Master of RPG
I joined on January 1970, I am a proud and I've made 2,714 posts
KAKAROTTO!
|
Post by Vegeta on Jun 12, 2014 20:10:14 GMT
Mike Winchester
Hij keek eben naar Farah en glimlachte even terwijl hij voelde hoe hij mee getrokken werd, en liep nu ook rustig mee, en luisterde naar haar.'' heey meisje, ik ben satijnen lakens en hemelbedden gewent, maar ik weet wel dat jij dat niet zal hebben, dus teveel verwachten kan i haast niet.'' Sprak hij met een glomlach en let haar rustig los in de kamer en keek even rond toen het licht eenmaal aan stond en liep nu weer naar haar toe.'' het is prachtig Farah, en het is voldoende voor mij. Ik had geen relatie met je gestart als ik dacht dat dit niet voldoende vor mij was. Je bezit maakt mij niet uit, enkel jou liefde is hetgeen wat ik wil hebben. Ik wil jou, en jou bezit zou mij een worst wezen.'' Hij legde weer rustig een arm om haar heen en drukte haar zacht een kus op de lippen, en glimlachte rustig.'' Jij bent vanaf nu Prinses Farah, wen maar alvast aan die titel.''
|
|
RPG soldier
I joined on January 1970, I am a proud Female and I've made 329 posts
|
Post by Meowz on Jun 12, 2014 21:44:17 GMT
Farah Cheney
Ze lachte zachtjes en ontving de kus met een grote grijns op haar gezicht en legde haar handen wat op zijn borstkas. "Ik snap echt niet wat mij zo aantrekt, dat je mij je prinses wilt maken." zei ze zachtjes lachend, ook wel serieus aangezien ze het echt niet snapte. Ze keek wat rond door haar kamer, geen hemelbed, geen satijnen lakens. Ze wist zelf niet eens hoe satijn aanvoelde laat staan dat ze eronder kon slapen. Ze zuchtte even zachtjes en voelde hoe ze langzaam wat onzeker werd, ze keek wat naar beneden toe en friemelde wat aan z'n kleding. "Zou ik wel een goede prinses zijn denk je?.." vroeg ze uiteindelijk na een kleine stilte en keek echter nog steeds naar beneden. "Ik bedoel, ik heb niet eens manieren ofzo. Dadelijk zet ik je voor schut.." voegde ze er zachtjes aan toen en keek daarna naar boven toe, naar hem terwijl ze wat onzeker uit haar ogen keek. Ze keek daarna toch maar weer wat opzij, toch wel een beetje spijt dat ze het had gevraagd.
|
|
Master of RPG
KAKAROTTO!
|
Post by Vegeta on Jun 12, 2014 21:54:08 GMT
Mike Winchester
HIj keek naar haar en glimlachte een beetje.'' jou persoonlijkheid, en schoonheid, Farah. alles is perfect aan jou.'' sprak hij rustig en hoorde hoe ze daarna heel negatief begon te praten en tilde haar kin rustig op.'' die manieren maak je geen zorgen over, en mijn voor schut zetten zul je zeker niet doen, mijn lieve Farah. Ik houd van je, en mij kun je niet voor schut zetten, oke?'' Hij keek haar vrij serieus aan en drukte nu ook zacht een kus op haar lippen, terwijl hij nu haar kin weer losliet, en haar in een omhelzing trok.'' Je bent vanaf nu mijn meisje, en binnenkort een prinses van dit land, en ik hoop dat je later ook mijn vrouw word, en een echte Winchester, zoals het befaamd. En zit niet in over je manieren, of mij voor schut zetten Farah. Ik leer je wel wat bij, en jezelf blijven is hetgeen wat het belangrijkste is. je eigen lieve zelf, waar ik op gevallen ben.''
