Master of RPG
I joined on January 1970, I am a proud and I've made 2,714 posts
KAKAROTTO!
|
Post by Vegeta on Sept 19, 2015 10:06:38 GMT
2015, De staat California. In de grote stad Los angeles bruist het altijd van het leven, de welbekende hollywood Boulevard, de villawijken, en uiteraard in de verte de beroemde letters zijn voor veel mensen de dagelijkse dingen die ze zien en doen. Maar.. Als de nacht valt zijn de straten anders, en is dit het terrein van de straatracers en Drifters... Natuurlijk Illegaal, op 1 evenement na.. De Racewars waar iedereen elk jaar weer naar uit kijkt. Vrouwen, Bier, Drank en Auto's. Dat is misschien wel waar deze wereld om draait. Vind jij je plek in deze wereld?Uitleg;Oke, De titel zegt het, de intro zegt het, Ja deze RPG is toch wel degeljk iets gebaseerd op de films The Fast en The furious. ( ja die filmreeks waar ik bij heb zitten janken.) Je Speelt uiteraard een straatracer, die in een van de 4 teams zit. Of een Undercover agent die binnen wil dringen bij een van de teams, Misschien wel een buitenstaander, en wil je in een van de teams? OF een smerige agent.. Eigenlijk alles mag, maar vergeet niet, de Teams zijn het gesprek van de dag. Indien je een buitenstaander bent, of een agent, geef dit dan in je lijstje bij Extra aan!!! In deze RPG gaan we nou niet echt speciaal in op de filmreeks, en mag je dus bijv. best een Burgerking of wat dan ook erbij verzinnen die er normaal in de films niet zit. OF een gebeurtenis, of wat dan ook. Je mag personages uit de films doen, ook dit is niet verplicht. Je mag je eigen draai eraan geven, het enige wat we gebruiken echt uit de films is de zogenaamde Racewars, Een jaarlijkse Race ten midden van de woestijn. De teamsTijd om de teams voor te stellen! Ieder team heeft een leider. Als je een leider wil zijn van een team, raad ik je wel aan een Actieve RPGer te zijn, aangezien Leiders over het algeheel best wel vaak nodig zijn. Zeker tijdens de races. Per team mogen maximaal 1 leider en medeleider voorkomen ( Echter als je medeleider wil worden MOET je dit overleggen met de leider van het team. Deze beslist dan of die jou wil of niet.) Tevens mogen er in eerste instantie 5 leden ( incl. leider ) in een team zitten. Dit kan meer worden als overal al 4 inzitten, of als iemand het team wil joinen tijdens de RPG. F.O.X.Staat onder leiding van: Quintin Marconi ( Chantal ) Medeteamleden: NeshiboStaat onder leiding van: Medeteamleden: Broken FreedomStaat onder leiding van: Brian O'connor ( Leonie ) Medeteamleden: - Shay Cormac CaptiosusStaat onder leiding van: Medeteamleden: ''Buitenstaanders:''Naam/Rol/Speler Lisa Olsson/medewerker bij een garage/ Leonie Naomi Hall/Racer/ Inge Charlotte Hall/Monteur/Inge Ready for the ride?Mooi! Nu alleen dit nog eventjes invullen; Naam: Leeftijd: Geslacht: Foto/uiterlijk: Rijd in welke auto? ( merk + Type+ Evt. Foto ) : ( Je mag meerdere auto's bezitten uiteraard. Zet hier gewoon je auto voor het racen neer, of je auto die je het meest zal gebruiken) Extra;
|
|
Master of RPG
KAKAROTTO!
|
Post by Vegeta on Sept 19, 2015 10:16:12 GMT
|
|
RPG soldier
I joined on January 1970, I am a proud Female and I've made 322 posts
|
Post by vadrouille on Sept 19, 2015 17:40:16 GMT
|
|
Master of RPG
KAKAROTTO!
|
Post by Vegeta on Sept 19, 2015 20:17:06 GMT
|
|
Master of RPG
KAKAROTTO!
