RPG soldier
I joined on January 1970, I am a proud Female and I've made 322 posts
|
Post by vadrouille on Apr 28, 2014 19:55:26 GMT
Dit spel is al eerder begonnen op assassinsrpg.boards.net/thread/127/loverboys dus als je mee wilt doen en je wilt even inlezen. kan het in de link Oke veel woorden hoef ik hier niet aan vuil te maken. Je meld je hier aan als setje. De ene speelt de loverboy de ander het slachtoffer. Je start alleen bij het begin, bij de ontmoeting. En het speelt zich af in amsterdam. Je mag zelf bepalen of je loverboy dit alleen doet om geld te verdienen of uiteindelijk ook verliefd word op het meisje Invullen ( er staat geen karakter dit klopt, zo kan je toch iets afwijken van wat je in je hoofd had als het lijkt dat het toch anders uitpakt ) Naam Leeftijd Geslacht Loverboy/slachtoffer(: Wie is dus je loverboy of je slachtoffer) Plaatje: Speelt:
|
|
RPG soldier
|
Post by vadrouille on Apr 28, 2014 19:55:55 GMT
Keanu Reeves
Hij ging weer terug zitten toen je overeind kwam knikte even toen je sprak dat het weer ging " Mooi zo "S prak die rustig en luisterde naar je " ik heb geen woord gezegd over hem "S prak hij en keek naar je " Dit is hoe ik het heb meegemaakt dit is hoe ik heb gezien hoe ik het leven van mijn zusje heb verpest "S prak die en knikte alleen even toen je sprak of ze verder kon " Dan moet er eens iemand een keer flink zijn bek open trekken "sprak die en keek weer naar die muur " Sommige mensen leren alleen maar door te voelen " ja zelf was hij er daar ook 1 van. Hij had eigenlijk al helemaal geen zin meer in die tatoeage, maar ja er stond al een vlak op dus nu stoppen ging ook niet meer. Hij hoorde je spreken voer dat je broer nog hoop had dat niklaus nog zou veranderen.
|
|
Master of RPG
I joined on January 1970, I am a proud and I've made 2,714 posts
KAKAROTTO!
|
Post by Vegeta on Apr 28, 2014 20:47:17 GMT
Elisa Mikaelson
Ze zuchtte even en keek he aan voor ene moment, en sloot haar ogen even.'' Niklaus nam het letterlijk, zo is hij. Maar nu weet je het tenminste.'' sprak ze rustig en ging nog weer even goed zitten.'' Zal ik mijn werk maar afmaken? jij bent hier net om over Niklaus te praten, maar jij bent hiet voor een Tattoo..'' Sprak ze en merkte dat ze zoch nu even niet helemaal lekker voelde, maar verder wou.'' Elisa, ga naar huis.'' Sprak haar collega nu en stond op, aangezien hij zijn eigen klant allang klaar had.'' Ik maak hem wel even af, precies zoals jij dat doet. Je zit hier te duizelen zoals gewoonlijk.'' sprak hij en ze keek hem aan.'' Ik zal wel moeten, hij heeft een afspraak met mij.'' Sprak ze en donderde nu al van de stoel af, duizelig op de grond. Ze had een probleem met haar longen, van toen ze klein was, en iedere keer als niklaus dit deed kreeg ze er weer last van.
|
|
RPG soldier
|
Loverboys
Apr 28, 2014 21:09:57 GMT
via mobile
Post by vadrouille on Apr 28, 2014 21:09:57 GMT
Keanu Reeves Hij luisterde naar je maar hoorde je collega zeggen dat je naar huis moest gaan. Waarop jij antwoorden dat dat niet kon omdat hij een af sprak met haat had. Hij wilde antwoord geven maar zag hoe jensl van je stoel viel en streek over zijn gezicht " je kan beter naar huis gaan. Laat hem mijn tatoeage maar afmaken. " sprak die rustig " dan hou jij de volgende tegoed " sprak die rustig en hurkte bij je neer
|
|
Master of RPG
KAKAROTTO!
|
Loverboys
Apr 28, 2014 21:15:46 GMT
via mobile
Post by Vegeta on Apr 28, 2014 21:15:46 GMT
Elisa Mikealson
Ze keek naar hem en slikte even."Als jij het oke vind.." sprak ze en probeerde langzaam overeind te komen, wat trillend lukte en ze Elijah binnen zag komen." Elisa, zus." Sprak hij en pakte haar even beet en keek naar de mannen." Alsjeblieft kom beide vanavond bij ons eten, en vergeef alsjeblieft het idiote gedrag van onze half broer." Sprak hij tegen beide heren en nam Elisa nu tegen hem aan." Niklaus heeft al genoeg kapot gemaakt." Sprak hij en zuchtre even. Hij geloofde nog altijd dat niklaus genezen kon worden van de waanzin, maar misschien was het wel een idiote missie, en kon het geen eens.
