Master of RPG
I joined on January 1970, I am a proud and I've made 2,714 posts
KAKAROTTO!
|
Post by Vegeta on Jun 13, 2014 16:31:44 GMT
naam; Ariados Vom Ekerstein Leeftijd; 178 jaar Geslacht; Hengst/ man ras; Centaur Foto/uiterlijk; i62.tinypic.com/dfvyc3.pngExtra; In zijn 178 jaar heeft hij werkelijk niets anders gezien dan zijn kudde, waardoor alles vreemd voor hem is, zeker nu, maar hij was op ontdekkingstocht om te kijken wat voor rare wezens hen aanvielen, en toen hij in hun leefgebied banjerde, ja, je snapt het waarschijnlijk al. Ariados Vom Ekerstein Met een soort van trailer werd hij met een helicopter hier op het lang gezet, Doordat het al donker aan het worden was, was het makkelijk voor hem om te zien, zeker doordat zijn soort in de donkere bossen het meeste voor kwam. Zijn lichaam onder de tattoo's, niet vreemd voor zijn volk en elke tattoo straalde ook weer wat uit. Echter was hij bijna wapenloos. Ja hij had natuurlujk zijn massieve paardenlichaam wel, maar daar had je natuurlijk ook niet altijd wat aan. Tenminste niet in zijnn gebied waar hij normaal leefde. De klep werd open gegooid, en hij rende er direct uit, kijkend naar de helicopter die hem hier zojuist had afgeleverd.'' Kom naar beneden, wat of wie je ook bent, ik lust je rauw! De sterren en de maan zijn mijn getuige!'' sprk hij rustig en begon nu te steigeren, terwijl hij nu de helicopter nakeek, die nu met de soort trailer wegvloog, en hij rustig nu om zich heen keek, na nog even; '' lafaards!'' GEschreeuwd te hebben. Wat was dit en waar was hij? Hij begon te stappen in het zand, en hoorde verderop in de heuvels een akelig gegrom, dat het hele Eiland zou moeten overspoelen, en een vuurstoot, die hoog in de lucht reikte. Alles van dat werd mede mogelijk gemaakt door Monir, maar dat wist Ariados natuurlijk niet, en die liep verder, met zijn lijf statig, en keek rond naar materialen waar hij wapens van zou kunnen maken.
|
|
RPG soldier
I joined on January 1970, I am a proud Female and I've made 338 posts
|
Post by Gotenks on Jun 13, 2014 17:58:04 GMT
Erik Lehnsherr
Erik zat nog altijd op zijn plekje, nou ja nog altijd hij zat er nog maar net, dus het zou zeer vreemd zijn als hij nu al van zijn plek af ging, tenzij hij een zeer onrustig iemand was...Oh en als hij uiteraard ineens spontaan honger zou hebben, hij had echter al wel vlak voor zijn gevangenschap al een maaltijd gehad. Uiteindelijk zou hij toch een van de zielen hier op het eiland moeten kiezen, hij heeft wel misschien moraliteit, maar sterven...Nee dat is hij zeker niet van plan. Hij laat zijn blik dan even over het eiland heen gaan en uiteraard is zijn zicht, gehoor en reuk ook behoorlijk goed, dus hij zou iemand nog een aantal kilometers verder op kunnen spotten. Wanneer hij Morin voorbij ziet komen verderop houd hij zijn blik even op hem gefixeerd, maar draait dan zijn blik weg waarop hij zijn neus ophaalt. Op het hele vuurspektakel dat de lucht in schoot reageerde hij niet echt op, nee hij had het niet door dat die draak in feite die oh zo geweldige Morin was, maar het was niet de eerste draak die Erik in zijn leven had gezien. Ja dat lees je goed, hij heeft draken gezien maar geen Kahjits, nee dat was vreemd.
