RPG soldier
I joined on January 1970, I am a proud Female and I've made 329 posts
|
Post by Meowz on Sept 29, 2015 15:04:06 GMT
Charlotte HallNaomi was ondertussen al weg en Shay vermeldde dat hij het eettentje ging opzoeken, Charlotte knikte er wat glimlachend bij terwijl ze wat naast de auto hing tegen haar werkbank aan. "Als ze je echt niet willen dan zeg maar dat ik je gestuurd hebt, wij sturen niet iedereen naar dat tentje toe dus dan zullen ze het wel begrijpen." zei ze wat grinnikend met een vlugge knipoog waarna ze weer onder de motorkap verdween. Ze had na een tijd al enkele onderdelen kunnen installeren, elke keer als ze nitro moest installeren ging het elke keer weer een stukje sneller gelukkig. Naomi HallZe merkte dat zijn telefoon ging waardoor ze netjes afwachtte, ze kreeg te horen dat hij voor haar ging kijken waarna hij met de telefoon tegen zijn oor wegliep. Ze keek hem wat nieuwsgierig na en probeerde natuurlijk af te luisteren, zo erg was ze wel... Maar kon er maar weinig van verstaan waardoor ze wat omdraaide en om haar heen keek. Haar handen stopte ze in haar broekzakken waarna ze de rode kat op een afstandje zag zitten, ze vond die beesten er altijd wel leuk uit zien. Ze zakte wat door haar knieën en stak haar hand wat uit waarna de rode kat met kleine voorzichtige stapjes naar haar toe kwam, ze voelde hoe de kat tegen haar hand kopjes gaf waardoor ze breed greens en de kat kleine kriebels over zn rugje gaf. Zó schuw was ie dus stiekem niet, of zij was gewoon stiekem een dierenfluisteraar. Sorry was tijdje even foetsie enzo.
|
|
Master of RPG
I joined on January 1970, I am a proud and I've made 2,714 posts
KAKAROTTO!
|
Post by Vegeta on Oct 2, 2015 8:55:39 GMT
Shay Cormac
Hij liep door terwijl hij in zijn ooghoek al de collega's van Brian spotte, in een normale burgerauto. De man van de twee was duidelijk aan her bellen terwijl beide hem in de gaten hielden waar hij werkelijk heen ging. Nog even en niet alleen zijn dekmantel ging eraan, maar ook die van Brian, als die kerels hem constant in de gaten bleven houden zoals ze dat nu deden. Hij liep ondanks de starende ogen rustig door naar het eettentje, waar hij bij binnenkomst al meer dan angstig aangekeken werd, maar toen hij de namen van de meiden vermeldde, serveerde ze hem toch, ondanks je zag dat de manager er niet al te blij mee was, en die hem met een semi quasi gezicht aankeek, en hem 'netjes' wees dat hij zijn broodje wel even in zou pakken door de reputatie die Shay had. Duidelijk was dat hij bang was dat Shay straks hen, en zijn klanten koud zou gaan leggen. Deze man kende duidelijk niet zijn werkwijze, Shay legde alleen mensen om die het waard waren, of mensen die de wereld toch niet zou missen. Niet bepaald onschuldige burgers. Hij rekende af en liep nu naar buiten, en opende het folie terwijl hij even een hap van zijn broodje nam. " Smaakt goed." Sprak hij wat zachter al wel hard op terwijl hij langzaam maar zeker zijn weg vervolgde in de richting van de garage terug, terwijl de leuke collega's van Brian net zou eigenwijs waren hem gewoon op hun manier onopvallend te volgen. Al had Shay ze uiteraard nog in de gaten.
Quintin Marconi
Hij keek naar haar en knikte op haar vraag. " Ja al sinds ik eigenlijk nog niet eens mocht. Was 13 toen mijn vader mij voor het eerst in zijn audi liet rond crossen." Hij grijnsde even een beetje, dat waren leuke herinneringen, maar veel over zijn achtergrond zou hij niet los gaan laten, hij was nogal gesloten en voorzichtig op dat gebied, hij kon moeilijk ook zeggen wat zijn vader bijvoorbeeld voor de kost deed, en dus ook hij. Hij wist namelijk ook nog niet of hij deze meid kon vertrouwen, hij kende haar nauwelijks, en dat maakte het vertrouwen toch enigszins iets minder dan het misschien zou moeten.
