodyguards die aan de tafel zatten. Iedereen die binnen kwam hield hij een beetje in de gaten, en hij fronste even toen er een vreemd figuur binnen kwam. Hij hield de man in de gaten terwijl hij een slokje van zijn drinken nam. Hij keek soms even naar het groepje dames en keek dan weer naar de jongen die net binnen kwam. Tuurlijk hij vertrouwde niemand want dat kon ook niet in zijn vak. Maar niet iedereen die er vreemd uit zag was een moordenaar of een stalker. maar toch waren zulke personen wel de gene die je vaker inde gaten hield dan een normaal iemand die binnen kwam.
|
|