Master of RPG
I joined on January 1970, I am a proud and I've made 2,714 posts
KAKAROTTO!
|
Post by Vegeta on May 14, 2014 14:55:31 GMT
Iris Steary
Ze keek hem aan en slikte even voor een momenbt.'' ik zal doen lsof ik van niets weet, voor jou.. Maar ik kan morgen toch ze mij niet laten spuiten.. ik bedoel.. ik wil nog niet zwanger worden.. Ik wil wachten tot ik diegenen vind waarvan ik een kind mag dragen..'' sprak ze en tranen sprongen in haar ogen.'' Ik wil niet zanger zijn... Ik wil hier weg.. ik wil hier niet zijn..'' sprak ze en slikte even voor een moment.'" Waarom die brand.. Waarpom nu..'' sprak ze en de tranen begonnen nu te stromen over haar wanen.'' ik wil weg.. Ik wil hier gewoon weg..'' sprak ze en legde haar hoofd nu tegen haar knieën en begon zachtjes te huilen.'' pap,, mam..'' sprak ze nu en snikte rustig door.
|
|
RPG soldier
I joined on January 1970, I am a proud Female and I've made 329 posts
|
Post by Meowz on May 14, 2014 16:19:20 GMT
Rachel Dashae
Ze bleef rustig naar het meisje kijken terwijl ze wat over haar buik wreef, bij het zeggen van een stad in Italië begon ze voor zich uit te staren. "Aahh Florence.. Heb ik altijd al heen gewilt.." zei ze met een klein lachje, haar lach verdween uiteindelijk en maakte plaats voor een droevige blik. Ze keek opnieuw naar het meisje, even schrok ze toen Cristina vertelde dat ze verloofd was en dit uiteindelijk over ging. Met een blik vol medelijden keek ze naar het meisje, toen ze uiteindelijk moest huilen legde ze uit instinct een arm om haar heen. "Och meisje toch.." zei ze zachtjes en wreef wat over haar rug. Ze probeerde haar te kalmeren en keek wat om haar heen om te zien of niemand ze zag, aangezien ze het hier niet zo hadden op zwakke, huilende vrouwen. "Niet huilen, hij houdt nog steeds van je. Het is alleen moeilijk in deze situatie.." fluisterde ze wat. Haar maag begon uiteindelijk te rommelen, samen met alle stress en de zwangerschap deed het eigenlijk alleen maar zeer. Ze trok een moeilijk gezicht en ze keek even naar de tijd op de klok die binnen hing. "Het is tijd voor ontbijt, kom. Goed eten jij." zei ze met een kleine glimlach, ze wist dat het meisje ondertussen wel zwanger moest zijn en een goed begin maken met voldoende eten zorgt voor een goede weerstand. Voorzichtig liet haar arm vallen en stond ze even met moeite op, ze legde een hand op haar rug voor steun en vervolgde haar pas richting de kantine.
|
|
Master of RPG
KAKAROTTO!
|
Post by Vegeta on May 14, 2014 16:33:08 GMT
Cristina Vespucci
Ze kroop ook een beetje tegen Rachel aan toen ze haar vast hoield en slikte even voor een moment.'' Hij is bang voor de mensen hier, hoe kan hij nog van me houden, als we niet samen kunnen zijn..'' sprak ze enkel en keek haar nu aan met de tranen nog in haar ogen.'' Ik ben zwanger van god mag weten wie, en ik wil alleen maar samen met hem zijn.. Waarom ben ik hierin terecht geraakt? waarom kon ik toen niet gewoon op vakantie gaan zoals geplant?'' sprak ze nu en slikte even voor een moment. Ze begon over het ontbijt en direct schudde ze haar hoofd.'' nee.. Ik heb gezworen niets meer te eten, tot de dood mij mee zal nemen, of ik in zijn armen mag zijn..'' sprak ze en slikte even. Zij bleef zitten op het bankje, en ook al vertrok zij, zij zou met geen ene stap gaan verzetten.
