RPG soldier
I joined on January 1970, I am a proud Female and I've made 329 posts
|
Post by Meowz on Jun 5, 2014 10:22:37 GMT
Farah Cheney
Uit het niets werd ze beetgenomen, meegesleurd door Leonardo terwijl ze even met grote ogen en opgetrokken wenkbrauwen over haar schouder naar Mike keek. "Niet lachen jij." zei ze met een klein lachje. Ze luisterde naar de man die uitlegde dat ze vogels moest vrijlaten, ze keek een beetje verward en liet het allemaal gewoon maar binnenkomen in haar gedachten. Ze pakte de kooi met vogels vast en keek even naar de man, toen hij het teken gaf van 'Toe maar' maakte ze het deurtje open en de vogels schoten naar buiten toe waardoor Farah even haar ogen wat dichter duwde en haar hoofd ietsjes wegdraaide door het geklapper van de vleugels van de vogels. Ze keek echter wel even naar hoe de vogels in het luchtruim verdwenen, het was wel een fraai gezicht maar wist niet echt wat hij nou hiermee wou bereiken. Het was inderdaad maar een rare man. Ze gaf het kooitje terug aan de winkeleigenaar en klopte haar handen een beetje af en haalde enkele veertjes van haar jurk vandaan. "Is er nog iets wat ik voor je kan doen of?" vroeg ze nog netjes, het was voor haar wel weer genoeg voor vandaag.
Lucretia Winchester
Ze keek met een kleine glimlach naar haar man, hij begon plotseling over of ze wel wist hoeveel hij van haar hield. "Natuurlijk houdt ik van je lieverd, maar waarom dit zo plotseling. Je doet net alsof je ons ieder moment verlaat.." zei ze zachtjes en keek hem met een bezorgde blik aan. Op het volgende wou ze net antwoorden maar op hetzelfde moment kwam Cesare binnen waardoor ze direct haar kaken op elkaar klemde. Ze bleef wat naar haar man kijken terwijl hij sprak, de reactie van Cesare had ze echter wel verwacht waardoor ze voor een moment haar ogen even dicht deed. Toen ze deze weer opendeed merkte ze hoe Théoden naar haar keek, hoe de blik van Cesare in haar rug brandde. Het leek wel alsof haar man van de ene mening op de andere sprong, alsof Cesare hem zo snel had overgehaald. Ze bleef haar man aankijken, rees haar kin een beetje en voelde hoe de tranen in haar ogen kwamen opzetten. Rustig stond ze op, pakte Domani voorzichtig op terwijl ze nog sliep en keek nog een keer naar haar man. "Ik weet genoeg.." fluisterde ze hem toe, haar kaken iets wat op elkaar geklemd. Met Domani in haar armen draaide ze om en liep richting de badkamer, zo was ze tenminste nog in de buurt voor als er iets gebeurd. Het liefst wou ze allerlei woorden eruit spurten over Cesare en over zijn zoon maar besloot zich nog redelijk volwassen te gedragen.
|
|
Master of RPG
I joined on January 1970, I am a proud and I've made 2,714 posts
KAKAROTTO!
|
Post by Vegeta on Jun 5, 2014 10:56:44 GMT
Leonardo Da Vinci
Hij keek naar haar voor ene moment, terwijl toen de vogels vrij lieten, hij geobserdeerd erna keek, en snel wat notities en schetsen maakte, in vogelvlucht. Het was voor hem alsof de vogel even in Slow motion ging, maar natuurlijk was dat niet zo. Toen echter de vogels in de lucht waren, hoorde hij haar, en deed zijn vinger omhoog.'' Shh..shhh.. shh..'' herhaalde hij even snel, en schreef even wat op zijn kladblokje nog.'' interessant... interessant..'' herhaalde hij nog een keer en keek nu naar haar, terwijl hij het boekje dicht klapte.'' Zo. Dat was weer een lekker momentje. Je moet weten dat enkel zo de mens ooit zou kunnen leren vliegen. Het gaat namelijk niet om de lichtheid van hun vleugels, het gaat om de elegantie, en de sublieme bewegingen van een vogel. Je moet snel eens langs komen in mijn werkplaats, ik heb het prototype al gebouwd, ik heb het alleen nog niet getest. En jij hebt de perfecte bouw.'' sprak hij rustig en keek haar aan.'' Al moet ik morgen eerst een portret afhandelen, dus.. houd jij je bij zonsopkomst vrij? om mij te helpen? mijn asstistent is te zwaar.''
