RPG soldier
I joined on January 1970, I am a proud Female and I've made 322 posts
|
Post by vadrouille on May 4, 2014 21:38:24 GMT
Overdag ben je niet woe je eigelijk bent. Braaf naar school en lekker met je vrienden/vriendinnen leuke dingen doen. Maar dan 's avonds van af een uurtje of 9 verandert alles. Je gaat naar je werk of gaat bezig met je werk. altijd de stress dat de politie je niet pakt. Hou jij dit lang vol zonder je vrienden wat te laten merken ?
Overdag ben je dus een normaal mens. 's avonds kom je in het nacht leven. Je bent een hoer, een moordenaar een drugs dealer ect. bedenk het maar. Maar iets wat voor het echte leven achter moet blijven. Tuurlijk mag je ook gewoon een normaal iemand zijn. Die zowel overdag al in de avonduren geen normaal leven heeft. Maar die bijvoorbeeld bevriend is met iemand die wel een geheim leven heeft, en hier achter begint te komen. ( overleg dit dan wel even met iemand )
Invullen Naam: leeftijd: Geslacht: Foto: 'overdag 'leven: 's nachts leven : Speelt:Kies alsjeblieft 1 pro waar je hier mee op reageerd anders word het te verwarend.
|
|
RPG soldier
|
Post by vadrouille on May 4, 2014 21:51:38 GMT
|
|
RPG soldier
|
Post by vadrouille on May 4, 2014 22:11:31 GMT
Lisa Olsson Ze liep rustig door school. Laatste week dan twee weken vrij en dan had ze examens. Wat was ze blij maar aan de andere kant baalde ze ook. ze was eindelijk van school af op haar 15de is ze in handen gekomen van een loverboy. Hij heeft haar in een bordeel gekregen van een vriend van hem. ze is er nooit meer weggekomen en daar baalde ze van. Dit puur door de liefde die ze echt voelde voor Chris, kreeg ze het gewoon niet voor elkaar om hier te vertrekken. Ook had ze geen huis, niks meer dus moest ze hier wel blijven werken om haar school te kunnen betalen. Ja want dat was wat Lisa wilde, haar school af maken en dan zo misschien hier toch uit stappen en dan een echte baan krijgen, en zelf een huisje. Alles kunnen vergeten en door kunnen gaan. maar ze wist dat zolang ze nog verliefd op Chris was dat ze het niet kon om weg te gaan. Nu keek ze maar weg als ze hem bezig zag met andere, en deed haar muziek maar harder als ze hem beneden hoorde met andere. Maar ze zou het niet trekken als ze hem nooit meer zou kunnen zien. Rustig zat de aa n de bar met een glas wijn, ze moest straks een stel mannen gaan vermaken maar dat ging echt niet als je nuchter was
Leticia Ortiz Rustig liep ze door het centrum heen, genietend van de zon op haar blote armen. Het was prachtig weer buiten en dat was dan vaak ook het enige moment dat ze niet in de garage kwam. Dit omdat het veel te warm was in de garage. Rustig was ze op weg naar de ijssalon waar ze een ijsje ging halen en dan zou ze nog even verder door de stad slenteren. Misschien nog even een nieuwe broek halen, aangezien de ander onder de olievlekken zat die er niet meer uit gingen. Rustig keek ze wat naar de mensen die ook door de stad liepen, tot nu toe had ze nog geen bekende gezien. Maar ja zoveel vrienden buiten haar baas Mike, en een vriend van hem Brian had ze zelf niet zoveel vrienden. Rustig stak ze haar handen in haar broekzak en zag in de verte haar lievelings ijssalon al opduiken en een glimlach kwam toch rond haar lippen.
Brain o'connor Rustig liep hij naar de garage. Hij opende hem en een glimlach kwam om zijn mond toen hij de auto's zag staan. 6 in totaal. Op alle 6 even trots. Zijn blik gleed rustig over de Dodge Viper SRT10 ACR '08, de Ferrari 458 Italia '09, de Jaguar XKR Coupe '10, de Lamborghini Murciélago LP 640 '09, Zijn nissan Skyline,al kon hij hier niet naar kijken want die stond bij Mike zijn garage en zijn Gran Turismo Red Bull X2011 Prototype '11. De auto had hem 20 miljoen gekost maar hij was het waard. 1590 pk en in de bochten supper. Met een glimlach liep hij rustig naar de Dodge Viper en stapte rustig in en reed de garage uit die achter hem sluiten. Hij kon dit echt alleen maar betalen door de baan die hij had bij de FBI overdag. En hij hield van auto's dus de keuze om het geld aan uit te geven was snel gemaakt. Vandaag zou hij de Dodge Viper afleveren bij de garage van een vriend van hem Mike. Rustig stopte hij voor de garage waar hij uitstapte en naar binnen liep. Hij zag Mike zo snel niet dus legde de sleutels achter de toonbank, en pakte daar de sleutels van zijn Nissan SKylin e achter weg. Rustig liep hij weer naar buiten en stapte in de nissan die buiten stond waanra hij rustig weg reed.
