Master of RPG
I joined on January 1970, I am a proud and I've made 2,714 posts
KAKAROTTO!
|
Post by Vegeta on May 15, 2014 19:34:21 GMT
Cesare Borgia
Hij zat nog rustig in zijn stoel de krant door te kijken, tot hij op de klok zag dat het ontbijt tijd was voor de wezen en stond ook rustig op, terwijl hij zijn weg verzettr naar de ontbijtzaal.'' oke allemaal, nu jullie toch aan het eten zijn, kan ik net zo goed even jullie aandacht nemen.'' sprak hij rustig, en zag dat Rachel al van de tafel weg liep.''Dashae!'' riep hij nu dan ook direct kwaad, en keek naar de andere meiden en jongens.'' Laat dit een voorbeeld zijn, dat we niet zomaar van tafel vertrekken.'' sprak hij en liep nu ook in de richting van de keuken en keek haar aan.'' heb je niet voldoende straf gehad vanmorgen?'' sprak hij en pakte haar pols nu ook weer beet, en niet zachthandig.'' Jij weet hoeveel meiden hier zijn gestorven met kind, en jij kan de volgende zijn als je nu niet oppast. Jij luistert, en meer doe je niet, begrepen?'' sprak hij rustig en keek naar haar, en ook kort de keuken in, hun twee zou hij zometeen wel pakken, die kok leek er geen flikker op uit te doen. Maar eerst haar. Hij zag het wel weer, zijn vrouw deed niet voldoende, en hij moest weer iedereen aan gaan pakken hier. Hij hoorde zijn zoon al in de slaapzalen, dus die was vast al bezig met die nieuwe.
Iris Steary
Ze knikte even op zijn vraag, dat ze kon lEzen.'' Ja ik kan lezen en schrijven, dat is toch vrij normaal?'' vroeg ze rustig, toch wel enigszins verbaasd, en voelde hoe nu de man voor hen haar boek in nam.'' heey, geef terug, dat is het laatste wat ik van mijn moeder nog heb!'' sprak ze en slikte even, ze had nu pas door tegen wie ze het zei, maar ze stond wel op.'' Ik ruim het wel op in mijn koffer, maar ik ga het niet bij iemand anders achterlaten.'' sprak ze nu rustig en keek naar hem terwijl ze toch nog even slikte, omdat ze niet wist of ze de goede woorden uitsprak, en ze schudde ook even haar hoofd.'' Sorry Keanu, maar ik heb net gegeten met mijn plaatser, die mij hier heen heeft gebracht, en ik zit nog hartstikke vol.'' sprak ze en keek nu weer even naar de man, en pakte weer half haar boek beet. No way dat ze die ook kwijt ging raken.'' Maar ga jij maar wat eten.'' sprak ze en keek nu toch naar de man voor haar.'' mag ik nu mijn boek terug? ik ruim het op, en ga dan wel netjes naar de ontbijtzaal toe.''
|
|
RPG soldier
I joined on January 1970, I am a proud Female and I've made 322 posts
|
Post by vadrouille on May 15, 2014 19:42:03 GMT
Keanu Reeves Hij zag de zoon aankomen en keek hem kwaad aan toen hij hem hoorde spreken en hemnhetbzag doen maar hij moest zich een beetje gedeist houden. Hij hoorde je spreken dat hij kon gaan en je zo zou komen. Hij knikte alleen even en begon naar de eetzaal te lopen. Niet wetende wie hij daar aan zou treffen en wat dit kon betekenen voor hem. Maar het beetje wat jij van de kok had gekregen daar had hij niet genoeg aan gehad. En hij zou vanmiddag weer bezig moeten en dat zou hij niet Tekken. Hij liep de eetzaal in en zag de man daar staan en slikte even.
|
|
Master of RPG
KAKAROTTO!
