Master of RPG
I joined on January 1970, I am a proud and I've made 2,714 posts
KAKAROTTO!
|
Post by Vegeta on Jul 4, 2014 21:14:59 GMT
Middle ages.. iedereen kent ze. Ridders, prinsessen, koningen en koninginnen.. Maar wat als de wereld bevolkt word door verschillende volkeren? en dat de draken, hetgeen wat normaal iets zou zijn om vbang voor te zijn, nu bestaat uit goede draken en slechte draken? Alles in mogelijk in de wereld van Enervion
Uitleg
In sommige opzichten lijkt deze RPG op de RPG '' Medieval Times'' Ehter gaan we op deze RPG veel meer in op het fantasie gebeuren. In alle Koninkrijken leven draken, goede en slechte, vuur water,ijs en aarde draken. We leven zoals eerder gezegd in 4 koninkrijken, die samen Enervion vormen. De Koninkrijken zijn:
Imono
Imono is het Koninkrijk der elven. De elven zijn wijs, groot ( over het algemeen liggen de lengtes al gauw tegen de twee meter aan) en zijn uitstekende helers, en beheersers van Magie. In Imono leven voornamelijk de Aarde draken, waarmee de elven in vrede leven, zover dat mogelijk is met de draken uiteraard. Ondanks ze wijs zijn, en veel met de natuur samen werken, hebben de inwoners van Imono nogal een hekel aan de mensen in Stonerock, door dat ze nooit weten wie ze voor hun hebben, en daarnaast vinden ze het rijden op draken iets wat nooit had mogen gebeuren. de koninklijke familie bestaat uit: Koning: Thranduil - Marloes Koningin: Prinsessen en Prinsen: ( Max 3 ongeacht geslacht) VOL Legolas - Cindy Yalathanil- Cindy Tauriel- Chantal
Stonerock
Het rijk der mensen. Ondanks het het rijk der mensen is, hebben de mensen meerdere wezens onder hun lopen. Vampieren, weerwolven, en andere wezens lopen onder hen. Bij Stonerock is het bekend dat er 7 draken rijders zijn, die alle 7 voor de vrijheid van Stonerock zullen strijden. De mensen uit Stonerock kunnen in feite met alle volkeren op schieten, al zijn de dwergen uit Cockarmon een licht gevoelig puntje. De koninklijke familie heeft een uitzondering op de wezens. Iemand uit de koninklijke familie kan bij de start geen wezen zijn. ( je kan uiteraard wel geturnd worden voor een vampier of dergelijke later in het spel, we gaan overigens uit van de transformatie uit The vampire diaries/ The originals) Tevens kunnen er in Cockarmon ook elven, dwergen en Mutants wonen. Echter of je altijd gemogen word, dat is een vraag. De koninklijke familie bestaat uit: Koning: Koningin: Prinsessen en Prinsen: ( Max 3 ongeacht geslacht)
Cockarom
Dit koninkrijk, wat bestaat uit bergen grotten en mijnen, word bewoond door de kleinste mensen uit Enervion, namelijk de dwergen. De dwergen, eigenwijs, koppig, en hartstikke trots op hun eigen bloed, zijn de enige die werkelijk een hekel hebben aan alle andere volkeren, ze vinden hun namelijk laag, en ongeschoold, en totaal niet belangrijk. Echter spelen ze het spelletje wel mee, want de dwergen staan, naast de elven, bekend om hun geweldige vakmanschap. Dus handel is in hun landje zeer belangrijk. Door de slechte lucht, en de stank is dit vooral het thuis van de Vuurdraken. zij leven in de toppen van de bergen, terwijl de dwergen eronder werken. Al is het thuis van iedere dwerg altijd in gevaar. Ze zijn nogal hebberig naar goud, en een draak is natuurlijk dol op goud. De koninklijke familie bestaat uit: Koning: Koningin: Prinsessen en Prinsen: ( Max 3 ongeacht geslacht)
Exsteria
Het uitschot van alle koninkrijken en tevens het kleinste koninkrijk van allemaal. Deze mensen die hier leven worden de mutanten genoemd. Je kan gewoon misvormd zijn, je kan half elf, half vampier zijn, of ga maar door. Alles wat niet thuis past in de koninkrijken hierboven ( ook hybrids) horen hier thuis. Eigenlijk hebben ze geen hekel aan de andere koninkrijken maar werden hierheen gestoord omdat ze niet begrepen werden, of verbannen uit hun eigen koninkrijk zonder enige aanleiding. In tegenstelling tot de andere koninkrijken, hebben ze hier geen koninklijke familie en enkel 1 leider, ongeacht man of vrouw, die hun leid. De leider is: En word gespeeld door:
Meedoen?
