Master of RPG
I joined on January 1970, I am a proud and I've made 2,714 posts
KAKAROTTO!
|
Post by Vegeta on Jul 25, 2014 21:26:35 GMT
Fritz Günter
Het was niets voor hem, maar hij kwam net iets later aan op de plek waar ze al bezig waren met Joden inladen, en anel stapte hij uit de auto en liep direct naad binnen toe,om te kijken wie er aan de leiding was hier, zodat hij zich kon melden dat hij ook aanwezig was, als ze zometeen hrt flatgebouw hiernaast gingen legen. Hij keek rustig rond en schraapte even zijn keel, terwijl hij nu eveb een meisje dat rondkeek om haar moeder te vinden mee nam aan haar arm. Niet heel zachtjes waardoor haar beer viel en het meisje begon te huilen maar wat hem eigenlijk koud liet,ondanks hij zijn eigen kinderen heel anders zou behandelen. Fritz was dan ook al sinds zijn vierde wees, had tot zijn 18de in een weeshuis gezeten, en niet echt moederliefde gekent. En hij probeerde het op zijn manier nu goed te maken bij zijn eigen kinderen al wel niet altijd even vlekkeloos." Kom op meisje, je ziet je moeder zometeen weer als jullie met de trein een reisje gaan maken." Sprak hij nog en zette het meisje op de kar die nu door twee anderen tegen gehouden moest worden, wou ze er niet weer afspringen. Vrij droog deed hij nu zijn handen op zijn rug, en keek daarbij ook vrij serieus en merkte nu Hans verderop op. Hij stond echt niet het hoogste, dus respect voor Hans had hij natuurlijk zeker.
|
|
RPG soldier
I joined on January 1970, I am a proud Female and I've made 338 posts
|
Post by Gotenks on Jul 25, 2014 21:53:45 GMT
Nev Djokovic
Nev is toch wel opgelucht dat hij zich zo onopvallend mogelijk heeft gehouden zodat die nazi hem niet zo even zou opmerken, althans dat hield hij zich dan maar voor...Aangezien ze hem dan anders echt niet even zo lekker rustig lieten door lopen. Wanneer er echter iemand tegen hem opbotst ontstaat er een klein gilletje uit zijn mond waardoor hij wel heel vlot zijn hand voor zijn mond slaat en zich naar de persoon om draait die tegen hem aan was gelopen, een jong meisje en die naar omschrijving perfect was volgens de gevreesde leider. 'Het was niet echt de bedoeling, om me zo als een ware held te gedragen' zei hij met een flauw lachje 'ik ben Nev' stelde hij zich voor, als ze een joden hater was dan kwam hij daar gauw genoeg achter niet waar.
|
|
RPG soldier
I joined on January 1970, I am a proud Female and I've made 226 posts
Fifty words for murder and I'm every one of them
|
Post by kotaro on Jul 26, 2014 8:33:56 GMT
Hans Landa:
Hij keek Rhyme na; daar moesten ze iets mee doen. Ze paste perfect in het plaatje namelijk. Hij keek weer naar de wagen in het midden van de straat. Hij zag Fritz staan, besloot er dan ook naartoe te lopen om te zien hoe het verliep. Een vrouw stribbelde tegen en Hans legde een hand op haar schouder. "Het is maar voor even." Zei hij rustig, terwijl de vrouw totaal niet wilde meewerken. Hij duwde haar richting de kar en keek naar Fritz. "Hoe is het met de vrouw en dochter?" Vroeg hij beleefd.
Rhyme:
Dat degene tegen wie ze aanbotste nog schreeuwde; liet haar ook schrikken. Opgelucht haalde ze adem, ze moest daarna toch lachen om wat hij zei. Een ware held? "Geen probleem." Zei ze rustig. Toen stak hij zijn hand uit en ze nam deze aan. "Rhyme" Stelde ook zei zichzelf voor en toen zag ze de ster op zijn kleding. In plaats van zijn hand los te laten, nam ze hem enkel strakker vast om hem mee te trekken een steeg in. "Ze zijn mensen aan het inladen." Zei ze zacht. "Je kan niet op straat blijven lopen." Daarbij moest ze haar stiefvader ook waarschuwen. "Vader." Mompelde ze toen, meer tegen zichzelf als tegen hem.
|
|
Master of RPG
KAKAROTTO!
