RPG soldier
I joined on January 1970, I am a proud Female and I've made 322 posts
|
Post by vadrouille on Sept 20, 2015 12:23:23 GMT
Lisa Toen de serveerster kwam bestelde ze een tonijn salade en hoorde hoe hij begon over haar vriendinnen en begon een beetje rood aan te lopen van schaamte " Ik weet pas sinds vanmorgen dat ik een date had, niet eens met wie " Bekende ze eerlijk " Ik zal het ongetwijfeld bewust of onbewust vaak over je hebben gehad "S prak ze en keek hem aan en nam nog een slok van haar water toen hij begon over het litteken " ik heb geleerd, en daar leef ik ook echt naar. Dat je mensen niet moet beoordelen over hun uiterlijk maar hun innerlijk. Iedereen vind iets anders knap of aantrekkelijk "Sprak ze en keek hem aan. Kort daarna kwam de vraag wat ze reed. Even deed het haar glimlagen " Ik rij in een Grijze Mazda rx 8 " Sprak ze en keek door het raam naar buiten waar ze hem zag staan en wees er naar " Race wagen en prive wagen "Sprak de lachend.
Brian Hij hoorde hem spreke n dat als hij opschoot ze de boodschappen nog hadden staan. Hij knitke even en pakte het lijstje aan, en kort daarna sprak Shay dat hij de broodjes maar moest laten zitten en dat hij ergens anders wel even wat ging halen. Hij knikte even toen hij sprak dat hij de boodschappen later wel kwam halen en zag hoe hij toen weg reed. Rustig liep hij de winkel binnen en informeerde even bij de kassa waar inderdaad de boodschappen nog stondedn die ze nu even appart hielde. Rustig liep hij zelf naar binnen waar hij zijn boodschappen deed en toen alles betaalde. Rustig legde hij alles inde auto terwijl hij weer terug naar binnen liep waar hij het hoofd van de winkel wilde spreken. Even deden ze moeilijk maar toen hij zijn badge liet zien lieten ze hem er naartoe gaan. Rustig ging hij in gesprek met de hoofd van de winkel en kreeg het voor elkaar dat je hier weer gewoon mocht komen. Rustig verliet hij de winkel en reed naar huis
|
|
Master of RPG
I joined on January 1970, I am a proud and I've made 2,714 posts
KAKAROTTO!
|
Post by Vegeta on Sept 20, 2015 12:48:57 GMT
Quintin Marconi
Hij keek naar haar en grijnsde. " Toch wil het oog ook wat." Sprak hij op haar eerste woorden dat ze het innerlijk belangrijker vond." Je kunt dat nirt zeggen want een uiterlijk geeft toch de eerste indruk, en dat heeft het altijd gedaan." Hij grijnsde even een beetje en streek nu zijn zwarte plukken van zujn jasr een beetje naar achteren terwijl hij naar haar auto keek." Mm nu ben ik wel nieuwsgierig wat er onder de kap zit.. kan die op tegen die oranje duivel die ernaast staat?" Hij wees uiteraard naar zijn eigen Mclaren waar van de neus net zichtbaar was naast de hare aangezien hij erachter stond, en natuurlijk een stuk lager bij de grond lag. " normaal geen prive auto, dat is mijn geprijsde racer. Nog nooit verloren tot nu toe. Maar mijn zin om mijn auto op te halen vanmiddag als de race ook straks op deze locatie is, daar ben ik nogal te lui voor. " Hij had niets doorgegeven aan de Serveerster, dje wist precies wat hij altijd wou hebben, en het was altijd heel schaars iets anders. Altijd een broofje Fklet American met uitjes en Ei.