Théoden Winchester
Hij keek naar zijn vrouw en slikte even voor een moment. Ze wist genoeg.. waarover wist ze genoeg? hij keek haar na, met de kleine meid, en voelde zich direct weer een beetje kaaal in bed. Was hij zo'n kloothommel dat hij nu niet eens naar zijn vrouw kon luisteren. Zelfs de pijn van nu haar zo weg te zien gaan, op momenten dat hij haar nodig hadden deden pijn. wat voor emotioneel wrak werd hij in godsnaam? '' Lucretia..'' sprak hij haar nu ook even achterna.'' lieverd, waarom ga je nu daar heen? nu heb ik je hard nodig..'' sprak hij rustig n keek naar Cesare.'' Cesare, ik wil jou de taak geven om uit te vinden wat mij vergiftigd heeft, en een anti gif te maken. Met welke kosten dan ook.'' Sprak hij rustig en Cesare kwam dichterbij en keek naar hem voor een moment.'' Braam vergiftiging.'' merkte hij direct op.'' Ik moet naar Rome.'' Sprak hij en keek naar hem.'' Ik heb Jam voor jullie meegenomen uit Rome, en die zouden ze vandaag schenken.'' sprak hij rustig en slikte even. Ja de proevers waren inmiddels ook alle drie gestorven, Cesare moest zijn alibi hoog houden.'' Théoden.. Lucretia.. ijn reis kan 2 weken duren.'sprak hij, al wist hij niet of Lucretia het zou kunnen horen.'' Ik haal beneden een anti gif, dat elke dag opgedronken moet worden. Het vertraagd de vergiftiging, en dat geeft mij tijd om heen en weer te kunnen, want ik moet eerst weten welke braam er gebruikt is, voor ik een tegengif kan maken.''
|
|
RPG soldier
|
Post by Meowz on Jun 5, 2014 17:54:12 GMT
Farah Cheney
Ze merkte op hoe hij van alles opschreef en krabbelde. Ze kreeg een vinger voor haar neus als teken dat ze stil moest zijn en keek voor een moment verbaasd naar hem. Ze hoorde aan hoe hij het interessant vond, hoe hij uitlegde wat er om ging bij leren vliegen. Hij had al een prototype gebouwd, wou haar als testpersoon gebruiken omdat zijn hulpje te zwaar was. Ze trok even een wenkbrauw op, was voor een moment stil. "Ehh. Ik zal erover nadenken.." zei ze zacht met een flauwe glimlach. "In ieder geval bedankt voor het aanbod." zei ze als laatste om nog even vriendelijk te wezen. Ze draaide zich daarna om, streek een pluk haar achter haar oor en liep weer richting Mike. "Zullen we dan maar? Ben ondertussen wel toe aan een drankje na deze vreemde ervaring.." zei ze met een klein lachje en begon alvast met aanlopen naar de herberg. Nee Farah wist het nog niet zo zeker of ze wel zou komen, ze hield niet zozeer van vooruit plannen maar was meer een type die het wel zou bekijken als het moment was aangekomen.
