Master of RPG
I joined on January 1970, I am a proud and I've made 2,714 posts
KAKAROTTO!
|
Post by Vegeta on Jul 28, 2014 0:18:35 GMT
Wist even geen betere titel, maar goed xd ik zat net te denken zo voor het slapen gaan aan de blackwoodjes.. we waren best eens gezind en tja.. het was leuk rpgen.. tenminste ik vond het leuk nu wil ik eigenlijk ergens zoiets terug hebben. Met zijn allen RPGen, 1 familie(of meerdere maar met elkaar) en gewoon gezellig... het probleem is, ik weet niet of jullie het zien zitten om in die trant iets te doen, en daarom plaats ik het hier ook. ik had misschien het idee een soort Saints row te openen, echter dit keer even wat anders, iedereen kent het,de maffia. Twee families ( namen worden onderling bepaald) die strijden om weet ik veel wat. Of fantasy... ik wil gewoon zo graag ergens terug naar die blackwood sfeer onder ons, dat was gewoon leuk xD En we hebben teveel ge etter onder elkaar gehad. Vaste RPG groepen maken het voor veel lastig. We hebben allemaal onze meningen gehad, van faceclaims tot aan weet ik veel wat.. maar de sfeer zoals die op BP was is na mijn idee niet helemaal terug en misschien met een gezamenlijke RPG die we met zijn allen bedenken, kunnen we misschien weer een beetje BP terug brengen. make love not war! Haha... nee serieus.. zoals ik zeg barst los.. het lijkt mij gewoon geweldig om weer iets zoals de blackwoodjes te hebben. Of in een bestaande rpg of een nieuwe. hopelijk deel ik deze mening met meerdere.. ( stiekem mis ik ze ook. Onze blackwoodjes met hun vloeken.. teehee ) ik zou trouwens graag willen dat dit topic enkel gebruikt word om samen tot een leuke RPG te komen l. Wat er in het verleden heeft gespeeld op diverse gronden is al uitgesproken of is in de vergetelheid geraakt. Laten we geen koeien uit de sloot gaan halen
|
|
RPG soldier
I joined on January 1970, I am a proud Female and I've made 322 posts
|
Post by vadrouille on Jul 28, 2014 0:33:25 GMT
lijkt me een leuk idee maar dan moet er ook echt samen grpgt worsen. Wachten op elkaar of als je een tijdje niet kan je zelf er even uit rpgdn. Maar dan moet de rest ook helpen je makkelijk in de rpg terug te halen als die gene weet terug komt
|
|
Master of RPG
I joined on January 1970, I am a proud Female and I've made 1,894 posts
|
Post by Cindy on Jul 28, 2014 8:41:05 GMT
Ik vind het wel een leuk idee, ik mis Anakin _O-
Maar het was idd wel een leuk gebeuren op Bp, alleen wat lastig als er telkens op het laatste moment steeds andere Blackwoods bijkwamen, dan wist ik gewoon even niet meer hoe en wat. Maar voor mij hoeft het echt niet in een saints row ding, ik heb het sowieso al niet echt meer daarvoor xD Ik zie Anakin namelijk nog niet echt iemand neermeppen met een huge dildo... :}
|
|
Master of RPG
KAKAROTTO!
|
Post by Vegeta on Jul 28, 2014 8:42:12 GMT
Dat is wel de bedoeling dat dat gaat gebeuren maar begrijp wel... niet iedereen heeft zin 3 weken te wachten op een antwoord bijv. Ik vind wel dat als iemand het fan druk heeft het gemeld moet worden en het voor anderen ook mogelijk moet zijn om verder te gaan, en dat er dan dus niet een " baas " moet komen. Want zit die vast zit iedereen vast, want een " baas " is eigenlijk altijd nodig en rpgt iedereen op vast. ( zoals dus in Dark Oceans is gebeurt )
|
|
Master of RPG
KAKAROTTO!
|
Post by Vegeta on Jul 28, 2014 8:45:17 GMT
Haha xD nee een huge dildo gaat niet komen hoor en miss de blackwoods ook niet maar inderdaad, het was soms verwarrens. Stamboom, afspraken enz lijkt mij dan het meest duidelijk. Misschien ze dan toch maar terug brengen. Kijken wat loes en ruka er van vinden, die zaten ook in Blackwood familie....