Dit even invullen en je kunt meedoen!;
Naam: Geslacht: leeftijd: Koninkrijk: Wezen/ras/mutatie: Foto/ Uiterlijk; Extra;
|
|
Master of RPG
KAKAROTTO!
|
Post by Vegeta on Jul 4, 2014 22:09:45 GMT
Naam: Skye Imorta Geslacht: vrouw Leeftijd: 24 Koninkrijk: Stonerock Wezen/ras/mutatie: Heks en Dovahkiin aka Dragonborn Foto/ Uiterlijk; Extra; ff dit doorleen en verder klikken als je precies wil weten wat dit allemaal nu in houd; elderscrolls.wikia.com/wiki/Dragonborn_(Lore)
|
|
RPG soldier
I joined on January 1970, I am a proud Female and I've made 338 posts
|
Post by Gotenks on Jul 5, 2014 16:01:22 GMT
Naam: Kili Geslacht: Man leeftijd: 108 Koninkrijk: Cockarom Wezen/ras/mutatie: Dwerg Foto/ Uiterlijk; Extra; Naam: Bofur Geslacht: Man leeftijd: 145 Koninkrijk: Cockarom Wezen/ras/mutatie: Dwerg Foto/ Uiterlijk; Extra;
|
|
RPG soldier
I joined on January 1970, I am a proud Female and I've made 329 posts
|
Post by Meowz on Jul 5, 2014 16:29:57 GMT
Naam: Nora Geslacht: Vrouw Leeftijd: 132 Koninkrijk: Exsteria Wezen/ras/mutatie: half elf / half vampier Foto/Uiterlijk: fc03.deviantart.net/fs71/f/2011/127/f/1/that_little_ugly_fairie_by_valentinakallias-d3fshw4.jpgExtra: Nora is het gevolg een vampier - elf liefde die helaas niet tot stand kon houden. Bij haar geboorte leefde vader en moeder gescheiden vanwege de verschillende koninkrijken. Moeder probeerde haar op te voeden maar zodra ze merkten dat ze elven oren kreeg en de rode ogen/tanden van een vampier was het duidelijk en werd ze bij Exsteria gedumpt. Ze is opgegroeid bij een soort weeshuis iets door een oudere dame die tijdens de eerste levensjaren van Nora overleed. Nora heeft, zover ze weet, geen krachten van de elven kant maar wel alles van de vampieren kant. Ze geloofd dat haar ouders nog steeds in leven zijn, maar of dat zo waar is weet ze niet want het bereiken van de andere rijken is voor haar een doodsvonnis.
|
|
Master of RPG
KAKAROTTO!
|
Post by Vegeta on Jul 5, 2014 16:31:47 GMT
Naam: Bombur Geslacht: man leeftijd: 108 Koninkrijk: Cockarom Wezen/ras/mutatie: Dwerg Foto/ Uiterlijk; Extra; Heeft iemand een kippenpootje? Naam: Tauriel Geslacht: vrouwelijk leeftijd: het leven ois voor een elf een zucht.. ze is over de honderden jaren oud, ze weet het zelf niet eens meer. Men gokt 657 jaar. Koninkrijk: Imono Wezen/ras/mutatie: Elf Foto/ Uiterlijk; Extra; Prinses
|
|
Master of RPG
I joined on January 1970, I am a proud Female and I've made 1,894 posts
|
Post by Cindy on Jul 6, 2014 8:58:22 GMT
Naam: Yalathanil Geslacht: Mannelijk leeftijd: 429 Koninkrijk: Imono Wezen/ras/mutatie: Elf Foto/ Uiterlijk; fc04.deviantart.net/fs71/f/2011/150/8/3/male_elf_by_emmil-d3hky5g.jpgExtra; Prins. Hij is toen hij klein was ontvoerd geweest door mensen en is daar dan ook de eerste 50 jaar van zijn lange leven opgegroeid, aangezien hij het zelf wel goed kon vinden met de mensen is hij daar ook af en toe te vinden onder de naam Jonathan, de naam die de mensen hem hadden gegeven.