|
|
RPG soldier
|
Loverboys
Apr 28, 2014 21:19:41 GMT
via mobile
Post by vadrouille on Apr 28, 2014 21:19:41 GMT
Kesnucreeves Hij luisterde naar je " joun gezondheid gaat voor een plaatje op mijn lijf " sprak die en kerk op toen er een andere jongen aan kwam die sprak toren jou zus d7sndit was je andere broer. Hij stond weer o en hoorde de jongen spreken dat hij en de collega vanavond moesten komen eten.nee dat kon hij niet. Hij moest zo min mogelijk van zijn privé weer geven anders was ze niet meer bruikbaar voor hem " nee sorry dat word hem niet. Mijn honden zitten al de hele dag thuis hun moeten ook eten en uit " sprak die. Oké hij wist zelfnhrt was een zwakke smoes maar toch
|
|
Master of RPG
KAKAROTTO!
|
Post by Vegeta on Apr 29, 2014 5:07:20 GMT
Elisa Mikaelson
Ze stond echt steunend tegen haar broer aan, die haar nu gewoon optilde.'' Elisa.. Straks moet je me even alles vertellen over wat er net gebeurt is.'' sprak hij rustig en ze knikte zwakjes terwijl ze nu helemaal in de armen van Elijah rustte. Het leek nu even helemaal niet meer op de stoere meid die ze normaal was. Elijah knikte even op zijn woorden.'' Oke, prima, maar hoop wel dat je snel een keertje komt eten, dat is gewoon iets wat je verdient na zo'n ontmoeting met onze half broer, klaus.'' Sprak hij en haar collega knikte even.'' Ik ben er vanavond.'' sprak die en Elijah keek nog kort naar KEanu, en nam Elisa even wat anders vast om zijn hand uit te steken.'' Elijah Mikaelson.'' stelde hij zich nu ook even rustig voor.
|
|
RPG soldier
|
Post by vadrouille on May 1, 2014 11:59:44 GMT
Keanu Reeves Hij luisterde naar wat er allemaal gezegd werd en bleef rustig op de stoel zitten zodat straks Elisa haar collega het over zou nemen. Hij hoorde hoe de broer sprak dat hij dan maar gauw een andere keer moest komen eten " Ik zal kijken, ik kan niks beloven "S prak die tegen hem. Hij kon dit meisje maar beter opgeven. Haar broers zaten te veel op haar lip. Hij zou haar niet eens aan kunnen raken zonder dat 1 van de broers hem in de gaten hield. Hij zag hoe de collega begon te spreken en zag daarna hoe Elijah zijn hand uit stak om zich voor te stellen. " Aangenaam Keanu "Sprak die rustig en schudde even de hand van Elijah. Hij keek rustig naar de collega " Kunnen we verder ? Ik heb nog wel meer te doen vandaag "Sprak die rustig
Leticia Ortiz Ze luisterde naar hem en pakte het papiertje aan " Nou geld is zowizo handig, ik heb geen geldboom en ik repareer auto's niet gratis. Ik ga vanavond uitzoeken hoeveel ik kwijt ben aan reperatie kosten en hoelang ik kwijt ben. Ik zal je daarna het bedrag wel mailen en welke kosten er daar in zitten. Als je het dan ergens niet mee eens ben met een geld bedrag of onderdelen kan je het dan nog laten weten, voordat ik je auto in elkaar zet en je de onderdelen niet goed vind of je het te duur vind "S prak ze rustig tegen hem, en leunde tegen de garage deur aan
|
|
Master of RPG
KAKAROTTO!
|
Post by Vegeta on May 2, 2014 5:10:17 GMT
Elisa Mikaelson
Ze was momenteel iets te zwak om iets te eggen, maar iedereen wist dat Elisa iedere kans wou nemen bij haar broers weg te gaan, en dan zeker bij Niklaus, op wie ze misschien nog teveel leek. Ze zuchttee ve voro een moment, en kwam nu bij, en kwam overeind.'' Zet me neer Elijah, ik ben geen slapjanus.'' sprak ze nu ook, tochh nog duidelijk zwak en haar colleha begon weer rustig met de tattoo en zij begon te lopen.'' Ik kom vanmiddag terug om de boel af te sluiten.'' sprak ze rustig en keek naar haar broer.'' en jij houd me niet tegen Elijah, je bent veel te overbeschermd soms.'' sprak ze en keek hem even aan waarna ze trillend begon te lope,maar duidelijk steeds beter begon te lopen en Elijah ook vertrok, en haar collega naar KEanu keek.'' Ze houd van haar broers, maar tegelijk werken ze op haar zenuwen. Het is gewoon zielig om te zien, die meid moet eens losbreken, en ik weet dat ze iedere kans neemt om bij hun onder de plak weg te komen.'' flapte haar collega eruit, en schudde zijn hoofd even.
