Master of RPG
I joined on January 1970, I am a proud and I've made 2,714 posts
KAKAROTTO!
|
Post by Vegeta on Jun 25, 2014 7:35:28 GMT
francois Arnaud
Hij grijnsde even en keek hem een beetje aan.'' mmm, wie zegt dat ik dat erg vind, schatje?'' sprak hij op het feit dat hij hem straks dubbel zo hard terug ging pakken en sloeg een arm om hem heen terwijl hij ook rustig meeliep het dek af en rustig naar Joseph keek/ Hij haad geluk dat een type zoals Joseph op hem iel, na zijn idee, zeker doordat Francois niet degene met kracht was, maar eerder slim in de hersenen. Francois wa ook 3 cm groter, maar goed, wie gaat naar dat verschil kijken? hij glimlachte even en keek naar de boot in de verte, en vong een glimp op van een vrouw n een jurk, maar daar zuchtte hij enkeleven een beetje op.'' Het is in ieder geval een saai hetero koppel wat er aan komt volgens mij, of het is een pot.'' Sprak hij rustig en keek naar Joseph, terwijl hij nu even de sleutel in het slot drukte en even glimlchte.'' Ik zou je nu graag over de drempel dragen, Joseph, maar ik ben bang dat je dan aan de andere kant op de grond ligt, dus dat doen we wel als we getrouwd zijn.'' Sprak hij rustig en gaf hem nog zacht een kus op zijn wang, maar bleef nog wel zo even staan, een beetje geleund tegen hem.
|
|
Master of RPG
I joined on January 1970, I am a proud Female and I've made 1,894 posts
|
Post by Cindy on Jun 25, 2014 8:00:34 GMT
Joseph Morgan
Hij keek weer naar hem en grijnsde weer iets breder. Hij liep rustig over het zand heen en keek nu weer even naar de boot die hij daarnet had opgemerkt. Hij lachte kort op zijn woorden. "We zullen zien, ik mag alleen maar hopen dat ze nog een beetje aardig zijn. Anders is het snel gedaan voor die twee." Sprak hij vrij kalm en liep verder richting de hut. Toen ze daar aankwamen liet hij Francois rustig doen en lachte weer even op zijn woorden. "Je kunt me niet eens dragen." Sprak hij daar nu ook gewoon droog op en bukte even in een snelle beweging om hem wel in zijn armen te tillen en keek dan naar hem. "Good thing I can." Sorak hij en gaf hem nog even een kus op zijn lippen waarna hij hem rustig binnen droeg en hem dan weer in het midden van de kamer neerzette op de grond.
|
|
Master of RPG
KAKAROTTO!
|
Post by Vegeta on Jun 25, 2014 8:14:59 GMT
Francois Arnaud
Hij grijnsde even een beetje en keek naar de camera's die her en daar al hingen, maar duidelijk nog niet aan waren, evenals een Cameraploeg die zich verderop al aan het stationeren was, waar hij enkel maar even om zuchtte en nu wat terug zei.'' Dat weet ik wel zeker. Ik heb geen zin in sukkels, en die verdienen het ook niet om zo gelukkig te zijn in dit leven.'' Sprak hij rustigen lachte daarna.'' Oh ik kan jou wel tillen, maar niet lang.'' Sprak hij plagend en maakte een misschien iets wat te vrouwelijk kreetje toen hij hem optilde en grijnsde even en ontving zijn kus liefjes en leunde een beetje tegen hem aan, terwijl hij naar binnen getild werd en daarna weer neergezet werd, en sloeg zijn armen om hem heen.'' mmm, Mijn sterke man.'' Sprak hij nu ook rustig tegen hem, en begon hem een lange zoen te geven, terwijl hij voorzichtig toegang begon te zoeken tot zijn mond.
