Master of RPG
I joined on January 1970, I am a proud Female and I've made 1,894 posts
|
Post by Cindy on Jun 12, 2015 20:35:37 GMT
Gitany
Ze keek weer even naar Tjalling die nu met het andere veulentje speelde en ze brieste zacht. Ze knikte weer even op wat de merrie zei en rekte zich even uit. "Ik heb hier ook geen bloedbanden, dus hoor eigenlijk ook niet in deze kudde volgens hem," zei ze er nu ook gewoon op en hield Tjalling wel een beetje in het oog. "We zullen wel zien vanavond, dan vertrekken we gewoon naar zijn broer."
|
|
Master of RPG
I joined on January 1970, I am a proud and I've made 2,714 posts
KAKAROTTO!
|
Post by Vegeta on Jun 12, 2015 20:53:53 GMT
Tjalling
Hij rende nu even later terug, al kwam dat door Quasimodo die heel hard hinnikte naae hem en voor hem ging staan waardoor hij nu angstig zoch een beetje verstopte bij Gitany. Quasi brieste en keek naar hen." Wat had ik gezegd? Dat kind komt niet aan mijn veulens." Sprak hij rustig maar toch kwaad en Tjalling legde zijn volle gewicht tegen Gitany aan uit angst." Gabby, kom terug bij de kudde. Laat hun." De merrie keek nu naar Gitany en gaf haar een neusje." Ik kom straks terug om hem wat melk te doen, ik wil nu even de schijn nog hoog houden." Toch zei ze het wat met spijt, ze bleef liever hier maar liep toch met een gebogen hoofd weg. Tjalling bleef ondertussen angstig tegen Gitany aangekropen, al probeerde hij nu toch stiekem te kijken of hij melk bij haar vandaan kon halen en toen Quasi uit de buurt was, probeerde hij het ook voorzichtig, hij had echt dorst..
|
|
Master of RPG
|
Post by Cindy on Jun 12, 2015 21:02:58 GMT
Gitany
Ze keek naar Quasimodo die nu hard hinnikte nog Tjalling en duwde haar neus tegen eht veulen toen hij bang naar haar toe liep. Ze ontving het neusje van de merrie en knikte weer even als teken dat ze het begreep. Ze hief haar hoef op toen Tjalling bij haar probeerde te drinken en zette haar hoef dan maar weer neer en draaide een beetje. "Ik kan je geen melk geven Tjalling, sorry," zei ze zacht tegen hem en gaf hem een lik over zijn hoofd. "Je moet nog eventjes wachten, binnenkort kan je weer drinken," zei ze zacht tegen hem en legde zich nu weer even rustig neer.
|
|
Master of RPG
KAKAROTTO!
|
Post by Vegeta on Jun 12, 2015 21:09:47 GMT
Tjalling
Hij staakte zijn pogingen nu en keek naar haar. " ik heb zo'n dorst.. waarom is mama hier niet gewoon.." sprak hij een beetje teleurgesteld en kroop nu wel een beetje tegen hasr aan tegen haar rug en legde zijn hoofdje op op haar rug neer en slikte kort." Is mama mij aan het zoeken denk je Giti?" Hij sprak niet haar hele naam nog uit, dat was te moeilijk voor hem nog, en daarom hoopte hij ook dat ze het niet eg vond. Rven staarde hij naar de kudde waar de merrie die hem melk had gegeven nu haar eigen veulen wat melk gaf, en ook zij duidelijk niet begreep waarom quasi zo boos deed.
|
|
Master of RPG
|
Post by Cindy on Jun 13, 2015 6:04:12 GMT
Gitany
Ze keek naar Tjalling en ze zuchtte zachtjes. "Ik weet het," zei ze nu ook zacht tegen haar en keek even naar hem toen Hij achter haar kwam te liggen en zijn hoofdje op haar rug legde. Zegaf hem een lik over zijn neus en knikte weer bij zijn vraag. "Ja, ik denk wel dat ze je aan het zoeken is en aan je denkt," ze brieste en nam een klein hapje gras aangezien ze natuurlijk ook wel moest eten. Ze vroeg zich af hoelang de merrie de schijn nog ging ophouden.
