Master of RPG
I joined on January 1970, I am a proud Female and I've made 1,894 posts
|
Post by Cindy on Jan 10, 2015 22:29:22 GMT
Darren Treaver
Hij keek naar de dokter en schudde zijn hoofd lichtjes. "Ik wist niet veel af van de regels in de samenleving hier, daar had ik mijn ouders en Sam voor. Mijn familie vond het moeilijk om het te accepteren, maar ze hebben me wel altijd gesteund." klonk hij nu ook gewoon rustig en luisterde naar wat hij allemaal vertelde en knikte even. Bij het samen in bed slapen idee, kroop er een rilling door zijn rug. Zolang ze maar niet tegen hem aan ging liggen of hangen, hij kon het soms van Sam al niet eens verdragen als hij te dicht bij hem lag. Hij knikte weer even op zijn laatste woorden en rechtte zijn rug. "Oké," klonk hij nu ook zacht en keek weer naar de dokter.
|
|
Master of RPG
I joined on January 1970, I am a proud and I've made 2,714 posts
KAKAROTTO!
|
Post by Vegeta on Jan 10, 2015 22:34:57 GMT
Cesare Borgia
Hij schreef even snel wat dingen op het papier met de typmachine, en luisterde ondertussen ook gewoon verder naar hem terwijl hij even een beetje knikte.'' En Sam komt vanuit Vancouver?'' vroeg hij toch nog even voor de zekerheid, gewoon om bevestiging te hebben dat hij het daadwerkelijk goed gelezen had.'' VErtel mij eens, hoe hebben jullie elkaar ontmoet? was jij direct gek van hem, of heb je nog heel erg zitten te twijfelen?'' vroeg hij nu ook rustig aan hem, terwijl hij nu even een beetje achterover ging zitten. Zijn ogen hadden momenteel wat gemeens, iets sneaky in de aanblik, hij was duidelijk nu rustig, maar de volgende sessie zou heel anders zijn.
|
|
Master of RPG
|
Post by Cindy on Jan 10, 2015 22:41:12 GMT
Darren Treaver
Hij knikte weer even. "Dat klopt," klonk hij op de vraag en beet op zijn wang. Bij zijn volgende vragen haalde hij even diep adem en begon een beetje terug te denken aan die tijd. "Ik heb hem leren kennen in een bar toen ik op vakantie was met mijn ouders. Ik was niet meteen weg van hem, en heb nog heel lang met twijfels gezeten. Pas toen ik weer naar huis moest van mijn vakantie wist ik een beetje zeker dat ik hem wel mocht, meer als gewoon mogen.. Hij beet weer even op zijn lip. "Ik was eerst bang voor mijn aandoening, en ergens ben ik het nog altijd aangezien ik van alle kanten hoor dat het onnatuurlijk is.. maar ik weet het niet meer." klonk hij nu ook gewoon eerlijk, aangezien hij heel lang had getwijfeld over zijn relatie met Sam, en het soms nog altijd in twijfel trok. Het klonk al veel minder optimistisch dan daarstraks zoals hij tegen Sam had gepraat, maar dit was gewoon de waarheid..
|
|
Master of RPG
KAKAROTTO!
|
Post by Vegeta on Jan 10, 2015 22:50:23 GMT
Cesare Borgia
Hij knikte even bij alles en schreef er ook weer wat over op.'' Darren, ik denk dat we snel klaar zijn met jou, als ik het zo hoor. Jij zat in twijfel. En mensen met twijfel zijn makkelijker terug aan de goede kant. Jij gaat morgen met met Charlotte dingen doen, desnoods met een bewaker naar het dorpje dichtbij. Zo ga jij 3 weken met elke 3 dagen met een andere meid op stap. Een soort speeddaten. Binnen de mogelijkste keren zul jij genezen zijn.'' Sprak hij vrij optimistisch, en baalde ergens wel dat hij in zijn ogen een simpel geval was, dan kon hij zijn apparaten niet gebruiken.'' Dan wil ik voor nu deze sessie eigenlijk gaan afronden. Heb je nog vragen?'' vroeg hij ook rustig en typte even alles over, en keek hem daarna aan. Sam was ondertussen ook klaar met de dame, en met zijn drieen zaten ze nu op de bank bij de tv. De meiden zaten apart, aangezien ze net al uit elkaar getrokken waren toen ze elkaar aan het knuffelen waren en daarna een kus uitwisselde. Sam slikte even een beetje, ergens wou hij ook kussen met Darren, maar het kon nu niet. Sam zou een stuk lastiger gaan worden, dat was nu al zeker. Sam was in en in homo, die verafschuwde iedere aanraking van een vrouw.