Mike Toretto Al zijn hele leven was Mike met auto's bezig. Zijn vader had een eigen garage en Mike was hier vanaf kinds af aan al te vinden. Rustig was hij achter bezig met een auto en daardoor helemaal vergetendat Brian kwam om de Dodge af te geven en de Nissan op te halen. maar hij kende Brian al zo lang, dat hij ook wel wist dat hij de sleutel straks zou vinden en de nissan weg was. Rustig keek hij op de klok en zoals hij verwacht had was hij de tijd alweer vergeten en was Brian waarschijnlijk al langsgeweest. Toen hij naar de kassa liep zag hij inderdaad de sleutels van de Dodge liggen opde plek waar de sleutels van de Nissan hadden gelegen. Nee hij en Brian kende elkaar al jaren. Zowel van de garage als van het racen.
|
|
Master of RPG
I joined on January 1970, I am a proud and I've made 2,714 posts
KAKAROTTO!
|
Post by Vegeta on May 4, 2014 22:17:47 GMT
naam: Killian ''hook'' Jones Leeftijd: 25 wat doet hij?: Moordenaar/ bordeel houder uiterlijk: Extra: Zijn hand is er tijdens een opdracht afgesneden. Sindsdien heeft hij er een haak, en staat hij bekend meer als Hook. In zijn vrije tijd is hij veel op zijn jacht te vinden. Oh en hij is dol op tieten en bier. Naam: Ruby ''red'' Adams leeftijd: 24 Wat doet zei : Ze is eigenlijk nog wel zoekende. Haar Bijnaam is red, of the Wolf, wat misschien al wat zegt over haar. Maar een baantje weet ze niet te vinden. OVerdag werkt ze bij haar grootmoeder in een plaatselijk cafe, maar niet dat ze daar zo blij mee is. uiterlijk: Extra; ze woont al sinds haar geboorte bij haar oma, haar ouders zijn omgekomen bij een ongeluk. Naam: Gerald Mckennitt leeftijd: 30 Wat doet zei : Eigenaar SM bordeel uiterlijk: Extra; beste vriend van chris. Naam: Christopher Ford leeftijd: 25 Geslacht: mannelijk Foto: 'overdag 'leven: succesvol zakenman 's nachts leven :Eigenaar grootste bordeel in de stad.
|
|
Master of RPG
KAKAROTTO!
|
Post by Vegeta on May 4, 2014 22:33:00 GMT
Christopher Ford
Rustig reed hij in de zwarte BMW naar het bordeel, zoals het ritme hem elke avond aan deed na zijn zaken die hij door de dag regelde, samen met zijn vriend Gerald over de vrouwenhandel, en vanavond zou hij zijn dames aan kijken om ze misschien ook op transport te gaan zetten. Hij kon veel geld verdienen aan veel van zijn dames, maar toch hadden sommige ook wel een speciaal plekje in zijn hart. Hij zuchtte even terwijl hij nu de auto uit kwam, en naar binnen liep, en uit zijn kantoor een lijst begon te pakken met de namen van zijn dames erop, en liep naar de bar toe. Twee kwamen direct op hem af, die wisten wat het betekende als hij met de lijst op hun af kwamen, en begonnen hem te smeken dat ze mochten lijven, en hij grijnsde even een beetje.'' Dames, ga zitten. Jullie gaan niet weg.'' sprak hij en de dames luisterde, waarna hij direct hun namen aanvinkte op de lijst dat ze weg gingen. Hij keek even naar Lisa, en keek toen naar de lijst. Ze was een twijfelaar. Ze was goed voor zijn bordeel, maar ze zou oo flink wat geld op leveren in de vrouwenhandel.
|
|
RPG soldier
|
Post by vadrouille on May 4, 2014 22:36:43 GMT
Lisa Olsson Ze keek om toen ze aan de andere meiden al merkte dat Chris er weer was, en dit keer met de lijst. Dit gebeurde tegenwoorden zoon 1 keer in de week en dan een dag later was er weer de helft minder meiden. Ze nam rustig nog een slok van haar wijn en keek even naar Chris, ze zou het wel horen wanneer zij op die lijst stond. Zodra ze er op stond wist ze zeker dat ze hier weg was. Ze wist wel dat ze niks voor hem betekende, nou ze betekende net zo veel voor hem als de ander meiden hier, handelswaardus. Maar als ze weg ging hier zou ze nooit op transport gaan, ze zou vluchten. Want ze zat hier echt alleen voor Chris. Rustig nam ze nog een slok van haar wijn en keek rustig voor uit wachtend of ze haar naam zou horen of niet
|
|
Master of RPG
KAKAROTTO!