Lucretia Winchester
Misschien was het wel wreed van haar om haar man zo kwetsbaar achter te laten, maar ver weg was ze niet. Ze liet de deur op een kier staan zodat ze tenminste nog mee kon luisteren. Ze stond in de badkamer bij het raam met Domani in haar armen terwijl ze wat naar buiten keek en het gesprek volgde. Ze keek een beetje vuil de kant op naar de deur toen Cesare sprak over zijn reis naar Rome, over de Jam die hij had meegenomen en 'm dat waarschijnlijk was, over het anti-gif. "De Jam die jij had meegenomen hm?" sprak ze uiteindelijk maar bleef op haar plek staan. "Hoe weten wij, of eigenlijk hoe weet ik, zo zeker dat hetgene wat hij drinkt ook anti-gif is?" vroeg ze terwijl ze toch maar wat naar de deur liep en in de deuropening bleef staan, ze tilde haar kin wat op en keek haar man voor een moment aan maar daarna vooral Cesare. Ze geloofde helemaal niet in zijn woorden en besloot dat nu ook duidelijk te laten merken.
|
|
Master of RPG
KAKAROTTO!
|
Post by Vegeta on Jun 5, 2014 19:58:47 GMT
Mike WInchester
hij lachte even en keek naar Leonardo voor een moment.'' Leuke kerel is het he?'' sprak hij rustig en lachte even voor een moment.'' pas maar op dat hij je morgen niet gewoon het bed uit trekt. Je hebt gezegd dat je de bakkersdochter bent, dus je bent makkelijk te vinden.'' sprak hij en liep nu ook richting de herberg.'' en het is best een leuke kerel hoo.'' Sprak hij rustig.'' maar hij ziet overal lol van in, wat soms wel wat irritant is.'' Sprak hij rustig en liep nu in de richting van de herberg en opende de deur vvoor haar, die hij na hem weer sloot en rustig aan een tafel ging zitten.'' het koninkrijk betaald, dus neem lekker waar je nu zin in hebt, Farah, al is het de duurste wijn die ze hier schenken.'' HIj glimlachte rustig naar haar en keek even naar de herbergier die nu naar hem toe kwam.'' mijn prins, kan ik jullie misschien helpen?'' vroeg hij rustig en hij knikte.'' geef mij maar een rood wijntje, en farah?''
Théoden Winchester & Cesare Borgia
Cesare keek even naar beide en keek naar haar.'' Wat is er raar met ik en jam meenemen? het is echt niet de eerste keer, ik weet hoe gek mijn neef is op jam, en zeker die ik altijd mee neem, omdat die hier niet even zo gemaakt kan worden.'' sprak hij rustig en keek haar aan, en Théoden knikte.'' Dat klopt liefje, dat moet je niet vergeten. Maar wat dat tegengif betreft ben ik het met mijn vrouw eens. HEt spijt mij neef, maar we kunnen niemand meer vertrouwen momenteel.'' Sprak hij rustig en Cesare knikte.'' ik snap dat jullie argwanen, en daar hebben jullie alle reden toe, mar jullie hebben proevers. BEwijs via hen dat het een tegengif is. Want gif op gif is fataal, maar als jullie een prover eerst dit gif inspuiten, wat hij ook heeft, waarvan ik kort moet kijken welke braam het is, dan kun je het ook beter maken. Het is graag of niet, ik zie mijn neef niet graag lijden.'' Théoden zuchtte en keek naar Lucretia.'' Lucretia, hij heeft gelijk. Misschien moeten we het een kans geven.'' sprak hij rustig.'' Maar ik wil ook dat jij gelukkig bent.''
|
|
RPG soldier
|
Post by Meowz on Jun 5, 2014 21:16:34 GMT
Farah Cheney
Ze lachte een keer en schudde haar hoofd. "Met een beetje pech ben ik morgen al vroeg op om me vader te helpen met bakken dus uit bed trekken gaat dan al niet meer." zei ze met een flauw lachje en keek even over haar schouder. "Ik ben heel wat raar gewend in dit dorp maar dit sloeg werkelijk alles.." zei ze met een kort opgetrokken wenkbrauw. De deur werd voor haar opengehouden en ze glimlachte even naar hem, ze wachtte voor een moment en ging daarna tegenover hem zitten aan het tafeltje. Ze grinnikte even toen hij sprak over dat het koninkrijk betaalde en ze alles mocht nemen wat ze wilde. "Ik hou het liever bij simpel." zei ze met een kleine grijns. Ze keek naar de eigenaar van de herberg en hoorde wat Mike bestelde, hij vroeg daarna wat zij wou en dacht even na. "Doe maar een wijntje, maakt niet uit wat. Verras me." zei ze met een kleine glimlach waarna de eigenaar weer verdween. " 'Het koninkrijk betaald' hmm. Betekend dat dat ik mijn eigen belasting mag opdrinken?" zei ze met een plagende grijns, haar elleboog steunde op de tafel terwijl haar kaak wat in haar hand liet leunen.