|
|
Master of RPG
KAKAROTTO!
|
Post by Vegeta on Jul 6, 2014 9:06:01 GMT
Naam: Quenya Geslacht: vrouwelijk leeftijd: 345 Koninkrijk: Exsteria Wezen/ras/mutatie: Heks/ Half Elf Foto/ Uiterlijk; Extra; Quenya is de dochter van een elf, en de grote tovenaar Saruman, die vroeger op de landen had geleefd. Echter leefde Quenya altijd tussen de elfen en haar zwarte kap bedekte haar haren en oren, omdat zij niet de typische puntige oren had. Echter toen ze op een dag ontmaskert werd, werd zij verbannen uit het land der elven, nu zo'n 50 jaar geleden. -------------------------------------------------------------------------------------------- Skye Imorta De jonge vrouw liep rustig over de straten van van het dorp van Stonerock. Bewust van haar krachten en abiliteiten, was zij werkelijk een van de weinige die wel welkom was in Stonerock, terwijl iedereen wiist wat, en wie ze was. Niemand durfde echt tegen Skye in te gaan, omdat Skye, zoals je misschien op het eerste oog zou verwachten, niet bepaald een lieverdje was, en heel veel zich al hadden gewaagd aan haar, en als een amfibie terug gekeerd zijn, en nu een gelukkig leven hebben bij de sloot, net buiten het dorp. Maar door haar abiliteiten als Dragonborn was zij een gevreesde, maar toch gerespecteerde inwoner van het dorp, want zij was degene die door middel van Shouts de draken kon temmen, oproepen en zelfs verslaan. De ultieme Dragon slayer, zoals de mensen van de ongergrondse verzet altijd zeiden. Ze ging zitten bij de herberg, terwijl ze rustig een wijntje bestelde en haar benen over elkaar heen sloeg en zo bleef zitten. Ze sloeg de lange zwarte staart even naar achteren, en bleef zo zitten terwijl ze rustig om zich heen keek, zich afvragend hoe ze e dag vandaag eens door zou gaan brengen. Bombur Misschien niet verrassend voor de meeste dwergen, zat Bombur momenteel in de plaatselijke herberg te eten. Voor hem lag genoeg eten wat normaal drie mensen of drie dwergen kon voeden, maar het was iets wat Bombur eigenlijk al helemaal in zijn eentje op at. Hij pakte een poot van de hele kip die er op tafel lag, en begon er enthousiast aan te eten, terwijl hij rustig met zijn mond open overigens, begon te kauwen,en nog niet eens zijn mond leeg had, toen hij weer begon met een nieuwe hap van de kip te nemen, en ook wat van de kip in zijn lange baard begon te zitten. Toch trok hij zich er weinig van aan verder, en at hij rustig door, want er stond nog genoeg op tafel, van kaas tot aan kip. En ja, de kaas was niet netjes gesneden maar lag in volledige hompen op de tafel, zo at hij ze wel op. Tauriel Ze zat eigenlijk gedwongen op het kasteel, terwijl ze er liever buiten bezig was met haar boog in de hand. Maar haar ouders hadden haar opgedragen zich meer als een prinses te gedragen, in plaats van een soldaat of een burger. Ze zuchtte even terwijl ze nu op stond van de stoel waar ze op zat, en naar het raam liep. Buiten waren de elven soldaten aan het trainen in het gras, en hoe graag zij er ook bij wou zijn, mocht ze dat inmiddels al niet meer. Omdat haar vader enorm tegenstrijdig was, en zij misschien wat eigenwijs. Ze snoog, en pakte haar boog en pijlen en begon naar buiten te lopen.'' Prinses, u mag niet..'' Sprak een bediende die haar zag vertrekken en ze draaide zich om.'' het kan me niet schelen. Ik kan er niet tegen om te zien hoe anderen voor ons vechten. HEt is ook onze strijd!'' sprak ze tegen de bediende en liep nu zonder pardon naar buiten, het kasteel uit. Quenya Het was nu 50 jaar geleden dat ze was verbannen, maar ze miste haar eigen Koninkrijk nog altijd. Ze zat op de grond, nu in een hoekje aangezien Exsteria niet echt voor haar een huis had waar ze kon wonen, en dus liep ze eigenlijk altijd rond, met haar tentje, die ze nu opgezet had, en waar ze voor zat, met haar raaf op haar schouder die ze af en toe een besje voerde uit het bakje voor haar op de grond. Ze had in deze 50 jaar weinig contact gehad met mensen uit Imono, zelfs haar goede vriend, Yalathanil had ze in jaren niet meer gezien, en vroeg zich sterk af of hij wel van haar verbanning wist, dat zijn vader haar had verbannen uit het koninkrijk, en zij nu hier woonde. Ze nam de raaf nu rustig op haar hand en keek naar hem terwijl ze glimlachte.'' Jij bent de enige die mij respecteert, Mutanial.'' Sprak ze tegen het beest en gaf het nog een besje.'' Al praat je niet.'' Sprak ze glimlachend en keek op hoe de raaf nu naar de stok vloog, die naast de tent stond.
