RPG soldier
I joined on January 1970, I am a proud Female and I've made 329 posts
|
Post by Meowz on Jun 13, 2014 23:54:42 GMT
Farah Cheney
Hij had vertrouwen in haar, alles was net zo nieuw voor hem als voor haar. Het stelde haar inderdaad gerust, de onzekerheid was al grotendeels verdwenen en hij kon niet weten of ze iets goed of fout deed. Ze begon weer flink te grijnzen en ging mee met zijn zoen, voor haar gevoel was de zoen niet lang genoeg op het moment dat hij stopte maar keek hem nu toch maar aan. "Ik wil het proberen Mike, samen met jou. Ik houd van je en ik wÃl dit ontdekken samen met jóú." zei ze zachtjes en legde haar hand op zijn wang en begon hem weer opnieuw te zoenen. Ze duwde zichzelf weer wat overeind en legde zich meteen weer terug bovenop hem terwijl ze ook haar andere hand nu op zijn wang legde en met meer passie begon te zoenen. Haar onzekerheden waren verdwenen en het was nu alleen nog de nervositeit die overbleef, haar hart begon weer overuren te maken terwijl ze nu langzaam zijn gezicht los liet en met haar vingertoppen over zijn borstkas ging en zo voorzichtig steeds verder naar beneden. Je kon zeggen dat ze aan het ontdekken was maar de grijns die ze trok tegen zijn lippen aan liet al duidelijk merken dat ze hem aan het uitdagen was.
Lucretia Winchester
Ze luisterde opnieuw naar het verhaal, snapte waarom hij en Mike niet veel dingen meer samen deden en knikte daarom wat met een kleine glimlach. Om zijn vervolg verdween deze glimlach echter en veranderde dit in een vrijwel droevig gezicht. "Dean.." zei ze zachtjes, verontwaardigd en keek hem met grote ogen toen hij begon over het samenwonen. "Dean nu is het genoeg." zei ze op het einde, stond direct op en keek hem vrij streng aan. "Laat mij op z'n minst dit met je vader bespreken. Zodra dit is uitgepraat kun je dat meisje altijd hier laten wonen, maar over mijn dode lijk dat ik je daar laat wonen. Daar waar je kwetsbaar bent voor onze vijanden, daar waar je zomaar aangevallen wordt." zei ze vrij luid en keek even de andere kant op om haar kalmte te bewaren. "Ik kan het niet nogmaals veroorloven om nogmaals mijn kind te verliezen." zei ze nu met tranen in haar ogen, ze hield haar hand voor haar mond en legde de andere om haar buik terwijl ze wat naar het raam liep en naar buiten keek. Ze had hier verder geen woorden meer voor, ze kon het werkelijk niet geloven.
|
|
Master of RPG
I joined on January 1970, I am a proud and I've made 2,714 posts
KAKAROTTO!
|
Post by Vegeta on Jun 14, 2014 9:42:02 GMT
Mike Winchester
Hij keek naar haar en glimlachte.'' Dan proberen we het liefje.'' Sprak hij rustig en keek haar aan terwijl hij nu haar lippen weer op de zijne voelde en zoende rustig met haar mee, terwijl hij nu ook langzaam aan steeds meer lust in de zoen begon te leggen, en rustig zijn handen onder haar jurkje begon te schuiven en zacht haar kont begon te masseren, en er kleine kneepjes in te geven, echter nog op haar broekje, terwijl hij nu heel gauw de rollen omkeerde, en haar op het bed dudwde, en zelf er bovenop kroop, en even de zoen stopte om het jurkje uit te doen, en glimlachte even een beetje, terwijl hij nu zachtjes zijn kusjes naar haar borsten deed, vrij automatisch, en daar zacht kusjes op gaf, en ze met een hand begon te masseren, en zijn lippen weer op de hare te plaatsen. Het leek alsof hij het vaker had gedaan, maar het was meer automatisch, waardoor het ook wat onhandig was, en dat voelde je ook wel.