|
Post by Vegeta on Sept 19, 2015 20:46:55 GMT
Quintin Marconi
Momenteel stond hij op een parkeerplaats vlakbij waar vanavond de race plaats zou vinden. Het was niet zo dat hij te vroeg was, of dat hij al stond te wachten tot de race vanavond zou beginnen, hij was hier puur voor de ontspanning, en wachtte tot zijn date zou arriveren waarmee hij straks zou gaan lunchen. Uiteraard iemand uit de straatrace scene, gewone vriendinnen kreeg hij niet snel door zijn fikse litteken werd hij vaak afgedaan als 'creep', 'zielig' maar ook als Gangster. Nou zat hij ook wel diep in het Circuit, hij was een van de grote bazen in de onderwereld van de drugs, maar niemand kende hem, tenminste niet voor wat hij werkelijk voor achtergrond overdag had, alleen zijn teamgenoten wisten ervan, en daardoor zouden ook niet snel mensen tot zijn team toetreden, tenzij ze echt skills hadden. Hij liep nu richting het cafeetje aan de overkant, ging naar binnen en bestelde een Cappuccino, en ging aan de bar zitten terwijl hij een beetje om zich heen keek. Behoorlijk zakelijk eigenlijk, hij had momenteel niet echt zin in een gezellig praatje.
Shay Cormac
Hij reed momenteel rond in zijn eigen auto terwijl hij zich totaal niet aan de regels hield van het verkeer en al meerdere malen stoplichten had genegeerd, bijna ongelukken veroorzaakt, en meer van dat soort rommel. Hij parkeerde nu zijn auto bij een supermarkt en kwam uit zijn auto, en zette de hoodie van zijn vest over zijn hoofd heen, aangezien hij geen zin had in herkent worden, hij was meerdere malen op de tv geweest na die 7 moorden die hij had gepleegd, en niet echt spijt van toonde, het waren zijn oude bendeleden, die hem voorgelogen en verraden hadden, en hij eigenlijk de bende van de aardbodem wwu vegen. Het had hem bijna de doodstraf opgeleverd, alleen op de plek toen hij euthanasie zou krijgen, werd hij een tweede kans aangeboden die hij aanpakte, maar herkend worden was iets wat nog regelmatig gebeurde. Hij liep de supermarkt in, pakte een mandje en begon zijn wekelijkse boodschappen te doen, masr eenmaal bij de kassa werd hij geweigerd te helpen, waardoor hij zonder zijn boodschappen weer de winkel uit liep. Helaas gebeurde het maar al te vaak, en wist hij dat hij nu maar dan buiten los Angeles moest boodschappen halen, want alle supermarkten hier werd hij al geweigerd.
|
|
RPG soldier
|
Post by vadrouille on Sept 19, 2015 21:05:44 GMT
Lisa Olsson Vanmorgen had ze nog rustig in de garage gewerkt toen haar vriendinnen giebelend binnen waren gekomen. Ze snapte er weinig van, oke hun waren echt meisje meisje en zij hield meer van auto's en dat soort dingen maar oke toch waren het haar vriendinnen. 1 van de meiden sprak tegen haar, toen ze uitgegiebeld waren dat ze voor vanmiddag een date voor haar hadden geregeld. Een lunch. Even had ze tegen gespribbeld, ze had nog zoveel auto's te doen. Maar uiteindelijk had ze toe gegeven. Der vriendinnen hadden haar verteld waar ze heen moest, het was een cafe niet zo ver bij waar de race vanavond was. Dat was wel mooi makkelijk dan was ze er alvast. Ze liep naar der baas om het te overleggen of ze eerder weg kon, het kon al betekende het wel dat ze morgen dan langer door moest. Maar ja daar kon ze wel mee leven. Een uur voordat ze de date had ging ze naar huis om te douche en rustig klede ze zich aan. Echt niet dat ze zich voo een jongen op ging doffen. Gewoon der spijkerbroek, een lekker zitten shirt en der oude gympen. Ze moest daarna rijden en zin om om te kleden had ze toch niet. Rustig stapte ze toen ze klaar was in der Mazda en vertrok richting het cafe. Hopelijk wist de jongen dat hij haar moest hebben wat der vriendinnen wilde niet vertellen wie het was. Niet eens of ze hem kende. Ze parkeerde voor het cafe, bleef even zitten. Wist hij dat haar vriendinnen het geregeld hadden zonder dat zij iets wist, of waren ze naar hem toe gegaan onder het mom van lisa wil ..... Even haalde ze diep adem en stapte uit de auto en liep naar de deur van het cafe die ze open drukte en om zich heen keek.