|
|
RPG soldier
I joined on January 1970, I am a proud Female and I've made 329 posts
|
Post by Meowz on Sept 20, 2015 13:19:06 GMT
Naomi & Charlotte Hall
Charlotte nam uiteindelijk maar enkele happen van haar broodje en wees naar achter toen. "Je banden liggen trouwens achter maar je gooit ze er zelf maar onder." zei ze wat geïrriteerd en nam een slok van haar drinken waarna ze haar gereedschap wat bij elkaar graaide. Naomi at haar broodje op en liep de garage in om haar banden te pakken, gelukkig stonden ze al opgestapeld op een steekwagentje dus ze hoefde ze alleen naar buiten te rijden. Eenmaal weer buiten kreeg ze een telefoontje die ze gefronst opnam, ze knikte enkel bij het opnemen en hing kort daarna weer op. Ze had totaal niet in de gaten gehad dat achtervolgd werd dus hield er eigenlijk ook geen rekening mee. "Char, heb je die onderdelen voor Neshibo al binnen?" vroeg ze rustig en Charlotte keek over haar schouder maar zei niks. "Char niet zo kijken, als ik ze die onderdelen niet geef dan vragen ze me nooit meer voor een klus." zei ze gefrustreerd naar Charlotte toe waarbij ze enkel met haar hoofd naar het rek knikte waar een doos stond. Gefrustreerd liep Naomi er heen en graaide deze van het rek af waarna de garage weer uit liep en er vlak voor haar een auto stopte. Ze gaf het pakketje door het geopende raam en kreeg daarbij een zak terug, ze keek er kort in en daarbij een klein papiertje wat even las en daarbij knikte. De auto scheurde uiteindelijk weer weg en ze propte het papiertje in haar kontzak. De zak geld propte ze altijd onder de stoel in haar auto, ze keek kort naar Charlotte die in de garage opening afkeurend met haar hoofd stond te schudden. "Ik ben wat drinken halen." zei ze wat chagrijnig en graaide enkele briefjes geld uit de zak en stopte deze in haar broekzak waarna ze de deur dichtgooide en de straat overstak. Ze keek wat om haar heen en zag verderop wel een auto staan die haar bekend voor kwam, echter kon ze niet goed zien wie er in zat waardoor ze wat gefronst naar de auto bleef kijken terwijl ze de straat over stak. Eenmaal aan de overkant kocht ze een flesje water en rekende de man af waarna ze nog wat over haar schouder keek richting de auto. Ze maakte aanstalten om de straat weer over te steken maar in plaats daarvan besloot ze richting de auto te lopen. Ze klopte op het raam en boog wat voorover waarna ze een arm op het dak van de auto legde. "Kan ik je helpen?" vroeg ze met opgetrokken wenkbrauw terwijl ze nog een beetje aan het zoeken was wie het precies was.
|
|
Master of RPG
KAKAROTTO!
|
Post by Vegeta on Sept 20, 2015 14:36:36 GMT
Shay Cormac
Hij zag nu vanaf de afstand hoe een doos de auto in ging, maar hij zag vrijwel wie het was, waardoor hij besloot niet de auto te volgen, en dacht vrijwel direct dat dit niet heel erg bijzonder was, en dat zijn 'jacht' hiermee al heel vlug geëindigd was. Hij wou dus ook eigenlijk net weg rijden van de plek waar hij momenteel stond, maar het meisje kwam alweer de winkel uitgelopen en stond nu bij hem, bij zijn auto. Hij werd niet herkent direct, daar was hij blij mee, dan kon hij misschien nog eens een normaal gesprek voeren zonder dat hij dingen zoals Moordenaar en onbetrouwbaar hoorde. Ze vroeg of ze kon helpen en hij dacht even na, hij kon moeilijk over zijn huidige 'jacht' beginnen, en dat dat telefoongesprek zijn aandacht had getrokken. " Nou, ik zoek eigenlijk naar een Garage. Mijn auto moet nodig een beurt hebben." Hij klopte even op het stuur van de Clio, en keek haar ook even rustig aan. Hij was niet echt in hrt besef dat hij bijna uit zijn terratorium was, en de FBI hem elk moment als hij verder ging in kon rekenen, opnieuw, maar geen haar op zijn hoofd die daar momenteel aan dacht.
