Master of RPG
I joined on January 1970, I am a proud and I've made 2,714 posts
KAKAROTTO!
|
Post by Vegeta on Mar 14, 2016 0:45:35 GMT
Oke Animal Keeper is nu helemaal in de stijl van Pokemon! ff een kort uitleg hoe je het moet spelen; Je adopteert pokemon, en je gaat ze verzorgen. Houd ze zo happy mogelijk, en ruim ook hun poep op! AdopterenJe adopteert een pokemon door op adopt animals in '' quick Navigation '' te klikken. geef hem een leuke naam, en verzorg hem zo goed als je kunt Je pokemon verschijnt niet direct in je vels, daarvoor moet je nog een paar stappen doen! 1. Je gaat naar manage. ( De pokeball ) 2. Je klikt daar op je pokemon. 3. Even de Quick Navigation opzij halen met een pijltje anders werkt de knop niet. 4. Je klikt op Add 5. zet hem ergens op je veld neer, en nu kan je beginnen met verzorgen! Far Awayhiermee kun je naar de anderen hun Farm gaan en lekker met hun pokemon Interacten. Om terug te gaan naar je eigen Farm, klik je gewoon op pokemon breeder aan de bovenkant. zit jou favo pokemon er niet bij?Ik ken niet iedereen blj maken, en heb er alleen wat starters nu in gedaan, en wat pokemon die ik dacht leuk te zijn. Dat betekent niet dat jou favo pokemon er niet bij kan. Roep het gewoon in dit topic, en ik voeg hem asap erbij! als LaatsteGotta catch them all!
|
|