RPG soldier
I joined on January 1970, I am a proud Female and I've made 329 posts
|
Post by Meowz on May 13, 2014 15:12:49 GMT
Rachel Dashae
Ze wou net een hap van de chocola nemen toen haar pols plotseling werd vastgepakt, geschrokken draaide ze haar hoofd maar al snel werd deze hardhandig teruggedraaid. Ze kreeg een klap in haar gezicht en er werd hard in haar oor geschreeuwd terwijl de chocola uiteindelijk uit haar hand werd getrokken. Met tranen in haar ogen bleef ze de andere kant op kijken, echter voelde ze een stel stevige vingers op haar kin en ze werd gedwongen om in het gezicht van de man te kijken. De man die haar als een of andere broedmachine gebruikte, er werd nog wat in haar gezicht geschreeuwd. Met tranen in haar ogen keek ze naar de man, deze keer ging de angst weg en liet de woede zich tonen. Ze ging tegen de man in waardoor ze de druk op haar kin voelde toenemen, uiteindelijk nam ze de gok en spuugde ze in zijn gezicht. Hij liet haar kin vrijwel meteen los maar meteen daarna volgde opnieuw een klap tegen haar wang aan, vervolgens werd ze bij haar bovenarm gepakt en hardhandig op de grond geduwd. De man liep uiteindelijk weg waardoor ze haar ogen dicht drukte, haar benen tegen haar aan duwde en de tranen over haar wangen stroomde. Haar wang tintelde na en door alle stress deed haar buik weer extreem zeer, haar lichaam was zwak en de harde greep op haar pols en kin zorgde voor blauwe plekken. Evenals de klappen die haar wang opving.
|
|
Master of RPG
I joined on January 1970, I am a proud and I've made 2,714 posts
KAKAROTTO!
|
Post by Vegeta on May 13, 2014 15:22:20 GMT
Cristina Vespucci
Ze hoorde stemmen en geluiden van buiten, waardoor ze op sprong, en die kant op begon te lopen, maar op een afstand bleef toen ze zag hoe er gehandelt werd, ze wist anders donersgoed dat zij anders het slachtoffer ging worden.'' se mai le mie mani su di te, allora non avrete vissuto a lungo, Bastardo. *'' Mompelde ze in haar eigen moedertsal die ze nog altijd beter beheerste dan de engelse taal die hier in feite gesproken werd. Ze liep nu dichterbij haar en slikte even.'' Gaat het..'' sprak ze voorzichtig. Natuurlijk ging het niet, maar he, wat moest je anders zeggen?'' Kom even overeind zitten..'' Sprak ze en slikte kort. Haar Italiaanse Accent drong behoorlijk door, en het was wel duidelijk dat ze ook daadwerkelijk met moeite probeerde te communiceren met haar, de taal was gewoon lastig voor haar, en niemand kon hier haar italiaans verstaan, zover ze wist.
* als ik je ooit te pakken krijg, dan leef je niet lang meer, Klootzak.
|
|
RPG soldier
I joined on January 1970, I am a proud Female and I've made 329 posts
|
Post by Meowz on May 13, 2014 16:42:15 GMT
Rachel Dashae
Haar hoofd ging in een ruk omhoog toen ze een stem hoorde, met grote ogen keek ze het meisje aan terwijl haar tranen langzaam ophielden. "Ehm. Jawel, denk ik. Gebeurd wel vaker." zei ze met een schorre stem terwijl ze haar tranen wat snel wegveegde, haar wang begon door het wrijven alleen maar meer zeer te doen maar daar zou ze later wel voor zorgen. Ze lag in een soort foetus houding op de grond aangezien ze zich schaamde, voor alles wat er tot nu toe is gebeurd. Voorzichtig duwde ze zichzelf omhoog en ging met haar rug tegen het bankje zitten, haar hand ging automatisch naar haar buik toe. Het kind was weer rare fratsen aan het uithalen waardoor ze even een moeilijk gezicht trok. Ze merkte duidelijk op dat ze moeite had met communiceren, ze bekeek het meisje even wat zojuist tegen haar is gaan praten. Het meisje zag er niet bepaald uit, sowieso rond de 16. Ook zij was waarschijnlijk al verwikkeld in hetzelfde complot als Rachel. Zodra de pijn grotendeels was weggezakt besloot ze maar netjes te doen, ze hoopte dat ze niet teveel had gezien van het conflict net. Zij, als een van de oudere hier, moest het voorbeeld laten zien om haar mond te houden en vooral niet ergens tegen in te gaan. "Ik ben trouwens Rachel." zei ze uiteindelijk, haar stem wat minder schor terwijl ze zich wat meer omhoog duwde zodat ze wat comfortabeler op het bankje kon zitten.