|
Post by Vegeta on Jul 26, 2014 10:34:57 GMT
Fritz Günter
hij hoorde een welbekende stem en nam even een nette houding aan voor hem terwijl hij hem even groette. " colonel." Sprak hij als eerste voor hij antwoord gaf op zijn vraag." Het kind hebben we gevonden, de moeder is nog spoorloos." Sprak hij rustig terwijl er bovenaan een deur open ging van een balkon en een man in een rolstoel rustig begon te roepen." Nee alstublieft.. ik kan niet lopen.." sprak de man tegen de duitser, maar hij werd al met rolstoel en al naar beneden geduwd, en een korte gil, maakte een einde aan het leven van de joodse man. Fritz bleef er koud van,keek enkel of de man nog leefde wat niet zo bleek te zijn, terwijl er nog meer mensen uit de flat gehaald werden en ingeladen werden, en al snel de tweede wagen eraan kwam zetten.
|
|
RPG soldier
|
Post by Gotenks on Jul 27, 2014 15:51:23 GMT
Nev Djokovic
'Je hebt een mooie naam Rhyme' glimlacht hij en zich vervolgens door haar het steegje in laat trekken, ja zeer normaal allemaal, dat is als je door gaat denken, uhm ok laten we daar maar stoppen. Nev luistert naar haar woorden over dat ze mensen aan het inladen zijn. 'Misschien was ik wel stom genoeg om het te denken, maar ik dacht eerst dat ze gewoon mensen nodig hadden, voor werk en dat ze later terug zouden komen, maar het is mij ook opgevallen dat het steeds erger word en ik heb mijn buurman al een hele tijd niet meer gezien' zei hij tegen Rhyme 'ik moet mijn zus waarschuwen' bracht hij ineens uit, niet echt een reactie geven op toen zei zacht vader uitsprak. Nev begon weer wat aan zijn ster te friemelen en het was duidelijk dat hij nerveus werd, want wat als ze zijn zus al te pakken hadden.
Emmy Günter
Emmy keek nieuwsgierig vanuit het raam naar het flatgebouw waar allemaal mensen met gele sterren naar buiten kwamen, zij had ook weleens gevraagt of ze zo'n ster mocht want ze vond dat best mooi, ja ach wist zij veel wat het betekende. Emmy kon daarbij ook gewoon niet begrijpen waarom mensjes met mooie gele sterren gemeen waren, want zij was namelijk hele goede vriendinnetjes met Sara, die had ook zo'n gele ster, maar Sara was ineens zomaar weg en dat vond Emmy nou niet zo leuk. Emmy klemt beertje dan wat dichter tegen zich aan en ziet dan ineens haar papa ook, meteen rent de kleine meid naar de voordeur heen om naar haar papa toe te rennen, het Emmy kom terug van haar moeder compleet negerend. 'Papa papa' roept ze enthousiast en haar armpjes om zijn benen legt terwijl ze beertje nog steeds vast had.
|
|
Master of RPG
KAKAROTTO!
|
Post by Vegeta on Jul 27, 2014 16:41:26 GMT
Naam; Kuno Günter Leeftijd; Bijna 7 jaar GEslacht;mannelijk Waar hoor je onder? ; nog nergens echt onder. Maar als hij ouder was was hij zeker Hitler jongere geworden. Achtergrond; Kuno is als enige uit het gezin niet in berlijn Geworden. Hij is geboren in Fieberbrunn, toen ze genoten van een wel verdiende vakantie. Het was dan ook zo dat Kuno 2 maanden eerder geboren werd dan eigenlijk uitgeteld, en daardoor in zijn eerste levensfase in Fieberbrunn verbleef, en problemen had met zijn longen, en nog steeds. Hij heeft dus ook astma, en autisme. Hij ziet dus alles in zijn eigen wereld, maar absoluut niet dom. Hij heeft het perfecte uiterlijk, maar zijn autisme is uiteraard een minpunt. Echter is door zijn voorbeeldige beeld naar hitler en zijn vader het woord "autisme" van zijn bord af gestreept. Foto/uiterlijk; Extra; broer van emmy, zoon van fritz en zijn vrouw.
