Master of RPG
I joined on January 1970, I am a proud and I've made 2,714 posts
KAKAROTTO!
|
Post by Vegeta on May 29, 2014 17:31:46 GMT
"](toestemming door Flashanouk @ HT) Het spel Je speelt dus in de middeleeuwen. Er is een groot dorp dat behoort tot The White Castle, het grote goede kasteel dat vlak bij het dorp te vinden is. Je moet daarvoor een klein stukje door het bos en daar doemt dan een prachtig lichtgrijs kasteel voor je op. Nu is er ook nog een ander kasteel. The Black Castle die maar al te graag dit dorp wil bemachtigen, en dat doen ze niet op al te vriendelijke manieren.... Koning enz Voor dit spel hebben we wel koningen enzovoort nodig. White Castle: Koning: Théoden Winchester Koningin: Lucretia Winchester Prinsen max. 3: Mike Winchester, Dean Winchester, Sam Winchester Prinsessen max. 3: Selene Winchester Black Castle: Koning: Koningin: Prinsen max. 3: Prinsessen max. 3: White Castle: - Leonardo da Vinci - Farah Cheney Black Castle: Anders: Als je een van deze wil spelen moet je dat even aangeven bij extra ofzo, wel wil ik even zeggen dat als je koning of koningin speelt je dan echt actief moet spelen. Dus als je twee weken niet actief bent geweest heeft iemand anders de kans om die te spelen Verder kun je nog van alles spelen: - Burger - Ridder - Smid/bakker (in een dorp) - Stijder - ect... Dit is de plattegrond van het gebied. The White Castle: Dit is wel het grootste kasteel, vaak mogen de ridders ook overnachten hier. De ridders van dit kasteel hebben allemaal zilveren harnassen en het dek dat op hun paarden is in een blauwe kleur met een witte roos erop. (Het embleem van dit kasteel) The Black Castle: Dit kasteel is wat kleiner dan het goede. De ridders dragen donkere harnassen en het dek van hun paarden is vaak rood met een zwarte draak erop. Deze paarden zijn allemaal zwart Het is nu hartje zomer in deze RPG, heerlijk warm en de zon schijnt fel. Dieren en eten zijn er in overvloed. Houdt het een beetje in de gaten in je post Lijstje Naam: Geslacht: Leeftijd: **Rang: Kasteel: (Black Castle of White Castle) Foto: ** Bijv Burger, beroep, ridder ect... (als je een paard hebt) Naam paard: Ras: Kleur: (bij Black Castle moét je paard zwart zijn!) Geslacht: evt Foto: * Andere huisdieren: (zelfde lijstje als paard invullen!)
|
|
Master of RPG
KAKAROTTO!
|
Post by Vegeta on May 29, 2014 17:33:59 GMT
|
|
RPG Student
I joined on January 1970, I am a proud Female and I've made 61 posts
|
Post by Rumplestiltskin on May 29, 2014 18:52:35 GMT
Lijstje Naam: Sam Winchester Geslacht: Man Leeftijd:20 **Rang: Prins Kasteel: White Castle Foto: (als je een paard hebt) Naam paard: Santiago Ras: Andalusier Kleur: Zwart Geslacht: Hengst evt Foto:
|
|
Master of RPG
I joined on January 1970, I am a proud Female and I've made 1,894 posts
|
Post by Cindy on May 29, 2014 22:09:29 GMT
|
|
Master of RPG
KAKAROTTO!
|
Post by Vegeta on May 29, 2014 22:22:35 GMT
Mike Winchester
Hij zat momenteel in zijn kamer, te schrijven in zijn grote boek wat hij op de tafel had liggen. Hij zuchtte even terwijl hij wat belasting inkomsten op schreef wat ze vandaag van het vol binnen hadden gekregen. Eigenlijk was hij er zat van, maar hunvader was nog langer na niet thuis, die was ergens in het noorden land herwinnen, en zou waarschijnlijk nog lang niet thuis zijn, dus moest hij het doen, al die belasting taken. Dean was namelijk zoals gewoonlijk nergens te bekennen, en zo af en toe vroeg hij zich werkelijk af waar die jongen nu toch uit hing. Maar het was niet zijn taak uit eindelijk.
