RPG soldier
I joined on January 1970, I am a proud Female and I've made 322 posts
|
Post by vadrouille on Jun 9, 2014 19:07:57 GMT
Kevin Doyle Hij hoorde haar spreken dat ze ook nog een slaapplaats moest vinden " nou dan zoeken we toch samen "sprak die rustig en keek naar haar. Hij zag hoe ze haar hand uti stak naar hem en zich voorstelde als Domenica. "Aaangenaam kennis te maken Domenica " sprak hij glimlachend en je begon te spreken over hoe je hier terecht was gekomen " Nee dat is inderdaad niet echt leuk " sprak die en keek naar je " ik ben hier gedumpt omdat ze niet geloven dat ik een tweelingbroer heb. Hijs crimineel, maar omdat ze mij dus niet geloven zit ik hier inplaats van hem. " Sprak die en keek je aan " Oneerlijke wereld daar buiten "s prak die
|
|
RPG soldier
I joined on January 1970, I am a proud Female and I've made 329 posts
|
Post by Meowz on Jun 9, 2014 19:11:42 GMT
Luca Elrich & Fanny Taylor
"Fanny volgensmij zitten er ook gewone mensen tussen of niet? Misschien moeten we naar ze toe gaan." begon Luca. Fanny keek over haar schouder en gromde duidelijk, ze keek daarna weer terug. "Dat ene meisje heeft een zus, zover ik kan zien zit er wel iets van wolf in maar ik vertrouw het niet." zei ze zachtjes met een kleine grom onder haar stem en keek dan met haar ogen wat gespleten naar de rest. Het was niet echt dat ze het kon zien maar 'voelen' klonk ook weer zo vreemd. "Dan hebben we nog de vampier, een of ander katachtige, een geest en nog een onschuldig mens." voegde ze nog toe maar Luca was ondertussen al onderweg naar het water, Fanny rolde met haar ogen. Luca begon dorst te krijgen door alle spanning en liep door de nieuwkomers heen naar het water en begon gierig te drinken. Fanny liep haar maar rustig achterna terwijl ze bleef rondkijken, het was alweer een tijd geleden dat er nieuwkomers zijn gekomen. Ze keek weer terug naar Luca. "Ben je klaar of wa?" vroeg ze simpel terwijl ze keek hoe Luca er simpel niet op reageerde.
|
|
Master of RPG
I joined on January 1970, I am a proud and I've made 2,714 posts
KAKAROTTO!
|
Post by Vegeta on Jun 9, 2014 19:42:35 GMT
Domenica Etriavelli
Ze keek naar hem en glimlachte.'' Goed plan.'' sprak ze rustig en knikte even voor een moment. Ze luisterde rustig naar wat hij te zeggen had en schrok er even van.'' jeetje.. Maar zoiets kun je toch na zitten in een register.. Ik bedoel, nu zit jij hier volledig op onschuldige voet vast, en heb je gewoon de kans morgen dood te zijn...'' sprak ze snel en keek hem aan'' oh nee, sorry.. ik wou niet.. Maar ik heb werkelijk dit eiland best wel vaak via het internet gezien, mensen betalen 5 euro per maand hiervoor om de wezens hier te bekijken.'' Ze slikte even en keek naar hem.'' Ik wou je niet bang maken of überhaupt dit zeggen, oh nee, ik houd mijn mond maar eens.
|
|
RPG soldier
I joined on January 1970, I am a proud Female and I've made 322 posts
|
Post by vadrouille on Jun 9, 2014 20:04:13 GMT
Kevin DOyle Hij hoorde hoe ze sprak dat ze dat allemaal na konden zoeken en begon daarna een of ander gruwel verhaal te vertellen over hbet eiland en schudde even lachend zijn hoofd " geen zorgen, ik ben niet snel bang te krijgen "s prak die en keek naar je "Dat met mij en mijn broer is een lang verhaal "Sprak die en keek je aan " beetje ingewikkeld allemaal " Sprak die rustig en keek naar je " maar meen je dat nou, mensen die 5 euro betalen per maand om hier wezens te kijken ? " Vroeg die wat ongeloofwaardig aan je " Dan ben je naar mijn idee wel erg zielig bezig, een beetje no life weet je wel "Sprak die en keek naar je
|
|
Master of RPG
KAKAROTTO!