Brian o'Connor Rustig liep hij het hoofdgebouw van de FBI uit. Hij bleef altijd blij dat het gebouw in het rijke stuk van de stad was, dus de meeste straatracers hier niet kwamen. Op zijn gemakje liep hij naar de Audi van de zaak waar hij zijn jasje op de achterbank gooide en rustig zelf in stapte. Hij moest nog boodschappen doen, want daar had hij vanavond geen tijd voor. Er was een race, maar hij zou zelf niet mee doen. Nee vanavond ging die kijken voor nieuwelingen. Rustig reed hij weg en stopte bij een supermarkt. Rustig parkeerde hij de auto en zag Shay de winkel uit komen zonder boodschappen, en gelijk wist hij hoe laat het was. 8 jaar geleden had hij Shay voor het eerst gezien in Dublin. Dit door een zaak waar hij op was gezet. 2 jaar later kwam hij hem tegen in LA en sinds 5 jaar zat hij in zijn Crew. Shay was een goede racer, en dat had Brian nodig. Natuurlijk wist Brian dat het link was iemand in zijn team te nemen die wist wat hij was. Maar ja dat risico moest hij nemen. Hij stapte uit de auto en liep naar de jongen toe. " Is het hier ook zover ? " Sprak die rustig en maakte zijn stropdas wat losser, hij hate dat ding
|
|
Master of RPG
KAKAROTTO!
|
Post by Vegeta on Sept 19, 2015 21:31:12 GMT
Quintin Marconi
Hij wist dat de meiden hem een date hadden geregeld, en hij had er ja op gezegd, maar wie het was, hij had er geen idee van. Hij was ook niet al te netjes aangekleed, waardoor hij een bbeetje in het niet viel tussen de anderen. Hij hoorde het belletje van de deur die open ging en keek even om naar de dame die er binnen kwam, maar meer dan een blik was het niet direct, aangezien hij zijn cappuccino werd geserveerd, en hij even knikte en het zakje suiker erin gooide en rustig wachtte. Hij had alleen een naam, een ene Lisa, maar daar hield het ook mee op eigenlijk. hij nam nu een slok van zijn Cappuccino en veegde direct zijn schuim snor van zijn gezicht af terwijl hij rustig wachtte momenteel, ze was nog op tijd, dus het kon zijn dat ze nog kwam natuurlijk.
Shay Cormac
Hij zag Brian eigenlijk al aankomen momenteel en daardoor verlangzaamde zijn pas ook eigenlijk al een beetje. Hij keek naar hem nu en zuchtte even toen hij een vraag stelde en knikte even terwijl hij nu de hoodie af nam en hem aankeek. " Soms denk ik dat ik beter die doodstraf had kunnen aanvaarden." Hij bracht even een glimlach rondom zijn lippen aan terwijl een duidelijk ouder dametje nu mrt een grote boog om hen heen aan het lopen was en toen Shay krek duidelijk schrok, en nog de boog net wat breder nam." De dood is tenslotte net een tweede avontuur waar je aan begint, en de hell wacht al lang genoeg op me, al heb ik niets verkeerd gedaan." Hij veegde even over zijn voorhoofd heen en keek Brian even rustig aan." Ik ga wel even naar een Winkel buiten LA mijn boodschappen halen, voordat die mensen hier denken dat ik hun nog een mes door de keel duw. Ik moord geen onschuldige mensen." Hij zuchtte even en keek kort naar de weg voor hij zich weer tot Brian richtte.