Dean Winchester
Hij keek naar haar en zuchtte even vooor een moment en keek zijn moeder aan.'' mam. Ik wil niet meer onder de luxe leven, dat is juoist hetgeen wat ik wil ontsnappen. Bij haar voel ik me goed, kan ik een smederij op gaan zetten zoals ik al als klein kind droomde, normaal zijn, en geen prins.'' sprak hij en keek haar aan.'' Dit is mijn leven, en ik ben volwwassen nu. ik kies het op deze weg, en als jullie het daar niet mee eens zijn, zoeken jjullie er maar een middenweg in. Ik ga dit doen, en dit is mijn leven. Ik ben het zat om consttant hier te moeten zijn, terwijl ik mij daar zoveel gelukkiger voel, in het simpele. Dag moeder.'' Sprak hij duidelijk wat kwaad.'' Als jullie me zoeken, ik ben in het dorp, mijn toekomst plannen.'' met die woorden liep hij ook de kamer uit, in de richting van buiten terwijl zijn gezicht iets op vuur stond.
|
|
RPG soldier
|
Post by Meowz on Jun 14, 2014 12:01:17 GMT
Farah Cheney
Ze merkte hoe hij aan zijn kant van de zoen meer lust erin bracht en met een glimlach tegen zijn lippen aan begon ze hetzelfde te doen. Door de aanrakingen beet ze even zachtjes op zijn onderlip en trok er een grijns bij, ze werd op haar rug geduwd en hij lag nu bovenop haar. Ze hoefde maar weinig mee te helpen met het uit doen van haar jurkje want hij had het al vrij snel voor elkaar, ze moest eerlijk gezegd wel wat moed bij elkaar zoeken om nu zo onder hem te liggen. Ze glimlachte wat toen hij dat ook deed en voelde hoe de kusjes naar beneden gingen, adrenaline stroomde door haar lijf heen en ze spande haar lichaam aan terwijl ze even door haar neus naar binnen ademde. Ze legde haar handen op zijn rug terwijl hij haar borsten masseerde en voelde zijn lippen weer op de hare, het leek wel alsof hij dit vaker had gedaan maar ze merkte ook wel onhandigheid waardoor ze weer even glimlachte. Haar vingertoppen gleden over zijn rug naar beneden en bereikten de rand van zijn ondergoed die ze nu langzaam naar beneden begon te friemelen en grinnikte een beetje ongemakkelijk toen het wat moeizaam verliep.
Lucretia Winchester
Ze bleef uit het raam kijken in dezelfde houding en luisterde naar alle woorden die haar zoon nu sprak, ze geloofde het gewoon en schudde haar hoofd terwijl ze haar ogen wat dicht duwde. Op het einde klonk hij boos waardoor haar ogen weer open schoten, ze hoorde hem weglopen waardoor ze vrijwel direct achter hem aan liep. Ze bleef bij de opening van de werkkamer staan en keek naar zijn rug terwijl hij wegliep. "Het moment dat je daar die deur uit loopt Dean, weet dat je vanaf dan niet meer mijn zoon bent, niet welkom bent en geen financiële hulp krijgt. Jij wilt zo graag geen prins zijn, jij zet je familie aan de kant voor.. voor dat, dus zul je ook te weten krijgen hoe dat is." zei ze met haar kaken op elkaar geklemd, ondanks de tranen over haar wangen liepen en ze het liefst wou dat hij niet ging moest ze hem zijn leven laten leiden.
|
|
Master of RPG
KAKAROTTO!