|
|
RPG soldier
|
Post by Meowz on Sept 20, 2015 17:56:42 GMT
Naomi & Charlotte Hall
Ze trok verbaasd een wenkbrauw op toen hij aangaf dat hij naar een garage zocht, kort lachte ze er even om en zuchtte kort terwijl ze richting de plek wees waar haar auto ook stond. "Zie je die onderdelen-winkel daar, erlangs zit de garage ervan. Mijn zusje werkt daar, die kan vast wel tijd voor je maken." zei ze zachtjes lachend, ze kreeg nu pas in de gaten dat het Shay was. Zo af en toe zag ze hem wel op de races maar misschien herkende hij haar helemaal niet, waar ze ook niet versteld van stond. Ze ging weer recht staan en duwde zich van de auto af waarna ze de straat overstak terug naar de garage. Charlotte stond al een tijdje fronsend te kijken terwijl ze haar handen wat schoonmaakte en met enkel een knikje naar Naomi; wist ze al wat Charlotte wilde vragen. "Hij stond daar al een tijdje, vroeg of ik 'm kon helpen en schijnbaar zocht ie een garage dus. Succes." zei ze lachend, haar schouders ophalend waardoor Charlotte lachend haar hoofd schudde. "Ik heb ook niks te doen enzo." zei ze zuchtend, sarcastisch waarna ze in een auto stapte en deze even uit de garage reed zodat diegene z'n auto in de garage kon parkeren. Naomi nam rustig weer plaats op de motorkap van haar auto waarna ze haar flesje water opende en wat slokken eruit dronk.
|
|
Master of RPG
KAKAROTTO!
|
Post by Vegeta on Sept 20, 2015 18:46:50 GMT
Shay Cormac
Hij was er inmiddels mooi onderuit gekomen, en keek weer op de achterbank, een tic voor hem , want hij moest altijd de Rifle die er lag verbergen, maar nu had hij helemaal geen wapens in zijn wagen meer liggen, het mocht niet meer van de FBI, en hij baalde er wel van moest hij eerlijk zeggen, hij had in zijn ogen nu geen enkele manier on zichzelf te beschermen. Hij reed het kleine autootje nu rustig de garage in nadat zij de andere eruit had gereden en stapte uit , terwijl hij even zijn zwarte haar nu weer goed in een staart deed en even rond keek." Goedemiddag." Sprak hij rustig en sloot de deur." Voor ik begin te praten, zeg of je me wil of niet als klant." Het schoot er eigenlijk ook zo uit, maar hij zei het omdat hij al drie verschillende garages eerder binnen was geweest en na een dag zijn auto zonder dat er iets aan gedaan was. Ergens was dit dus een win win situatie als hun hem wel wouden helpen want de groene racekikker viel een beetje erg op.
|
|
RPG soldier
|
Post by Meowz on Sept 20, 2015 19:32:42 GMT
Naomi & Charlotte Hall
Charlotte stapte rustig uit de auto die ze weggezet had, de andere auto stond alweer in de garage en liep regelrecht naar het kleine wagentje toe waarna ze direct de motorkap opende. Het was zo te zien geen Clio zoals gewoonlijk, duidelijk te zien opgepimpt van zowel buiten als binnen. Hij stapte uit en Charlotte liep kalmpjes naar de zijkant van de auto waar ze even tegen haar werktafel aan leunde en beide de meiden de vraag kregen of ze hem wel als klant wilde. Charlotte keek gauw naar Naomi toe die enkel haar schouder ophaalde, het was immers Charlotte's garage dus zij mocht bepalen. "Ehm ja tuurlijk hoor. Ik ben altijd wel graag bezig dus hoe meer klanten hoe beter." zei ze schouderophalend en duwde zich van de werkbank af. "Ik ben Charlotte trouwens, noem me Char of Lotte of Lot. Whatever." zei ze met een kort lachje en vertrok weer richting de motorkap. "Dus, wat moet er allemaal gedaan worden?" vroeg ze daarna, terug naar zakelijk. "Misschien de kleur, dat felle valt wel lekker op ja." zei Naomi lachend, wat plagend bedoeld natuurlijk waarna ze nog wat slokken water nam en mooi op haar plekje bleef zitten. Ze bleef voor een moment op haar hoede, maar dat was ze vrijwel altijd wel met vreemden/nieuwe klanten bij de garage.