Lucretia Winchester
Lucretia luisterde naar het gesprek maar zei verder niks, haar blik ging enkel van Théoden naar Cesare en weer terug. Théoden sprak op het einde over dat ze het een kans moesten geven, maar ook dat zij gelukkig moest zijn. Ze was nog voor een tijdje stil, ze bleef in de deuropening staan en keek wat weg, weg van die blikken die op haar waren gericht. "Ik ben pas gelukkig als dit allemaal voorbij is." zei ze uiteindelijk en keek dan wat naar haar man en Cesare. "Gebruik het anti-gif. Maar weet wel dat hier zware consequenties aan vast hangen als dit verkeerd loopt." zei ze zachtjes, vooral tegen Cesare terwijl ze Domani wat beter in haar armen legde en in de deuropening bleef staan. "Als u ons nu excuseert Cesare, mijn man en ik moeten nog enkele dingen bespreken." sprak ze zachtjes en probeerde het zo vriendelijk mogelijk te vertellen terwijl ze wat flauw glimlachte.
|
|
Master of RPG
KAKAROTTO!
|
Post by Vegeta on Jun 6, 2014 11:40:00 GMT
Mike Winchester
Hij keek naar haar en glimlachte even voor een moment.'' Oke, maar dan trekt ie je gewoon uit de bakkerij. Je hebt hem nu zo'n beetje toegezegd, in zijn belevenis.'' sprak hij lachend en kek rustig naar de herbergier die nu weg liep om de wijn te halen en lachte even.'' ja inderdaad, je mag je eigen belastinggeld opdrinken, het geld van de andere volkeren die ons betalen, en niet te vergeten het goud dat we in de goudmijnen vinden.'' sprak hij en lachte even.'' Dus, zo'n 5% is jou belastingsgeld.'' Sprak hij plagend en keek haar aan.'' Sorry ik heb mijn hoofd teveel in dat boek gegooid.''
Théoden Winchester
Hij keek naar zijn vrouw en zuchtte even voor een moment.'' Ik ga het tijdeljke verminderingsgif halen, en ga dan diret op naar rome.'' sprak Cesare nu rustig en keek naar hen voor een moment en liep nu de kamer uit. Théoden keek even rustig naar zijn vriuw en keek even naar haar.'' wat wou je bespreken mijn lief?'' sprak hij rustig en keek haar even aan, al werd er al snel weer op de deur geklopt en kwam cesare nog binnen met een flesje.'' Dit moet het eerst verminderen, maar neem rust. veel rust. Het kan niet werken als jij je nu te druk gaat maken neef.'' sprak hij rustig en keek naar Lucretia.'' Belangrijk voor beide, dit mag absoluut niet in contact komen met enig fruit. al is het nog een simpele appel, het kan fataal zijn. dus eet deze 2 weken even geen fruit, al het andere mag wel.'' sprak hij rustig en gaf nu het flesje aan Lucretia.'' Ik ga nu door naar Rome, over 2 weken ben ik terug met een passend tegengif.'' sprak hij nu en vertrok nu echt, en Thépden keek naar haar voor een moment.'' Als jij het vertrouwd, geef jij het mij. oke?'' sprak hij nu ook tegen haar.
|
|
RPG soldier
|
Post by Meowz on Jun 6, 2014 15:57:29 GMT
Farah Cheney
Ze begon zachtjes te grinniken toen hij aangaf dat Leonardo haar wel uit de bakkerij zou sleuren. "Zal me vader ook héél blij mee zijn ja." zei ze een beetje sarcastisch. De volgende woorden die hij sprak lieten haar wenkbrauwen langzaam omhoog gaan en tegen het einde begon ze even te lachen. "Ik merk het ja. Je moet er wat vaker tussenuit joh." zei ze met een klein lachje en de wijntjes werden op tafel gezet, ze pakte haar wijn in haar hand. "Maar daar heb je mij voor." voegde ze er aan toe met een grijns en nam een slok van haar drinken. "Althans vandaag dan." zei ze als laatste terwijl ze haar drinken weer neerzette en hem met een plagende glimlach aankeek.
