RPG soldier
I joined on January 1970, I am a proud Female and I've made 322 posts
|
Post by vadrouille on May 13, 2014 21:23:16 GMT
Keanu Reeves Hij keek naarde man en schudde zijn hoofd " nee het spijt me, ik hem me al genoeg op mijn hals gehald daar haar niet meer het zware werk te hoeven laten doen vandaag. " sprak die en zette een stap achteruit de keuken uit en keek naar hem " geef het aan haar, zei moet er nog van groeien. Ik ben over een maandje of 2 24, en als ik dat al haal is dat een wonder " sprak die en keek nog even naar Caterina " Zei heeft het harder nodig dan ik. " Sprak hij en liet zijn blik niet gaan over wat de man op tafel had gezet " Past u vandaag goed op haar. Ik ga me bed op zoeken "s prak die en liep de keuken uit. Hij was moe, en door die geur voelde hij nu toch hoe zijn maag tekeer ging. Even streek hij over zijn vieze shirt en liep de slaapzaal in naar zijn bed waar hij moe op neer viel. Hij droomde vroeger altijd van een sixpack een vriendin een een goed huis. maar dit nee dit had hij nooit gehoopt
|
|
Master of RPG
I joined on January 1970, I am a proud and I've made 2,714 posts
KAKAROTTO!
|
Post by Vegeta on May 13, 2014 21:30:49 GMT
Caterina Sforza
ze keek naar de inmiddels gevulde vormpjes en hoorde de kok tegen Keanu praten." Oh zij zal niets te kort komen." Sprak hij en pakte het bord en het glas toen hij weg liep en liep hem gewoon achterna." Jongeman. " sprak hij rustig omdat hij zijn naam niet wist." Eet dit alsjeblieft op. Zij en de kinderen komen echt absoluut niet tekort."sprak hij rustig en keek hem aan." Ik ga er voor zorgen dat het hier beter gaat worden in het voedsel gezien. Maar jij gaat oud en grijs worden, beloof je me dat? Hier eet dit lekker op en als je meer wilt hebben kun je naar de keuken komen. Er is heel veel eten, voor ieder kind een fatsoenlijke maaltijd. Die kok die er normaal is, doet veel te zuinig, en energie is er nodig. Hier eet op."
|
|
RPG soldier
|
Post by vadrouille on May 13, 2014 21:36:16 GMT
Keanu Reeves Hij draaide zijn hoofd naar de deur toen hij de kok zag en sloot zijn ogen even en zuchtte "Alstublieft ga weg. " hij wist dat als die man hem zag eten hij hem waarschijnlijk wat aan zou doen met grote kans op dat hij hem gewoon dood zou slaan. Hij hoorde de man spreken dat hij er voor zou zorgen dat op het gebied van voedsle het hier beter zou worden " die andere kok was in het begin niks mis mee "Sprak hij en keek de man aan " Het heeft 2 weken geduurd voordat hij omsloeg. Hij werd bedreigd dat als hij niet zou minderen met de hoeveelheid hij hier niet leven weg zou komen. Hij gaat het ook bij u doen "S prak die en keek hem aan " u weet niks van hoe het hier gaat, en u kunt dat beter ook zo houden " Sprak die en sloot zijn oog weer en hoorde hem spreken dat hij hem moest beloven oud en grijs te worden en opende zijn oog weer " Niemand is hier ooit uit gekomen, niemand hier kan lezen en schrijven. Niemand kan hier funcioneren in de buitenwereld. Ja naar de markt eten halen dat kunnen we "S prak die en keek hem aan " ik zou niet eens weten hoe ik mijn eigen naam schrijf "Sprak die en sloot zijn oog weer en hoorde hem opnieuw spreken dat hij het op moest eten " zet maar neer "Sprak die doelend op het nachtkastje wat naast zijn bed stond. Hij was dan in elk geval van die kok af, en zou het wel aan iemand anders geven.