|
|
RPG soldier
|
Post by kotaro on Aug 1, 2014 12:42:14 GMT
Hans Landa:
"Ik vertrouw erop dat het goed komt." Zei hij rustig en keek toen een man na een gil levenloos op de grond terecht kwam. "Dat was gemakkelijk. Alleen hebben we er nu al helemaal niks aan." Een kleine glimlach. Waarna hij zich richtte op Fritz. "We hebben een jongen nodig. Hij moet aan onze kant staan en aan het ideaal beeld voldoen." Begon hij te spreken. "We moeten het toonbeeld van perfectie aan onze kant krijgen. Rhyme Hillyard." Sprak hij haar naam naar hem uit. "Misschien weet jij nog een paar goede jongens die haar kunnen overtuigen om bij ons te komen?" Hij keek achterom, toen er een klein kind zichzelf vast klemde aan de been van Fritz. "Mooi dat uw dochter hier nu is, kun je uitleggen wat er gaat gebeuren." Zei hij rustig.
Rhyme:
"Dankje." Zei ze rustig, maar dat was niet waar ze nu bang voor was. "Misschien weten mijn ouders wat te doen." Een kleine zucht. "Doe je jas uit." Beveelde ze de jongen eigenlijk. Hij moest nu niet rond lopen met die jas. Als ze echt wilde, konden ze hem dan ook zo van de straat plukken. Haar blauwe ogen keken naar het einde van de steeg. Toen keek ze weer terug naar de jongen. "Kom naar mijn huis als je je zus hebt gewaarschuwd." Ze zei haar adres en hoopte dat hij inderdaad zou komen. Haar ouders wilde vast wel helpen.
|
|
RPG soldier
|
Post by Gotenks on Aug 3, 2014 18:14:51 GMT
Nev Djokovic
Zo gauw Rhyme hem vertelt zijn jas uit te doen, doet hij het dan ook meteen zonder om ook maar te vragen van waarom. Kijk in andere situaties zou hij het zeker vreemd vinden, ok misschien diep van binnen vind hij het nog steeds vreemd. Maar dit waren rot tijden en zonder die ster in het zicht geeft hem inderdaad net wat extra tijd om zijn zus te waarschuwen. 'Dankje...Als er ook maar iets is wat ik terug kan doen' zei hij en haar de jas gaf, ze wist vast wel dat ze het niet moest laten inspecteren door zo'n nazi of een helper van de nazi of ze gooide het gewoon weg, het maakte hem niet echt wat uit. Want als hij en zijn zus echt ondergedoken moesten zitten waar was een jas dan nog goed voor. Nev liep rustig door om geen aandacht op hemzelf te trekken. Als hij bij de deur van zijn zus is klopt hij op de deur. 'Natalia otvori vrata, ona mi je Nev, Natalia molim. Hajde sestra otvori vrata' sprak hij in het Servisch wat in feite vertaalde naar dat hij vroeg aan Natalia om de deur te openen en dat hij het dus is Nev. Wanneer hij merkt dat zijn zus de deur niet opent, haalt hij de sleutel onder de eekhoorn vandaan en opent hij de deur. Als hij haar huis binnen stapt ziet hij dat haar woning compleet overhoop is gehaald. Nev zoekt overal in het huis maar kan zijn zus nergens vinden. Met een foto van hun twee in zijn hand laat hij zich tegen de dressoir in haar slaapkamer naar beneden glijden waarop de tranen over zijn wangen stromen.
|
|
Master of RPG
KAKAROTTO!
|
Post by Vegeta on Aug 7, 2014 10:13:17 GMT
Fritz Günter
Hij keek naar hans en knikte even.'' Het gaat vast goed komen, en anders zagen ze elkaar toch niet meer lang.'' Sprak hij zachter, maar wel enigszins met een grijns. Hij had het over een perfecte man die aan hun kant stond en hij knikte even.'' Je hebt het over een man en begint over een vrouw?'' sprak ij toch even lachend, maar knikte toen wel.'' Als zij het perfecte beeld is, moeten we die zeker aan onze kant hebben. Qua jongens heb ik nog niet het volledige beeld, mijn eigen Zoon, Kuno is helaas nog te jong. Maar hij heeft wel de juiste opvoeding gehad zoals dat beaamd.'' Sprak hij rustig en zag nu zijn dochter aan komen rennen en zuchtte even.'' Emmy!'' Sprak hij nu streng, totaal niet blij zijn dochter nu te zien eigenlijk. '' Wat heb ik nu gezegd?'' sprak hij terwijl hij zijn dochter nu ruw bij de arm beet pakte en van zich af trok.'' Als papa in Uniform is, mag je hem niet komen storen!'' Sprak hij ook gewoon en gaf haar een klap in het gezicht. Daarna ging hij weer normaal staan en liet haar los. Ja het was heel normaal om te doen eigenlijk, Hitler wou zijn jeugd sterk hebben, en niet huilend bij het eerste grijntje pijn.
