RPG soldier
I joined on January 1970, I am a proud Female and I've made 338 posts
|
Post by Gotenks on Jan 9, 2015 15:37:53 GMT
Elijah Wyatt
'Oh but I believe we have to hurry before we miss the party and that would be such a shame, I will go fetch my best and finest clothing, a shirt of silk embroided with fine jewellery and trousers that fit perfectly' speelde hij het spelletje ook gewoon mee, en was zijn sarcasme verre van weg. Maar dan vertelt Garrett hem even zo tussen neus en lippen door dat hij er kennelijk al was geweest. 'You've already been there and you telling me this now, why not at the start...Oh did you bring me something nice aswell' vroeg hij het laatste. Het was niet zo dat Elijah er echt wat mee deed of het verkocht, maar hij vond het gewoon leuk om iets kleins en glimmends het liefst op zijn hand te laten balanceren of door zijn vingers te laten gaan, ja noem het vreemd maar dat vond hij leuk dus laat hem. Echter wanneer hij er verveeld van raakt gooit hij het ook gewoon als oud vuil aan de kant.
Emma Shay
Emma slaakte een zucht want wat ze daar nou in vredesnaam aan, wat was dat in vredesnaam voor een antwoord. Want uhm wat moest ze gaan zeggen wanneer mensen haar inderdaad allerlei vragen gaan stellen en helemaal wanneer ze gaan vragen van, waar is Cesare. Want hij zal vast niet goed overkomen als ze de waarheid zou vertellen, want dan leek het alsof hij het martelen belangrijker vond dan haar, ok dat was waarschijnlijk meer dan waar, maar dat komt niet zo goed over bij de rest van de mensen of zijn ouders is haar gok. 'Oh that is helpful' zei ze dan ook nog even. Ze waren net hun dans begonnen of iemand schreeuwde iets, dat kon maar een iemand zijn en dat was uiteraad Finian. 'That is Finian McDonoghue, son of King and Queen Mila and Killian McDonoghue, but banished because of his..Well of his little problem' zei ze tegen Cesare. Hey iedereen in dorp of stad die een beetje oplette kende het verhaal.
Abigail Rex
Ze glimlachte als ze ziet dat haar zoon en toekomstige schoon dochter hun dans beginnen en uiteraad als elke moeder, was ze echt trots. Al vond ze nog steeds dat haar zoon niet echt al te happy leek, ze wist alleen niet waarom of wie of wat hem altijd een glimlach op zijn gezicht liet verschijnen. Want dat is wat Abigail wil, al haar kinderen zien glimlachen, dat ze gelukkig zijn. Het was alleen bij Cesare echter dat ze lang geen glimlach meer bij hem had gezien, ja Emma liet hem even glimlachen maar dat was ook zo weer weg, ze maakte zich daarom ook enigzins zorgen om haar oudste. Als Logan dan terug komt en bij haar gaat zitten houd ze zijn hand vast waarbij ze luistert naar zijn woorden. 'Why would anyone do such a thing' zei ze zacht terug, maar het duidelijk niet leuk vond.
Benjamin Rex
Wanneer Merida dan terug komt en ze begint over de kronen maakt dat zure gezicht van hem toch weer plaats voor een lieve en misschien zelfs ergens wat onschuldige glimlach. 'Yes that is what I said' zei hij, er trots om dat zij dat ook gewoon nu inzag. In de balzaal keek hij nu samen met zijn zus aan zijn zijde toe hoe hun oudste broer aan het dansen was met zijn toekomstige vrouw Emma Shay. 'Don't they look lovely' zei hij tegen zijn zus, nee Benjamin was niet degene die ging opletten of broerlief happy was of niet op dit moment. Ja want hij gaat echt niet bekijken wanneer Cesare glimlacht of wanneer niet, doet vast ook niemand bij hem althans dat denkt hij dan.
Finian McDonoghue
Finian zat met opgetrokken benen en nog steeds met zijn hand voor zijn mond buiten de balzaal bij de deur. Waarom moest nou ook precies dat uit zijn mond ontsnappen, van alle dingen wat uit zijn mond kon ontsnappen waarom dat en waarom precies hier onder de neus van de Koningin en Koning in feite en recht in het gezicht van de Prins, hij zou hiervoor opgesloten kunnen worden. Want natuurlijk kon hij het ontkennen maar wie zou hem dan geloven, want de meesten denken toch al dat zijn uitbarstingen expres zijn.
|
|
Master of RPG
I joined on January 1970, I am a proud and I've made 2,714 posts
KAKAROTTO!
|
Post by Vegeta on Jan 9, 2015 23:38:27 GMT
Logan Rex
Hij keek rustig naar zijn vrouw en zuchtte even voor een moment.'' I don't know.'' Sprak hij oo eerlijk omdat hij niet echt in kon zien waarom dat soort dngen erden gestolen. ja de erfstukken die erbj zaten.. Die waren behoorlijk wat geld waard, dat wist hij, maar mensen moesten gewoon van anderen hun spullen afblijven. Hij zou straks wel weer even een bestelling bij de smid plaatsen, die was hier toch aanwezig. Hij keek nu even naar hun zoon, en naar Emma, en keek aardig strak ernaar, maar hij keek duidelijk op zijn manier trots, terwijl hij even nadenkend over zijn sikje streek en kort naar beneden keek, maar daarna eigenlijk al het publiek rond keek, of hij eventueel al iets bekends zag.
