Master of RPG
I joined on January 1970, I am a proud and I've made 2,714 posts
KAKAROTTO!
|
Post by Vegeta on Jun 7, 2014 12:24:50 GMT
Dean Winchester
Hij zuchtte. Harteloos, nee zeker niet, maar hij had geen zin meer in dat jaarlijkse gedoedel, hij geloofde dat hun zusje allang weg was, of had het eigenlijk allang opgegeven. Ze was of dood, of allanger niet meer hier in de buurt, al dus dean.'' Sam, je begrijpt de helft..'' Hij maakte zijn zin niet af, of hij voelde een dreun op zijn hoofd, en viel achterover op de grond. Nee Dean was totaal niet echt een strijder, of laten we zeggen, Sam raakte zijn slaap, en tja dan raak je niet anders dan knock out.
Mike Winchester
Hij keek naar haar en gimlachte even een beetje.'' Je mag best weten, Farah, zo af en toe heb ik ook het idee dat ik het idee dat ik het meeste voor mijn vader wil doen, het meeste voor hem over heb. Vroeger waren ik en Dean altijd close, maar nu niet meer. We slapen nog samen, omdat we natuurlijk een tweeling zijn, maar wat vroeger giebelen en kleppen was, is niet meer, sinds een aantal weken. Sinds vader weer weg was gegaan.'' Hij slikte even voor een moment, en zijn humeur was nu ook een beetje ingezakt. Hij maakte zich werkelijk zorgen om Dean, en daarom reageerde hij ook niet echt meer op zijn eerdere grap die hij had gemaakt, en keek wat lusteloos in het wijnglas, die nog half vol zat, en pakte het nu op, en nam een sipje, maar het leek hem gewoon even niet meer te smaken.
Théoden Winchester
Hij keek naar haar en slikte even voor een moment.'' Het spijt mij lieverd, dat jij je zo alleen voelt, Ik dacht dat de kinderen jpu wel troost konden bieden in die tijden.. Dat ze volwassen genoeg waren ook aan jou te denken.. Onze dochters betreft.. Selene lijkt teveel op zichzelf, en Domani hoef je niet na te kijken, want die kon niet bij je zijn, hoe graag ze ook wou.'' Hij slikte even en keek naar het flesje voor een moment en pakte het nu aan, en glimlachte even.'' Dat begrijp ik volkomen, en dat zal ik ook nooit verbieden. als Cesare werkelijk niet meer de neef van vroeger is, en teveel beïnvloed door zijn vader.. dan.. tja zal ik het moeten accepteren.'' Hij voelde de kus op zijn voorhoofd en glimlachte even een beetje, en streek nu zacht over haar been, waarna hij het flesje opende en er een sslokje van nam, Cesare had natuurlijk gezegd dat het voor 2 weken was, en niet om even in 1x op te drinken. Hij zette het weg en kreunde even, waarna hij begon te kuchelen, en er weer bloed uit zijn mond kwam zetten, maar hij zich daarna weer rustig neerlegde.
Edward Thatch
Hij zat rustig op zijn troon, terwijl zijn pitbull direct aan zijn zijde zat. Een grijnsje rondom zijn lippen terwijl hij zijn handen liet steunen op de grote stenen leuningen terwijl hij weer een man weg stuurde van zijn troon. Hij schraapte zijn keel even terwijl hij nu toch opstond, en de hond hem nakeek, hem constant in de gaten hield. De hond deed overigens niemand iets, tenzij Edward het beval. Velen noemden hem de duivel in gedaante, door de vele trucjes die hij meer dan eens uitvoerde, en hoeveel plezier hij had als hij zijn hond op iemand af kon sturen. De hond had dus, zoals je waarschijnlijk er wel uit op kunt maken, al vaker mensenvlees geproefd dan je lief is. Hij zuchtte even en keek nar de ridder die nu binnen kwam.'' Mijn koning, de prinsen van White castle zijn gespot n het dorp wilt u dat we hen aanvallen als de kust veilig is?'' sprak de ridder en Edward keek even om.'' Jullie doen nog niets. Ik moet eerst maar eens met mijn oudste zoon overleggen.'' sprak hij kalmpjes en ijsbeerde even een beetje.'' Zijn alle paarden gepoetst en gezadeld voor de grote aanval?'' sprak hij buitengewoon kalm, al was het een hele impulsieve actie van hem, een aanval voor meer land en goederen. Ze moesten een van de dorpen in gaan nemen, wouden ze land gaan winnen, en inkomsten.
