Master of RPG
I joined on January 1970, I am a proud Female and I've made 1,894 posts
|
Post by Cindy on Jan 10, 2015 18:35:40 GMT
Darren Treaver
Hij keek naar hem en glimlachte weer even. "Laat het nu even zo Sam, alsjeblieft. Alles komt wel in orde oké? Geloof me," zei hij zacht tegen hem en zuchtte even. "Ik kon niet in Vancouver blijven, en dat weet je. Mijn ouders.." murmelde hij en keek even naar de twee mannen die er zaten, maar volgde Sam dan al snel weer. "Oh, gezellig, ik weet nog niet welke kamer ik heb, want ik werd nogal gedwongen in de wagen en heb voor de rest ook geen weet hier," zei hij rustig en glimlachte weer even naar hem.
|
|
RPG soldier
I joined on January 1970, I am a proud Female and I've made 338 posts
|
Post by Gotenks on Jan 10, 2015 19:09:44 GMT
Emrys Lloyd
Emrys was er blij om als hij ziet dat Alan bij hem komt zitten en niet veel later een papieren zak voor zijn neus en mond plaatst. Hij probeert zijn ademhaling weer normaal te laten krijgen terwijl hij een hand op een van de benen van Alan laat rusten. Dat ze nu bekijks hadden van de bewakers die kennelijk niet zo blij waren had hij helemaal geen aandacht voor, nee hij was hier zeg maar aan het vechten voor zijn leven thank you very much. Emrys luistert naar de woorden van Alan en begint dan steeds rustiger in en uit te ademen, al hoorde je nog duidelijk dat zijn ademhaling piepend was al was het niet meer zo heftig als zo net. 'I don't want to be here' zei hij.
|
|
Master of RPG
I joined on January 1970, I am a proud and I've made 2,714 posts
KAKAROTTO!
|
Post by Vegeta on Jan 10, 2015 19:30:16 GMT
Sam Winchester
Hij keek even naar hem en slikte kort.'' JIj bent dus gedwongen? Ik doe ze wat als ze jou pijn hebben gedaan..'' Sprak hij ook eerlijk en begon nu een beetje om de twee heen te lopen richting de trappen.'' Loop je anders even met mij mee? dan zoeken we daarna samen uit welke kamer er voor jou is.'' Stelde hij voor terwijl hij hem even een beetje vragend aankeek, en op het antwoord wachtte. een Wachter hield nu beide stellen in de gaten, zowel in woord als Reactie, en die wist nu al dat beide stellen en fout maakte momenteel.
Alan Turing
Hij haalde nu rustig de zak eraf nu hij rustiger werd en keek hem even een beetje aan terwijl hij zacht over zijn rug bleef strijken.'' Ik wil hier ook niet zijn. Het liefste vlucht ik met jou heel ergens anders heen. Waar we met rust gelaten worden.'' Sprak hij nog altijd geruststellend.'' En ze zullen me niet breken. Ik houd niet van Vrouwen, ik houd van jou. En onze liefde is sterk om dit te overleven. Kom, ik breng je even naar je kamer. Weet je al wele?'' stelde hij nu even rustig en kalm voor, terwijl hij de wachter nauw in de gaten hield en nou zij hand even van zijn rug afhaalde en een hand uit stak om Emrys overeind te kunnen helpen.
|
|
Master of RPG
|
Post by Cindy on Jan 10, 2015 19:40:12 GMT
Darren Treaver
Hij keek naar hem en knikte even. Hij trok zijn mouw wat omhoog en liet hem de schram zien maar haalde zijn schouders op. "Het is niet zo erg, het doet geen pijn," zei hij met een glimlach tegen hem en liep weer rustig verder. Hij schudde zijn hoofd even en keek naar hem. "De blik van de wachter is niet echt aardig, dus ik laat je vanaf hier even alleen." fluisterde hij tegen hem. "Ik zal het wel even aan een wachter vragen of aan een dokter als er een tevoorschijn komt in ieder geval." hij wilde gewoon niet ergere problemen dan dat ze nu al hadden..