|
Post by Vegeta on Jun 9, 2014 20:12:58 GMT
Domenica Etriavelli
Ze keek naar hem en zuchtte even voor een moment.'' Gelukkig maar.'' Sprak ze terwijl ze onbewust dwars doo een boom nu heen wandelde, en daarna stopte en hem aan keek.'' Maar dat is wel zo, echt, mijn vriendin en haar ouders betaalde 5 euro per maand om hier wezens te kijken, zeker omdat hier de uit eenlopende wezens woonde, zei ze.'' Sprak ze rustig en keek hem aan.'' en sommige betallen zelfs 10 euro, en dan krijg je er nog een tijdschrift bij, echt belachelijk. Wij zijn dus in feite entertainment voor de rest van de wereld nu.''
|
|
RPG soldier
I joined on January 1970, I am a proud Female and I've made 338 posts
|
Post by Gotenks on Jun 9, 2014 22:28:54 GMT
Erik Lehnsherr
Erik glimlacht even lichtjes wanneer de katachtige geen belediging in zijn woorden had genomen, geduldig wacht hij tot er meer kwam en uiteraard tot hij uitgesproken was. 'Het is mijn genoegen om kennis met u te maken, ik moet eerlijk zeggen dat in mijn leven ik nog nooit een Kahjit ben tegen gekomen en ik kan u toch wel verzekeren dat ik al een tijdje meeloop. Ik kan u daarom ook met meer dan zekerheid vertellen dat niet elk wezen dierlijk is of dierlijke trekjes heeft. Dus voor u me weer wilt beschuldigen van het uitroeien van uw ras wees er dan echt zeker van dat ik daadwerkelijk menselijk ben hmm' zei hij kalm voor Monir wegliep, Erik loopt dan een andere kant uit dan Monir maar voor hij doorloopt draait hij zich nog even om. 'Oh mijn naam is Erik Lehnsherr' zei hij nog en dan door loopt. Hij merkte al wel op dat er steeds meer met een ziel op het eiland kwamen dus had hij tenminste voor even nog voedsel, toch moest hij wel voorzichtig zijn want wie weet hoe lang hij hier nog zou zitten.
Aria Winchester
Aria knuffelde haar zus terug en keek toen ook verder over het eiland heen, waar ze ook de meerdere wezens spotte, maar er zat ook nog een mens tussen net zoals haar zus. Aria kon echter niet ruiken wat Erik nou exact was en datzelfde gold voor Monir, maar bij die laatste kon ze niet veel anders bij bedenken dan kat met wat extra, ja daar kom je ver mee. 'Hoe kunnen ze dit doen' vroeg ze en dan de camera's spot 'en waarom hangen er camera's. Is dit een of andere show voor ze, zijn wij een soort van entertainment in een mismakelijke show' vroeg ze duidelijk niet blij met de situatie waarin zij met haar zus in beland waren. Maar ze was daarentegen wel weer blij dat ze haar zus bij zich had.
|
|
Master of RPG
KAKAROTTO!
|
Post by Vegeta on Jun 9, 2014 22:48:39 GMT
Monir Rahkbari
Hij hoorde de woorden van deze man en draaide zich nu weer bij om hem zo goed als te volgen. Ondanks er al de hele tijd twee damen hen allen zaten te observeren, was het deze man die Monir zijn aandacht getrokken had, en vraag hem niet waarom. maa deze man.. Had iets.. Iets vreemds over zich heen. Voor een moment kon er bespeurt worden dat zijn eens bruine ogen echt rood werden, iets wat duidde op zijn andere knt. Hij kon er nu ook in veranderen, uiteraard, maar hij was liever de kant van de Khajit. Dat was prima zat.'' Ik wijs u erop dat u menselijk bent, meneer Erik.'' sprak hij rustig en keek hem aan.'' je bent Geen Khajit, dus je bent een mens, een mens met iets extra's sprak hij tegen hem en keek nu kort naar de dames, de ene trok door de geitenpoten wel degelijk zijn aandacht en hij keek er kort naar, al was hij momenteel in discussie met deze man en hij grijnsde een klein beetje terwijl hij zijn oren nu recht vooruit zette, maar zijn staart achter zich liet zwiepen.'' Volgende keer denk daar aan, alsjeblieft. Je bent misschien een soort wezen, maar je ziet er menselijk uit. Wie zegt dat er niemand van jou soort mijn volk hebben aangevallen, mijn moeder en vader hebben vermoord. Oh een van hen was een Demon. Voor jou informatie, maaar totaal niet menselijk. '' sprak hij en liep nu weg.'' Tot ziens, meneer Erik, en hopelijk ziet u mijn woorden in.'' Hij liep nu ook naar de waterrand en liep even tot zijn middel het water in, en liet zich even zakken, waarna hij weer overiend kwam, en zich even uitschudde. Ja hij zag er nu lettelrijk en figuurlijk uit als een verzopen kat, maar het was wel verfrissend geweest. Hij liep terug naar het zand, en ging op een matje zitten, een matje die hij zelf had gemaakt, en ging er in kleermakerszit op zitten, terwijl hij rustig begon met mediteren.