|
|
Master of RPG
|
Post by Cindy on Jul 6, 2014 9:40:16 GMT
Yalathanil
Hij zat ook in het kasteel, kijkend vanuit zijn kamer naar de soldaten die aan het trainen waren. Meestal keek hij toe hoe zijn zus het deed, maar die mocht natuurlijk niet meer van hun ouders, wat hij eigenlijk zonde vond. Tauriel was een geweldige vechter. Hij kon er ook wel wat van, maar hij was vooral nog in de leer. Natuurlijk kon hij al wel met een boog overweg, maar hij wilde minstens net zo goed worden als Tauriel nu was, en anders zou hij het wel in het geniep bij haar leren. Er ging ook geen dag voorbij dat hij niet even aan Quenya dacht. Hij wist wat er met haar was gebeurd, dat ze verbannen was uit Imono omdat ze geen echte elf was. Hij slaakte een zucht en rechte zijn rug nu even. Hij moest maar eens een brief schrijven naar haar. Hij wist waar ze was, maar hij wist niet of het zou aankomen, hij kon het altijd proberen. Hij pakte perkament en een pen waarna hij een vluchtige brief begon te schrijven;
Quenya, hoe is het met je? Het spijt me dat ik tot nu niet meer van me heb laten horen, maar mijn ouders controleerden me in alles zodat ik zeker geen contact meer zou zoeken. Ik beloof eens te komen, als ik genoeg tijd heb om mijn ouders te ontglippen. Ik weet ook niet eens of je deze brief gaat ontvangen, maar ik kan het altijd proberen toch? Ik hoop snel terug wat van je te horen, hou je goed.
Yalathanil
Alles natuurlijk in zorgvuldige elfentaal geschreven rolde hij de brief op en liep er mee naar buiten, naar de trappen die naar de soldaten zouden leiden. Hij floot even om zijn valk te roepen waar hij de brief aan vast maakte en wat fluisterende dingen tegen het dier zei waarna hij wegvloog. Geen moment later hoorde hij Tauriel en hoe ze voorbij hem liep. "Tauriel!" Sprak hij nu ook en greep haar bij haar pols waarna hij haar gewoon volgde. "Wat ga je doen?" Oke, het was misschien een domme vraag aangezien ze haar pijl en boog mee had, maar dan nog hoorde hij het liever uit haar mond dan zelf conclusies te trekken.
|
|
Master of RPG
KAKAROTTO!
|
Post by Vegeta on Jul 6, 2014 10:21:18 GMT
Quenya
Ze zuchtte even terwijl ze iedere keer neigde om perkament te pakken, om hem te schrijven, en hem te vertellen dat ze hem miste. Maar ze durfde het niet, ook al was ze normaal.. Tja niet de bangste laten we maar zeggen. Toen ze echter haar raaf op zag vliegen om een andere vogel aan te vallen floot ze de raaf terug, helemaal doordat de vogel bij haar nu landde en een kokertje bij zich had met een briefg. Ze pakte de brief en begon te lezen en glimlachte toen ze zag van wie het was, en zuchtte even. Hij was haar niet vergeten.. gelukkig.. Ze pakte nu ook haar eigen perkament en begon weer te schrijven.