Cesare Rex
Hij keek naar haar en zuchtte even voor een moemnt terwijl hij rustig de dans met haar afmaakte, en daarna naar haar boog, waardoor de muziek in een andere toon overging, en hij even knikte.''Ik ben even naar mijn broer daar, volgens mij heeft die al de hele tijd problemen met mijn kleine zusje.'' Sprak hij rustig en wees even naar zijn broer.'' Vermaak jezelf, en als je geen zin meer hebt, uun je gewoon naar boven gaan. OF je gaat in de tuinen zitten, verzin wat leuks.'' Sprak hij tegen haar voor hij in de richting van Levias liep en nog even knikte naar Merida en Benjamin onderweg, en bij Levias rustig stil bleef staan.'' Is er iets met Elise ofzo vandaag?'' vroeg hij ook even rustig en keek even naar Darren verderop, en gebaarde even naar een wachter.'' Zorg dat hij even niet de balzaal verlaat. IK heb hem zometeen nodug voor zaken, die ik liever met hm afhandel dan zijn onbeschofte vader. En vermeld hem dt in precies deze woorden.'' Sprak hij nadrukkelijk tegen de wachter die knikte en de boodschap aan Darren ging doorgeven. Cesare keek nu weer rustig naar levias en naar de deur. Die ging momenteel weer open en serveerders en huismeiden kwamen binnen met schalen met hapjes, die ze begonnen op te dienen op de lange buffettafels.
Garett
Hij keek naar hem en glimlachte.'' Let me change then to.'' Speelde hij nog even mee, al begon het al snel over de roof, en had je Garett zijn aandacht al ergens anders op. Belangrijkere zaken.'' Yes, I stole the Crown Juwels.'' Sprak hij rustig en opende zijn tasje, en haalde daar een kleine smaragd uit.'' well, because it was a very big prize, here.'' sptak hij en stak het kleine smaragdje uit naar hem.'' If you are done with it, sell it. Should keep you fat for a month.'' Sprak hij enkel uit als tip al wist hij zeker dat het waarschijnlijk niet ging gebeuren met hem, en iemand anders rijk ervan werd. Als de wachters het maar niet vonden, de platte achterkant gaf een inscipte van de voorletters en de achternaam van de moeder van Logan.
|
|
Master of RPG
KAKAROTTO!
|
Post by Vegeta on Jan 10, 2015 0:11:37 GMT
naam personage: Aleydis Lyana Leeftijd: 19 Geslacht: Vrouw Rang : Princess Foto/uiterlijk : extra : Ze is de dochter van de hoofdgeneraal van Logan. Dit is enkel iets wat zelf niet weet. Aleydis is geboren in en gezin hier i oosten. Die koningin had een Affaire met de generaal, waar zij uit kwam. Ze is heel vechtlustig, wat ze duidelijk van haar vader heeft, maar het schone van haar moeder. Ze is tevens enigst kind in dit gezin.
|
|
Master of RPG
I joined on January 1970, I am a proud Female and I've made 1,894 posts
|
Post by Cindy on Jan 10, 2015 10:27:19 GMT
Merida Rex
Ze keek naar Benjamin die weer helemaal vrolijk was nu ze dat gezegd had en lachte zachtjes. Haar broer was een geval apart, maar ze hield nog altijd van hem. Ze wachtte eigenlijk op de dag dat hij ook een vriendin zou vinden die bij hem bleef, in plaats van een vrouw per nacht. Ze keek naar Cesare en Emma en knikte op de woorden van Benjamin. "Yes, but Cesare doesn't seem happy about it," zei ze zacht tegen hem en haalde haar schouders even op waarna ze naar Cesare keek toen die richting Levias liep en knikte ook even rustig. "Ik ga zo meteen weer naar buiten, dit soort festiviteiten worden me snel te druk," murmelde ze nu ook gewoon tegen haar broer, maar bleef ook wel gewoon aan zijn zijde staan.
Levias Rex
Hij keek rustig naar het koppel en bleef ook gewoon wat tegen de muur aanleunen, verveeld en met een strak gezicht. Elise had hem ook chagrijnig gemaakt momenteel, maar dat kon bij hem ook zo weer weg zijn. Toen Cesare op hem afliep duwde hij zichzelf van de muur af en rechtte zijn rug even waarna hij naar hem keek bij zijn vraag. "Ja, ze is lastig omdat moeder haar koosnaampjes had genoemd, dus toen was ze naar de stallen gerend. En aangezien het hele gezin hier moest zijn moest ik haar dus ook maar gaan halen, en nu zit ze onder een tafel." Klonk hij ook gewoontjes, het was wel vaker dat hij last had met het gedrag van Elise, maar toch hield hij van haar, maar dat was bij al zijn broers en zussen zo. "Je moet misschien proberen toch een beetje gelukkig te lijken met der, anders gaan mensen roddelen en worden er snel genoeg dingen verspreid," klonk hij rustig en legde een hand op zijn schouder en kneep erin.
