Master of RPG
I joined on January 1970, I am a proud and I've made 2,714 posts
KAKAROTTO!
|
Post by Vegeta on Jun 8, 2014 9:45:45 GMT
2014, een eiland ver buiten de havens van New york is het thuis voor de meest vreemde wezens die al jaren over onze aarde liepen. Zij waren vreemd, raar, maar het uitroeien hielp niets, ze leken alleen maar groter en sterker te worden. Daarom heeft de regering besloten al deze wezens te vagen, op transpot te zetten, en op een eialnd te kwakken, waar ze ze 24 uur per dag in de gaten houden via camera's die overal gestationeerd zijn.. Vampieren, Demonen, engelen, en noem het maar op, alles loopt hier rond, en het voedsel is meer dan schaars.. Want wie zich waagt, enkele mensen die het doen, worden vaak niet eens levend terug gezien..
Uitleg
Oke, dit is een nieuwe Variatie op de welbekende RPG abandoned Island, die op HT best een succes was, en op andere fora's. Je speelt een wezen, of dat nu menselijk is of niet, die gevangen is, of gevangen word en hier word afgedropt. Je mag hier al een tijdje wonen, je mag hier net komen, dat is volledig aan jezelf. Er zijn echter wel beperkingen opgesteld qua krachten. Vampieren rekenen wij NIET volgens de Twilight manier. alle andere vormen van Vampier mogen wel. Weerwolven mogen alle vormen. Verder zijn in feite alle wezens welkom, echter houd er rekening mee dat je geen god bent, en dat ook jij verwond kunt raken enz. Maar dat spreekt voor zich. Oh, voor de wijsneuzen, Centaurs, en alles met een iets wat dierlijk uiterlijk mogen dus ook in deze RPG. Je MAG er ook voor kiezen om een mens te spelen die naar dit eiland gaat. Misschien wel onschuldig of wat dan ook. Ook geld voor jou, eenmaal erin, kan je er niet meer uit. Enkel de vervoerders ( die een speciale chip in hun lichaam hebben) kunnen eruit en erin. echter.. voor iedereen belangrijk, ook deze mensen zijn heel moeilijk verslaanbaar.
Het eiland word overigens omgeven door 15 KM water, waardoor New york wel te zien is vanaf afstand. Echter, op 10 KM afstand van het eiland zit een gigantisch krachtveld, waardoor geen een wezen kan ontsnappen. Eenmaal erin, is niet eruit, zowel boven als onder water, als onder de grond.
Meedoen?
Even dit invullen
naam; Leeftijd; Geslacht ras; Foto/uiterlijk; Extra;
|
|
Master of RPG
KAKAROTTO!
|
Post by Vegeta on Jun 9, 2014 10:53:08 GMT
|
|
RPG soldier
I joined on January 1970, I am a proud Female and I've made 338 posts
|
Post by Gotenks on Jun 9, 2014 11:51:54 GMT
|
|
Master of RPG
KAKAROTTO!
|
Post by Vegeta on Jun 9, 2014 12:33:32 GMT
Monir Rahkbari
Hij was hier gisteren afgedropt en leek een van de eerste te zijn die hier was, althans zo dacht hij. Zijn oren spitsen zich rustig op zijn hoofd, terwijl zijn staart achter hem in de ronde zwiepte. Nee echt blij was hij niet dat hij hier was, zijn geboed was een stuk verkleint om te eleven, en die camera's.. verschrikkelijk. Hij was geen onderdeel van een dierentuin, en toch werd hij nu zo beschouwt. Hij sloot even zijn ogen, en concentreerde zich even volledig op het geluid. Hij moest nodig eten hebben, en aan dieren had dit eiland nog geen gebrek. Nog niet. Toen hij het geluid op had gepikt van een vogel begon hij te rennen met zijn zelfgemaakte speer, en gooide die recht door de vogel heen voor die überhaupt nog tijd had om op te vliegen. Hij at de vogel gewoon rauw op, in feite was hij natuurlijk gewoon een kat, alleen met een iets ander tintje, die vooral in de avond als de maan op was los kwam.