|
Post by Vegeta on Jun 14, 2014 12:26:19 GMT
Mike Winchester
hij keek naar haar even , maar zoende haar alweer gauw verder, en gleed met zijn hand waar hij eerst haar mee masseerde rustig nu vrij automatisch naar beneden en liet haar prusten met zijn onderbroek, al hielp hij haar even, en pakte haar hand zachtjes vast, en hielp haar even een beetje om zijn broek een stukje naar beneden te krijgen, zodat ze het zelf verder kon doen, en liet haar hand nu los, terwijl hij zijn hand weer op haar borsten legde en even haar lippen los liet, en zijn lippen op haar borsten zette, en even aan de tepel sabbelde, een beejte onhandig, maar iets lokte hem daarheen, lust en emoties, liefde.. Hij slikte even en keek haar aan, met stralende ogen.'' Ik houd van je, Farah.'' Sprak hij vol lost, en passie, en drukte zijn lippen nu weer op de hare, en begon aan haar onderbroekje nu te prutsen
Dean Winchester
Hij stopte en draaide zich nu om, nu hij de woorden van zijn moeder hoorde en snoof even een beetje.'' Ik ben al een tijdje je zoon niet meer, na mijn idee. Jij en pap hebben het altijd maar over Sam dit Sam dat, of Mike dit, Mike dat. Hun zijn zo geweldig, en ik ben dat niet. Ik kan me eigen boontjes wel dopen, dus dan ben ik je zoon niet meer. Tot ziens, Koningin.'' sprak hij nu wel met pijn, maar de woede was alleen maar in zijn ogen te lezen. Hij begon te lopen, zijn hengst stond nog waarschijnlijk gewoon in het dorp, want Die zou Sam nooit mee hebben genomen.'' Oh, koningin doe u man de groeten, en zeg hem dat zijn zoon overleden is, want dat wilt u toch zo graag? Ik zal alvast een fijn plekje onder een boom gaan vinden om straks de kleinkinderen op te laten groeien. Of op een slavenschip? We kijken wel naar een leuk plekje. Tot ziens.'' Hij opende de deur en liep woedend door, en was ook niet van plan om terug te komen.Zonder masker dit keer klopte hij bij ISabel aan.
|
|
RPG soldier
|
Post by Meowz on Jun 14, 2014 14:25:57 GMT
Farah Cheney
Ze had met zijn hulp al gauw zijn ondebroek een eind naar beneden geprutst en kneep daarna nog even met beide handen in zijn billen en beet op haar onderlip. Haar handen verplaatste zich weer naar zijn rug bij zijn schouderbladen, op het moment dat ze zijn lippen aan haar tepel voelde ging ze ook even met haar nagels in zijn vel. Ze keek hem daarna recht in de ogen en greens vrij breed. "Ik houd ook van jou Mike.." zei ze zachtjes en drukte haar lippen net zo gauw tegen die van hem aan. Hij begon nu te prutsen aan haar onderbroekje en ze glimlachte nog even tegen zijn lippen aan terwijl zij hem nu even meehielp en haar onderbroek nu zover naar beneden had gewerkt dat ze de rest gewoon wat friemelde en wiebelde met haar benen tot het over haar voeten was, het leek alsof ze haast had maar het was meer de lust die nu toch wel tevoorschijn kwam. Haar hart begon nu toch wel wat harder te slaan en ze stopte nu even de zoen, ze wou hem gewoon even aankijken en legde daarom haar handen ook op zijn wangen.
Lucretia Winchester
Hij draaide om ze besloot nu haar houding aan te houden en keek hem vrij streng aan. De woorden raakten haar diep en ze voelde ineens hoe haar hart een stuk leger werd, ze moeite om deze houding aan te nemen. Ze zei niks terug, dit was het allemaal niet waard waardoor ze zich weer rustig omdraaide en in de werkkamer verdween toen hij ook verdween. Ze sloot de deur achter zich, deed deze op slot en barstte nu in tranen uit. Ze schoof tegen de deur naar beneden en zat op de grond terwijl ze haar handen voor haar gezicht hield en werkelijk begon te huilen. Wat begon als een mooie dag, eindigde in een ramp. Na een tijdje waren haar tranen zo goed als op en haalde ze haar handen weg en keek wat voor haar uit. Honger had ze al niet meer en om vanavond nog bij Theoden te slapen was misschien geen goed idee aangezien er een grote kans op vragen was. Ze legde haar armen op haar knieën, legde haar kin erop en keek wat bleekjes door de kamer heen. Niet veel later voelde ze hoe ze wegzakte en uiteindelijk voor de deur lag, in vrij diepe slaap, nog net niet flauwgevallen.
|
|
Master of RPG
KAKAROTTO!
