Master of RPG
I joined on January 1970, I am a proud and I've made 2,714 posts
KAKAROTTO!
|
Post by Vegeta on Jul 28, 2014 9:50:09 GMT
Damain Emeri
hij slikte even en keek hem aan." Het kan me niets meer schelen damon.. dan vinden ze ons maar, en dan kunnen ze zien hoe prachtig het is dat twee mannen zoveel van elkaar houden. Ik wil jou zo graag.. " hij stopte even met praten en drukte even een langere zoen in zijn nek en beet daarna zachtjes in zijn oorlel en bleef daar even hangen met zijn hoofd. "Ik wil je helemaal,mijn tijger.." Er zat duidelijk ook heel veel lust in zijn stem, terwijl hij nu rustig met zijn tong over zijn oor ging en er zwoel allemaal kusjes op drukte. Hij wou nu heel graag zijn kereltje hebben. Damon was van hem. De stilte echter op de gang kwam terug, hrt was pauzr voor alle doktoren oftewel etenstijd,en dan konden het hun zelfs niet meer schelen wat er gebeurde. Hij werkte zijn lippen terug naar de zijne en begon hem nu ook gewoon een beetje uit te dagen.
|
|
Master of RPG
I joined on January 1970, I am a proud Female and I've made 1,894 posts
|
Post by Cindy on Jul 28, 2014 9:55:13 GMT
Damon
Hij keek hem aan en luisterde naar wat hij nu te zeggen had en slaakte even een zucht. Hij sloot zijn ogen genietend bij de kus in zijn nek en leunde met zijn hoofd wat tegen dat van Damain aan. Een rilling ging door zijn lichaam heen toen hij met zijn tong over zijn oor ging en lachte even stilletjes om het kietelende gevoel. "Best." Fluisterde hij nu voor hij hem weer begon te zoenen, als teken dat hij zijn gang wel mocht gaan met hem, het leek nu toch rustig op de gangen, dus nu was hun kans om even op andere gedachten te komen en van elkaar te genieten.
|
|
Master of RPG
KAKAROTTO!
|
Post by Vegeta on Jul 28, 2014 10:03:41 GMT
Damain Emeri
Hij had nu een ja woord gehad en daardoor was hij duidelijk gelukkig en wreef met zijn handen een beetje gulzig over zijn lichaam." Ik houd van je.."murmelde hij nog een beetje tegen zijn lippen voor hij met een hand in de witte pyjama broek dook en er een beetje begon te kneden. Niet zacht en lief zoals een vrouw dat zou doen, maar echt hard en ruw, maar wel zodat het fijn zou blijven. Zijn ademhaling versnelde iets, en haalde de broek eerst naar beneden nu voor hij rustig weer begon te kneden. Hij deed nu ook de onderbroek langzaam aan de kant en begon een beetje te kneden en te trekken terwijl hij hem bleef zoenen. Hij vond dit al prima, moest hij eerlijk zeggen, maar hij zou wel zien of Damon andere plannen had.
|
|
Master of RPG
|
Post by Cindy on Jul 28, 2014 10:12:52 GMT
Damon
Hij merkte dat hij Damain wel gelukkig had gemaakt met te zeggen dat hij mocht, zelfs hij was na die jaren nog niet zo gulzig voor iemands lichaam, maar hij vond het alles behalve erg. "Ik ook van jou." Murmelde hij zacht terug en zoende hem weer rustig verder. Hij kreunde weer toen Damain mt zijn hand in zijn broek dook en beet ter reactie op zijn lip. Hij herinnerde zich hoe de vrouwen hem hadden aangeraakt en probeerden te verwennen, hoe zacht ze bezig gingen en hoe kalm. Dit voelde veel beter, echt zoveel beter. Hij liet zich rustig doen en liet zijn lichaam aan hem over, hij mocht doen wat hij wou met hem. Zeker toen hij van zijn onderbroek werd ontdaan kreunde hij luid en probeerde het meteen weer te dempen door weer hevig op zijn lip te bijten. "Oh god, Damain.." Murmelde hij tussen zijn lippen en genoot zeker van zijn handelingen. Hij was een beetje verlamd van genot, dus veel zou hij momenteel nog niet uitvoeren, maar hij nam Damain straks wel even onderhanden. Zijn hand gleed nu toch even naar zijn broek waar hij hem even in de kont kneep en weer verder zoende.
|
|
Master of RPG
KAKAROTTO!