|
|
RPG soldier
|
Post by Meowz on May 14, 2014 21:32:54 GMT
Rachel Dashae
Ze stopte even langs het bankje en keek wat naar Cristina, ze zat er echt mee en deels had ze wel gelijk. Het was moeilijk voor Rachel zelf om haar goed te steunen en te troosten aangezien ze zelf nooit verliefd is geweest. Ze legde een hand op de schouder van Cristina en drukte met haar wijsvinger van haar andere hand tegen de plek van haar hart. "Liefde toont zich in het hart, een moeilijke plek om van te ontsnappen." Fluisterde ze haar toe met een kleine glimlach. "Je moet jezelf niet verhongeren. Geef jezelf wat hoop, geef jezelf hoop dat hij ooit terug zal komen. Wat moeten wij dan zeggen als je er niet meer bent?" Voegde ze eraan toe met een beetje verdriet in haar stem te horen. "Doe het niet voor mij, voor de andere of voor jezelf. Doe het voor hem." Ze pakte de hand nog even vast van haar en liet de ring zien door haar eigen vingers als een soort teken. Ze liet de hand daarna los en schoof rustig aan tafel, met een zachte kreun zat ze uiteindelijk goed en wachtte rustig af tot de rest het teken kregen voor het ontbijt. De blauwe plekken op haar pols, kin en wang waren nu degelijk wel goed te zien, ook de pijn was nogsteeds niet verdwenen.
|
|
RPG Student
I joined on January 1970, I am a proud Female and I've made 61 posts
|
Post by Rumplestiltskin on May 14, 2014 22:12:57 GMT
Naam; Federico Auditore Da Firenze Leeftijd; 20 Geslacht; man Foto/ Uiterlijk; Extra; Federico is vanuit Firenze met zijn ouders en zijn twee broertjes hier naar toe gekomen omdat ze dachten dat Petruccio hier de zorg kon krijgen die hij nodig had. Echter doordat hun ouders omkwamen tijdens een ontploffing in de lift terwijl hun zaten te wachten in de wachtkamer zitten ze nu goed vijf jaar in het weeshuis.
|
|
Master of RPG
KAKAROTTO!
|
Post by Vegeta on May 14, 2014 22:21:00 GMT
- ik post voor cristina morgenvroeg weer, ik ga nu ff alleen deze lijstjes droppen en dan slapen - Naam; Ezio Auditore da Firenze Leeftijd; 17 Geslacht; mannelijk Foto/ Uiterlijk; Extra; Broer van PEtruccio en Broertje van Federico. Zie voor reden hier, ff bij Federico geen zin om dat nogmaals uit te leggen haha. Naam; Petruccio Auditore da Firenze Leeftijd; 10 Geslacht; mannelijk Foto/ Uiterlijk; Extra; broertje van Ezio en Federico. Vanaf zijn geboorte is Geboorte al ernstig ziek, en besteedde hij altijd al meer tijd in bed dan ernaast. Echter, nu gaat het alleen maar meer achteruit, en is het nog een wonder dat de jongen leeft. Zie voor reden hier, ff bij Federico geen zin om dat nogmaals uit te leggen haha.
|
|
Master of RPG
KAKAROTTO!
|
Post by Vegeta on May 15, 2014 9:43:11 GMT
Cristina Vespucci
ze keek naar haar en voelde haar hand op haar schouder en hart." En het hart, daar doet het nu precies pijn."sprak ze rustig en slikte even, sloot haar ogen en keek weer op toen ze weer begon te spreken en keek naar haar ring. Ze zei er verder niets op, maar keek haar zwijgend na terwijl ze verderop binnen aan de tafel ging zitten en keek even naar de lucht. Was het zo? Konden hun nog samen zijn? Ze geloofde er niet echt meer in, en even ging haar blik naar haar buik en wreef erover heen. Dat ding moest gewoon dood.. en als ze zichzelf geen eten gaf, stierf die ook vast.. natuurlijk wou ze zwanger worden, maar van hem en niemand anders. Ze wist niet eens wie zijn sperma het dit keer was... de vorige bevalling was hrt geen blank kindje geweest.. ze slikte en stond nu op, liep naar binnen en ging nu naast Rachel aan de tafel zitten en keek naar alles wat er nu op tafel kwam. Het was overduidelijk meer dan normaal, duidelijk een andere kok in de keuken, en zo konden hun een keer goed ontbijten. Ze zat hier voor hem, maar honger had ze dus totaal niet. Oke,je kon overduidelijk haar maag soms horen, maar het was voor haar een onverstaanbaar geluid, en ze negeerde het ook. Dat maakte het dat ze geen honger had, ook al zat haar maag wel degelijk te klagen.
