Master of RPG
I joined on January 1970, I am a proud and I've made 2,714 posts
KAKAROTTO!
|
Post by Vegeta on Jan 13, 2015 9:58:28 GMT
Since we have a english speaking on our site, markhaythamkenway the site has chanced in the lay out to english, so he can scroll around freely. Please not for everyone tht from now on, place as much in english if you can, in the chat from now on, and where ever else. Let's make this a happy forum
|
|
RPG soldier
I joined on January 1970, I am a proud Female and I've made 226 posts
Fifty words for murder and I'm every one of them
|
Post by kotaro on Jan 13, 2015 13:44:17 GMT
omdat een iemand Engels is meteen de site veranderen? Okay... Ik bedoel, ik begrijp best wel dat je dingen wil aanpassen omdat er iemand is die engels wil. Maar zal diegene niet gewoon ORPG's met speciale mensen gaan doen? Of ben ik de enige die geen Engels wil RPG'en?
|
|
RPG soldier
I joined on January 1970, I am a proud Female and I've made 329 posts
|
Post by Meowz on Jan 14, 2015 22:46:38 GMT
omdat een iemand Engels is meteen de site veranderen? Okay... Ik bedoel, ik begrijp best wel dat je dingen wil aanpassen omdat er iemand is die engels wil. Maar zal diegene niet gewoon ORPG's met speciale mensen gaan doen? Of ben ik de enige die geen Engels wil RPG'en? Nope niet de enige hoor. Ben het best wel met je eens. :} Maargoed ik heb hier sowieso weinig te zoeken. Dusseh. Doei!
|
|
Master of RPG
KAKAROTTO!
|
Post by Vegeta on Jan 14, 2015 23:31:09 GMT
Engels RPGen is ook helemaal niet de bedoeling, en is ook niet nodig. er zijn veel RPG's die gewoon NL zijn en niet aangepast hoeven te worden, eveneens als nieuwe RPG's die niet in het engels hoeven. Er is nu 1 RPG omgegaan naar het Engels omdat hij daar graag aan mee wil doen. HEb hem aangegeven dat als hij mee wil doen aan een andere RPG alles gewoon even door Google translate kan halen, en mij aan kan geven dat hij graag mee wil doen. en ik evt. kan overleggen met de maker van een RPG of hij in engels kan, of mag ( densoods het tikken alleen.) ORPG is voor hem uiteraard altijd een optie.
De FrontPage heb ik idd aangepast, voornamelijk dat hij ook rond kan kijken overal. Waar ik echt graagg zou willen hebben dat er engels komt, is in de chat en het oude ''kletshoekje''
Verder mag alles gewoon nog in NL, want wij zaten hier eerder en wij zijn allemaal Nederlanders, dat weet hij ook, en heeft ie geen problemen mee. Google Translate was wel even zijn grote vriend al vertaald die niet uiteraard alles goed.
Dus No worries allemaal, alles blijft verder zoals het is, en hij past zich ook aan ons aan. Momenteel is hij even niet online door omstandigheden, maar het komt vanzelf vast wel weer.
|
|
Master of RPG
I joined on January 1970, I am a proud Female and I've made 1,894 posts
|
Post by Cindy on Jan 15, 2015 5:03:39 GMT
OI, ik ben geen Nederlander
|
|
Master of RPG
KAKAROTTO!
|
Post by Vegeta on Jan 15, 2015 8:49:38 GMT
maar je spreekt wel Nederlands, belg
|
|
Master of RPG
|
Post by Cindy on Jan 15, 2015 17:17:13 GMT
Das nog altijd niet hetzelfde lol
|
|
RPG soldier
|
Post by kotaro on Jan 19, 2015 17:26:15 GMT
Dus als ik het goed begrijp, je veranderd alle tekst op het forum voor een iemand... Deze nog geen een keer heeft gepost? X3 Okay
|
|
Master of RPG
KAKAROTTO!
|
Post by Vegeta on Jan 21, 2015 8:56:54 GMT
Ja hij wou komen maar nu krijg ik ook geen terug gehoor x)
Dus momenteel vergeet dit allemaal maar xD
|
|
RPG soldier
|
Post by kotaro on Jan 28, 2015 17:46:47 GMT
Haha okay
|
|
Master of RPG
|
Post by Cindy on May 3, 2015 7:01:23 GMT
Ik neem aan dat alles toch weer Nederlands mag blijven, aangezien hij nog altijd niet komt _O-
|
|
Master of RPG
KAKAROTTO!
|
Post by Vegeta on May 6, 2015 20:53:57 GMT
ja want ik heb hem meerdere malen benaderd nu en hij komt maar niet xD
Ik dacht aardig te zijn voor iemand, maar achteraf, veel werk voor niets xD
|
|