Master of RPG
I joined on January 1970, I am a proud and I've made 2,714 posts
KAKAROTTO!
|
Post by Vegeta on Jun 15, 2014 22:21:34 GMT
Mike Winchester
Hij keek naar haar en lachte even een beetje.'' mmm zijn we aan het zeuren. slap kipje van me.'' Sprak hij en ging nu naast haar zitten en trok haar gewoon op zijn schoot.'' Zo nu is het traditioneel of niet?'' Een grijnsje bleef rondom zijn lippen getrokken en keek haar een beetje aan terwijl hij kort even aan thuis dacht. Eigenlijk wilde hij haar nu meenemen naar het kasteel en aan zijn moeder vertellen, en haar in zijn eigen bed nog liefhebben en haar daar houden. Maar dat kon niet, het tormde nog buiten, en hij was nu hier. Hij voelde zich ook zeker verbonden met haar, en zou haar liefhebben met heel zijn hart nu. Hij duwde even zacht een kus op haar haren en wreef over haar rug.'' Misschien is het slim dat we onze droomwerelden maar eens op gaan zoeken liefje.'' sprak hij rustig en glimlachte even een beetje.'' Al weet ik al zeker dat ik jou weer tegen ga komen. Want jij zal me nu overal volgen, tijdens een wandeling, tijdens mijn domen en altijd in mijn gedachten.''
Edward thatch
Hij merkte hoe zijn zoon nu binnen kwam en keek hem aan en lachte even.'' Will, jij hoeft nooit voor je pa te buigen.'' sprak hij rustig en keek naar hem voor een moment. Hij stond op van zijn troon en deed zijn handen achter zijn rug.'' Will waarom ik jou hier roepte is omdat ik actie wil gaan ondernemen. Die borgias stellen me teleur en na mijn idee is er te weinig actie op stapel. Ik wil dat jij een plan gaat bedenken om mijn leger goed tot nut te laten komen zodat we dat dorp van hun eens kunne gaan terroriseren. Of kom met iets anders, ik wil nu weten wat jij in je mars hebt.'' Sprak hij rustig en keek naar hem.'' Want zoals je weet ben ik al 49 en in de grijzere dagen van mijn leven.'' Hij zuchtte even en keek naar zijn hond die hen beide meer dan goed in de gaten hield en hij grijnsde even voor een moment, want had hij een geweldige hond.'' Ik wil Gemma ook nog uittesten, maar je weet hoe ik ben, ik heb liever een man als troonopvolger, want je moeder, god mag weten waar ze is, is al heel lang weg, en die zal ook hier niet meer binnen komen.'' Hij ijsbeerde kort heen en weer voor hij weer naar zijn zoon keek.'' Had je al ideeën, Will, of wou je nog nadenken.?'' iedereen wist dat hij liever direct antwoord had, maar met zijn zoon had hij net even wat meer geduld.
|
|
Master of RPG
I joined on January 1970, I am a proud Female and I've made 1,894 posts
|
Post by Cindy on Jun 15, 2014 22:29:44 GMT
Isabel Smith
Ze keek naar Dean en kroop rustig tegen zijn lichaam aan toen hij een arm om haar heen sloeg. "Je zult vast wel werk vinden, al zul je vaak moeten gaan naar het grote dorp en terug naar hier lief. Ik weet dat het niet veel gaat opbrenen, maar alle beetje helpen. Ik ga ook nog altijd bedelen, en dat levert me ook elke keer 20 goudstukken op." Zei ze zacht tegen hem en keek naar zijn gezicht. Ze drukte haar lippen zacht op de zijne en knuffelde hem nu liefjes. "Maar ik zal wel met je mee gaan naar het kasteel, als je terug wat hoort van je moeder." Zei ze zacht tegen hem en gaf hem een wat langere zoen.