|
|
Master of RPG
KAKAROTTO!
|
Post by Vegeta on Jun 13, 2015 8:11:09 GMT
Tjalling
Hij luisterde naar haar en knikte." Mama heel sterk. Toen wij alleen waren zij mij van tijger gered." Sprak hij rustig en keek haar aan." Dat was toen ikke net oogjes open deed. Toen ik eerste keer alle paardjes zag." Vertelde hij toch enigszins trots." Maar alle andere paardjes rende weg, en mama was gewond.. maar mama wel mij gered van tijger." Sprak hij tegen haar, en het was duidelijk te horen dat hij trots was op zijn moeder. Maar zijn moeder kwam niet meer terug, vanavond zouden alle rodeo's haar de kop kosten, doordat ze ook nog eens weer drachtig was. Maar het was maar beter dat Tjalling daar niets van wist wat zijn moeder nu allemaal beleefde.
|
|
Master of RPG
|
Post by Cindy on Jun 13, 2015 9:47:40 GMT
Gitany
Ze luisterde rustig naar wat Tjalling zei en sloot haar ogen eventjes om het zich in te beelden hoe het zou zijn geweest. Ze was blij dat hij zo trots op haar was, maar ze zou hem niet vertellen wat er nu waarschijnlijk met haar gebeurde, ze hoopte dan ook dat hij het binnenkort opgaf met haar te willen zoeken. Vanaf zijn 9 maand kon hij wel zijn zin doen, kon zij ook weer in rust leven, en misschien zou ze het overwegen zich toch te laten dekken, maar dat zag ze wel weer na Tjalling.
|
|
Master of RPG
KAKAROTTO!
|
Post by Vegeta on Jun 13, 2015 10:04:03 GMT
Tjalling
Hij keek naar haar en glimlachte even." Maar wij gaan wel op zoek naar mijn mama he ?" Vroeg hij nu rustig sprak hij rustig en keek even naar de lucht waar nu langzaam de zon begon te zakken. Een vrachtwagen dumpte nu het bijna levenloze lichaam van zijn moeder weer terug op de vlakte, maar ze zou niet lang meer leven nu. Tjalling brieste even en sloot zijn ogen een beetje." Giti mag ik bij jou slapen? Ik ben moe.. en ik heb dorst.."sprak ze nu en de merrie van eerder kwam nu langzaam aan weer dichterbij samen met wat andere merries die nu allemaal xich bij Gitany begonnen te verzamelen." We zijn het zat hoe Quasimodo doet, wij allemaal. Ze willen samen met jou en het kleine mannetje vertrekken."
|
|
Master of RPG
|
Post by Cindy on Jun 13, 2015 11:06:50 GMT
Gitany
Ze keek naar het veulente en knikte. "Ja, natuurlijk," zei ze rustig tegen hem en keek even op toen ze wat nieuws hoorde, en zag dan ook een eind verder een paard liggen die er eerst niet lag. Ze zou zo wel even kijken. Ze stond nu weer rustig optoen de andere merries bij haar verzamelden nu en knikte rustig. Haar blik gleed naar de broer van Quasi die er nog altijd was een eindje verder op. "Dan zullen we ons maar bij hem voegen," zei ze nu ook zacht en keek weer even naar het paard dat daar maar lag.
|
|
Master of RPG
KAKAROTTO!
|
Post by Vegeta on Jun 13, 2015 11:14:17 GMT
Tjalling
Hij keek naar hen en krrk kort rond zeker toen hij was bekends zag en begon ook te rennen er heen."mama!" Sprak hij direct toen hij dichterbij kwam en keek naar haar." Mama.. mama... wakker worden..." sprak hij tegen haar en duwde zijn neus tegen de hare. Ze was net weg, en was nog hartstikke warm." Mama ? Mama wakker worden.." sprak hij en keek ok." Giti! Mama hier!" Sprak hij nu ook tegen haar en keek weer naar zijn moeder nu, en duwde zijn neus tegen de hare waardoor er ietsjes bloed van het bit wat eerder in de mond zat, op zijn snuitje kwam en een wat donkere vlek veroorzaakte. Tremendous zag hen nu, maar in plaats van dichterbij lopen bleef hij nieuwsgierig staan. Quasi nam geen stap momenteel, het was een klein groepje, het grootste gedeelte van zijn kudde had hij nog dus hij zag geen reden tot paniek.
