RPG soldier
I joined on January 1970, I am a proud Female and I've made 322 posts
|
Post by vadrouille on May 20, 2014 10:12:08 GMT
Isabella ze glimlachte toen er nog meer kindjes waren en dat ze er straks mee mocht spelen en drukte de beer weer kopje onder in het water en draaide zichweer goed om en keek naar het water en begon driefitg over de beer te boenen " Dan teddy schoon, kan teddy spelen "s prak ze laggend en begon over de vieze vlek te schuren met haar handen in de hoop dat ze de vlek er uit kon krijgen. " slapen de kindjes altijd nog zo laat op de dag " vroeg ze en keek even om naar de vrouw haar gezicht en toen weer terug naar de beer, die ze probeerde schoon te maken
|
|
Master of RPG
I joined on January 1970, I am a proud and I've made 2,714 posts
KAKAROTTO!
|
Post by Vegeta on May 20, 2014 11:44:51 GMT
Lucrezia Borgia
Ze keek naar haar en glimlachte even.'' maak jij je teddy beer maar goed schoon. Dan maak ik jou zometeen nog even een beetje beter schoon.'' sprak ze rustig en luisterde naar haar over het slapen en knikte even.'' meeste kindjes slapen altijd heel laat, door alle kindjes in de slaapzaal die aan het kletsen zijn, en dan zijn ze heel laat wakker.'' sprak ze rustig en keek naar haar, hopend dat ze het geloofde, want dat ze allemaal momenteel aan het werk waren, kon ze natuurlijk niet zeggen.
|
|
RPG soldier
|
Post by vadrouille on May 20, 2014 11:52:53 GMT
Isabella Ze knikte even en begon nog beter op de beer te schrobben. Ze zou straks heel trots iedereen haar beer laten zien. Misschien werd die man straks ook vrolijker van de beer. Want in haar ogen kon Teddy alles oplossen en was geen probleem te groot voor de beer. Dus ook boze mannen konTeddy opvrolijken in haar ogen " dan zijn alle kindjes vast hardstikke gezellig "Sprak ze glimlagend toen de vrouw sprak over dat alle kinderen veel kletste en daarom zo lang sliepen " Mag ik vanavond al bij de kindjes slapen " vroeg ze aan lucy en keek naar haar en tilde de beer op " teddy weer schoon "s prak ze trots
|
|
RPG Student
I joined on January 1970, I am a proud Female and I've made 61 posts
|
Post by Rumplestiltskin on May 20, 2014 16:25:23 GMT
Girolamo Riario
Girolamo keek ergens nogal vermakelijk toe naar in hoe Iris toch weer een poging deed om haar boek terug te krijgen. 'Dan zoals ik al had gedacht is deze hele discussie vrij zinloos, want als je er verder toch geen hechtenis aan hebt, mis je het verder ook niet' zei hij terwijl hij het boek nog steeds onder zijn arm hield geklemt. 'Nou ren vlug en doe de taken die je net zijn opgedragen, je zussen kunnen je vast vertellen wat je moet doen' zei hij tegen haar en zich naar zijn moeder keert. 'Ik ben op mijn kamer, ik hoor het wel wanneer jullie de nieuwe dingen willen bespreken' zei hij en naar zijn kamer loopt. Op zijn kamer plaatst hij het boek hogerop en ergens achter de andere boeken zodat het niet opvalt. Daarna gaat hij achter zijn bureau zitten.
Altaïr Djokovic
Altaïr had helemaal niks meegekregen van wat ze moesten doen, want niemand had hem ook maar aangestoten of getikt dat hij moest opletten wanneer Cesare zijn preek stond te houden. Wanneer iedereen dan ineens ook allemaal tegelijk opstond vond hij dat wel heel vreemd, want ze hadden nu toch hun vrije tijd. Hij brengt dan ook rustig zijn vuile vaat naar de keuken heen en wast dit zelf af. Altaïr loopt dan naar buiten heen en haalt een klein dagboekje uit zijn jas waarin hij begon te schrijven, zo heeft hij eigenlijk altijd een soort van communicatie in hoe hij zich kon uiten.
|
|
RPG soldier
I joined on January 1970, I am a proud Female and I've made 329 posts
|
Post by Meowz on May 20, 2014 20:46:31 GMT
Rachel Dashae
Andere meiden waren ondertussen ook bezig in de slaapzalen, maar meer met de vloer terwijl Rachel zelf het laatste bed opmaakt en de laatste vuile was in haar armen stapelde. Rustig liep ze weer naar het washok toe, ver was het niet maar ondertussen was deze afstand al een hel voor d'r geworden. Ze gooide de vieze was op een hoop, deed de schone was in de droger en propte nieuwe vieze was in de machine met wat middel. Ze keek op de klok en merkte dat ze nog even tijd had, veel eerder zou ze ook niet naar die afspraak gaan. Ze vertikten het maar, ookal zou ze het liefste helemaal niet gaan natuurlijk. Ze zag her en der nog wat mensen werken, ze liep kalmpjes naar buiten toe en merkte een nog vrij onbekende jongen op, moest hij niet aan het werk? Ze ging op een bankje zitten, niet ver van de jongen vandaan en besloot het uiteindelijk te vragen. Niet te hard natuurlijk. "Zeg, moet je niet net als de andere aan het werk?" Vroeg ze zachtjes, het was totaal niet nors bedoeld. Juist beschermend op een of andere manier. Ze keek echter moeilijk door de hevige pijn in haar buik, ze wist dat het aan te komen zat maar nee. Ze wou het niet toegeven.