|
|
RPG soldier
I joined on January 1970, I am a proud Female and I've made 329 posts
|
Post by Meowz on May 13, 2014 21:48:10 GMT
Rachel Dashae
Met een kort lachje keek ze naar het meisje wat uiteindelijk naast haar ging zitten. "Aangenaam Christina. Zoals ik merk ben je Italiaans toch? Je kan best netjes engels spreken dus maak je daar geen zorgen om." Zei ze vriendelijk met een kleine grijns. Voor enkele seconde hoorde ze geschreeuw door de gangen, angstig keek ze die kant op maar al snel keek ze weer weg. Christina zat wat aan een ring te friemelen, Rachels wenkbrauwen gingen even omhoog toen ze zag wat voor ring het was. Het was werkelijk schitterend. "Wauw, hoe kom je aan zo'n mooie ring?" Vroeg ze voorzichtig en wees er wat naar. Zelf had ze allerlei verhalen gehoord op de markt zoals trouwen en verloving, een gezin, vriendjes, kalverliefde. Zelf had ze het nooit meegemaakt, ze is nog nooit verliefd geweest. Als ze nu verlirfd zou worden zou dat waarschijnlijk niet eens zo lang duren, haar lichaam is zwak e het is maar de vraag of ze deze bevalling zou overleven.
|
|
RPG Student
I joined on January 1970, I am a proud Female and I've made 61 posts
|
Post by Rumplestiltskin on May 13, 2014 22:22:27 GMT
Naam; Killian Jones Leeftijd; 22 bijna 23 Geslacht; Man Foto/ Uiterlijk; Extra; Killian is hier sinds zijn negende, zijn ouders is hij verloren tijdens een ongeluk en in dat ongeluk is hij ook zijn hand kwijt geraakt waardoor hij nu een haak draagt, eentje die nu aan de bovenkant aan het verroesten is en hij is uiteraard niet scherp. Waarom niet? Nou omdat hij geen geld heeft voor een goede of ook maar een degelijke haak, maar het is handig om dingen mee op te pakken. Killian Jones Killian was ook in de keuken echter was hij niet echt aan het opletten over wat ze het hadden, hij was namelijk op het moment net wat te druk bezig met een verstopping bij de gootsteen. Hij lag dan ook op zijn rug half in het keukenkastje om het probleem te verhelpen. Wanneer hij het onderste gedeelte er dan heeft afgedraait valt de smurrie op zijn gezicht neer. 'Bloody hell' bracht hij uit zijn Ierse accent duidelijk hoorbaar. Hij komt dan overeind en pakt een stuk keukenrol om zijn gezicht mee af te vegen. 'Nou zie hier het probleem van de verstopping, op mijn gezicht' probeerde hij er nu in feite een grapje van te maken en het verder afveegde. Nadat de smurrie van zijn gezicht is gooit hij het stuk papier in de vuilnisbak en draait hij het onderste gedeelte weer eronder. Als het eronder zit komt hij weer overeind.
|
|
Master of RPG
KAKAROTTO!
|
Post by Vegeta on May 14, 2014 12:38:38 GMT
Caterina Sforza
Ze keek rustig naar de kok die nu even later qweer terug kwam, echter zonder Keanu, wat ze best jammer vond moest ze zeggen, hij was altijd heel aardig. Ze hielp nog een beetje en hoorde ineens een stem achter zich bij de gootsteen, en ze keek even naar hem voor een moment. De haak vond ze altijd al een beetje eng, moest ze eerlijk toegeven, en daarom zei ze nu ook niets, en bleef rustig bij de kok in de buurt, waarvan ze nu de kom verder uit mocht likken, en voorzichtig haalde ze een vinger eroor heen, en proefde het, maar deed het echt voorzichtig, omdat de vorige kok zou slaan, als ze dat soort dingen deed, maar hij deed het niet, dat merkte ze al, en daardoor begon ze rustig verder te likken. Ze begon even te lachen toen ze zag hoe zijn gezicht onder de smurrie zat, maar ook maar even voor ze stopte, en voorzichtig om zich heen keek of ze überhaupt er wel om mocht lachen.
Cristina Vespucci
Cristina keek naar haar en knikte.'' Grazie.'' Sprak ze nu om haar te bedanken dat ze best wel engels kon. Daar was ze dan wel weer blij mee om dat te horen. '' En ja ik kom uit Italie, uit Firenze, of zoals het hier noemen, Florence.'' sprak ze rustig en hoorde de vraag over haar ring, en ze zuchtte even.'' Amore.'' Sprak ze enkel en sloot haar ogen.'' Ik was verloofd. Hij wou mij hier vandaan redden. Maar hij maakte het vorige week uit, en ik zag..'' Ze stopte haar woorden even voor een moment, omdat ze even het juiste woord moest zoeken.'' Angst.'' sprak ze nu dan ook na een duidelijk lange stilte. '' Ik denk dat de vader hier hem heeft bedreigd.. maar.. ik..'' Ze stopte nu omdat er trnen op kwamen zetten, en ze langzaam aan begon te trillen.'' che lo amo..'' Sprak ze nu, dat ze van hem hield, maar om het te vertalen nu, dat deed ze niet, en ze zette haar benen gewoon voor haar op de bank en begon zacht te huilen. Echt zachtjes want ze wou geen klappen.