Lucretia Winchester
De laatste woorden van Cesare kwamen maar half aan bij haar, ze wachtte rustig af tot hij uit de kamer was en hoorde daarna de vraag van Théoden. "Ik heb voor nu niks te bespreken, je weet hoe ik erover denk. Ik wou hem echter gewoon uit m'n ogen hebben." zei ze direct en kalm, maar kort daarna kwam hij toch weer binnen waardoor Lucretia even haar kalmte moest bewaren. Ze luisterde naar de uitleg, in haar oren klonk het allemaal maar vreemd en verdacht maar dat kon natuurlijk ook aan haar liggen. Cesare verdween opnieuw en Lucretia ging op het bed zitten, aan de kant waar Domani toen straks lag te slapen en legde haar daar nu ook weer neer. Ze wreef even over haar gezicht en keek dan naar Théoden en daarna naar het flesje. "Ik weet het gewoon niet lieverd.." zei ze als eerste terwijl ze wat naar haar handen keek, die op haar schoot lagen en keek dan weer naar hem. "Natuurlijk wil ik dat je weer beter wordt maar.. Ik vertrouw het gewoon niet, maar ik wil ook niet dat jij eronder lijdt omdat ik misschien wel té eigenwijs of dergelijke ben.." zei ze zachtjes terwijl enkele tranen over haar wangen stroomde en ze weer weg keek.
|
|
Master of RPG
KAKAROTTO!
|
Post by Vegeta on Jun 6, 2014 16:54:26 GMT
Mike Winchester
Hij keek rustig naar haar en lachte even.'' Dat zal Leonardo niets kunnen schelen.'' sprak hij en keek evn om, odat Leonardo binnen kwam zetten, en naar de bar liep om een drankje te bestellen. Daarna keek hij weer nar haar en glimlachte even.'' Ik kan er niet vaker tussen uit, zeker niet nu mijn vader er zo bij ligt. Ik wil heel graag koning worden, misschien heb ik de meeste ambitie van ons drie.'' Sprak hij rustig en zuchtte even.'' Maar het is zwaar, heel zwaar.'' Hij zuchtte even.'' Maar nu even ontspannen en mijn hoofd uit de boeken, farah.'' sprak hij rustig en glimlachte even.'' Het spijt me nog voor mijn dreiging. Maar ik ben er echt toe in staat als het moet. Er zijn genoeg criminelen die we in de cellen hebben gehad die pas wat zeiden als hun handen gebroken waren.'' Hij slikte even en nipte even van zijn glas wijn.'' oke, misschien iets teveel informatie.'' Excuseerde hij zich nu even tegen haar.
Théoden Winchester
Hij keek naar zijn vrouw, en ging nu weer een beetje omlaag liggen en kreunde even, het deed echt heel veel pijn. Een slaperige Domani kwam nu echter ook naar hun toe, en kroop zonder twijfel tussen hun in, en daarna tegen haar vader aan, waar ze rustig verder ging met slapen, en eigenlijk al niet eens meer iets zei.'' Lieverd, ik ben bereid dat jij de beste keuze maakt. Ik bedoel, je hebt onze dochter terug gevonden op jou eigen manier. Jij bent niet Eigenwijs. Jij bent gewoon ontzettend voorzichtig, en dat waardeer ik in jou, dat is de vrouw waarop ik verliefd ben geworden, en met wie ik ben gaan trouwen.'' Ij keek naar haar en zag de tranen komen.'' He verberg die tranen nu niet voor mij, alsjeblieft. Je mag best eens een keer je zwakte tonen. Ik zit in een rot situatie, en ik weet niet of ik lang heb, als het echt een vergiftiging is, waar cesare over spreekt, waar jij over spreekt, of dat het werkelijk een beroerte is.'' Hij slikte even en keek naar haar.'' Lucretia.. Je bent mijn vrouw, en je bent sterk. Die sterkte heb je iwn mij en je kinderen over gebracht.''