|
|
Master of RPG
KAKAROTTO!
|
Post by Vegeta on Jul 28, 2014 9:04:28 GMT
Ik zet ze hier even neer, kijken of we ze evt weer compleet krijgen; Ireena Blackwood- Chantal - Joint Evy Blackwood - Chantal - Joint Anakin Blackwood - Cindy - joint Elijah Blackwood - Ruka - ? Niklaus Blackwood - Ruka - ? Matthew Blackwood - Marloes - joint Caoimhe Blackwood - Marloes - joint Sherlock Blackwood - Marloes - joint Jackie Estacado( neef ) - Chantal - Joint kindje Unknown Blackwood xD - Ruka - ? zeg als je zou willen joinen of niet, dan verander ik het hier in het lijstje
|
|
Master of RPG
I joined on January 1970, I am a proud Female and I've made 1,894 posts
|
Post by Cindy on Jul 28, 2014 9:10:17 GMT
ik join yay
|
|
RPG soldier
|
Post by vadrouille on Jul 28, 2014 10:24:04 GMT
We kunnen dam beter hekemaal overnieuw beginnen met andere mebsen wegens inge en mij
|
|
Master of RPG
KAKAROTTO!
|
Post by Vegeta on Jul 28, 2014 10:31:44 GMT
Misschien dat wij dan toch ermee een ORPG gaan beginnen. . Loes heeft mij met via Kik laten weten dat zij ook helemaal voor de blackwoods is Mocht Ruka er anders over denken.. dan word er nog gekeken naar andere oplossingen, of 2 RPGs. Blackwood Orpg, nieuwe voor iedereen
|
|
RPG soldier
|
Post by vadrouille on Jul 28, 2014 10:41:17 GMT
Durf te qesswn als jullie orpg beginnen een precies de zelfde rpg met inge en mij er bij niet gaat werken. En datvweet jij ook. Dus denk niet dat een orpg de oplossing is. Jij wilt iedereen bij elaar. Prima begin dan overnieuw met alles zodat ook iedereen mee kan doen. Niet dat die orpg mega sucses heeft en de algemene amper omdat jullie ook al de orpg hebben die preciea het zwlfde weekr
|
|
Master of RPG
KAKAROTTO!
|
Post by Vegeta on Jul 28, 2014 10:52:03 GMT
Het hoeft toch niet dezelfde te zijn? Kijk de blackwoods is iets vsn BP en zal wss in die setting zitten, en hun hebben allemaal vloeken. Daarnaast.. maffia bijv is al heel anders er zijn zat ideeën die niet op de blackwood family lijken. Cin ik en Loes missen hun. Onze personages. Die combinatie. Die zullen in een Orpg zitten als ruka ook wil. Kijk, ik wil ook een rpg met zijn allen, waar iedereen zich in kan vinden, maar je kunt niet alle personen plezieren. Dat is al moeilijk.
|
|
RPG soldier
I joined on January 1970, I am a proud Female and I've made 329 posts
|
Post by Meowz on Jul 28, 2014 11:58:49 GMT
Leek me best leuk zon rpg mer z'n allen. Snap alleen niet waarom persé andere personages en karakters van de andere site gebruikt moeten worden, vind het dan niet echt een 'familie-rpg'.
Beetje jammer dit.
|
|
Master of RPG
KAKAROTTO!
