Master of RPG
I joined on January 1970, I am a proud Female and I've made 1,894 posts
|
Post by Cindy on Jul 6, 2014 13:24:06 GMT
Yalathanil
Hij keek naar zijn zusen gaf een knik. "Ik weet het, daarom mogen ze er ook niet achter komen en zullen ze er ook niet achter komen. Alsik wordt verbannen hier kan ik altijd nog terug naar Stonerock, ik hoef niet naar Exsteria." Sprak hij nu ook gewoon zacht tegen haar en keek haar weer aan. "Altijd." Sprak hij nu ook met een glimlach en volgde haar vlotjes het bos in. Bij haar opmerking gaf hij haar een duwtje en lachte zacht. "Ik ben niet eens traag." Sprak hij met een lachje en volgde haar nu ook gewoon rustig verder het bos in, ook toen ze in een boom klom, hij volgde haar rustig tot ze stilzat en het hert zag. Hij keek er ook even naar en hield zich nu zelf heel stil zodat zij het schot kon nemen.
|
|
RPG soldier
I joined on January 1970, I am a proud Female and I've made 329 posts
|
Post by Meowz on Jul 6, 2014 14:06:23 GMT
Nora
Voor ze het wist stond er een onzichtbare muur voor haar, ze voelde het met haar voet toen ze een stap verder wou zetten. Vrijwel uit reflex spande ze haar pijl en boog in haar richting en fronste, haar rode ogen starend naar het figuur voor haar. Bij de elfentaal gromde ze opnieuw, ook zij was een elf. Ondanks haar haat naar de koninkrijken, was zij in hetzelfde rijk als haar en besloot haar pijl en boog naar beneden te laten. Ze bleef haar echter alleen aankijken, het duurde even voordat ze begon te praten. "Nora is mijn naam." klonk een vrij vrouwelijke volwassen stem ook al zou je dat haar niet zo snel geven. "Ik was enkel nieuwsgierig naar de bestemming van de valk." voegde ze er aan toe en liet een pauze zitten tussen wat ze als volgende wou zeggen. "Jij hebt contact met iemand uit Imono.." zei ze nu met haar ogen tot spleetjes getrokken. "Je weet toch wel dat, met een beetje pech, hij verbannen zal worden? Of niet?" vroeg ze nu toch wel nieuwsgierig. Ze hield er niet van om zoveel te praten, ze had liever Ja en Nee vragen. Wie weet konden zij en haar contactpersoon haar helpen om of in Imono te komen, of haar ouders te zoeken.
|
|
RPG soldier
I joined on January 1970, I am a proud Female and I've made 338 posts
|
Post by Gotenks on Jul 6, 2014 14:35:45 GMT
Kili
Kili boog nog maar is voor zijn oom en trok toen zijn broer weer mee, terwijl de lachend weer verder gingen, tot ze het bos bereikten en het Kili weer was die Fili tegenhield wanneer ze een hert spotten, niet wetend dat er een elf in de boom zat die aasde op hetzelfde hert en een elf die verderop stond ergens. 'Ik zie voedsel voor vanavond' fluistert hij tegen Fili. Kili haalde voorzichtig een pijl uit de koker die hij op zijn rug had en spande deze in zijn boog en nam het schot. Hij zag het hert neerklappen en wist daarom dan ook dat het raak was en trots liep hij naar het dier toe, waarop het hij die nu tegen werd gehouden door zijn broer. 'We zijn niet alleen' zei Fili en Kili om zich heen keek, maar ondertussen ook het hert die daar nog lag.