|
Post by Vegeta on Jun 14, 2014 14:47:40 GMT
Mike Winchester
Hij keek naa haar toen ze eenmaal stopte en een kleine grijns lag op zijn geicht, terwijl hij haar duidelijk verliefd in de ogen keek,en even een van de handen beet pakte die zij op zijn wangen had gelegd, en gelukkig glimlachte, en onbewust zichzelf al iets naar binnen duwde daardoor hij zakte, en kreunde nu even, wat voelde dat goed, ook al was het dan nog maar een klein stukje. Nu hij erin zat, duwde hij zich ook maar verder, en glimlachte terwijl hij wat onhandig begon te bewegen, en nogmaals een kreun uitsloeg, waardoor hij even zijn ogen sloot, en even stopte om haar aan te kijken.'' Sorry, maar het voelde zo fijn. Sprak hij vol genot, en keek haar nu ook aan, terwijl zijn ogen vol lust stonden en hij nu weer een beetje zachtjes begon te bewegen.
|
|
RPG soldier
|
Post by Meowz on Jun 14, 2014 17:05:26 GMT
Farah Cheney
Ze zag de verliefdheid in zijn ogen en zette een flinke grijns op haar gezicht, haar hand werd vast gepakt en niet veel later voelde ze hem naar binnen waardoor ze even een moeilijk gezicht trok. Haar andere hand ging nu terug naar zijn rug voor wat houvast, hij duwde zich verder naar binnen waardoor ze een kreun liet horen, even moeilijk bleef kijken en haar nagels voor een kort moment in zijn rug zette. Het waren gemixte gevoelens van genot en pijn wat ze nu voelde waardoor ze toch even een gedwongen glimlach opzette. "Je hoeft toch geen sorry te zeggen.. Ik ben degene die mijn nagels in je rug zet." zei ze zachtjes en keek hem even met uiteindelijk toch een spontane glimlach aan en een klein lachje. Bij de volgende bewegingen greep ze toch weer wat met haar nagels in zijn rug en liet soms een zachte kreun horen.
|
|
Master of RPG
KAKAROTTO!
|
Post by Vegeta on Jun 14, 2014 18:34:01 GMT
Mike Winchester
Hij keek naar haar en glimlachte een beetje.'' Das waar, jou nagels staan daar.'' Sprak hij rustig en zoende haar nu weer even een beetje zachtjes, terwijl hij weer langzaam aan begon te bewegen en zo af en toe eens een kreuntje losliet, terwijl hij haar rustig over het lichaam heen stak. Het was voor hem ook wel degelijk de eerste keer, het was allemaal nog wat onwennig, maar het voelde zo goed, dat Mike eigenlijk niet meer wou stoppen nu, en rustig met haar verder wou gaan, en haar tot zijn vrouw wou maken. maar hij kon natuurlijk haar niet morgen al ten huwelijk vragen, eerst moest zijn moeder meer weten. En later wel zijn vader.
|
|
Master of RPG
I joined on January 1970, I am a proud Female and I've made 1,894 posts
|
Post by Cindy on Jun 14, 2014 18:48:06 GMT
Isabel Smith
Ze had de generaal ook gewoon gezegd dat hij hier niet was geweest. Ze keek naar de deur toen daar werd op geklopt. Misschien was Dean al terug? Ze liep rustig naar de deur toe en opende die rustig, en zag inderdaad Dean voor de deur staan, zonder masker, zonder mantel, zonder enige vermomming. Wat was er gebeurd op het kasteel? Ze slikte eventjes en keek hem verbaasd aan. "Waarom ben je niet vermomd, iedereen ziet je hier." Zei ze zacht tegen hem en fronste lichtjes. Ze had hem altijd gevraagd zijn leven niet opzij te schuiven, maar als hij zo al naar haar toe kwam, dan.. Ze deed een stapje opzij zodat hij naar binnen kon komen en keek hem wat bezorgd aan.
|
|
Master of RPG
KAKAROTTO!
|
Post by Vegeta on Jun 14, 2014 18:55:50 GMT
Dean Winchester
Hij liep naar binnen nu rustig en keek haar aan.'' Ik hoef niet meer naar huis. Ik heb ruzie gehad met mijn ma, odat ik een smederij wil beginnen, omdat vader onze relatie toch niet gaat accepteren, en mijn ouders hebben altijd Sam als favorietje gehad.'' sprak ze rustig en keek haar aan en zuchtte even.'' Ik ben geen prins meer, en hun zoon niet meer.'' Sprak hij rustig en keek haar aan.'' Ik ben nu net zo arm als jij, al heb ik alleen dit geldbuideltje nog op zak, en weet ik niet of we hier nog kunnen blijven, of een boo moeten zoeken, voor ik aan het werk kan.'' Sprak hij rustig en kee haar aan.'' maar het belangrijkste.. Ik ben nu voor altijd van jou.''