|
|
RPG soldier
I joined on January 1970, I am a proud Female and I've made 322 posts
|
Post by vadrouille on Oct 26, 2015 12:51:53 GMT
Brian Rustig liep hij met het lijstje al bellend naar zin laptop waar hij de bestanden van de voorraad opende en op het papiertje schreef wat hij nog in het magazijn zat en wat het zou kosten. Wat er niet op stond zocht hij op wat het zou kosten en zetten er bij wat het haar zou kosten en hoelang het zou duren tot het bin en was als hij het voor 6 uur zou bestellen. Hij ronden zijn telefoon gesprek af en liep terug naar haar en reikte haar het papiertje weer aan " ik hoop dat je er wat mee kan. Dit zijn mijn prijzen " sprak die rustig
Lisa Ze luister de naar hem. " wauw dat ik dat had gemogen van mijn ouders " sprak die en keek hem aan " maar ja een meisje die van auto's houd in plaats van barbies en poppen " sprak ze glimlachend en keek hem aan. Ze zou nu niet door vragen. Het was aan hem wat hij de eerste keer wilde vertellen of niet.
|
|
Master of RPG
KAKAROTTO!
|
Post by Vegeta on Oct 27, 2015 9:40:51 GMT
Quintin Marconi
Hij lachte kort en grijnsde toen licht naar haar." Doet me denken aan mijn kleine zusje. " sprak hij rustig en keek haar aan." Die is Net 5 jaar geworden en goeft niets te weten van Barbies en alles wat vrouwelijk is. Ze speelt met lego en met mijn oude racebaan. Dus heel bekend." De grijns bleef even liggen terwijl hij door at en naar buiten keek waar zich wat maten van hem begonnen te verzamelen, het begon al tegen 2 uur te lopen en vaak waren zij en zijn team altijd 10x te vroeg, om een beerje bij te kleppen en om de meeste aandacht te trekken bij binnenkomende racers. Ze waren een van de beste in de stad vroeger, al was dat flink veranderd toen andere teams hun opmars begonnen te maken, en ze wisten nog niet dat het nog wel eens flink kon gaan veranderen. Hij keek nu weer terug naar haar en knikte." Vind je het leuk zo mijn boys even te ontmoeten en onze auto's? Zal er niet om liegen maar sinds de opkomst van andere teams zijn wij niet langer de beste maar wij wáren wel de beste. "
|
|
RPG soldier
|
Post by vadrouille on Oct 27, 2015 9:54:16 GMT
Lisa hij sprak dat hem dit aan zijn zusje deed herinneren en.glimlachte even. ze keek eventjes naar buiten toen zich daar een paar mensen samen voegde. ze richte zich weer op hem en hoorde hem niet veel later vragen of ze het leuk zou vinden zijn jongens en de autos te ontmoeten wat haar deed grijnzen " natuurlijk graag zwlfs " sprak ze en hoorde hem spreken dat ze vroeger de beste waren " ik vind dat er tegenwoordig veel broekjes mee rijden. de races vroege vond ik mooier. toen ging het om snelheid en wat onder de kap lag. nu lijkt het wel of het ook om uiterlijk van de auto gaat " sprak ze en keek hem aan
|
|
Master of RPG
KAKAROTTO!