Bofur
Bofur juichde net zo hard met de andere dwergen mee wanneer Bombur heel kunstig het broodje dat hij toeworp met zijn mond opving. Bofur at toen ook nog even rustig verder en stond dan naar even weer op, nee Bofur was niet zo'n vreetzak als zijn broertje, want anders had hij nu ook vast wel hetzelfde postuur gehad als broertjelief, niet dat hij een super sexy postuur had ofzo al liet hij zich datzelf af en toe wel geloven. Maar zijn postuur leek totaal niks op dat van zijn broertje, sommige waren er zelfs ook weleens verbaasd over dat ze broers zijn omdat ze in geen enkele manier op elkaar leken. 'Ok kom op Bombur laten we gaan, dat is wel voor even genoeg' zei hij over het eten.
|
|
Master of RPG
I joined on January 1970, I am a proud and I've made 2,714 posts
KAKAROTTO!
|
Post by Vegeta on Jul 6, 2014 15:09:34 GMT
Tauriel
Ze keek zo af en toe nog naar haar broertje, maar hield xich voornamelijk een beetje stil omdat ze zich concenctreerde op het hert tot die door iemand anders werd gedood, en ze zich er duidelijk iets aan irriteerde, ze nu de pijl even opruimde en ze lenig van een omlaag hangende boomstam afsurfde. Bijna beneden sprong ze met een salto en rende ze op Kili en fili af, terwijl ze een pijl trok, en nu met een strak gebogen boog, en uiteraard een pijl erin op Kili richtte.'' Wat doen jullie in onze bossen, en in ons koninkrijk?'' vroeg ze aan hem terwijl ze de boog op hem hield, gewoon ter voorzorg eigenlijk. Ja misschien negeerde ze haar broertje nu wel, maar de jacht verpesten voor hun, en in hun land komen was in eerste instantie een overtreding bij hun vader.
Bombur
Hij keek naar zijn broertje die vond dat ze moesten gaan, en hij knikte even, maar greep eerst nog een kippenpoot voor hij rustig begon te lopen.'' Ik heb nog honger.'' Sprak hij droog tegen zijn broer, en begon nu te lopen, terwijl hij onder het lopen de kippenpoot nog heerlijk aan het veroberen was, en nu de herberg uit liep, en nog een beetje de stukjes kip en kaas die in zijn baard zaten eruit plukte en vervolgens in zijn mond stak en nog rustig op at, en even op zijn broertje wachtte.'' mm misschien is het maar eens slim de mijnen in te gaan. '' stelde hij nu voor
|
|
Master of RPG
|
Post by Cindy on Jul 6, 2014 15:17:39 GMT
Yalathanil
Hij hield zich ook gewoon stil en hield zijn ogen zelf nu ook even op het hert, al fronste hij wel toen het hert werd geraakt, maar Tauriel geen pijl had afgeschoten. Voor hij het zelf ook maar besefte ging Tauriel er al heen en zelf bleef hij in de boom wat zitten, waarna hij toch maar besloot haar te gaan vergezellen. Anders deed hij nou ook totaal niets, en dat was nou niet zo goed voor een prins.. Hij spande zijn eigen boog met een pijl nu ook en richtte die op Fili terwijl hij wat schuin achter zijn zus kwam te staan. Hij liep ook flink 200 jaar op zijn zus achter, dus hij was nog wat onervaren met dit soort zaken, maar het beterde wel later. Hij wist natuurlijk wel dat dwergen hier zeker niet hoorde in hun gebied, dus wachtte hij ook af op de reactie van de twee.
|
|
Master of RPG
KAKAROTTO!
|
Post by Vegeta on Jul 6, 2014 15:18:29 GMT
Quenya
Ze keek naar haar en bij de boog en pijl deed ze weinig op uit, ze had magie, dus afweren zou makkelijk zijn in haar geval. Ze hoorde haar naam en knikte.'' Quenya, dochter van Saruman, zoals je ook aan mijn naam kunt afleiden want dat betekent Saruman.'' Sprak ze rustig en keek haar aan terwijl ze luisterde.'' Wie zegt dat het een hij is waar mijn valk heen gaat.'' Sprak ze rustig en keek naar haar en zuchtte.'' Gefeliciteerd Sherlock holmes, heb je dat net helemaal zelf uit gevonden?'' sprak ze met een licht arrogante ondertoon, en liep in de richting van de tent, en ging weer rustig zitten terwijl haar raaf op de stok vloog.'' Tenslotte wat maakt jou het uit, alsofjij je druk moet maken om iemand uit Imono, en diegene gaat eht niet verbannen nwworden, want het is een kind van de koning.''
|
|
Master of RPG
KAKAROTTO!