Darren Treaver
Hij wilde ook eigenlijk net de zaal uitlopen toen een wachter hem stopte en hem uitleg gaf dat de prins hem zo meteen nodig had. Hij stootte een lachje uit bij wat er was gezegd en knikte even, zei dat hij dan wel bleef en ging zich ook maar weer op zijn normale plek zetten waar hij daarstraks stond, hier had hij toch een mooi uitzicht op de hele zaal. Zijn blik ging naar de hapjes die nu werden uitgestald, maar honger had hij niet dus bleef hij hier mooi staan. Dansen was ook niet zijn beste kant, daarbij zou hij geen vreemde aanspreken, en ook zijn zus niet. Bij de gedachte alleen al kreeg hij rillingen.
|
|
RPG soldier
|
Post by Gotenks on Jan 10, 2015 16:10:28 GMT
Abigail Rex
Abigail slaakte even een kleine zucht, want ze snapte gewoon niet waarom iemand dit zou doen. Zij wist iniedergeval zeker dat zij iniedergeval niet iets had gedaan om dit te verdienen, ze is altijd lief en oprecht geweest tegen iedereen of je nou van lage of hoge stand was. Ze keek ook wat rond naar de mensen en haar blik bleef vooral hangen op haar oudste zoon met Emma. Zo gauw de dans is gedaan ziet ze dan ook dat Cesare Emma daar achter laat om meteen naar Levias te gaan. Abigail staat dan ook op en loopt dan richting haar twee oudsten. 'Cesare and Levias you look both very handsome' zei ze en beide heren een kus op de wang gaf waarop ze weer naar Cesare keek 'but are you alright Cesare' vroeg ze hem.
Elijah Wyatt
Zo gauw Garrett een kleine smaragd tevoorschijn haalt en deze aan hem geeft grist Elijah het in feite uit zijn handen. Elijah keek er naar om het eerst voor zijn rechteroog te leggen zodat alles ineens de kleur leek te hebben van de smaragd. Hierom begint hij even wat zelfvoldaan te grinniken. 'It's a blue blue world' sprak hij zijn woorden uit en vlak bij Garrett zijn gezicht zat terwijl hij dat zei. Elijah neemt dan weer een stap terug en neemt de smaragd dan op arm lengte afstand om het dan naar zijn neus te halen en eraan te ruiken. 'It smells like old lady' zei hij, de moeder van Logan moest dit ding dus vaak in de handen hebben gehad of gedragen en daarna is het amper aangeraakt of gedragen.
Benjamin Rex
Benjamin keek toen even heel kort naar Cesare wanneer Merida het erover heeft dat hij er kennelijk niet blij uitziet. 'Well..Perhaps that's just his standard look, like great auntie Beth, she always has this disgusted look on her face and I really don't know why' zei hij. Benjamin was ook niet echt van plan om te lang te blijven rond hangen, maar hij bleef toch nog wel even voor het eten want dat zag er best goed uit. 'Well I'm not going until I'm full up from that delicious food' zei hij tegen zijn zus.
Emma Shay
Ja en daar staat ze dan met haar goede verstand. Emma loopt naar de zijlijn heen en kijkt dan hoe een aantal van de gasten de dansvloer betreden en sommige zelfs onveilig leken te maken met vreemde dans pasjes. Als dan het eten word geserveerd op de tafels kijkt ze er met bewondering naar, de mensen van de keuken hadden zich zonder twijfel echt uitgeslooft. Uch ze verveeld zich een ongeluk hier, maar het zou ook niet echt goed staan als ze nu al zou weg huppelen, dus bleef ze nog. Ze zwaait dan naar Finian als hij ook in de zaal weer terug komt en begint een gesprek met hem. Nee de uitbarstingen van hem hinderen haar totaal niet.
|
|
Master of RPG
KAKAROTTO!
|
Post by Vegeta on Jan 10, 2015 17:44:10 GMT
Cesare Rex
Hij keek naar zij broer en zuchtte even terwijl hij nu zag hoe Elise onder de tafel vandaan kwam en een aardbei van een schotel viste en er vervolgens mee wegrende, alsof het niet mocht. hij lachtte kort voor hij naar zijn broer keek.'' ja ik ga zometeen ook naar buiten, althans naar beneden.Pa heeft er een spion zitten, en ik moest hem ondervragen.'' Sprak hij ook rustig terwijl hij nu hun moeder zag naderen, en even de kus ontving, en kort glimlachte naar haar.'' thanks Mother, I'm alright, just preoccupied.'' Sprak hij ook eerlijlk en keek naar haar. Naja eerlijk, het was niet de volledige waarheid, hij zou alleen niets doorstralen dat hij niet blij was met Emma, en gewoon een man eaan zijn zijde wou hebben.'' maar als jullie me even willen excuseren, ik moet naar dieknul toe, Vader wil nieuwe harnassen en alles, en ik moest dat regelen. En die smid zelf mag ik dus totaal niet.'' sprak hij rustig en liep nu naar darren waar hij rustig bij kwam staaan.'' Zo is het nog gelukt met je zus?'' begon hij ook gewoon rutig, duidelijk ontpannen nu hij met een kerel stond te praten.'' Ik wou eigenlijk even wat zaken met je doornemen, die ik niet met je vader wil doen. ik heb altijd het idee gekregen dat ik met jou beter mijn ideeen kan doorspreken. Nu vanavond is natuurlijk het bal, maar kan je morgen begin van de middag richting het ksteel komen? dat we even wat nieuwe handel door kunnen nemen? We hebben nieuwe harnassen nodig, helmen, Maliënkolders, ringen voor onze bruiloft, en dat soort dingen. En owwee als die oude kerel van jou komt. Dan geen zaken, nee ik wil nieuw talent voor onze leverancier.'' Hij keek ook best even serieus naar Daren en hield toch constant elise in de gaten die nu vlak voor een man zijn neus een appel wegstal, laten we zeggen dat de man hem net wou pakken en elise hem voor zijn neus wegjatte. Lachend en giechelend, ze was nu duidelijk wat bedaard, rende ze in de richting van de uitgang vn e balzaal, de man nogal bevreemd haar nakijkend.
