Master of RPG
I joined on January 1970, I am a proud Female and I've made 1,894 posts
|
Post by Cindy on Jun 11, 2015 22:32:06 GMT
Gitany
Ze keek naar het veulen en hield nu zelf een oogje in het zeil om gevaar te kunnen spotten als dat eraan zou komen, maar ze zag niet meteen iets. Ze keek weer naar het hengstje toen hij klaar was met drinken en hoorde zijn woorden. "Het is misschien best al je eerst aansterkt en dan naar je mama zoekt, je bent nog zwakjes, dan kan je er niet alleen op uit," zei ze nu ook rustig en knikte even dankbaar naar de merrie die hem had laten drinken. Ze richtte haar blik weer even op Quasi, maar schonk er verder ook niet echt aandacht aan. Ze was in ieder geval al zeker dat ze zich nooit door hem zou laten dekken, dan zocht ze wel even wat verdwaalde hengsten.
|
|
Master of RPG
I joined on January 1970, I am a proud and I've made 2,714 posts
KAKAROTTO!
|
Post by Vegeta on Jun 11, 2015 22:41:18 GMT
Tjalling
Hij luisterde even en keek nu naar Quasimodo die weer op de heuvel stond nu en slikte even."maar hij niet lief.." sprak hij ook en liet zijn hoofdje zakken. En mama mist mij vast.." sprak hij nu en de merrie die hem had laten drinken liep nu ook rustig weer weg na rrn kort briesje dn hij keek weer naar haar." Ik wil gewoon graag naar mama.."sprak hij enkel en ging weer in het gras liggen en begon weer een beetje zachtjea te huilen." Mama..." sprak hij zachtjes en slikte even." Maar waarom... wat zijn die wezens?" Vroeg hij zich nu ook huilend af. En die dingen die ze bij zich hadden.. die rate dingen waar ze mama in stopte.."
|
|
Master of RPG
|
Post by Cindy on Jun 11, 2015 22:48:29 GMT
Gitany
Ze keek naar het hengstje en zuchtte zachtjes. "Trek je niet te veel van hem aan, hij denkt dat hij hier alles mag," mompelde ze zachtjes tegen het veulen en ze bleef bij hem staan. "Je vind je mama nog wel, maar eerst moet je sterk worden," zei ze rustig en keek weer even rond. "Ik weet het niet," zei ze om er een makkelijk antwoord op te geven, ze had geen zin om alles uit te leggen en waarschijnlijk snapte hij het dan nog altijd niet, dus bespaarde ze zichzelf de moeite. "Kom mee," zei ze nu tegen het veulen en begon rustig wat stappen te zetten richting de kudde, het was niet veilig om de kleine hier zo open en bloot te laten liggen. Het kon haar ook niet schelen wat Quasi er over zou denken.
|
|
Master of RPG
KAKAROTTO!
|
Post by Vegeta on Jun 11, 2015 22:57:24 GMT
Tjalling
Hij stond op en begon nu ook te lopen richting de anderen en keek even naar Quasi die zijn nlik opmerkte en zijn oren in de nek deed, waardoor hij direct wwer nasr se grond keek."is hij net als mijn papa.. zomaar op mama springen , en haar bijten ?" Vroeg hij nu ook aangezien hij dat wel meerdere keren gezien had dat hij constant op zijn mama sprong en haar ook wewr drachtig had gekregen. " mijn papa niet lief.. daarom ging ik en mama ook weg." Sprak hij rustig e keek naar de andere veulens die nu nieuwsgierig naar hem toe wouden lopen maar gestopt werden door een hinnik van Quasi, dat hun direct liet stoppen.
|
|
Master of RPG
|
Post by Cindy on Jun 11, 2015 23:05:59 GMT
Gitany
De merrie liep rustig verder tot ze bij de kudde waren en brieste dan zacht. "Bijna alle hengsten zijn zo vrees ik," zei ze zacht tegen het veulen en hoorde nu de hinnik van Quasimodo zodat de andere veulens niet dichterbij het nieuwe veulen zouden komen. Ze kon er toch niet veel aan doen. Ze legde zich rustig in het gras nu en hield haar zintuigen op scherp om gevaar te zien en horen aankomen, gewoon om het veulen te beschermen. Waarom had ze zichzelf dit nu weer aangedaan om een veulen onder haar hoede te nemen..
|
|
Master of RPG
KAKAROTTO!
