Master of RPG
I joined on January 1970, I am a proud and I've made 2,714 posts
KAKAROTTO!
|
Post by Vegeta on Jun 13, 2015 15:51:11 GMT
Tjalling & Tremendous
Tremendous keek even naar hen en deed zijn hoofd even hoog, van het laarstesxhrok hij toch ietsjes.' Hij is niet foed bij zijn hoofd. Denkt dat hij ordr van scheppen door angst. Kom dan mee dames, laten we hier even weggaan, en houd het kleine ventje een beetje in de gaten. Jij heeft ons nu harder nodig dan eerst." Sprak hij en duwde even iedere merrie kort een neusje regen hun neus en stopte als laatste bij Gitany en Tjalling. Het veulen had duidelijk verdriet, en bleef ook liggen terwijl de meeste al een beetje vooruit liepen." Gitany, kum jij een beetje over de jongen waken? Ik zal ook voor hem zorgen maar ik kan nooit alles zien."
|
|
Master of RPG
I joined on January 1970, I am a proud Female and I've made 1,894 posts
|
Post by Cindy on Jun 14, 2015 14:41:13 GMT
Gitany
De merrie keek naar Tjalling en dan weer naar Trem en slaakte dan een zucht. Ze knikte rustig en duwde Tjalling weer ietsjes recht zodat die weer mee kon en hier weg kon. "Kom Tjalling," zei ze nu tegen het veulen en begon zelf ook even te stappen, maar wachtte wel op het veulen natuurlijk, hij raakte haar toch niet meer kwijt, en het zou sneu zijn om hem hier achter te moeten laten nu ze al zo veel voor hem had gedaan. Ze zou zich nu wel bij Trem vestigen, dat was het beste voor nu. Ze mocht Quasi toch nooit echt, en na zijn gedrag van net al helemaal niet meer.
|
|
Master of RPG
KAKAROTTO!
|
Post by Vegeta on Jun 14, 2015 16:42:47 GMT
Tjalling
Hik begon met de rest mee te stappen, al stopte hij nog even om naar zijn moeder te kijken waar een paar gieren inmiddels grland waren en van haar begonnen te eten. Hij draaide verdrietig weer zijn hoofd om en keek nu naar Gitany." Giti.. is mama nu bij de sterretjes zoals oma dat ook ging?" Vroeg hij nog altijd verdrietig en keek haar aan." Ga ik ook zo snel naar sterretjes? " Trem begon nu rustig zijn kudde te leiden naar een veilige plek en van goed afstand van de kudde van Quasi, uit het zicht. Daar stopte hij rn keek naar de merries, een voor een, al liep hij daarna naar Gitany. " kan jij de jongen melk geven ? Of moet ik iemand anders vragen ?"
|
|
Master of RPG
|
Post by Cindy on Jun 14, 2015 17:16:51 GMT
Gitany
Ze keek naar Tjalling en duwde hem een klein beetje vooruit zodat hij niet al te lang om bleef kijken. Ze knikte op zijn vraag en gaf hem een neusje. "Je zal niet zo snl naar de sterretjes gaan Tjalling, maak je geen zorgen," zei ze zacht tegen het veulentje en legde zich neer toen de kudde tot stilstand kwam. Ze keek op naar Trem toen die wat vroeg en brieste zacht. "Ziet het eruit alsof ik ooit al een veulen heb gehad of drachtig ben?" Vroeg ze nu ook zacht en keek weer naar het veulentje. "Iemand anders zal hem melk moeten geven vrees ik," zei ze nu als normaal antwoord op hem.
|
|
Master of RPG
KAKAROTTO!