|
|
RPG soldier
I joined on January 1970, I am a proud Female and I've made 322 posts
|
Post by vadrouille on May 13, 2014 18:17:00 GMT
Keanu reeves Hij glimlachte even naar het meisje en keek naar haar toen ze gebon over een kabouter. Hij kende helemaal geen kabouter verhaaltjes. Oke beter gezecht kende hij eigenlijk amper verhaaltjes. Hij keek haar aan " Volgens mij kan jij beter een verhaaltje vertellen " Sprak die glimlagend " Volgens mij weet jij een heel mooi verhaal over een kabouter " Sprak die glimlagend naar haar en trok haar deken even iets goed en streek zachtjes over haar wang. Ja hij wist hij was de oudste hier en hoorde eigenlijk nergens tegen in te gaan. Maar zo was Keanu niet. Keanu was een vechter en hij gaf om elk kind wat hier zat. Hij vond het oneerlijk dat ze hier zaten. Zulke kleintjes soms nog en dan al in dit leven
|
|
Master of RPG
KAKAROTTO!
|
Post by Vegeta on May 13, 2014 19:15:24 GMT
Cristina Vespucci
Ze keek naar haar met toch een iets medelijdende blik in haar ogen, maar het was bij haar meer dan standaard geworden eigenlijk, ze vond dat niemand het verdiende hier. '' Mooi.'' Sprak ze even, ze wist niet wat ze er anders op moest zeggen, wat kon je erop zeggen. Ze ging nu ook kalm naast haar zitten, terwijl ze met haar bruine ogen naar haar keek en even knikte.'' piacere di conoscerti Rachel.'' sprak ze automatisch, maar bedacht zich dat ze dat waarschijnlijk niet kon verstaan, en dacht duidelijk even na.'' Leuk ontmoeten.'' Sprak ze nu ook twijfelend, omdat ze zelfs na zoveel jaren hier te wonen de taal nog totaal niet onder de knie te hebben.'' Ik ben Cristina.'' Sprak ze nu ook, en wees maar naar haarzelf, voor het geval ze het nu niet goed zei. Ze keek even naar haar buik, en slikte even. Zij zat er uidelijk al langer mee dan haar. Eigenlijk moesten ze gaan ontsnappen, maar ze wist dat in har tijd iemand dat al eens geprobeert had, en die er niet goed afgekomen was. daardoor durfde ze het niet. Ze draaide even een beetje aan de ring om haar vinger, dat van haar jurk die ze aan had, overduidelijk het duurste was, maar het was haar verlovingsring van die jongen waar ze verliefd op was. Ze had hem nooit afgedaan, wetend dat hij misschien nog steeds van haar hield, en dat haar kans was om hier misschien weg te komen.
Caterina Sforza
Ze keek naar hem en slikte even voor een moment.'' nee jij moet vertellen. Dat is leuk, jij zou verhaaltje vertellen!'' sprak ze toch duidelijk wat blij. ''En anders jij broer vragen! Oh nee die is op vakantie zei mama..'' Herstelde ze zichzelf direct. Ze keek hem aan.'' maar mama vertelde niet wanneer broer terug zou komen. Weet jij wanneer broer terug komt? hij zit vast in zonnig land.'' sprak ze en ging weer een klein beetje zitten, en hoorde gebulder op de gang.'' waar is dat kleine kind! ze zou aan het boenen zijn!'' werd er op de gang geschreeuwd.'' Sforza!'' sprak de man duidelijk en ze pakte haar pop beet, en keek naar Keanu. Hij zou het toch geregeld hebben?