Selene Winchester
Ze keek weer naar haar moeder en was blij dat ook zij weer een glimlach op haar gezicht kreeg. Bij haar woorden gaf ze een lachje en stond rustig op. "Dan zou je opgescheept zitten met een hele hoop puber jongens." Klonk ze plagend en voelde nu de hand op haar rug. "Inderdaad mam, dat is even geleden." Zei ze nu ook met een zacht lachje en liep rustig met haar mee richting de eetzaal. Ze merkte de koerier op onderweg naar de eetzaal en zag hoe hij haar moeder een brief gaf. Ze knikte rustig toen ze zei dat ze tijdens het eten wel ging lezen. "Het zou me niet verbazen als Dean ook al een brief naar je gestuurd heeft." Klonk ze nu ook zacht en sloegeen arm om haar moeder heen terwijl ze haar weg vervolgde naar de eetzaal.
|
|
Master of RPG
KAKAROTTO!
|
Post by Vegeta on Jun 15, 2014 22:42:18 GMT
Dean Winchester
Hij keek naar Isabel en glimlachte even en schudde direct zijn hoofd.'' nee Isabel. Ik wil niet meer dat je gaat bedelen.'' sprak hij direct en keek haar aan.'' Ik heb de blik gezien hoe slavenhandelaren naar jou keken.. Ik wil niet het riskeren dat als ik een keer thuiskom dat jij dan er niet meer bent, en dat ik jou niet meer kan zien. Ik verkoop mijn paard dan wel, die staat nog steeds bij de herberg.. Dan kunnen we vooruit, en kunnen we gemakkelijk leven op de inkomsten die ik in breng..'' Hij keek haar aan.'' maar ik wil niet dat jij meer gaat bedelen, oke? Beloof me dat..'' Sprak hij rustig en ging nu zacht in op haar zoen.
|
|
RPG soldier
I joined on January 1970, I am a proud Female and I've made 329 posts
|
Post by Meowz on Jun 15, 2014 22:57:01 GMT
Farah Cheney
Met opgetrokken wenkbrauwen keek ze naar hem door zijn opmerking. "Ooohh ik zeur helemaal niet, wat nou slap kipje. Misschien ben jij gewoon verwend." Zei ze lachend, plagend bedoeld en met een grote grijns op haar gezicht terwijl ze nu op zijn schoot werd getrokken. "Hmm. Je leert het wel." Zei ze zachtjes terwijl ze een arm om zijn nek sloeg en met haar andere arm een hand van hem pakte en haar vingers tussen die van hem vlocht. Gauw drukte ze een kus op zijn lippen en keek hem daarna met wat sprankelende ogen aan. Ze merkte nu pas op hoe hard het stormde buiten en enkele windbriesjes tussen de houten planken door zorgden ervoor dat de vlammen van de lantaarns op en neer wapperde. Ze keek daarna weer naar hem toen hij begon dat ze dromenland zouden moeten gaan opzoeken en ze greens en flink bij. "Ik ben al in dromenland.." zei ze zachtjes en drukte nog een lange zoen op zijn lippen. Ze stopte de zoen en stond rustig op, op haar knieën kroop ze op het bed terwijl ze zijn hand nogsteeds vasthield en hem zachtjes meetrok.
Lucretia Winchester
"Dean kan soms verrassend zijn dus ook ik zou er niet versteld van staan.." zei ze met een klein lachje en eenmaal aangekomen in de eetzaal werd de tafel meteen gedekt door de bediendes. Lucretia nam plaats aan het eind van de tafel zoals altijd en tikte met haar hand op de stoel naast haar, terwijl de tafel werd gedekt opende ze de rol en rolde deze uit en al bij het zien van het handschrift wist ze dat het Dean was. Rustig las ze de brief door en ze moest tussendoor wel eens glimlachen. Ze knipte even met hasr vingers voor inkt en papier en zodra ze dit voor haar kreeg besloot ze te schrijven.
Dean,
Ook mij spijt het over wat ik heb gezegd, ook ik was niet mezelf en zou je moeten steunen met je beslissing en je eventueel advies geven.. Weet dat je geen koning hoeft te worden, daar heb je je 2 andere broers voor. Maar weet wel dat ik je moeder ben, ik wil je gelukkig zien ookal is het met iemand van de laagste rang. Geef je moeder de kans om dit uit te leggen aan je vader, je weet immers hoe ik ben en hoe je vader doet tegenover mij.
Natuurlijk mag je komen praten, ik heb niks liever. Neem zonodig Isabel mee, laat me op z'n minst mijn schoondochter ontmoeten.
Ik hou van je. Liefs, Mam.
Ze rolde beide brieven op. Die van Dean stopte ze in haar jurk en die naar Dean gaf ze af met het bevel om het meteen af te leveren, ookal was het een ridder die het moest doen. De bediende liep nu weg en Lucretia haalde even diep adem, ze keek nog een keer naar Selene met een glimlach en begon rustig wat broodjes te smeren.
