RPG soldier
I joined on January 1970, I am a proud Female and I've made 226 posts
Fifty words for murder and I'm every one of them
|
Post by kotaro on Feb 8, 2016 8:43:51 GMT
Een vervloekte familie. Of althans, vervloekte broer en zus. Enkele honderden jaren geleden werden er een broer en zus geboren. Alles leek goed te gaan, echter werd de zus hebberig. Haar kleine broertje kreeg teveel liefde van haar moeder en alleen zij mocht de liefde hebben van hem. Dus ze vermoordde haar moeder. Hun vader was al lang overleden en dit maakte hen wezen. Echter werden ze niet in het weeshuis gezet en zijn ze in hun huis gebleven op crimson peak. Het enige probleem, ze hadden geen geld. Omdat meiden sneller verliefd worden en dingen geloven, is het de taak aan de mannelijke van de twee om met rijke dames te trouwen. Ze nemen ze mee naar Crimson peak en daar vergiftigen ze hen langzaam om te laten sterven. Maar omdat de zus meer begon te voelen voor haar broertje toen ze ouder werden en hem haar geliefde maakte. Hij deed mee, meer omdat hij niks anders wist. Dit leek goed te gaan en de twee bleven in alle reïncarnaties 'gelukkig' samen. Echter ging dit bij de vorige reïncarnatie mis. Althans, voor de zus. Hij werd verliefd op de dame die hij had weten te strikken. Het was dan ook voor de eerste keer dat hij het met iemand anders had gedaan. Echter, voordat ze bevallen was, heeft de zus in woede haar broer vermoord en de dame waar hij verliefd op was, heeft zijn zus vermoord. Het is nooit eerder voorgekomen dat de reïncarnatie meteen de generatie erop was. Dus het blijkt dat dit enkel heftiger zal zijn. Maar wat er heftiger zou zijn? Dat weten we niet. De dame was namelijk bevallen van een tweeling, een jongen en een meisje. Maar toen ze 14 waren en het meisje weer bevangen werd door hebzucht, heeft ze haar moeder vermoord en is ze naar crimson peak vertrokken met haar broer, daar ligt namelijk hun verleden. Natuurlijk weten zij 'nog' niks over hun vorige leven en liggen er in het huis vele spullen die uitwijzen wie of wat hun waren. Sommige reïncarnaties lijken precies op elkaar, terwijl andere er totaal anders uitzien. Nu zijn de broer en zus weer ergens aangekomen om een dame te strikken en zijn ze rond de 24 jaar. Iemand die deze rpg met mij wil doen?
|
|
RPG soldier
I joined on January 1970, I am a proud Female and I've made 338 posts
|
Post by Gotenks on Feb 8, 2016 16:53:44 GMT
Ik wel
|
|
RPG soldier
|
Post by kotaro on Feb 8, 2016 18:04:38 GMT
Gezellig, heb jij een voorkeur van wie je speelt? Mij maakt het namelijk niet uit. Het lijkt me het leukste om dit met 3 te doen, maar kan het maar met 2, dan doen we dat
|
|
RPG soldier
|
Post by Gotenks on Feb 8, 2016 19:33:13 GMT
Mijn voorkeur gaat naar Thomas Sharpe maar met zijn 3en zou idd het leukste zijn maar lukt dat niet dan kan het altijd met z'n tweetjes cD
|
|
RPG soldier
|
Post by kotaro on Feb 8, 2016 19:40:50 GMT
Dan mag jij die spelen Ik heb een voorkeur voor het zwakke schepsel wat voor hem valt. Maar je moet zelf even kijken of dit de nieuwe reïncarnatie is of dat hij er gewoon hetzelfde uitziet. Dit is na de film zeg maar Maar ze kunnen er gewoon hetzelfde uitzien haha.
|
|
RPG soldier
|
Post by Gotenks on Feb 8, 2016 20:04:52 GMT
Ja ik wil nog wel dat Thomas eruit ziet als Tom Hiddleston, cause he's hot haha XD
|
|
RPG soldier
|
Post by kotaro on Feb 8, 2016 20:08:58 GMT
Er zijn meer mooie mannen X3 Maar is goed hoor Je mag zelf weten hoeveel hij weet van de vloek, wat hij allemaal al gevonden heeft en blah blah.
|
|
RPG soldier
|
Post by Gotenks on Feb 8, 2016 20:26:21 GMT
Is goed, maar moet eerst de laptop terug hebben voor ik iets kan doen XD
|
|
Master of RPG
I joined on January 1970, I am a proud and I've made 2,714 posts
KAKAROTTO!
|
Post by Vegeta on Feb 8, 2016 22:53:29 GMT
Wil je de namen van de film gebruiken? Of wil je gewoon ook zelfbedachte persoontjes hebben ?
|
|
RPG soldier
|
Post by kotaro on Feb 8, 2016 22:56:15 GMT
Het is een nieuwe generatie. Opzich zijn het andere mensen met dezelfde vloek en willen ze ongeveer hetzelfde als de vorige generaties. Ik wilde gewoon niet dat het een remake werd, dus ik zou zeggen. Je mag dezelfde namen gebruiken. (Dat zij hen in ere houd met die namen. Al vind ze de vrouwelijke natuurlijk niet zo geweldig haha De jongen kan ik nog begrijpen als ze die de naam van hem heeft gegeven.) Maar gezellig dat jij ook mee wil doen dus?! Wie wil jij spelen?
|
|
Master of RPG
KAKAROTTO!
|
Post by Vegeta on Feb 8, 2016 23:11:58 GMT
Mooi aangezien ik een meid vond zo random op een foto waar ik iets mee wou verzinnen en dus kan die hier dan goed in xD Maar ergens wil ik de zus dan wel spelen mits niemand die wil
|
|
RPG soldier
|
Post by kotaro on Feb 8, 2016 23:13:12 GMT
Doen we dat! Hebben jullie beide de film eigenlijk gezien? Ik zal de rpg opzetten. in orpg denk ik dan toch?
|
|
Master of RPG
KAKAROTTO!
|
Post by Vegeta on Feb 8, 2016 23:16:22 GMT
Ik heb hem gezien in de Bioscoop ( inclusief jankbui *ahum* ) Mssr idd onder ORPG tenzij je zoiets hebt van, laat anderen maar joinen als die geesten die zeg mssr random verschijnen door de film heen xD ( weet niet meer precies wat die deden, volgens mij thomas waarschuwen:p)
|
|
RPG soldier
|
Post by kotaro on Feb 8, 2016 23:21:09 GMT
Nee die waarschuwde de dame X3
|
|
Master of RPG
KAKAROTTO!
|
Post by Vegeta on Feb 8, 2016 23:23:54 GMT
Oh ja oeps ik ben lekker bezig vandaag, sl de hele dag aan het slapen lijkt het xd
|
|