|
|
RPG soldier
I joined on January 1970, I am a proud Female and I've made 338 posts
|
Post by Gotenks on Jan 10, 2015 19:57:57 GMT
Emrys Lloyd
Emrys wou ook niks liever dan hier weg vluchten met zijn liefje, met zijn Alan, ergens hier heel ver vandaan, op een plek waar niemand hun vind. 'I love you too and I never want to lose you' zei hij zacht tegen Alan en zo het liefst nog even bleef zitten, al vond hij hoe die bewakers naar hun zaten te koekeloeren een stuk minder leuk. Hij laat zich overeind helpen door Alan en dacht even na over welke kamer hij zou moeten hebben. Ze hadden hem een brief gestuurd met datum en tijd van wanneer hij hier op deze afschuwelijke plek moest zijn. Het was niet zo dat Emrys het had genegeerd al deed hij dat het liefst wel, maar hun waren gewoon te vroeg, want wat bezielde hun uberhaupt om hem zo van de straat te plukken terwijl hij net uit de synagoge kwam. 'Room 26, yes that's what the letter said' zei hij. Emrys wou het liefst aan de arm van Alan hangen om zo samen naar zijn kamer te lopen, beter nog hij wou dat hij samen een kamer deelde met Alan.
|
|
Master of RPG
KAKAROTTO!
|
Post by Vegeta on Jan 10, 2015 20:00:02 GMT
Sam Winchester
Hij keek naar hem en zuchtte even.'' Ik goed, dan zie ik je straks wel weer.'' waren de woorden die hi nog deelden voor ij naarboven ging, en zijn kamer in, waar het meisje al huilend op haar bed zat, en even naar hem keek, toen hij binnen kwam. Sam slikte even en keek naar het meisje.'' kan ik je ergens mee helpen?'' vroeg hij ook vriendelijk aan haar, en de twee raakte een beetje in gesprek over hoe ze hier kwamen, en dat soort dingetjes. Zij miste duidelijk haar vriendin, die toevallig bij Darren op de kamer zou zitten, en dat hun twee hier wouden vluchten, iets wat Sam ook maar al te graag wou.
Cesare Borgia
Hij had inmiddels de verslagen zo goed als af, en liep nu zijn therapeikamer uit, in e richting van de hal en keek even naar al het nieuwe vlees wat er binnen kwam. Nit alleen mensen ut engeland, maar ook van Elders, wat hij altijd wel heel leuk en bijzonder vond. Diverse manieren om hun normaal te krijgen. Hij keek vrij vals uit zjn ogen, terwijl zijn handen op zijn rug zaten, in elkaar gebonden. Hij keek naar Darren nu op de trap die net afscheid had genomen van Sam, en hij luiep er heen, heel rustig en bedaard eigenlijk.'' Dus, jij moet van je geaardheid af? stop allereerst met die jongen te zien.'' Sprak hij ook direct.'' Wat is je naam als ik vragen mag? ik ben sessies voor vandaag aan het inplannen, en denk dat ik zo maar eens met jou en die ander start.''
|
|
Master of RPG
KAKAROTTO!
|
Post by Vegeta on Jan 10, 2015 20:03:36 GMT
Alan Turing
Hij keek naar hem en zuchtte even.'' Oke.'' Sprak hij allereerst.'' I didn't even got a n letter. They dropped me in jail after they arrested me. I lost everything I had, including my Family.'' Sprak hij eerlijk en liep nu in de richting van de trap terwijl hij de wachters eigenlijk negeerde. Hij wou ook niets liever dan arm in arm lopen met Emrys, maar het ging helaas niet. Dat hij wel in de kamer naast Emryse sliep, dat wist hij nog niet en moest hij maar eens navragen. Hij pate zijn koffer, waar zijn laatste eigendommen nog in zaten die hij wel had, en begon te lopen in de richting van zijn kamer.'' I just hope we can leave soon.''