|
|
RPG soldier
|
Post by Gotenks on Jun 9, 2014 12:59:36 GMT
Erik Lehnsherr
Erik werd vervoerd in een zeer stevige en sterke kluis, want hem normaal vervoeren in een normale kooi ging niet werken en gewoon los op het schip, nee dat al helemaal niet. De verdoving die ze op hem hadden gebruikt had ook bijna geen effect op hem, ja het verzwakte hem wel maar hij was nog stees bij. Maar het gaf zijn kidnappers wel de kans om hem in deze kluis te krijgen waar hij nu in zat. Hij ramde continu tegen de deur op waardoor er deuken ontstonden maar de deur ging niet open. Dan word hij met kluis en al omhoog getakelt en blijkbaar ergens neergeplaatst, hij kon er niet zo uitmaken waar. Wanneer de deur van de kluis dan open gaat staat Erik binnen no time boven op de kluis waarop hij vervolgens 1 van de mannen aanvalt. Echter wanneer hij op het punt stond om zijn ziel te nemen werd hij weer beschoten met een reeks aan verdovingspijltjes. Erik zakte toen op de grond neer en keek de mannen furieus aan. 'Er komt een dag dat ik jullie hiervoor zal krijgen' zei hij met die woede in zijn stem.
|
|
Master of RPG
KAKAROTTO!
|
Post by Vegeta on Jun 9, 2014 14:05:00 GMT
naam; Luna Winchester Leeftijd; 24 Geslacht; vrouw ras; Mens Foto/uiterlijk; www.becauseiamfabulous.com/wp-content/uploads/natalie-dormer-hair-2014-.jpgExtra; Zij is hier heen gestuurd omdat haar hele familie bestaat uit wezens. Echter zij is de enige die niets bezit, toch zit ze hier nu met haar zusje. Monir Rahkbari Hij hoorde stemmen, en iets wat neer leek te klappen op de gornd, waardoor hij in een boom schoot en lenig door de boom begon te bewegen, en daar bleef zitten, op afstand aan het kijken naar de man die verderop was verschenen. Hij bleef zitten terwijl hij het restje van de vogel aan de kant gooide, en rustig bleef zitten waar hij nu zat, en zijn staart rustig bleef zwiepen, zonder dat hij het eigenlijk door had, terwijl zijn bruine ogen door de bladeren te zien waren, en uiteraard zijn staart die beneden aan het zwiepen was. Hij sprong nu uit de boom en liep dichterbij, en knipperde nog even met zijn ogen.'' Schreeuw wat je wilt, terug komen doen ze niet tenzij ze de volgende afleveren.'' Sprak hij tegen hem.'' Je kunt je het be1te voor bereiden op een lange gevangenschap.'' sprak hij nog en keek hoe ze vertrokken, en hoe in de verte alweer een nieuwe boot leek te naderen, waardoor hij zich even omkeerde.'' Ik ga denk ik maar eens een hut bouwen, nu het hir toch drukker word. Blijf in de avond uit mijn buurt, als je weet wat goed voor je is.'' Met die woorden liep hij langzaam weer richting de bomen. Luna Winchester Ze zat vastgebonden op een boot, ja Gewoon vastgebonden, terwijl ze in een soort kooi zat, alsof ze een of ander beest was. Ze had al uitgelegd dat ze gewoon een mens was, maar toen haar moeder vermoord werd, en kort daarna ook haar vader was er weinig meer te zeggen. Ze dachten dat zij ook een van hen was, al was zij niet degene die überhaupt de genen mee had genoemn, en nog gewoon menselijk was. Ze werd met kooi en al op het eiland gedropt, waar ze los werd gemaakt, maar de kooi kwam pas los, toen de mensen alweer in het water waren, en ze keek even om zich heen. Vervloekt, war ze nu ook mocht zijn.
