Master of RPG
I joined on January 1970, I am a proud and I've made 2,714 posts
KAKAROTTO!
|
Post by Vegeta on Jul 6, 2014 21:35:44 GMT
Gimli
Hij keek naar Legolas, terwijl hij nu een andere elf tussen hen zag springen die duidelijk vroeg wat hij hier deed.'' Wat ik hier doe is niet jou zaak, elf.'' Sprak hij tegen haar, al gaf LEgolas al een iets beter antwoord dan gimli dat had gedaan, en ook veel netter dan gimli overigens, want je kon echt nog wel merken dat Gimli een echt dwerg was, zo koppig als altijd, enkel tegen legolas liet hij eigenlijk een wat vriendelijkere kant zien. Nou ja wat je vriendleoijk kon noemen, hij noemde LEgolas een heuse vriend, niet waar iedere elf zo blij mee was, aangezien die allemaal nog steeds de wind van voren kregen van Gimli. Dat hij 50 jaar geleden nog uitgescholden was voor een Goblin mutant, was ook niet wat Gimli niet wist, en ook beter niet kon weten. Want hij was toch een trots man, en verlies gaf hij niet toe.
Tauriel
Ze keek naar de twee dwergen die duidelijk niet bang leken, en zelf ook gewapend waren. Tauriel was niet slecht van hart, en wat ze zeiden was ook niet verkeerd, evenls het delen enzovoort. Ze uchtte even voor een moment, en liet haar boog nu langzaam zakken en keek naar haar broer.'' Wat mijn broer zegt, jullie zijn te diep in de bossen. Neem het hert mee, en laat me jullie niet weer hier zien, begrepen? anders heb ik geen mercy meer in mijn bloed.'' Sprak ze tegen hen en keek nu naar haar broer en knikte even voor een moment.'' laten we maar terug gaan.'' Sprak ze nu en keek hem aan.'' Die twee hebben mijn oefening verziekt, maar het zal ze nog wel bezuren.''
Quenya
Ze keek naar haar en zag de pjl.'' Dan breng ik haar wee tot leven en zal het jou bezuren. Rafen zijn niet mild als ze dood zijn.'"S prak ze droog en keek haar aan terwijl ze even snoof. Ze ging duidelijk met een rotvaart weg, iets te snel in haar gedachten, maar het kon haar niets shelen. Nu zocht ze wel haar in haar bol op, en keek even naar haar terwijl ze zag wat ze allemaal pakte en lachte even, terwijl ze er nu voor zorgde dat de pijlen van het kompas begonnen te draaien, en niet zacht ook. Ze lachte even, zo dat zou haar wel leren haar en haar vogel te bedreigen, uiteindelijk was quenya in haar gedachten sterker, ze had de krachten van haar vader, en die waren al niet echt mild. Ze lachte en liet nu de flessen water lekken, zodat de tas nat zou worden en liet dan haar beeld vervagen. Ze had genoeg lol gehad. Ze ruimde de bol weer op in haar tent, en deed even een schild om haar huisje heen, zodat zowel zij als haar raaf niet geraakt konden worden en ging rustig voor haar tent zitten, en zuchtte even terwijl ze in een soort meditatie stand ging zitten. Het kompas zou nu enigszins weer normaal moeten gaan doen, aangezien ze nu de bol weg had, ukon ze niet meer over afstand haar magie gebruiken.
|
|
RPG soldier
I joined on January 1970, I am a proud Female and I've made 329 posts
|
Post by Meowz on Jul 6, 2014 22:19:55 GMT
Nora
Ze zag op een gegeven moment hoe haar kompas begon te draaien, verbaasd trok ze een wenkbrauw op maar ze werd afgeleid door iets nats in haar tas. Ze stopte het kompas weg en merkte dat haar flessen begonnen te lekken, ze gromde even. 'Verdomd mens ook.' zei ze in haar gedachte en smeet de water flessen uit haar tas. Althans, ze had een groot vermoeden dat het Quenya zou zijn. Ze zou wel een riviertje of meer zoeken zodra ze dorst had. Ze zuchtte even, lekker dan nu werd ze ook nog in de gaten gehouden ook. Ze schudde haar hoofd, pakte haar kompas weer en merkte dat deze weer normaal deed. Ze vervolgde haar weg, zette het op rennen, sprong over boomstammen beekjes en beklom gebergten binnen no time. Stokstijf stond ze stil bij de grens van Exsteria en Imono, ze slikte even. Het zou een doodsvonnis voor haar betekenen, al helemaal omdat haar ogen niet terug switchte naar een normale kleur aangezien ze geen bloed dronk. Ze pakte haar lange zwarte haren bij elkaar en knoopte er een touwtje om heen zodat haar puntige oren als eerste te zien waren. Ze sloot haar ogen voor een moment, zodra ze deze weer opende stapte ze over de grens heen en merkte al gauw dat het wel een stuk anders was dan in Exsteria. Nieuwsgierig, verbaasd en onder de indruk was ze aan het rondkijken maar al gauw knapte ze eruit. Ze moest op haar hoede blijven en besloot hoog in de bomen verder te bewegen, sprong van boom naar boom.