|
Post by Vegeta on May 4, 2014 22:49:21 GMT
Christopher Ford
Hij keek even naar de lijst.'' May, Esther, en Carola, jullie mogen je alvast klaar gaan maken, en richting de achterkant van het bordeel lopen.'' sprak hij rustig en keek nu toch naar Lisa.'' Lisa, na het werk mag jij even naar mijn plezier kamer komen.'' sprak hij haast dringend, en keek haar aan.'' Ik wil even wat dingen van je weten en testen, en als je niet op komt dagen, je weet wat de straffen zijn.'' sprak hij rustig en stak de lijst nu weer weg, en glimlachte even nu.'' Succes meiden, en ik hoop op een positive winst van mijn schatjes.'' Sprak hij nog en glimlachte even aarna hij nu weg liep, naar boven naar zijn kantoortje.
|
|
RPG soldier
|
Post by vadrouille on May 4, 2014 22:56:18 GMT
Lisa Ze gooide haar wijn achterover en keek fronzend naar Chris. Ze werkte hier al 3 jaar, bijna 4 jaar want volgende week werd ze 19. En nog twijfelde hij over haar. Ze knikte alleen even kort en stond daarna op omdat ze toch aan het werk moest. Rustig liep ze naar haar kamer, waar ze 3 uurtjes mannen vermaakte en toen weer klaar was. Ze fatsoeneerde zich nog even en keek even de kamer rond. Misschien was dit wel de laatste keer dat ze hier was. Even streek ze door haar haar en liep rustig naar beneden naar het kamertje waar Chris zou zijn. Ze drukte de deur open en sloot de deur achter zich en kruisde haar armen voor haar borst. Ze snapte het niet, ze verdiende goed voor Chris. Uit school deed ze huiswerk, dan deed ze een aantal uur een show in de palen, daarna at ze wat douchte ze even en deed ze nog 3 uur mannen vermaken, en toch wilde hij haar weg hebben wat was dit nou. Ze snapte er niks van
|
|
RPG Student
I joined on January 1970, I am a proud Female and I've made 61 posts
|
Post by Rumplestiltskin on May 4, 2014 22:59:58 GMT
Naam: Niall Moriarty leeftijd: 26 Geslacht: man Foto: 'overdag 'leven: werkt bij Starbucks 's nachts leven : koelbloedige seriemoordenaar Speelt: Rumplestiltskin Naam: Liam Jones Leeftijd: 27 Geslacht: Man Foto: Overdag leven: werkt als fotograaf voor de krant. 's nachts leven: tsja hij ziet wel wat de avond brengt, hij is iniedergeval de broer van Killian Speelt: Rumplestiltskin
|
|
Master of RPG
KAKAROTTO!
|
My Life
May 4, 2014 23:05:05 GMT
via mobile
Post by Vegeta on May 4, 2014 23:05:05 GMT
Christopher Ford
hij deed de financiën, zorgde voor de juiste transporten en liep daarna naar zijn kamertje, en zag Lisa al zitten." Ah, mijn geluksbrengertje." Sprak hij en keek haar aan terwijl hij gewoon op haar schoot kwam te zitten en even grijnsde, en door haar haren streek." Je verdient goed, lisa, maar je snapt toch wel dat dst veel geld oplevert, zo'n goed meisje als jij bent?" Sprak hij en drukte zijn lippen nu zacht op de hare. " al wil ik je niet kwijt, de afgelopen maand twijfel ik." Sprak hij en glimlachte nog zachtjes en gaf haar weer een kus op de lippen." Bewijs mij eens dat die twijfel er niet mag zijn, engeltje. " sprak hij rustig en keek haar uitdagend aan en gaf haar weer een kusje, en likte daarna met zijn tong zacht langs haar lippen, en duwde haar handen nu weg, om haar tshirt naar beneden te doen, en haalde gewoon een borst eruit, die hij masseerde en zacht met zijn lippen begon te verwennen.
|
|
RPG soldier
|
Post by vadrouille on May 4, 2014 23:12:14 GMT
lisa Okie blijbaar is ze gaanzitten, want anders kan Chris natuurlijk niet op der schoot gaan zitten. Ze hoorde hem spreken en bleef hem nors aan kijken. Ze luisterde naar hem snoof even toen je sprak dat je twijfels had. Ze voelde hoe je haar begon te zoenen maar toen je haar shirt naar beneden deed drukte ze je aan de kant " Ik werk verdomd al bijna 4 jaar voor je, en nog twijfel je "Ze keek hem aan en trok haar shirt weer goed " Weet je, twijfel maar.Stuur me maar weg. Het boeit me allemaal niet meer Chris. Ik heb de afgelopen jaar met alle liefe voor jou gewerkt hier. " ze drukte hem van haar schoot af en keek hem aan " Ik ga me spullen wel pakken, Hou ik May esther en Carola wel gezelschap " Sprak ze waarna ze van de stoel opstond " Ik ga niet werken voor iemand die over mij twijfeld. Daar begin ik niet aan " Tuurlijk zei ze niet dat ze nog steeds smoor verliefd op hem was, want ze bereikt er toch niks mee
|
|
Master of RPG
KAKAROTTO!