|
Post by Vegeta on Jul 28, 2014 12:29:52 GMT
we hebben het er net ff over Skype over gehad.. Wij vinden persoonlijk de blackwoods helemaal geweldig, ik cin en marloes, en zouden hier graag, op welke manier dan ook mee verder willen. Ruka is hier op BP ooit mee gestart, en al snel ik erbij en daarna ook cin en marloes. Het is al een ''echte'' Familie, en wij zijn gek erop. Nou kwam ik net met het idee, om jullie je zin te geven, en ons ook ( door de blackwood familie terug te brengen) Wij hadden op BP ooit bedacht de Familie Blackwood te laten vervloeken. hoe en wat moet ik na zoeken, maar goed ze waren vervloekt. HEt concept werkte gewoon heel goed, en iedereen vond het van ons leuk. maar.. Wij snappen dat wij jullie dan buiten sluiten. HEt word dan een ORPG wat Blackwood is gewoon vol. We hebben genoeg kinderen, en zelfs een kind van IReena inmiddels al. Ik wil een compromis doen. Dat kind mag van mij verdwijnen, en we spoelen in feite het hele BP verhaal terug, en gaan op het volgende concept werken: Er is een of ander stadje, naam verzinnen we wel, waar twee families leven. Blackwood, en nog onbekend. ( verzin wat leuks met zij allen) Deze twee families zijn behoorlijke rivalen, al goed 1000 jaar liggen ze met elkaar in de clinch en in al die jaren rust er al een vloek op de stad. De twee families kunnen de stad niet verlaten, maar zijn wel vervloekt, tot bijvoorbeeld het leven al weerwolf, vampier of weet ik veel wat voor wezens/ mutaties. Er leeft wel gewoon volk, maar die spelen we niet, haha De vloek word pas opgeheven als de 2 families eindelijk rust met elkaar kunnen vinden. iets wat nu al ruim 500 jaar duurt, ze kunnen gewoon niet met elkaar opschieten. en wapenstilstanden werken niet om de boel te stoppen. Onsterfelijk zijn ze dus, wat dus ff voor Blackwood anders gaat worden, die moeten allemaal even 500 jaar ouder zijn Het is een idee, en ik wil als we dit gaan doen, Marloes, Ruka, Cindy en mijzelf ook allemaal even aankijken dan tenminste ook 1 persoon in de andere familie te plaatsen. Nou brand los. Nogmaals dit is een idee, en wij houden gewoon van de blackwood persoontjes xD
|
|
RPG soldier
I joined on January 1970, I am a proud Female and I've made 329 posts
|
Post by Meowz on Jul 28, 2014 13:20:02 GMT
Hmm. Ik snap wat je bedoeld maar, niet kut bedoeld ofzo, ik heb het gevoel bij 2 families dat de Blackwood dan sws meer wordt gespeeld dan de andere familie. Puur omdat die dan leuker zijn bij de meeste spelers. xd maargoed dat is dan mijn mening, heb er verder weinig over op te merken gezien ik een mens ben die vrijwel alles oke vindt. Eerst maar afwachten wat de andere er van denken natuurlijk.
|
|
RPG soldier
I joined on January 1970, I am a proud Female and I've made 226 posts
Fifty words for murder and I'm every one of them
|
Post by kotaro on Aug 1, 2014 8:51:18 GMT
Ik hield van alle blackwoodjes en dat was volgens mij behoorlijk duidelijk. Daarom heb ik het ook gestart en ook al hadden jullie ook een hoop karakters. Het voelde wel een beetje als mijn verantwoordelijkheid. Dat mensen het leuk bleven vinden en bla bla. Ik heb hiervoor mijn best gedaan en dat ze dan opeens naar een ORPG gehaald zouden worden, zou ik jammer vinden. Tevens als ze uit hun 'leefomgeving' worden gehaald. Ik weet niet goed hoe dat allemaal precies te doen en de hoofd rede waarom? Wat was er mis met hoe het verhaal al was? Wij hadden bij BP het idee dat ze een soort reis met z'n alle moesten maken om iets te vinden. Geen idee meer wat. Zodat ze allemaal op eenzelfde boot zouden zitten en dat ze dus allemaal met elkaar in contact zouden kunnen komen enzo. Sommige gingen mee om het ritueel tegen te houden; andere omdat ze echt van de vloek af willen. (Zoiets was het naar mijn idee) Toch denk ik niet dat je met vergeten/niks meer erover zeggen. De sfeer kan terugkrijgen zoals op BP. Ik weet ook niet hoe graag ik zou willen dat ze weer terugkomen... (Aangezien je hebt aangegeven dat dingen in de vergetelheid zijn geraakt en geen koeien uit de sloot wil vissen. Zal ik dat niet doen)
|
|