Aria Winchester
Aria keek haar zus even aan en haalde even een hand door haar haar heen, want hoe kon ze dit gaan doen. 'Hoe kan ik je om jou bloed vragen, we zijn nog nooit in zo'n rot situatie als nu beland. Maar daarbij anderen hier kan ik niet zomaar even randomly vragen, want dan denken ze waarschijnlijk dat ik niet goed bij mijn hoofd ben. Bijten kan ik ze ook niet zomaar omdat je weet dat mijn beet behoorlijk gevaarlijk kan zijn en dat je binnen een aantal uren dood ben tenzij ik ze iets van mijn bloed geef, moeten ze dat dan wel accepteren want ik wil ook geen doden op mijn geweten hebben' zei ze zacht tegen haar zus. Ja zelfs al waren er wat die haar zo ook wel konden horen, het was niet zo dat ze dit over het eiland wou gaan schreeuwen 'als het me lukt laat ik je geen voedsel zijn voor niemand niet, zelfs voor mij niet' vervolgde ze. Als ze een helikopter hoort en niet lang daarna geschreeuw, ziet ze ergens in de verte een man met een paarden lichaam. Ze had weleens over Centaurs gelezen maar ze had er nog nooit een in levende lijfe gezien.
|
|
Master of RPG
KAKAROTTO!
|
Post by Vegeta on Jun 13, 2014 18:31:13 GMT
Monir Rahkbari
Hij keek rustig naar zijn omgeving, terwijl hij stoom uitblies door zijn neus, en zijn stappen begon te zetten. Vriend of vijand, in deze vorm zou hij niemand herkennen, meer omdat hij zichzelf niet onder controle had, op geen manier. Hij gromde en zo liep hij verder, terwijl zijn massieve poten afdrukken in het zand achterlieten, die duidelijk niet van heet meeste normale wezen afkwamen. Hij gromde even, terwijl hij rook uitsnoof, wat verderop het gras vlam deed vatten, en hij keek er enkel na, maar hij zou de heetste vuren kunnen overleven, zelfs Lava. Hij zag verderop Erik zitten, zich alleen niet bewust dat dit erik nu was, en begon op hem af te lopen met aardige snelheid en gromde, hem aanziend voor het volgende hapje wat hij wou gaan veroberen, en sproiede ook een hele stral vuur in zijn richting, eigenlijk bedoeld hem te roosteren uiteraard. Om zijn nek ging een grote paarse ketting, de enige ketting, dat als je die van zijn nek verwijderde, je Enigszins Morin weer kon zien, of nou ja, hem kon bereiken. Maar je moest wel weten dat het een ketting was eigenlijk, anders zou je het eerder voor een of ander amulet aanzien, want het zat in feite vast op zijn huid.
Luna Winchester
Ze keek naar haar zus en slikte even. Ja hoe kon ze het eigenlijk zeggen. Ze luisterde verder en glimlachte even.'' Natuurlijk weer ik dat Aria, maar toch, je weet het niet. Ik wil gewoon niet dat ik jou verlies omdat je uitdroogt. Dan ben ik liever jou voedsel, dan dat ik zonder jou moet. Je kan me ook niet veranderen zodat ik dan veilig ben, en je kan me ook niet voor eeuwig beschermen, op een dag pakken ze mij.'' sprak ze duidelijk bezorgd, en haar dapperheid van op het vaste land was duidelijk toch weg, ook al was ze de enigste altijd in de familie die niets had, ook al had haar vader zo vaak op te drongen haar ook te veranderen door een van zijn vrienden zodat ze allemaal Hybrids waren. Hoe vaak ze ook beschermd werd door haar moeder, of haar zus, misschien was het beter dat ze ook allang een Hybrid was geweest, zeker in deze situatie. Ze had de Centaur of de helicopter niet eens opgemerkt, eigenlijk meer omdat ze nu met haarzelf in de knop zat. Met haar eigen angst, kun je beter zeggen.