|
My Life
May 4, 2014 23:19:59 GMT
via mobile
Post by Vegeta on May 4, 2014 23:19:59 GMT
Christopher Ford
hij merkte dat ze boos was op hem en hij slikte even. Hij was ook nog verliefd op haar, zij was de enige die nog echt tot zijn misschien koude hart door had gebroken en daarom ging hij ook direct voor de deur staan." Nee lisa, liefje, de vrachtwagen voor vanavond is al vertrokken, jij gaat nergens heen." Sprak hij rustig en een kort smekende blik kwam in zijn ogen te staan, maar dat moest je opvallen, je moest chris door en door kennen om te weten wanneer hij verliefd was en wanneer niet." Toe, blijf. Als jij weg zou gaan zou je naar Gerald gaan, maar niet anders. " sprak hij en keek haar aam." Mijn engeltje.."
|
|
RPG soldier
|
Post by vadrouille on May 4, 2014 23:28:44 GMT
Lisa Ze stond op en zag hoe hij naar de deur was gaan lopen zodat zei er niet uit kon en vouwde haar armen voor haar borst en snoof toen je sprak datde vrachtwagen al weg was voor vanavond en keek je ongelovig aan " vrachtwagen Chris !! wat zijn we voor je ? Zijn we echt maar een stelletje koeien, schapen,varkens of kippen die je met een vrachtwagen weg brengt naar een andere plek "Ze keek hem hoofd schuddend aan. Op het moment was ze te kwaad om die blik in je ogen te zien " Prima stuur me maar naar Gerald, misschien dat die na 4 jaar geen twijfels meer heeft. Ondanks dat ik daar echt niet thuis hoor "Sprak ze en keek hem aan en streek even een pluk haar terug naar achter die voor haar gezicht was gezakt. Nee Lisa was totaal niet zo opvliegerig. Maar ze hield van deze man, en nu besloot hij zomaar even dat hij twijfelde en dat ze weg moest. Nee dat kon ze echt niet hebben
|
|
Master of RPG
KAKAROTTO!
|
My Life
May 5, 2014 6:31:54 GMT
via mobile
Post by Vegeta on May 5, 2014 6:31:54 GMT
Christopher Ford
er kwam even een wanhopige blik op zijn gezicht te staan, en hij keek haar aan." Dat is de vrouwenhandel. " sprak hij tegen haar en keek haar aan."Alsjeblieft lisa.. als ik je echt weg wou hebben..had ik je een jaar geleden al weg gedaan.. alsjeblieft.. ik houd van je.."sprak hij duidelijk menend, en misschien kwam het er ook wel iets te veel menend uit. Niet zoals hij het tegen de andere meiden zou zeggen, niet zo neutraal, niet zo slijmerig." Gerald wil jou niet. Je bent te lief.. maar hebt je mond op de juiste plaats zitten. Toe, Lisa...." sprak hij opnieuw haast smekend en bleef voor de deur staan,hij wou haar pakken en zoenen en haar helemaal voor zichzelf hebben,maar hij durfde niet nu, en dat was iets nieuws, en het voelde zelfs vreemd voor hem.
|
|
RPG Student
I joined on January 1970, I am a proud Female and I've made 61 posts
|
Post by Rumplestiltskin on May 5, 2014 18:16:20 GMT
Liam Jones
Liam zat buiten op een terrasje te sms'en terwijl hij ondertussen zat te wachten op zijn koffie, zo nu en dan keek hij op om naar de mensen te kijken. 'Moeders kindje, gaat vreemd, hoer, depressief, te vrolijk maar niet oprecht, depressief, net met d'r vriend uit' waren een aantal dingen die hij over verschillende mensen mompelde voor hij weer verder ging met zijn smsjes sturen. Liam keek op wanneer zijn koffie voor zijn neus word gezet. 'Wat is dat?' vroeg hij en het meisje dan heel doodgewoon zegt dat het koffie is. 'Heeft je moeder je op je hoofd laten vallen toen je nog een baby was...Ik heb specefiek om zwarte koffie gevraagt en twee klontjes suiker' zei hij en het meisje dan knikt de onbeleefdheid van Liam negerend 'dan waarom zit er dan melk in die van mij...Geen wonder dat je vriend je heeft verlaten, jou dommigheid paste niet echt in de relatie' zei hij haar waarop ze huilend weg liep.
|
|