Yalathanil.. Je bent me niet vergeten, god wat was ik bang toen ik niets meer van je hoorde.. Met mij gaat het na omstandigheden goed, ik heb weinig met de anderen in Exsteria, en heb geprobeerd ztonerock binnen te komen, maar het lukte niet, omdat ik dus uit Imona al verbannen ben.. Ik hoop dat je snel langs zult komen, want ik moet toegeven, ik mis je om me heen. Kom snel hier heen, in goede gezondheid. Anders verander ik je in een kikker, gna gna.
liefs, Quenya
Ze glimlachte en lachte even bij haar laatste woorden en gaf de valk de brief weer terug, die nu rustig op vloog naar huis. Ze keek rustig naar de lucht waar de valk nu in verdween en voelde de raaf in haad been tikken en lachte even.'' Zeg jaloers kreng. '' sprak ze en gaf het beest weer een besje, en stond nu op terwijl ze even naar de tent keek en er wat spreuken over uit sprak zodat de tent weer even in een betere staat zou zijn, en ietsjes luxer.
Tauriel
Ze wou net doorlopen toen ze de stem van haar broertje hoorde en ze haar pols beet gepakt voelde worden. Ze zuchtte en keek naar haar broertje terwijl ze gewoon doorliep, en anders hem gewoon maar meetrok, kon haar momenteel weinig schelen.'' Ik ga trainen, met de andere soldaten, wat pap en mam ook zeggen. Ik kan niet op mijn kamertje zitten, en een pedicure voor mijn nagels vragen, en spelen alsof ik een of ander braaf prinsesje ben terwijl de draken onze mensen blijven aanvallen. Het is ook onze strijd, niet alleen die van de mensen daar beneden. Want hun kunnen zich toch niet alleen gaan beschermen, terwijl wij op de kont zitten? We hadden een troef, maar nee, vader moest zo nodig jou vriendin verbannen.''
|
|
Master of RPG
|
Post by Cindy on Jul 6, 2014 11:52:24 GMT
Yalathanil
Hij keek naar zijn zus en volgde haar gewoon verder. Hij was ook niet van plan haar tegen te houden, hij was gewoon nieuwsgierig. Hij gaf een knik op haar woorden en slaakte een zucht toen ze over Quenya begon. "Je weet hoe ze zijn Tauriel." Sprak hij daar nu ook gewoon op en liep gewoon verder met haar mee. Hij zou wel gaan kijken hoe ze trainden, en misschien ging hij volgende keer eens meedoen met hen, als hij alles al wat beter onder controle had. "Maar je hebt wel gelijk wat dat betreft. Ze kunnen niet verwachten dat we niks doen terwijl de rest voor ons vecht." Sprak hij nu ook gewoon zacht tegen haar. Hij keek op toen zijn valk terugkwam en nam het dier op zijn arm. Hij haalde de brief uit de koker al lopend en las die snel even door. Hij glimlachte kort, hij moest dan maar eens zorgen dat hij tot daar raakte.
|
|
RPG soldier
I joined on January 1970, I am a proud Female and I've made 329 posts
|
Post by Meowz on Jul 6, 2014 12:04:03 GMT
Nora
Nora was dag en nacht wakker, ze sliep niet en probeerde eigenlijk kracht op te bouwen zonder bloed te drinken. Het was ergens in ochtend, of misschien wel ergens in de middag. Nora had weinig gevoel van tijd. Ze had een huisje gebouwd van klei, bladeren, takken, noem maar op. Om haar huisje heen had ze verschillende obstakels en verschillende Bull's eyes tussen de bomen, het was haar manier om haar pijl en boog tactieken en techniek te verbeteren. Wat in de afgelopen jaren ook flink verbeterd was. Ze was, zoals altijd, bezig met haar training. Ze ontweek obstakels, zette een pijl in ieder rondje die ze maar tegen kwam. Vaak ging er bij zo'n training tientallen pijlen er doorheen, maar ze had niet voor niks een grote voorraad in haar huisje liggen. Het was een vloeiende lijn; de pijl werd uit de koker gehaald, in de boog gelegd en afgevuurd. Binnen een seconde gingen er niet een maar juist enkele pijlen door de boog heen, de snelheid van haar vampier kant was het enigste wat ze dankbaar was. Ze op een gegeven moment afgeleid, een valk