Dean Winchester
In zijn lange bruine mantel reed hij op zijn paard naar het dorp. HIj moest en zou Isabel zien, nu ze een jaar samen waren moest hij wel een oplossing bedenken. Hij had in ieder geval een huisje gevonden voor haar, een klein huisje met alle basis dingen erin die hij gekocht had. Het huisje bevatte weinig luxe, maar het was genoeg voor 2 personen. Hij wou zijn rijke leventje voor haar opgeven. Terwijl hij nu afsteeg en zijn paard vastbond voor hij nu de armere wijken in liep en zijn masker beter op zette. Hij slikte even terwijl hij door liep, en even rond keek.'' Isabel?'' sprk hij met een zwaardere stem dan normaal. Maar zeker dat zij het zou herkennen.
|
|
RPG soldier
I joined on January 1970, I am a proud Female and I've made 329 posts
|
Post by Meowz on May 29, 2014 22:22:48 GMT
|
|
Master of RPG
|
Post by Cindy on May 29, 2014 23:35:50 GMT
Isabel Smith
Haar blik ging af en toe even rond, om te kijken of Dean ergens te bespeuren was, het was nu toch al weer even geleden dat ze hem gezien had. Ondertussen zat ze daar weer met haar bakje in haar handen, bedelend om geld dat best veel leek te zijn vandaag. Ze kreeg wat munten, en bedankte de mensen die het gaven dan ook uitbundig. Ze hoorde uiteindelijk de zware stem die haar naam noemde waardoor ze glimlachte. Eindelijk Dacht ze en stond rustig op. "Ik ben hier." Klonk ze zacht, toen er niemand anders was en zag hem staan met zijn masker op. Ze glimlachte even en hield het bakje vast. Ze wist niet wat hij in haar zag, het was een wonder dat hij voor haar was gevallen, wie had ooit gedacht dat een prins op haar verliefd kon worden?
|
|
Master of RPG
KAKAROTTO!
|
Post by Vegeta on May 30, 2014 6:39:49 GMT
Dean Winchester
Hij kwam rustig dichterbij, en duwde even een muntje in haar bakje, en glimlachte even.'' Heey meisje, sorry dat het zo lang duurde.. mijn vader is niet thuis, dus ik en Mike willen mijn moeder zoveel mogelijk helpen met de klussen in en rondom het kasteel.'' vertelde hij rustig en keek haar aan, en streek even langs haar gezicht.'' Kom meisje, we gaan even ergens heen. Ergens waar we eindelijk even in prive kunnen zijn, en voor jou is.'' Sprak hij en pakte voorzichtig haar hand beet, en trok haar zachtjes mee.'' Je hoeft niet meer op straat te slapen vanaf nu, ik heb een klein huisje voor je, en waar jij en ik eindelijk eens gewoon samen kunnen zijn, zonder dat het masker tussen ons in zit, of dat we pottenkijkers hebben.'' IK houd zoveel van je, Isabel, ik moet alleen mijn ouders niet langer ontwijken, en geheim houden war mijn uitstapjes heen gaan. Zeker Mike word nogal wantrouwend..''
|
|
Master of RPG
|
Post by Cindy on May 30, 2014 7:28:22 GMT
Isabel Smith
Ze keek even naar hoe hij een muntje in haar bakje legde en keek dan weer naar het Masker waar ze nu nog tegen op moest kijken. Maar ze vond het nooit zo erg dat het moest, ze snapte het wel dat mensen hem niet met een vrouw mochten zien van bijna de laagste rang. Ze was geen slaaf gelukkig, al was ze er toch dichtbij te raken aangezien verschillende slavenhandelaars hun ronde deden en haar al bijna vast hadden. Ze keek naar hem en nam zijn hand nu ook zacht in de hare. Ze hoopte echt dat het maar een klein huisje was, en ze wilde natuurlijk niet dat hij zijn leven opgaf voor haar, dat wilde ze zeker niet. "Dat zou fijn zijn." Murmelde ze zacht en glimlachte een beetje. "Ik hou ook van jou." Sprak ze. Ze zei geen naam nu, er waren nog te veel mensen om hen heen, ze zou hem niet bij naam noemen nu om zijn identiteit geheim te houden.
|
|
RPG soldier
|
Post by Meowz on May 30, 2014 11:18:37 GMT
Lucretia Winchester
Ze was alweer vroeg op, haar man was al lang weg naar het noorden toe en zoals altijd kon ze in die periode niet slapen. Met wat vermoeide ogen was ze mee aan het helpen in het huis, ze had er natuurlijk wat helpers voor maar zelf deed ze liever ook iets om haar gedachten ergens anders op te zetten. De schone kleding was opgehangen om te drogen en liep even een rondje door het kasteel, ze kwam langs de kamer waar Mike druk bezig was maar zag Dean nergens. Ze fronste even, die jongen was de laatste tijd wel heel vaak spoorloos verdwenen. Ze zuchtte zacht en liep rustig de kamer in. "Mike liefje, heb jij enig idee waar Dean de laatste tijd is?" vroeg ze kalmpjes en bleef wat achter hem staan. Ze keek even naar het boek waar in hij aan het schrijven was en legde haar hand op zijn schouder. "Waarom neem je niet even een pauze?" voegde ze eraan toe met een kleine glimlach en haalde haar hand dan weer van zijn schouder af, hield haar beide handen vast en hield deze voor haar.