|
|
Master of RPG
KAKAROTTO!
|
Post by Vegeta on May 25, 2014 17:10:08 GMT
Lucrezia Borgia
Ze keek naar haar en knikte even voor een moment.'' Ze zijn heel lief en gezellig.'' Sprak ze en hoorde haar vraag of ze er vanavond al sliep, en hoe graag ze ook het niet wou, het moest wel, en daarom knikte ze ook.'' Ja meisje, vanavond slaap jij bij hen. '' sprak ze rustig en keek naar de teddybeer, en glimlachte even.'' Nou dan gaan we jou en teddy afdrogen, en dan gaan we verder.'' Sprak ze rustig en sprong uit het bad en tilde automatisch haar met de beer er daarna ook uit, en pakte even twee handdoeken uit de kast, en legde er eentje aan de kant, en begon eerst haar helemaal netjes af te drogen.
Cesare Borgia
Hij was boos, en dat liet hij van alle kanten merken, en met zijn boze blik, liep hij ook regelrecht Girolamo achterna, toen hij hem van boven zag komen en liep de kamer in.'' Girolamo, je moeder verraad ons!'' sprak hijn overduidelijk kwaad, en begon heen en weer te ijsberen. Hij dacht duidelijk na, en liep nu daarna ook regelrecht naar zijn bureau, en steunde met zijn ahnden erop, waar hij eerst nog mee sloeg.'' IK ben hier de gene die de macht heeft, niet jij, en niet zij. En als ik iets wil dan regel ik dat, ook al moet ik er nog drie kindernekken voor om draaien.'' sprak hij en bleef zo staan.'' Jij weet het toch? jij weet toch wie de baas hier is?'' hij zei het misschien heel kinderachtig, noem het verwend, maar ook nu begon hij weer heen en weer te ijsberen. Het draaide allemaal om hem, hem, hem, en hij moest de baas zijn. Iedereen die zijn macht maar enigszins in de weg stond, die ging gewoon dood, zonder enig gevoel. Al was het familie.
|
|
RPG soldier
|
Post by vadrouille on May 25, 2014 17:48:17 GMT
Isabella ze glimlachte en voelde hoe ze uit bad werd getilt en neer werd gezet en daarna werd afgedroog en hield de beer wat van zich af zodat ze goed afgedrogd kon worden " Moet teddy niet in een rare herrie makend ding waar hi jdroog uit komt "Sprak ze , natuurlijk bedoelde ze de droger maar wist zij veel dat dat zo hete. Ze kee kde vrouw aan terwij lze teddy naar haar uitstak zodat zij hem in dat rare machine ding koen doen als zei die hier hadden. Maar haar kleren gingen er thuis ook in en ze hadden hier veel kinderen dus veel kleren dus zou ze ook echt wel zoon machine hebben
|
|
RPG Student
|
Post by Rumplestiltskin on May 27, 2014 12:13:16 GMT
Altaïr Djokovic
Altaïr was druk bezig met dingen op te schrijven over alles en nog wat, zo is het niet dat hij alleen simpel schrijft over de dingen wat hier gaande was, nee hij schreef het in een soort verhaal vorm, alsof je een boek aan het lezen. Nou kreeg hij hier waarschijnlijk niet veel fans om zijn schrijf kunsten aangezien een enkele hier maar kon lezen en dat maakte het voor hem dan toch een stuk moeilijker om te communiceren. Wanneer Rachel bij hem komt zitten of njah in zijn buurt heeft hij dat niet in de gaten, hij kijkt dan niet op of om en uiteraard reageert hij niet op haar woorden en nee het was niet uit onbeleefdheid maar ja hij zoals we weten hoort geen klap.
|
|
RPG Student
|
Post by Rumplestiltskin on May 28, 2014 10:58:33 GMT
Girolamo Riario
Hij zat nog maar net of zijn vader kwam nogal kwaad de kamer binnen. 'Ah, en je weet dit hoe?' vroeg hij zoals voornamelijk zeer kalm, en ja hij wist dat hij hiermee het bloed onder de nagels bij een ander kon halen. Girolamo ging dan ook rustig naar achteren zitten terwijl zijn vader zat te tieren over wie de macht had en wie de baas en dat het niet hij of zijn moeder was, pas wanneer hij is uitgetierd gaat Girolamo weer wat naar voren zitten. 'Ja ik ben er van op de hoogte dat je hier de baas bent, en ja ik ben er zeker mee eens dat als moeder verraad pleegt dat dat zeker niet kan' zei hij rustig en de papieren op tafel legde. 'Maar ik ben al een aardig tijdje niet het kleine kind meer, dus ik heb mijn eigen gedachten en ik doe wat hier nodig is om dit weeshuis draaiende te houden, niet wanneer het om mijn persoonlijke leven gaat, dan ben ik mijn eigen baas' zei hij.