|
|
RPG soldier
I joined on January 1970, I am a proud Female and I've made 329 posts
|
Post by Meowz on Jun 13, 2014 22:32:06 GMT
Luca Elrich & Fanny Taylor
Luca's ogen werden groot toen ze gegrom hoorde, gras in vlam zag gaan en schreeuwde naar Fanny. "FAANNYY KIJK UIT." Fanny keek verschrikt en omdat ze zo hoog zat merkte ze al gauw Monir op. Ze liet zich naar beneden glijden en duwde Luca hun hut in, ze wachtte rustig tot hij voorbij was gelopen en keek dan verbaasd naar het wezen. "Nou dit gaat interessant worden.." zei ze zachtjes en legde het eten op een groot blad in hun tent zodat ze het dadelijk zouden kunnen braden of zo. Luca daarintegen werd afgeleid door een wezen wat hun kant kwam oplopen, zover zij wist was het een Centaur, ze had ze maar een enkele keer gezien en was daarom verbaasd naar hem aan het kijken. Ze zette een paar stappen uit de tent en keek hem verwonderd aan. Ze was eindelijk niet meer de enigste die deels dier was, hij was iets aan het zoeken en ze besloot het maar gewoon te vragen. "Zoek je iets?" vroeg ze zachtjes terwijl ze nu nog op enige afstand stond en hoorde op de achtergrond het gegrom van Fanny die nog net niet in haar formatie was.
|
|
Master of RPG
KAKAROTTO!
|
Post by Vegeta on Jun 13, 2014 23:18:07 GMT
Ariados Vom Ekerstein
hij had wel door dat meerdere naar hem zaten te kijken, maaar natuurlijk zijn soort was Mythologisch, en wie kon er nou verwachten dat er toch een groep Centaurs leefde in de diepe bossen in Afrika. Hij hoorde een stem en keek haar aan, en boog even een beetje.'' Goedenavond Schone Faun. De sterren voorspellen mij dat U een mooie toekomst voor zich heeft.'' Sprak hij rustig en keek haar aan voor een moment.'' Ja ik zoek materialen om een wapen te creeren, en zo tenminste beveiligd te zijn, tegen aanvallen van wolven.''Sprak hij ustig tegen haar en hoorde gegrom, waardoor hij ook direct gealarmeerd was en zijn ogen in de richting van de sterren ging.'' Jupiter, steelpan, vertel mij wat het gevaar is.'' sprak hij naar boven maar keek direct weer om zich heen.'' De sterren zijn hier anders, hier kan ik niet op leven..'' sprak hij en nam een paar stappen naar links.'' Wat is dat gegrom schone faun?'' vroeg hij nu aan haar, omdat hij dat niet uit de sterren kon halen nu.
|
|
RPG soldier
|
Post by Meowz on Jun 14, 2014 0:03:14 GMT
Luca Elrich
Verbaasd en verrast keek ze naar de Centaur die ineens voorspelde dat ze een mooie toekomst tegemoet had, ze begon echter zachtjes te lachen. "Een mooie toekomst? Op dit eiland?" zei ze zachtjes en schudde haar hoofd wat in afkeuring. Hij had het over een wapen waar hij zich mee kon verdedigen, tegen wolven. Het laatste liet haar ogen even groot worden en ook Fanny had dit nu gehoord. Hij het over sterren en dergelijke, iets wat ze niet bepaald begreep. Hij vroeg daarna over het gegrom waardoor ze even slikte. 'Eh. Dat is mijn vriendin, Fanny. Ze heeft het niet zo op vreemden maar ze doet je verder niks.." zei ze zachtjes en het gegrom was ook niet meer te horen aangezien Fanny nu ook niet bepaald zin had in een gevecht. "Waarom zijn wolven jullie vijanden dan?" werd er gevraagd maar echter niet door Luca, Fanny kwam nu wat langs Luca staan met haar armen gekruist. Ook Luca was nu benieuwd naar het antwoord, haar oren flapperde een keer op en neer en nieuwsgierig keek ze weer naar de Centaur.
|
|
Master of RPG
KAKAROTTO!