|
Post by Vegeta on Oct 27, 2015 23:17:42 GMT
ik voeg ze even samen, dat is makkelijker en sneller, aangezien het toch een tweeling is Naam: Jacob and Evie Frye ( Jacob is op zijn engels uitgesproken ! ) Leeftijd: 24 jaar ( Evie is om precies te zijn 4 min ouder. ) Geslacht: jacob is een man en Evie een Vrouw Foto/uiterlijk: Rijd in welke auto? ( merk + Type+ Evt. Foto ) : de tweeling rijden beide in dezelfde auto's. Ze rijden in de Transam Firebird uit 1977. ( www.vintagecartalk.com/wp-content/uploads/2014/01/pontiac_firebird-trans-am-1977-79_r6.jpg ) Extra; ze komen uit Engeland, en zijn beide leiders van The rooks. ------------------------------------------------ Jacob en Evie Frye De tweeling zat momenteel in dezelfde auto een beetje door de stad te toeren. Jacob achter het stuur, en Evie ernaast, het was in hun zicht een normale vertoning aangezien Jacob tussen hun twee de doener was, En evie vaak meer in de boeken zat, en alles een stuk rustiger aanpakte. Ze ruimde dan ook meer dan eens de rommel van haar broertje op. Ze waren net een paar dagen hier, in Engeland waren ze iets te berucht geworden, en zagen hier nog volledige vrije kans, al wist Evie wel degelijk dat de politie hier ook wel oog zou gaan krijgen van de beruchte "Frye Twins". Jacob sloeg een straat in en daar parkeerde ze de auto ook en liepen zo een eetcafe in. Hun kledingstijl was toch van beide duidelijk apart, beide droegen Gothic kleding, victoriaans om precies te zijn. Jacob met een tophat en toch duidelijk makkelijk zittende kleding, terwijl Evie duidelijk wel om haar uiterlijk gaf. Ze liepen rustig naar een tafeltje waar ze nu ook gingen zitten. Quintin Marconi Hij at nu even eerst rustig zijn broodje even op voor hij weer antwoord gaf. " klopt." Was het eerste wat van zijn lippen kwam." Die Mclaren van mij word ook door al die nieuwelingen met hun maserati's en Lamborghini en dergelijke uitgelachen. Maar geloof me als ik zeg dat een on-opgevoerde MClaren 10 jaar geleden de snelste auto was die er op dat moment bestond. En laat staan dus nu die van mij, die wel degelijk wat Tuning onder de kap heeft zitten." Gij grijnsde even en zwaaide even naar een van de jongens die nu naar hen zwaaide en volgde even met zijn ogen nu het stel dat binnen kwam zetten, waar je duidelijk aan Quintin zag dat hij hun nu al niet mocht, of nou ja hij vond het nu al rare figuren.
|
|
RPG soldier
|
Post by vadrouille on Oct 28, 2015 21:59:52 GMT
Lisa Rustig begon zij zelf ook aan haar salade. Toen hij wat van zijn broodje had gegeten en die uiteindelijk op was, begon hij weer te spreken. Rustig luisterde ze naar hem terwijl ze rustig door at. " Die nieuwe dingen, wat onder de moterkap licht deugt wel redelijk. "Sprak ze en nam een slok an haar water en zag hoe je even zwaaide naar een van de jongens en toen je blik even richte op een stel wat net binnen kwam. Rustgi richtte ze zijn blik weer op hem en keek hem aan " Maar toch die oudere auto's die blijven het mooist. De vorige generatie racers weten wat races is. Die hebben Race Wars allemaal al tig keer gereden. De helft kan er nu alleen nog maar van dromen hoe het zou zijn als ze een keer mee mogen rijden "Sprak ze. Ja zei was er daar ook 1 van maar met die Mazda van haar ging ze dat nooit halen, ze had het geld gewoon niet om dat ding bij de top te krijgen. En ja de gek die haar wilde sponsoren had ze nog niet gevonden. even ging ze met haar hand door haar haar en ging wat onderuit zitten. eigenlijk moest ze vanavond weer rijden, ze had alleen geen zin omdat ze wist dat het een verloren zaak zou zijn. ja het zou ervaring zijn maar ook weer 200.- minder en dat kon ze nu eigenlijk niet missen. Ze zou wel alleen gaan kijken.
|
|
Master of RPG
KAKAROTTO!
|
Post by Vegeta on Oct 28, 2015 22:12:17 GMT
Quintin Marconi