|
|
Master of RPG
|
Post by Cindy on Jan 10, 2015 22:55:42 GMT
Darren Treaver
hij keek naar de okter en glimlachte klein en liet zijn blik weer naar de grond glijden. Hij was bang om Sam nog onder ogen te komen. Hij gaf een knik op die woorden en haalde diep adem. "Ik heb nog een vraag, is het slecht om na mijn genezing, nog vrienden te zijn met Sam... Gewoon vrienden, niets meer.. Aangezien hij wel altijd veel voor me gedaan heeft en voor me is opgekomen, ook als gewoon een vriend.." klonk hij nu ook zacht. Hij wist dat het misschien gemeen was tegenover Sam, om nu zo te reageren en praten over hem. Hij hield wel van hem, maar hij was gewoon zo onzeker en was makkelijk te beïnvloeden..
|
|
Master of RPG
KAKAROTTO!
|
Post by Vegeta on Jan 10, 2015 23:04:22 GMT
Cesare Borgia
Hij stond op en schudde meteen zijn hoofd.'' Het beste is bij hem weg te blijven, eigenlijk per direct. Hij is een slechte invloed op jou genezing en op wat daarna volgt.'' Sprak hij eelijk en keek hem aan.'' Maar vrees niet, je zult goede vrienden vinden. Beter dan hem. Misschien als jullie beide genezen zijn dat het kan maar ik durf niets te zeggen. Velen vallen terug als ze contact houden met degene waar ze mee besmet zijn. En hij krijgt mogelijk al een verbanning van Engeland, geen verblijf hier en word sowieso al terug gezet naar Vancouver. Dus je hoeft niet bang te zijn hem ooit te zien, na je genezing.''
|
|
Master of RPG
|
Post by Cindy on Jan 10, 2015 23:08:07 GMT
Darren Treaver
Hij sloeg zijn blik eigenlijk vrijwel meteen neer bij de reactie en gaf een knik. "Dat begrijp ik," zei hij nu ook met een zachte stem. Als hij dan toch weer naar Vancouver zou worden gestuurd, zou hij waarschijnlijk wel vaak naar daar gaan. Hij wilde wel gewoon vrienden blijven met Sam.. Hij stond nu ook rustig op en haalde nog even diep adem. "Dan ga ik zo meteen meteen terug naar mijn kamer, tenzij ik meteen in een andere kamer wordt geplaatst?" Vroeg hij nu ook even.
|
|
Master of RPG
KAKAROTTO!
|
Post by Vegeta on Jan 10, 2015 23:13:34 GMT
Cesare Borgia
Hij schudde zijn hoofd eveb." Nee morgen om 2 uur wil ik je hier in mijn kantoor en stel ik je voor aan charlotte. Dan zal je overgeplaatst worden naar de andere kamer." Vertelde hij nu en knikte even voor een moment." Als ee verder geen vrageb zijn wil ik je nog een goede dag wensen ik heb zometeen nog een andere client." Sprak hij en een meisje kwam nu al binnen na kloppen die duidelijk een beetje angstig was, stond te trillen en naar Cesare keek. Ze was duidelijk hier hewn gebracht aangezien 2 bewakers nu voor de deur plaats hadden genomen.
|
|
Master of RPG
|
Post by Cindy on Jan 10, 2015 23:17:57 GMT
Darren Treaver
Hij gaf nog even een knik en keek even op naar een meisje dat nu binnen kwam en haalde diep adem. "Tot morgen, dokter Borgia," klonk hij dan ook nog even rustig en liep nu rustig zijn kantoor uit om weer naar zijn kamer toe te gaan. Zijn ogen vielen even op Sam die tv zat te kijken met twee meiden en twijfelde kort om er heen te gaan, maar ging dan toch met een flinke looppas de trappen op om naar zijn kamer te trekken. Zijn hart deed wel pijn. Hij hield van Sam, maar hij was gewoon zo onzeker over dit alles.