|
|
RPG soldier
|
Post by vadrouille on May 13, 2014 19:26:03 GMT
Keanu Reeves Hij hoorde je spreken dat hij hem moest vertellen omdat hij het had beslooft en lachte even, al verdween die glimlach gelijk toen je sprak dat de moeder had gezecht dast je broer op vakantie was. Hij wist wat dit betekende. Je broer was dood maar ja dat kon hij je natuurlijk niet vertellen. Hij knikte even " ja je broer zit waarschijnlijk op een prachtig mooi warm eiland, waar hij elk moment van de dag aan jou zit te denken "sprak die glimlagend en keek op toen hij wat op de gang hoorde en keek naar je " Blijf hier "S prak die en stond op en liep naar de deur toe en opende die en trok hem weer achter zich dicht en keek de man aan "die licht ziek op bed, de eetzaal is klaar. zei heeft der rust nodig, anders heeft u helemaal niks meer aan der " Sprak die tegen de man
|
|
Master of RPG
KAKAROTTO!
|
Post by Vegeta on May 13, 2014 19:43:20 GMT
Caterina Sforza
Ze keek naar hem en knikte dat ze hier moest blijven en kroop helemaal weg onder de dekens, terwijl ze de stem van de man op de gang wel hoorde.'' Vuile...'' sprak hij rustig en keek hem aan.'' Wie zegt dat jij degene bent die dat beslist? gaat ze dood, gaat ze lekker dood.'' sprak hij rustig en keek hem aan.'' henbben we een mond minder te voeden. Jij weet hoe het hier gaat, stom kind.'' sprak hij en wees met zijn vingertje naar hem, en haalde nu zijn hand uit, om hem een klap in het gezicht te geven en eigenlijk zover in elkaar te trappen dat hij op de grond zou gaan vallen. Althns dat was zijn plan.'' Ze moet werken, en jij hebt hier niets over te zeggen, vuile klootzak! We hebben jou eten gegeven, onderdak bezorgd, en nu ga jij even beslissen hoe wij het hier doen?''
|
|
RPG soldier
|
Post by vadrouille on May 13, 2014 19:47:51 GMT
Keanu Reeves Hij keek naar de man en fronste toen de man begon te spreken. " Aangezien jullie haar broer niet meer terug kunnen halen van die " Vakantie " Van hem zal ik de gene maar zij ndie voor haar zorgt he " Sprak die tegen de man en keek naar hem " Zolang ik hier nog ben, gaat zij nog niet dood daar zorg ik wel voor " Sprk die tegen de man "Jah ik weet dondersgoed hoe het hier gaat, en ik weet ook dondersgoed dat het zo niet langer kan " Hij zag hoe de man naar hem wees en dook weg toen hij de hand op zich af zag komen en keek naar de man. Nee hij had vroeger genoeg klappen gehad en eigelijk sinds zijn 18de begon hij toch wel aardig in protest te komen " Zij moet rusten en uitzieken voordat ze uberhaupt weer wat kan doen " Sprak hij tegen de man " Nee jullie hebben me geen onderdak geboden, jullie hebben me tot slaaf gemaakt " Sprak hij naar de man " En ik ga er alles aan doen om dit te veranderen, om de amstandigheden voor de kinderen hier te veranderen " hij keek de man aan. Oke hij wist alleen zou hij dat niet kunnen, hij was daar al veel te mager voor
|
|
Master of RPG
KAKAROTTO!
|
Post by Vegeta on May 13, 2014 20:31:49 GMT
Caterina Sforza
Ze stond op doordat ze hoorde hoe boos de man was, en ze opende de deur nu ook.'' Ikke al werken..'' sprak ze en liep met gebogen hoofdje weg, en hij grijnsde.'' waag het nog eens om mij tegen te spreken. Wij hebben jou geref, je had op straat kunnen leven, zonder je pappie of mammie, en ga nu maar spelen, of wat je ook wil doen. Er zal geen ontbijt voor jou zijn.'' sprak hij rustig, en keek hem duidelijk furieus aan, en zou hem waarschijnlijk zo de nek om draaien, maar hij kon dat net niet maken. '' en jij Sforza, jij gaat naar de keuken, de kok heeft een hulpje nodig.'' sprak hij tegen haar en ze knikte enkel.'' ja papa.'' Sprak ze ook rustig, en liep zo naar de keuken toe.'' vanavond mag jij trouwens in de kelder slapen, Reeves, dan weet je dat alvast, kijken of je daar wat af kan koelen.''
