Master of RPG
I joined on January 1970, I am a proud and I've made 2,714 posts
KAKAROTTO!
|
Post by Vegeta on Jun 22, 2014 11:49:14 GMT
Damain Emeri
Toen hij zeker wist dat de kust veilig as, kwam hij voorzichtig tevoorschijn en slikte.'' Niet schrikken.'' Sprak hij zachtjes en ging gewoon zitten op een stoel en keek hem aan.'' ik.. We kunnne nu tenminste nog gewoon praten.'' sprak hij rustig en keek hem aan, al bleef hij ten alle tijden zachtjes praten, omdat hij niet wou dat de doktoren hem zouden hore, al waren die al voor de deuren weggelopen inmiddels, en gaan koffiedrinken zoals altijd op dit tijdstip. Hij keek naar Damon en stond nu op en ging nu ook gewoon naast hem zitten op het bed, en keek hem aan.'' Ik.. ik val ook niet op dames...'' begon hij rustig en keek hem aan.'' Alleen de doktoren weten het niet.. kun jij het geheim houden? jij bent dus niet de enige die anders is dan de anderen.'' sprak hij en slikte even.
|
|
Master of RPG
I joined on January 1970, I am a proud Female and I've made 1,894 posts
|
Post by Cindy on Jun 22, 2014 11:54:35 GMT
Damon
Hij opende zijn ogen meteen toen hij een stem hoorde en keek al met grote ogen naar Damain. "Hoe kom jij hier?" Fluisterde hij als eerste en keek naar hoe hij ging zitten op een stoel en zelf kwam hij nu overeind waardoor hij kwam te zitten op zijn bed. Hij volgde hem met zijn ogen en merkte hoe hij nu naast hem kwam te zitten waarbij zijn hart hard in zijn keel klopte, en zeker toen hij die woorden zei. Zijn ogen werden nog groter dan net en hij keek hem zo even aan waarna hij zich weer herpakte en naar de grond keek. Hoe moest hij hier op reageren? Hij gaf een knik op zijn vraag. "iK hou het wel geheim." Fluisterde hij en glimlachte een heel klein beetje. Hij was blij dat hij niet de enige was..
|
|
Master of RPG
KAKAROTTO!
|
Post by Vegeta on Jun 22, 2014 12:01:31 GMT
Damain Emeri
Hij keek naar hem en slikte even voor een moment.'' Ik ben naar binnen geslopen, vlak voor de dokters jou hier naar binnen konden doen en de deur op slot konden doen.'' Sprak hij rustig en slikte even voor een moment.'' Ik heb nooit je naam kunnen krijgen.. Hoe heet je?'' sprak hij rustig en keek hem aan terwijl hij even een beetje glimlachte en naar hem keek.'' Maar laat die doktoren je niet gek maken hoor, er is niets ergs aan dat je op hetzelfde geslacht vallt.. Jij bent ook een mens, net zoals ik, en net zoals hun. Alleen jij vind het lekkerder om de lippen van een man te voelen.'' sprak hij rustig en keek hem aan, en wou eigenlijk eens voelen hoe het werkelijk voelde, want toen hij het vroeger wel eens had gedaan, was hij een paar dagen later alweer weg, naar hier.
|
|
Master of RPG
|
Post by Cindy on Jun 22, 2014 12:12:01 GMT
Damon
"Maar hoe kom je hier weer weg? De deur is op slot en ze komen alleen nog opendoen voor het eten." Murmelde hij weer zacht en fronste wat bezorgd zelfs. Als hij gezien werd hier dan zouden ze beide op therapie moeten gaan, en hij wilde niet dat Damain dat meemaakte. Toen hij vroeg naar zijn naam beet hij weer even op zijn lip. "Damon." Sprak hij dan toch zachtjes tegen hem, maar glimlachte niet terug, hij zag er geen rede toe. Toen hij verder ging over de dokters gaf hij een knikje en glimlachte nu toch een klein beetje. Hij wist nog wel hoe het had gevoeld, en het voelde inderdaad veel beter dan de lippen van een vrouw. Dat had hij wel gemerkt door die hoertjes..