|
Post by Vegeta on Jul 6, 2014 16:26:11 GMT
Naam: Gimli Geslacht: mannelijk leeftijd:84 Koninkrijk: Cockarmon Wezen/ras/mutatie: Dwerg Foto/ Uiterlijk; Extra; Beste vriend van legolas, jeej
|
|
RPG soldier
|
Post by Gotenks on Jul 6, 2014 17:03:25 GMT
|
|
RPG soldier
|
Post by Meowz on Jul 6, 2014 17:22:53 GMT
Nora
De arrogante toon van Quenya zorgde ervoor dat ze een soort blazend geluid maakte waardoor haar scherpe hoektanden nu te zien waren. "Ik maakte maar een gokje, noem mij geen sherlock holmes als je zelf alles verklapt." zei ze nu zelf met een arrogante toon en een kort lachje. Ze bleef op haar plek staan haalde haar ogen geen moment van haar af terwijl ze wat aan het bedenken was hoe ze het het beste kon brengen. "De bewoners in Imono zijn de enigste die mij kunnen vertellen wie wat en waar mijn ouders zijn, althans 1 van mijn ouders. Gezien ik ze nooit ontmoet heb." zei ze nog vrij nors en deed haar pijl terug in haar koker en hield haar boog in haar hand. "In ieder geval sorry voor het storen." zei ze nog wat kortaf, zo netjes was ze wel om sorry te zeggen, en liep nu weer rustig dezelfde weg terug. Hulp kon ze nu al niet verwachten van haar, ze wou het nu niet eens meer door de arrogante toon ondanks ze dat zelf ook kon doen natuurlijk. Ze zou bij haar huisje wel kijken hoe ze in Imono zou komen, of het nu zonder of met hulp zou zijn.
|
|
Master of RPG
|
Post by Cindy on Jul 6, 2014 17:28:51 GMT
Naam: Legolas Geslacht; mannelijk leeftijd; 2881 Koninkrijk; Imono Wezen/ras/mutatie; Elf Foto/uiterlijk; Extra; Beste vriend van Gimli, dubbel jeej en prins xd
|
|
Master of RPG
|
Post by Cindy on Jul 6, 2014 17:59:00 GMT
Legolas
Zijn dagen leken eigenlijk best op elkaar. Hij deed bijna altijd hetzelfde elke dag opnieuw, puur omdat er niets gebeurde op dit moment, en zo was het nou enkele maanden. Nu zat hij weer te trainen, zijn zintuigen waren altijd al scherp geweest, maar het kon altijd beter dan wat hij nu had. Ze hadden hem al vaak genoeg gezegd eens een dag te stoppen met trainen om tot rust te komen, maar je moest hem al haast vastbinden wilde je dat van hem verlangen. Hij keek kort op toen zijn zus en broertje de bossen ingingen en maakt zijn ogen tot spleetjes. Wat gingen die weer doen? Tauriel mocht toch niet vechten van vader? Hij liet het er maar bij, zijn zaken waren het niet. Daarbij was het nu toch tijd om maar eens te gaan jagen. Hij trok zijn pijlen uit de doelen vandaan en stak ze terug in de koker waarna hij de bossen zelf ook introk om te jagen.
|
|
Master of RPG
KAKAROTTO!
|
Post by Vegeta on Jul 6, 2014 19:08:23 GMT
Quenya
Ze keek naar haar en glimlachte even voor een mment en keek haar aan.'' Ik noem veel, maar volgens mij was jij de eerste die ermee begon.'' Sprak ze rustgg en een kleine grijns bleef op haar lippen terwijl ze even een bol pakte, en er een beetje in draaide, en je duidelijk witte rook in haar bol zag verschijnen, die eerder gewoon wit was. Zo keek ze nog wel eens naar Yalathanil, al kon die haar niet zien, of horen of wat dan ook. Ze zag hem met dwergen en lachte even en liet toen het beeld verdwijnen, wat ze op hele andere dingen concentreerde. Ze moest een huis vinden, misschien was Stonerock nog een goede uitkomst, maar dat leek nog niet direct zo te zijn. Ze liet het beeld weer verdwijnen, waardoor de bol weer blanco werd, en ze hem aan de kant zette en rustig nu even in haar handen wreef, en naar haar raaf keek.'' Nou het word tijd dat wij eens eten gaan zoeken.'' Sprak ze rustig en stond nu op.'' of zullen we makkelijk doen?'' sprak ze rustig en lachte even.'' Misschien die meid van net?'' sprak ze harder, al was het meer een vorm van uitdagen van haar, ze at natuurlijk echt geen andere mensen.