|
Post by Vegeta on Jun 14, 2014 9:14:00 GMT
Ariados Vom Ekerstein
Hij keek naar haar en knikte.'' De sterren voorspellen veel goeds. Ze zijn een leidersweg voor ons Centaurs.'' Sprak hij rustig en keek haar aan terwijl hij daarna zijn blik kort naar de hemel richtte om de sterren te bekijken, en hij nam een paar stappen.'' Fanny he..'' sprak hij en keek naar de sterren voor een moment.'' De sterren vertellen mij dat ze te vertouwen is. En de sterren is hetgeen wat ik moet volgen.'' sprak hij rustig en keek naar Fanny die nu dichterbij kwam, en draaide zich enkel bij, waardoor een maanlicht op zijn kont kwam te schijnen en grote Klauwen tevoorschijn kwamen, die duidelijk nog vers waren, pas een paar dagen oud.'' wolven vielen mij aan, en zien ons als hun voedsel. Het waren weerwolven die mij aanvielen, nadat ik hun net mijn vertrouwen had geschonken.'' sprak hij rustig en keek hen aan, en draaide nu weer bij om hun ook weer aan te kijken.'' Centaur bloed en vlees schijnt zeer voedzaam te zijn. Maar het waren Mensen die mij van mijn volk scheidde door hen uit te roeien. De sterren hadden ons jarenlang geleid, maar dit had niemand voorspelt, zelfs de sterren niet. Die hadden enkel de komst van vreemde wezens voorspelt, evenals dat een van ons ooit in een benarde situatie zou gaan komen. De sterren hebben keer op keer gelijk.''
|
|
RPG soldier
|
Post by Gotenks on Jun 15, 2014 17:42:41 GMT
Erik Lehnsherr
Erik hoorde al het gestamp in de verte en waaarschijnlijk had iedereen die kon horen dat al wel gehoord, daar hoefde je echt geen zeer goed gehoor voor te hebben. Wanneer het gestamp ineens een heel stuk dichterbij komt draait hij zich om en springt hij weg voor hij geroostert zou worden. Ok Erik wist dus niet dat dit diezelfde rotkat was, maar als hij daar wel achterkwam dan kan ik je nu al vertellen dat dit niet echt een verandering was wat betreft in het goede boekje van Erik komen. 'Ik moet u vertellen dat mijn dag al niet geweldig begon en ik moet zeggen dat er geen enkele verandering in komt schijnbaar' zei hij vanuit een boom, maar in een flits daar ook alweer weg was. Erik springt dan onverwachts op Morin neer en jaagt de topjes van zijn vingers door diens huid heen, want verder kwam hij niet. De ogen van Erik waren inmiddels ook veranderd, naar heel licht blauw grijs, nog een paar tintjes lichter en ze zouden haast wit zijn.
Aria Winchester
Aria liet even een klein zuchtje vallen, nee uitdrogen wou ze ook zeker niet. Ze wist dat ze hartstikke oud kon worden maar nu was ze nog steeds maar een zeer jonge hybrid en in feite als je kijkt in mensen jaren had ze sowieso nog een heel leven voor zich. 'Misschien was het achteraf toch beter geweest dat je het geaccepteerd had om ook een hybrid te worden, ik weet dat je er niet achter staat, maar dan was je op zijn minst wat veiliger. Maar het blijft uiteraard nog altijd je eigen keuze en ik beloof je te beschermen tot mijn laatste adem' zei ze tegen haar zus. Aria draait zich echter geschrokken om als ze in de verte een draak hoort en volgens mij iemand die draak aanvalt, oh die vent is vast niet goed bij zijn hoofd.
|
|
Master of RPG
KAKAROTTO!
|
Post by Vegeta on Jun 15, 2014 17:44:48 GMT
naam; Skye Imorta Leeftijd; 28 Geslach'; Vrouw ras; Dovahkiin / Dragonborn Foto/uiterlijk; Extra; ff dit doorleen en verder klikken als je precies wil weten wat dit allemaal nu in houd; elderscrolls.wikia.com/wiki/Dragonborn_(Lore) Daarnaast heeft ze nog magische krachten. Eigenlijk is ze een Heks, maar met de extra gaves van de Dragonborn/ Dovahkiin.
|
|
Master of RPG
KAKAROTTO!
|
Post by Vegeta on Jun 15, 2014 18:21:46 GMT
Monir Rahkbari
Hij keek naar hem en terwijl zijn ogen kort zochten naar waar hij gebleven was, voelde hij hoe zijn huid licht werd doorboort, en gromde even luid, en draaide zijn kop bij, om zijn vuur over zijn rug heen te schieten, om hem eraf te krijgen. verstaan deed hij erik nauwelijks, ving niet veel op, Waardoor hij ook niet echt zou herkennen wie er werkelijk op zijn rug zat momenteel. Hij gromde flink, en snoof even terwijl er nog een paar bomen in de fik schoten en vogels opvlogen. Enkele camera's waren op hun gericht al waren er ook een aantal in de fik gevlogen door de vlammen die Monir nu uitstortte. Hij gromde weer, en begon nu zichzelf op de zijkant ter aarde te storten om op elke manier Erik nu van hem af te krijgen.