|
|
RPG soldier
|
Post by vadrouille on May 14, 2014 13:01:59 GMT
Keanu Reeves Hij hoorde hoe de kok het eten neer zette en weg ging en hij sloot zijn ogen weer. Nee als kesnu ergens bang voor was dan was het de dood. Al dacht hij er niet bij na dat als hij stopte met eten hij ook dood ging. Al wist hij nu nog niet dat als hij een maand je of 2 24 was hij zou sterven aan een long ontsteking en dat was misschien maar goed ook. Hij hield zijn ogen gesloten en bleef op zijn buik op het bed liggen. Over een haf uurtje zou het ontbijt zijn. Daarna was iedereen vrij dus miss hien kon hik nog wat leuks doen vandaag. Ja hij miste zijn ouders nog elke dag en tuurlijk hoopte hij op een normaal leven. Maar hij wist dat het er nooit van zou komen.
|
|
Master of RPG
KAKAROTTO!
|
Post by Vegeta on May 14, 2014 13:42:58 GMT
Naam; Iris Steary Leeftijd; 17 Geslacht; vrouwelijk Foto/ Uiterlijk; Extra; Haar ouders zijn eigenlijk nog geen 4 maanden geleden overleden. Maar zij is nog geen 18, vandaar dat ze hier zit. Iris Steary Met haar koffertje liep ze nu naar binnen. Ze had niet veel mee, maar ze kon ook niet veel meer meenemen, alles was verloren gegaan tijdens de brand. Ze keek niet de vrolijkste, en haar ogen sloten zich ook even terwijl ze de muffe lucht van het huis op snoof. De moeder heette haar welkom en deed nu ineens poeslief, terwijl ze haar naar de slaapzaal bracht. Ze zette de koffer bij het bed neer en zuchtte even, terwijl ze ging zitten.'' Als je nog iets nodig hebt, dan zijn we in de zitkamer.'' sprak de leidster en ze knikte even, terwijl ze nu haar benen op het bed neerlegde, en over het bed heen streek. Uit haar koffer pakte ze nu een halfverbrande foto van haar ouders, en keek er even na.'' Nou papa, mama.. Hier zit ik dan.'' Sprak ze tegen de foto en gaf er een kusje op, waarna ze de foto aan de kant legde, en stil voor zich uit staarde.
|
|
RPG soldier
|
Post by vadrouille on May 14, 2014 13:54:14 GMT
Keanu Reeves Hij was bijna in slaap gevallen toen hij de deur hoorde open gaan en opende zijn ogen. Straks was het de vader die had gezien dat de kok hem eten bracht. Maar tot zijn opluchting was het een nieuw iemand. Hij volgde haar met zijn ogen en hoorde de deur weer dicht gaan en zag haar gaan zitten op een bed en drukte zich omhoog en ging recht op zitten " nieuw hier " vroeg die aan haar. Dat moest wel aangezien hij haar niet kende. Maar zo oud kwamen ze hier meestal niet binnen. Even keek hij naar het eten wat de kok naast zijn bed had gezet. Bij Ou het wel aan haar geven
|
|
Master of RPG
KAKAROTTO!
|
Post by Vegeta on May 14, 2014 14:02:07 GMT
Iris Steary
Ze keek op toen ze een stem hoorde, waar ze toch even van schrok. Ze knikte even op zijn vraag en zuchtte even.'' Nog net geen 18 en dan plaatsen ze je maar in een weeshuis.'' sprak ze en trok haar benen nu een beetje op.'' Ik ben Iris trouwens.'' Stelde ze zich maar direct even voor aan hem. Zij zou het eten niet hoeven, nog niet, ze was totaal niet mager, goed gevoed, en had nog wat gegeten voor ze hier heen ging met de vrouw die haar hier bracht. Dus afslaan zou ze het nu zeker.'' Ik wou naar mijn tante maar dat mocht niet. En morgen heb ik een afsprak bij een of andere kliniek omdat dat hier verplicht is om een aantal injecties te halen ofzo.'' sprak ze en schudde haar hoofd even een beetje. Natuurlijk doelde de ouders van hier erop dat ze daar zwanger gemaakt werd, voor de eerste keer, maar dat hielden ze natuurlijk nog even geheim tegenover haar.