|
|
RPG soldier
|
Post by vadrouille on May 13, 2014 20:38:36 GMT
Keanu Reeves Hij keek naar de man en keek om toen de deur open ging en hij Caterina er uit zag komen dat ze wel zou werken. Hij keek het meisje na en keek toen de man weer kwaad aan "zoalng u de kinderen blijft dwingen, zal ik u tegen blijven spreken "S prak hij naar de man " Jullie hebben mij niet gered, ik was beter af op straat dan dat ik hier ben " Sprak die en keek de man aan " Dat ene kleine beetje brood of je dat nou eet of niet, verschil merk je toch niet "S prak die tegen hem en keek Caterina na. Hij zou zo naar de keuken gaan en haar weer terug sturen naar der bed, dit zou hij blijven herhalen tot ze bleef liggen en kon blijven liggen om in elk geval uit te zieken. Hij hoorde de man spreken dat hij vanavond in de kelder moest slapen, misschien dat hij daar zou afkoelen " en zo niet? "Sprak die en keek de man aan " Ik kunt mij nergens meer toe dwingen. Ik ben 23 voor de wet volwassen. U heeft het recht niet meer om nog iets over mij te zeggen " Hij keek de man woest aan
|
|
Master of RPG
KAKAROTTO!
|
Post by Vegeta on May 13, 2014 20:47:30 GMT
Caterina Sforza
Zij liep vrij vlot nar de keuken waar de kok al zag dat ze binnen kwam en kort glimlachte.'' ah daar is mijn hulpje al.'' Sprak hij rustig, duidelijk was dit een andere kok als anders, want degene die meestal in de keuken stond, was ziek. Hun '' vader'' Had ook niets meer tegen Keanu gezegd, die zag het al als een zinloze discussie eigenlijk, hij wist zelf donders goed dat hij nog bij hun inwoonde, en nergens anders kon wonen, want daar zorgden ze wel voor. De meeste hier konden nauwelijks zelfs lezen of schrijven. En onderwijs kregen ze ook niet. ja onder het mom van Privélessen in het weeshuis, maar de lerares die kwam, gaf hun geen les zoals je normaal krijgt op een school, nee je kreeg schoonmaakles. Caterina begon de aardappels te schillen omdat ze dat meestal deed, maar de kok nam al snel het mes uit haar handen. '' nee nee nee meisje, dat is veel te scherp voor jou.'' sprak hij en glimlachte.'' Kom jij mag de cupcakes maken.'' sprak hij rustig. nee normaal kregen ze geen cupcakes, maar deze man wist het niet en dat was in het voordeel van alle kinderen dat ze nu wel gewoon een fatsoenlijke maaltijd kregen. Ze liep met de kok mee, die haar een garde gaf, en uitlegde hoe ze kon kloppen, en dat deed ze dan ook rustig. Dit vond ze wel leuk moest ze toegeven.
|
|
RPG soldier
|
Post by vadrouille on May 13, 2014 20:52:56 GMT
Keanu Reeves Hij keek de man na " lafbek " Gromde hij en liep de gang door naar de keuken waar hij de kok zag. Dit was een andere man dan die hier normaal was. Was deze nog erger dan die andere. Hij zag hoe Caterina aardappels zat te schillen, maar zag al gauw dat de man de man het mes uit haar handen nam. Dit deed hem glimlacgen. Hij zag hoe de man haar een garde gaf en haar bezig liep om iets te kloppen. Hij bleef bij de deur geleund staan en keek naar de twee. Ze was in elk geval niet geslagen. Dan maar geen ontbijt en slapen in de kelder, dat had hij over voor de andere kinderen. Hij wist dat hij nu vrije tijd had, en hij voelde dat zijn lichaam moe was. maar hij wilde niet nu al slapen. De afgelopen tijd voelde hij wel dat zijn lichaam meer protesteerde. Hij zou volgende maand 24 worden, en als hij dat een week vol hield was hij de oudste die hier ooit gezeten had. Al zou hij zich wel afvragen alle kindjes die hier zaten waar hij wat voor had gedaan, zouden zij hemblijven herineren of zou hij 1 van hun zijn die volgens de leiders gewoon op vakantie was naar een warm land
|
|
Master of RPG
KAKAROTTO!