Luna Winchester
Ze keek naar haar zus en zuchtte.'' Je weet hoe vaak vader het aangeboden had. Maar mama wou het niet hebben. En ik leek er niets op in te brengen te hebben.'' Sprak ze en zuchtte even voor een moment en keek het eiland over.'' misschien kunnen we het hier nog regelen, als we tenminste een vriendelijke weerwolf tegen gaan komen..'' Sprak ze rustig en keek om zich heen, maar begon nu wel te lopen en hoorde en zag vlammen oprijzen in de hemel.'' Ik denk dat wij maar even een schuilplaats moeten zoeken, ver weg van die vlammen.. Ik weet niet wat het veroorzaakt, maar het is niet echt veilig om hier te blijven staan ben ik bang.'' Ze keek even naar de bomen die vlam aan het vatten waren, en je hoorde het knetteren van de vlmmen die nu rustig de bomen begonnen te verteren.'' Of moeten we blussen.. Voor het echt erg word,..''
|
|
RPG soldier
|
Post by Gotenks on Jun 15, 2014 19:23:45 GMT
naam; Tom Jekyll/Edward Hyde Leeftijd; onbekend Geslacht: Man ras; Onbekend Foto/uiterlijk; Jekyll Hyde Extra; Sinds Hyde in hem is ontwaakt heeft Jekyll niet meer echt een besef van tijd. Hij weet dan ook niet precies uit welk jaar hij komt of wat zijn exacte geboorte datum is. Hij vergeet ook alles van zo gauw Hyde het overneemt.
|
|
RPG soldier
|
Post by Meowz on Jun 15, 2014 19:42:09 GMT
Luca luisterde aandachtig naar het verhaal van de centaur, ze was best wel onder de indruk aangezien Luca's ras eigenlijk vrij simpel was.. Fanny daar in tegen was alleen maar benieuwd naar het antwoord van haar vraag. Zowel Luca als Fanny stonden verbaasd te kijken om het verhaal, hoe schijnbaar centaur vlees en bloed voedzaam was. Luca keek met grote ogen naar Fanny waarop zij alleen maar haar schouders ophaalde en zelf ook verbaasd terug keek. "Ik heb nog nooit Centaur op, ik eet namelijk alleen als ik mens ben. Niet in mijn transformatie, dus daar hoef je je geen zorgen om te maken." vertelde Fanny nu om hem gerust te stellen en kalmeerde nu zelf ook wel, hij was zo erg nog niet. "In ieder geval welkom." zei Fanny met een zwakke glimlach en draaide even om om onder de tent onder een hoop bladeren een speer tevoorschijn te halen. Ze draaide hem zo dat de speer haar kant op stond en richtte het andere eind de kant op van de Centaur. "Hier, zie dit maar als een welkomstcadeautje." zei ze zachtjes lachend waardoor Luca ook even greens. Ja Fanny kon wel aardig zijn, uiteindelijk.
|
|
Master of RPG
KAKAROTTO!
|
Post by Vegeta on Jun 15, 2014 20:06:13 GMT
Ariados vom Ekerstein
Hij keek naar de twee en hoorde wat Fanny zei, en stapte achteruit. ben jij? een wolf?'' sprak hij rustig en keek haar vrij doordringend aan, niet verder op hun woorden lettend, en keek naar de speer die hij aanpakte en er een beetje mee begon te richten en kort boog.'' Ik dank u zeer. Dat betekent zeker dat u niet bent zoals u soortgenoten.'' sprak hij rustig en keek haar aan terwijl hij even naar de vlammen keek, en zijn hoeven duidelijk meer op vluchten stonden momenteel.'' Die vlammen, waar komen ze vandaan..'' Sprak hij en hoorde grommen, en een soort schreeuw in de verte wat hij zeer vreemd vond, maar het scheen niet echt te helpen, wie er ook stond te schreeuwen, in een taal die hij niet kon verstaan, en hij richtte zijn blik tot de sterren en schudde zijn hoofd.'' De sterren geven mij geen informatie hier, ik zit op de verkeerde plek.'' Zei hij meer tegen zichzelf dan tegen hem.