|
|
RPG soldier
I joined on January 1970, I am a proud Female and I've made 322 posts
|
Post by vadrouille on May 15, 2014 13:22:57 GMT
Keanu Reeves Hij luisterde naar je en glimlachte toen je zei dat je je mond hield om hem uit de problemen te houden " Dankjewel "sprak die glimlagend tegen haar terwijl hij naar haar luisterde. Hij liep naar haar toe en ging bij haar op bed zitten en sloeg eigenlijk gewoon een arm om haar heen zonder er bij na te denken. " heey stil maar "S prak hij sussend tegen haar en streek zacht over haar arm " Je kan proberen om een gesprek met mij aan te gaan waar hun bij zijn. Dat je mij verteld dat je hier allemaal zwangere meiden ziet, en dat je baalt dat jij nooit zwanger kunt worden omdat je door een ongeluk toen je klein was je baarmoeder hebt moeten laten verwijderen. "Sprak hij " Het is het proberen waard en misschien geloven ze het. "Sprak hij en streek rustig verder over je arm toen je begon te snikken over je ouders.
|
|
Master of RPG
KAKAROTTO!
|
Post by Vegeta on May 15, 2014 15:52:46 GMT
Iris Steary
Ze keek naar hem en slikte even, terwijl ze trilde en de tranen bleven stromen over haar wangen.'' ik kan dat niet.. Ze hebben mijn medische dossier mogen inzien, ze weten alles..'' sprak ze en slikte even. '' Ik wil geen kind..'' Sprak ze nogmaals en kroop bijna vrij automatisch tegen hem aan nu, en begon weer een beetje verder te huilen. Ze wist niet meer wat ze moest nu.'' Misschien kan ik gewoon beter naar mijn vader en moeder gaan. Misschien had ze wel geen gelijk, dat ik weg moest..'' Sprak ze en streek even over het litteken over haar wang, en liet haar hand erop liggen nu.
|
|
Master of RPG
KAKAROTTO!
|
Post by Vegeta on May 15, 2014 16:10:49 GMT
Naam; Cesare Borgia Leeftijd; 44 Geslacht; mannelijk Foto/ Uiterlijk; Extra; Leider van dit alles, oftewel iedereen zijn papa
|
|
RPG soldier
|
Post by vadrouille on May 15, 2014 16:23:51 GMT
Keanu Reeves Hij hield je tegen zich aan en luisterde naar je " dat soort dingen staan niet in je dossier " sprak die rustig en streek over je arm " ik zal zorgen dat je het hier fijn oké " sprak die tegen je en keek naar de kleine klok die op de muur hing. Het was tijd voor ontbijt " droog je tranen en ga ontbijten over 10 uur krijg je pas weer eten en je hebt elk beetje eten hard nodig hier " hij zou zelf snek wat hij had gekregen naar binnen werken en dan naar buiten gaan voordat die man het zou ontdekken. Of zou hij er gewoon schijt aan hebben en gewoon gaan ontbijten.
|
|
Master of RPG
KAKAROTTO!
|
Post by Vegeta on May 15, 2014 16:35:21 GMT
Iris Steary
Ze keek naar hem en slikte even en schudde haar hoofd.'' nee ik hoef niets te eten, ik heb net gegeten..'' sprak ze rustig en keek naar hem voor een moment, met de tranen nog in haar ogen.'' Maar 10 uur.. Dat mag toch niet?'' sprak ze en keek even naar haar handen. Een werknemer heeft zelfs 3 keer recht op pauze op een werkdag van 8 uur..'' Sprak ze en keek even naar het boek in haar koffer en haalde die er uit.'' Mijn held.'' Sprak ze heel random. ''Ik zag het liggen, en het vrolijkt mij altijd op..'' Ze keek even naar het boek waar een afbeelding van Leonardo da Vinci op stond.