Farah Cheney
Met paard en wagen, althans een platte kar, kwam ze het dorp binnen rijden. De wagen lag weer lekker vol met zakken graan van hun land buiten het dorp. Voor het huisje van haar en haar vader stond ze stil, het paard werd losgemaakt door haar vader en zelf begon ze alvast met de zakken eraf te halen. Ze merkte een stelletje op, de jongen droeg een masker en het liet haar fronzen voor een moment. Laatste tijd zag ze die twee vaker lopen maar snapte niet waarom de jongen een masker droeg, ze haalde haar schouders op. Het was tevens ook niet haar probleem, ze zette de zakken achterin neer zodat haar vader tenminste weer brood kon maken. Ze duwde de wagen op z'n plek en greep de mand met vers gebakken broodjes en zette deze bij de rest van de verkoop neer. Al snel kwamen er enkele vaste klanten hun dagelijkse portie halen en zette haar en haar vader al snel weer aan het werk.
|
|
Master of RPG
KAKAROTTO!
|
Post by Vegeta on May 30, 2014 11:45:11 GMT
Dean Winchester
Hij keek naar isabel en streek even kort door haar haren en glimlachte even voor een moment terwijl hij stopte voor het huisje.'' Kijk eens.'' sprak hij rustig. '' het is niet groot, maar ik kan niet meer uit de kluis halen zonder dat het opvalt.'' sprak hij en maakte nu de deur open terwijl hij even rond keek. Het wad gewoon 1 ruimte, en eigenlijk maar 1 deur die naar een soort badkamertje leidde, waar een teil stond.'' achter het huis is een pomp, die in het grond gebied van dit huis staat. Kan je nog een beetje geld mee verdienen als je wilt.'''sprak hij rustig en trok haar even mee naar binnen, om vervolgens de deur te sluiten, en nu de kap en masker af te doen, en keek haar aan.'' En hier kunnen we alleen zijn, zonder dat iemand ons ziet.'' Sprak hij en glimlachte even. Er stond een twee persoonsbed in, het enige wat iets luxer was, door de satijnen lakens, maar verder was het allemaal een beetje standaard spullen.'' Hier kun je slapen en eten, ik zal zorgen dat je kast vol blijft.'' sprak hij rustig en gaf haar nu zacht een kus.'' En die lippen heb ik zo gemist..'' Zij hij met een grijnsje op zijn gezicht. Want echt makkelijk konden ze niet zoenen, doordat buiten meestal altijd het masker ertussen zat, en de kap moest op blijven om zichzelf niet te verraden.
Mike Winchester
Hij keek op toen hij een stem hoorde en keek even om, en zag toen zijn moeder staan, waardoor hij even glimlachte.'' Ik weet niet waar Dean is, mam. Dean en ik hebben niet meer zo sterke band zoals vroeger.'' sprak hij met toch enige teleurstelling in zijn stem, maar hij kon er verder ook niet aan doen.'' een pauze? Maar dan red ik het niet vandaag, ik bedoel er moeten nog zoveel dingen opgeschreven worden, ik loop al achter.'' Sprak hij duidelijk in de stress, Dean was daar stukken beter bestand tegen als hem, dat was al hun hele leven duidelijk.'' Want straks komt pap thuis, en ik weet direct at die dan op mij gaat klagen.'' sprak hij rustig en keek weer even naaar het boek.'' Trouwens mam, De smid in het dorp wiegert al een aantal keer de belasting te betalen die mijn vader hem opgelegd heeft. Onze belasting inner kwam net weer langs, hij zit te klagen dat de belastingen te hoog zijn.'' sprak hij nu ook, maar de stress was overal in door te klinken.
|
|
Master of RPG
|
Post by Cindy on May 30, 2014 11:50:33 GMT
Isabel Smith
Ze keek naar hem toen ze bij een huisje aankwamen en was wat verbaasd. Ze had wel even een meisje zien omkijken die met zakken graan bezig leek te zijn, maar ze zou Dean niethebben herkend toch? Dat was haast onmogelijk door de kap en het masker dacht ze zo. Ze schudde het van zich af en liet zich rustig mee naar binnen trekken. Ze keek meteen even rond en toen ze weer omkeek zag ze at hij zijn masker en de kap afdeed. Ze glimlachte, het was altijd fijn zijn gezicht weer te zien. "Ik vind het hoe dan ook prachtig hier." Zei ze zacht tegen hem. Ze was blij nu dan toch een dak boven haar hoofd te hebben na al die jaren. Ze glimlachte en kroop in de armen van Dean. De kus ontving ze met alle genoeg en ze slaakte even een zucht. "Ikvind het echt geweldig Dean, dank je. Dank je voor alles." Zei ze zacht en nam zijn gezicht nu zacht in haar handen en drukte har lippen liefdevol op de zijne.