|
|
Master of RPG
KAKAROTTO!
|
Post by Vegeta on Sept 20, 2015 19:55:40 GMT
Shay Cormac
Hij keek even rustig naar haar met elke beweging die ze maakte, puur doordat zijn auto ook wel een beetje zijn kindje was, net zoals wapens dat voor hem waren. " Je bent de eerste die het zo bekijkt." Floepte er nu ook uit, hij was duidelijk een beetje ziek van alle mensen die het zo bekeken van de justitie zijn kant, van de kant van zijn daden. " Ik denk dat mijzelf voorstellen haast onnodig is, maar ik ben Shay, Shay Cormac. " Hij liep nu naar de motorkap toe en wees hier en daar een beetje." Hij heeft wat nieuwe speeltjes nodig, ik bedoel hij is snel, maar soms net niet snel genoeg om al die amerikaanse kracht bij te houden. Ik heb Nitro-Methan nodig. " hij keek even nasr de andere meid die nu een opmerking over de kleur maakte en knikte even." En dat. Het groene en het zwarte zou ik graag omgekeerd willen hebben. Ik ben dol op het groen, maar ja, het valt een beetje erg op.Ja andersom ook, voor je dat gast zeggen. Maar het komt wel mooier uit als het andersom doorloopt." Hij nam een beetje afstand en keek haar aan terwijl hij zijn handen even over elkaar deed." Denk je dat je het kan leveren?"
|
|
RPG soldier
|
Post by Meowz on Sept 20, 2015 20:55:35 GMT
Charlotte & Naomi Hall
Naomi hield hem goed in de gaten, gezien hij Charlotte vooral in de gaten hield. Charlotte lachte er wel om toen hij toe gaf dat ze de eerste was die het zo bekeek, ze haalde er opnieuw enkel haar schouder bij op. Beiden meiden keken hem aan toen hij zich voorstelde als Shay, ze keken elkaar even aan waarbij Naomi het woord nam. "Weten we wel hoor Shay." zei ze met een schuine grijns. "Zolang je maar niks bij ons flikt, zien we de rest wel door de vingers hoor." zei ze verder als teken dat ze hem niet zo gauw zouden oordelen het op het feit wat hij op zijn strafblad heeft staan. Charlotte kreeg aangewezen wat er allemaal moest gebeuren en bij het woord Nitro-Methan keek ze hem met opgetrokken wenkbrauw op. "Zit dat nog niet in deze racekever nee?" vroeg ze verbaasd en glimlachte daarna kort waarna ze van haar werkbank een lijst tevoorschijn haalde en even bladerde terwijl hij uitlegde hoe hij de kleuren wilde. "Ik weet niet wanneer je volgende race is maar de Nitro-Methan kan ik met een beetje doorwerken er vandaag nog wel in zetten, de verf kunnen we doen zodra je je auto een paar dagen kwijt kunt natuurlijk." zei ze bedenkend en tikte een paar keer met haar nagels op de werkbank. "Dus zeg het maar." sloot ze mee af en keek hem daarna aan waarna ze alvast wat dingetjes begon op te schrijven, zo onthield ze alles wat ze moest doen. Het briefje hing ze op het prikbord boven haar werkbank bij de rest en ging alvast bij de hefbrug staan. Als hij de Nitro er vandaag nog in wilde hebben verspilde ze liever geen enkele minuut.
|
|
Master of RPG
KAKAROTTO!