Hij richtte nu zijn blik weer tot haar en luisterde aandachtig terwijl hij nu knikte." Klopt. Nu heb ik Race wars nog maar 1 keer mee gereden moet ik eerlijk bekennen dua tig keer is voor mij niet van toepassing. De grijns keerde weer terug op zijn gezicht, en die grijns kreeg je niet snel zoals hij nu keek, het was niet de normale, arrogante grijns die er rondom zijn lippen lag. Nee nu mag het meer een vrolijke grijns, en het was duidelijk dat hij haar wel mocht. Maar in zijn ogen eas ze niet het onderwereld type wat hij was, dus hij zou gaan proberen haar er ook niet mee in te slepen, zoals hij en zijn familie leefde. " wil je nog iets te drinken ofzo ? Of zullen we de jongens buiten daar eens gedag zeggen ? Rn als je wilt mag je het gegrom van de Mclaren wel uitproberen. Ben wel benieuwd hoe je rijd. "
|
|
RPG soldier
|
Post by vadrouille on Oct 28, 2015 22:20:54 GMT
Lisa Rustig at ze haar salade op terwijl ze naar hem luisterde. Hij sprak dat hij Race wars zelf nog maar 1 keer had gereden en dat dus die tig keer voor hem niet van toepassing was. Even deed het haar glimlagen " ik ben 1 van die personen die er van droomt daar ooit te rijden "Sprak ze en dronk haar glas leeg " Maar ja mijn Mazda " Sprak ze en keek hem even aan " Maak er maar eerder een 100 seconde car van dan een 10 seconde car " Sprak ze en hoorde je vragen of ze nog wat drinken wilde of dat ze buiten even tegen de jongens gedag wilde zeggen. Even keek ze op haar horloge. Niet dat ze weg wilde of zo, maar gewoon om te weten hoe laat het was. Hij ging door en sprak dat als ze wilde hij wel in zijn Mclaren mocht rijden. Hij wilde wel eens zien hoe ze reed. Even keek ze hem wat verbaast aan maar al gauw kwam er een grijns op haar gezicht te staan " Dat lijkt me te gek, graag " Sprak ze grijnzend
|
|
RPG soldier
|
Post by Meowz on Oct 28, 2015 22:49:27 GMT
Naomi Hall
Ze aaide de kat nog 1 keer over zn hoofdje voordat ze opstond en het papiertje van Brian overnam. Ze bekeek het papiertje wat, ze hoorde haar mobiel gaan en graaide deze gauw uit haar broekzak. Het was een smsje met enkel een adres en enkele cijfers. Ze drukte het smsje weg en stopte 'm weer terug in haar broekzak waarna ze wat knikte naar Brian. "Doe maar alles wat je nu op voorraad hebt, voor de rest bel ik wel even rond." zei ze en telde nog alles bij elkaar op. Het briefje gaf ze weer terug en ze liep naar de auto toe om wat meer geld te halen. Ze deed haar auto open en graaide onder de stoel wat geld uit de zak en liep tellend terug naar Brians garage. Zodra ze het geld precies bij elkaar had wachtte ze tot Brian met de onderdelen kwam, het overige geld stopte ze even snel in haar broekzak.
Charlotte Hall
Charlotte was in de tussentijd eigenlijk continu met de wagen van Shay bezig, het liep allemaal vlotjes en ze was misschien zelfs voor op haar planning. Ze neuriede wat mee met de muziek op de radio en pakte ondertussen een aantal telefoontjes op. Het was voor haar geen rare dag, meer een dag zoals het altijd ging; Naomi die voor haar op pad was, Naomi die rare afspraken had, nieuwe klanten, veel wagens om aan te werken. Nee, niks bijzonders. (Waahh geen inspi verder sorry xd)
|
|
Master of RPG
KAKAROTTO!
|
Post by Vegeta on Oct 28, 2015 22:52:56 GMT
Quintin Marconi
Hij stak zijn vinger nu even ip naar dr serveerster die er liep en stond op, tenslotte was de zaak van hemzelf en niet van een ander dus betalen hoefde niet. " laten we gaan dan." Sprak hij en zag de jongens buiten nu duidelijk grappen maken over de firebird die er stond, en even keek hij naar de twee aan de tafel waar de vrouw duidelijk de man op een of andere manier aan de tafel probeerde te houden rn wist direct al van wie dus de auto was." Let trouwens niet al te veel op iedereen. Sommige hebben niet bepaald respect voor oude oldtimers, of langzamere auto's. Vertel maar niet dat je in een Mazda rijd, of je word lang en breed uitgelachen. Verzin een leuke auto, maar wel een die je kan onthouden, dn zeg dat je mazda een zaken auto ofzo is." Informeerde hij haar even en zei meer het eerste om de man aan de tafel, en hij zei het duidelijk harder dan de rest, maar momenteel had hij ook geen zin aan knokpartijen, en de man aan de tafel leek er duidelijk meer dan eens toe in staat om een partijtje te gaan knokken. Hij deed zijn eigen jack weer aan, en keek nu rustig naar buiten terwijl hij nu op haar wachtte om hem te volgen naar buiten voor hij ook daadwerkelijk naar de deur liep, al wachtte hij wel op antwoord op zijn woorden, voor hij echt de deur open deed en naar buiten liep.