|
|
Master of RPG
KAKAROTTO!
|
Post by Vegeta on Jun 22, 2014 12:27:20 GMT
Damain Emeri
Hij keek naar hem en slikte even vooreen moment.'' Dan zorg ik wel dat ik op een manier hier weg kom. Het maakt mij niet veel uit, ik wil jou gewoon.. Tja gewooon wat gezelschap geven, je lijkt hier namelijk niet echt iemand te hebben waar je in ieder geval normaal kan praten.'' Sprak hij rustig en keek hem een beetje aan terwijl hij rustig knikte.'' aangenaam Damon.'' sprak hij rustig en keek hem een beetje aan, terwijl hij hem nu toch een beetje stiekem bekeek van boven naar beneden. Damon zag er niet verkeerd uit, zeker niet, maar hij betekende er verder niets mee, en zijn eerdere idee om giggolo te spelen, had hij ook niet heel veel zin meer in, eigenlijk had hij dat helemaal van de baan geschoven, meer omdat hij er nu toch veel te zenuwachtig voor was.
|
|
Master of RPG
|
Post by Cindy on Jun 22, 2014 12:36:31 GMT
Damon
Hij keek naar Damain toen hij weer wat zei en schudde zijn hoofd even. "Ik praat met niemand eigenlijk, nou ja. Nu met jou." Murmelde hij nog steeds zacht en keek weer naar de grond. Ze hadden hem wel zo ver gekregen dat hij niet meer wou verliefd worden eigenlijk, dat hij dus ook niet meer naar het lichaam van een man keek en zich enkel focuste op het gezicht om zo min mogelijk details te kunnen zien. Hij knikte nog even toen hij aangenaam zei en beet een velletje van zijn lip af waardoor er nu een beetje bloed vrijkwam, maar het kon hem eogenlijk niet schelen. Het pikte een beetje, maar het enige wat hij er om deed was met zijn tong er over gaan om het bloed weg te halen zo af en toe. Hij wist niets verder te zeggen, hij wist niet waar over te beginnen eigenlijk, in zijn hoofd was het momenteel een grote puinhoop namelijk.
|
|
Master of RPG
KAKAROTTO!
|
Post by Vegeta on Jun 22, 2014 17:45:12 GMT
Damain Imera
Hij keek naar hem en glimlachte even een beetje.'' Omdat de anderen je voor gek verklaren en ik dat niet doe?'' sprak hij rustig en keek naar hem, merkte dat hij bijna tot niet wou praten en als hij zelf een gesprek aan moest gaan was nou niet echt het ding van Damain. Hij zuchtte even en keek nu naar het raam toe, wat oest hij nog zeggen? hij kon moeilijk over het grasspriethe van buiten in de wei vertellen? Hij hoorde geschreeuw van buiten komen, duidelijk werd er weer een kind naar binnen gebracht, en hij voelde toch even een steek door zijn hart gaan. Kinderen hoorden hier niet te zitten na zijn mening.
|
|
Master of RPG
|
Post by Cindy on Jun 22, 2014 17:54:42 GMT
Damon
Hij keek naar hem en gaf een knikte op zijn woorden. Hij wist ook niets te zeggen momenteel. Hij wilde wel praten, maar waarover was een andere zaak. Zijn ademhaling ging rustig en hij leunde een beetje naar achter tegen de muur waarna hij weer naar Damain keek. "Wanneer kwam je er achter? En heb je al een relatie gehad?" Vroeg hij nu ook gewoon wat voorzichtig en keek naar zijn ogen. Hij keek op toen er een kind naar binnen werd gesleurd, zo klonk het toch, en slikte weer. Vrij onbewust kroop hij dichter tegen Damain aan, al merkte hij het snel genoeg op en schoot weer van hem weg. Je kon gerust zeggen dat hij bang was geworden om mannen aan te raken door al die vrouwen die aan hem hadden gezeten..