|
|
RPG soldier
I joined on January 1970, I am a proud Female and I've made 329 posts
|
Post by Meowz on Jun 9, 2014 15:21:24 GMT
Naam: Luka Elrich Leeftijd: ehh 26 ofzo. Geslacht: Vrouw Ras: Faun Foto/uiterlijk: fc04.deviantart.net/fs71/i/2013/262/9/4/faun______or_maybe_____satyr_by_luka_deedo-d6mwifm.jpgExtra: Ze reisde het hele land door, deed het menselijk ras echter geen kwaad maar werd natuurlijk gewoon getransporteerd. Ze is wat voorzichtig en toch ook wat verlegen. Naam: Fanny Taylor Leeftijd: 25 Geslacht: Vrouw Ras: Weerwolf Foto/uiterlijk: Normaal; fc08.deviantart.net/fs71/i/2012/274/3/7/gutter_by_ozeanseelen-d5gh65x.jpgFormatie; i57.tinypic.com/28hgcww.pngExtra: kort lontje en was een van de eerste op het eiland. --------- Luca & FannyLuca en Fanny waren beide een van de eerste die hier op dit eiland gedropt werden. Zowel Luca als Fanny hoorden geluiden van de boot, geschreeuw van nieuwe bewoners op het eiland. Luca was wat terughoudend terwijl Fanny juist doodnormaal in haar mensenlichaam richting het kabaal. Luca volgde zoals gewoonlijk op een afstandje terwijl Fanny zich door de bosjes wurmde en uiteindelijk uitkwam bij een stel wezens. De een was inderdaad een vreemde en de andere zag eruit als een normaal iemand maar al snel rook Fanny dat dat duidelijk niet zo was. Ze bleef echter op een afstandje staan, zwijgend bekeek ze de nieuwe wezens. Er werd nog iemand gedropt, hierbij trokken zowel Fanny als Luca hun wenkbrauwen op aangezien ze er niet uitzag of rook naar een apart ras.
|
|
Master of RPG
KAKAROTTO!
|
Post by Vegeta on Jun 9, 2014 17:13:40 GMT
naam; Domenica Etriavelli Leeftijd; 18 / 34 Geslacht; vrouwelijk ras; Geest Foto/uiterlijk; www.hawtcelebs.com/wp-content/uploads/2013/11/sophie-turner-portraits-at-rome-film-festival-_1.jpgExtra; Ze kan dingen beheersen, in dingen veranderen, door muren heen, en voorwerpen. Overdag is ze gewoon zichtbaar als mens, in de avond is ze duidelijk doorzichtig. Echter ondanks ze al bijna goed 20 jaar dood is, wil ze niet geloven dat ze überhaupt dood is. Domenica Etriavelli Met een soort stofzuiger werd ze losgelaten op het eiland, en keek ze hen aan.'' Hoe durven jullie me op te zuigen!'' sprak ze en keek naar hen.'' Ik mag dan misschien sinds een aantal jaren vreemd zijn, maar ik ben niet vreemd, oke!'' sprak ze rustig en keek om zich heen, naar alle personen die hier ook allemaal al op het strand waren, mar daar ging ze zich nu niets van aan trekken. Ze liep nu gelijk door, nou ja liep, zr liet geen afdruk achter in het zand, en zweefde goed een paar centimeter van de gtond, terwijl ze boos verder liep , en tegen een boom aanleunde. Nou ja leunde, ze zat er nog een paar centimeter vaaf, ze was namelijk niet tastbaar, tenzij ze dat wou, maar daar moest ze nog steeds in oefenen.'' BASTARDO!'' schreeuwde ze even naar de mannen die haar af hadden gezet, maar nu weer vertrokken.
|
|
RPG soldier
I joined on January 1970, I am a proud Female and I've made 322 posts
|
Post by vadrouille on Jun 9, 2014 17:24:17 GMT
naam; Kevin Doyle Leeftijd; 23 Geslacht: Man ras; Mens Foto/uiterlijk; cdn04.cdn.justjared.com/wp-content/uploads/2014/01/applegate-critics/christina-applegate-james-marsden-critics-choice-movie-awards-2014-02.jpgExtra; x Kevin Doyle De reden dat hij naar het eiland moest was zo on eerlijk. Zijn tweeling broer was crimineel, en nu dachten ze hem te pakken te hebben. Helaas geloofde ze niet dat hij een tweeling broer had, en voor straf gooide ze hem levenslang op dit eiland. Hij werd half uit de boot gegooid en zijn tas kwam er achteraan. Hij raapte zijn tas op en keek de boot na. Fijn nu kon hij opdraaiden voor zijn broer. En hij had al niet zoon goede band met zijn broer dus dit vond hij echt vreeselijk. Hij streek door zijn haar en draaide zich om en begon te lopen. Hij kon moeilijk de rest van zijn leven hier aan wal blijven staan wachten.
|
|
Master of RPG
KAKAROTTO!