|
Post by Vegeta on Jun 14, 2015 17:38:08 GMT
Tremendous
Hij keek even naar haar en keek duidelijk schamend na haar antwoord." Sorry." Sprak hij er ook op en keek even rond al kwam de merrie van eerder er al aan met haar veulen." Laat hem hier maar drinken. " sprak ze rustig en keerde zich even voor het jongetje dat toch blij bij haar begon te drinken, en ze even omkeek of hij nu wek gewoon door dronk tot ie werkelijk vol zat. Maar Tjalling deed dat nu ook, hij had echt extreme dorst. Tremendous keek er kort naar maar toen naar haar. " ik ben blij nu eens een kudde te hebben. Moet nu alleen kijken welke merrie naast mij kan staan in de rangorde. Het liefste een merrie waar ik echt van houd."
|
|
Master of RPG
|
Post by Cindy on Jun 14, 2015 17:58:16 GMT
Gitany
De merrie keek naar hem en keek dan naar Tjalling die nu rustigging drinken bij de merrie van eerder en goed doordronk nu. Ze was er wel blij om dat hij nu wel goed begn te drinken. Ze keek weer op naar Trem en zuchtte. "je vind vast wel iemand, zeker als je zo voort gaat zoals je nu doet in de nieuwe kudde. Er valt vast wel iemand voor je, en jij vast ook wel op iemand." zei ze zacht en legde haar hoofd nu rustg in het gras en sloot haar ogen langzaam. Ze was blij weg te zkjn van de kudde van Quasi..
|
|
Master of RPG
KAKAROTTO!
|
Post by Vegeta on Jun 14, 2015 18:16:08 GMT
Tremendous
Hij keek naar hasr en knikte kort." Ja ik weet het. Veel van deze merries stonden al opn om door mij gedekt te worden merkte ik net al. Maar dat.. ben ik vreemd om te zeggen dat ik niet elke merrie wil? " hij keek haar aan en hield ondertussen de rest een beetje in de gaten, gewoon puur omdat hij helemaal nu zih nog tien keer verantwoordelijker voelde dan eerder. Tjalling liet nu rustig los terwijl het melk rondom zikn lippen zat en even de mefrie bedankte." Dankjewel mevrouw." Sprak hij nu ook netjes en liep terug naar Gitany waar hij nu rustig bij ging liggen en toch vermoeid zijn ogen sloot.
|
|
Master of RPG
|
Post by Cindy on Jun 14, 2015 18:32:27 GMT
Gitany
Ze keek weer even naar Trem en sloot haar ogen dan weer rustig. "Eigenlijk wel, het gaat tegen de principes van een hengst in in ieer geval, maar jij kiest zelf toch wat je in de kudde doet. Maar ik zeg je nu al, als je maar een merrie kiest, zullen er velen je uiteindelijk niet meer volgen," zei ze zacht tegen hem en legde haar hoofd over de rug van Tjalling heen en gaf hem een lik over zijn snoet om de melk van hem af te krijgen en brieste dan zacht. Ze was zelf ook moe, maar dat kwam eerder door de zorgen om het veulen dat ze nu bij zich had.
|
|
Master of RPG
KAKAROTTO!
|
Post by Vegeta on Jun 14, 2015 19:23:58 GMT
Tremendous
Hij zuchtte even en knikte."dat is waar." Sprak hij en duwde zijn neus even kort tegen de hare." Ga jij en die kleine maar slapen. Ik zorg dat niets gebeurt vannacht." Sprak hij rustig en ging een beetje nu op een heuvel staan om zijn kudde te overzien, en keek even naar de 3 veulens die mee waren gegaan. Hij wist dat 1 van hem was, maar de andere 2 waren vast van zijn broer. Niet dat hij het erg vond. Tjalling tilde nog moeizaam even zijn hoofdje op en kroop ietsjes nader en legde nu ook zijn hoofdje op haar nek." Weltrusten mama." Sprak hij eigenlijk onbewust tegen haar, het ging meer automatisch. Doordat hij zo moe was momenteel. Daarom viel de jongen ook al snel bij haar in slaap.