|
|
Master of RPG
|
Post by Cindy on Jun 25, 2014 8:24:47 GMT
Joseph Morgan
Hij kek nu ook even naar de camera's en rolde met zijn ogen even. "Er zullen vast wel plekjes zijn zonder camera's waar jij je ding kunt doen." Sprak hij en gaf hem een zacht klopje op zijn rug. Toen hij zei dat hij hem wel kon tillen trok hij een wenkbrauw op. "Nou ja, laat het toch maar aan mij over tenzij je ons allebei in het ziekenhuis wilt hebben hmm?" Sprak hij en keek weer naar hem toen ze binnen stonden. Zijn vrouwelijke kreetjes klonkn wel schattig altijd, maar dat gaf hem ook aan dat hij boven Francois stond, en dat vond hij best. Hij legde zijn handen rustig op de heupen van Francois en keek naar hem toen hij weer wat zei. Hij grijnsde weer een beetje en zoende hem nu rustig mee toen hij daar mee begon. Hij greep hem wat steviger vast aan zijn heupen en trok hem dicht tegen zich aan waarna hij nu ook zijn mond opende voor hem, al schoot hij met zijn toch al in zijn mond om meteen met de zijne te worstelen.
|
|
RPG soldier
I joined on January 1970, I am a proud Female and I've made 338 posts
|
Post by Gotenks on Jun 25, 2014 11:53:15 GMT
Naam; Blake Ritson Leeftijd; 27 Geslacht; male Karakter; Blake is een lieve en een wat verlegen jonge man en niet iemand die de aandacht echt zit op te zoeken. In grote groepen is Blake meer de luisteraar dan dat hij praat, maar wanneer hij alleen met Tom is kan hij zo over alles en nog wat praten met hem. Hij heeft Engels en medieval Italian gestudeerd waarvan hij van is geslaagd, waardoor hij ook vloeiend Italiaans kan spreken. Hij zal altijd opkomen voor zijn liefje of voor zijn goede vrienden. Foto/ Uiterlijk; Stelletje met; Tom Riley (Chantal) Extra;
|
|
RPG soldier
I joined on January 1970, I am a proud Female and I've made 338 posts
|
Post by Gotenks on Jun 25, 2014 13:15:55 GMT
Ezio Auditore Da Firenze
Ezio legt zijn handen op de heupen van Sofia en geeft haar een kus in haar nek, waarop hij het eiland waar ze naar toe werden gebracht al dichterbij zag komen. 'We komen steeds een stap dichterbij mia bella' zei hij tegen haar. Met een stap dichterbij sprak hij natuurlijk over het trouwen, maar zelfs al zouden ze het niet winnen dan vinden ze wel een manier om elkaar toch nog het ja woord te kunnen geven. Wanneer ze bij het eiland zijn begeleid Ezio Sofia als een ware gentlemen het schip af, om haar op land een kusje op haar hand te geven.
Blake Ritson
Blake liep het schip af die Tom en hem naar het eiland hadden gebracht, hij wist alleen niet of hij hier echt klaar voor was. Ja hij had dit voor Tom over, maar dit was niet zoals het acteren in een film of tv serie, nee hier werden ze gefilmt gewoon zoals hun zijn en ergens hield hij zijn prive leven ook wel liever gescheiden. Hij was namelijk ook niet goed met gewoon home videos, hij had dan altijd de neiging dat degene die aan het filmen was de camera naar Tom te draaien. Blake pakte Toms hand vast en wreef er zachtjes met zijn duim overheen. 'Nou hier zijn we dan' zei hij tegen hem.
|
|
Master of RPG
KAKAROTTO!
|
Post by Vegeta on Jun 25, 2014 14:58:21 GMT
Francois Arnaud
Hij glimlachte even noh een beetje op zijn woorden, maar liet hem nu rustig zoende, en vergeleken met hem deed Francois het echt rustig, wat hem duidelijk in deze relatie steeds meer de leidende rol gaf, al was Jospeh natuurlijk kleiner dan hem.HEt was voor vele dus eigenlijk wel grappig om te zien. Hij grijnsde even een beetje en zoende hem rustig verder, en kneep hem even met een hand in de kont, terwijl hij genietend verder zoende, en nu toch langzaam aan de zoen stopte en hem aankeek.'' Zullen we de concurrentie maar eens gaan beoordelen schatje?'' Hij drukte nog zacht even een kleine kus op zijn lippen en bleef toen even staan, met zijn handen op zijn kont.