|
|
RPG soldier
I joined on January 1970, I am a proud Female and I've made 338 posts
|
Post by Gotenks on Jun 7, 2014 14:32:02 GMT
Lijstje Naam: Gemma Thatch Geslacht: female Leeftijd: 21 **Rang: Prinses Kasteel: Black Castle Foto: ** Bijv Burger, beroep, ridder ect... (als je een paard hebt) Naam paard: Lucifer Ras: Andalusier Kleur: zwart Geslacht: Hengst evt Foto: * Andere huisdieren: Naam huisdier: Ghost Ras: Northern Inuit Dog Kleur: Wit Geslacht: Reu evt Foto: fc00.deviantart.net/fs70/i/2010/138/0/4/Northern_Inuit_Dog_10_by_genisisone.jpgNaam: Mykola Liski Leeftijd: 27 Geslacht: Male Rang: Rechterhand van de koning Kasteel: Black Castle Foto:
|
|
RPG soldier
I joined on January 1970, I am a proud Female and I've made 329 posts
|
Post by Meowz on Jun 7, 2014 16:41:35 GMT
Farah Cheney
Ze luisterde naar het kleine verhaaltje van Mike, zag al snel dat zijn humeur begon in te kakken waardoor haar eigen glimlach langzaam vervaagde naar een bezorgde blik, aardig bijzonder aangezien ze niet zo gauw medelijden of dergelijke had. Ze zuchtte zachtjes en tilde haar stoel op, ze verplaatste haar stoel zodat ze langs hem zat. Ze ging weer rustig zitten en schoof haar glas naar haar toe. "Hey nou niet zo somber worden." begon ze zachtjes mee en tikte hem een beetje aan met haar elleboog. "Jij en je broer zijn beide ouder geworden, allebei andere prioriteiten. Die van jou zijn die van je vader en áls mijn woorden inderdaad kloppen dan is die bedelaarster zijn prioriteit.." voegde ze er zachtjes aan toe en glimlachte even. "Maar het is en blijft je tweelingbroer, dat weet hij ook dondersgoed hoor." zei ze als laatste, legde haar hand voorzichtig op zijn onderarm, liet haar hoofd en bovenlichaam wat zakken zodat ze in zijn zichtveld terecht kwam en glimlachte naar hem. Ze wist niet hoe het precies voelde aangezien ze enigskind is, ze kon natuurlijk ook niet vaststellen dat het goed zou komen maar tegenwoordig leefde iedereen hier op hoop en dromen.
Lucretia Winchester
Ze glimlachte opnieuw een beetje zwakjes. "Ach het zijn en blijven nogsteeds kinderen, ze hebben andere prioriteiten en bezigheden die ze meer interesseren." zei ze zachtjes en probeerde zich eigenlijk hiermee zelf te troosten maar echt veel hielp het niet. Ze was al opgelucht dat hij het accepteerde. Ze keek toe hoe hij het drankje innam, schrok echter even toen hij kreunde en wat kuchelde maar dit werd alweer minder waardoor ze weer opgelucht was. Ze pakte voorzichtig zijn hand vast die over haar been ging en glimlachte opnieuw. "Nu hopen dat onze zonen op tijd thuiskomen, als Black Castle het door heeft- .." begon ze zachtjes, eigenlijk meer tegen zichzelf maar al snel stopte ze maar omdat ze haar man niet teveel zorgen wou bezorgen. Ze kuste hem nogmaals, dit keer de rug van zijn hand. "Rust maar goed uit lieverd, zodra onze kinderen terug zijn zorg ik dat het eten wordt klaargemaakt." sprak ze zachtjes en besloot nog even te blijven zitten.