|
|
RPG soldier
|
Post by vadrouille on Sept 19, 2015 21:38:30 GMT
Lisa Ze keek het cafe door, er zaten meerdere mensen alleen. Waarom wilde de meiden haar geen naam geven of iets waar ze hem aan kon herkennen. Nog even bleef ze staan en toen er niemand naar haar toe kwam liep ze maar naar de bar waar ze ging zitten. Ze zou 10 minuten wachten dan ging ze weer. Waarom had ze nou ja gezegt tegen de meiden. Even zuchtte ze en bestelde een glas water. Ze trommelde wat met haar vingers op de bar en glimlachte even toen het glas voor haar neus werd gezet. Met een beetje pech wist de gene die op haar wachtte ook niet hoe ze er uit zag, en dan zaten ze hier beide maar te wachten. Ze zag het ook niet zitten om random bij iemand te gaan zitten. Straks ging ze bij de verkeerde zitten, nou dat zou zo genant zijn. Rustig nam ze een slok van haar glas water en draaide zich wat om richting de mensen die er zaten. Misschien kende ze iemand dan kon ze daar teminste bij gaan zitten als er over 10 minuten nog niemand naar haar toe was gekomen.
Brian Hij hoorde dat je sprak dat het hier ook was gebeurd en zag hoe een vrouwtje helemaal voor je uitweek " Niet zo denken "Sprak die op de opmerking van de doodstraf " als je die echt had gewild weet je dat je mij alleen hoef te verlinken en dan krijg je hem alsnog "Sprak die en keek hem aan. " Maar ik wil best de boodschappen voor je doen hoor, dan haal je ze gewoon bij mij thuis op en betaal je ze dan "Sprak die rustig " Dan hoef jij niet helemaal naar een andere plaats voor een paar stomme boodschappen "Sprak die rustig en deed zijn stropdas helemaal af en drukte die in de zakken van zijn brok. Shay kreeg de doodstraf niet omdat hij Brian moest helpen sommige criminele op de pakken. Als die hem zou verlinken, of zou vluchten kreeg hij die straf alsnog. Kwam die zijn woord na werd hij vrijgesproken van alles.
|
|
RPG soldier
I joined on January 1970, I am a proud Female and I've made 329 posts
|
Post by Meowz on Sept 19, 2015 22:58:24 GMT
Naam: Naomi Hall Leeftijd: 24 Geslacht: Vrouw Foto/uiterlijk: orig05.deviantart.net/5c21/f/2011/228/8/0/michaela_by_zuziensk-d46rv90.jpgRijd in welke auto: Dodge Challenger SRT Hellcat ( db.carbuzz.com/images2/420000/2000/0/422060.jpg ) Extra: Buiten werktijd racer zonder team, onder werktijd binnenshuis architect/interieur designer. Naam: Charlotte Hall Leeftijd: 21 Geslacht: Vrouw Foto/uiterlijk: orig08.deviantart.net/c531/f/2012/077/3/4/b_1_by_zuziensk-d4t6blp.jpgRijd in welke auto: Acure RSX Type S ( www.futurecarmodel.com/wp-content/uploads/2014/03/acura-rsx-type-s-specs-concept-wallpapers.jpg ) Extra: Voornamelijk monteur in de garage maar doet zo afentoe ook aan races. Naomi & Charlotte HallNaomi had een kort dagje werk erop zitten, ze moest in een bepaalde dure wijk haar plannen bespreken met de huiseigenaren. Natuurlijk kwam ze gewoon met de Dodge aan gezien ze geen andere auto had, dat bracht in het begin vaak wel verwarring bij de mensen maar op sociaal vlak had ze een vlotte babbel en kreeg zo voor het bedrijf veel klanten binnen. Het werk was leuk, maar ze was blij dat ze buiten werktijden nog het racen had. Ze vond een lijstje in haar tas, een boodschappenlijstje waarbij ze even zuchtte. Ze reed door de stad heen en parkeerde haar auto aan de weg bij een supermarkt, ze was liever gewoon doorgereden maar zonder avondeten zitten was ook niet de bedoeling. Ze bleef nog even in de auto zitten, graaide haar pinpas uit haar portemonnee en trok haar blazer jasje aan waarna ze zich zuchtend uit de auto wurmde. Nee ze had