|
|
RPG soldier
|
Post by Meowz on Jun 12, 2014 22:30:31 GMT
Farah Cheney
Haar kin werd opgetild en ze luisterde naar alle woorden, ze moest erdoor glimlachen. Tijdens de kus glimlachte ze nog steeds en rolde er een traan over haar wang, van blijdschap. De omhelzing maakte het gevoel alleen maar beter waardoor ze haar hoofd tegen hem aanlegde en ook haar armen wat om hem heen legde. "Je maakte me zo gelukkig Mike, waar heb ik jou toch aan verdiend.." zei ze zachtjes met op het einde een kort lachje en ze begon daarna weer te glimlachen. Ze was heel gelukkig, de warmte van zijn omhelzing voelde geweldig aan, zijn lippen op de hare was precies hetzelfde verhaal. Vlinders in haar buik, door haar hele lichaam heen, ja dat had ze. Nu wist ze pas wat echte liefde betekende, niemand die het nog van haar af zou pakken. Ze keek nog een keer omhoog, haar wangen waren nog wat nat terwijl ze haar handen in zijn nek legde en hem nogmaals zoende, langer deze keer. Ze stopte daarna en liet haar handen van hem afglijden. "Ik kleed me even om, doe maar alsof je thuis bent.. Ofja. Je begrijpt me wel." zei ze zachtjes lachend en liep dan naar de stoel toe en pakte haar nachtjapon/jurk ding (wat al die vrouwen in de middeleeuwen droegen snachts xd) en keek dan nog even over haar schouders. "En niet spieken jij.." zei ze zachtjes lachend en maakte aan de achterkant de touwtjes los van haar jurk, liet deze op de grond vallen en trok haar andere aan. De ketting was niet van z'n plek veranderd.
|
|
Master of RPG
KAKAROTTO!
|
Post by Vegeta on Jun 13, 2014 9:16:47 GMT
Mike Winchester
Hij keek naar haar en glimlachte eben een beetje en keek haar aan.'' Je hebt mij verdiend omdat het lot ons samen wou.'' sprak hij rustig en ging rustig in op haar zoen, terwijl hij daarbij zacht over haar rug heen streek en rustig slikte toen de zoen eenmaal gestopt was, maar bleef ten alle tijden een grote glimlach op zijn gezicht houdend, en met een vinger veegde hij even haar natte wangen af, en knikte toen.'' Is goed liefje. Zla ik doen, al kan ik me niet veel anders omkleden dan tot mijn ondergoed.'' sprak hij rustig en lachte even vor een moment, en begon zich nu ook rustig uit te kleden, en legde zijn twee zwaarden even op haar bureau neer en kleedde zich daaarna de rest uit, waardoor zijn gespierde borst bloot kwam te liggen.'' en hoezo niet spieken, mmm?'' sprak hij terwijl hij zich ook rustig omkleedde en even lachte.'' ik zal je tocch ooit een keer naakt zien.'' sprak hij en lachte even een beetje. Op zijn borst zat een lang litteken dat helemaal schuin over zijn borst heen liep, die had hij ooit eens opgelopen dankzij Black castle, toen hij aanvallen werd als Kleine jongen. Het was er ook niet 1, het was een grote, en meerdere erom heen sierde zijn gespierde borst.
|
|
RPG soldier
|
Post by Meowz on Jun 13, 2014 15:16:41 GMT
Farah Cheney
Ze lachte zachtjes toen ze met haar rug naar hem toe stond en zijn opmerking hoorde over het omkleden. "Ik had ook niet anders verwacht hoor." zei ze lachend en liet haar jurk op haar schouders vallen. Ze keek nog wat naar de ketting en keek een stukje over haar schouder met een grote grijns. Ze liet haar ketting los, draaide om en liep rustig weer naar hem toe. Ze pakte zijn hand en liet haar vingers tussen die van hem glijden om zo zijn hand vast te houden, pakte met haar andere hand even zijn kin tussen haar vingers en drukte een kus op zijn lippen met een grote glimlach. "Hmm. Ooit ja." zei ze plagend en legde haar hand op zijn borstkas waardoor ze al snel het litteken opmerkte. Met grote ogen keek ze ernaar en volgde de littekens wat met de top van haar vingers. "Waar heb je dit nou weer vandaan gehaald.." vroeg ze zachtjes terwijl ze haar hand erop liet liggen en wat verbaasd maar ook nieuwsgierig omhoog keek naar hem met een kleine glimlach.