Gimli
De kleine dwerg die over het algemeen toch kleiner was dan andere dwergen, liep met mijn axe over zijn schouder heen in de richting van de bossen. Niet wetend dat hij zijn vriend daar zou treffen eigenlijk, hij moest gewoon eten hebben, dat was alles. En de elfen hadden nu eenmaal eigenlijk een van de laatste bossen die er nog waren, Echter toen hij legolas opmerkte schraapte hij zijn keel even.'' ELf!'' riep hij ook gewoon en deed geen aanstalten om te gaan rennen of wat dan ook eigenlijk. Hij liep gewoon rustig, als ze zouden vechten zou hij toch wel eentje meer hebben dan Legolas, want hij was gewoon beter dan een elf en zou zich ook niet laten verslaan door een elf. Al was hij misschien een van de weinige van zijn volk die tolerant was tegenover een elf.
|
|
RPG soldier
|
Post by Gotenks on Jul 6, 2014 20:29:04 GMT
Kili
Zo gauw Kili de elven spot heeft hij ook zijn pijl gespannen in zijn boog en hij zag vanuit zijn ooghoek dat Fili zijn zwaard had getrokken. Maar dat hun hun wapens hadden getrokken was meer uit schrik reactie dan wat anders, al wist Kili het van Fili niet helemaal zeker. 'We zijn hier niet om problemen te veroorzaken, maar jullie land zijn de enige met nog een bosrijk over' zei Kili 'waarom vertel je dat nou weer allemaal' vroeg zijn broer hem direct. Kili wist ook niet goed waarom hij dit allemaal deelde met een elf, want elven waren taboe voor de meeste van zijn volk en voornamelijk konden de twee volken elkaar dan ook niet luchten of zien, maar er was ook gewoon iets aan Tauriel wat Kili zijn aandacht trok, buiten het feit dat ze een pijl op hem gericht had. 'Ik ben Kili en dit is mijn broer Fili en in vervolg moet je gewoon wat sneller zijn' zei hij nu tegen Tauriel 'maar we kunnen het hert ook delen' vervolgde hij waarop Fili weer hevig tegen sputterde en het niet snapte waarom zijn broertje zo beleefd kon doen tegen een elf.
Bofur
Bofur liep voorop en deed er niks op uit dat Bombur nog een kippenpootje meenam en de stukjes kip en kaas uit zijn baard viste. 'Dat is echt niet zo verassend Bombur, maar je moet ook wat eten over laten voor de anderen' lachte hij toch even en hem even een schouderklopje gaf. Ja Bofur kende zijn broertje nu heus wel goed genoeg dat hij wist dat Bombur nog een kippenpootje als teddybeer zou gebruiken en zo gauw die het dan de volgende dag in het oog kreeg dat die het op zou eten. 'Ja dat lijkt me een goed idee' zei hij tegen Bombur over het terug gaan naar de mijnen en dan ook die kant uitloopt.
Nimwen
Nimwen was al in de bossen en had eerst Tauriel met Yalanthanil voorbij zien komen vanuit de boom waarin zij zat. Nimwen was hier ook om te jagen en ja zij mocht het het waren immers hun bossen. Als ze Legolas dan ook ziet verschijnt er dit keer een glimlachje op haar gezicht maar die verdwijnt als ze ziet dat hij word aangesproken door een dwerg, in een reflex springt ze dan ook eigenlijk gewoon tussen Gimli en Legolas in en houd haar pijl op de dwerg gericht, ja zij weet niet dat hun beste vriendjes van elkaar zijn. 'Wat doe je hier dwerg' vroeg ze meteen.