Will Thatch
Hij was de hele dag al aan het rondlopen, eigenlijk meer aan het ijsberen omdat de laatste tijd de activiteit met White Castle was stilgelegd. Tegen zijn wil in, aangezien hij het liefste het hele kasteel in vuur en vlam ziet staan. Inclusief de dorpjes erom heen, ja Will had vrij veel haat voor het andere kasteel. Hij besloot uiteindelijk naar de troon van zijn vader te gaan, hij had net weer iemand weggestuurd en vroeg net hoever de paarden waren. "Vader wat gaat onze planning worden voor vandaag? Aangezien de prinsen zijn gespot in het dorp bij hun kasteel." zei hij neutraal terwijl hij voor zijn troon stond, zijn handen netjes rustend achter zijn rug aangezien hij zo is opgevoed. Hij was ondertussen 19, bijna 20 jaar en mocht al veel belangrijke beslissingen nemen waardoor hij uiterst veel respect had voor zijn vader.
|
|
Master of RPG
KAKAROTTO!
|
Post by Vegeta on Jun 7, 2014 17:34:59 GMT
Mike Winchester
Hij keek naar haar en zuchtte even voor een moment.'' Sorry, het zou gezellig moeten zijn, en nu kak ik in.'' Hij keek kort naar de barman en toen weer naar haar.'' Ik ga vanavond wel eens goed praten met Dean.'' Hij grijnste nu weer en keek haar aan, sloeg nu even de wijn achterover en knikte.'' Zullen we zo anders nog even over de markt heen? ik wil eigenlijk niet graag stil zitten, nu ik eindelijk eens even vrij ben.'' Hij vergat Dean nu weer even en keek naar Farah. Hij vertelde haar eigenlijk al teveel, of tenminste niet eens dingen die hij zijn moeder ooit zou vertellen, maar haar vertelde hij het, alsof hij zich veilig voelde bij haar, en dat was vreemd voor Mike. Mensen zaten hun ook aan te kijken, en roddels deden snel in dit dorp, morgen zou iedereen aarschijnlijk denken dat Mike een nieuwe liefde had, namelijk Farah, terwijl dat eigenlijk nog niet eens zo was.
Théoden Winchester
Hij keek naar zijn vrouw en keek haar aan.'' Ze houden nog steeds van jou, Lucretia, daar kun je zeker op rekenen, maar hun worden ouder, en dat moet jij ook begrijpen, meisje.'' Sprak hij kalm en keek haar nu aan.'' Black castle is al weken stil. Tenminste dat is wat ik hoor, voor nu zijn hun veilig genoeg, alle drie.'' sprak hij rustig en keek haar rustig aan.'' Lucretia, ga jij straks maar lekker met de kinderen eten, ik moet rusten namelijk, en ik volg voor nu liever even de raad van Cesare op, als jij het daar ook mee eens bent.'' Maar de woorden waren er eigenlijk ook al uit toen hij er erg in hand, en hij glimlachte ook, waarna hij wat meer ging liggen, en aan de andere kant hun dochter een beetje beter tegen zich aandrukte en rustig zijn ogen sloot.'' Tot straks mijn lief.'' sprak hij nog voor hij nu ook langzaam in slaap viel.
Edward Thatch
Hij keek hoe zijn zoon nu de troonzaal binnen kwam zetten en zette zijn hoed net even anders op zijn hoofd. Nee de meeste koningen droegen een kroon, Edward haatte het goud op zijn hoofd, en leek eerder een kapitein dan een koning, toch maakte hij voor de meeste een aardig indrukwekkende indruk, en soms deed hij er nog lonten tussen en stak die aan, voor een extra angstaanjagend effect. Hij zuchtte even en keek naar zijn zoon.'' laat die voor nu, we moeten hun raken waar het zwakke is. Ik heb een deal met de borgias, maar ze lijken die niet echt na te komen, die ene kerel schijnt nu weer onderweg te zijn naar rome.'' sprak hij enkel en keek naar hem voor een moment.'' We moeten met iets anders komen, Ontvoeringen schijnen niet2s uit te maken, ze zijn momenteel sterker dan ons, en moete hun raken in het zwakke hart.'' sprak hij rustig en liep terug naar zijn troon en ging zitten, terwijl de hond naast hem begon te grommen, en hij keek even naar het beest, dat direct stil was.'' We moeten iets directers verzinnen, en ik wil eerst nog eens overleggen met Mykola voor we haastige beslissingen gaan nemen. Maar actie komt er nu zeker, nu we niet op de vriend van onze vijand kunnen rekenen. Wie zegt dat het werkt, de vriend van mijn vijand is mijn vriend. Het blijkt wel weer dat dat niet zo is.''