Garett
Eigenlijk bleef hij ten alle tijde rustig op zijn plek staan, en zelfs toen Elijah voor zijn neus stond, verroerde hij zich nog niet. Hij bleef droog staan, en zelfs geen glimlachje rondom zjn lippen momenteel. Hij knikte even voor een moment toen hij over oude vrouw begon.'' Yes it belonged to the mother of the king, the inscriptions are in the back. Het front name, Aveline, and the surname, Rex. Must be made after she married the father of Logan.'' Sprak hij ook gewoon haast zakelijk, informerend.'' Look, I really would like to stay, but I should get to my home. Are you joing me? it will be raining tonight, and then you'll be dry.'' Hij stelde het eigenlijk ook alleen maar voor, en wachtte nog even op het antwoord, maar als ie niet wou dan ging ie zelf wel naar huis, al had een gesloten juwelierszaakje verderop momenteel zijn aandacht een beetje getrokken. en er leken geen mensen in de buurt te zijn.
Aleydis Alana
Ze liep eigenlijk net pas de balzaal in toen Cesare en Emma nog aan het dansen waren. Ze had in de troonzaal aanwezig moeten zijn om met die Cesare eventueel te kunnen trouwen, maar daar had ze dus echt geen zin in gehad. haar lange zwarte haren vielen loosjes over haar rug heen terwijl ze met een lichtblauwe jurk momenteel haast alle mannen hun blikken tok in de zaal. Haar ogen stonden vrij rustig, en niemand verwachtte eigenlijk dat Aleydis een heel ander type zou zijn dan haar uiterlijk. Ze gung rustig langs de zijlijn staan, en keek een beetje rond, waarna ze kort glimlachte naar Benjamin verderop, Maar het bleef gewoon bij een glimlachje. Onder haar jurk zag je duidelijk nog de contouren van een mes, die ze eronder droeg, maar dat was gewoon meer omdat ze geen zin had in mensen die haar lastig vielen. Genoeg hadden de dood gevonden onder haar charmes, ze doode als ze er zin in had, iets wat een schande was onder haar volk, maar wat niet bekend was in andere koninkrijken. Bloed wond haar op. Net zoals pijn.
|
|
Master of RPG
|
Post by Cindy on Jan 10, 2015 18:07:05 GMT
Levias rex
Hij keek naar zijn broer en lachte even. "Zal vast wel lukken," klonk hij met een grijns en keek even naar hun moeder die nu bij hen kwam, waardoor de glimlach al snel van zijn gezicht afzakte en zijn gezicht afkeerde toen ze een kus op zijn wang drukte. Zij was degene die daarstraks chagrijnig tegen hem had gereageerd, dus had hij hetzelfde recht nu. Zijn blik ging naar Elise toe en hij knikte even op de woorden van Cesare toen hij zei dat hij naar de smidzoon ging. Zijn blik bleef nu op Elisa hangen, zag hoe ze een appel weggritste en dan lachend wegrende naar de uitgang van de balzaal. Hij leunde nu weer tegen de muur aan en kruiste zijn armen over zijn borstkas heen, waarna hij zijn blik maar weer op zijn moeder richtte, gewoon om haar niet compleet te negeren.
Darren Treaver
Hij keek op toen de prins al snel bij hem kwam. "Ja hoor, ze is alweer bij bewustzijn en mijn moeder zoekt me nu ergens om me te slaan, dus alles is weer normaal," klonk hij met een kleine grijns. Het kon hem eigenlijk ook geen barst schelen met de toon waar hij nu mee sprak tegen de prins. Mensen keken hem verontwaardigd aan, maar hij trok zich er niets van aan. Hij knikte even bij zijn woorden en haalde even diep adem. "Maar natuurlijk, mijn prins. Ik zal hier zijn morgen. Ik zal mijn ouwe wel wat wijs maken tot die tijd," klonk hij nu ook kalm en boog even om toch maar een beetje netjes over te komen.
Merida Rex
Ze keek naar Benjamin en stootte een lachje uit. "Yes, maybe." klonk ze dan ook en keek naar de gasten die nu gingen dansen en zich bezigden aan het eten. "Well com on then," ze trok Benjamin een beetje mee richting de buffettafel en liet zijn arm daar rustig los. "There won't be much left otherwise," ze glimlachte onschuldig en nam zelf ook even wat van de hapjes die ze rustig begon op te eten en even rond keek. "Hmm, they are really good," ze keek weer naar Benjamin en haalde gerust adem.
|
|
RPG soldier
|
Post by Gotenks on Jan 11, 2015 0:23:05 GMT
Abigail Rex
'Ok darling, tell me if you want to talk alright and I'm here for you' glimlacht ze. Abigail was er nog niet helemaal van overtuigd of het wel zo goed ging met Cesare en of hij daadwerkelijk happy was, maar ze ging hem ook niet verder pushen. Ze hoorde wel wanneer hij wou praten en dan zou ze zoals ze zonet aangaf er voor hem zijn. 'Oh stop being a baby Levias' zei ze hem wanneer hij zich van haar wegtrekt. 'You know perfectly well why I reacted the way I reacted earlier. Cause call it a maybe childish thing that mothers have, but a mother is suppose to know all her children, yes so now and then she can make a little mistake here and there, but it isn't really a great feeling that one of her children is acting up like he knows it better. Maybe you didn't mean it like that. But when you sort of like corrected me with Elise, to me it felt like I have been neglecting my children and I still have so much to learn about them, that hurts Levias' zei ze een heel verhaal maar op zo'n manier zodat alleen hij het kon horen.