|
|
Master of RPG
KAKAROTTO!
|
Post by Vegeta on Jun 13, 2014 15:22:31 GMT
Mike Winchester
Hij keek naar haar en glimlachte even een beetje terwijl hij rustig haar kus ontcing, en zijn handen op haar lichaam weer plaatste, rustig op haar heupen.'' en misschien komt het wel nooit, maar dan zou het me nog niets schelen. Ik bedoel, ik heb mijn ma zo vaak naakt gezien toen ik klein was.'' Sprak hij grappend en hoorde wat ze zei over zijn littekens en zuchtte even voor een moment.'' IK was 7 jaar, en eigenwijs als de pest. Ik wou spelen met mensen van Black Castle, maar het bleek allemaal een val te zijn. Ik besefde het gevaar niet dat hun mijn vijand waren, en kwam zo in de handen van Thatch. Mijn vader heeft mij met moeite bereikt, maar Thatch heeft zijn souvenir achter gelaten, toen hij besloot mij half te doden, zodat ik via de lijdensweg dood zou gaan. Echter was goede zorg er maar net bij, anders had jij mij nu niet gehad.'' sprak hij rustig en keek haar aan.'' maar Thatch Baalt er nog elke dag van dat zijn plannetje is mislukt.'' Hij lachte even een beetje nu, en streek een lok uit haar gezicht.
|
|
RPG soldier
|
Post by Meowz on Jun 13, 2014 16:24:00 GMT
Farah Cheney
Ze keek hem met een opgetrokken wenkbrauw aan. "Nog iets wat je niet vaak uit een man zijn mond hoort komen.." zei ze zachtjes lachend en schudde daarna haar hoofd wat, met natuurlijk nogsteeds een glimlach. "Wat een vergelijking, een tijdsverschil van toch heel wat jaren." zei ze met een grinnik, doelend op de opmerking van dat hij zijn moeder zo al vaak genoeg had gezien toen hij klein was. Ze luisterde dan naar het verhaal over zijn litteken. "Dat eigenwijze heb ik al meegemaakt ja, zo te horen nog geen verschil met jaren terug." zei ze plagend, doelend op het feit dat hij haar ondanks haar afwijzingen hij voor haar nog steeds de ketting kocht. "Wel oppassen. Ik wil er niet aan denken als dit mooie lichaampje nog meer souvenirtjes krijgt.." zei ze zachtjes en zodra de lok weggestreken was legde ze haar handen in zijn nek en drukte opnieuw haar lippen tegen die van hem. Ze kon er eerlijk gezegd gewoon geen genoeg van krijgen waardoor ze ervoor zorgde dat deze automatisch langer werd, ze legde haar handen nu terug op zijn borstkas en duwde hem zachtjes achteruit naar haar bed toe, een grote glimlach op haar gezicht te vinden. Nee ze wist niet nog precies waar dit naar toe ging maar ze was gewoon wat dingen aan het ontdekken.
|
|
Master of RPG
KAKAROTTO!