|
Post by Vegeta on Jun 11, 2015 23:13:44 GMT
Tjalling
Hij keek naar de veulens die nu afstand namen en maar met elkaar gingen spelen. Tjalling vond het duidelijk niet leuk en liep nu naar haar toe." Ik wil ook graag mee spelen.." sprak hij nu wat verdrietig. Hij nam wel afstand van haar nu ook en ging er maar een beetje verloren erbij liggen. Hij vond het duidelijk niet leuk. " Ik ben Tjalling.."vertelde hij haar nu rustig, maar keek nu naar Quasi die naar hem keek en nu duidelijk dr veulens en ook nu zijn merries waarschuwde." Niemand van jullie speelt met dat uitschot of geeft hem te drinken. Hij is niet een van ons. En dat zal hij ook nooit worden." Sprak hij en sprak het hard uit, ook zodat Tjalling en Gitany het konden horen.
|
|
Master of RPG
|
Post by Cindy on Jun 11, 2015 23:20:44 GMT
Gitany
Ze keek naar Tjalling en ze vond het wel sneu voor het diertje. "Het komt nog wel goed," zei ze zacht tegen hem en stond nu zelf weer op om dichter bij hem te gaan liggen en legde haar hoofd over zijn rugje heen en negeerde wat Quasimodo zei. "Zielig van je om je zo op te stellen Quasimodo. Je vader was een betere leider dan jij nu bent, iemand van je broers had veel beter de kudde kunnen overnemen," ze bleef ook gewoon liggen hoe ze nu lag. Met de redenering die hij nu opstelde was zij zelf ook geen van hun, ze was ook aan niemand gebonden in deze kudde. Ze brieste zacht en bleef bij Tjalling liggen om hem te beschermen.
|
|
Master of RPG
KAKAROTTO!
|
Post by Vegeta on Jun 11, 2015 23:28:49 GMT
Tjalling
Hij slikte even en voelde nu hoe Gitany bij hem kwam liggen en gaf haar even zacht een neusje als dank terwijl Quasi haar duidelijk aan het negeren was. Geen van zijn broers waren hier ook meer, die earen allemaal elders nu hun kuddes gestart, waarvan de witte, tevens Tjalling zijn vader was dus hij was wel degelijk familie, al wist niemand dat en zelfs Tjalling zelf niet. Quasimodo keek nu wel even naar haar en toen naar Tjalling." Ik heb eerlijk dit gevecht gewonnen. Ik heb hier nu leider en wil deze kudde zuiver houden. Geen uitschot van andere kuddes. Wat mijn vader vroeger deed zijn niet mijn regels." Met die woorden liep hij weg en een merrie veulen kwam nu hun kant uit maar quasi rende al direct voor haar neus langs om haar terug te doen naar haar moeder. Tjalling vond het duidelijk helemaal niet leuk maar legde nu toch zijn kopje in het gras neer, en sloot zijn oogjes kort. Maar slapen zou hij toch niet doen.
|
|
Master of RPG
|
Post by Cindy on Jun 11, 2015 23:37:52 GMT
Gitany
Ze gaf hem een zacht neusje terug en en brieste ook even. "Ik zou maar oppassen dat je je kudde niet kwijtraakt op de manier dat je nu bezig bent, want uiteindelijk keert iedereen zich wel tegen je," zei ze er ook gewoon op en keek nu ook even naar het merrieveulen dat deze kant op wou komen maar Quasimodo er al een stokje voor stak. Ze kon de kudde niet verlaten, al moest ze waarschijnlijk binnenkort wel opzoek naar een nieuwe kudde voor Tjalling. Ze kon hem geen melk geven, en de andere merries mochten niet meer, dus hier konden ze niet blijven. "Eerlijk gevecht gewonnen zeg je? Je had niet eens tegenstanders om tegen te vechten, je broers zijn vanzelf al weggegaan tot er uiteindelijk niemand meer overbleef, sterke gevechten waren het. Het enige waar je nu bang voor bent is dat het 'uitschot' van andere kuddes zich hier komt vestigen om jou van je leiderschap te halen, en al je zo verder doet wil ik je met alle plezier wel van het leiderschap afhelpen,"
|
|
Master of RPG
KAKAROTTO!
|
Post by Vegeta on Jun 12, 2015 6:42:23 GMT
Tjalling
Het kleintje keek naar beide en eist niet waar ze het over hadden eigenlijk, hij vond het fijn dat zij over hem waakte, maar hij had nog steeds dorst. Hik had niet veel gedronken omdat hij beleefd wou zijn voor de merrie. Quasimodo keerde haar nu keihard de rug toe en keek naar de rest van de kudde, die duidelijk geschrokken waren van alles en sommige zelfs al duidelijk weg wouden gwan van Quasi en voor de kant van Gitany wouden kiezen. De merrie die tjalling eerder hielp was nu ook de eerste en liep gewoon naar Gitany en Tjalling. " ik kwn dit veulen niet laten sterven." Sprak ze ook en duwde Tjalling even een beetje. " hij mag van mij melk hebben." Sprak ze nu ook rustig en haar veulen dat toch duidelijk een paar maandjes ouder was dan Tjallong begon Tjalling ook een beetje uit te dagen, omdat ze wou spelen met hem. Quasi was rr niet blij mee maar liet het gebeuren nu, vanavond zou hij er wel een stokje voor steken. Die merrie die hen nu hielp zou verbannen worden.