|
Post by Vegeta on Jun 9, 2014 17:39:50 GMT
Domenica Etraivelli
Ze keek rustig rond terwijl ze tegen de boom aan bleef staan, maar nu op de grond zakte en naar haar nagels keek.'' Ik haat dit. Ik ben toch niet raar?'' sprak ze en zuchtte ven voor een moment. e had al wel ontdekt dat ze in de meest uit een lopende dingen kon veranderen, op beheersen, maar dat was in haar ogen normaal, haar ouders konden ook in een hond veranderen, voor ze dood gingen. Tenminste, ze had de kisten de grond in zien gaan, en de auto gezien die zo extreem stuk was. Dat die gebeurtenis inmiddels 20 jaar geleden bijna was, wist ze ook niet, het leek gisteren. Ze zuchtte even voor een moment en tilde nu haar knieën op en legde haar armen er om heen, en bleef zo rustig zitten.
|
|
RPG soldier
|
Post by vadrouille on Jun 9, 2014 17:49:53 GMT
kevin Doyle hij slingerde zijn sporttas over zijn schouder, waarna hij verder liep. Hij slofte wat en schopte soms tegen een takje of steentje aan die op de grond lagen. Rustig slenterde hij verder. Waar moest hij nou vanacht slapen. Hij had snel wat spullen in gepakt toen ze aan de deur stonden, maar waarschijnlijk was het lang niet genoeg. Hij zuchtte even en liep door. Nee het zou slapen worden in een boom of zo, of misschien kon die ergens een hutje vinden die onbewoond was. Maar tot nu toe zag hij alleen nog maar bomen en bosjes, dus was de enige optie nog steeds in een boom slapen. Hij streek even over zijn gezicht waarna hij weer door slenterde
|
|
RPG soldier
|
Post by Gotenks on Jun 9, 2014 18:00:44 GMT
naam; Aria Winchester Leeftijd; 22 Geslacht: female ras; hybrid Foto/uiterlijk; Extra; Aria is het jonge zusje van Luna, net voor de zwangerschap van Aria was hun moeder al een werewolf en tijdens de zwangerschap werd hun moeder tot een hybrid gemaakt, waardoor Aria een geboren hybrid is. Erik Lehnsherr Erik kwam overeind en draait zich om wanneer iemand tegen hem begint te praten. Ok hij had veel in zijn leven gezien maar dit was geheel nieuw voor hem, Erik wist niet of hij deze katachtig iemand nou een schoteltje melk aan moest bieden of een glas pure whiskey. Hij staarde de Kahjit dan ook echter alleen maar wat aan eerst voor hij zijn mond open trok. 'Ik ben er toch zeker van dat ze dit niet kunnen maken, wat denken ze dat we zijn, wilde dieren om het menselijke ras te vermaken, uiteraard geen belediging tegenover u uiteraard' ja je kon vaak wel horen aan zijn spraak dat Erik niet uit deze tijd kwam en dat hij misschien net wat te lang onder een steen heeft gelegen en niet met de tijd is meegegaan in feite. Als deze katachtige hem dan waarschuwt over dat hij uit zijn buurt moest blijven als het donker word. 'Ik kan met zekerheid zeggen dat dat geen probleem zijn, maar ik dank u voor deze waarschuwing' zei hij heel beleefd. Nee het was niet zo dat Erik bang was spontaan, maar hij spotte geen ziel bij deze kat, die spotte hij echter wel bij de voor hem nieuwelingen die eraan kwamen. Aria Winchester Aria zat tegen haar kooi aan te beuken, want wat dachten ze wel, ze wou hier niet inzitten en daarbij was het niet dat ze iemand kwaad deed tenzij ze het echt zouden verdienen en die mensen die haar zus en haar hier hadden gedropt verdienden het meer dan zat. 'Kom terug hier rotzakken!' schreeuwt ze en dan naar haar zus kijkt. 'Luna waarom zijn we hier, en waarom hebben ze onze ouders vermoord, ik begrijp het niet waarom iemand dit kan doen' vroeg ze haar zus. Aria begreep het ook gewoon echt niet, ja ze kon erin komen als zij of haar zus twee moordlustige personen waren. Aria was misschien een hybrid maar moordlustig was ze zeker niet tenzij ze het verdienden zoals eerder genoemd.
|
|
Master of RPG
KAKAROTTO!