|
Post by Vegeta on Jun 13, 2014 16:50:49 GMT
Mike Winchester
hij keek naar haar en glimlachte even een beetje terwijl hij haar aan keek.'' mm Misschien ben ik dan anders dan die mannen.'' sprak hij rustig en glimlachte even voor een moment en grijnste. '' Maar ik heb wle een vrouw naakt gezien.'' Sprak hij plagend en keek haar aan.'' Oi, ik ben niet eigenwijs.'' Sprak hij even alsof hij dat helemaal niet leuk vond dat ze dat zei, maar een duidelijke ondertoon zei het heel anders. Hij wou nog antwoorden op haar laatste woorden, maar hij werd al overwelmt door haar lippen, en grijnste even terwijl hij zachtjes mee begon te zoenen, en glimlachte even een beetje, terwijl hij zich rustig op het bed liet vallen, met haar bovenop hem, en zoende haar zachtjes verder, terwijl hij zijn handen over haar rug streek en daarna met een hand toch even haar linkerbil zachtjes masseerde.
|
|
RPG soldier
|
Post by Meowz on Jun 13, 2014 17:22:02 GMT
Farah Cheney
Ze lag bovenop hem en had de opmerkingen wel gehoord maar nam rustig de tijd om erop te reageren. "Oh jij bent zeker anders." zei ze zachtjes terwijl ze voor een moment de zoen onderbrak, ze zoende nog voor een moment verder en vervolgde daarna haar zin. "Jouw eigenwijsheid maakt je schattig.." voegde ze er nog aan toen, nogmaals een onderbreking in de zoen met een kleine grijns maar vervolgde deze al snel weer. Ze voelde hoe hij zachtjes haar bil masseerde, ze snoof even wat lucht naar binnen via haar neus. Ze begon nu toch wel stiekem wat nerveus te worden, ze mocht dan wel 21 zijn maar ze was echter nog nooit op deze manier aangeraakt. Ze probeerde haar nervositeit te verbergen reikte met haar hand wat naar achter, pakte zijn pols vast en schoof zijn hand zachtjes deze keer onder haar jurk. Ze probeerde haar trilhanden te weerhouden en stopte voor geen enkel moment de zoen, haar hart begon dit keer toch duidelijk wat sneller te slaan maar dit kwam niet door haar nervositeit. Nee dit was puur adrenaline, pure lust die ze het liefst er allemaal uit wou laten maar ook weer niet te snel wou gaan. Ook onzekerheid kwam nu terug, was ze wel goed genoeg? Zou hij meer ervaring hebben? Nee, hij zei dat hij op de ware zou wachten. Door de onzekerheid stopte ze nu de zoen en keek nu wat naar beneden, zachtjes beet ze op haar onderlip. "Sorry.. Ik eh-.." zei ze nu zachtjes, maakte haar zin niet af maar bleef wel zo liggen en ging wat met haar vingertoppen over zijn borst heen terwijl ze even wat moed bij elkaar moest zoeken.
|
|
Master of RPG
KAKAROTTO!
|
Post by Vegeta on Jun 13, 2014 17:46:44 GMT
Mike winchester
Hij Zoende rustig met haar mee, terwijl hij haar trillende hand voelde en die op haar onderbroekje legde, en er zachtjes even in kneep. Het was zijn bedoeling absoluut niet om verder te gaan, maar ze leek het te willen, in zijn ogen, en hij voelde hoe nu ook langzaam de lust op kwam borrelen in zijn lichaam, naar haar, waardoor zijn zoen iets passievoller zou worden, en wat sneller, maar toen ze al stopte, keek hij haar aanen slikte even.'' heey, als je het niet wilt hoeft het niet he meisje.'' sprak hij en haalde zijn hand daar nu rustig bij haar kont weg.'' Geniet gewoon maar even van het moment, we zien wel hoe ver we gaan of waar we stoppeen. Ik houd van je, en zal je nooit dwingen, oke? En niet zo onzeker jij. Als het gebeurt Dan is het zo. Dan ontmaagd jij mij en ik jou, onze eerste keer. De speciaalste van allemaal, en die moet je ook aan iemand speciaal geven. Iemand van wie je zielsveel houd.'' sprak hij rustig en streek over haar rug heen en glimlachte.'' Kom eens hier met die lippen van je.'' Sprak bhij rustig en drukte er nog een zwoele zoen op.'' Ik ga jou echt niet dwingen, en alleen dit vind ik al fijn, oke, Niet zo onzeker. Bij mij hoef je dat niet te zijn, want je doet nooit iets fout bij me. Als je iets fout doet heb je me kwaad, en waarom zou ik kwaad worden op mijn meisje?''