|
|
RPG soldier
|
Post by Meowz on Jun 7, 2014 18:24:17 GMT
Farah Cheney
Ze moest even lachen en haalde dan haar schouders op. "Ach kan gebeuren." zei ze vrij neutraal en knikte toen hij een voorstel deed om nog over de markt te lopen. Ze keek daarna wat om haar heen en merkte al gauw dat er mensen aan het kijken waren, ze haalde daarom snel haar hand van zijn onderarm af. Ze greep haar glas, dronk de wijn maar snel op en knikte terwijl ze nog even de laatste slok slikte. "Laten we dat maar eens doen dan." zei ze zachtjes en glimlachte wat. Ze stond rustig op en schoof de stoel weer aan de goede kant van de tafel, trok haar jurk opnieuw wat recht en glimlachte dan nog een keer naar hem. Ze stond er wel van versteld dat hij zoveel aan haar vertelde, terwijl zij juist wat terughoudend was in het praten. In het doen was ze juist heel open, wat ook niet vaak voorkwam. Vooral niet bij de koninklijke familie, maar iets bij Mike zorgde ervoor dat Farah zich.. thuis voelde. Anders kon ze het niet echt verwoorden.
Lucretia Winchester
Ze praatte weinig terug tegen haar man, knikte alleen maar. Ze moest het zelf ook wel begrijpen en natuurlijk waren ze veilig, haar bezorgdheid was onnodig. Ze keek echter wat teleurgesteld dat hij niet mee zou eten maar ze begreep het ook wel, hij moest rusten en als dat hem beter maakte dan maakte het haar weinig uit of hij mee at of niet. Ze glimlachte even toen hij hun dochter tegen hem aan drukte en knikte nogmaals. "Tot straks lieverd." zei ze zachtjes en gaf nog een laatste kus op zijn voorhoofd toen hij zijn ogen sloot. Ze stond niet veel later op en verliet de slaapkamer, sloot de deur achter zich en wist werkelijk niet wat ze nou zou doen. Om het eten te laten klaarmaken terwijl ze niet zeker wist of haar zonen thuis waren met het eten zou nutteloos zijn, zonder dat ze het in de gaten had begon ze te ijsberen door het kasteel heen. Waar bleven haar zonen nou in hemelsnaam?
Will Thatch
Met zijn donkere borststuk van het harnas stond hij voor zijn vader, hij luisterde aandachtig naar zijn woorden en fronste echter toen hij aangaf dat de Borgia naar Rome was. "Heb je niks afgesproken met de zoon dan? Hij blijkt volgens bronnen ook dicht bij de koning te zitten." zei hij wat verbaasd en slikte daarna een keer. Hij moest het natuurlijk eerst bespreken met Mykola, Will rolde wat met zijn ogen. Hij was soms wel een beetje jaloers, zo zou je het kunnen noemen. Will zou graag degene willen waar zijn vader alles aan vraagt maar helaas dit het allemaal een beetje in een driehoek. "Ik hoor het wel zodra het wordt besproken, vader." zei hij uiteindelijk en draaide om, om zo terug naar zijn kamer te lopen. Eenmaal in zijn kamer besloot hij zijn harnas maar weer uit te doen aangezien het onzin was om de hele tijd met dat ding rond te lopen als het nog niet zeker was hoe en wat ze zouden doen.