|
|
Master of RPG
|
Post by Cindy on Jan 10, 2015 20:59:54 GMT
Darren Treaver
Hij keek even om zich heen of hij ergens misschien een dokter tegenkwam en merkte al snel hoe iemand op hem afkwam waardoor hij slikte. Bij zijn woorden wilde hij er eerst tegen in gaan, maar daarna knikte hij enkel. Hij moest er ook niet tegen gaan vechten, anders onden er lelijke dingen gaan gebeuren. "Darren Treaver, maar zou U mij eerst kunnen zeggen waar ik precies een kamer heb? Aangezien ik geen brief of dergelijke meekreeg." klonk hij zacht en duwde zijn wijsvingers even tegen elkaar aan. "Als dat mogelijk is in ieder geval," klonk hij er kort achter
|
|
Master of RPG
KAKAROTTO!
|
Post by Vegeta on Jan 10, 2015 21:29:12 GMT
Cesare Borgia
Hij keek hem aan en knikte even.'' Ah treaver. Kan ik je direct mededelen dat ik je coach ben tijdens je genezing. Dokter Borgia.'' Sprak hij rustig en stak zijn hand even uit om zich netjes voor te stellen terwijl de andere op zijn rug bleef zitten.'' Je bent ingedeeld op kamer 58.'' Sprak hij rustig en keek hem aan.'' ga heen, en met een half uurtje op mijn kantoor. Das deze gang in, en aan het einde kom je hem wel tegen.'' Sprak hij enkel nog en begon nu te lopen in de richting van zijn behandelruite en schoof even een gordijn voor de martelmachines, zodat enkel de normale behandelbank, zijn bureau en stoelen te zien waren als je binnen kwam. Hij kon moeilijk direct beginnen met martelen, of nou ja waarschijnlijk ou hij daar wel aan toe komen.
|
|
Master of RPG
|
Post by Cindy on Jan 10, 2015 21:47:22 GMT
Darren Treaver
Hij keek naar de man en knikte even. Hij schudde hem de hand, met een beetje moeite, aangezien hij nog altijd geen aanrakingen kon hebben buiten die van Sam, daarom dat hij bij het meesleuren in de wagen, hij die schram had gekregen omdat hij zo zat tegen te werken. Hij keek even de dokter aan en knikte. "Dan zie ik u straks," klonk hij wel gewoon vriendelijk en maakte ook rechtsomkeer om kamer 58 te vinden. Toen hij die eenmaal vond hoorde hij een vrouw aan de andere kant van de deur zacht fluisteren en huilen. Hij opende de deur en zag het meisje waar hij eigenlijk daarstraks mee in de wagen zat. Hij glimlachte vriendelijk naar haar en ging op het bed zitten dat nog vrij was, en begon voorzichtig een gesprek met haar. Hij hoorde de naam van haar geliefde vallen en wist nog dat die vrouw bij Sam op de kamer lag. Dit was eigenlijk best goed. Als dit meisje met Sam ging praten over hem en vragen naar haar liefje, en hij met het meisje bij Sam op de kamer, konden ze in een ingewikkelde manier toch communicatie houden. Maar dat liet hij even vallen.
|
|
Master of RPG
KAKAROTTO!
|
Post by Vegeta on Jan 10, 2015 21:55:37 GMT
Cesare Borgia
Hij bereidde zich rustig voor op de sessie met Darren zometeen, en maakte ook even alvast een nieuw dossier klaar. Hij stopte nieuw papier in de typmachine, en zette er alvast Darren zijn naam op, zometeen zou hij eerst even een behandelsplan maken als hij klaar was met Darren voor hij naar de volgende ging. Hij schraapte even zijn keel terwijl hij rustig even de gegevens van Darren op het papier plaatste en daarna rustig achterover leunde tot hij zou komen. Het ou vast niet heel lang meer duren dacht hij zo, zeker omdat Cesare werkelijk een hekel had aan laatkomers. Hij was de baas, en ze moesten naar hem luisteren. niet andersom, hun maakten niet hun eigen regels hier in dit asylum. nee dat ging niet gebeuren.