|
|
RPG soldier
|
Post by Meowz on Jun 14, 2014 19:01:34 GMT
Farah Cheney
Zachtjes voelde ze zijn lippen weer op de hare en gretig begon ze hem te zoenen, soms stopte ze de zoen even om een zachte kreun te laten horen en legde haar voorhoofd tegen die van hem en ging nu voor de verandering rustig mee met zijn bewegingen. Ze trok echter nog steeds een moeilijk gezicht, veel genot had ze niet maar ze had ook niet veel genot verwacht van de eerste keer. Haar lichaam brandde, niet van pijn maar meer van alle lust die ze kwijt wou maar niet bepaald lukte. Met de tijd werd het er niet fijner op waardoor haar nagels iets dieper in zijn rug gingen staan en haar ogen nu wat vochtig werden. Ze kneep haar ogen dicht, ze wou niet dat hij hierdoor zou stoppen want de warmte van zijn lichaam tegen die van haar voelde geweldig en het feit dat ze zich zo verbonden voelde met hem was gewoon onvervangbaar.
|
|
Master of RPG
KAKAROTTO!
|
Post by Vegeta on Jun 14, 2014 19:16:33 GMT
Mike Winchester
Hij merkte dat haar ogen vochtig werden en slikte even terwijl hij nog even een kreun liet horen, aangezien hij tegen het klaarkomen aan zat momenteel, maar pijn wou hij haar niet doen.'' lief.. Moet ik stoppen, doe ik je pijn..'' Sprak hij nu ook kreunend, eigenlijk niet meer willen stoppen nu, maar hij kon dat gewoon niet maken als zij pijn had, om door te gaan met het bewegen.'' of wil jij even bovenop? '' vroeg hij rustig en keek haar aan, wou haar van alle kanten helpen nu, en merkte hoe er nu zijn spul langzaam eruit kwam zetten, waardoor hij even een langere kreun gaf, alsof dat gewoon bevrijdend voelde, dat het er nu uit ging. Zijn rug stonden inmiddels al wat schrammen op, maar daar had hij geen last van, zij had gewoon lange nagels, en hij was echt wel erger gewend inmiddels.
|
|
Master of RPG
I joined on January 1970, I am a proud Female and I've made 1,894 posts
|
Post by Cindy on Jun 14, 2014 19:20:59 GMT
Isabel Smith
Ze fronste weer en sloot de deur achter hem. Ze luisterde met tegenzin naar alles wat hij zei en uiteindelijk drukte ze gewoon haar vingers tegen zijn lippen. Dit was juist wat ze niet had gewild. Hij had niets moeten opofferen voor haar. Zij kon zelf alleen maar dromen om in een kasteel te lopen, en hij deed alsof het niets was, alsof het zoals deze arme wijk was die iedereen toch al wegdrukte. "Gek." Fluisterde ze zacht, maar ze kroop wel in zijn armen. "Je bent ech gek." Murmelde ze en schudde haar hoofd. Dit wilde ze gewoon echt niet voor hem, hij verdiende zoveel beter dan haar eigenlijk. Ze beet op haar lip en verstopte haar gezicht. Hoe kon hij dan nou flikken?