|
|
RPG soldier
I joined on January 1970, I am a proud Female and I've made 338 posts
|
Post by Gotenks on Jun 7, 2014 23:04:22 GMT
Sam Winchester
'Ach misschien dat we er ooit nog achter komen wat hij wou gaan zeggen, maar voor nu laten we terug gaan naar het kasteel' zei hij. Het groepje wachters die bij hem waren keken hem nogal schaapachtig aan. 'Het was niet echt dat jullie met een beter idee aankwamen en vader verwacht al zijn kinderen daar' zei hij kalmpjes. Sam legde Dean dan samen met de wachters over een van de paarden heen van een wachter om daarna weer terug richting het kasteel te gaan. Bij het kasteel aangekomen komen servants en stalknechten naar hun toegesneld om hun van dienst te zijn, maar ze kijken nogal geshockeerd als ze Dean er zo bij zien hangen op een van de paarden. 'Oh geen zorgen, hij leeft nog, hij heeft alleen een klap tegen zijn hoofd gehad. Iemand haal wat water' zei hij en een van de servants ook direct weg rent om water te halen. Wanneer diegene weer terug is met een beker water geeft hij deze aan Sam die inmiddels al van zijn paard is. Sam loopt dan naar de bewusteloze Dean heen en gooit hem het water over zijn hoofd heen.
Mykola Liski
Mykola was inmiddels al in de troonzaal en zat gehurkt achter de stoel van Edward. Hij kon in feite zo stil zijn dat ze vaak voor de helft van de tijd niet eens door hadden wanneer hij de troonzaal inglipte, tenzij uiteraard de hond van Edward hem spotte maar die was Mykola inmiddels al zo gewend dat die er niet veel op uit deed tenzij Edward het uiteraard ging bevelen maar dat ging hij toch niet doen, nee vast niet. Hij volgt dan het gesprek tussen vader en zoon en merkt de lichte jaloezie op bij zoonlief plus het rollen met de ogen was hem niet ontgaan. Bij dat moment legt hij zijn handen om de rugleuning heen en komt hij overeind, waarop hij zijn hoofd zo'n halve a centimeter bij Edward zijn hoofd had en hij dan wegstapt achter de stoel. 'Tut tut tut do I spot a little jealousy in the young prince teehee' zei hij nog ergens vermakelijk voor Will de troonzaal uitliep. 'Oh yes you are quite right, we do have to take action, but do it when they least expect it, there is a chance it bring us in quite the advantage' zei hij tegen Edward.
|
|
Master of RPG
KAKAROTTO!
|
Post by Vegeta on Jun 8, 2014 0:15:04 GMT
Mike Winchester
Hij keek haar aan en glimlachte weer even.'' Laten we maar gaan dan, voor mijn moeder zich afvraagt waar ik blijf.'' sprak hij rustig en stond nu op, en keek nog een keer vanuit zijn ooghoek naar Farah, maar daarna liep hij toch naar de bar, en betaalde even voor de wijn die ze op hadden gedronken, en keek toen weer even om, naar Farah.'' Nou zullen we maar gaan dan?'' vroeg hij kalm en begon nu ook langzaam aan richting de deur te lopen. Misschien kon hij op de markt nog wel iets leuks voor haar halen, voor het luisterend oor.. Nee dat zou misschien te raar over komen, dacht hij zo, maar toch leek het hem ergens meer dan een strak plan om het maar niet te doen, het maar op zijn beloop te laten. Straks ging zij verkeerde dingen denken, terwijl hij nu toch de vreemde drang had haar in de watten te leggeen, iets wat hij werkelijk nog nooit had gedaan...
Dean Winchester
Hij kreeg uiteraard helemaal niets mee van de terug reis, hij was volledig knock out, en kwam ook echt pas bij toen hij nattigheid in zijn gezicht voelde en schoot overeind, en keek even om zich heen, en keek eerst in het gezicht van Sam.'' mmm A pit I've to wake up and the first thing i see is you ugly mug.'' Hij stond op en keek hem aan.'' Wat dacht je wel? leuk dat je zo'n Cane hebt, Sam, maar volgens mij hebben we onder elkaar nog wel altijd een beetje fatsoen?'' sprak hij duidelijk kwaad tegen hem, en zuchtte.'' Fijn dat je me moest halen, maar volgens mij kun je nog wel andere manieren bedenken dan iemand bij de eerste weigering neer te meppen, jeez.'' Met die woorden begon hij ook rustig richting de deur te lopen, maar duidelijk niet blij met de actie van Sam zonet.
