RPG soldier
I joined on January 1970, I am a proud Female and I've made 322 posts
|
Post by vadrouille on Jul 14, 2015 18:10:24 GMT
( dit spel is gebaseerd op de Divergent serie maar je hoeft het er niet voor te kennen ) Vandaag ben je 16 geworden. De leeftijd om deel te nemen aan je psychologische test, die laat zien bij welke factie je het best hoort. na deze test komt de keuze dag, hier moet je kiezen uit de 5 facties ( Vriendschap, oprechtheid, onverschrokkenheid, eruditie en zelfverloochening ). Op de keuze dag kies je voor Onverschrokkenheid ( dauntless ) of dit nou wel of niet uit je testkwam, en je moet alles achterlaten wat je lief is. Want Factie gaat voor bloed. Door middel van een trein komen jullie bij je gebouw aan waar je kennis leert maken met je twee leiders. En van af hier begint jullie verhaal Het doel van deze rpg is gewoon een rpg rond de factie Dauntless. Hier hoef je het verhaal echt niet voor te kennen. Je moet alleen onthouden je bent nieuw, angst word hier afgestraft want kunnen ze niet gebruiken. Er zijn 3 Divergenten in het spel. Deze hebben een afwijkende test gehad en niet maar 1 factie aangewezen gekregen. De regering wil de Divergeten dood hebben omdat die niet onder controle te houden zijn door hun onafhankelijk denken. Hierdoor wil de regering ze dood hebben dus zal je dit geheim moeten houden - Tobias Eaton ( four ) - Beatrice Prior ( tris ) - ?? Ook moeten jullie natuurlijk even wat invullen Geboorte naam: ( deze kennen jullie niet van elkaar als die niet verteld word ) Factie naam: Leeftijd: 16 Geboren factie: Keuze uit alle 5 Factie uit test : keuze uit alle 5 Gekozen factie: Dauntless angsten: Minimaal 3. Deze moet je zien te over winnen of te onderdrukken in de factie Functie: Nieuwkomer Foto: speelt Jullie mogen max 3 personages Mijn personage Geboorte naam :Tobias Eaton Factie naam: Four Leeftijd: 21 Geboorte Factie : Zelfverloochening Factie uit test: was afwijkens ( divergent ) Gekozen Functie: Dauntless Angsten: Hoogtevrees, claustrofobie, vermoorden en zijn vader. Functie: Leider + trainer Foto: www.deviantart.com/art/Divergent-Tobias-Four-Eaton-PNG-472947186Speelt: Vadrouille
|
|
RPG soldier
I joined on January 1970, I am a proud Female and I've made 329 posts
|
Post by Meowz on Jul 14, 2015 18:31:53 GMT
|
|
RPG soldier
|
Post by vadrouille on Jul 14, 2015 19:27:23 GMT
Four Zoals elk jaar bleef hij in het fort als 1 van de andere leiders de nieuwkomers ging halen. Hij controleerde de gezamelijke slaapzaal voor de nieuwkomers nog even en liep toen op zijn gemakje langs de kolk naar het startpunt van de nieuwelingen. Van af zijn positie keek hij tegen een groot vangnet aan waar de nieuwkomers in zouden vallen als ze zouden springen van het gebouw wat er boven stond. Hun wisten niet waar ze in zouden vallen en dit was gelijk al een test hoe dapper ze waren. Het duurde niet langs of de eerste springer kwam al naar beneden. Toen het meisje wat uitgestuiterd was op het net trok hij het net naar beneden en keek het meisje aan " Ben je geduwd ? " vroeg die rustig aan der terwijl hij naar der keek en stond te wachten op antwoord
|
|
Master of RPG
I joined on January 1970, I am a proud and I've made 2,714 posts
KAKAROTTO!
|
Dauntless
Jul 14, 2015 20:36:49 GMT
via mobile
Post by Vegeta on Jul 14, 2015 20:36:49 GMT
Geboorte naam: Vegeta Factie naam: Kakarot. Leeftijd: 16 Geboren factie: onverschrokkenheid Factie uit test : same as above. Gekozen factie: Dauntless angsten: onrust. Mensen die sterker dan hem zijn. Dood. Functie: Nieuwkomer Foto: speelt chantal
|
|
Master of RPG
KAKAROTTO!
|
Dauntless
Jul 14, 2015 20:49:05 GMT
via mobile
Post by Vegeta on Jul 14, 2015 20:49:05 GMT
Vegeta ( Kakarot )
Vegeta wist dat deze dag zou gaan komen en nu moest hij ook nog van een gebouw springen. Hij keek even naar de andere en stootte enkel een lachje uit, en sprong gewoon zonder enige moeite. He dit is vegeta waar we over praten, en die dacht nu eenmaal dat hij onsterfelijk was. Tenzij hij in levensbedreigende situaties kwam, dan piepte hij wel anders. Toen hij ook in een net viel, kwam hij direct overeind, en lachte opnieuw." You got to me kidding me. A net? What is this? A joke? " Hij keek nu even opzij naar een meisje en een andere jongen, toch negeerde hij hen een beetje. Waarom ? Hun waren lager volk dan hem. Hij was een Elite. Ja zo zag hij zichzelf maar al te graag. Toch als er mensen sterker dan hem waren, kroop hoj iets ineen, maar hij zou niet rusten. Trainen. Trainen. En nog eens trainen tot hij beter was.