Selene Winchester
Ze had de hele heisa niet echt gevolgd, er was wat met Dean, iets met haar vader, haar moeder, haar kleine zusje, met van alles aan de hand. Ze zou zo wel even naar haar moeder gaan en het haar vragen. Ze liep ook verward door de gangen van het kasteel heen nu en keek om zich heen. Waar was haar moeder nou heen? Ze controleerde elke kamer, en de werkkamer zat op slot. Ze vond het maar vreemd, die was nooit op slot. Zeklopte rustig aan de deur. "Mam? Mam ben je hier?" Vroeg ze aan de deur en wachtte op een reactie. Er moest wel iemand in de kamer zijn, anders was die heus niet op slot.
|
|
RPG soldier
|
Post by Meowz on Jun 14, 2014 19:50:26 GMT
Farah Cheney
Ze hoorde hem praten en ze begon even wat sneller te ademen en schudde haar hoofd. "Nee, nee hoeft niet.." zei ze zachtjes onder een kreun door en volgde zijn bewegingen gewoon verder. Hij stelde voor dat zij bovenop ging maar opnieuw schudde ze haar hoofd en deed haar ogen wat open. "De eerste keer is meestal niet puur genot.." zei ze zachtjes met een klein lachje erna en voelde even later hoe hij klaar kwam waardoor ze zelf ook grotendeels klaar kwam en een kreun liet horen. Ze hield nu op met bewegen en liet haar borstkas even wat meer op en neer gaan. Haar hand gleed nu van zijn rug naar zijn nek en legde opnieuw haar voorhoofd tegen die van hem, keek hem even aan met een flinke grijns en drukte nog gauw een kus op zijn lippen.
Lucretia Winchester
Ze hoorde een stem, het leek van ver te komen en het echo'de ook een beetje. Voorzichtig opende ze haar ogen en verward keek ze voor zich uit? Was ze flauwgevallen of? Hoelang lag ze hier al? Ze drukte zich omhoog en legde een hand op haar hoofd, het bonkte als een gek. Pas laat kwamen de woorden binnen. "Selene..?" Vroeg ze zachtjes en keek naar de deur achter zich. Ze stond voorzichtig op en haalde de deur van het slot, ze opende de deur voorzichtig en met rode dikke ogen keek ze naar haar dochter die recht voor haar stond nu. Wat teleurgesteld in haarzelf keek ze naar beneden en liet de deur openstaan terwijl ze wat omdraaide en richting het bureau liep, haar armen over elkaar gekruist terwijl ze niet wist hoe ze dit moest uitleggen.
|
|
Master of RPG
KAKAROTTO!
|
Post by Vegeta on Jun 14, 2014 20:01:04 GMT
Dean Winchester
Hij keek naar haar en slikte even een beetje.'' Schat, ik ben niet gek, maar ik wou graag bij jou zijn. Ik heb geen ambities tot koning worden, en ik heb nooit een goede band gehad met zijn ouders, en mijn broer heb ik ook afgestoten. Sam is een eikel, die mocht ik al niet.'' Hij slikte even, ze was er niet blij mee, wat hem pijn deed ergens, was ze uit op zijn geld, al die tijd? Hij sloot zijn ogen even en liet haar nu weer los en nam afstand voor een moment, door iets wat er in zijn hoofd schoot. Hij wist dat geld bij haar niet het belangrijkste was, maar voor nu leek het zo.. Dat ze niet blij was met zijn keuzes.. Hij wou alleen haar, wou zij ook niet alleen hem, en later een kindje? Of wou ze een prinses zijn, lopend in de mooiste jurken en genieten van het geld. Dit moment nam daar heel erg veel twijfel in. Door de twijfel liep hij ook zonder woorden nu een beetje weg bij haar, en ging op het bed zitten.
Mike Winchester
Hij keek naar haar en slikte even een beetje en knikte terwijl hij nu rustig even een beetje stopte met bewegen, en rustig nog even een klein kreuntje liet horen en even glimlachte.'' De volgende keer zal dan beter ijn, mijn lief.'' Sprak hij rustg en keek naar haar en liet zijn voorhoofd nu rustig rusten op het hare, en keek met zijn ogen recht in de hare, terwijl hij even na de kus, een hand over haar wang heen steek en even glimlachte.'' maar dit gevoel was verder wel geweldig, zo met jou. Ik hou veel van je Farah, en wat mijn ouders ook zeggen, jij zal voor mij altijd degene blijven van wie ik houd.'' Hij gaf haar nog een kusje, en liet daarna even zijn ogen gesloten, en liet zichzelf nu even uit haar glijden, maar bleef wel bovenop haar liggen, heel rustig, terwijl hij even genoot van haar lichaam tegen het zijne gewoon.
|
|