Edward Thatch
Hij schudde even zijn hoofd.'' nee ik heb niets met die zoon van hem afgesproken, maar misschien is dat nog wel niet eens het misselijkste plan. Ik zal het meenemen.'' Sprak hij rustig en bleef nu rustig zitten op zijn troon, terwijl hij kort de hond over zijn kop heen aaide, en nu Mykola tevoorschijn zag komen, en Teach direct zijn hoofd die kant opdeed, en zijn tanden licht ontblootte, maar nog niets deed.'' tut tut Teach.'' Sprak hij tegen de hond en keek naar zijn zoon die nu weg liep, en de woorden die er besproken werden door hem.'' ga ten eerste niet mijn zoon zo benaderen. Oo al mag je het isschien plagend bedoelen, het is wel je meerdere, begrepen?'' sprak hij even streng tegen hem maar luisterde nu wel verder naar hem.'' Daarom wil ik dat jij kan kijken of je die zoon van Borgia hierheen krijgt, of whatever. White castle moet vallen, en Will heeft nu misschien nog niet het misselijkste idee.'' Hij stond nu op en begon te lopen, waarna de hond hem begon te volgen.'' Mykola, haal drie van mijn beste soldaten, en kijk of je iemand betrouwbaar kan vinden die voor mij kan spioneren bij White castle, wie dat dan ook is, koop iemand om, doe wat.'' Sprak hij rustig en keek hem aan.'' Bedreig ze zeker, Falen is voer voor teach hier.'' sprak hij rustig.'Ik ga mijn dagelijkse rondje doen. Die boeren die ons betalen moeten even weten dat de duivel nog thuis is.'' Sprak hij rustig en lachte even voor een moment, en zo liep hij naar zijn grote slaapkamer die ooit van hem en zijn vrouw was. God mocht weten waar die was gebleven, maar Edward kon het in eerste instantie niets verrotten, zo lang was ze al weg.
|
|
RPG soldier
|
Post by Meowz on Jun 8, 2014 3:53:02 GMT
Farah Cheney
Ze merkte op hoe uiteindelijk naar de bar liep om te betalen, ze was het zelf al helemaal vergeten door alles wat ze ondertussen binnen had gekregen. Ze wachtte rustig tot hij had afgerekend en knikte dan met glimlach. "Yup, laten we gaan." Sprak ze kalmpjes, althans zo liet ze het merken maar van binnen had ze zich nog nooit eerder zo levendig gevoeld. Niet iedereen in het dorp sprak graag met haar af, laat staan de koninklijke familie. Maar dat was al in tegendeel bewezen, maar wat maakte haar zo aanspreekbaar en betrouwbaar in zijn ogen? Ze gaf eerlijk toe dat ze vandaag rondom hem ook niet haarzelf was zoals altijd. Ze liep hem kalmpjes achter hem aab naar de deur, verward door haar eigen gedachten maar al snel lette ze weer op en glimlachte wat.
Lucretia Winchester
Lucretia merkte dat er op een gegeven moment allerlei bediendes en dergelijke voorbij kwamen gerend, was er iets gebeurd? Nieuwsgierig naar wat haar bediendes ontdekt hadden liep ze naar de deur en trok deze open, ze stond hierdoor direct tegenover Dean waardoor haar ogen even groot werden en de tranen opnieuw in haar ogen schoten. Wat moest ze nu doen? Hem straffen? Ze had hem al de hele dag niet gezien, ze wist niet beters dan dat ze hem de afgelopen dageeen niet had gezien. Ze knipperde een paar keer met haar ogen en was nog half aan het bedenken hoe ze dit op een fatsoenlijke manier moest brengen. "Dean, lieverd. Wat staat er zo hoog aan je prioriteitenlijst, dat je je eigen familie nog amper ziet..?" Vroeg ze zachtjes, niet eens streng of chagrijnig. Meer bezorgd, teleurgesteld en verdrietig.
|
|
Master of RPG
KAKAROTTO!