|
|
RPG soldier
|
Post by vadrouille on May 14, 2014 14:05:44 GMT
Keanu Reeves Hij luisterde rustig naar haar. Dat was helemaal mooi lullig voor haar. " ik ben keanu aangenaam " sprak die tegen haar en keek naar haar. Hij hoorde haar spreken over die injecties en ja hij wist dondersgoed waar die voor waren. Hij wilde haar wel waarschuwde maar ze zou hem waarschijnlijk toch niet geloven en O. Even streek hij door zijn haar. Zou ze het door hebben dat de kinderen die ze gezien had allemaal zo mager waren inclusief hem zelf natuurlijk. Of zou ze daar geen oog voor hebben en denken dat het normaal was in een weeshuis
|
|
Master of RPG
KAKAROTTO!
|
Post by Vegeta on May 14, 2014 14:17:25 GMT
Iris Steary
Ze had wel gezien dat iedereen hier wat mager was, maar zij trok zich er nog niet veel van aan, het was hier groot, dus waarschijnlijk kreeg iedereen gewoon iets minder eten. En ach, als ze 18 was ging ze hier direct weg, al wist ze nog niet dat dat helemaal niet kon. Dat ze hier zou blijven tot ze ooit zou sterven. Maar in tegenstelling tot veel hier had zij wel fatsoenlijk onderwijs gehad, dus lezen schrijven en noem het maar op, kon zij wel. '' Als ik in ieder geval 18 ben ga ik hier weg.'' sprak ze en knikte even voor een moment.'' Dan ben ik volwassen. Nog niet volledig, maar wel genoeg rechten om op mezelf te gaan.
|
|
RPG soldier
|
Post by vadrouille on May 14, 2014 14:21:57 GMT
Keanu Reeves Hij hoorde haar spreken dat als ze 18 was ze hier weg ging en stond op en pakte toch maar een toast waar hij een stukje afbrak en pp at en haar aan keek " ik ben bijna 23 " sprak die en keek haar aan " denk jij niet dat als ik de kans had gehad toen ik 18 was om weg te gaan uit deze hel " sprak die en keek naar je " die injecties daar maken ze je zwanger mee " sprak die en keer je aan " je zit hier tot je dood gaat en d meesten redden de 24 niet eens " sprak die en nam een slok drinken. Ze kon maar beter gelijk uit die mooie droom van der stappen voordat ze er zelf achterkwam
|
|
Master of RPG
KAKAROTTO!
|
Post by Vegeta on May 14, 2014 14:35:02 GMT
Iris Steary
Ze keek naar hem en luisterde naar zijn woorden.'' Wat?'' sprak ze rustig en keek hem aan.'' Dat kunnen ze niet maken! Meen je dat werkelijk? ik ga direct mijn plaatser bellen..'' Sprak ze en opende haar koffer, en begon te zoeken naar haar telefoon, die ze niet kon vinden.'' he, ik zweer dat ik hem hiet in had gestopt..'' Sprak ze nadat ze haar hele koffer door zocht had, om haar telefoon te vinden.'' Zit ie soms in mijn jas.. waar is de kapstok, weet jij dat?'' vroeg ze rustig, niet wetend dat haar jas al helemaal leeg gehaald was, en haar telefoon allang in de prullenbak lag, uit uiteraard.
|
|
RPG soldier
|
Post by vadrouille on May 14, 2014 14:42:59 GMT
Keanu Reeves Hij liep naar je toe en keek je aan " nee ik maak een grapje " sprak die fronzsnd en zag je zoeken naar je telefoon " die hebben ze allang " sprak die en kemek je aan " doe alsof je van niks weet oké.ik haal graag mijn 24ste verjaardag nog als je het erg vind " hij keek naar je En streek door zijn haar. Ik ben de oudste hier op het moment en zit hier al sinds mjnn 7de. Geloof mij je moet je gedijst houden als je hier wilt overleven anders word het hier heel zwaar voor je " sprak die tegen je
|
|