|
|
RPG soldier
I joined on January 1970, I am a proud Female and I've made 329 posts
|
Post by Meowz on Jul 14, 2015 22:19:12 GMT
Geboorte naam: Factie naam: Eric Leeftijd: 21 Geboren factie: Erudite Factie uit test: Dauntless Gekozen factie: Dauntless Angsten: Dood, slangen, nutteloos zijn voor z'n ouders. Functie: Leider Foto: 38.media.tumblr.com/0b8a62369a848132ffa7c29413749901/tumblr_n45o6hW0AQ1sxl3rro1_500.gifSpeelt: Ingeeee Eric
Het was vandaag de dag dat de 16-jarige hun nieuwe factie kozen, na de ceremonie werden ze meteen meegenomen naar hun nieuwe 'familie'. Het was Eric zijn taak om ze op te halen, om ze voor te bereiden en te laten zien waar Dauntless uit bestond. Hij nam de groep mee naar buiten, via hun treinvervoer gingen ze naar de volgende bestemming. Het klimmen naar het perron waar ze opstapten was al een klus, het in de trein springen hoorde daar natuurlijk ook bij. En wie erin springt, moet er uiteindelijk ook weer uit springen. Eenmaal allemaal geland op het dak werden ze verzameld bij de rand. "De volgende opdracht is simpel, althans.. Als je je werkelijk hier thuis voelt. Je springt naar beneden, en dan? Wie weet waar je terecht komt. Welkom bij Dauntless." zei hij met een grote grijns op zijn gezicht, zijn handen op zijn rug waarna hij de groep rondkeek. "Dus, wie van jullie wordt onze eerste springer?" zei hij nog steeds met een grote grijns op zijn gezicht. Tris
Tris was 16 geworden, ze moest haar factie kiezen. Uit de test kwam een resultaat waar ze liever niet over wilde spreken, met niemand. De vrouw die haar test deed, had haar gelukkig eruit geholpen maar het ging niet makkelijk. Ze moest één factie kiezen, een moeilijke keuze. Hoe graag ze ook bij haar ouders wilde blijven; ze liet een druppel van haar bloed op de stenen van Dauntless vallen. Ze wilde niet zien hoe haar ouders reageerden, ze nam direct haar plaats bij Dauntless. Het was nou eenmaal een factie waar altijd wel voor 'gevallen' was. Toen de ceremonie eenmaal klaar was vertrokken ze al meteen met de trein richting hun nieuwe bestemming. In de trein ontmoette ze een meisje, ze kon wel goed met haar overweg. Eenmaal eruit gesprongen en verzameld bij de rand kregen ze de opdracht om te springen. Tris slikte wat, er werd gevraagd wie er als eerste sprong en na een stilte besloot ze het ijs te breken. Ze ging op de rand staan en keek even naar beneden. "Moet je nog een duwtje?" kreeg ze als opmerking van Eric waarna ze simpelweg gewoon naar beneden sprong. Haar hart klopte in haar keel en haar ogen waren gesloten, tot het moment dat ze een verend net onder zich voelde. Haar ogen schoten open en toen ze uitgestuiterd was werd het net naar beneden getrokken waardoor ze automatisch naar de lagere kant rolde en jongen tegemoet kwam. Zo ver ze wist, waarschijnlijk ook een van de leiders. Er werd haar gevraagd of ze geduwd was. "Ehh, nee. Ik ben zelf gesprongen." zei ze zachtjes, een kort spottend lachje waarna ze uit het net klom en op haar voeten terecht kwam. Niet lang na haar sprong er nog iemand, ze keek even kort naar de jongen die gesprongen was maar had er verder weinig interesse in.
|
|
RPG soldier
I joined on January 1970, I am a proud Female and I've made 338 posts
|
Post by Gotenks on Jul 15, 2015 11:51:10 GMT
Geboorte naam: Gotenks Factie naam: Trunks Leeftijd: 16 Geboren factie: Onverschrokkenheid Factie uit test : same as above Gekozen factie: Dauntless angsten: Naalden, bang in het donker en bang om zijn best friend Vegeta te verliezen. Functie: Nieuwkomer Foto: speelt: Marloes
|
|
RPG soldier
|
Dauntless
Jul 15, 2015 16:01:06 GMT
via mobile
Post by vadrouille on Jul 15, 2015 16:01:06 GMT
Four ZE sprak dat ze gesprongen was en niet geduwd en liet haar van het net af waarna er heel snel een ander ook naar beneden sprong. De jongen sprak iets waar hij verder niet op in ging en trok het net ook voor de jongen naar beneden. Hij hoopte dat de rest snel volgde want hij wilde graag verder met zijn taken. Toen hij 16 was en hier kwam was hij de beste van zijnjaar geweest. Daarom trainde hij ook met de nieuwkomers die hier niet geboren waren en trainde eric met de mensen die hier geboren waren. Dit omdat Eric vond dat hij de nieuwkomers beter kon trainen dan hij zelf.