|
|
RPG soldier
I joined on January 1970, I am a proud Female and I've made 338 posts
|
Post by Gotenks on Jan 10, 2015 23:34:10 GMT
Emrys Lloyd
'They did what? Those monsters?' mompelde hij en je duidelijk kon zien aan zijn blik dat hij er not amused over was dat ze zijn lieffie zo hadden behandeld. Dat ze hem zo alles van hem hadden afgenomen, dat hij zelfs zijn familie kwijt is en nu dit. Samen liep hij met Alan de richting op van zijn kamer, daar op de gang van waar hij moest zijn stonden ook twee van die kleerkasten gepland, en nee met kleerkasten bedoel ik dat niet letterlijk, oh my wat grappig, oh het is dat je het zelf zegt, ahum. 'They're everywhere' zei hij zacht tegen Alan en ze nu voor Emrys zijn kamer stonden maar Emrys niet echt de behoefte had om naar binnen heen te gaan.
|
|
Master of RPG
KAKAROTTO!
|
Post by Vegeta on Jan 11, 2015 12:05:25 GMT
Sam Winchester
Hij zuchtte terwijl hij rustig naar de tv keek, maar het was niet interessant genoeg. Zijn blik stortte op die van Darren toen hij hem zag en stond al op om naar hem toe te gaan, maar toen hij doorliep, voelde hij wel een steek in zijn hart.'' Darren!'' riep hij ook nog even achter hem aan, maar dat hij doorliep voelde alleen maar pijn in zijn hart veroorzaken, en zo stortte hij ook weer terug in de stoel. Hij had gehoord dat Darren naar die dokter was geweest, maar wat had die man gedaan? Hij hoorde n u meerdere gillen uit de kamer komen van de dokter, en niet korte gillen, en een strenge stem. Hij slikte even, wat gebeurde er daar binnen?
Alan Turing
Hij keek naar hem en knikte even.'' Yes they took everything from me. When I am leaving this place, I will be living on the Streets or a while.'' sprak hij duidelijk minder vrolijk en liep gewoon met hem mee naar boven in de richting van zijn kamer en keek naar alle bewakers die er stonden, en slikte even.'' They take it very serieously..'' Sprak hij ook gewoon op die bewakers.'' What do theyh think? we are having a decease? it isn't a decease.. It's in the genes, whether they like it or not.'' hij zuchtte even en deed zijn deur al rustig een beetje open waarna er al direct een bewaker hun kant op kwam.'' Guys, not in the same room together. Which of you sleeps in this room? the other one can wait outside.'' sprak de man ook direct streng en legde zelfs al een hand op de knuppel aan zijn riem.
|
|
Master of RPG
|
Post by Cindy on Jan 11, 2015 13:06:49 GMT
Darren Treaver
Hij slikte toen hij hem hoorde roepen en beet hard op zijn tong en greep naar de plek aan zijn hart. Het deed hem zelf ook pijn om hem zo te laten zitten nu, maar hij wist het gewoon niet meer. "Het spijt me, Sam," fluisterde hij zacht tegen zichzelf en rende nu hard naar zijn kamer toe. Hij dook de kamer in en sprong op zijn bed waarna hij in zijn kussen begon te schreeuwen. Hij voelde zich echt zo waardeloos. Waarom was hij niet gewoon naar Sam toegegaan..
|
|
RPG soldier
I joined on January 1970, I am a proud Female and I've made 338 posts
|
Post by Gotenks on Jan 11, 2015 17:31:52 GMT
Emrys Lloyd
'I'm not letting you live on the streets silly, you'll come with me' zei hij en de hand van Alan wil vast pakken maar terug trekt wanneer hij de blikken van de bewakers zag. Echt als blikken konden doden dan lag Emrys hier nu dood op de grond en dat kwam dan niet door zijn astma of zijn epelepsie. Maar of alles al niet erg genoeg was mochten ze ook niet in dezelfde kamer. 'So you're saying you've never been on your friends room before' zei hij misschien net iets te bijdehand en dat hadden de bewakers ook door. Degene die het woord deed gaf hem ook dan een klap tegen de arm met zijn knuppel, niet te hard, maar wel zo dat het duidelijk een blauwe plek ging achter laten. 'Auw' bracht hij uit en over zijn arm heen wreef.
|
|