|
|
Master of RPG
|
Post by Cindy on Jan 10, 2015 22:03:12 GMT
Darren Treaver
Hij had even het meisje nog kunnen troosten voor hij zich weer naar beneden begaf en naar het kantoor van dokter Borgia. Hij was eigenlijk maar 20 minuten op de kamer blijven zitten, dus was hij eigenlijk nog wel mooi op tijd vond hij zelf, wel te vroeg, maar toch. Hij klopte rustig op de deur en liep dan rustig binnen waarna hij de deur achter zich sloot en keek naar de dokter. "Ik ben niet te laat, hoop ik," klonk hij eigenlijk ook vrijwel automatisch.
|
|
Master of RPG
KAKAROTTO!
|
Post by Vegeta on Jan 10, 2015 22:06:39 GMT
Cesare Borgia
Hij keek even om toen er iemand binnen kwam en gebaarde even naar een stoel.'' Ga zitten Darren.'' Sprrk hij rustig en keek hem aan.'' Je bent precies op tijd, perfect.'' Sprak hij ook gewoon rustig en keek hem even aan.'' Nou ik wou de eerste sessie het een beetje makkelijk aanpakken. Jij bent hier om van je ziekte af te komen, maar daarvoor moet ik wat meer weten. Hoe lan g heb je al een relatie gehad met deze Winchester?'' begon hij ook rustig en keek hem aan.'' En kun je mij wat meer over jezelf vertellen, je familie, je verleden, alles wat je nu aan mij kwijt wilt.''
|
|
Master of RPG
|
Post by Cindy on Jan 10, 2015 22:16:34 GMT
Darren Treaver
Hij knikte en ging rustig op de stoel zitten en keek naar de dokter. Hij luisterde naar wat hij zei en knikte weer even. Bij zijn vraag moest hij zelf even nadenken, wat hij best beschamend vond eigenlijk. "Ik denk 3 jaar, ongeveer," murmelde hij nu zelf wat onzeker en keek weer naar de dokter, aangezien zijn blik naar beneden was gedwaald, naar de grond. "Ik ben 21 jaar, ik heb een oudere zus van 26, die is getrouwd en heeft kinderen," murmelde hij eigenlijk zachtjes. "Ik kom uit een rijke familie, mijn leven was en is tot vandaag nog altijd perfect verlopen. Ik kan niet tegen aanrakingen.." het laatste had hij wat zachter geklonken, aangezien hij zich vreselijk schaamde ervoor
|
|
Master of RPG
KAKAROTTO!
|
Post by Vegeta on Jan 10, 2015 22:23:51 GMT
Cesare Borgia
Hij keek naar hem en luisterde rustig naar alles wat hij zij.'Vond je familie het vreemd? jullie relatie tussen jullie 2? wisten jullie dat het strafbaar was?'' vroeg hij nog rustig aan hem en keek hem aan terwijl hij op het antwoord wachtte op zijn vragen voor hij rustig verder vertelde.'' Jullie hebben als een van de weinigen mazzeld at jullie hier heen komen. WIj geloven dat er een middel bestaat tegen het feit dat je homo bent of lesbi, dat het te genezen valt. Jij vertelt nu dat je moeilijk aanraakbaar bent, daarom wil ik iemand bij jou gaan aanstellen, en je tijdelijk een andere kamer geven. Ik ga vanaf morgen Charlotte, een medewerkster van hier, jou 24 uur per dag in de gaten laten houden. voor 3 dagen, daarna mag je weer terug naar je oude kamer. Je doet leuke dingen met haar, gaat lekker uit wandelen buiten, en je gaat met haar naar bed. Zij zal bij jou in bed slapen. Nou is dit een test die alle mannen krijgen, alleen ieder op zijn tijd en mij lijkt het verstandig met jou hiermee te beginnen.''
|
|