Nog even voor de duidelijkheid. Word je uit je factie gezet lig je uit het spel. Dit gebeurd niet zomaar maar pas bij een 2de waarschuwing
|
|
RPG soldier
I joined on January 1970, I am a proud Female and I've made 338 posts
|
Post by Gotenks on Jul 15, 2015 17:29:11 GMT
Gotenks (Trunks) Gotenks stond met zijn armen over elkaar op het hoge gebouw en het was dus de bedoeling dat ze gingen springen, vanuit zijn linker ooghoek zag hij hoe Vegeta sprong nadat er zo'n ander meisje was gesprongen. 'Well it wouldn't be right if I stayed behind, it's without a doubt that someone of the kids need to look after the kids' sprak hij met een enorme arrogantie en al zonder twijfel dacht dat hij beter dan iedereen was, ja hij dacht zelfs dat hij beter was dan Vegeta, ook al was Vegeta zijn best friend. Gotenks sprong van het gebouw af en werd beneden opgevangen door een net. 'Now that is what I call a good catch' zei hij 'I want to go again' vervolgt hij met een enthousiasme.
|
|
Master of RPG
KAKAROTTO!
|
Dauntless
Jul 15, 2015 19:20:47 GMT
via mobile
Post by Vegeta on Jul 15, 2015 19:20:47 GMT
Vegeta ( Kakarot ) Hij werd naar beneden geholpen en lachte even toen beide hem leken te negeren. Dat was nou niet iets wat vegeta ongehoord zou laten gaan en keek hen ook aan." What's the matter? You both lost tour tong? " sprak hij nu ook gewoon rustig en keek even naar Gotenks voor kort maar richtte zoch eerst op deze twee, het kon hem niet schelen dat hij de leider was, maar hij kon op zijn minst hallo zeggen. " What is so difficult sbout saying hello?" Vroeg hij droogjes en keek nu naar Gotenks." Ah there is someone who got manners." Sprak hij nu wel later, maar bijna opkomend voor zijn vriend. Al had die vegeta tot nu toe ook helemaal niet begroet, het was de enige waar hij het ergens toch enigszins van pikte." You two should look up Nappa. He was a good man, untill that snake killed him." Het laatste zei hij duidelijk est afkeurender dan de rest, maar ja eigen schuld. Ooc ; wat betreft accessoires enz. Zijn canes toegestaan? Weet nog wel een leuk personage voor hier maar zonder cane is hij minder leuk
|
|
RPG soldier
|
Post by vadrouille on Aug 26, 2015 8:42:25 GMT
Zal een Cane handig zijn als je de bewaking, de politie van een dorp bent en je veel rent springt vecht en gek doet ? maar dames jullie weten mijn rpgs graag nederlands spreken
Four Hij hoorde de opmerking van de jongen wel maar negeerde die. Toen iedereen beneden was keek hij naar de groep " Welkom bij dauntless. Ik ben Four " Sprak die en keek naar de groep " Ik werk normaal in de controlekamer, maar voor de komende 10 weken ben ik de trainer voor de mensen die hier niet geboren zijn " Hij keek de groep aan en wees naar Eric Das Eric hij zal de geborene van hier trainen de komende 10 weken "Sprak die rustig " over 10 weken word er besloten welke functie jullie krijgen hier binnen de factie " Sprak die rustig er achteraan en vouwde zijn armen op zijn rug en keek naar de groep "zijn er nog vragen " Sprak die op zijn gemak
|
|
Master of RPG
KAKAROTTO!
|
Dauntless
Aug 26, 2015 14:31:40 GMT
via mobile
Post by Vegeta on Aug 26, 2015 14:31:40 GMT
Schrijf mij dan maar uit de RPG met Vegeta. Zoals je weet hoor ik mijn personages in mijn hoofd terwijl ik hun tekst roep. Ik ga me hoogstens na een aantal posten irriteren aan het feit dat vegeta simpel weg in het NL niet klinkt.
|
|
RPG soldier
|
Post by vadrouille on Aug 26, 2015 15:56:05 GMT
dan had je dat moeten bedenken voordat je mee deed want je weet dat mijn rpg's altijd nederlands zijn
|
|
Master of RPG
KAKAROTTO!
|
Dauntless
Aug 26, 2015 16:18:51 GMT
via mobile
Post by Vegeta on Aug 26, 2015 16:18:51 GMT
Ik doe ook Nederlands. Alleen mijn tkst fat mijn persoontje zegt niet. Dat doe ik overigens al bijna een jaar aangezien zo mijn personages beter uit de hoek komen. Dat jij daar problemen mee hebt, lekker zelf weten. Marloes verlaat wss ook de boel, maar laat ik niet voor haar spreken. Ook zij ziet Gotenks niet in NL
|
|
RPG soldier
|
Dauntless
Aug 26, 2015 17:13:47 GMT
via mobile
Post by vadrouille on Aug 26, 2015 17:13:47 GMT
Ja en ik ben toen ookal gestopt met veel rpgen met jou wegens je Engelse getyp.
|
|