Luna Winchester
Ze keek naar haar zus en slikte even voor een moment en keek kort naar de mensen die hier stonden en was duidelijk momenteel niet helemaal op haar gemak momenteel, maar dat was aan haar hele houding af te lezen, al probeerde ze zich nog zo stoer mogelijk te houden. Ze keek nu ook naar de camera's en slikte even.'' Oh nee.. mam had me het er wel over verteld.. een een of andere show, op internet waar je voor betaalde.. Maar ik dacht altijd dat het een grapje was.. Zou dit dat eiland soms zijn?'' sprak ze en liep helemaal rustig terug naar haar zusje.'''Ik wil hier weg, ik wil terug naar huis, naar mijn vriendinnen, alles..'' sprak ze nu, en kroop een beetje angstig tegen haar zus, meer doordat ze wel de verhalen had gehoord.'' Ik ben hier morgen niet meer.. Mijn vriendinnen volgden de show, en alle mensen waren na 1 dag weg, dood. Ik dacht dat het nep was, maar nu geloof ik er niet zo meer in.''
|
|
RPG soldier
I joined on January 1970, I am a proud Female and I've made 338 posts
|
Post by Gotenks on Jun 9, 2014 23:41:27 GMT
Erik Lehnsherr
Erik stond stil wanneer Morin weer tegen hem begon te spreken waarop hij toch wel lichtjes begon te lachen, want wat was hij serieus. 'Oh dus iedereen die geen Khajit is moet automatisch een mens zijn, heeft u enig idee hoe belachelijk dat klinkt. Daarbij een mens met iets extra, is een mens met een extra zintuig of wellicht een mens die een speciaal wapen in zijn of haar bezit heeft, maar nog steeds menselijk is. Daarbij zoals ik u al eerder heb vertelt, maar ik probeer het op een andere manier. Ja ik ben er zeker van op de hoogte dat ik er menselijk uit zie, maar ik kan u verzekeren dat ik verreweg van menselijk ben. Daarbij u bent een Khajit, ik vertel u daarom ook niet dat u simpelweg een kat bent omdat u er toevallig uitziet als een kat. Oh daarbij betwijfel ik het ten zeerste dat ik of iemand van mijn familie ook maar wat te doen had met het uitroeien van uw soort. Ten eerste, wat ik ben is behoorlijk zeldzaam en ik ben ook de enige van mijn familie, ten tweede mijn familie zijn lang geleden overladen en ten derde zoals ik ook al eerder had benoemd ik ben uw soort nog nooit tegen gekomen en ik loop inmiddels al 978 jaar mee om exact te zijn, goedendag' zei hij zijn woorden en dit keer was hij binnen een mum weg. Ergens verderop gaat hij zitten, en nee heus niet in de buurt van Morin anders had hij ook wel normaal kunnen lopen. Nee Erik was er niet amused door, door de woorden van Morin, hoe durft hij er woorden uit te gooien terwijl hij ook maar niks van Erik weet, over wie hij is of ook maar wat over zijn familie. Zijn ouders verloor hij al toen hij nog maar zes was en uiteindelijk leefde hij zelfs zijn pas geboren neefje uit, op dat moment was hij al 25. Ja hij leeft op zielen, maar hij heeft nog wel moraliteit, dus lang geleden had hij vrienden en het is 950 jaar geleden dat hij zelfs een vriendin had. Zij werd ouder, hij niet en meer hoef ik er niet over te vertellen. Dus moral van het verhaal, Morin mocht wel nadenken voor hij zijn woorden uitspuwde.
Aria Winchester
Aria luisterde naar haar zus en keek ergens ook wel verschrikt, al was ze uiteraard niet zwak te noemen maar net zoals haar zus dacht Aria ook dat dit eiland altijd maar een fabeltje bleek te zijn. 'Ik denk dat je gelijk hebt en dat dit inderdaad het eiland blijkt te zijn waar mam altijd over sprak, en ik wil hier dan ook niks liever dan weggaan' zei ze en haar zus in een omhelzing nam. 'Maar hey wij gaan dit wel overleven, ik zorg ervoor dat niemand je wat aan zal doen, maar we moeten altijd samen blijven' zei ze tegen haar zus. Nee als dit het eiland was was wegkomen niet makkelijk, maar ze liet haar zus ook absoluut niks overkomen, ze zal vechten voor haar zus.