Elijah Wyatt
Elijah luisterde over dat er een inscriptie op de achterkant stond met blijkbaar een voor en achternaam erop. 'Well if you told me it belonged to Bubbles McGee I would've believed you aswell sort of speak...You know I don't know how to read or write' zei hij tegen Garrett. Elijah begon weer aan de steen te ruiken, terwijl hij er nu wat gehurkt bij ging zitten, dat mensen hem nogal vreemd aan het aankijken waren deed hij niks op uit. Hij keek echter weer terug naar Garrett wanneer hij hem een vraag stelt. 'Yes I will come with you' zei hij en in de benen komt. Al zou hij de nacht niet doorbrengen in Garrett zijn woonplekje dan vond Elijah ook altijd wel een plek om droog te blijven zoals onder de brug, ok dat was misschien niet altijd compleet droog, maar toch. Anyway zo af en toe bij Garrett blijven slapen was gezellig, want Garrett ja die mag hij uiteraad wel.
Benjamin Rex
De glimlach van Aleydis was hem niet ontgaan en op zijn beurt had hij ook even terug geglimlacht. Hij loopt dan eerst met Merida naar het buffet. 'Well there better be, cause there is loads' zei hij en hey als iemand het verdiende om er van te eten was het Benjamin. Ik bedoel de royale familie Rex. Benjamin knikte op haar woorden, ja de keukenploeg hadden zich qua smaak ook weer overtroffen, wat niet altijd het geval is hoor. 'Stay here I'll be right back' zei hij tegen Merida en naar Aleydis ging. 'Princess Aleydis, I didn't see you in the coronation room' zei hij met een scheef glimlachje en om een gesprek met haar aan te gaan 'would you like to dance' vroeg hij haar vervolgens, ja hij kon toch moeilijk gaan zeggen van laten we naar mijn kamer gaan en kinky sex hebben, al hebben ze in deze tijd nog geen eens van het woord kinky gehoord, maar zo kon je Benjamins sex stijl wel beschrijven.
|
|
Master of RPG
KAKAROTTO!
|
Post by Vegeta on Jan 11, 2015 11:55:28 GMT
Cesare Rex
Hij keek naar he en lachte even. Als ze je enig probleem brengt vanavond, stuur je der door naar mij. Die zus van jou is gewoon chagrijnig omdat ze niet met mij kan trouwen. laten we zeggen, ze was al van te lage rang voor mijn vader. Die is heel erg gehamerd op pronsessen en hoge rang mensjes.'' Vertelde hij ook gewoon rustig en hoorde zijn voorstel.'' E blijf alsjeblieft staan. Nu niet gan lopen buigen, volgens mijj sta ik hier net zo onbeschoft tegen jou te praten dan dat jij net even tegen ij deed. Laat die mensen maar kijken.'' Sprak hij ook gewoon enzendde even een vernietigende blik rond, wat mensen direct deed afwijken.
GArett
Hij keek naar hem en lachte even.'' Just another reason to say it. I just like nagging you with that.'' Sprak hij ook rustig en keek even naar de gebouwen.'' Well, I am going by rooftops. If you follow me, fine, otherwise, I will meet you by the church.'' Sprak hij gewoon en binnen de mogelijkste keren zat hij op het dak en begon hij te rennen in de richting van de kerk. Ja hij moest ondanks ie met iemand reisde wel nog stealthy zijn uiteraard, hij kon niet gezien worden al was het nog zo rustig in e stad. Hij keek nog even naar het juwelierszaakje en draaide zich nog even om om Elijah te ontmoeten.'' Other plans, I will see you by the church. The Jewelry store is a bit alluring.'' Sprak hij ook en nam een andere aflag richting de juwelier, en ging er rustig naar binnen terwijl hij zich door de schaudwen bewoog. Er was 1 bewaker in de shop, maar die lag te slapen, dus die zou geen problemen opleveren. HIj haalde de kassa, de vitrines en alles leeg, voor hij weer zich opmaakte om naar de kerk te gaan.
Aleydis Lyana
Ze keek naar Benjain toen hij bij har kwam en keek hem even ee n beetje aan.'' No i wasn't there, and My father wasn't quite happy about it. But sorry to say, your brother is kind of a winp. I bet he can't even conquer any battles.'' Sprak ze rustig en keek kort nar haar nagels voor ze weer naar hem keek.'' I believe you got a perfect good sister, who loved to dance, sorry I am not the one who is going to dance with you.'' Sprak ze ook vrij afstandelijk tegen hem, en bleef ze ook gewoon staan waar ze stond momenteel, en keek ze nu weer nar de dansende mensen die er stonden. Het mes onder haar jurk prikte een beetje, meer om het te gebruiken, maar ze hield zich in, ze kon hier moeilijk een bloedbad aan gaan rihten.
|
|
Master of RPG
|
Post by Cindy on Jan 11, 2015 13:03:21 GMT
Levias Rex
Hij luisterde met een half oor en stootte enkel een kort lachje uit toen ze zo begon en schudde zijn hoofd wat afkeurend. "Well, maybe I know better. At first I didn't meant it like that, but now I do. And you indeed do have a lot to learn about us. About Elise, about Merida, about Cesare," begon hij nu ook op te sommen en keek weer naar de zaal. "I'll stop acting like a baby when you stop tratng me like it," zijn blik bleef hanen op Cesare en hij zuchtte diep. "It would be all much easier if there weren't any secrets in this family, no troubles and no fucking dictators," Het laatste had hij natuurlijk over zijn vader.