er écht geen zin in om nog die winkel binnen te lopen. Ze kwam natuurlijk van werk af waardoor ze haar nette werkkleding nog aan had, ze haalde gauw haar knot uit haar haren waardoor haar lange zwarte lokken vrij kwamen. Het elastiekje ging om haar pols en ze trok haar rok en haar blouse wat recht waarna ze richting de supermarkt vertrok Zo simpel als dat ze was had ze wel haar sneakers onder de outfit, met hakken kon ze niet auto rijden. Ze gooide haar auto snel op slot en keek wat om haar heen, ze stond niet meer versteld van types op straat; tijdens races kwam ze de meest vreemde types wel tegen. Ze kende Brian en Shay wel van races maar zo op straat zou ze ze bijna niet herkennen waardoor ze ze ook straalrecht voorbij liep, de winkel in om haar boodschappen te doen. Ze graaide een mandje van de tafel en laaide deze vol met de benodigde spullen, ze moest wel opletten met haar budget gezien ze toch wel wat krap zat met haar geld ondanks alles. Charlotte daarintegen was in de tussentijd netjes aan het werk; bijna 7 dagen in de week werkte ze bij een lokale garage met een kleine onderdelen winkel. Al van kleins af aan was ze met auto's bezig, het racen boeide haar niet zoveel maar het repareren ervan vond ze geweldig. Voor zowel Naomi als Charlotte kwam het goed uit. Zo had Charlotte wat te doen en had Naomi haar persoonlijke monteur voor het geval dat. Uiteindelijk vond Charlotte ook een baan in die omgeving waar ze zich meer dan thuis voelde.
|
|
Master of RPG
KAKAROTTO!
|
Post by Vegeta on Sept 20, 2015 7:50:47 GMT
Quintin Marconi
Hij keek het cafe rond en stond nu op terwijl hij even een serveerster aansprak, tpevallig vlakbij Lisa. " Heey, Eliza, ken jij toevallig een Lisa ? Stel giebelende meidsn hadden gezegd hier te wachten, maar gaven me geen telefoonnummer, niets. En hoe graag ik ook op de dame wacht, ik heb nog wel meer te doen vandaag, die Mclaren van me moet ook in top shape zijn vanavond." De serveerster luisterde duidelijk aandachtig en dacht al na maar schudde haar hoofd." Het spijt me meneer Marconi, ik heb geen idee." Het was duidelijk dat Hij de baas van de zaak was zoals de serveerster hem aansprak, en dst was ook zo, hij moest toch een soort van Cover hebben ondanks zijn verkoop van Drugs en ook nog het straatracen.
Shay Cormac
Hij keek naar Brian en zuchtte even." Zou fijn zijn. Je weet hoe die verrekte leuke 'teamleden' van je, je proberen te bellen als ik ook maar 5 minuten de stad uit ben. Ze zijn zelfs zo leuk dat ze me ophalen als ik even gezellig bij de burgerking zit." Hij keek hem aan en zuchtte even. Met teamleden bedoelde hij natuurlijk de FBI, maar dat kon hij moeilijk zo verwoorden. Zijn auto zat ook helemaal onder de zenders en volg apparaatjes dankzij de FBI, die hem elk minuut wou volgen. Even keek hin naar de Dame die nu richting de supermarkt liep, die hem als enige niet met een grote boog ontweek, en daar was hij wel blij mee ook, voor hij zich weer tot Brian richtte. " Oh meld je maten het alvast, ik eet straks bij de burgerking, ten westen van hier. Geen zin weer huisarrest te krijgen van die lui, omdat ik net 200 meter uit het district ben waar ik mag komen van die maten van je. Ik moet ook eten." Hij zuchtte even en keek naar zijn wagen." Misschien moet ik maar weer gaan jagen. " hij sprak natuurlijk over een kleine hobby van hem, en daarmee bedoelde hij niet jagen op herten of ander wild. Nee huurmoorden, waar hij vaak bakken vol geld mee kreeg. Hij was nog nooit gepakt, totdat hij zijn eigen Gang uitmoordde, toen was hij wat slordig geweest.