|
|
Master of RPG
KAKAROTTO!
|
Post by Vegeta on Jun 22, 2014 18:52:04 GMT
Damain Imera
Hij keek naar hem en slikte.'' Tpen ik 19 ws, en ontsnapt van hier.'' Sprak hij rustig en keek hem aan.'' een relatie van 1 maand, toen werd ik weer opgepakt en hier gegooid. Hij is gedood even later, hoorde ik omdat hij mij achter hield.'' Sprak hij en slikte even en merkte hoe hij tegen hem aan kroop, maar net zo hard weer weg schoot.'' Je hoeft niet bang te zijn, Damon.. Ik weet niet wat ze met je hebben gedaan, maar.. Je mag toch wel iemand aanraken.. Knuffelen als een.. Een vriend..'' Sprak hij en slikte even voor een moment en legde nu voorzihtig en langzaam een hand op zijn been, gewoon vriendschappelijk eigenlijk.
|
|
RPG soldier
I joined on January 1970, I am a proud Female and I've made 338 posts
|
Post by Gotenks on Jun 22, 2014 18:57:22 GMT
Dave Renard
Dave bleef zitten waar hij zat en in dezelfde positie. 'Nou ga nu is even lopen jij, want je hebt de beweging nodig, al betwijfel ik het of het daadwerkelijk bij jou nut heeft aangezien je misschien ook zo tegen muren op kan lopen' zei de dokter die net wou doen alsof hij de held van de dag wou spelen dat hij dat zomaar tegen Dave durfde te zeggen. Dave slaakte even een kleine zucht en besloot toen toch maar in de benen te komen, maar zijn houding bleef ingetogen en hij wou zijn gezicht het liefst verborgen houden, want de commentaar en ander reacties die hij in de bijna dertig jaar dat hij hier zit heeft gehad kunnen je doen duizelen. Maar even terug over dat hij hier al dertig jaar zit, is omdat hij niet meer tekent met een kruisje als hij een zogezegd contract moet tekenen die zijn vrijlating gunt. Dave weet namelijk niet hoe hij moet schrijven of lezen, dus de dingen die hij had ondertekent, waren onder anderen tien zweepslagen of meer, of er werd hem water naar binnen gegoten, zonder de kans te slikken waarbij ze zeiden dat het heilig water was. Op een gegeven moment gaf hij die hoop om hier uberhaupt uit te komen maar op en besloot hij geen dingen meer te ondertekenen met dat kruisje.
|
|
Master of RPG
KAKAROTTO!
|
Post by Vegeta on Jun 22, 2014 19:07:50 GMT
Esmeé OakBranches
Ze werd nu los gelaten en rende als eerste naar de poort toe, en pakte die vast.'' Mama!'' riep ze nog even en huilde bij de poort terwijl er een dokter bij haar aan kwam zetten, waardoor ze begon te rennen, onbewust in de richting van Dave, die doordajt hij aardig groot eruit zag, en al helemaal vior het meisje, zze bijna huilend tegen de man aankroop tegen zijn been.'' Help meee..'' sprak ze verdrietig en kroop helemaal tegen he, aan zonder enige waarschuwing of wat dan ook, en ze bleef alleen maar huilen.'' mannen hebben mij bij mama weg gehaald... '' sprak ze en huilde rustig verder terwijl ze zich helemaal angstig aan zijn been klemde, en rustig bleef huilen, en haar pop uieraard nog altijd met een knuistje vast bleef houden, ze was gewoon helemaal bang, en vooral overstuur. Ze zag hem eigenlijk een beetje als de grote vriendelijke reus. maar ze dacht vooral doordat hij zo groot was, dat hij vast heel sterk zou zijn.