Will Thatch
Hij lachte even om de opmerking van zijn vader. "Ik ben gewoon beleefd, vader." Zei hij met een kleine grijns en volgde zijn vader die van de troon stapte en wat begon te ijsberen. Hij liet aan hem de verantwoording om iets te regelen en hij keek daarom even naar grond, denkend naar wat hij zou doen. "Als de borgia's zich aan het plan hebben gehouden is de Koning nu vergiftigd, dit houdt hij niet lang vol en zal snel moeten kiezen voor een opvolger. Sam, de zoon van Cesare is er een van. Er gaat rond dat de 2 overige zoons zich hebben verlaagd naar en relatie met simpele dorpelingen. Het volk zal twijfelen aan hun koningsschap dus Sam blijft over." Zei hij bedenkend, zijn theorie was dit nog. Hij greep zijn kun wat tussen zijn vingers en dacht verder na. "Cesare blijft 2 weken weg, als Sam binnen die 2 weken koning wordt is hij nog zwak als beginnend koning. We moeten de kans grijpen wanneer de koninklijk familie op hun zwakst is.." zei hij uiteindelijk en keek naar zijn vader, benieuwd wat hij er van vond.
|
|
Master of RPG
KAKAROTTO!
|
Post by Vegeta on Jun 15, 2014 23:34:58 GMT
Ik moest gewoon nog even thatch doen... rest komt morgen Edward Thatch hij keek naar zijn zoon terwijl hij luisterde." En uit welke bronnen heb je dit over de twee zoons? " hij keek zijn zoon aan terwijl hij verder luisterde en even knikte. " het is een goed plan, Will. Alleen als Sam koning word hoeven we niet toe te slaan. Tenzij Borgia niet zich.." hij maakte zijn woorden niet af aangezien er een generaal binnen kwam stormen, en iedereen wist dat Edward er niet van hield dat mensen zomaar binnen stormden. Enkel zijn kinderen en Mykola mochten dat doen." Mijn koning. . Begon de man maar Edward begon er al direct tegen in te gaan ." TIMIOS!" Riep hij als eerste tegen hem." Hoe vaak heb ik jou al gezegd niet zomaar binnen te komen. Ik sta in bespreking met mijn zoon,maar voor nu ben ik niet van plan mijn gedachten te wijzigen, en je te vergeven. Will sluit de deuren wil je, en blijf toekijken." Sprak hij even tegen zijn zoon en liep nsar een groot gordijn. Zijn zoon moest het weten, achter dat gordijn, stond een grote kooi met echte wilde hongerige wolven erin. Hij haalde het gordijn aan de kant en de wolven keken direct grommend op." Timios, wat weet jij van wolven. . " begom hij rustig maar de generaal keek al angstig." Je moet toch wat weten, namate je zometeen voedsel voor ze word. Maar geen zorgen, een slaaf komt je helpen.. " edward riep nu twee wachters erbij en die brachten de man weg, maar niet veel later zakte er door het luik bovenin de kooi een kooi naar beneden met de generaal naakt erin, met een stok, en de slaaf even goed naakt, mrt de sleutel van de kooi in haar handen. " nou. Laten we een spelletje spelen. Alle wolven dood verdien je je vrijheid voor jou en de slaaf." Sprak hij en keek naar zijn zoon naar wie hij toe liep met een duidelijke glimlach." Ga zitten jongen en geniet van de show." Sprak edward en keek naar de slaaf."open de kooi meisje. Anders ga je straks onder de zweep." De zweep hield niemand van van de slaven die ze hadden en dat waren geen eens slaven, gewoon ontvoerde dames uit het dorp. " mmm misschien moeten we een liefje van een van die prinsen en een prins maar ontvoeren en dit spelletje met hun doen, wat denk jij, Will?" Vroeg hij rustig terwijl de kooi nu open ging en zowel de generaal als de slaaf geen kans had want de stok was al heel snel verbrijzeld en het bloed spatte in het rond en je hoorde van beide het gegil, tot de nek werd gegrepen, en beide dood waren, en als avond eten gebruikt werden. " Teach de volgende keer mag jij hoor,mijn schatje. " sprak hij tegen zijn hond.
|
|
Master of RPG
KAKAROTTO!