Merida Rex
Ze lachte even en nam nog rustig wat van het eten en luisterde naar hem. Ze gaf een knik en schudde daarna haar hoofd toen hij weg was. "'I'll be right back,' yeah right," klonk ze zacht toen ze zag dat hij naar een meisje liep en at ook gewoon verder van het eten. Ze zag dat Elisa weer weg was, Cesare nu met de smidzoon praatte, Levias ruzie zat te maken met hun moeder, ja.. dit was weer zo'n typisch dagje.. Niet dus. Ze slaakte een zucht en begon nu een beetje met het volk te praten.
Darren Treaver
Hij keek naar hem en knikte even. "Zal ik zeker doen, maar of ze naar mij gaat luisteren betwijfel ik," klonk hij met een glimlach en keek weer even rond. "Jij kunt tenminste onbeschoft tegen me praten aangezien ik maar gewoon volk ben. Ik moet altijd; 'netjes praten, en rechtstaan, en buigen als je tegen de koninklijke familie praat!'" Citeerde hij zijn moeder nu en keek weer naar Cesare. "Maar goed, dan zie ik u morgen middag hier. Moet ik naar u vragen bij de wachten aan de poort?" Vroeg hij nu ook rustig.
|
|
RPG soldier
|
Post by Gotenks on Jan 11, 2015 14:43:28 GMT
Abigail Rex
Ze had al wel in de gaten dat Levias niet luisterde en dat ze net zo goed tegen een muur aan had kunnen kleppen. Door zijn woorden geeft ze hem dan gewoon een mep in het gezicht en wie het zag kon haar niks meer schelen. 'How dare you talk to me like that. I have raised each and everyone of you, I was there when you were born, I was there with your first words, with your first steps. I am always there, so yes I do know my children. Oh maybe you do know a thing that I don't know about one or all of you, well be very proud about that. But yes we shouldn't have secrets for eachother. Oh and I also know what I didn't know about you yet. I had no idea you could hurt me so much and it looks like you don't even care, that all your life I have treated you like crap, that I was never there for you, that I didn't comfort you when you were down and I can add many things to that list. But it seems to you that I deserve this pain' zei ze tegen hem.
Benjamin Rex
'I have to say I do agree with you on that' zei hij wanneer ze over Cesare begint. Hij was echter voor korte tijd toch even uit zijn humeur geslagen wanneer ze hem weigert om te dansen, hey het kwam gewoon eigenlijk haast niet voor. Maar een glimlach verscheen al gauw weer op zijn gezicht, want een uitdaging was ook wel is een keer leuk. 'Well I didn't ask my sister now did I and there are many other things we could do' zei hij. Hij neemt haar hand dan in de zijne en drukt er een kus op 'cause I can show you a lot more' vervolgde hij.
Elijah Wyatt
'Well thank you, I'm so happy that I amuse you in that matter' zei hij tegen Garrett. Over het volgen was het niet zo dat Elijah via het dak ging, nee want dat leek hem nou niet zo'n heel strak plan. Het was namelijk al is een keer goed mis gegaan waardoor hij weken lang met een gebroken been had gezeten en hij daar toen in feite half dood lag te gaan. Uiteraad is hij er weer bovenop gekomen anders was hij hier nu niet he. 'Alright I will see you by the church' zei hij. Elijah liep de richting op van de kerk van waar hij moest wezen, waarbij hij onderweg nog een stuk brood mee jatte. Bij de kerk aangekomen, gaat hij via een omweg naar Garrett zijn slaap vertrek om daar te wachten op zijn friend.
|
|
Master of RPG
KAKAROTTO!
|
Post by Vegeta on Jan 11, 2015 15:50:00 GMT
Logan Rex
In eerste instantie had hij niets door, en was hij bezig met enkele gasten die hem aanspraken, en hem feliciteerde met het feit dat zijn zoon ging trouwen met emma, en een aantal die nog even probeerde of ze ergens een andere zoon los konden bietsen, dus LEvias of Benjamin, voor hun dochters, maar Logan leek er totaal niet zo zeker van. Door de gesprekken had hij eigenlijk veel niet door, en richtte hij zich op zijn handelspartners die begonnen te praten over de handel, en wat dan ook nog meer.
Aleydis Lyana
Ze keek naar hem en trok haar hand nu even los, en keek hem wat vurig aan.'' You are just like all the other huys.'' Sprak ze en keek hem ook zo aan.'' You can't please me,prins.'' Haar woorden kwamen er aardig vurig en Sadistisch uit.'' Now run along and go cry with you mommy or dad, cause you sir, can'get a bit of this.'' Sprak ze en begon nu ook rustig weg te wandelen, en gaf nog een aantal weer netjes een glimlach, terwijl haar passen langzaam in de richting van de grote trap gingen, en ze daar de uitgang van de balzaal uitliep, in de richting van de buiten tuinen achter.
Cesare Rex
Hij keek naar Darren en knikte even rustig, terwijl hij even achter zich keek, en even naar hun moeder en LEvias keek.'' Darren, zou jij naar mijn aankomende vrouw toe kunnen lopen? ik wil zometeen samen met haar nog even met jou spreken, voor je ouders je weer vinden. Maar ik moet even naar mijn ma en broer toe.'' sprak hij rustig en liep nu weer in de richting van leviasen Abigail.'' Ma, Levias, alsjeblieft..'' Sprak hij nu ook gewoon en ging nu tussen de twee staan, hij zou de klappen wel opvangen als het moest. vond hij geen probleem.'' Wat er vanmorgen is gebeurt met Elise is niet iets om ruzie over te maken oke? ik weet het niet exact wat er gebeurt is, maar alsjeblieft, kunnen we het nog gezellig maken? ik bedoel.. Dit is het bal voor mij en Emma.. En ook al zal ik niet volledig gelukkig worden, probeer er alsjeblieft iets van te maken nu? voor mij?'' HIj slikte even en keek naar beide, terwijl hij even helemaal wegviel in het zorgzame dat hij duidelijk ergens van zijn moeder had.