|
|
Master of RPG
|
Post by Cindy on Jun 14, 2015 20:17:02 GMT
Gitany
Ze keek naar Tremendous en gaf een knikje. "Dankje" zei ze zacht en gaf hem even een neusje terug voor ze Tjalling dichter tegen zich trok en zacht brieste. "Welterusten," ze gaf het veulen nog een lik voor ze haar ogen weer sloot en langzaam in slaap begon te zakken, al bleef ze nog wel een beetje oplettend, al was dat meer automatisch. Tremendous was een betere leider dan Quasi was, door anst te laten heersen zou het niet goed blijven gaan..
|
|
Master of RPG
KAKAROTTO!
|
Post by Vegeta on Jun 14, 2015 20:47:19 GMT
Tremendous
Hij waakte over zijn pasgevormde kudde en liep zo nu en dan er door heen om te controleren of alles nog goed ging, wat zo op het eerste oog ook zo leek te gaan. Hij brieste even een beetje en bekeek iedere merrie op zich, al keek hij vertederd naar alle veulens, waarvan de andere drie bij elkaar nu de veiligheid hadden opgezocht rn bij elkaar lagen te slapen. Hij was toch wel gelukkig en keek naar zijn slapende merries. In de ochtend zou hij wel even iemand aanstellen, zodat hij ook zijn rust zou kunnen nemen, maar voor nu dacht hij er met geen haar op zijn hoofd aan.
|
|
Master of RPG
|
Post by Cindy on Jun 14, 2015 20:50:48 GMT
Gitany
De merrie bleef rustig slapen met haar hoofd over het veulen gelegd zodat ze zeker wist dat hij veilig was. Ze was blij dat ze een deel van de kudde wel had meegekregen, en ze dacht ook wel dat er nog merries waren die mee hadden willen komen maar gewoon te bang waren om te volgen door Quasimodo. Niet dat het echt haar zorg was momenteel, het maakte allemaal niet veel meer uit.
|
|
Master of RPG
KAKAROTTO!
|
Post by Vegeta on Jun 14, 2015 21:11:25 GMT
Tjalling
Hij sliep door tot de eerste zonnestralen zijn gezicht raakte en opende nu ook zijn ogen. De andere veulens waren al wakker en aan het spelen en hij keek ook even naar Gitany nu, hij zou niet gaan speleb zolang hrt nirt van haar mocht en dus legdr hij zijn hoofdje nu ook weer rustig neer en sloot nog maar even zijn oogjes, al kon hij toch al niet meer slapen. Tremendous was ook nog altijd bezig met het waken over zijn kudde, al was die duidelijk moe. Maar alleen de veulens waren al wakker dus moest hij nog wel wakker blijven.
|
|
Master of RPG
|
Post by Cindy on Jun 15, 2015 11:54:36 GMT
Gitany
De merrie werd ook langzaam wakker doordat Tjalling bewoog en ze brieste zacht. "Goedemorgen," zei ze zacht tegen het veulen naast zich en gaf hem een lik over zijn snoet en keek dan even naar de andere veulens die aan het spelen waren en gaf hem dan een klein duwtje. "Je mag gaan hoor Tjalling," Ze brieste zacht en stond nu langzaam op en schudde zich uit. De rest was nog aan het rusten, behalve Tremendous natuurlijk, maar die zag er ook doodop uit.
|
|
Master of RPG
KAKAROTTO!
|
Post by Vegeta on Jun 15, 2015 13:07:06 GMT
Tjalling
Het veulen stons nu ook rustig op en schudde zich uit." Dankjewel!" Sprak hij blij en begon nu ook samen met de andere veulens te spelen, en rende met hun in het rond terwijl hij nu duidelijk even weer veulen voelde en rustig rond rende door de kudde achter de anderen aan. Tremendous liep mu naar gitany en drukte even kort baar een neusje op haar neus en stopte toen even voor een moment." Gitany kun je even een paar uurtjes over de kudde waken zodat ik even kan rusten?" Vroeg hij rustig en keek haar aan." Iedereen hier vertrouwd jou."
|
|