Shay Cormac
Hij liep nu door en klopte nu ook even op de zijkant van de garage voor hij nu naar binnen liep bij hen en net het laatste stukje brood in zijn mond stopte en op at. " Goede tip." Sprak hij als allereerste en leunde nu tegen de zijkant aan terwijl hij vanaf een afstand bleef kijken naar haar, naar hoe ze bezig was. Hij lette eigenlijk op alles en kwam nu ook langzaam dichterbij gewandeld en stopte er vlak naast. " en de mensen kenden jullie gelukkig, want ook daar wouden ze me bijna niet serveren. Echt soms denk ik wat ik he misgedaan met al die mensen waar ik niet kan afrekenen of simpel een broodje mag bestellen. "Hij zuchtte even en krek even naar zijn auto." Ik heb geen lucht buks meer op de achterbank, en de sniper is ook foetsie. Ome agent vond het leuk om ze mee te nemen. " hij zou er verder nu niets meer op zeggen eigenlijk, ergens waren zijn laatste woorden al riskant maar ja ome agent kon zo veel dingen zijn in agenten dan, niet speciaal de FBI.
|
|
RPG soldier
|
Post by Meowz on Oct 29, 2015 17:48:21 GMT
Charlotte Hall
Ze keek even opzij voorbij de auto toen ze geklop hoorde, al gauw zag ze dat het Shay was waardoor ze zich al gauw weer focuste op haar werk. Ze lachte zachtjes toen hij zei dat het een goede tip was, knikte haar hoofd er wat bij. Hij vertelde dat het gelukkig was dat de meiden hen kenden, ze grinnikte er zachtjes om. "Verre familie van ons, kan ook niet anders." zei ze zachtjes. "Je bent niet de eerste, ehh.. crimineel zegmaar die bij hen binnenloopt en klant is bij ons. Ze zijn het wel gewend maar blijven voorzichtig." zei ze vrij neutraal met een lichte schouderophaal. Ze keek naar hem in haar ooghoeken toen hij begon over een lichtbuks, en een sniper.. Ze besloot er geen verder commentaar op te geven, hij was niet de enigste die wapens in z'n auto had/heeft liggen. Toen hij het over ene ome agent had begon ze te lachen. "Jaaa.. Die agenten hebben het er niet zo op nee." zei ze zachtjes lachend en ging nu wat rechtop staan, veegde haar handen even af aan een doek. "Zelfverdediging wordt schijnbaar niet meer gesteund.. Niet dat wij ons aan de regeltjes houden.." zei ze grinnikend, zowel Naomi als Charlotte hadden vaak wel iets van een wapen bij voor de zekerheid. Misschien een beetje illegaal maar ach. Ze pakte een paar spullen en ging nu in de auto zitten om de laatste paar grote dingen te installeren. "Maar ondanks alles wel van je broodje genoten?" zei ze met een kleine glimlach terwijl ze wat door het open raampje naar buiten de auto keek naar hem.
|
|
Master of RPG
KAKAROTTO!
|
Post by Vegeta on Oct 29, 2015 22:12:22 GMT
Shay Cormac
Hij keek rustig naar hoe ze bezig was en sloeg nu even zijn handen over elkaar heen. Ze noemde hem een crimineel, maar hij vond zichzelf dat dus totaal niet, en daarom zei hij er ook net zo hard wat op terug. " Maar ik ben geen crimineel. Ik heb de wereld een voordeel gedaan. Ik heb eigenhandig de meest beruchtte bende opgerold, die ook al een paar jaar eerder in Dublin berucht was." Hij haalde zijn schouders kort op. " ik heb niets fout gedaan. Hun verraadde mij, en dat pik ik niet. Dus ja." Hij stopte er nu ook maar over, echt veel was er niet over te zeggen, hij was onschuldig, klaar. En niemand die er wat anders van kon maken in zijn ogen. Hij luisterde nu rustig verder naar haar terwijl hij toch het meeste scherp in de gaten hield met wat ze deed. Stiekem was zijn Clio een beetje zijn kindje, en daar mocht je niets verkeerds aan doen. Ze vroeg nu naar het broodje en hij knikte ook overduidelijk." Het was heerlijk. Ook fijn eens wat door de keel te hebben vandaag nadat ik vanmorgen al geweigerd was bij de supermarkt. Cassiere dacht dat ik de winkel overviel. Enige was ik deed was mijn pinpas uit mijn portomonnee halen..." hij schudde even zijn hoofd en haalde nu zijn sleutelbos tevoorschijn, waar aan ook zijn portomonnee hing, en ook een echt lijkend pistooltje. " snap niet waarom maar toch. Hoeveel moest jij zo hebben trouwens? Ik moet denk nog even langs de pinautomaat als het meer dan 150,- is. "
|
|