Sofia Sartor
Ze keek naar Ezio en glimlachte even een beetje.'' Wat Zal het geweldig worden he?'' sprak ze rustig en keek naar haar boek in haar handen, terwijl ze nu samen met hem het schip afliep en rustig bleef glimlachen ten alle tijden, en rustig naar Ezio keek.'' Grazi.'' sprak ze met een glimlach en keek even rond, en stond bijna op en neer te springen eigenlijk van geluk, en plezier. Ze keek naar Ezio terwijl ze alleen maar bleef glimlachen.'' Dit boek heeft vele mooie dingen over dit eiland gezegd, ik kan niet wachten om ze in het echt te zien, en hopelijk zijn ze dan net zo spannend als in de verhalen.''
Tom Riley
MEt een glimlach liep hij nu rustig het schip af wat hen naar het eiland had gebracht, en glimlachte even rustig terwijl hij rustig nu ook de boot afging, met een vrij grote big smile op zijn gezicht eigenlijk. Op zijn hoofd stond een zonnebril, het enige wat hij meekreeg eigenlijk qua modern spul en misshien was dat maar beter ook, even geen agenten die hen belde omdat ze ergens moesten zijn voor een opname of dergelijke, misschien was dat dan ook eens een keer rust voor hen. Hij glimlachte even een beetje en drukte ny even acht een kus op zijn wang.'' Hier zijn we dan, en eens een dag niet zodnder camera's.'' Hij zuchtte even en lachte.'' maar geen zeurende agenten die ons constant opbellen, misschien worden dit wel de weken dat we normaal bij elkaar kunnen zijn, donder anderen om ons heen.''
|
|
Master of RPG
|
Post by Cindy on Jun 25, 2014 15:14:30 GMT
Joseph Morgan
Hij hield de zoen aan en had zijn ogen nu ook even gesloten. Het verschil was nou ook niet zo belachelijk groot, en mentaal was hij groter als Francois dus veel kon het hem ook echt niet schelen dat sommige het grappig vonden, al zouden ze het toch geweten hebben als ze ermee lachten. Hij gaf een grom toen hij in zijn kont kneep en kneep nog eens wat harder in zijn heupen. Hij liet hem rustig de zoen stoppen en beet nog even zacht op zijn onderlip waarna hij hem weer in de ogen keek en grijnsde. "Goed plan." Sprak hij nu ook met diezelfde grijns en ontving zijn kusje nog waarna hij hem rustig los liet.
|
|
Master of RPG
KAKAROTTO!
|
Post by Vegeta on Jun 26, 2014 6:44:31 GMT
Francois Anaud
Hij keek naar hem en glimlachte even een beetje naar hem terwijl hij nog even een hand over zijn gezicht haalde en even glimlachte.'' Ik houd van jou, Joseph.'' Sprak hij nog even rustig en gaf hem nog even een zacht klapje tegen zijn kont,en kneep er kort in, voor hij rustig richting de uitgang van het huisje begon te lopen en rustig de deur open deed, en naar buiten liep en even naar hun tegenstanders keek en toch even een beetje lachte. Twee acteurs, die hij wel herkende, en een saai hetero stelletje. Dit ging een makkie worden in zijn ogen.
|
|
Master of RPG
|
Post by Cindy on Jun 26, 2014 19:31:54 GMT
Joseph Morgan
Hij keek nog steeds naar zijn gezicht en grijnsde breed. "Ik houd ook van jou Francois." Murmelde hij en gaf weer een zachte grom toen hij tegen zijn kont klapte en er weer in kneep. Oh, hij kreeg het wel eens terug. Hij volgde nu ook rustig naar buiten en keek naar een ander homo stel die hij ook wel herkende en een Italiaans heterokoppel. Wat schattig toch.. Hij rolde met zijn ogen en sloeg weer een arm om Francois heen. "Hmm, er zal vast nog wel meer concurrentie aankomen denk je niet? Anders is het ook maar saai." Sprak hij en keek hem aan met een grijns.
|
|