|
|
RPG soldier
|
Post by Meowz on Jun 6, 2014 22:37:14 GMT
Farah Cheney
Ze schudde lachend haar hoofd over hoe Mike over Leonardo praatte, zoals ze zo hoorde was het inderdaad maar een maf persoon, althans volgens haar mening dan. Hij had het daarna over dat hij er niet vaker tussenuit mocht, zijn vader was er slecht aan toe waardoor ze toch even bezorgd keek. Ze zou er niet aan moeten denken als haar eigen vader er slecht aan toe was. Het was zwaar voor hem, al het werk en de hele dag in de boeken zitten. Farah had werkelijk medelijden met hem, vergeleken met hem had zij nog een vrij lekker-lui leventje. "Als het kon zou ik zeggen; laat me je helpen maar ik had al totaal geen idee waar je net over had dus." zei ze lachend. Hij bood zijn verontschuldig aan voor het dreigen waardoor ze wel even moest grinniken, ondanks hij teveel informatie gaf. "Misschien wel iets teveel informatie ja, maar ach." zei ze toch maar en nam nog een slok van haar drinken. "Ik zou hetzelfde doen als dit bij mijn familie gebeurde." zei ze met een kleine glimlacht. "Ookal zou ik totaal geen handen kunnen breken..." voegde ze er nog aan toe en lachte even zachtjes aan het einde.
Lucretia Winchester
Ze keek uiteindelijk weer naar Théoden met de tranen in haar ogen, aangezien haar verteld werd dat ze wel wat zwakte mocht tonen. Ze luisterde naar zijn woorden waardoor een kleine glimlach ontstond maar al snel verdween deze weer en keek ze toch wat naar beneden. "Ik weet het gewoon niet lieverd.. Hoe graag ik je ook gezond wil zien, ik vertrouw dit hele zaakje niet maar wil ook niet het risico nemen dat het wél werkt en ik dus wél te eigenwijs was om het je te verbieden om het in te nemen.." sprak ze zachtjes en wreef een keer over haar gezicht. Ze keek nog een keer naar het flesje en dan terug naar haar man. "Ik weet gewoon niet wat ik zonder jou zou moeten.. Wat onze kinderen zonder jou zouden moeten.." fluisterde ze een beetje en legde haar gezicht in haar handen, ze was aardig door de war en wist momenteel de grens niet meer tussen egoïsme en de beste keuzes. Ze keek uiteindelijk maar weer op. "Het is en blijft jouw neef, als jij zegt dat je hem vertrouwd dan accepteer ik het dat je het spul drinkt.." zei ze uiteindelijk zachtjes en glimlachte maar zwakjes.
|
|
RPG soldier
I joined on January 1970, I am a proud Female and I've made 338 posts
|
Post by Gotenks on Jun 6, 2014 22:52:58 GMT
Sam Winchester
Sam zat net weer op zijn paard als hij uit zijn ooghoek zijn broer naar buiten ziet komen. 'Dean' sprak hij zijn naam zo uit zodat hij Sam wel moest horen. Sam ging nu niet weer van zijn paard af want anders bleef hij aan de gang, hij was nu gewoon blij dat hij zijn broer eindelijk had gevonden. Nou ja niet blij van jippie ik heb je gevonden, maar meer van kunnen we eindelijk terug gaan. 'Onze vader heeft me gestuurd om je te zoeken en je dan mee naar huis te nemen, om ons zusje te herdenken' zei hij simpel. Sam bleef Dean aankijken en verwachte gewoon dat hij mee zou komen, want het ging toch immers om hun ''zusje'' daarbij zou Sam niet echt in de stemming zijn dat hij na zo'n zoektocht terug moest gaan met het nieuws dat Dean niet mee kwam, niet dat dat echt zijn probleem was, Dean zelf kon zich daarover dan mooi verwoorden.