vloog over en ze richtte haal pijl en boog op de vogel maar al snel merkte ze de koker op. Ze gromde een keer, het was lang geleden sinds dat ze zo'n vogel zag vliegen en ze vertrouwde het compleet niet. Ze graaide snel al haar pijlen uit de obstakels en targets en stopte deze weer in haar koker, ze besloot nu maar op pad te gaan. Ze had genoeg vallen en 'sirenes' rondom haar huis staan om zichzelf te laten weten als er iemand in de buurt was. Met haar boog in haar hand, en alvast een pijl erin oor de zekerheid, liep ze richting de plek waar ze de vogel zag landen. Ze merkte het meisje op, bleef echter wat in de bosjes en tussen de bomen om rustig de omgeving te verkennen. Haar rode ogen merkten van alles op, voor al het feit dat ze iets aan het schrijven was. Ze kende haar wel, of ja kende.. Ze heeft eigenlijk iedereen geobserveerd die hier ook maar leefde. Echter sprak Nora weinig, bijna niemand heeft haar ooit horen spreken. Ze merkte hoe de vogel nu weer wegvloog, ze maakte haar ogen tot spleetjes maar bleef rustig staan waar ze stond. De vogel vloog richting Imono waardoor Nora niks anders kon doen dan grommen, haar ogen schoten nu richting de tent in de hoop dat ze niet gespot was. Ze keek even opnieuw naar de lucht, de leider van Exsteria wachtte liever af met het binnendringen van de andere koninkrijken. Nora dacht daar anders over en was eigenlijk stiekem al aan het plannen om binnenkort Imono of Stonerock binnen te dringen, ze moest en zou weten wie wat en waar haar ouders waren. Rustig liep ze nu een rondje om het terrein van de tent en het meisje heen om zo vervolgens haar weg te vervolgen naar haar eigen huisje.
|
|
Master of RPG
KAKAROTTO!
|
Post by Vegeta on Jul 6, 2014 12:35:41 GMT
Tauriel
Ze keek naar hem en glimlachte even een beetje.'' helaas weet ik hoe ze zijn. Ze deed niemand kwaad, en toch werd ze direct naar die uithoek gestuurd.'' Sprak ze rustig en ging in de richting van de doelen, waar ze rustig ging staan, en een pijl uit haar houder pakte en die direct even in de roos van het doel schoot, en zo nog een aantal keren er een paar in schoot terwijl ze nu langzaam stopte, en naar haar broertje keek.'' leuke brief ontvangen?'' vroeg ze toch wat nieuwsgierig, maar ging ondertussen gewoon nu weer door met schieten, en spleet nu zelfs een pijl van haar zelf, die in het midden van het doel zat, en was toen eigenlijk pas tevreden en haalde de rest van de pijlen erui, controleerde ze, en deed de goede weer terug in haar koker, terwijl ze even tevreden knikte, en rond keek.'' Ik ga de bossen in, Yalathanil. Ik wil even op wat normale doelen kunnen oefenen. ik weet niet wat jij doet, maar je kunt mee gaan, of hier bljven.''
Quenya
Ze was eigenlijk een beetje bezig met haar raaf die nu op zijn stok inmiddels terug vloog en even lachte. Ze keek op toen ze een stem hoorde en stond nu op terwijl ze nu op stond, en gewoon via een spreuk een ontzichtbare muur voor Nora neerzette.'' Dartha.'' Sprak ze nu ook rustig in het elfs en liep dichterbij.'' Wat deed jij hier en wie ben je?'' vroeg ze ook rustig, aangezien zij misschien de enige was die eigenlijk weinig had met de anderen hier. Ze wou terug naar huis, naar Imono, bij haar goede vriend zijn. Dat is het enige waar ze eigenlijk naar hunkerde, maar liet het niet direct merken, en zou het ook niet laten merken. Ze liep naar haar toe, en hoorde even het gekraai van haar raaf, die op vloog en op haar schouder neer landde. Ondanks Saruman haar vader was, had ze duidelijk niet het typerende haar gekregen, enkel zijn krahten, al had ze die in de vingers, en niet zoals haar vader, met een staf. Zij had eigenlijk, op haar krachten na, het uiterlijk van haar moeder, al liet haar karakter toch wel dingen van Saruman zien.