|
|
RPG soldier
|
Post by vadrouille on Sept 20, 2015 8:18:05 GMT
Lisa RUstig nam ze nog een slok van haar drinken en zag vanuit haar ooghoeke hoe een man naar de bar liep.Ze had die man wel eens vaker gezien, en als ze zich niet vergiste kwam hij ook uit het race wereldje. Ze zag hoe hij bijde bar aankwam en de serveerster aansprak of zei ene Lisa kende. Ze draaide op de kruk naar hem toe en keek hem aan " Ik heet Lisa, en ik had vanmorgen een stel giebelende vriendinnen in de garage staan met de mededeling dat ik een date had. Dus ik vermoed dat ik de Lisa ben " sprak ze naar hem terwijl ze hem aan keek. Tuurlijk had ook zei de littekens gezien, maar ze heeft zich altijd voorgehouden om mensen niet op het uiterlijk te beoordelen maar op hun inerlijk. Rustig keek ze hem aan, misschien bedoelde hij haar wel helemaal niet dat kon natuurlijk ook maar dat leek haar wel heel sterk. Het zou wel heel veel toeval zijn als hij ook dit te horen had gekregen van giebelende meiden.
Brian Hij luisterde naar hem en moest wel even laggen toen hij hoorde hoe hij het beleefde. " Ja ze zijn een beetje erg ik weet het "Sprak die en keek hem rustig aan en merkte hoe er eens iemand normaal langs Shay heen liep en keek toen weer naar de jongen. " Ik zal het ze door geven, en overleggen of je ze iets meer vrijheid kunnen geven. Binnenkort wil ik naar een race buiten de stad, en ik heb graag dat je mee gaat " SPrak die en hoorde je niet veel later spreken dat je misschien maar weer moest gaan jagen. Hij wist natuurlijk wat hij bedoelde wegens zijn baan " Lijkt je dat nou zo handig ? " Sprak die rustig en keek hem aan, even keek hij op zijn horloge. Hij moest namelijk zijn auto nog in orde maken voor vanavond maar het was nog niet zo laat dus hij hoefde nog niet weg
|
|
Master of RPG
KAKAROTTO!
|
Post by Vegeta on Sept 20, 2015 8:45:12 GMT
Quintin Marconi
Hij keek naar haar toen ze zei dat ze kisa heette en lachte even kort." Zou je moeten zijn. Ze zeiden dat dr liss die ik zocht een monteur was, aan je stijl te zien moet je er wel een zijn. Voortaan als ze prive dates regelen zorg dst ze een nummer of wat dan ook geven. Was bijna niet van plan hier te zijn, tis dat ik de manager ben dat dit zaakje en toch altijd mijn bakkie koffie hier doe." Hij stak nu ook rustig zijn hand uit naar haar en grijnsde een klein beetje nasr haar." Quintin." Stelde hij zich even een voor. " maar meeste mensen noemen me Quint, dus wat je doet, je verzint maar wat. Zullen we maar een tafel zoeken maar? " hij liep nu eigenlijk al direct naar een tafeltje en ging daar zitten, waarna een ander al de half opgedronken cappuccino voor zijn neus zette en de menukaart voor Lisa op tafel legde, aangezien hijzelf meer dan goed wist wat er was, en hij nam toch altijd hetzelfde.