|
|
Master of RPG
|
Post by Cindy on Jun 13, 2015 11:20:13 GMT
Gitany
Ze schoot meteen achter Tjalling aan toen hij naar het paard rende en slikte even toen hij zei dat dat zijn moeder was. Ze duwde haar neus even tegen de hals van de merrie, maar er was geen reactie uit te krijgen, dus dat betekende voor haar al genoeg. "Tjalling, stop, ze wordt niet wakker," zei ze nu ook tegen het veulen en keek hem aan. Ze duwde Tjalling zachtjes weg van de merrie en zuchtte. "Kom mee, er valt niets meer aan te doen." zei ze nu ook met spijt tegen het veulentje en duwde hem weer verder richting de kudde.
|
|
Master of RPG
KAKAROTTO!
|
Post by Vegeta on Jun 13, 2015 11:24:34 GMT
Tjalling
Hij schudde zijn hoofd." Nee mama slaapt wel vaker lang.. broertje of zusje..." sprak hij en keerde nu ook direct weer om en rende terug en ging ook gewoon nu eigenwijs liggen. " mama word wakker, echt waar." Sprak hij en lgde nu ook gewoon zijn hoofdje over het levenloze lichaam van zijn moeder en merkte nu zelf hoe de buik niet meer op en neer ging zoals normaal."mama..." sprak hij en nu verschenen er toch traantjes in zijn kleine oogjes en keek haar aan." Mama.. mama doe buik op en neer.." sprak hij en duwde liggend zijn neusje een beetje tegen haar aan.
|
|
Master of RPG
|
Post by Cindy on Jun 13, 2015 11:31:16 GMT
Gitany
Ze keek naar Tjalling en zuchtte toen hij nu ook gewoon omkeerde en terug rende naar het dode lichaam van zijn moeder. Ze liep nu ook weer even dichterbij maar bleef op een afstandje staan. Wat had ze gehoopt dat hij nu gewoon mee ging lopen in plaats van zo moeilijk te doen. "Tjalling, ze wordt niet meer wakker. Je moet met mij meekomen," zei ze nu rustig tegen hem en duwde hem een beetje van de merrie weg, aangezien zo meteen wel wolven op de geur afkwamen. "Kom op, we moeten gaan," zei ze zacht en probeerde hem mee te krijgen.
|
|
Master of RPG
KAKAROTTO!
|
Post by Vegeta on Jun 13, 2015 11:40:03 GMT
Tjalling
Hij keek naar haar en huilde zachtjes maar liep nu mee al liet hij zichzelf nu direct zakken toen hij terug in de kudde was, en legde zijn hoofdje neer op de grond, tereijl hij zachtjes bleef huilen. Tremendous bleef nog steeds op afstand staan, al kwam hij nu dichterbij hen en briste kort." Wat is er met de kleine jongen?" Vroeg hij ook beleefd en keek kort naar de dode merrie verderop, maar snapte het ergens al. Toch bleef hij rustig op antwoord van hen wachtte, al was hij nu al toch duidelijk anders dan Quasi.
|
|
Master of RPG
|
Post by Cindy on Jun 13, 2015 11:47:57 GMT
Gitany
Ze keek even op naar Tremendous die nu dichterbij kwam en naar het kleintje keek. "Zijn moeder werd meegenomen en zo teruggebracht, ze heeft het niet overleefd," zei ze nu ook gewoon en duwde haar neus tegen Tjalling aan. "Een deel van de kudde sluit zich trouwens bij jou aan. Je broer is vreselijk als leider na de dood van jullie vader," sprak ze nu ook gewoon en bleef bij Tjalling staan.
|
|