|
|
RPG soldier
I joined on January 1970, I am a proud Female and I've made 338 posts
|
Post by Gotenks on Jul 6, 2014 23:08:27 GMT
Kili
Kili liet zijn boog ook zakken en stootte even zijn broer aan om hetzelfde te doen, want die was wat minder in het vertrouwen in elven dan zijn broertje was dat was wel duidelijk. Fili deed dan toch naar even zijn zwaard weg, maar keek nog wel steeds zeer wantrouwend naar de elven. 'We houden het niet altijd exact in de gaten in hoever we de bossen ingaan, het gebeurd gewoon vanzelf' zei hij toch wel even droogjes. Want ja hij gaat niet continu achterom kijken in hoever hij met zijn broer nou het bos in is gedoken. Dus ja het zal hem ook niks gaan verbazen dat het heus nog wel een keer gebeurd. 'Maar ik ben er nog steeds blij mee om te delen' zei hij met een glimlach tegen Tauriel, die andere elf had hij eigenlijk helemaal niet echt oog voor, maar dat Kili nou niet echt in de gaten.
|
|
Master of RPG
I joined on January 1970, I am a proud Female and I've made 1,894 posts
|
Post by Cindy on Jul 7, 2014 0:31:37 GMT
Yalathanil
Hij keek weer even naar zijn zus en liet zijn boog toch ook maar zakken toen de twee dwergen ook hun wapens wegdeden. Hij gaf een knik op de woorden van Tauriel en ontspande weer iets in zijn houding. "Controleer het volgende keer toch maar voor ik met alle plezier op jullie mijn training afrond." Murmelde hij onder zijn ademhaling door. Het irriteerde hem vooral dat hij werd genegeerd zowat, dat Kili alleen oog had voor Tauriel en ook enkel naar haar leek te luisteren alsof hij wat stof was waar niemand wat om gaf. Hij keek weer naar zijn zus en gaf een knik. "Onderweg vinden we heus nog wat." Sprak hij nu ook gewoon en hoorde nu Kili weer waardoor hij zuchtte en hem wat duwde met een kant van zijn boog. "Neem het hert, en vertrek." Sprak hij nu ook gewoon en draaide zich om om zelf ook weer naar huis te kunnen, al wachtte hij natuurlijk gewoon op zijn zus.
kon het toch niet laten lol...
|
|
Master of RPG
KAKAROTTO!
|
Post by Vegeta on Jul 7, 2014 6:17:03 GMT
Tauriel
ze keek naar Kili die alleen tegen haar wat zei en snoof enkel voordat ze gewoon wegliep. Haar broertje had genoeg informatie uitgesproken en als zij her moest herhalen hadden ze pech. " ja laten we er vandoor gaan, misschien kan jij vandaag nog naar Quenya dan." Sprak ze en liep nu gewoon door, kili en fili, zoals de dwergen zich noemde negerend nu , en veel zou ze ook niet zeggen, maar hield verderop wel halt." Yalathanil, wacht. Er beweegt iets door de bomen." Sprak ze nu en keek omhoog terwijl ze nu weer een pijl op haar boog neerlegde en omhoog keek om te zien wie of wat er sloop, al voelde ze enigzins wel druppels naar beneden komen van water. Zou het gaan regenen? Nee. Het was geen regenseizoen en daarnaast scheen de zon volop." Ga naar huis, Yalathanil. Roep even wat soldaten op en zorg dat ze het bos uitkammen oke? Die dwergen moeten weg, er mag eigenlijk maar 1 dwerg hier komen doordat die bevriend is met onze broer. En ik hoor iets door de bomen, maar wat?"