|
|
Master of RPG
|
Post by Cindy on Jun 22, 2014 19:53:38 GMT
Damon
Hij keek naar hem en luisterde naar wat hij te zeggen had. "Hmm." Murmelde hij zachtjes en sloeg zijn blik weer neer. "Ik heb hetzelfde gehad, alleen was ik toen 14." Fluisterde hij en streek zacht wat van zijn haar uit zijn ogen en keek dan weer naar Damain. "Alleen is hij neergeschoten voor mijn ogen." Voegde hij er fluisterend aan toe en zag nu het beeld weer voor zich hoe zijn tweede liefde dood werd geschoten na alles wat ze voor elkaar hadden betekend. Hij keek nu weer naar Damain nadat hij was weggeschoten en slikte eventjes. Hij rilde meteen bij zijn aanraking en keek nu ook naar zijn hand die op zijn been lag. Hij schudde zijn hoofd lichtjes en kalmeerde langzaam toch een beetje. "Vrouwen, om de twee dagen.." Klonk hij en er sprongen meteen weer tranen in zijn ogen. Morgen weer, hij wilde niet.. "Ik mag geen contact met andere jongens hebben tot ze me hebben veranderd, anders is het neit veilig." Hij beet weer hard op zin lip waarbij het bloed weer vrijkwam, maar het weerhield hem niet om verder te bijten eigenlijk.
|
|
Master of RPG
KAKAROTTO!
|
Post by Vegeta on Jun 22, 2014 20:01:00 GMT
Damain
Hij keek naar hem en slikte even en haalde nu de hand even weg en luisterde naar hem.'' Dat is geen pretje.. Ik wou dat ik je kon helpen.. Maar ik kan je niet helpen..'' Sprak hij en slikte even.'' Ik ben een angsthaas.'' sprak hij en sloeg nu vriendschappelijk een arm om hem heen.'' he kom eens hier en huil eerst uit.'' Sprak hij rustig en slikte even een beetje en keek hem aan.'' Ik wou dat ik eerst voor je kon doen, Damon, een lieve jongen zoals jij verdient het niet om dit allemaal mee te maken. Jij verdient een normaal leven, met een vriend die van je houd. Niets anders, en niets meer.'' Hij haalde nu zacht een akdoek tevoorschijn en gaf die aan hem.'' Hier houd die tegen je lip.''
|
|
Master of RPG
|
Post by Cindy on Jun 22, 2014 20:41:30 GMT
Damon
Hij keek naar hem en slaakte weer een zuchtje. "Ik weet het, het maakt ook niet uit." Zei ze zacht tegen hem en slikte weer even. Hij voelde nu de arm om hem heen en kek weer wat verbaasd naar hem op met de tranen nog in zijn ogen. Hij kroop nu toch weer voorzichtig wat tegen hem aan en begon zachtjes te huilen tegen zijn schouder aan. Hij had geen zin meer om hier nog te blijven, of nog verliefd te worden. Maar hij wilde ook niet alleen eindigen. Hij nam de zakdoek zacht aan en hield die tegen zijn lip aan. "Dank je." Fluisterde hij nu weer en liet nog steeds wat tranen vallen.
|
|
Master of RPG
KAKAROTTO!
|
Post by Vegeta on Jun 22, 2014 20:53:03 GMT
Damain
Hij keek naar hem en zuchtte even voor een moment en slikte even een beetje en keek naa hem en knikte even.'' het maakt niet uit.'' sprak hij rustig en keek hem aan.'' Weet dat je hier nu in ieder geval 1 vriend hebt, die er voor gaat zorgen dat jij vrj komt. Ik kan door mijn fobie niet snel vrij komen helaas.. ik weet niet hoe lang het nog kan gaan duren, maar jij, Damon jij bent niets ernstigs.'' sprak hij en keek hem aan. '' Laat mij je helpen zo goed als ik dat kan, zonder dat de doktoren op me afkomen met engelse spullen..''
|
|