|
Post by Vegeta on Sept 21, 2015 3:05:11 GMT
Shay Cormac
Een kleine Grijns kwam kort op zijn gezicht." Ik doe niets tenzij ik verraden word. Het is zo simpel als dat." Sprak hij ook alsof dat de normaalste zaak van de wereld was. Ja zelfs nu was het in zijn stem te horen dat hij van geen kanten spijt had van wat hij allemaal had gedaan in zijn leven, en dat hij daadwerkelijk dacht dat hij de wereld een plezier had gedaan met alle dingen die hij had gedaan. Zijn ogen gingen vlot naar beide , voor hij zijn handen weer in een normale houding ging staan. " Nee het zit er nog niet in, en zelfs mijn teamgenoten maken er nogal een grote grap van. Maar ja dat krijg je als een man als ik, denk ik dan maar. Zelfs in de Macdonalds word ik soms nog geweigerd. " Even ging zijn maag nu ook te keer, en besefte dat hij nog niet had gegeten . Misschien dat hij dat zo eens moest gaan doen. Hij hoorde over hoe ze het aan ging pakken en knikte even. " Gooi eerst die flessen er maar in, ik ben vanavond eigenlijk nog van plan mee te doen aan de race, beetje een opwarming voor het echte werk begint. Dan ga ik ondertussen denk even een hapje eten zoeken hier in de omgeving, tenminste als ze me hier wel toe gaan laten, want zelfs mijn supermarkt mag ik buiten de stad gaan zoeken al." Het was duidelijk iets waar hij een hekel aan had, maar ja, laten we zeggen dat het de schuld van de media was, iedereen wist dat hij op de nominatie stond voor de doodstraf, maar vrijgelaten was volgens goed gedrag. Als mensen de waarheid wisten zouden ze waarschijnlijk anders piepen, protesteren zelfs, maar het was iets wat beter niet uit kon komen, zeker in het geval van Brian.
|
|
RPG soldier
|
Post by Meowz on Sept 21, 2015 18:43:34 GMT
Naomi & Charlotte Hall
De twee zusjes lachten even toen hij vertelde dat zijn teamgenoten er ook grappen over maakten, het was immers heel normaal als een racewagen Nitro erin had zitten. Maar dat hij geweigerd werd bij de McDonalds? Dan was het wel heel extreem ja. Charlotte knikte toen hij aangaf dat ze maar alvast aan de Nitro moest werken, de auto ging op de hefbrug omhoog zodat ze er goed onder kon kijken. Beide hoorden hem zeggen dat hij in de tussentijd iets te eten ging halen waardoor ze elkaar even aankeken, beide wisten het veel op het nieuws kwam van zijn daden. "Je kunt het proberen maar ben bang dat ze je ook in deze buurt kennen." begon Naomi mee waardoor Charlotte even onder de auto vandaan kwam en in de garage opening tegen de deurpost aan hing. "En als het je niet lukt dan hebben we hier altijd nog broodjes liggen toch?" zei ze schouderophalend. Naomi was ondertussen van de motorkap van haar auto af gekomen. "Oh Naomi, kun je trouwens even wat onderdelen voor me kopen? Ik moet morgen een auto af hebben en kom wat te kort." vroeg Charlotte gauw tussendoor en gaf een lijstje af aan Naomi die knikte en alvast richting d'r auto liep. Ze wist al meteen iemand die die spullen wel zou hebben, waardoor ze even glimlachte. "Tis een rustige buurt trouwens, als je echt iets lekkers wilt eten moet je naar dat eettentje gaan hier paar straten vandaan." begon ze verder tegen Shay terwijl ze het lijstje opvouwde. "Misschien wilt Charlotte wel mee, voor het geval dat ze je weigeren." zei ze zachtjes grinnikend terwijl ze in haar auto stapte, startte en kalmpjes wegreed. Charlotte rolde wat met haar ogen, een flauwe glimlach op haar gezicht waarna ze wat gereedschap in haar broekzak propte maar de auto op de hefbrug liet zakken om nog wat onder de motorkap te kijken. Naomi reed ondertussen terug de stad in waar ze netjes parkeerde voor een andere garage, bij het zien er van moest ze al wat glimlachen. Ze graaide wat geld uit de zak onder haar stoel en hield het lijstje in haar hand waarna ze uit de auto stapte. De wagen ging op slot en ze vervolgde haar weg richting de garage waar ze eventjes rond keek maar zo snel niemand zag. "Halloo? Iemand?" vroeg ze wat rond terwijl ze een beetje bij de deuropening bleef staan.