|
|
Master of RPG
KAKAROTTO!
|
Post by Vegeta on May 30, 2014 12:24:26 GMT
Dean Winchester
Hij keek naar haar en glimlachte.'' Blij dat je het mooi vind mijn lief, en ik weet zeker adat jij het hier fijn gaat vinden.'' Sprak hij rustig en voelde hoe ze tegen hem aankroop en hij glimlachte, en tilde haar ook even omhoog bij haar kont zodat hij wat beter bij haar lippen kon, toen die weer de zijna raakte en glimlahte tussendoor, terwijl hij nu langzaam de kust stopte en haar zwoel aan keek.'' Mijn vader gaat dit nooit goed keuren.. dat weet je toch?'' sprak hij en slikte even.'' Mijn moeder ben ik nog niet zeker van, wat die zou gaan doen.. Maar ik wil heel graag dat jij mijn koningin word, Isabel.. Ik weet dat ik als een van de drie broers het hoogste sta bij mijn vader.'' Hij keek haar aan en streek nu even zacht over haar rug heen.
and.. She's back, but this time, in rather a different Situation..
Naam: Domani Winchester Geslacht: meisje Leeftijd: 11 **Rang: prinses/ Slaaf ( ze is op haar vierde ontvoerd door een van de bediendes op het kasteel. Echter is ze nooit terug gevonden, maar werkt nu als slaaf bij een nabije plantage, waar ze net naar toe is verkocht.) Kasteel: White Castle Foto: cdn03.cdn.justjaredjr.com/wp-content/uploads/headlines/2012/01/india-eisley-underworld-premiere.jpg
Domani Winhester
Het was 7 jaar geleden inmiddels toen ze haar ouders voor het laatste had gezien. Maar ze waren haar vast vergeten, zoals ze dacht. Ze zat nu in een kooi, samen met andere slaven vanaf de slavenmarkt, die allemaal op de suikerplantage moesten werken, en zij was veel geld waard, mede door haar afkomst. Ze slikte even en voelde hoe de regenbuien op hun neerkwamen, en sommige slaven in de kooi, waar ze overigens behoorlijk gepropt inzaten en nauwelijks konden slapen of überhaupt zitten,waren daardoor ook meerdere slaven al ziek geworden, en zijzelf was ook er niet zo best aan toe, haar gezicht zat vol puisten, dor de slechte behandeling die ze had gehad, toen ze in de mijnen werkte, om verborgen te blijven. Littekens liepen over haar rug heen, door de vele zweepslagen die ze al had ontvangen, omdat ze altijd wou spelen vroeger, met andere kinderen wat uiteraard normaal was. Nee ze was niet meer van adel in ieders ogen. Een brandmerk op haar rug,van de mijnen, en nu een ring om haar nek die enkel met een sleutel of geweld verwijders zou kunnen worden, gaf aan dat ze iemands bezit was. Na goed een uur kwamen ze aan bij de plantage, na een rit van goed 3 weken, en werden ze uitgeladen. De slaven die dood waren, gooiden ze gewoon aan de kant, en de rest werd nu meegeleid aan een lange ijzeren ketting, waar zij in het midden liep. Ze werden de plantage opgetrokken, en daar moesten ze halt houden.