|
Post by Vegeta on Jul 28, 2014 10:22:46 GMT
Damain Emeri
hij kreunde ook bij het kneepje en haalde even zijn eigen broek en onderbroek omlaag voor hij even grijnsde en hem omkeerde en zijn kont omhoog duwde. Hij gaf een paar kusjes op zijn kont, vpr hij het shirt wat omhoog schoof en zichzelf in zijn kont duwde en met eem hand zijn geslacht masseerde en eveb massaal kreunde hij duwde vrij hard van genot terwijl hij steeds weer kusjes op zijn rug neerzette en even weer kreunde." Je bent zo geweldig Damon..." sprak hij genietend terwijl hij rustig verder ging met waar hij mee bezig was." Ik houd zoveel van jou... mijn passie, mijn tijger.." hij kreunde even weer luid, al probeerde hij het duidelijk toch een beetje te dempen. De gangen waren leeg qua dokters en dat was hun grootste voordeel nu. Ze konden even...
|
|
Master of RPG
|
Post by Cindy on Jul 28, 2014 11:06:43 GMT
Damon
Hij voelde al snel hoe Damain zichzelf ook ontdeed van zijn broek en onderbroek en hem omdraaide zodat hij op zijn buik kwam te liggen. Nou, meneer was ongeduldig. Hij liet het wel gewoon doen, het was nog steeds fijn zo. "Hmm." Klonk er zacht van zijn lippen toen hij kusjes drukte en klemde zijn kaken op elkaar toen hij naar binnen schoof. Hij kreunde even van pijn toen hij begon te bewegen, al was dat al snel de vergetelheid in gestuurd toen hij zijn geslacht begon te masseren terwijl hij bezig was. Hij plaatste zichzelf op zijn ellebogen en liet wat genietende geluidjes horen, kreunde af en toe gedempt en fluisterde zijn naam af en toe. "Ik doe niets." Zei hij nu toch met een klein lachje toen hij zei dat hij geweldig was en keek even over zijn schouder heen naar hem. Hij sloot zijn ogen nu rustig om verder te genieten terwijl hij de hele leiding mocht hebben, hij vond het goed zo.
|
|
Master of RPG
KAKAROTTO!
|
Post by Vegeta on Jul 28, 2014 13:47:05 GMT
Damain Emeri
Hij hoorde de pijn kreet wel even waardoor hij automatisch ietsjes voorzichtiger met hem deed, hij wou hem geen pijn doen natuurlijk, zijn lieve mannetje. hij glimlachte wel even een beetje en grijnste.'' Jij doet genoeg lief. je bent hier.'' Sprak hij rustiig genietend en glimllachte even terwijl hij voelde hoe de boel al iets vochtig begon te worden, het was voor hem de eerste keer natuurlijk, dus ook direct zijn ontmaagdiing, dit nu met Damon, maar het ging meer instinctief. HEt voelde dus sowieso wel nog iets onhandig zo af en toe waarschijnlijk.
|
|
Master of RPG
|
Post by Cindy on Jul 28, 2014 14:19:08 GMT
Damon
Hij legde zijn hoofd op zijn handen die tot vuisten gebald waren en liet zo af en toe nog steeds een kreuntje horen. Hij hief zijn kont ietsjes hoger en terwijl hij dat deed voelde hij hoe zijn prostaat werd geraakt waardoor hij een luidere kreun slaakte en zijn naam schreeuwde in de lakens om het toch te dempen. Dit was zoveel beter dan die meiden, het voelde fijner en werkelijk. Het was ook de eerste keer dat een andere man hem in de kont pakte, en hij vond het zeker niet erg, het voelde toch fijner als iemand anders dit genot zo met hem kon delen. Hij bleef nu in deze positie liggen zodat zijn prostaat telkens geraakt werd wat hem extra genot opleverde.
|
|
RPG soldier
I joined on January 1970, I am a proud Female and I've made 338 posts
|
Post by Gotenks on Jul 30, 2014 20:48:23 GMT
Dave Renard
Dave lachte een beetj en keek van de kleine meid heel even weer naar zijn vingers. 'Het zou wel grappig zijn om iemand in een pad te veranderen...Dan had ik alle gemene mensen in een pad veranderd' zei hij zacht, gewoon omdat hij ook bang was dat de dokters dan gelijk insprongen en hem weer de nodige behandelingen gingen geven. Dave luistert dan naar haar over hoe de schoonmaakster haar pop had afgenomen en hoe deze kleine meid haar toen in een tomaat had veranderd en nooit weer had terug gezien. Ok Dave was hier misschien al een tijdje, maar hij was heus wel intelligent genoeg om te weten dat Esmee niet echt de schoonmaakster in een tomaat had veranderd. 'Hey niet huilen....Als je mama nu niet echt bij je kan zijn, moet je je ogen dicht doen en doen alsof ze vlak bij je is, dat ze doet wat ze altijd doet' zei hij, ja weet Dave veel wat moeders echt horen te doen, net zo min als hij niet weet wat vaders doen.