|
|
RPG soldier
I joined on January 1970, I am a proud Female and I've made 338 posts
|
Post by Gotenks on Jun 13, 2014 19:52:37 GMT
Sam Winchester
'Ja, dat zou geen probleem moeten zijn. Zolang jij gelijk mee zou gaan, want nogmaals het hoeft niet van mijn tijd af te gaan omdat jij weigert mee te gaan naar een zoektocht om je eerst te vinden wat me lang genoeg had geduurt' zei hij dan maar nogmaals tegen Dean en nog steeds met diezelfde kalmheid waarop hij zijn moeder een glimlachje schenkt. 'Het was geen moeite mam, en ik zal meteen naar vader heen gaan' zei hij tegen haar. Sam ging hier nu niet vragen aan zijn moeder wat er nou gebeurd was al wist hij dat natuurlijk dondersgoed, maar uiteraard moest hij zich voor de domme houden en net doen of hij niks wist van de hele vergiftiging. Sam loopt naar de slaapkamer van zijn ''vader'' en klopt eerst op de deur om daarna naar binnen te treden, nog steeds niet wetend dat zijn jongste zusje weer terecht was uiteraad.
Mykola Liski
Mykola priegelde wat met zijn vingers terwijl hij ondertussen naar zijn Koning zat te luisteren. 'Oh dear oh dear can't make up his mind, cause a few minutes back he wasn't in need of his son or was it that the son stormed of for no reason..Nonetheless ofcourse I'll do as the King commands, yes yes' zei hij en voor Edward boog. Mykola liep naar de kamer van Will en klopte op de deur van de jonge prins en wachte geduldig af tot de prins zei dat hij naar binnen mocht komen.
|
|
Master of RPG
KAKAROTTO!
|
Post by Vegeta on Jun 13, 2014 21:19:08 GMT
Dean Winchester
Hij keek naar Sam en zuchtte even voor een moment.'' Jij bent gewoon altijd in tijdgebrek broertje, denk eens aan onze vader voor een moment. Volgens mij doe jij bijna niets. Je bent vaders favoriet, niet vergeten.'' Sprak hij rustig en liep nu door, en kon duidelijk even niet gecharmeerd zijn van zijn broertje. Hij liep rustig door nu, in de richting van de werkkamer met zijn moeder en liep naar binnen, en deed nu de deur dicht.'' mam, misschien is het beter dat je even gaat zitten.'' Sprak hij rustig en zuchtte even.'' Ik heb namelijk een relatie met een meid, al goed een jaar, en zolang houd ik het ook al voor jou en pap verborgen.. Omdat ze.. Nou ja niet van de rang is, die pa heel graag ziet, en ik denk ook niet dat jij er heel blij mee gaat zijn, ze bedelt namelijk. Het laagste van het laagste, en ik heb nu afgelopen week geld gebruikt, om een huisje voor haar te kopen, dat ze onderdak heeft. Maar ik houd van haar, mam.. Maar ik ben zo bang voor jullie Reactie, als die tijd al. Maar het gaat rond.. De gemaskerde ruiter.. Dat ben ik altijd. Omdat ik niet wou..'' Hij zuchtte even en slikte kort.'' Ik wil haar niet kwijt mam.'' Sprak hij en onbewust liep er een traan over zijn wang heen naar beneden.
