RPG soldier
I joined on January 1970, I am a proud Female and I've made 226 posts
Fifty words for murder and I'm every one of them
|
Post by kotaro on Feb 23, 2015 23:18:38 GMT
Oke... Ik las dit topic en werd weer even verliefd op de blackwood family... Niet dat ik het nog eens ben met alle karakters die ik was en ik er een enkeling eigenlijk niet meer wil spelen X3 Ik zal denk ik Niklaus niet meer doen... Abigale en elijah nog wel X3 Maar zal dan graag iemand anders in de plaats doen van Niklaus. of als iemand anders hem wil spelen kan dat natuurlijk nog wel gewoon Ik ben dus aan de slag gegaan met bloody pirates en omdat ik niet een forum wilde dat eigenlijk al 'uit elkaar is gevallen door gebeurtenissen' en vooral omdat Chantal dat forum had opgericht en ik het nog steeds iets zie van haar; ben ik met een nieuw forum gaan knutselen. Natuurlijk wil ik dat forum niet alleen bezitten. Chantal heeft namelijk bloody pirates opgericht en vind het enkel normaal als deze erin mee zou gaan en zou helpen en mee zou bedenken hoe alles nog beter kan etc. Als admin zijnde wel te verstaan Wanneer Chantal dat niet wil, laat ik het forum gewoon verpieteren zoals het nu is Ik heb dit namelijk niet gedaan omdat ik vind dat er een nieuwe Bloody pirates moet komen, maar omdat ik even weer in de ban was Graag zou ik samen met Chantal de site willen verbeteren en samen met de rest van jullie weer de familie willen opzetten. (Mag met nieuwe chars en oude chars natuurlijk) Ik ben benieuwd hoe jullie dit vinden en ik zou dan ook graag jullie reactie horen.
|
|