|
|
RPG soldier
|
Post by vadrouille on Sept 21, 2015 19:14:53 GMT
Lisa Olsson Hij sprak dat het oog ook wat wilde, ja tuurlijk daar had hij gelijk in. Maar als je je goed voelde bij iemand, waarom zou zo iemand er dan ook nog eens perfect uit moeten zien. Niet veel later ging hij weer door over de auto's. Hij vroeg zich af wat er onder haar moter zat en of ze de auto er naast bij kon houden. Daarna ging hij verder dat dit eigenlij alleen zijn race wagen was, maar als de locatie voor de race toch hier was waarom zou hij dan zijn auto eerst inruilen voor zijn prive auto. Ook daar had hij wel een punt " Ik race nog niet zo lang met deze auto "Sprak ze en keek hem aan " eigenlijk race ik zelf ook nog helemaal niet zo lang. Ik werk al heel lang met auto's en kom al jaren bij de races maar ik moet mijn 10de wedstrijd nog rijden "Sprak ze en keek hem aan " maar ja garages betalen niet mega ggoed, dus heb ik niet heel veel geld voor mijn auto. Dus duurt het nog wel een tijdje ben ik bang tot ik tegen de top zal gaan kunnen rijden "Sprak ze en keek hem aan. Ja de top daar wilde ze komen. Ze hoefte echt niet inde top 100 te staan, maar het leek haar zo gaaf om tegen die racers te rijden.
Brian Toen hij thuis was gekomen met de boodschappen, stapte hij met de tassen uit en liep naar binnen. Rustig zetten hij de boodschappen voor Shay in de tas in de koelkast en zijn eigen uitgepakt, waarna hij zich gelijk om ging kleden. Hij was nog maar weer net beneden toen hij een deur dicht hoorde slaan en een stem hoorde. Hij liep naar de deur waar hij zijn schoenen aan trok en naar buiten liep en een meisje zag staan " je laat me kat schrikken "Sprak die laggend, doelend op de dikke oranje kater die voor haar weg rende. Oke die kat was gewoon schuw naar vreemde toe. Hij keek haar afwachtend aan. Natuurlijk had hij het lijstje wel gezien maar hij kreeg vaak geen kopers van onderdelen zonder dat ze gelijk op hun auto moesten. laat staan van een andere garage. Maar dat laatste wist hij natuurlijk niet van haar
|
|
RPG soldier
|
Post by Meowz on Sept 21, 2015 21:10:15 GMT
Naomi Hall
Ze merkte even een rooie kat op die haar voorbij schoot waardoor ze haar wenkbrauwen optrok en niet veel later omhoog keek toen ze een stem hoorde. Ze glimlachte wat lachend en veegde haar haar achter haar oor waarna ze even stil was. Ze schoot daarna wat uit haar gedachten en hield het lijstje wat omhoog. "Oh juist. Sorry." zei ze wat lachend. "Mijn zusje werkt in de garage van Collins, andere kant van de stad, wat in het buitengebied enzo." legde ze ten eerste uit en besloot daarna maar wat tot zaken te komen. "In ieder geval, ze moet morgen een auto af hebben maar komt wat onderdelen te kort die niet op tijd geleverd zullen worden. Dus ehm ja, ik ben op pad gestuurd of je toevallig deze onderdelen voor ons. Gewoon voor de verkoopprijs die je wilt enzo." kwam ze tot conclusie en reikte het lijstje aan hem uit. "Ik ben Naomi trouwens." stelde ze zich nog gauw voor, waarna ze haar armen wat over elkaar kruiste. Het was ook niet echt gewoonlijk om bij een andere garage onderdelen te kopen voor hun eigen klant maar ze kon het altijd proberen. Waarom ze Brians garage had gekozen? Daar kon ze alleen maar als een klein kind om gaan zitten giechelen eerlijk gezegd.