Shay Cormac
Hij keek naar hem en zuchtte." Heb niet meer vrijheid nodig, ik heb gewoon een beetje ruimte nodig. Ik bedoel kom op, die 200 meter. Zelfs jij weet dat ik dol ben op Hamburgers." Hij keek nu even naar de straat, waar nu een paar kinderen achter hun moeder doken en verder liepen, maar hij trok zich er weinig tot niets meer van aan en sloot nu zijn ogen even terwijl hij duidelijk nadacht over zijn woorden. " verstandig en handig ? Nee. Levert het genoeg op? Ja. Die kerels pakken we toch niet in no time op, die zitten veel te diep in dat wereldje, en zoals je weet denk ik nog altijd dat ik de wereld een dienst heb gedaan met de mensen die ik allemaal heb weggeveegd. Alleen voordat ik de koning schaakmat kon zetten, werd ik zelf schaakmat gezet." Hij deed even een paar passen in de richting van zijn clio, ook doordat zijn maag nu toch echt een beetje begon te spreken dat ie honger had." Zou je op zijn minst mij zo even twee koffiebroodjes kunnen aangeven ? Dan wacht ik wel hier in de auto. Heb toch niets beters te doen, en die caissière en manager hadden mij net ook mijn ontbijt afgenomen."
|
|
RPG soldier
I joined on January 1970, I am a proud Female and I've made 329 posts
|
Post by Meowz on Sept 20, 2015 10:57:49 GMT
Naomi Hall
Ze had haar winkelmandje uiteindelijk vol gekregen met de benodigde dingen en vertrok richting de kassa waarna ze afrekende en weer de winkel uitliep met haar tassen boodschappen. Ze graaide een croissantje eruit en hield deze even tussen haar tanden aangezien ze haar telefoon voelde trillen, ze zuchtte en toen ze eenmaal bij haar auto stond zette ze haar boodschappen op het dak en nam haar telefoon op waarna ze haar zusje Charlotte aan de telefoon kreeg. "Hmm ja heb het eten voor je gekocht." begon ze mee terwijl ze van haar croissantje at, gezien Charlotte meteen over eten begon zoals gewoonlijk. "Heb jij m'n nieuwe banden binnen voor vanavond?" vroeg ze zelf waarna er aan haar kant een kleine stilte ontstond. Uiteindelijk zuchtte ze wat, lachte kort en schudde haar hoofd terwijl ze een laatste hap van haar croissantje nam. Ze nam een korte blik om haar heen in haar ooghoeken en sprak daarna wat zachter. "Ik bel Neshibo straks wel ja, ik ga dit niet over de telefoon bespreken." zei ze wat geïrriteerd en keek op haar horloge. "Ik ben binnen 10 minuten bij de garage." zei ze nog kortaf en hing de telefoon daarna op waarna ze haar wagen van slot haalde en de deur van haar Dodge open maakte, de boodschappen belanden op de stoel naar haar waardoor ze nog snel wat smsjes eruit verstuurde. Ze mompelde ondertussen wat in zichzelf en ving een bekende blik op in haar ooghoeken waardoor ze gauw in haar auto stapte en wegreed richting Charlotte's garage. Bij de garage parkeerde ze de auto op de parkeerplek, graaide de tassen uit de auto en de werkruimte binnen. Al gauw merkte ze Charlotte op en klopte een paar keer op de auto waar ze onder bezig was om te laten weten dat ze er was. Ze haastte zich naar achter toe en ruilde haar nette kleding om in een simpele korte broek met hemd. Ze pakte het eten voor Charlotte en legde deze op haar werktafel waarna ze zelf plaats nam op de neus van haar auto en zelf nog een croissantje nam. Charlotte kwam onder de auto vandaan en zuchtte even. "De ene keer bespreek je het wel via de telefoon en de andere keer wordt je er chagrijnig over..." begon ze mee en Naomi keek haar vals aan. "Was maar goed dat we het niet over de telefoon bespraken want ik ving al snel bekende blikken op." zei ze wat geïrriteerd en nam nog een hap van haar croissant. "Ik heb eindelijk weer de kans om snel geld te verdienen dus ga geen risico's nemen nu." zei ze tot slot en keek nog wat op haar telefoon.