|
|
Master of RPG
KAKAROTTO!
|
Post by Vegeta on May 28, 2014 11:26:35 GMT
Cesare Borgia
Hij keek naar Girolamo, en horode hoe kalm die was, iets wat Cesare duidelijk niet helemaal kon hebben, en dat was aan zijn hele blik af te lezen.'' je moeder zat met een kind in bad, die hier gewoon moet werken, en beschermde het kleine kreng zelfs.'' Hij ijbeerde rondom het bureau en keek naar hem.'' Jou persoonlijke leventje, is jou eigen ding, Girolamo, maar ik ben nog wel de baas als het gaat om de persoonlijke dingen van jou die hier gebeuren.'' sprak hij en kreeg echt de neiging zijn eigen oon nu op te pakken, en hem tegen die wand te drukken, en de woede, oh die kon je aflezen aan alles.'' Jij doet nog steeds wat ik zeg, Girolamo. Hoe oud je ook bent. Iedereen hier doet wat ik zeg, dus jij ook. Hoe jong of hoe oud je ook bent. En waag het om van me weg te vluchten, dat heeft geen enkele nut.'' sprak hij en pakte even een mes uyit zijn zak voor een moment.'' Als je geschreeuw hoort, is het je moeder, het is hoogste tijd dat ze haar plaats weer leert kennen.'' MEt die woorden liep hij ook weer rustig weg, in de richting van de badkamer, waar hij naar binnen ging, en naar het tafereel keek.'' Lucrezia..'' sprak hij kkwaad, en keek naar het kind.'' Gooi die teddy beer op de grond neer, en vertrek naar de slaapzalen, tenzij je haar pijn wilt zien lijden.'' sprak hij en pakte Lucrezia nu ook weer bij de keel beet, en duwde haar tegen de muur, en sneed even over haar huid heen, waardoor ze even een gilletje uitslaakte.'' Cesare.. You love me..'' Sprak ze wat stikkend en hij schudde zijn hoofd.'' No you're only my half sister, nothing more.'' Sprak hij en kneep haar keel nog harder dicht.'' Beloof me dat je nooit meer een kind in bescherming neemt, begrepen, nooit meer.'' Sprak hij en liet haar los, waardoor ze op de grond zakte, en begon te huilen door een trap die ze kreeg, en het overdreven, nou ja pijnlijke geschreeuw en gejank, het weeshuis zou gaan vullen.
|
|
RPG soldier
|
Post by vadrouille on May 28, 2014 16:27:39 GMT
Isabella Ze keek op toen de deur open ging en de manw eer binnen kwam die begon te schreeuwen en haar moeder vast oatke en tehen de meur drukte en haaar strot dicht kneep " mama !!!!" schreeuwde ze hard terwijl ze de teddybeer dicht tegen zich aangedrukt hield en naar de man keek terwijl de tranen over haar wangen liepen " u doet mama pijn " sprak ze overstuur tegen de man
|
|
RPG soldier
I joined on January 1970, I am a proud Female and I've made 329 posts
|
Post by Meowz on May 28, 2014 20:03:57 GMT
Rachel Dashae
Ze kreeg geen antwoord van de jongen, natuurlijk aangezien ze niet wist dat ie doof was. Ze zuchtte even en legde haar hoofd achterover op het bankje terwijl ze wat naar de lucht staarde, haar buik gaf alleen maar meer last met zich mee. Het maakte d'r zorgen aangezien ze dit nooit zo hevig had meegemaakt rond deze periode. Ze wreef even over haar gezicht, haar ogen gesloten maar deze schoten vrijwel meteen open toen ze luid geschreeuw hoorde. Geschrokken en vrijwel angstig schoot ze overeind, iets de snel waardoor een extreme pijnscheut door haar lichaam schoot en ze met tranen in haar ogen naar binnen keek, waar het geschreeuw vandaan kwam. Zou het iemand van hun zijn of? Ze keek op de klok en het was alweer bijna tijd voor die doktersafspraak. Nee, nee gewoon niet. Nooit van haar leven zou ze naar die afspraak gaan, wie weet wat ze allemaal van plan waren aangezien ze das hele sperma plan hadden. Snel vluchtte ze maar naar de wasruimte toe, opnieuw verwisselde ze de was van wasmachine naar droger en gleed langzaam op de grond tegen de muur tegenover de machines.
|
|