|
Post by Vegeta on Jun 8, 2014 9:30:50 GMT
Mike Winchester
Hij keek naar haar en glimlachte even een beetje zwakjes naar haar, terwijl hij nu rustig begon te lopen naar buiten en even naar de markt verderop keek.'' HEt is antuurlijk het einde van de middag, verdorie, vergeten.'' sprak hij rustig en keek haar aan.'' Ik weet niet hoeveel we nog aan de markt gaan vinden, maar he, laten we er maar even over heen lopen, voor ik je werkelijk naar huis breng.'' sprak hij rustig en keek naaar een jueweliers kraampje waar hij op af liep, en naar een paar kettingen keek.'' Welke..'' hij stopte zijn zin, en slikte even.'" Als bedankje als luisterend oor, welke ketting vind je mooi?'' sprak hij nu maar en hoopte maar dat hij niet rood aan zou lopen, al deed hij dat wel, lichtjes overigens. Maar hi hoopte zelf maar constant niet.
|
|
RPG soldier
|
Post by Meowz on Jun 8, 2014 13:58:16 GMT
Farah CheneyEenmaal buiten keek ze eerst naar hem en daarna richting de markt. "De grotere staan er nog, meestal zijn de kleintjes al snel verdwenen." zei ze rustig en glimlachte even toen hij toch besloot om er overheen te lopen voordat ze werkelijk naar huis werd gebracht. Ze fronste even, meer uit nieuwsgierigheid toen hij naar het kraampje van de juwelier liep. Ze ging naast hem staan en begon zelf ook naar de sieraden te kijken, er zaten enkele goedkope bij maar ook vreselijk dure waardoor Farah met grote ogen er naar keek. De opmerking van Mike liet haar nog meer verbaasd kijken en ze kon de woorden niet uitspreken die ze wou zeggen. "Eh.. Mijngod.. Hoeft toch helemaal niet.." zei ze zachtjes met een kort lachje en keek toch nog een keer naar de sieraden. Haar ogen bleven voor een kort moment op een bepaalde ketting hangen, voor haar gevoel bleef ze er te lang naar kijken en keek daarna terug naar Mike. "Ik kan dit toch niet aannemen, ik bedoel een luisterend oor zijn is toch vrij normaal." begon ze wat te ratelen en legde haar handen wat op haar wangen aangezien ze duidelijk rood begon aan te lopen. Mooi foto'tje erbij gedaan als voorbeeld, ja geweldig. :}
|
|
Master of RPG
KAKAROTTO!
|
Post by Vegeta on Jun 8, 2014 14:31:20 GMT
Mike Winchester
Hij keek naar haar en glimlachte even voor een moment.'' Nee je krijgt iets, ik sta erop.'' Sprak hij en zag haar ogen liggen op een ketting. Niet een goedkope trouwens, maar dat kon hem niets schelen.'' Je gaat het maar aan nemen, ik geef je zometeen die ketting, en mijn zusje die heeft al genoeg sieraden.'' srak hij en wees naar de ketting waar ze zo lang naar had gekeken en betaalde hem waarna hij hem op pakte en naar haar uitstak.'' Zal ik hem voor je omdoen, of wou je het zelf doen?'' sprak hij rustig en keek haar aan met zijn glimlach op zijn gezicht terwijl hij rustig op haar antwoord wachtte.
|
|
RPG soldier
|
Post by Meowz on Jun 8, 2014 15:26:32 GMT
Farah Cheney
Met haar handen nogsteeds op haar wangen keek ze naar hem en zuchtte wat met een glimlach op haar gezicht. Haar ogen werden opnieuw groot toen hij ook nog de ketting aanwees én kocht die haar opviel. "Dit meen je niet he.." fluisterde ze wat, meer tegen zichzelf. Ze keek even naar de ketting die nu in Mike's handen lag, liet haar handen van haar wangen vallen en keek dan naar hem. "Nu je toch zo vrijgevig bezig bent, kun je 'm net zo goed ook omdoen." zei ze plagend met een kleine grijns. Ze graaide haar haar bij elkaar en hield het omhoog en draaide maar met haar rug naar hem toe. "Echt ongelooflijk ben jij." zei ze zachtjes met een plagende grijns op haar gezicht. Ze vond het heel lief van hem dat hij zoiets voor haar deed, maar zelf voelde ze zich rot omdat ze hem nooit terug zou kunnen betalen.