|
Post by Vegeta on Jun 16, 2014 9:08:19 GMT
Mike Winchester
HIj keek naar haar en gliachte even een beetje.'' Ik leer snel hoor, ik houd van leren.'' Sprak hij wat plagend en hoorde haar woorden, maar ging er in eerste instantie niet op in, omdat ze hem al zoende, en ging er zacht en zwoel op in, terwijl een glimlach niet uit bleef terwijl hij haar bleef zoenen.'' Mmm.. Ik moet toegeven dat deze wereld inderdaad ook niet veel mis meer is, nu ik bij jou ben, mijn lief.'' Sprak hij rustig en liet zich meetrekken terwijl hij rustig ging liggen en nu haar gewoon tegen zich aan trok en de deken over hen heen legde, en een glimlach rustig zijn gezicht bleef sieren.'' Ik houd van je, ik kan het echt niet vaak genoeg zeggen.''
|
|
RPG soldier
|
Post by Meowz on Jun 16, 2014 9:49:42 GMT
Will Thatch
Will wou antwoorden op zijn vaders vraag over wie zijn bron was maar er moest weer zonodig iemand binnenkomen stormen. Will gaf diegene een vuile blik en zei verder niks, hij liet zijn vader het werk doen. Echter keek Will verbaasd op toen hij de deuren dicht moest en een gordijn werd weggeschoven. Met grote ogen keek Mike naar wat er met de generaal en de vrouw werd gedaan. "Ik blijf liever staan." zei hij tegen zijn vader en week zijn ogen echter niet van het komende spektakel. Hij wou zijn vader niet teleurstellen dus hij keek naar de 'show', echter was hij niet zoals zijn vader en vond dit vrij wreed. Maar natuurlijk ging hij dat zijn vader niet vertellen. Zijn vader stelde voor om dit met een prins en zijn liefje te doen en Will lachte er even om. "Oh vader dat kan altijd nog nadat White Castle is gevallen, het heeft toch geen haast?" zei hij zachtjes lachend en luisterde hoe hij tegen zijn hond aan het praten was. "Maar vader, maak je zin af. Hopelijk zal niemand ons nu nog in de reden vallen." zei hij met een kleine grijns, hij wendde zich nu van het spektakel en had zo'n beetje alle beelden al van zijn netvlies verwijderd. Althans, dat hoopte hij.
Farah Cheney
Ze liet zich gewoon tegen Mike aan trekken en bleef zijn hand vasthouden terwijl deze nu op zijn borstkas lagen te rusten en haar hoofd op zijn schouder lag. Ze keek wat naar hun handen en greens om zijn opmerking en keek dan wat omhoog naar hem. "En ik zal ook altijd bij jou blijven liefje." fluisterde ze een beetje en greens breed naar hem. "Ik ook van jou, Mike. Je maakt me echt gelukkig.." zei ze zachtjes en drukte nog wat kusjes op zijn wang, nog eentje op zijn kaaklijn en verstopte daarna haar gezicht wat in zijn nek. De grijns op haar gezicht bleef staan en sloot haar ogen voor een moment. In haar gedachten ging er van alles rond, Van angst voor zijn vader tot verdriet dat ze gescheiden werden en naar blijdschap dat ze eindelijk haar ware had gevonden. Een kleine traan ontsnapte nu uit haar ooghoeken en ze opende haar ogen weer wat voorzichtig. "Mike.." begon ze zachtjes en hield haar blik tegen zijn nek aan. "Ik begin nu toch best wel bang te worden.." zei ze zacht met een trillende stemmetje.
|
|
Master of RPG
KAKAROTTO!
|
Post by Vegeta on Jun 16, 2014 10:24:06 GMT
Edward Thatch
Hij keek nog even naar zijn kooi en glimlachte even terwijl hij nu weer terug liiep naar zijn troon en ging zitten en hem aankeek.'' De mensen moeten weten dat je de duivel bent, en ik verwacht ook van jou gelijke heerschap binnenkort, Will.'' Sprak hij nog even op het spektakel net, wat hem gewoon duidelijk goed gezind had, en hij verzat zich iets, en knikte naar de troon naast hem.'' ga zitten.'' Sprak hij rustig en keek hem aan terwijl hij even nadacht wat hij wou zeggen en knikte toen even.'' Als De Borgia's zich aan het plan houden dan hoeven we niet toe te slaan. Dan komen White castle en Black Castle tot elkaar, maar met mij als hogere heer. Dan is alles van ons. Het hele land, en kunnen we eindelijk normaal heersen en zijn de Winchesters verleden tijd.'' Sprak hij en lachte even een beetje en keek naar zijn zoon.'' maar we moeten nu iets hebben, voor dat White castle valt. Jou plan houden we in het hoofd, voor als die kerel het leiderschap alsnog doorgeeft aan die dean en Mike.. Dan houden we jou plan bovenaan.''