|
Post by Vegeta on May 13, 2014 20:57:52 GMT
Caterina Sforza
Ze klopte het beslag rustig door en hij glimlachte even voor een moment.'' Zo, en dan gaan we de vormpjes vullen en mag jij de kom uitlikken.'' sprak hij rustig, en dat tweede deed haar best glunderen, al lag het er waarschijnlijk vanmiddag wel weer uit, want helemaal beter was ze natuurlijk niet. De man keek even naar Keanu en knikte even.'' Goedemorgen.'' sprak hij vriendelijk en liep naar hem toe.'' Kwam jij mij ook helpen?'' vroeg hij vrij normaal, vriendelijk.'' ik kan momenteel alle hulp goed gebruiken, er zijn genoeg kindermagen te vullen, en man wat zijn ze hier allemaal mager.. Ze verdienen een feestmaal, en niet anders. Die buikjes mogen wel wat dikker worden'' sprak hij lachend.'' Als je zou willen helpen, jongeman, zou jij voor mij die broodjes daar willen roosteren, en besmeren met boter uit de koelkast? zou ik heel aardig van je vinden.'' Sprak hij voor hij Caterina weer ging helpen, die ondertussen namelijk al dapper begonnen was met de vormpjes te vullen.
|
|
RPG soldier
|
Post by vadrouille on May 13, 2014 21:08:48 GMT
Keanu Reeves Hij glimlachte toen hij haar zag glimlagen en keek op toen de kok op hem af kwam en hem hoorde vragen of hij hem kwam helpen. Hij luisterde wat de man allemaal voor hem in gedachte had en schudde zijn hoofd. Nee dat zou hij niet voor elkaar krijgen. Hij zou niet bij het ontbijt mogen zijn, en als hij wel bij het maken er van was kreeg hij het niet voor elkaar de dag door te komen tot het avond eten. Daarom schudde hij zijn hoofd ook " Nee sorry meneer "sprak die tegen hem " ik weet het hoe ze hier er uit zien, en ik sta zoveel mogelijk af aan hun wat ik kan missen. Hun moeten er nog van groeien "Sprak die tegen de kok en streek door zijn haar " het is niet dat ik niet wil helpen "S prak die en streek over zijn gezicht " Ik mag het komende onbijt er niet bijzijn van hem, dus ik zou het niet trekken om u nu te helpen alles te zien en dan te weten dat ik er niks van mag. Dan trek ik de dag niet "s prak die en keek de man aan. Hij zou wel op bed gaan liggen zo verspilde hij geen energie. " Caterina kan u prima helpen "s prak hij glimlagend
|
|
Master of RPG
KAKAROTTO!
|
Post by Vegeta on May 13, 2014 21:16:16 GMT
Caterina Sforza
de kok hielp haar nu rustig en hoorde zijn woorden."oh nee jongen.. jij komt nu hier, wat jullie vader ook zegt. Een jongeman zoals jij moet ook eten! Daar komt niets van in. Kom, kom toch zitten hier aan tafel." Sprak de man rustig en schoof een stoel naar achteren aan de tafel die er in de keuken stond en hij ging zelf direct aan het koken en zette al snel twee stukken toast, een glas melk en een gekookt eitje neer." Eet dit op alsjeblieft. Ik ben toch maar een inval kok het ergste wat ze mij kunnen doen is dat ik hier nooit meer mag werken. Er zijn genoeg andere mensen die mij nog willen."
|
|