|
|
RPG soldier
I joined on January 1970, I am a proud Female and I've made 338 posts
|
Post by Gotenks on Jul 6, 2014 12:39:02 GMT
Kili
Kili rende over de velden heen van Cockarom terwijl zijn broer Fili hem met diezelfde vrolijkheid die Kili had achtervolgde. 'Kom op broer, ik weet niet of jij nou langzamer word of dat ik juist nu sneller word' lachte hij. Het kwam eigenlijk maar zeer weinig voor dat een van de broers slecht gehumeurd waren, natuurlijk konden ze serieus zijn wanneer nodig is, maar een goed humeur of een slecht humeur hebben heeft niks met serieus te maken. Kijk want we kunnen allemaal wel serieus zijn dat betekent niet dat we slecht gehumeurd zijn. Kili rende door, maar als hij even niet oplet botst hij zonder pardon tegen zijn oom op. 'Sorry oom, ik was niet aan het opletten' zei hij waarbij hij even boog 'nee dat was duidelijk' merkte zijn oom Thorin even droogjes op.
Bofur
Bofur was ook in de herberg maar in tegenstelling tot zijn broertje was Bofur niet aan het eten, nee Bofur zat op het moment ergens in een hoekje bovenop een balk zijn fluit te spelen. Ja de herberg was vol, dus hij moest ergens gaan zitten en het maakte hem dan ook niks uit waar hij zijn kont parkeerde. Ondertussen hield hij ook wel zijn broertje in de gaten die hij goed kon zien vanuit dit punt, niet dat Bombur echt te missen was, maar ach we begrijpen hem. Na een tijdje deed hij zijn fluit weg en ging hij van de balk af waarop hij ook wat van de kip pakte waar Bombur van aan het eten was, waarop hij tegenover hem ging zitten en de kip wegkauwde. 'Hey Bombur' zei hij en hem een broodje toeworp.
|
|
Master of RPG
|
Post by Cindy on Jul 6, 2014 12:44:20 GMT
Yalathanil
Hij keek weer naar zijn zus en gaf een knikje. "Ik weet het." Sprak hij daar nu ook op en ging even op de grond zitten toen Tauriel begon te trainen. Bij haar vraag gaf ze een knikje en glimlachte weer even. "Van Quenya, dat is altijd leuk." Sprak hij met een lachje en stopte de brief nu rustig weg. Hij keek naar hoe ze de pijlen in het doel schoot en uiteindelijk haar zelfde pijl spleet door nog een pijl te schieten. Bij haar woorden gaf hij een knikje en stond weer op. "Ik ga wel mee, ik wil geen ouders achter me aan hebben die zeggen dat ik weer niets doe." Sprak hij vrij kalm en rende snel even naar binnen om zijn eigen pijl en boog te halen en stond dan al vrij snel weer bij Tauriel. Hij wilde echt niet alleen blijven hier momenteel.
|
|
Master of RPG
KAKAROTTO!
|
Post by Vegeta on Jul 6, 2014 13:12:41 GMT
Bombur
Hij was nog steeds aan het eten uiteraard, en hoorde de muziek van zijnn broer op de achtergrond, terwijl hij smakkend door at, en nu al een blok kaas op pakte en die op begon te eten, met het velletje en al wat er natuurlijk om heen zat. Echter als hij ziet dat zijn broer een broodje pakt en die naar hem toe gooit, vangt hij die op met zijn mond, waardoor er verschillende dwergen om hem heen begonnen te juichen, en ook Bombur op stond terwijl hij kauwend op het broodje mee juichte met de rest en daarna terug op zijn stoel ging zitten, en rustig weer van de rest van het voedsel door begon te kauwen, want het was uiteraard nog lang niet op.
Tauriel
Ze keek naar hem en glimlachte even.'' Als papa of mam erachter komt, weet je dat je ook verbannen word he?'' sprak ze toch even opmerkend. Niet dat zij zou gaan klikken, maar een gewaarschuwd mens telde voor twee, dus zei ze het maar even. Ze wachtte rustig tot hij terug kwam en knikte even.'' Klaar broertje van me?'' sprak ze met een grijns en begon nu ook te lopen.'" Wel een beetje doorlopen, ik ga niet op je wachten.'' Sprak ze grappend tegen hem en begon nu ook rustig te rennen in de richting van de bossen, waar ze al snel zichzelf in een boom werkte en via de bomen vooruit ging, en daarna rustig stil ging zitten in een boom omdat ze verderop een hert spotte, en spande haar boog, om geconcentreerd het hert te kunnen schieten.
|
|