|
|
RPG soldier
|
Post by vadrouille on Sept 20, 2015 11:47:16 GMT
Lisa Ze hoorde hem spreken dat zijn date een monteur zou zijn, en aan haar stijl te zien was zij dat wel. Maar de volgende keer als er een date geregeld werd voor haar ze dan in het vervolg haar telefoon nummer moesren geven. Hij vertelde dat hij de manager hier was maar bijna weer had willen gaan. Ze stapte van de kruk af en pakte zijn hand vast toen hij zich voor stelde " Lisa aangenaam "S prak ze glimlagend ze liep met hem mee naar de tafel waar ze tegen over hem ging zitten en ze glimlagte naar de serveerster die de kaart voor haar neer legde. Rustig opende ze hem en keek er wat in. Oke normaal at ze altijd een goed belegd broodje bij haar lunch, maar kwam ze dan niet heel asicoaal over. Ze was toch een meid en daar van werd verwacht dat je netjes at en zo in gezelschap. Ze bekeek toen maar de salades en zou daar wel wat van bestellen. Rustig nam ze nog een slok van het glas water wat ze mee had genomen " Ik hoop dat mijn vriendinnen niet erg vervelend zijn geweest ? " vroeg ze terwijl ze hem even aan keek.
Brian Hij luisterde naar Shay " ik weet het ik ga mijn best doen oke "S prak die en voelde even of hij zijn portemonee in zijn zak had zitten en luisterde verder naar je. Op de vraag of je zijn ontbijt mee wilde nemen knikte hij even " verder nog iets voor vanavond of morgen ? " Sprak die terwijl hij hem aan keek. zelf moest hij voor vanavond eten hebben en voor morgen. Hij zou in de winkel wel bedenken wat die voor zich zelf mee zou nemen, dat wist die namelijk nog niet. Misschien moet die de volgende keer maar lijstjes maken dat zou een heel stuk makkelijker zijn
|
|
Master of RPG
KAKAROTTO!
|
Post by Vegeta on Sept 20, 2015 12:13:01 GMT
Quintin Marconi
Het zou hem werkelijk niets schelen of ze at aks een zwijn of als een dame, hij zou toch niets hoeven betalen aangezien deze zaak van hem was. Maar hij verwachtte het toch al een beetje, dat ze niet heel erg moeilijk ging doen, en hij zei er ook niets op. " Die vriendinnen van jou zijn tamelijk irritant. Problemen, nee maar het was duidelijk dat ze mij nirt kozen voor jou voor de fun en de piñatas. Die ene meid was zelfs behoorlijk geschokt op het feit van dit." Hij wees even naar zijn litteken, maar bleef met een grijns zitten. " ik hoorde zelfs een van hun zeggen dat het beter was naar de linkerkant te kijken, want dan zou je niet afgeleid worden. Ze moeten echt oppassen met wat ze zeggen tegen iemand. Het was duidelijk dat hij recht voor zijn raap was, en totaal geen blad voor de mond had." Trouwens, wat rij je ?" Vroeg hij maar om de stilte te verbreken, puur omdat hij niet wist hoe anders een gesprek op te starten en deze meid leek niet echt op eenhoorns en Elfjes gesteld te zijn.
Shay Cormac
Hij keek nog even naar hem en knikte.' Hier heb je mijn lijstje. Maar als je snel bent hebben ze waarschijnlijk alles nog bij de kassa staan." Hij haalde zijn boodschappen lijstje nu uit zijn zak en stak het naar hen uit en wachtte tot hij het over had genomen. Hij zag nu het meisje van eerder weer uit de supermarkt komen en werd nu eigenlijk iets wat meer dan nieuwsgierig, aangezien het geluid van het telefoontje duidelijk zachter werd. Je zag zijn blik er ook onderzoekend naar kijken. " Bij nader inzien.. laat die koffiebroodjes maar zitten, ik ga zo wel even langs die crossainterie op de hoek. Ik kom later wel even langs voor de rest." Hij klikte nu zijn auto open en stapte in, en keek even naar de achterbank. Eigenlijk automatisch, normaal lag daar zijn Rifle maar nu niet meer." Spreek je later Brian." Sprak hij nog voor hij de deur sloot en begon te rijden, achter haar aan, en stopte toen zij stopte, alleen nog op een afstand. Waarom was hij ook zo verdomde nieuwsgierig ?
|
|