Elise Rex
Ze had de appel grinnikend aan haar pony buiten gegeven, die nu heerlijk stond te smullen. Ze rende eigenlijk vrijwel direct vrolijk naar binnen, duidelijk dat zij het incident nu wel zo goed als vergeten was, en rende naar de buffet tafel, waardoor ze niet oplette en keihrd tegen Merida aanvloog, zonder dat ze het door had, en zelf even opkeek, met een rood hoofd.'' Sorry!'' Sprak ze enkel even een beetje terwijl ze nu weer een appel van de tafel afpakte, en dat eht heel stiekem deed. al was de onderkant van de jurk al weer duidelijk vies, dus het was wel bekend waar al die appels heen verdwenen.
Garett
MEt de buit maakte hij zichzelf ju naar zijn huisje waar hij ook rustig binnen kwam en even zijn keel schraapte.'' Well, it seemed like a very profitable day.'' Sprak hij terwijl hij zijn but nu even in een kist deed die er stond, samen met wat er nog over gebleven was van zijn kasteel roof, hij zou het morgen allemaal wel weer nar de zwarte markt doen. Hij liep naar een van de stoelen die er stond en ging op eentje zitten terwijl hij even rustig naar beneden keek en even tot rust kwam. Hij moest straks nog even ergens aan eten komen, maar dat was niet moeilijk, zeker niet met dat grote bal daar bij het kasteel, er zou genoeg weg gaan aan het einde van de dag waarschijnlijk.
|
|
Master of RPG
|
Post by Cindy on Jan 11, 2015 16:06:40 GMT
Levias Rex
Hij keek naar zijn moeder en zijn ogen werden groot toen hij de klap in zijn gezicht kreeg en klemde zijn kaken op elkaar, balde zijn vuisten en keek haar nu bloedserieus en nijdig aan. Hij had zin zijn vuist in haar gezicht te plaatsten, maar hij kon zich nog net bedwingen. "Oh, well I'm very sorry that I didn't grow up like you wanted me to. I didn't choose to be born, so it's not my fault I'm like this," klonk hij nu ook gewoon tegen haar en rechte zijn rug weer. "And you're rigt, I don't care. You better deal with it," hij wilde nog andere dingen tegen haar zeggen, maar Cesare kwam er tussen. Hij keek hem fronsend aan en liet hem enkel uitspreken waarna hij zijn handen in zijn zakken stak en gewoon wegliep van het tweetal, weg van deze zaal en van de familie. Hij rende een stukje de gang op en verplaatste zich verder naar buiten, naar de trainingsvelden voor de soldaten. Hij had er ook een paar opgetrommeld om met hem te trainen, hij wilde gewoon stoom afblazen. En hij voelde zich gelukkig vandaag, dus had hij ook geen harnas aan getrokken en zijn bovenlijf al bloot gelaten om warmte te voorkomen tijdens het trainen. Hij nam zijn twee zwaarden en dan kon zijn training beginnen.
Darren Treaver
Hij keek naar hem en gaf rustig een knik. "Natuurlijk," zei hij rustig en liep dan richting Emma. Hij boog netjes toen hij bij haar aankwam. "Mag ik deze dans mijn prinses? Ik moest even bij U wachten tot Cesare weer tot hier komt," klonk hij rustig tegen haar en glimlachte vriendelijk naar haar. Als ze niet wilde dansen maakte hij er ook geen probleem van, kon hem het schelen, dan wachtte hij gewoon rustig bij haar tot Cesare terugkwam.
Merida Rex
Ze keek even op toen iemand tegen haar aanliep en moest zacht lachen toen het Elise bleek te zijn. "Wel, wel, wat doe jij met al die appels," fluisterde ze zacht tegen haar zus en prikte in haar wang. Ze keek naar haar jurk en schudde haar hoofd. "Geen wonder dat je pony zo dik en hyper is, ga je zo meteen even mee naar buiten? even paardrijden in de bossen?" Vroeg ze nu ook aan haar zusje en wachtte rustig op haar antwoord.
|
|
RPG soldier
|
Post by Gotenks on Jan 11, 2015 16:49:22 GMT
Benjamin Rex
'You don't speak to me like that! And don't you dare walk away from me!' zei hij duidelijk met stem verheffing. Ja Benjamin was niet degene die nee als antwoord wou horen en hij kon zich dan nog weleens als een kleuter gedragen, want ja alles moet zo gaan zoals hij dat wel want hij is de beste en niemand anders. Hij hield haar dan ook nogal hardhandig tegen en trok haar met diezelfe hardhandigheid ook gewoon terug. Het kon hem niks schelen of hij hoogst waarschijnlijk bekijks had getrokken, maar niemand kreeg gewoon het recht om hem zo te vernederen.
Abigail Rex
'You really don't listen or pay attention at all, like I'm really just saying this for no reason' zei ze 'well I'm sorry that you feel that way, I always thought I was a good mother to you, to all of you, but apparently to you I'm nothing more then an acquaintance' zei ze vervolgens. Wanneer Cesare dan erbij komt stonden de tranen ook in haar ogen. 'I'm sorry darling...But it seems that you brother must hate me very much. I do want this be your special day Cesare, I really do and I want you to be happy you know that' zei ze en de tranen over haar wangen lopen wanneer Levias weg loopt. 'I just need a moment alone, I will be back and I will be by your side' zei ze hem waarbij ze hem even in omhelzing nam en de balzaal uitliep. Abigail loopt naar haar kamer heen en doet daar de deur op slot, waar ze hevig en onophoudelijk in haar kussen begon te huilen.
