Master of RPG
I joined on January 1970, I am a proud and I've made 2,714 posts
KAKAROTTO!
|
Post by Vegeta on Jan 27, 2016 1:35:48 GMT
Dus... ik speel wee Syndicate voor inmiddels de 3rde keer.. en elke keer denk ik weer als ik aan de missie begin met Pearl Attaway... ik vind haar zo geweldig met Jacob frye. waar het in het spel omdraait. DIKKE SPOILERS. READ AT OWN RISK Jacob gaat verder opzoek naar Starrick en komt hierdoor terecht bij Attaway Transportation. Ze ontmoeten elkaar als er een bus van Pearl in de fik staat. Pearl denkt direct dat Jacob daar komt om haar te vermoorden ( ze is een templar, echter weet Jacob hier helemaal niets van ) en probeert hem om te kopen zodat Jacob haar niet vermoord. Jacob vraagt zich af waarom hij haar zou vermoorden, aangezien hij alleen maar kwam voor een verzoek. Zo gezegd gaan Pearl en Jacob gezellig op een van de bussen van Pearls bedrijf en legt pearl het hele verhaal uit. Ze blazen een busbedrijf van de concurrentie op,ontmoeten elkaar daarna nog een paar keer in de koets en praten gezellig, inclusief champagne. EINDE SPOILERS Oke dat is dus dat. Er komt nog een stukkie achterna,maar dat is niet van toepassing in de ORPG die ik ermee wil. Ik ship namelijk Jacob en Pearl zo erg.. dat ik ( speel het spel,of lees de spoilers ) op het moment waar mijn spoilers eindigen, lekker wil gaan beginnen met een ander einde eraan breien jep een liefdesrelatie in 1868 , met de bijhorende dingetjes van Templars en Assassins. Anyone up for it ? Liefst speel ik zelf Pearl, maar ben bereid ook Jacob te spelen Graag wel iemand die het ook dan tijdens de ORPG GEEN probleem vind om spoilers van Syndicate te horen of te lezen.
|
|
RPG soldier
I joined on January 1970, I am a proud Female and I've made 338 posts
|
Post by Gotenks on Jan 28, 2016 20:53:34 GMT
Ik ben hier wel voor
|
|
Master of RPG
I joined on January 1970, I am a proud and I've made 2,714 posts
KAKAROTTO!