Skye Imora
Ze zat hier al goed een maand, toch degene die op dit eiland zaten hadden haar bijna niet gezien, zeker door de grot die zij wat uitgewoond. En het terrarium wat ze had gebouwd, nou ja simpelweg tevoorschijn had getoverd, zaten wat kikkers in, van mensen die haar hier aanspraken en haar verveelde, en als kikkers vielen ze haar niet lastig. Ze stond echter op toen ze gegrom hoorde en lachte even.'' Finally a dragon.'' Sprak ze rustig en liep de grot uit, en dat iemand met de draak vechten en rolde haar ogen even.'' Fool, fighting a dragon with clearly no experience.'' Sprak ze luid, kon haar het schelen dat hij het hoorde. Ze ging rustig er heen en ging voor de draak staan, en keek hem aan.'' Well Dragon, it's time to bend you to antoher will, with Dragonrend.'' Sprak ze rustig en keek naar hem terwijl ze de Thu'um duidelijk voor aan het bereiden was.'' JOORZAHFRUL!'' Schreeuwde ze naar de draak toe en een blauwig licht vloog recht over de draak heen, maar het was natuurlijk geen echte draak, en ze ontdekte al snel wat het echt was en begon even te lachen.'' So, you are fighting a Fake Dragon, But you are fighting A Kitty? I'm not going to waste my time on this. Sprak ze en begon alweer weg te lopen.
|
|
RPG soldier
|
Post by Meowz on Jun 16, 2014 10:26:47 GMT
Fanny negeerde de woorden van de centaur, over dat ze een wolf is, ze haalde echter haar schouders op. "Wanneer ik een wolf wil zijn kan ik die zijn ja. Ik gebruik echter alleen mijn transformatie in omstandigheden waar ik of eventueel Luca gevaar loopt." zei ze kalm en ze keken even naar de vlammen . Luca trapte de meeste vlammen uit en keek dan terug naar de centaur. "Oh dat was Monir, hij is een..." Luca moest even nadenken waardoor Fanny haar zin afmaakte. "Khajit. Je hoort er niet veel van maar het is een kat-achtige." zei Fanny rustig en liep daarna weer terug naar de tent, ze begon toch wel honger te krijgen en begon alvast met het vlees te spiesen en boven een klein vuurtje te hangen. Zo leefde ze nu al weken dus anders was ze eigenlijk al niet meer gewend. Luca keek eerst even naar Fanny en daarna terug naar de centaur. "Wat is jouw naam eigenlijk?" vroeg ze zachtjes en flapperde een keer met haar terwijl deze nu in haar nek schoten toen ze een blauwe flits zag en deze die draak achtige omhulde en ze hield haar handen even boven haar hoofd.
|
|
Master of RPG
KAKAROTTO!
|
Post by Vegeta on Jun 16, 2014 10:42:57 GMT
Ariados Vom Ekerstein
Hij keek naar hen en knikte even voor een moment.'' een Kat chtige? hoe kan die zulk vuur veroorzakeb? ik bedoel het is dan een kat neem ik aan.'' sprak hij rustig en schrok duidelijk van get licht waardoor hij niet direct antwoord gaf op haar vraag, maar direct naar achteren schoot, en zijn voorbenen even kort de lucht in gooide, al wel niet extreem hoog, en keek even de kant op waar het licht vandaan kwam, maar het leek alsof het nu over was, waardoor hj iets meer op zijn hoede stond, maar nu wel even naar haar keek.'' Wat was dat?'' vroeg hij zich als eerste af, maar besefde zich wel dat hij nog geen antwoord had gegeven op haar vraag.'' Excuseer mij overigens, de Sterren hebben mij Ariados vom Ekerstein genoemd. '' sprak hij nog rustig, maar keek haar daarbij niet aaan, zijn blik was naar de sterren gericht en naar de plek waar het blauwe licht vandaan was gekomen.
|
|