Théoden Winchester
Hij lag nog half te slapen, maar toen hij geklopt hoorde schrok hij iets op, en kreunde hij even.'' Kom binnen,.'' Zei hij duidelijk nog slaperig, en voelde hoe Domani helemaal tegen hem aan lag, met een duim in haar mond, duidelijk vertrouwd en velig, terwijl hij nu zijn ogen steeds iets verder opende, en zijn hoofd voelde dreunen en even kreunde voor een moment, maar wel zo zacht mogelijk, hij wou zijn zoon niet bezorgd om hem maken. Nou ja zijn zoon was het natuurlijk niet officieel, het was zijn neefje, maar goed, dat was iets wat hij nooit had verteld, en nooit zou vertellen als het niet nodig was, niet wetend dat Sam allang wist dat Hij niet zijn echte vader was, maar Cesare. Hij zuchtte even en trok het meisje een beetje beter tegen zich aan, no way dat hij zijn dochter nu weer zou verliezen.
|
|
RPG soldier
|
Post by Meowz on Jun 13, 2014 22:17:44 GMT
Farah Cheney
Ze keek hem uiteindelijk aan en beet nog steeds op haar onderlip, ze bleef de hele tijd en uiteindelijk opnieuw naar beneden. De zwoele zoen op haar lippen liet haar alsnog glimlachen, ze legde haar voorhoofd voor een moment tegen ze zijne aan en drukte nog enkele keren en kus op zijn lippen. Ze liet zich uiteindelijk wat naar zijn zijkant glijden zodat ze zelf ook op haar zij lag, een arm over zijn borstkas heen, een been nog rustend tussen die van hem en haar hoofd op zijn schouder. "Ik weet dat je me niet dwingt lieverd.. Het is niet zo zeer dat ik onzeker ben over wat er gaat gebeuren, dat is meer nervositeit." zei ze zachtjes lachend en ging met haar vingertoppen nog wat over zijn litteken. "Ik ben, of was, meer onzeker omdat ik dacht dat je.. me zou afkeuren of wat dan ook omdat ik.. Ja.. Dit alles is serieus voor mij voor het eerst.." zei ze zacht en legde een hand even over haar gezicht terwijl ze wat ongemakkelijk lachte. "M'n eerste liefde, m'n eerste zoen, alles." voegde ze er nog aan toe en keek wat tussen haar vingers naar hem met een vrij grote grijns, ze zuchtte daarna een keer en liet haar hand weer vallen op zijn borstkas. "Ik ben 21 en al deze.. adrenaline en lust heeft zich verzameld en het liefst wil ik ... het.. vanavond al doen maar.. Dan komt die onzekerheid weer en.. Ik weet het gewoon niet.." zei ze eerlijk, alles was eerlijk want zoals al langer bekend was; Farah spreek geen leugens. Ze drukte haar gezicht nu wat meer tegen zijn nek aan en keek wat voor haar uit, in haar eigen oren klonken haar woorden zo raar.
Lucretia Winchester
Ze keek met een opgetrokken wenkbrauw naar Dean toen deze vertelde dat ze moest gaan zitten, ze zette draaide een stoel om die tegenover de werktafel stond en ging rustig zitten terwijl ze naar Dean bleef kijken. Ze luisterde naar het verhaal en het enigste wat ze deed wat glimlachen, hij had zijn verhaal verteld en een traan rolde over zijn wang waardoor ze rustig opstond en hem in een omhelzing drukte. "Oh lieverd toch.." zei ze zachtjes en liet hem daarna los, veegde de traan even weg en leidde hem rustig naar de stoelen toe. Ze zette hem neer op een stoel en ging op een andere stoel tegenover hem zitten. "Luister eens Dean. Je kent je moeder toch wel, ik kan hier niet boos om worden. Ik ben allang blij dat je werkelijk verliefd bent, dat je jezelf niet dwingt in een relatie waar je niet verliefd op elkaar bent." zei ze zachtjes en legde haar handen op zijn benen. "Dat je dit echter verborgen hebt gehouden, daar vergeef ik je voor. We komen geen geld te kort dus het onderdak zie ik door de vingers, het masker is een slim idee maar dorpelingen beginnen het door te krijgen.." zei ze zachtjes en glimlachte nog even. "Als het ooit zover komt dat je vader jou kiest als opvolger, maak je geen zorgen want je moeder zorgt ervoor dat jij samen kunt zijn met dat meisje." zei ze hem geruststellend en zuchtte dan even. "Ik hoop wel dat je je familie, maar vooral je tweelingbroer, niet in de steek laat voor haar. Want je broer maakt zich zorgen om jullie relatie als tweeling.." zei ze kalmpjes met een iets minder grote glimlach.