|
|
RPG soldier
|
Post by Meowz on Jun 10, 2014 14:24:35 GMT
Luca was nog gierig aan het drinken, haar ogen ging naar haar ooghoeken waar ze uit het niets een katachtige uit het water zag komen. Luca had dit echter nog nooit eerder gezien en aangezien het totaal onverwachts kwam maakte ze een of ander geit-achtige schreeuw en maakte een sprongetje opzij/achteruit. Fanny stond rustig achter Luca om haar heen te kijken en schrok zelf ook van het nog nooit gehoorde geschreeuw. Terwijl Luca een sprongetje maakte, maakte zij er ook een maar bij de landing was ze bewust in haar formatie. De grote ogen van de wolf keken rond om te zien waar Luca van kon schrikken, ze merkte niks op en keek daarom naar de Faun die met grote verschrikte ogen naar de verzopen kat op het matje zat te staren. Fanny rolde duidelijk met haar wolfsogen en Luca keek daarna naar het grote beest langs haar, in Luca's ogen was eng en raar. "Sorry" fluisterde Luca zachtjes terwijl ze wat naar beneden keek en wat aan haar handen zat te friemelen. Fanny had nog moeite om úit haar formatie te gaan waardoor ze in haar gedachten zat te mompelen en daarom soms nog wat gromde. Ze bleef om haar heen kijken nu, ze had namelijk in principe 2 soort van vijanden in de buurt.
|
|
Master of RPG
KAKAROTTO!
|
Post by Vegeta on Jun 10, 2014 20:09:51 GMT
Minor Rahkbari
Hij had de woorden van Erik heus wel gehoord, maar ondanks hij zo'n vreselijk lang leven al had gehad, was het niet datgeen wat Minor kon boeien. Maar dat liet hij niet direct merken. Hij bleef rustig zitten op zijn kleedje en keek pas op toen hij een fluisterende stem hoorde, die hij exact hoorde en keek haar aan.'' Maakt Khajit niets uit.'' Sprak hij nu rustig, en nu wel in de derde persoon, omdat hij nu normaal met iemand praatte en schijnbaar kon hij dat niet als hij over serieuze dingen had. Hij keek naar haar en stond nu rustig op.'' Wat bent u, vraagt khajit zich af.'' sprak hij nu en keek haar aan.'' Jij bent niet menselijk, ziet Khajit.'' Hij bestudeerde haar een beetje, en merkte het geluid van een wolf op, althans zo hoorde het. maar eigenlijk was hij daar niet bang voor, het zou hem werkelijk een worst wezen ook.
Luna Winchester
Ze keek naar haar zus en slikte even, en keek nu toch met verschrikte ogen. Thuis had ze nooit voor lunch gedient, ondanks ze de enige mens tussen allemaal wezens was, nu zou ze zich voor haar zus graag opofferen.'' En als je honger hebt.. JE weet me te vinden.'' Sprak ze nu en keek haar een beetje aan.'' Nu kun je niet je normale ding doen, als hier zo weinig mensen zijn.. Dan ben ik maar het voedsel.'' Sprak ze toch enigszins een beetje angstig, maar tegelijk teleurgesteld, dat het nu zo moest zijn eigenlijk. Maar voor haar zus deed ze het, maar er was geen ander die aan haar lichaam kwam. nooit. Voor diegene zou ze vluchten, of proberen althans.
|
|
RPG soldier
|
Post by Meowz on Jun 11, 2014 12:17:43 GMT
Luca Elrich
Verschrikt keek ze op toen de Kahjit tegen haar begon te praten, althans zo noemde hij zichzelf. Voor haar was hij nogsteeds 'een kat'. Ze keek hoe hij haar bestudeerde en ze was in het begin nog even stil. "Eh. Ik ben Luca, een Faun. Half geit half mens. Dus ik ben wel degelijk mens, alleen me onderkant niet.." sprak ze zachtjes en keek wat naar haar voeten. In het begin dacht ze altijd dat ze normaal was zoals de andere mensen, alleen toen ze echt voor het eerst in de spiegel keek wat het al duidelijk dat het niet zo was. Hoe ze is ontstaan, geboren of gemaakt is een werkelijk raadsel. "En waarom kan jij eigenlijk praten." Vroeg ze daarna en zette wat passen naar hem toe waarna ze wat voorover boog en haar staart nieuwsgierig op en neer ging. Fanny besloot er maar eebij te gaan liggen, ze lag nog dichtbij Luca en hield haar duidelijk in de gaten. Het was nooit zeker of Luca zich uit vervelende situaties kon werken.
|
|
Master of RPG
KAKAROTTO!