Mike Winchester
HIj zuchtte even en glilachte een beetje en genoot van alle kusjes die ze gaf, en legde zijn armen nu rustig om haar heen terwijl hij nu zelf ook even zijn ogen sloot en haar rustig een kusje op haar haren neerlegde en even rustig tot rust begon te komen, en zichzelf helemaal niet zo druk maakte als zij dat momenteel deed, en hij keek even naar haar.'' mm? meisje? waarvoor ben je zo bang dan? Heb ik je iets gedaan wat je nu toch niet wou?'' vroeg hij nu als eerste omdat hij het idee had dat hij misschien te ver was gegaan vandaag, niet wetend dat het heel iets anders was, maar hij maakte zich er simpel weh niet heel erg druk om, meer omdat hij wist dat zijn moeder het wel zou regelen. Die wou gewoon dat haar zonen gelukkig waren, met wie ze ook hadden. Hij opende nu ook weer zijn ogen en tilde haar hoofd nu een beetje op, en veegde de traan direct even weg, terwijl hij zorgzaam door haar haren heen streek.
|
|
RPG soldier
|
Post by Meowz on Jun 16, 2014 12:35:55 GMT
Farah Cheney
Ze kroop wat dichter tegen hem aan en liet zijn hand los zodat hij zijn armen om haar heen kon leggen en zij haar vrije arm over zijn borstkas kon leggen. Hij dacht dat hij iets had gedaan wat ze niet waardoor ze met een kleine glimlach haar hoofd schudde. "Neee Mike, dat niet. Vandaag was perfect." zei ze terwijl ze nog een glimlachende kus op zijn kaaklijn drukte en toen hij haar hoofd optilde keek ze toch een beetje bezorgd, ze beet wat op haar onderlip en wou het liefst wegkijken maar besloot dat niet te doen. "Je vader heeft het sowieso niet zo op lagere rangen, en sinds die beschuldiging erbij is gekomen zal het er vast niet beter op worden. Ik bedoel, wat als je moeder niks kan regelen?" zei ze zachtjes en ze voelde verdriet weer een beetje opborrelen. "Ik wil niet zeurderig overkomen, maar het is wel iets wat in me hoofd spookt.." zei ze met een klein lachje en verstopte nu toch weer haar gezicht tegen hem aan. "Ik wil je gewoon niet kwijt nu.." murmelde ze zacht tegen hem aan met een kleine glimlach op haar gezicht. Het was over het algemeen bekend dat mannen altijd wat kalmer zijn in dit soort situaties, dat was nu ook wel te blijken aangezien zij er meer over begon dat hij.
Will Thatch
Will volgde zijn vader en ging op de troon naast hem zitten en hij knikte wat terwijl hij naar zijn vader keek. "Weet ik, vader. Die gelijkheid zal er ook zeker komen, geen twijfel mogelijk." zei hij nu met een flinke grijns. Hij luisterde naar het vervolg van de zin die zijn vader wou vertellen en bleef wat voor zich uitkijken, hijzelf vertrouwde de Borgia's niet zozeer. Cesare was nu plotseling onderweg naar Rome en die zoon heeft ook iets in zijn schild zitten, althans zo dacht Will erover. Hij zei het niet, dat was zijn vaders pakkie aan als het fout liep en tot die tijd hield Will zich gedeisd. Zijn vader begon nu over het plan die ze in de tussentijd moesten uitvoeren en Will dacht weer even na, legde zijn over zijn andere heen - enkel op knie houding enzo - en slaakte een zucht. "Nu de koning vergiftigd is zal de verdediging waarschijnlijk alleen maar sterker zijn, voor mijn gevoel is een tussentijdse aanval nutteloos en zorgt er alleen voor dat je man verliest. Ik zat te denken aan een ontvoering maar ook daar heb je geen zekerheid van slaging en wat moet je er naderhand mee?" zei hij bedenkelijk en keek opnieuw naar zijn vader.
|
|
Master of RPG
|
Post by Cindy on Jun 16, 2014 16:14:06 GMT
Isabel Smith
Ze keek naar hem toen hij er tegen was en slaakte een zucht. "Ik kan me best verdedigen tegen slavenhandelaars liefje." Fluisterde ze zacht en streek over zijn haar. "Je verkoopt je paard helemaal niet, je houd je paard gewoon. We zullen wel overleven." Sprak ze zacht en drukte haar lippen op de zijne. "Ik zal niet meer gaan bedelen liefje, ik beloof het je." Zei ze zach en knuffelde hem nu rustig waarna ze hem verder zoende. "Kom hier." Murmelde ze nu even nu ze de zoen had gestopt en kroop over hem heen. Ze keek nu op hem neer en gaf hem een plagend kusje. "Nu je onze herinneringen weer hebt opgehaald." Glimlachte ze.