|
|
RPG soldier
|
Post by vadrouille on May 15, 2014 16:41:01 GMT
Keanu Reeves Hij luisterde naar haar en keek haar aan " Ik weet dat het niet mag en dat weten hun ook "Sprak die en stond op " Kom ga met me mee en eet wat, geloof me je gaat het echt nodig hebben "S prak die en stak zijn hand naar je uit toen die voor je stond. Maar hij zag hoe je boek uit je koffer haalde en hoorde je spreken en keek naar je " Kan jij lezen ? " Vroeg die aan je wat verbaast en keek naar het boek. Niemand kon hier eigenlijk lezen of schrijven en voordat hij dood was wilde hij op zijn minst zijn eigen naam kunnen schrijven. Dan was zijn leven voor zijn gevoel niet helemaal zinloos geweest. Hij bleef rustig naar je kijken enwchten tot je reageerden
|
|
RPG Student
I joined on January 1970, I am a proud Female and I've made 61 posts
|
Post by Rumplestiltskin on May 15, 2014 17:21:26 GMT
Naam; Girolamo Riario Leeftijd; 25 Geslacht; Man Foto/ Uiterlijk; Extra; Zoon van Cesare Borgia en mede leider Killian Jones Killian wist dat zijn haak wat intimiderend kon zijn, helemaal voor de nog kleine en oh zo jonge Caterina, maar hij zou haar er nooit mee dreigen of wat dan ook. Niet dat hij het niet kon begrijpen en indenken want dat kon hij heus wel, want hij zou waarschijnlijk ook bang zijn als hij haar leeftijd had en een volwassen vent met haak liep hier rond. 'Wees niet bang kleine, ik, Keanu of de andere kinderen zullen je nooit wat aandoen ok' probeerde hij enigzins positief voor haar uit de hoek te komen, niet dat hij daar een mega ster in was maar ach. 'Maar je vond dit grappig' grijnst hij en het laatste beetje overgebleven smurrie aan haar gezicht afveegt. Girolamo Riario Het getik van zijn cane was duidelijk door het weeshuis te horen terwijl hij zijn weg voortzette, ja hij heeft een cane, want een cane hebben is awesome, tenzij je oud en verrimpelt bent of krom loopt of beiden. Maar dan waggel je met een mislukte houten kromme stok, ja dat is logica. Anyway hij loopt dus door, ja dat was al duidelijk tot hij bij Keanu en dat nieuwe meisje arriveert, haar had hij nog niet echt ontmoet of gezien kan ik beter zeggen. Uiteraard had zijn vader hem wel ingeligt hierover dus haar naam kon hij wel raden aangezien hij de rest sowieso wel kende, niet dat dat echt belangrijk was. 'Ik zou het zo vervelend vinden om deze kleine bijneenkomst te moeten breken, maar ik ben er zeker van dat jij nu wel beter zou moeten weten' doelde hij het laatste op Keanu en dan het boek van Iris inneemt. 'Ik neem dit wel mee en ik beloof je dat het veilig zal zijn in mijn bezit, want nu is er werkelijk geen tijd voor uitvindingen, literatuur en geschiedenis. Nou kom op, ga genieten van dat ontbijt...En laat me niet in herhaling vallen. Wie weet wat voor verassend we dit keer hebben bij het ontbijt' zei hij met een klein ergens vermakelijk grijnsje.
|
|
RPG soldier
|
Post by Meowz on May 15, 2014 17:57:37 GMT
Rachel Dashae
Het eten werd voor haar neus gezet, haar maag begon alleen maar harder geluiden te maken. Ze probeerde zich ervan te weerhouden om als een soort beest te gaan eten, hapje voor hapje genoot ze van het eten en merkte al meteen hoe weinig het eigenlijk was. Ze keek even langs haar en zag hoe Cristina het eten letterlijk negeerde, ze zuchtte zacht. "Meid eet nou wat.." fluisterde ze haar toe met een sombere blik. Ze snapte goed dat dit alles vreselijk was, maar dit was ook niet bepaald een oplossing. Ze keek even naar haar eigen eten en at de laatste beetjes op, tot zelfs alle kruimeltjes van het bord waren verdwenen. Ze hoorde van de slaapzalen vandaan een bekende stem, de zoon van de eigenaar hier. Even slikte ze en keek ze naar Cristina. "Eet nou maar mooi je eten op." zei ze zachtjes terwijl ze met moeite opstond en haar bordje naar de keuken bracht zodat het later afgewassen kon worden. Met haar andere hand ondersteunde ze haar rug terwijl ze het bordje op het aanrecht zette. Ondertussen merkte ze het plezier op van het kleine meisje en een jongen, ze kon haar grijns niet verbergen maar liep echt weer met een pijnlijk gezicht de keuken uit vanwege haar rug. Na de zoveelste zwangerschap begon haar hele lichaam op te raken, duidelijk te merken.
|
|