Elijah Wyatt
Elijah was weer bezig met zijn smaragd en zat het ding van alle kanten te bekijken, hij kijkt dan ook niet op of om wanneer Garrett weer verschijnt en zijn woorden uitspreekt. 'Well good for you' zei hij, ja Elijah bedoelde het echt dat hij het goed voor Garrett vond. Maar ja hoe je het ook probeert te zeggen die zin zal altijd sarcastisch overkomen zelfs als je het met een big smile en super happy zegt. Elijah zei er niet meer over omdat we nu allemaal wel weten dat hij daar gewoon geen enkele waarde aan besteed. Als het iets met geuren is of het glimt dan vind hij het al prima, en zo gauw hij er verveelt van is gooit hij het weg, it's that simple. Voor Elijah Garrett had ontmoet was hij meer dierlijk dan menselijk, maar dat kwam vooral door een te kort aan menselijk contact. Garrett was het eerste menselijke contact die hij naar jaren kreeg. Nu is het dierlijke misschien nog steeds niet compleet weg, maar hij is nu wel een stuk menselijker dan dat hij laten we zeggen vier a vijf jaar geleden was.
Emma Shay
Emma keek nogal verbaasd wanneer Darren naar haar toe komt gelopen en een buiging voor haar maakt. 'I really need to get used to this, though I don't think I can it's so weird' zei ze tegen Darren en zijn hand aan nam. 'But I would love to dance with you' glimlacht ze. Ja ze stond zich al een tijdje aan de zijlijn te vervelen want ze wist niet goed wat ze moest doen of met wie ze nou zou moeten praten, dus ze was blij dat ze nu iets te doen had en Darren leek haar wel gezellig.
|
|
Master of RPG
KAKAROTTO!
|
Post by Vegeta on Jan 11, 2015 17:50:33 GMT
Aleydis Lyana
Ze merkte hoe haar plannen al snel gedwarsboomt werden en hoe ze hardhandig terug getrokken werd, en terwijl misschien eeen normale vrouw zich angstig had gedragen, zat er bij haar nog steeds een brede glimlach op haar gezicht.'' Oke, now you have my attention.'' sprak ze ook vrij sadistisch en vurig, terwijl haar blik ook zo bleef kijken.'' But as I said, I would like to do as I please.'' sprak ze rustig en haar hand gleed even op haar heupen, naar haar mes.'' I know your kind. You want to have sex, and the next day, after your pleasure night, you just send them away. Heartbroken, those poor souls.'' sprak ze nog altijd op dezelfde toon en keek hem aan, terwijl ze even lachte.'' Now if you would kindly let me go. Or I will believe like a real princess, and call my guards, and say that you keep touching me. MY father doesn't want en to touch me.'' De zinnen hadden er bijna dreigend, nou ja dreigend op haar manier eruit gekomen. Ze keek hem ook gewoon doodnormaal aan, al vond ze de pijn die het momenteel toch een beetje deed, fijn, en dat kon je nu ergens uit haar ogen aflezen.
Cesare Rex
Hij zuchtte even terwijl hij de woorden van Levias momenteel een beetje over zich heen liet gaan, en toen naar zijn moeder draaide, en haar rustig terug knuffelde. Hij zat nu direct in een Dillemma, en keek even in de richting van Darren en Emmaa, en liep daar nu ook even rustig heen.'Emma, Darren, sorry But I need to do something right now. There was a fight between my Mother and my Brother, Levias, And I feel kinda worried right now, about my mom. Could you to wait for me a bit lon ger?'' vroeg hij ook rustig en keek hun aan. Hij zou zometeen als hij een ja woord had maar naar boven gaan, naar zijn moeder, en daarna nog naar Levias, maar die liet hij eerst maar even.
Elise Rex
Ze keek op naar haar zus, en direct begon ze zich weer een beetje als een dametje te gedragen en legde de appel terug op het bord, en slikte even.'' Ik wou de appel niet stelen hoor, echt waarr niet!'' begon ze zich al terug te trekken, tot zij over paardriijden begon. Ze mocht van haar vader nooit zonder hem of haar moeder rijden, en daarom dacht ze ook na, ze was wel het type dat zich graag aan de regels hield.'' Maar ik mag dat niet van mama en papa.'' Sprak ze ook.'' En ook niet buiten de poorten van het kasteel zonder papa of mama..'' sprak ze en slikte even en keek naar hun vader die nog steeds overal druk mee bezig was, en zocht daanra naar haar moeder, maar die kon ze ook nergens vinden.
Garett
HIj keek naar hem en lachte even.'' You just can't be happy for me, can you?'' sprak hij er op, in de poging een grapje te kunnen maken, maar het klonk een beetje te serieus, dus hij kapte er ook al snel mee. Hij stond nu op van de stoel en liep nu in de richting van zijn grote matras wat er in een hoekja lag, precies genoeg voor 2 personen, al kon er ook eventueel nog een derde persoon bij als het moest. Hij ging er rustig op liggen en staarde wat naar het plafond.'' and Maybe we will have a feast for ourselfs this evening. Those ballroom guests must be away some time.. Care to join me?'' vroeg hij ook gewoon rustig en keek hem aan. Ja echt wel dat hij daar genoeg voedsel vandaan ging halen.
|
|