|
|
RPG soldier
|
Post by Gotenks on Aug 7, 2014 11:01:39 GMT
Emmy Günter
Emmy schrikt ervan wanneer haar papa zo boos doet, alsof dat uniform hem ineens omtoverde in een gemene man en niet de papa die zij kent wanneer hij niet in dat uniform loopt. Ja Emmy begreep het verschil gewoon nog niet echt en had daarom ook liever niet dat papa in uniform ging want dat maakte hem een gemene stoute man, want dat was wel duidelijk in haar ogen. Als ze de klap in haar gezicht ontvangt legt ze haar handje op haar gezicht waarbij haar onderlip begin te trillen. 'Ik wil mijn papa terug' zegt ze dan ook zacht en dan terug naar hun huis rent en naar haar kamertje, waar ze in haar klerenkast gaat zitten met haar knuffelbeer. Want mannen in uniform mochten haar niet zien huilen, stout stout uniform, veranderd lieve mannen alllemaal waarschijnlijk in niet zo lieve mannen. 'Beertje wij moeten vast superheld zijn om iedereen, want het pakje die papa draagt is niet zo goed he, maar het moet wel geheimpje blijven want niemand mag weten dat wij superhelden zijn' zei ze zacht en proberend heel serieus, maar het gesnik van haar hielp daar niet bij.
|
|
RPG soldier
|
Post by kotaro on Aug 7, 2014 14:43:56 GMT
Rhyme Ze had de jas aangepakt en was met de jas onder haar arm naar huis gelopen. Ze had de ster goed naar binnen gehouden zodat deze niet op zou vallen. Eenmaal thuis aangekomen zuchtte ze. Het zag er niet uit alsof hier wat gebeurt was. "Moeder?" Ze hoorde iemand van de trap af komen en was toch opgelucht om ook echt haar moeder te zien. "Waar is vader, ze nemen mensen mee, moeder. Hij moet vluchten of schuilen. Ik heb mensen horen praten over onderduiken. Kan dat?" Haar moeder keek haar aan, ergens was wat verbazing te zien, maar ze knikte. "Wij waren al aan het denken over een plek." Begon haar moeder. "We maken in sommige kamers een extra muur. We smokkelen alles langzaam naar hier en zorgen ervoor dat er boven in de hoek een gat blijft waardoor ze er uit kunnen. We beginnen morgen, lieverd." Rhyme knikte. "Een jongen komt hier naartoe." Zei ze zacht en haar moeder keek even geschrokken. "Een joodse jongen?" Rhyme knikte. "We zorgen ervoor dat hij hier kan verblijven als hij niks anders heeft." Zei haar moeder en meteen verdween.
Hans Landa:
"Een harde aanpak?" Vroeg hij rustig. Er was geen afkeur, noch bewondering in zijn stem te horen. Ieder mocht zijn kind opvoeden zoals hij of zij wilde. Als het maar niet joods was. Het was jammer dat hij niemand kende die ervoor kon zorgen dat het meisje aan hun kant kon komen. Het was namelijk het proberen waard en vooral Hitler zou erg blij zijn om te zien wie er aan hun kant stond. Dat niet alleen, ze was voortreffelijk voor het doorgeven van het ideaal naar haar kinderen. "Begrijpelijk, helaas dat u al een vrouw heeft." Zei hij met een kleine glimlach. Natuurlijk wist hij ook wel dat de Fritz misschien wat te oud voor haar was. Al wilde dat niet zeggen dat het een probleem moest worden. Dus verder zoeken, dat was de enige optie die er was. Een jongen die goed was in het versieren van meiden en ze voor zich zou kunnen winnen.
|
|
RPG soldier
|
Post by Gotenks on Aug 12, 2014 16:02:47 GMT
Nev Djokovic
Nev veegde zijn tranen naar even weg en haalde vervolgens de foto uit het lijstje, de foto zelf stopte hij vervolgens opgevouwen in zijn broekzak. Hij komt dan overeind en kijkt dan op het briefje die Rhyme had gegeven met haar adres erop. Nev stapt de deur uit en laat dan verder alles achter zoals het was, dus ook de sleutel weer op dezelfde plek om daarna zijn weg voort te zetten richting het adres die Rhyme had opgegeven. Nu hij over straat liep probeerde hij zijn emoties te bedwingen om weer geen enkel aandacht op zichzelf te trekken. Als hij dan naar even arriveert op het adres die stond geschreven op het papiertje klopt hij op de deur en wacht hij tot er iemand de deur zou openen.