|
|
Master of RPG
KAKAROTTO!
|
Post by Vegeta on Jun 8, 2014 17:59:44 GMT
Mike Winchester
Hij keek rustig aar haar en glimlachte even voor een moment.'' Dit meen ik wel Farah.'' Sprak hij rustig en deed haar nu rustig de ketting om en glimlachte even een beetje, terwijl hij haar aan keek.'' Vrouwen zoals jij verdienen dit soort mooie dingen.'' Complimenteerde hij haar nu en glimlachte een beetje. Hij wist dat zij dit soort dingen nooit terug kon betalen, maar dat kon hem niets schelen. Hij had meer als voldoende spullen, en geld uiteraard, en hij gaf het graag aan iemand minder. Hij liep nu rustig verder en keek naar haar.'' Ik heb voldoende geld, en tja, jij bent een vrouw, die wat vrolijkheid kan gebruiken, een soort beloning voor jullie harde werk. Het brood is altijd op tijd, altijd vers, en altijd lekker. Tja tenzij je vader vergiftigd word.'' Sprak hij en nu iets plagend achteraan, maar niet menend eigenlijk.
|
|
RPG soldier
|
Post by Meowz on Jun 9, 2014 1:09:44 GMT
Farah Cheney
Ze keek wat naar de ketting die nu om haar hals hjng, liet haar haren vallen en beet zachtjes op haar onderlip. Dit was de gewoon dé mooiste ketting die ze ooit had gezien, en nu ook nog eens met een bijzondere en speciale reden eraan vast. Ze draaide wat om naar hem toen hij haar complimenteerde en sloeg meteen haar handen weer op haar wangen. "Hou op." Zei ze lachend terwijl ze haar rode hoofd probeerde te verbergen. Ze liepen nu weer verder, hij begon in principe de reden te vertellen waarom hij het haar gaf. Ze kon er alleen maar om grijnzen aangezien het meerendeels waar was. Hij had veel geld, ze was inderdaad een vrouw die ook wel van sieraden hield en ze kon zeker wel wat vrolijkheid gebruiken. Ze keek even naar hem om zijn laatste opmerking en kon er wel om lachen. "Dat zal ik nog vaak aanhoren volgensmij.." zei ze lachend en keek dan weer wat naar haar ketting die ze met een hand vast had. "Bedankt." Zei ze wat zachter. "Ik weet niet hoe ik je anders kan bedanken.." voegde ze er nog aan toe met een kleine grijns en keek dan weer naar hem terwijl ze de ketting weer liet hangen.
|
|
Master of RPG
KAKAROTTO!
|
Post by Vegeta on Jun 9, 2014 11:24:13 GMT
Mike Winchester
Hij keek rustig naar haar en glimlachte even voor een moment en keek haar aan.'' Ik vind het leuk iets met jou te doen, Farah, moeten we vaker gaan doen. Dan ben ik er eens uit, en dan kn ik eindelijk ook eens iets anders doen dan die vervloekte belastingen.'' sprak hij en grijnste even, en keek even naar iemand op de markt die aan het schetsen was, en constant naat hun zat te kijken. Doordat het papier zo hoog was, had hij niet in eerste instantie door dat het Leonardo was die daar achter die ezel stond te schetsen, maar pas toen hij achter de ezel vandaan kwam had hij het door, en al helemaal toen hij hun kant op kwam zetten, en het omdraaide.'' HEt is niet af, maar toch zijn jullie heel schattig samen.'' sprak hij en gaf het gewoon aan farah. Het was een tekening van hun hand in hand, en zo enorm gedetailleerd dat een normale artiest dat niet in zo'n korte tijd voor elkaar kreeg.'' En jou zie ik morgenvroeg.'' sprak hij nu tegen Farah voor hij nu wegliep, en de tekening gewoon bij hun achterliet.
|
|