|
Post by Vegeta on Jun 9, 2014 18:19:56 GMT
Monir Rahkbari
Hij keek naar de man die nu wat tegen hem zei.'' Geen belediging genomen.'' spral hij nog even en stond nu toch even stil, en keek even om terwijl zijn oren even een beetje rond gingen, en hij nu rustig zijn staart omhoog deed.'' Ik weet hoe ik eruit zie, en ik vereker je dat de Khajit geen wilde dieren zijn. We zijn echter meer kat dan mens.'' sprak hij rustig en keek hem aan terwijl hij nu stil bleef staan.'' Sta mij toe mijzelf even voor te stellen. Ik Ben Minor Rahkbari, en ik ben een krijger van mijn volk. Al wel inmiddels de laatste doordat de mensen zoals jij ons hebben uitgeroeid.'' sprak hij, uitgaand dat hij gewoon een mens was, en keek nu naar de anderen.'' Dus speel heerlijk met je eigen volk, er lopen hier meerdere rond. Ik heb echter geen tijd om met de moordenaars van mijn ras te praten.'' Met die woorden liep hij rustig weg.
Luna Winchester
Ze hoorde een stem en keek even om, en slikte.'' Zus..'' sprak ze rustig en knuffelde haar nu toch even, omdat ze niet in dezelfde boot hadden gezeten.'' Ik weet het niet, maar ik weet volgens mij wel dat ik hier niet thuis hoor. een kat, een persoon die boven de grond zweeft, niet benadelend voor jou hoor zus, maar het lijkt alsof ik het enige menselijke wezen hier ben.'' Ze slikte even en schudde haar hoofd.'' ik wou dat ik alle vragen kon beantwoorden, ik wou dat ik het wist waarom ze onze ouders hebben vermoord, wij deden nooit geen mens kwaad en jullie namen alleen wat nodig was..'' sprak ze rustig en keek nu weer rustig het eiland over.
Domenica Etriavelli
Ze keek naar haar omgeving en keek naar een jongen die duidelijk naar iets zocht. Ze zuchtte even voor een moment, en stond op en liep naar hem toe.'' Zoek je soms iets?'' vroeg ze nu ook maar rustig.'' Verwacht geen supermarkt en wasserette, het lijkt erop dat we hier met zijn allen vast zitten.'' sprak ze eerlijk en keek hem aan, waarna ze ook even de andere bekeek.'' En zoals ik kan inschatten, wij heel snel voedsel zijn van al die mensen daar, want volgens mij zijn de meeste van die monsters die je op vreten zonder reden.'' ze slikte even voor een moment, want ook al zweefde ze boven de grond, ze geloofde nog steeds niet dat ze dood was.
|
|
RPG soldier
|
Post by vadrouille on Jun 9, 2014 18:55:51 GMT
Kevin Doyle Hij keek op toen iemand tegen hem begon te praten en zag een meisje voor zich staan die vroeg ofhij wat zocht. en dat hij hier echt geen suppermarkt of wasserette tegen zou komen. Hij fronste even en keek haar aan " Nee ik ben niet op zoek naar iets. Ik was meer aan het kijken of ik ergens een geschikte slaapplaats kon vinden voor de nacht "S prak die rustig " juist voor die vreemde wezens zoals je al zei "S prak hij en stak zijn hand naar je uit " Ik ben Kevin "Sprak hij en keek naar haar terwijlk hij rustig wachtte of ze hem zou begroeten door zijn hand te schudden, of het niet te doen en hem volkomen te negeren daar op.
|
|
Master of RPG
KAKAROTTO!
|
Post by Vegeta on Jun 9, 2014 19:01:09 GMT
Domenica Etriavelli
Ze keek naar hem en glimlachte even voor eeen moment. '' Een slaapplek is wel handig ja, die moet ik ook maar eens gaan zoeken.'' sprak ze rustig en glimlahte even. Echter toen hij zich voorstelde slikte ze even, en concentreerde ze zich op het tastbaar zijn. Laat mij alsjeblieft tastbaar zijn.. Ging er door haar gedachten heen, maar ze had de hand vast, en ze was tastbaar, het lukte.. mooi..'' Domenica Etriavelli'' Stelde ze zich rustig voor.'' Ik was hier eigenlijk ook alleen maar op vakantie en ze dumpen me hier op dit eiland neer.. Het is niet te geloven..''
|
|