Will Thatch
Hij had ondertussen een boek erbij gehaald nadat hij voor een lange tijd zijn kamer had rond ge-ijsbeert. Hij lag op zijn rug op zijn bed en liet het boek boven zich hangen terwijl hij zich concentreerde op de letters en woorden. Zijn concentratie werd echter gestoord door een klopje op zijn deur, hij keek met een vies gezicht die richting op en zuchtte daarna wat. Hij zette een ander gezicht op en slikte even. "Binnen." zei hij simpel en keek toch maar weer naar zijn boek, hij had al zo'n idee dat het Mykola zou zijn aangezien zijn vader nog maar weinig op zijn kamer had aangeklopt.
|
|
Master of RPG
KAKAROTTO!
|
Post by Vegeta on Jun 13, 2014 23:08:45 GMT
Mike Winchester
Hij keek rustig naar haar en glimlachte even een beetje.'' Weet dat je bij mij nu al niets fout kunt doen, en ik ben blij dat je zo eerlijk tegenover mij bent, dat geeft mij heel veel vertouwen in jou.'' Sprak hij rustig en wreef haar even over haar haren heen voor een moment.'' Dan stelt het je vast gerust, Farah, dat jij ook mijn eerste liefde bent, en dat we beide net zo groen zijn in de liefde, en dat het dat een stuk gemakkelijker maakt. Want ik weet niet of je iets goed of fout doet, maar ik weet wel dat ik jou wil, mijn meisje.'' sprak hij rustig en begon haar weer even zacht te zoenen, hij had nu geen zin om het serieus te houden, maar hij wist ook, dat hoe aanlokkelijk haar lippen ook waren, hij haar niet altijd maar kon zoenen, en daar was de das mee af. Daarom stopte hij ook zachtjes en keek haar aan.'' Als je wilt, kunnen we het proberen, Farah en kijken hoe ver we komen. Maar echt als jij het wil, ik wil je niet dwingen, nogmaals.''
Dean Winchester
HIj was echt opgelucht dat zijn moeder zo reageerde, en hij slikte even voor een moment, en keek haar aan, terwijl hij in de omhelzing haar rustig terug knuffelde en haar aan keek voor een moment, terwijl hij zich nu rustig mee liet trekken naar de stoelen en ging zitten, en verder luisterde naarwat zijn moeder te zeggen had.'' Wat het koningschap betreft.. Dat wil ik toch niet, ook al ben ik ouder dan mijn broers en zus. Oke 2 minuten ouder dan mike, maar toch.'' Sprak hij rustig en keek haar aan terwijl ze begon over Mike.'' ik en Mike groeien uit elkaar, en dat wil hij niet begrijpen. Mike heeft niet dezelfde interesses als mij, mam. Ik kan hem zelfs bijna niet luchten meer, niet zoals vroger, al lijkt Mike dat niet te begrijpen.'' Sprak hij rustig en keek haar aan.'' en ik ben van plan uit het kasteel te trekken. Ik haat de luxe. Ik bedoel, mijn meisje heeft nu goed 4 jaar in de goot gewoond, en wij hebben hier alles, butlers, het eten op tijd, en ik wil dat niet meer. IK ga bij Isabel inwonen. Dat is het geen at ik het liefste doe, niet om jullie, ik kom zeker langs, maar ik weet zeker dat als pap ooit erachter komt, over mij en haar, dan weet ik nu al dat ik de relatie kan schudden.''
|
|