|
|
Master of RPG
KAKAROTTO!
|
Post by Vegeta on Jun 6, 2014 23:11:44 GMT
Mike Winchester
Hij keek rustig naar haar en zuchtte even voor een moment.'' Het is al lief dat je zou willen helpen Farah.'' sprak hij rustig en glimlachte even.'' maar misschien moet ik het maar accepteren, mijn broers zijn betere opvolgers voor mijn vader dan ik.'' sprak hij rustig en keek haar aan, terwijl hij nu even grijnste omdat het toch te veel informatie was.'' Handen breken is mijn grote hobby hoor.'' plaagde hij even.'' Echt, je zult het niet geloven, maar ik ben een ware tiran. iedereen moet verdwijnen onder mijn gezag!'' sprak hij en lachte daarna toch, terwijl de woorden nog zo serieus waren uitgesproken, het wou nu niet echt meer. Want Mike was in feite eigenlijk meer het zachtgekookte ei, als je het zo wou bekijken.
Théoden Winchester
Hij keek naar haar en luisterde rustig. Het was dat Domani hier nu tussen lag, anders had hij zijn vrouw helemaal tegen zich aangetrokken, en haar lief gehad, maar nu moest dat anders gebeuren.'' Lieverd, ik weet zeker dat jij en de kinderen het zullen overleven zonder mij. Ik bedoel, ik ben bijna altijd bezig, het is dat ik nu op het ziekenbed lig, anders was ik bezig, en zag ik jullie alleen bij de lunch en diner, en soms het ontbijt.'' Hij slikte even en keek naar haar.'' IK houd van je, en ik ben er altijd, bij jullie allemaal.'' Hij hoorde wat ze verder nog zei en dacht duidelijk even na, maar knikte toen.'' Ik vertrouw Cesare, maar dat komt dat ik hem al vanaf mijn geboorte hier in het kasteel heb gezien, zijn vader was toen bisschop, en ook Cesare was degene die voor de kerk zou worden opgevoed. Ik heb met hem in de box gespeeld, en toen wij beide tiener waren hebben wij de gekste dingen samen gedaan. En nu staat hij nog altijd heel dicht bij me. Ik vertrouw hem met mijn volle hart. Maar dat komt doordat wij al zoveel hebben meegemaakt met elkaar. Jij als buitenstaander kan hier beter in beslissen.'' Hij zuchtte even en voelde de moeheid weer over hem heen slaan, maar moest nu wakker blijven.
Dean Winchester
Hij keek nog even om, en duwde ee luchtkus naar haar toe, en liep naar buiten waar hij al sne schrok van een gelud, gelukkig had hij net de deur dicht geslagen. Toen hij Sam op het zwarte paard zag, zuchtte hij even voor een moment.'' Kunnen jullie dat niet eens zonder mij?'' flapte hij eruit.'' Ik ben bezig met een odnerzoek in het dorp hier.'' sprak hij enkel en begon te lopen.'' maar afijn, ik zal mijn paard wel weer op zoeken en dan kom ik eraan. Maar niet met plezier.'' sprak hij rustig en keek hem aan. '' Nou ga alvast maar fort, wat ik hier deed zijn geloof ik niet jou zaken, en ik wil nu eigenlijk wel graag naar waarheen de weg mij ook leid. Zeg vader maar dat ik later tetug ben. Want ergens heb ik nog helemal geen zin om terug te gaan, ze stikken er maar even in. '' sprak hij en knikte.'' Dag Sam.'' Sprak hij en liep nu de andere kant op. Misschien deed hij nu ook wel zo, om zijn geheim niet openbaar te hoeven maken, want de wijk was nou niet de wijk van, nou oh wat rijk, ofzo.
|
|
Master of RPG
KAKAROTTO!