Selene Winchester
Ze keek weer naar haar moeder en gaf een knikje. "Inderdaad." Zei ze met een glimlach en ging naast haar moeder zitten aan tafel. Ze keek een beetje mee in de brief, uit pure nieuwsgierigheid en glimlachte. Ze had dus gelijk over Dean en de brief schrijven. Ze streek even door haar haar en wachtte tot haar moeder klaar was met schrijven. Toen ze klaar leek te zijn nam ze al rustig wat broodjes en begon die nu ook rustig te smeren. "Smakelijk mam." Zei ze nu ook netjes en glimlachte nog even naar har waarna ze rustig haar broodje begon op te eten, ze had best trek gekregen merkte ze eigenlijk nu pas op.
|
|
RPG soldier
|
Post by Meowz on Jun 16, 2014 20:43:14 GMT
Lucretia Winchester
Ze had Selene wel in haar ooghoeken zien mee kijken, ze vond het niet erg want de brief die ze naar Dean schreef was absoluut geen geheim. Ze glimlachte zelf ook nog en smeerde rustig haar broodjes, ze had er wel even moeite mee en beet daarom wat op haar onderlip. De beelden hoe haar man zo ziek werd kwamen op haar netvlies en de pot jam die op tafel stond durfde ze gewoon niet aan te pakken. Ja de vorige pot hadden ze al weggegooid natuurlijk maar nog steeds vertrouwde ze het niet. Ze besloot daarom wat anders te nemen en legde er wat vleeswaren op. Ze nam een hap van haar broodje, kauwde en slikte het weg en keek dan naar haar dochter. "En ben je vandaag nog iets wijzer geworden in het dorp of?" zei ze met een kleine glimlach, benieuwd naar wat Selene zo wel allemaal deed daar.
|
|
Master of RPG
KAKAROTTO!
|
Post by Vegeta on Jun 17, 2014 10:04:49 GMT
Mike Winchester
Hij keek naar Farah en slikte even voor een moment.'' liefje, liefje..'' Sprak hij rustig en keek haar aan.'' Jij kent mijn moeder niet zoals ik haar ken, ze heeft heel veel overtuigingskracht op mijn vader.'' sprak hij rustig en streek haar zacht over haar haren.'' Ik houd ook teveel van jou, en als het beteknt dat wij moeten vluchten om samen te zijn, dan zijt het zo. Ik houd heel veel van jou, en als ik niet samen met jou kan zijn, dan wil ik geen leven meer. Jij bent mijn meisje, en morgen gaan wij gewoon samen naar het kasteel, en gaan we naar mijn moeder toe, en vertellen we van onze Relatie. Ik wil jou, Farah, en ik heb mijn keuze al gemaakt.'' Sprak hij rustig en gaf haar zacht een kusje en wreef eigenlijk vrij automatisch over haar buik heen.'' En jij zal later mijn kindje mogen dragen, je word mijn koningin, en mijn vrouw, oke? maak je nou niet zo druk, en laat het los. Je zal mij niet verliezen, wat mijn vader ook zegt.''
Dean Winchester
Hij keek naar Isabel en glimlachte even een beetje terwijl hij merkte hoe ze over hem heen begon te buigen en grijnsde even een beetje.'' Oh je bent futsig vandaag?'' sprak hij rustig en gaf haar ook zacht een kusje terug, terwijl hij zacht zijn armen om haar heen sloeg en haar rustig begon te zoenen, en even een klop op de deur hoorde, en een brief onder de deur door kwam. Hij zuchtte even.'' mmm diegene wacht maar even.'' Sprak hij rustig en keek haar aan.'' Eerst mijn meisje, mmm?'' sprak hij rustig en keek haar aan en begon haar nu zachtjes te zoenen, terwijl hij een hand achterop haar hoofd neerlegde, om haar lippen nu zachtjes dichter bij de zijne te brengen.