|
|
RPG soldier
I joined on January 1970, I am a proud Female and I've made 329 posts
|
Post by Meowz on Jul 15, 2014 13:55:11 GMT
Nora
Er was een conversatie gaande op de grond, Nora hoorde een vrij bekende naam waardoor ze stil bleef staan op dikke tak. Ze zakte door haar knieën en keek nu door de bladeren naar beneden, haar ogen werden spleetjes en ze staarde even naar de jongen. Hij had dus contact met Quenya. Ze moest enigszins haar grom binnenhouden wou ze zichzelf niet verraden, haar blik ging daarna naar de meid naast hem. Haar rode ogen observeerde haar vluchtig en al gauw kreeg ze het gevoel dat ze niet bepaald een groentje was met pijl en boog. Ze zei dat de jongen soldaten moest roepen en het bos moesten uitkammen, dit was het teken voor Nora om verder te gaan. Ze schoot weer overeind en sprong verder, haar pijl en boog in haar hand voor de zekerheid. Ze stopte uiteindelijk bij een boom, de volgende boom was een afstandje weg door de beek die hen van elkaar scheidde. Ze stopte de pijl weer weg en hing haar boog aan de kokers over haar rug, ze zakte een beetje door haar knieën en nam uiteindelijk de sprong. Ze probeerde op de tak te landde maar al snel merkte ze dat dat niet ging lukken en ging maar voor het turn-gedeelte. Ze greep de tak vast met haar handen maar al gauw verloor ze grip en gleed met haar handen van de tak waardoor ze op de tak onder haar belandde. Ze keek naar haar handen die nu een beetje op lagen door de boomschors en ze liet nu toch wel een zacht blaasgeluid horen aangezien het prikte.
|
|
RPG soldier
I joined on January 1970, I am a proud Female and I've made 338 posts
|
Post by Gotenks on Aug 7, 2014 16:11:03 GMT
Nimwen
Je kon merken dat Nimwen behoorlijk verrast was om het feit dat Legolas een dwerg een vriend noemde. 'Een vriend?' vroeg ze dan ook, ook meer om het feit om het toch bevestigd te horen worden dat ze geen vreemde dingen hoorde, want dit kon toch echt niet. 'En misschien ben jij er nog niet van op de hoogte, maar je bent in ons land, dwerg' zei ze snerend. Vriend of niet, die toon beviel haar gewoon niet en het haalde toch nog steeds niet weg dat ze er verrast om is dat Legolas een dwerg een vriend noemde. Nimwen vestigt haar blik dan weer op Legolas. 'Weet je vader hier van, je weet dat hij er niet blij mee zal zijn' zei ze nu in het elfs tegen hem.
|
|
Master of RPG
I joined on January 1970, I am a proud Female and I've made 1,894 posts
|
Post by Cindy on Aug 7, 2014 17:23:44 GMT
Legolas
Hij keek naar Nimwen die het nog eens vroeg en gaf ook gewoon een knik. Hij keek naar Gimli toen die weer zo'n opmerking maakte en schudde zijn hoofd lichtjes. "Laten we geen ruzie maken." Sprak hij nu ook gewoon om er tussen te komen en keek van Gimli even naar Nimwen. "Mijn vader weet hier normaal gezien van ja. En ik weet dat hij er niet blij mee is, maar waarmee wel de laatste tijd?" Vroeg hij nu ook aan Nimwen in het elfs en keek haar recht in haar ogen aan. "Wat doe je hier trouwens?" Sprak hij weer in hun moedertaal en keek weer even naar Gimli om te zien of hij wel gewoon bleef.
|
|
Master of RPG
KAKAROTTO!
|
Post by Vegeta on Aug 7, 2014 18:21:26 GMT
Gimli
Hij keek naar de elf die voor hen stond en trok nu ook gewoon zijn bijl van zijn rug en keek haar wat kwaad aan.'' Hoe durf jij me te commanderen, ik sta waar ik sta, en dat is mijn recht ook!'' Sprak hij duidelijk beledigd tegen Nimwen en wou zometeen zo aanvallen als het moest, hij deed het met alle plezier. Hierom haatte hij elven dus. Ze begonnen tegen elkaar in het elfs te praten, en hij keek omhoog naar hen, hij was natuurlijk een stuk kleiner, en verstond er werkelijk geen bal van.'' Houd op met die stomme taal. Laat mij ook mee genieten met jullie gesprek als het niet erg vinden, anders versla ik deze bemoeizuchtige elf en ga ik weg.''
|
|