|
Post by Vegeta on Jun 11, 2014 12:44:42 GMT
Morin Rahkbari
Hij keek naar haar voor een moment en zijn linker oor wipte even naar achteren bij het woord mens. Niet hetgeen wat hij momenteel wou horen, hij haatte ieder mens.'' Dat menselijke gedeelte zet dat uit jou hoofd, dat is beter volgens khajit.'' Sprak hij en ging nu weer zitten.'' Mensen moordde mijn volk uit, toen Khajit nog midden in de regenwouden van Brazilie, zoals de mensen het noemden, woonden.'' Als jij je vast houd aan het mens zijn, heeft khajit niets meer te zeggen.'' sprak hij enkel en keek naar haar voor een moment, maar zuchtte toen even.'' Dat je vertelt dat je een Faun bent, dat is wat khajit van je zal denken. Jij geen mens, jij beter.'' Sprak hij rustig en keek haar even aan.'' En Khajit kan praten. Waarom wij niet praten?"
|
|
RPG soldier
|
Post by Meowz on Jun 11, 2014 16:42:20 GMT
Luca Elrich
Ze keek met een verrast gezicht naar hem toen hij begon over de mensen, haar oren schoten in haar nek, niet van woede maar meer van bangheid toen hij zo over de mensheid praatte. Ze besloot er maar niet op in te gaan aangezien ze het wel fijn vond om deels mens te zijn, maar ze wist niet wat hij nou precies kon en besloot het niet uit te lokken. "Ehm.. Oke." zei ze zachtjes en friemelde weer wat aan haar handen en hing daarna weer wat achterover. "Omdat je op een.. kat-achtige lijkt.. Ik dacht dat die niet praatte.." zei ze verbaasd en flapperde een paar keer met haar oren uit verwarring. "Kun je trouwens uitleggen wat jij precies bent.. Ik ben een beetje verward.." zei ze nu zachtjes en besloot er ook maar bij te gaan zitten.
|
|
Master of RPG
KAKAROTTO!
|
Post by Vegeta on Jun 11, 2014 17:39:14 GMT
Monir Rahkbari
Hij keek naar haar en slikte even.'' wat Khajit precies is?'' sprak hij en keek haar aan.'' Khajit is Khajit.'' sprak hij niet begrijpend nu, en keek haar aan, terwijl zijn ogen kort rood kleurden en hij even zijn ogen sloot, omdat hij het zelf ook wel merkte. Het was bijna avond, en hij moest zich zometeen schuil gan houden voor de draak zichzelf los trok en iedereen hier in de fik stak. Hij slikte even en merkte dat zijn staart al zwart begon te kleuren, en er lichte schubben op te zien waren inmiddels. Hij stond nu op en knikte even naar haar.'' Excuseer Khajit, faun.'' sprak hij rustig en keek haar aan.'' Misschien spreekt Khajit jou later.'' Met die woorden rende hij weg nu eigenlijk weg, zoekend naar een grot om in te schuilen, voor de maan op kwam.
|
|
RPG soldier
|
Post by Meowz on Jun 13, 2014 15:59:03 GMT
Luca keek verward naar de Khajit, ze begreep nog steeds niet wat hij bedoelde en was dus grotendeels stil. Op het einde merkte ze enkele veranderen maar reageerde er niet anders op, iedereen hier op dit eiland was niet normaal dusja. "Ehm ja, tot later ofzo." zei ze zachtjes en keek hem wat na toen hij wegliep. Ze voelde een arm op haar schouder en keek even opzij, het was Fanny die schijnbaar weer uit haar formatie was gekomen en nu wat met haar arm op Luca's schouder steunde en de Khajit ook wat na keek. "Uitgekletst?" zei ze zachtjes lachend en Luca knikte een paar keer. "Weet je al iets meer?" vroeg Luca en Fanny schudde haar hoofd in teleurstelling. "Nope. Ik weet wel dat ik niet veel ga slapen vanavond met enkele vijanden om me heen. Kom, ik heb honger en ik wil niet dat die nieuwelingen onze voorraad vinden.." zei ze zachtjes en begon zelf terug richting de bosjes te lopen, Luca rende er wat achteraan. Sommige wezens hadden soort van 'dorpjes' opgericht wat dieper in het bos maar Fanny hield er van om zich af te zonderen, Luca deed daar blindelings aan mee aangezien Fanny de eerste was die haar opving. Samen liepen ze het bos in, hun hut kwam in zicht en Fanny klom uiteindelijk een boom in. In die boom hing een zak gemaakt van kleding waar hun voorraad met eten in zat. Ze haalde wat vlees en fruit eruit en gooide dit naar beneden zodat Luca het opving.
|
|