Thranduil
Thranduil kwam van zijn troon overeind en liep nu rustig naar de vertrekken van zijn dochter, met uiteraad nog de veronderstelling dat ze daar nog steeds zou zijn. Want het was zijn mening dat een prinses niet hoorde te jagen, een prinses zou dat aan de mannen moeten overlaten of aan de vrouwen van een lager rang. 'Waar is mijn dochter, was ik niet specefiek genoeg dat ze niet mocht vertrekken' zei hij kalmpjes en de elf voor hem dan buigt en haar excuses aanbied en Thranduil haar met een gebaar wegstuurt. 'Iemand vind mijn dochter en breng haar terug' zei hij dan en er een groepje even boog en dan vertrekken om Tauriel te vinden.
|
|
Master of RPG
|
Post by Cindy on Jul 6, 2014 20:55:10 GMT
Legolas
Hij sloop rustig door het bos heen en keek goed rond, luisterde goed naar alle geluiden in het bos. Al werd hij snel uit zijn concentratie gehaald toen hij iemand hoorde roepen, een wel bekend iemand. Hij keek naar waar het vandaan kwam en zag zijn dwergen vriend al snel. Er kwam een kleine glimlach rond zijn lippen te staan en hij liep rustig zijn kant op toen hij dat ook deed. "Ah, Gimli." Sprak hij nu ook gewoon en hoorde nu wat geluiden in de bomen waardoor hij ook een beetje verrast was toen Nimwen tussen hem en Gimli in kwam te staan. Hij liep rustig naar haar toe en drukte met zijn hand haar pijl en boog naar de grond. "Nimwen." Sprak hij nu ook gewoon en keek haar aan. "Hij is een vriend." Voegde hij nu aan zijn zin toe en keek weer richting Gimli. "Ik neem aan dat je hier ook bent om te jagen, ik zou niet weten voor welke andere reden." Sprak hij met een kleine grijns nu toch.
Yalathanil
Hij hield zijn pijl en zijn ogen strak op Fili gericht terwijl Kili aan het praten was. Hij zijn ogen tot spleetjes en keek vanuit zijn ooghoeken toch naar zijn zus. Hij wist van de vriendschap van hun broer en die andere dwerg, maar dan nog. "Jullie zijn te dicht bij ons volk, te diep in onze bossen. In de randen van de bossen lopen genoeg dieren, waarom zijn jullie zo diep het bos in getrokken?" Sprak hij nu ook gewoon en hield de boog gespannen. Tauriel moest maar antwoorden op wat Kili voorstelde, hij had het niet tegen hem gehad. Daarbij had hij niet zo'n vreselijke haat aan dwergen, maar dat kwam ook gewoon door zijn opvoeding bij mensen..
|
|
RPG soldier
|
Post by Meowz on Jul 6, 2014 20:56:17 GMT
Nora
Nora's gehoor was uitstekend, buitengewoon goed zelfs en ze had duidelijk Quenya's opmerking gehoord. Binnen een seconde schoot ze een pijl haar richting op, landde op de stok van de raaf en Nora blaasde nog een keer duidelijk. "Volgende keer is het die vogel van je.." mompelde ze meer tegen zichzelf en liep nu gewoon verder, uiteindelijk zette ze het op rennen en was ze weer binnen no time bij haar huisje. Ze greep haar tas tevoorschijn en pakte nu de belangrijkste dingen in zoals water flessen, pakte haar extra set dolken en bond deze net boven haar enkels. Terwijl ze haar laarzen aandeed en haar mouwloos vestje over haar shirtje heen deed en een extra koker met pijlen om haar bovenbeen bond onder haar korte broekje keek ze even naar de kaart die op een tafeltje lag. Ze had door de jaren heen gevraagd naar waar ze heen moest en hoe lang het zou duren, natuurlijk met haar snelheid zou het niet lang duren maar dan nog. Ze vouwde de map op, stopte deze in haar tas en greep haar kompas. Ondertussen had ze 2 kokers met pijlen op haar rug hangen, ze weet nooit, aangezien het gewicht haar niks deed. Ze zuchtte even, keek op haar kompas en begon nu rustig in de richting van de grens te lopen. Ze zou nu nog rustig lopen, haast had ze toch niet.
|
|