|
|
Master of RPG
KAKAROTTO!
|
Post by Vegeta on Jun 12, 2015 10:33:42 GMT
Naam; Tremendous ( Trem ) Leeftijd; 6 Geslacht;Â hengst Ras; Kwpn Foto/uiterlijk;Â www.keros.be/userfiles/image/dutch-62hoofdfolder-19-23-24.jpg Extra;Â halfbroer van Quasi. Tevens draagt hij een fiks litteken over zijn rug met dank aan mensen. Tevens is hij pas 3 weken weg bij Quasi zijn kudde na het overlijden van zijn vader, want vechten tegen zijn broer wou hij niet. ------------------------------------------------------------ Tremendous Hij liep momenteel nog altijd alleen over de vlakte, en zag in de verte zijn oude kudde, van zijn broer. Ergens wou hij yerug, vragen of het kon, hij zou wel onderdanig zijn aan zzin broer, maar aan de andere kant had hij zoiets van; hij wou zijn eigen kudde stichten en zelf leiden, zoals zijn vader het had gedaan. HIj brieste even en schudde zijn kop kort terwijl hij nu even een paar happen gras meenam van de grond. Hij hield onbewust toch de kudde van zijn broer in de gaten, het leek er onrustig en misschien kon hij wel wat merries meejatten, hij hsd toch genoeg onder zijn hoede.
|
|
Master of RPG
|
Post by Cindy on Jun 12, 2015 11:11:16 GMT
Gitany
Ze keek naar de merrie die eerder al had geholpen en stond nu even recht. "Dank je, al ben ik bang dat je daardoor wel verbannen gaat worden," zei ze nu ook zacht tegen de merrie en gaf haar een neusje als teken van dank. Haar blik viel even op een hengst verderop en ze brieste zachtjes. Hem kende ze wel, het was de broer van Quasi als ze zich niet vergiste. Als ze dan toch verbannen werden konden ze evengoed naar die hengst gaan. Ze wist dat de helft van de kudde haar toch wel ging volgen na wat Quasi allemaal had gedaan en gezegd over het veulen nu.
|
|
Master of RPG
KAKAROTTO!
|
Post by Vegeta on Jun 12, 2015 12:22:03 GMT
Tjalling
Het veulen stond nu op en keek toch even vragend, aangezien het veulen nu weg begon te rennen en dan stopte omdat Thalling niet mee ging. Nee Tjalling had net gehoord dat hij niet zou mogen spelen met anderen dus nu twijfelde hij ook overduidelijk rn bleef staan waar hij stond. De mmerrie gaf haar rustig een nrusje terug." Ik was toch al van plan te vertrekken met de kleine. Het is niet her veulen van Quasi maar van Trem, zijn broer. Als hij dat weet zit ik al in de penarie. "
|
|
Master of RPG
|
Post by Cindy on Jun 12, 2015 20:25:41 GMT
Gitany
Ze keek naar het veulen en gaf hem een duwtje als teken dat hij wel mocht. Ze knikte rustig op wat ze zei en keek even weer naar de hengst verderop. "Van hem dus?" Vroeg ze nu ook rustig en sloeg met haar staart wat vliegen weg. "We kunnen vanavond wel vertrekken, hij lijkt daar ook maar alleen te blijven staan. En als ik ga, gaat wel een deel van deze kudde mee denk ik zo. Na wat hij heeft gezegd," zei ze zacht.
|
|
Master of RPG
KAKAROTTO!
|
Post by Vegeta on Jun 12, 2015 20:31:35 GMT
Tjalling
Het veulen begon nu vrolijk te rennen en te spelen met het veulen , nu hij wel mocht. Hij hinnikte even een beetje dankbaar naar Gitany nu terwijl hij een beetje lol aan het maken was met het kleine merrietje. Haar moeder keek ook even naar Gitany en knikte. " ja van hem . Hij houd de kudde regelmatig in de gaten, waarschijnlijk om zijn veulen. Hij is veel beter dan Quasimodo ooit zal zijn. Die is gewoon echt machtzoekend, maar hij gaat te ver als hij zegt dat een veulen maar aan zijn lot overgelaten kan worden. "
|
|