Edward Thatch
Hij keek rustig naar zijn zoon en luisterde even, terwijl hij knikte.'" Dat klopt, en toch moeten ze weten dat wij nog leven. We hebben ons geruime tijd stil gehouden en ik vind dat White Castle wel even genoeg gehad heeft van hun rust. Misschien moet ik maar eens naar dat dorp gaan. Wigeren kunne ze me niet.. Dan laat ik weer eens weten dat de duivel nog leeft.. En misschien weer even wat vrouwen hun kinderen afnemen.. We hebben tekort aan slaafjes.'' Sprak hij rustig en keek naar zijn zoon, terwijl hij grijnsde.'' Ik laat jou daar vandaag in leiding over, maak dat dorp verdrietig, angstig, en bovenal, neem alle kinderen mee die je kan krijgen.'' sprak hij en grijnsde even.'' En als je terug bent.. Dan gaan we het eens hebben over jou opvolging.''
|
|
Master of RPG
|
Post by Cindy on Jun 17, 2014 11:18:42 GMT
Selene Winchester
Ze keek naar haar moeder en merkte wel dat ze iets niet leek te durven pakken. Het was maar vreemd, er was iets wat ze achterhield. Wat hadze bedoeld met een probleem tussen haar vader, haar moeder en oom ceasar. Ze keek naar haar en fronste licht. Ze vroeg er ook niet verder achter, als ze het wilde zeggen dan mocht ze dat doen, en als ze dat niet wou dan niet. Ze hoorde de vraag van haar moeder en glimlachte weer kleintjes. "Alleen dat de smid een nieuwe zoon heeft gekregen, ik ben een nieuwe ketting gaan halen." Zei ze zacht en liet de ketting zien wat een vogeltje was. "En ik ging gewoon even langs winkeltjes, ik verveelde me nogal hier." Sprak ze.
Isabel Smith
Bij zijn eerste woorden bloosde ze een beetje maar knikte. "Een beetje maar. Maarr het is ook zo lang geleden." Plaagde ze hem en legde haar handen zacht op zijn wangen om beter aan zijn lippen te kunnen. Ze keek even naar de deur toen er een brief onder de deur werd geschoven en lachte zachtjes. Ze kroop verder tegen hem aan nu en zoende hem nu wat plagerig en uitdagend. Nu zou het toch de eerste keer zijn in hun nieuwe bed, het bos was ook fijn geweest natuurlijk, maar dit was toch wat meer privé. Ze zoende hem liefdevol verder en hield haar hoofd wat schuin nu zodat ze er beter bij kon.
|
|
Master of RPG
KAKAROTTO!
|
Post by Vegeta on Jun 17, 2014 11:42:43 GMT
Dean Winchester
Hij keek naar haar en grijnsde even een beetje en glimlachte even een beetje, terwijl hij haar verder zoende en even kort stopte maar zijn neus tegen de hare hield en ijn ogen gesloten hield.'' Dan krijg je wel wat je wilt.'' Hij stopte even en opende kort zijn ogen.'' Omdat het inderdaad al te lang geleden was.'' Sprak hij en drukte zijn lippen weer even op de hare, om vervolgens de rollen om te draaien en zelf bovenop haar te gaan liggen, en haar nu toch een stuk lustiger te zoenen, en hij legde zijn handen op haar borsten die hij nu ook rustig begon te masseren, maar al snel besloot dat haar jurkje in de weg zat, en schoot die uit, voor hij weer rustig aan haar borsten ging zitten.
|
|
Master of RPG
|
Post by Cindy on Jun 17, 2014 12:02:44 GMT
Isabel Smith
Ze glimlachte en streek zacht over zijn wangen met haar vingers. Ze hapte naar adem toen hij de zoen even stopte en glimlachte weer klein. "Hmm. Ik ben benieuwd." Zei ze zacht tegen hem en beet nu zacht op zijn lip en sabbelde er zacht op. Ze zoende hem nu weer mee en liet de rollen weer omdraaien. Ze zoende hem lustig mee en kreunde al zachtjes toen hij zijn handen op haar borsten plaatste en ze al begon te masseren. Ze lachte ook zacht toen hij het jurkje uitdeed bij haar en er dan weer aan bezig ging. "Oeh, meneer ongeduld." Plaagde ze en zoende hem nu weer zacht terwijl haar handen naar zijn kont gledn.
|
|