|
Post by Vegeta on Jun 7, 2014 9:21:59 GMT
Naam: Edward Thatch Geslacht: man Leeftijd: 49 **Rang: Koning Kasteel: Black Castle Foto: Naam paard: BlackBeard Ras: Andalusier Kleur: Zwart natuurlijk, duhhh xD Geslacht: Hengst evt Foto: Naam Hond; Teach Ras: Pitbull Kleur; bruinig/ cremig wit, tja wat is het? Geslacht; Reu foto;
|
|
RPG soldier
I joined on January 1970, I am a proud Female and I've made 338 posts
|
Post by Gotenks on Jun 7, 2014 11:47:45 GMT
Sam Winchester
Sam liet lichtjes zijn tong over zijn lippen gaan en lachte een beetje om de eerste woorden die zijn broer uitsprak. 'Oh ik ben er zeker van dat over het algemeen we best zonder je kunnen hoor, maar het gaat dit keer om ons zusje, je herinnert haar zeker toch nog wel...Of ben je zo harteloos geworden' vroeg hij zijn broer. Nee Sam was hier ook niet voor niets gekomen, na zo'n zoektocht om Dean te vinden gaat hij niet weer helemaal terug naar het kasteel om zijn ouders te gaan vertellen dat Dean later wel weer terug kwam. Nee hij is niet voor dat helemaal hier naar toe gekomen als hij wist dat het zo zinloos zou zijn. Wanneer Dean zich dan ook omdraait en een andere kant uitloopt, pakt Sam zijn cane en haalt hij met het handvat die uiteraard van ijzer is naar Deans hoofd uit.
|
|
RPG soldier
|
Post by Meowz on Jun 7, 2014 12:03:50 GMT
Farah Cheney
Ze glimlachte even toen hij aangaf dat hij het al lief vond dat ze zou willen helpen, ze kreeg nog net geen rode blos op haar gezicht. Bij zijn volgende reactie haalde ze een wenkbrauw op. "Ik wil niet onaardig zijn tegen je broers ofzo maar volgens mij ben jij de enigste die serieus hard aan het werk is." zei ze voorzichtig, verbaasd om zijn reactie en doelend op het feit dat Dean weinig in het kasteel te zien is en hetzelfde voor de andere prins Sam. Ze moest daarna even lachend haar hoofd schudde en ging een keer met haar hand door haar haar. "Ik moet wel eerlijk zeggen dat je bedreigingen in ieder geval heel overtuigend waren." zei ze nog zachtjes. "Maar of je echt zo'n tiran bent.. Eerst zien dan geloven he." zei ze plagend met een grinnik terwijl ze haar glas tegen haar lippen had gezet. Ze stopte met haar grinnik om een sipje van haar drinken te nemen. Ze besloot maar rustig aan wat sipjes te nemen aangezien ze anders haar drinken zo achterover had gegooid, nee ze was niet bepaald een rustige drinker.
Lucretia Winchester
De tranen bleven stromen over haar wangen, lang had ze haar verdriet ingehouden maar nu kon het er eindelijk allemaal eens uit komen. "Je wilt niet weten hoe hopeloos en eenzaam ik me voel als jij er niet bent. Mike is altijd bezig met de taken, Dean is nergens te vinden, Sam is vaak onaanspreekbaar en tja onze dochters.." sprak ze zachtjes, haar stem begon nu toch wel wat te trillen. Ze bleef nog naar Théoden kijken toen hij sprak over hem en Cesare, ze moest wel heel even glimlachen. Het kwam erop neer dat zij als buitenstaander van dit alles het beste kon beslissen, waardoor ze opstond en zich naar zijn kant van het bed verplaatste. "Neem het maar gewoon liefje.." zei ze nu zachtjes en legde haar hand op zijn wang. "Ik hoop dat er iets goeds staat te gebeuren zodra je het inneemt, en ik hoop dat je het accepteert dat op het moment dat dit jou fataal wordt; dat ik geen genade zal tonen, naar niemand niet." fluisterde ze iets, doelend op het feit dat als dit verkeerd zou lopen ze Cesare flink zou aanpakken. Ze streek een keer door zijn haar en drukte een kus op zijn voorhoofd.
|
|
RPG soldier
|
Post by Meowz on Jun 7, 2014 12:14:11 GMT
|
|