|
|
Master of RPG
KAKAROTTO!
|
Post by Vegeta on Aug 12, 2014 16:14:16 GMT
Fritz Günter
Hij hoorde de vraag, maar ook op de manier waarop hij gesteld wer, en hij knikte.'' Uiteraard. Zoals de Fuhrer het wenst. Zijn jeugd moet sterk en bekwaam zijn.'' sprak hij kalmpjes en keek even naar hoe de tweede flat nu leeg gehaald werd. Het ging voorspoedig, en dat was alleen maar mooi. Geen echte opbrekingen, en de man die met de rolstoel zat eerst, werd nu van de straat afgehaald en opgeruimd. Hij lachte nog even kort op zijn opmerking.'' Ik ben al getrouwd, goed wat jaren inderdaad. maar dat betekent niet dat ik dat soort klusjes niet uit mag voeren.'' sprak hij rustig en keek hem aan.'' maar of mijn vrouw er blij mee is, dat is uiteraard een tweede.'' Hij keek even weg toen hij dacht iets voorbij de steeg te zien schieten maar doordat hij verder niets zag, bleek het niets te zijn in zijn ogen.'' Ik wil trouwens niet opdringen, maar ik denk dat ik eens ga beginnen met mijn patrouille door de wijk, kijken of er nog joden over de straten wandelen zonder permissie. Uiteraard kunnen ze dan direct gezellig met de anderen op reis.'' Zijn lippen vormden nu enigszins een smerige grijns, maar dat was eigenlijk alleen opmerkbaar voor degene die Fritz al wat langer kende dan vandaag.
|
|
RPG soldier
|
Post by kotaro on Aug 12, 2014 16:57:04 GMT
Hans Landa:
"U denkt er bekwaam voor te zijn?" Vroeg Hans toch iets verbaasd, duidelijk dat hij niet geheel dacht dat de man zo'n klus aan zou kunnen. "Rhyme Hillyard is haar naam. Het is bij deze een opdracht, je mag ervoor zorgen dat de dame aan onze kant staat. Of in ieder geval, bij ons terecht komt. Is dit met of zonder wat dwang." Hij had een grijns op zijn gezicht. Hij hield ervan om mensen wat uitdagingen te geven. Daarbij was het maar al te duidelijk hoe belangrijk het was dat ze een raszuiver volk zouden creëren. "Natuurlijk, u kunt de controle in de wijk doorzetten." Zei hij rustig en langs Fritz afliep om zo ook zelf te zien of er geen joden op plekken zaten waar het niet mocht.
Rhyme:
Ze keek om, rende richting de deur en toen ze hem zag, nam ze hem mee naar binnen. "Moeder, hij is er." Zei ze zacht en haar moeder kwam de kamer in gelopen. "Welkom." Zei ze met een zachte stem, vervolgens stak ze haar hand uit om hem te begroeten. "Ik ben Lynn." Zei ze rustig en keek toen achter zich. "Kun je metselen?" Vroeg ze hem toen rustig. "We zijn bezig met het maken van de schuilplaatsen." verklaarde ze dan ook netjes. Rhyme keek naar de jongen, hoopte dat hij het niet heel erg vond. "Waar is je zus?" Vroeg ze toen, hoopte dat ze al onder gedoken zou zitten.
|
|
RPG soldier
|
Post by kotaro on Aug 12, 2014 17:46:29 GMT
Naam; Anna Günter Leeftijd; 32 GEslacht; Vrouw Waar hoor je onder? ; Vrouw van Fritz (Nazi) Achtergrond; Ze is opgegroeid in Duitsland en ze houd dan ook van dat land. Dat ze nu in Nederland zit vind ze dan ook niet alles. Ze heeft gezien hoe haar ouders hun banen verloren door de zogenomede Joden. Al is ze niet zo ontzettend extreem als andere, ze is er niet tegen, maar wil niet dat haar kinderen opgroeien in een tijd vol geweld. Toch is ze hier om haar man te steunen. Foto/uiterlijk; Extra;
|
|