|
|
Master of RPG
I joined on January 1970, I am a proud Female and I've made 1,894 posts
|
Post by Cindy on May 2, 2014 6:55:39 GMT
Pierce Davidson
Hij luisterde weer naar wat ze zei en gaf zo af en toe een knikje als teken dat hij luisterde en het begreep. "Is goed, ik zie wel wat er van komt en hoeveel het me gaat kosten." Hij keek haar aan en streek zijn haren weer even uit zijn gezicht. "Ik hoor dan nog wel van je, geld is wel altijd in cheque. In cash ga ik het niet afgeven, dat lijkt me nogal veel. En daarbij kun je dan toch sowieso meer kans hebben om bestolen te worden." Klonk hij daar ook op en leunde weer tegen zijn maserati aan. "Ik kom ook af en toe wel eens langs als je het niet erg vind, gewoon om te zien welke vorderingen er zijn." Sprak hij nu ook met een schuine glimlach en duwde zich af van zijn wagen.
|
|
RPG soldier
|
Post by vadrouille on May 2, 2014 8:44:18 GMT
Leticia Ortiz Rustig leunde ze tegen de garage deur aan en keek naar hem en fronste even toen hij sprak dat het wel in cheque was " Ik doe niet aan een cheque. Het is of Cash of over de bank "S prak ze en keek hem aan " vaak genoeg gehad dat ik me te piete met een auto heb gewerkt en dat ik een Cheque kreeg die niet geldig was. Dus daar begin ik niet meer aan sorry " sprak ze en kruisde haar armen voor haar borst " Ik vind het prima hoor, het is joun auto. Laat alleen wel even weten wanneer je komt "S prak ze en keek naar je " Dan zorg ik dat de honden binnen zijn, die hebben het niet zo op vreemde "Sprakdie rustig
Keanu Reeves Hij keek voor zich uit en hoorde naar wat er allemala gezecht werd. Wat de collega zei deed hem toch even glimlagen. Misschien dat hij toch een poging kon doen om haar bij zich te krijgen " Elijah ik heb me bedacht !! " riep hij en draaide zijn hoofd hun kant nog uit " Ik eet vanavond wel mee als dat nog kan "S prak die rustig en keek naar de twee en wachtte rustig op antwoord. Ja hij zou een adres moeten hebben want anders kon die er natuurlijk niet komen. XD
|
|
Master of RPG
I joined on January 1970, I am a proud Female and I've made 1,894 posts
|
Post by Cindy on May 2, 2014 11:08:23 GMT
Pierce Davidson
Hij bleef nu even recht staan en zuchtte toen ze zei dat ze niet aan cheque's deed en enkel cash of via de bank. Hij knikte alsnof maar even. "Sure, dan doe ik het over de bank, maar heb ik wel een rekening nummer nodig." Sprak hij daar nu ook rustig op en keek haar weer aan. "Want cash ga ik niet meer riskeren, daar heb ik al vaak genoeg problemen mee gehad." Klonk hij en streek weer even door zijn haar. "Ik stuur wel wat als ik langskom, geen probleem." Hij knikte nog even ter bevestiging en maakte aanstalten om te vertrekken. "Ik hoor dan nog wel van je welke prijs er aan vast hangt."
|
|
Master of RPG
KAKAROTTO!
|
Post by Vegeta on May 3, 2014 6:07:08 GMT
Elisa Mikealson
Zij wou al doorlopen naar de BMW van haar broer, maar toen Keanu riep naar Elijah, bleef ze maar even staan. Hij knikte even." Jezelf bedacht? Geen probleem hoor. Je kan nog gewoon mee eten, ik heb nog niets in huis gehaald." Sprak hij en knikte." Kom rondom een uurtje of 5, half 6 maar naar deze zaak toe, dan haal ik je samen met hem op. Wij geven nooit ons adres weg namelijk. Althans niet direct. Er zijn al drie loverboys langs geweest om elisa te claimen. Een van hen is dood, de oorzaak kun je denk wel bedenken, en ik vertrouw niet iedereen meer in de buurt van mijn zusje. Familie is iets wat ik moet beschermen maar tegelijk los moet proberen te laten. Doe ik beter dan mijn broer. Maar afijn, tot vanavond dan?"
|
|