|
|
RPG soldier
|
Post by Meowz on May 30, 2014 14:59:08 GMT
Lucretia Winchester
Ze hoorde de teleurstelling en keek daarom zelf ook een beetje teleurgesteld. "Dat komt nog wel lieverd, jullie zijn allebei volwassen aan het worden." zei ze met een kleine glimlach en liet hem uitpraten terwijl hij gestrest zijn verhaal deed. "Zodra je broer thuis is spreek ik hem aan, het is niet de bedoeling dat de familie lijdt aan stress. En laat je vader maar aan mij over, ik denk dat hij allang blij is dat je in ieder geval je best doet." zei ze met een kleine knipoog en legde haar hand op zijn hoofd en aaide wat over zijn haar, ze zuchtte. "De smid zal een persoonlijk bezoekje krijgen van de koninklijke familie, iedereen moet dezelfde belasting betalen en hij is de enigste die erover zeurt." zei ze zelf een beetje lichtelijke geïrriteerd en keek even om of er een bediende langsliep, toevallig wel en ook de jongen merkte haar op. "Maak mijn paard klaar en zeg tegen de bediening dat ze een lekker kopje thee moeten klaarzetten voor mijn zoon." zei ze vriendelijk met een glimlach, de jongen knikte en verdween alweer gauw. "Niet teveel stressen lieverd." fluisterde ze hem nog toe terwijl ze hem een kus in zijn haar gaf en de kamer uitliep. Haar mantel werd aangegeven, ze deed deze om en liep op een kalm tempo naar de stallen toe waar haar paard Magnifique al klaar stond, ook 2 ridders zaten klaar op hun paard om haar door het dorp te begeleiden. Ze stapte met een beetje hulp op het paard en in een drafje reden ze richting het dorp, haar elegante jurk en mantel omving het achterste van het paard. In stap kwamen ze het dorp binnen, vele hoofden draaiden vol verbazing om aangezien de koningin vrijwel nooit persoonlijk in het dorp kwam. Bij de werkplaats van de smid stopte ze, duidelijk gefluister van de andere burgers was te horen maar al gauw bogen de meeste door hun knieën om haar te verwelkomen. Ook de smid was verrast maar zijn verraste blik verdween al gauw toen Lucretia begon over de belasting. Na veel gemopper gaf hij uiteindelijk toe en duwde een zakje met het belastingsgeld in haar handen, hij boog nog even na maar verdween al snel terug naar zijn werkplaats. Lucretia daar in tegen besloot nog even te blijven, kleine kinderen waren enthousiast waardoor ze niet meteen weg wou gaan. Het zakje met geld gaf ze aan de ridders om bij te houden.
|
|
Master of RPG
KAKAROTTO!
|
Post by Vegeta on May 30, 2014 15:17:36 GMT
Domani Winchester
De man maakte 2 van hen los, onder andere haar, en keek naar hen 2.'' De slaven die ik nu los heb gemaakt, gaan naar het dorp, voorraden halen. Jullie zetten het op de rekening van jullie meester, begrepen? jullie halen al het eten voor jullie, 5 broden, en wijn voor jullie meester. begrepen?'' Ze knikte gehoorzaam, en vertrok met de andere slaaf naar het dorp, en ging nu langzaam het dorp in. De kinderen leken blij te zijn die er liepen, zij daarintegen zag er vreselijk uit. Ze leek niet eens meer op de kleine meid van vroeger, al zou je haar nog wel kunnen herkennen. De ogen van vroeger zaten er nog op, die kleine ogen die zorgeloos leken, maar die waren nu vol met angst, pijn en alles. De littekens waren op haar lijf te zien, en het vod wat ze droeg, bedekte nauwelijks nog iets, en zat vol met gaten. Ze keek ook niet om te kijken wie het was, maar liep met gebogen hoofd verder. Ze slikte en stopte bij de kraam.'' Wijn voor mijn meester, en 5 broden.'' sprak ze en de man die bij haar was, pakte de 5 broden aan, en keek er hongerig naar, maar wist dat hij niets kon krijgen. Ze liep niet veel later ook weer langzaam weg, langs de smederij, richting de poorten van het dorp. Ze moest terug naar haar meester, en dat haar ouders de baas waren over deze landen, was iets waar ze niet eens meer aan dacht. Ze waren haar toch vergeten. Anders hadden ze haar allang gered, toen ze nog jonger was.
Mike Winchester
Hij luisterde even naar zijn moeder en knikte even.'' Is goed mam.'' Sprak hij rustig en keek weer even naar het boek, en hoorde wat hij over hun vader zei en zuchtte even.'' Pap is niet zo makkelijk mam. echt niet. Achter jou rug om, moppert ie alsnog.'' Hij voelde hoe ze door zijn haar woelde en glimlachte toch even vriendelijk naar haar en stopte nu toch even met schrijven, en draaide zich een beetje bij op de stoel.'' Dat is dus ook het rare. Maar hij heeft ook goede deals met ons, hij verzorgt alle wapens, ach ja.'' Sprak hij toch wat ongeïnteresseerd verder, Mike wou echt nog graag weer eens rijden, maar de afgelopen dagen had hij alleen nog maar binnen gezetenom de inkomsten en uitgaven evenals de belasting te noteren, dingen die zijn vader eigenlijk altijd deed.'Tot later mam.'' Sprak hij rustig en stond nu maar op, en sloeg het boek dicht. Misschien moest hij toch maar eens stoppen, gewoon voor een paar minuutjes, en dan weer verder gaan.
|
|