Post by Vegeta on Feb 18, 2016 9:15:07 GMT
Het kan me ook niets meer schelen, het begint me behoorlijk te kriebelen.. Maar dus wie heeft er zin..
Ik zoek het liefst 2 mensen ( maar 1 kan ook) die hier an mee willen doen. We gaan het verhaal volledig baseren op Fable II, dus het is belangrijk dat je alle plaatsnamen kent, de mensen, etc. Ook is het belangrijk om Fable 2 al minstens 1x uit te hebben gespeeld. ( of iig het einde kent)
Het verhaal begint als Sparrow,chickenchaser,bloodmonger, etc. samen met Hammer, Garth en Reaver net klaar is met hun opdracht om Lucian te overwerpen. Het lijkt vredig op Albion, en Sparrow net zijn/haar intrek heeft gedaan in het kasteel van Lucian, en een Monarch begint te ontstaan.
Op een dag komt echter Theresa, Zijn/haar guide vertellen dat Albion opnieuw een thread heeft, en dat jij weer de heroes moet verzamelen die jou eerder hielpen, opm samen deze nieuwe uitdaging aan te gaan. Want samen staan jullie sterker dan alleen. Deze nieuwe thread, bekend alleen maar als de Mystic, maakt Albion duisterder en duisterder bij de minut, en goede burgers veranderen in Zombies. Het lijkt geen effect te hebben op de heroes, maar het leven op Albion verandert drastisch..
Het leek mij leek dit verhaal ongeveer 10 jaar na de evenementen van Fable II af te laten spelen, echt net als onze hero de troon heeeft bestegen. Logan en zijn Zusje leven dan ook nog niet. Degene die de hero speelt kan natuurlijk al wel zwanger zijn van Logan, maar dat moet degene die de hero speelt zelf weten
Wat betreft de personages die er ddus gespeelt kunnen en moeten gaan worden:
Garth: The hero of Will
Reaver: The Hero of Skill
Hammer ( foto erg groot vandaar in link): The hero of Strength
turtlecadedotcom.files.wordpress.com/2014/09/hammer-2.png
The hero: The Hero of all Three
Ik plaats bij deze express geen faceclaim, meer omdat ik zoiets heb van, the hero is zo vaak verschillend en aangepast, vul als het aan mij ligt hier zelf maar een faceclaim voor in.
Theresa: The seer