|
|
Master of RPG
KAKAROTTO!
|
Post by Vegeta on Sept 22, 2015 8:04:28 GMT
Shay Cormac
Hij keek naar de dames en bleef zelf vrij droog kijken, alsof hij zijn hele gevoel voor Humor keijt geraakt leek te hebben terwijl hij nu afstand nam van zijn auto. Hij hoorde hun woorden en zuchtte even. " dat is de kracht van de Media helaas, ze maken het verhaal anders dan het is. Na mijn weten heb ik niets mis gedaan, ik heb de wereld van een gang afgeholpen zelfs, maar schijnbaar kan de wereld het zo niet zien, en zijn ze zo zielig als wat." Hij haalde zijn schouders op, en volgde even met zijn ogen Naomi, die nu vertrok en keek naar haar nu." In ieder geval zal ik je niet storen, en ga ik even naar dat eettentje wat jullie vermeldde. Kom ik later terug. " hij begon nu ook de garage langzaam uit te lopen terwijl nu de oh zo leuke collega's van Brian hem begonnen te bellen aangezien zowel zijn auto als zijn telefoon signaal buiten het gebied waren waar hij mocht komen, en ze wouden weten of hij er iets van af wist, voor ze Shay wel even een bezoekje zouden brengen. Zeker omdat hij nu verder uit zijn gebied ging om naar dat eettentje te lopen.
Quintin Marconi
Hij luisterde naar haar en je zag duidelijk dat hij haar wel mocht, over hoe ze praatte, het deed hem denken aan zichzelf. " Helaas niet. " sprak hij ovet hrt feit dat garages niet veel betaalde. Hij hoorde haar praten dat het nog wel een tijdje kon duren voor ze in de top reed en hoorde toch ergens een beetje een ondertoon dat ze dat wel heel graag wou. Hij dacht even na. Een goede monteur konden hun wel gebruiken, maar was ze te vertrouwen ? Zijn eigen garage was nou niet wat je zegt de meest normale garage,en er stonden ook meer bepantserde wagens voor zijn 'werk' dan anders. Hij zou deze meid eens in de gaten houden, dat was een ding dat hij nu al besloot. Goede monteurs waren schaars, en met haar attitude was ze duidelijk niet van plan snel haar droom te geven. Het eten werd nu rustig op de tafel gezet en hij keek haar aan." Wil je nog wat drinken hebben ? Ik betaal, of nou ja niemand betaald, aangezien dit mijn eigen zaak ik zoals ik al eerder zei. Wees niet zuinig van mijn kant."
|
|
RPG soldier
|
Post by vadrouille on Sept 23, 2015 20:52:20 GMT
Brian Hij hoorde hoe ze sprak dat ze onderdelen zoch voor een klant, en terwijl ze aan het vertellen was voelde hij zijn werk telefoon gaan. Fijn dat had hij weer. Hij haalde zijn telefoon uit zijn broekzak en zuchtte even toen hij zag wie het was " ik ga voor je kijken een momentje "Sprak die en pakte het lijstje aan en liep bij je weg en nam ook de telefoon op " met mij "sprak die en hoorde hoe zijn collega's vroegen of hij wist waar Shay was. " die ging wat eten. Elke supermarkt weigerd hem die jongen moet wel. we moeten hem iets meer vrijheid geven "Sprak die terwijl hij achter zijn laptop ging zitten met de lijst wat er nog in het magazijn lag en krabbelde op het lijste wat hij had liggen met de koste en wat hij niet had schreef die op hoeveel het koste om bij hem te bestellen.
Lisa Ze hoorde hem spreken dat er inderdaad weinig werk was in de garage en vouwde even haar handen in elkaar. Het eten werd gebracht en ze glimlachte even naar het meisje wat het bracht en hoorde de vraag of ze nog wat wilde drinken "Water alsjeblieft "Sprak ze en keek hem weer aan " race jij al lang " vroeg ze en keek hem aan. Ze had nu al veel over zich zelf verteld maar ze wist alleen van hem welke auto van hem was.
|
|