Master of RPG
I joined on January 1970, I am a proud and I've made 2,714 posts
KAKAROTTO!
|
Post by Vegeta on Jul 15, 2015 12:13:18 GMT
Geen intro nodig denk ik maar. Dit is ren Dragonball RPG. We spelen het verhaal nadat Frieza, Cell, Majin Buu en alle schurken uit de serie im feite verslagen zijn je mag deze spelen, maar we gaan dus niet dr serie echt na doen, das niet leuk x) Namek en Vegeta zijn beide al vernietigd, en ons speelveld is dus aarde. Leuk zou zijn als je Dragonball iig een beetje kent Tja uitleg.. ik ben er niet zo goed in nu, dus als je echt wat wil weten, pb me ff Wel ff de rassen nog; Earthling; de gewone mensen. Hieronder vallen bijv. Yamcha, Krillin en Mr. Satan. Ze zijn sterk maar kunnen soms niet vliegen, en over het algemeen zijn ze lang niet zo sterk als Saiyans zijn. Saiyans; geen uitleg nodig lijkt me hier vallen de welbekende Vegeta, Goku en Nappa onder. Namekian; onze groene vrienden. Net zoals de Saiyans echt " warriors ". Bijv. Piccolo Majin; de elastische kauwgomballen in feite zijn ze ijzersterk, en kunnen zelfs bezit nemen van mensen. Bijv. Majin Buu Frieza Race ; well does this need Explaining ? You just look just like freeza and her compagnions ijzersterk en hebben meerdere transformaties waarin ze sterker worden. Sommige kunnen zelfs van van Lichaam verwisselen. Bijv. Frieza, Captain Ginyu. So. That's that. Als je mee wilt doen dit wel even invullen; naam; leeftijd; Ras; Foto/uiterlijk; Extra; and now I am hungry. Have fun in this RPG
|
|
Master of RPG
KAKAROTTO!
|
Post by Vegeta on Jul 15, 2015 13:16:34 GMT
Ik reserveer hier ff Vegeta en Majin Buu.
Vul de lijstjes na werk ff in
|
|
RPG soldier
I joined on January 1970, I am a proud Female and I've made 338 posts
|
Post by Gotenks on Jul 15, 2015 14:51:47 GMT
naam; Gotenks leeftijd; 10 Ras; half saiyan half human Foto/uiterlijk; Extra; Gotenks is de fusion van Trunks en Goten. Ik zal Trunks en Goten ook spelen, maar dan meer als een kleine extra xD naam; Bulma leeftijd; 33 Ras; Human Foto/uiterlijk; Extra;
|
|
Master of RPG
KAKAROTTO!
|
Post by Vegeta on Jul 15, 2015 20:34:16 GMT
naam; Vegeta leeftijd; 40 Ras; Saiyan Foto/uiterlijk;Â Extra; x naam; Majin Buu leeftijd; unknown, could be over more than a hunderd years old. Ras;Majin Foto/uiterlijk;Â Extra; I don't like you, i turn you into candy. I like you, let's fight!
|
|
RPG soldier
I joined on January 1970, I am a proud Female and I've made 338 posts
|
Post by Gotenks on Jul 18, 2015 11:55:45 GMT
Gotenks + Bulma
Vandaag zou er weer een tournament zijn, vraag me niet de hoeveelste maar er was weer een tournament. Trunks en Goten hadden besloten om fusion te gebruiken en als Gotenks aan het tournament mee te doen. Gotenks staat zowel bij Gotens papa als Trunks zijn papa, om te wachten tot hun naam word omgeroepen. 'Promise you'll be careful' zei Bulma tegen Gotenks 'and you aswell, cause you still flesh and blood..Though I'm not sure about the competition' zei ze vervolgens tegen Vegeta. Ze kijkt om wanneer ze een stem hoort en het de tegenstander van Gotenks blijkt te zijn. 'Relax old man, I promise I'll go slow' zei Gotenks met een klein scheef glimlachje en de man dan even uit zijn slof schiet over hoe onbeschoft hij Gotenks wel niet vond, waardoor Gotenks uit verveling met zijn armen in de nek begint te gapen.
|
|
Master of RPG
KAKAROTTO!
|
Post by Vegeta on Aug 26, 2015 11:00:53 GMT
Vegeta + Buu
Hij stond momenteel met zijn handen over elkaar te wachten. " I doubt the competition could do anything to a super saiyan like me." Sprak hij er droogjes op, en bleef ook staan terwijl hij wachtte tot het eindelijk zijn beurt was eigenlijk, de rest kon hem gestolen worden, en de competitie was niets waard. Zelfs kakkarot niet, die zich verderop duidelijk klaar aan het maken was door een flinke berg voedsel naar binnen te werken. Hij zou hem dit keer wel eens laten zien wat hij waard was. Hij zag nu ook Majin Buu staan, met een kuipje pudding in zijn handen die hin vol smaak op zat te eten en pakte vervolgens het hele bord met pudding en liep ermee weg." My pudding!" Sprak hij met de wel bekende hoge piepstem van hem en begon alle pudding vlug op te eten wat de andere deelnemers nogal verbaasd liet.
|
|