Nathaniel Burkhardt
Nathaniel was nog altijd nogal versuft, maar probeerde wel via de tralies weer omhoog te komen, niet aan de kant waar Lisa stond maar hij had haar duidelijk in het gezichtveld. Nathaniels blik dwaalt dan af naar een sprinkhaan, die meer in de buurt zat van Lisa, niet dat hij uiteraard weet dat ze Lisa heet maar ik weet dat wel dus puh. Hij gaat dan op handen en knieen en gromt eerst richting deze vrouwlijke dokter om haar zogezegd van bij de kooi weg te jagen. In een soort van reflex heeft hij de sprinkhaan te pakken, waarop Nathaniel weer achteruit deinst en het insect begint op te peuzelen, dat kraakt.
|
|
Master of RPG
KAKAROTTO!
|
Post by Vegeta on Jul 31, 2014 7:48:22 GMT
Damain emeri
hij ging rustig verder terwijl hij zelf ook soms zichzelf in moest houden wat kreunen betreft. Hij hoorde constant zijn naam, maar hij vond het niet erg,het maakte duidelijk voor hem dat hij genoot, en dat qas voor hem het belangrijkste. Hij voelde nu hoe hij zo goed als klaar begon te komen waardoor zijn spul nu langzaam door de kont van damon begon te glijden en hij toch een beetje grijnste en eveb met eeb hand in zijn kont kneep, en daarna die weer over zijn prachtige lichaam heen streek.
Esmee Oakbranches
ze huilde zachtjes door en keek nu weer naar Dave." Nee. Ik wil mama echt hier.. papa wou mij hier heen hebben.. mama niet.." sprak ze en huilde nu nog net even wat harder wat aandacht van doctoren trok, al wel even, want echt niet dat ze haar gingen troosten. Rn dave kon natuurlijk moeilijk bij haar door de tralies. Dus alleen haar pop kon haar troosten laten we maar zeggen op dit moment. Esmee keek nu ook naar een uitgang in de kooi, omdat ze nu ook gewoon in dave zijn handen wou zitten. Er kwam nu ook een beetje geroep van de gang en de deur ging open waar haar moeder stond." Mama!" Riep ze nu ook naar haar, en keek naar de vrouw die ook overduidelijk net had gehuild." Geef mijn dochter mee, haal haar uit die kooi!" Sprak ze vrij emotioneel, maar werd nj weg gehaald door de doktoren, nou ja gesleept. " Mama!" Riep Esmee weer hardop, terwijl haar Kooi even later wel los gedaan werd, en ze wou rennen,maar de weg versperd werd en daarna de deur gesloten. Ze begon nu alleen nog maar harder te huilen, maar rende nu gewoon naar Dave toe en kroop tegen hem aan, huilend.
|
|
Master of RPG
|
Post by Cindy on Aug 1, 2014 9:52:55 GMT
Damon
Hij genoot nog steeds hevig van Damain en kreunde genietend bij elke stoot. Hij sloot zijn ogen weer en merkte hoe hij ook langzaam tot zijn hoogtepunt kwam, net iets eerder dan Damain wat hij nu ook voelde en kreunde weer luid. Hij voelde de vloeistof wat uit zijn Kont glijden en beet weer op zijn lip. "Hmm, ik hou van je." Fluisterde hij zacht en wreef over zijn heup voor zover hij eraan kon. Het kneepje in zijn Kont was fijn, evenals het strelen over zijn lichaam. Hij liet zich langzaam neerzakken en voelde nu ook hoe hij was klaargekomen, hij had het niet eens gemerkt. Hij glimlachte nog even en slaakte een Diepe zucht. "Je bent geweldig. "
|
|
RPG soldier
I joined on January 1970, I am a proud Female and I've made 322 posts
|
Post by vadrouille on Aug 6, 2014 8:58:26 GMT
Lisa Rustig was ze in het gras blijven zitten en keek om naar de kooi toen de jongen in de kooi bewoog. Rustig keek ze naar hem terwijl hij naar een sprinkaan keek en hem toen greep en begon op te peuzelen. Er moest npg veel gebeuren met deze jongen zag ze wel. Maar ze wist zekeret geduly en liefde was ook dwze jongen te helpen.
|
|