|
Post by Vegeta on May 15, 2014 20:21:15 GMT
Naam; Lucrezia Borgia - Riario Leeftijd; 42 Geslacht; vrouw Foto/ Uiterlijk; Extra; Vrouw van Cesare. Lucrezia Borgia - Riario Ze zag dat haar man vertrok en dacht zelf ook maar eens eindelijk de boel te gaan regelen. Ze liep naar de eetzaal en keek even rond.'' Nou jullie zwijnen hebben geluk vandaag.'' Sprak ze tamelijk vals, en keek even rond.'' Jij daar!.'' Sprak ze tegen een klein meisje dat van een cupcake inmiddels zat te eten, en ze pakte het kind op, die direct begon te huilen, en zij hield haar ook direct over de kop, aan haar been vast.'' Jij kreeg geen eten vandaag!.'' sprak ze kwaad, en gooide het kind gewoon verderop op de grond, dat nog steeds aan het huilen was, en duidelijk door het gooien een bloedneus had opgelopen.'' naar de slaapzaal, en veeg die verdomde tranen af! Wat denk je wel, dat wij hier voor niets straffen uitdelen?'' sprak ze rustig en schopte haar nu nog een keertje, en tilde haar overeind, en nu wegwezen jankebalk! straks mag jij hier alles gaan dweilen!'' sprak ze en het meisje begon angstig te rennen, en zij deed een ronde.'' Wie hadden er nog meer straf? wie horen hier nu nog meer niet thuis?'' sprak ze vrij vals, maar er waren ook maar 2 personen voor wie Lucrezia echt bang was. Haar halfbroer, waar ze tevens nu mee getrouwd was, en haar eigen zoon. Ze zuchtte even en zag nu keanu staan.'' Verdomme!'' sprak ze en liep nu ook op hem af.'' Mijn man had je geloof ik verteld dat jij geen eten kreeg?'' sprak ze, en keek hem nu vals aan.
|
|
RPG soldier
|
Post by vadrouille on May 15, 2014 20:25:33 GMT
Keanu Reeves Hij zag hoe d vrouw binnen kwam stormen en hoe ze omging met een kind die huilend langs hem heen rende met een bloedneus. Hij keek het kond even na en keek toen om toen de vrouw weer tegen hem begon te praten en fronste even " ik sta heel dicht bij iets zachter mag ook wel hoor " sprak die rustig tegen haar en keek naar haar man en toen weer naar haar " ja dat heeft hij ge echt. Maar ik heb besloten dat OK de 24 minimaal ga halen en ja daar moet je voor eten. " sprak die en keer haar aan " dus als je mij nu wilt excuseren ga ik mijn ontbijt halen " sprak die en liep langs haar heen
|
|
Master of RPG
KAKAROTTO!
|
Post by Vegeta on May 15, 2014 20:29:33 GMT
Lucrezia Borgia - Riario
Ze keek naar hem en zuchtte even en toen hij gewoon begon te lopen, pakte ze hem direct beet, wat waarschijnlijk aardig stevig moest zijn.'' Jij vuile eikel. Wat jeook droomt, jij gaat nu niet naar die ontbijt tafel!'' sprak ze vals, en pakte nu een mes uit haar zak.'' Of zal ik dat mooie gezicht eens verbouwen? '' sprak ze en snoof even.'' Als jij namelijk nu gaat eten, dan pakt Cesare je, en dat weet je, en je komt er bij mij een stuk beter vanaf volgens mij...'' Ze keek hem recht in de ogen en gorgelde even en spuugde hem nu ook gewoon in het gezicht.'' Misselijk makend jong dat je bent. En toch zoveel capiciteiten.'' sprak ze en lachte even.
|
|
RPG soldier
|
Post by vadrouille on May 15, 2014 20:44:13 GMT
Keanu Reeves Hij voelde hoe ze hem vast greep en tegen hem begon te spreken. Kort daarna tok ze een mes en hij keek er even naar waarna hij haar weer aankeek " heb er weinig aan hier volgens mij. Niemand kan het hier schelen hoe je er uit ziet. Want het is hier waarschijnlijk nog erger dan in de hell zelf " sprak die en hij voelde hoe hij een Roggel in zijn gezicht kreeg en trok zich los, keek haar nog even aan en liep de keuken uit naar buiten waar hij bij de vijver neer knielde en de Roggel weg waste. Het water uit de vijver was niet veel vuiler dan het water binnen. Hij bleef bij de vijver zitten en keek naar de vissen die er zwonnen
|
|
Master of RPG
KAKAROTTO!
|
Post by Vegeta on May 15, 2014 20:51:01 GMT
Lucrezia Borga - Riario
Ze keek naar hem toen hij wegrende en grijnsde even terwijl ze naar de kinderen aan de tafels keek.'' laat dit een les zijn voor jullie allen. Eet nog, en ik kom zo terug.'' sprak ze en stak het mes weg en liep gewoon naar buiten.'' Je vind vissen leuk he? wil je leren zwemmen?'' sprak ze grijnsend en keek hem aan.'' Jou capiticiteiten zijn mooi om te mengen met die spirit van dat nieuwe kind, je mag straks sperma gaan geven, zoals de meeste oude jongens hier doen als ik wat ik ze zie. Helaas zul je waarschijnlijk niet zo lang leven om het kind nog te zien. Daar ben je toch te zielig voor.'' Sprak ze en legde haar hand gewoon op zijn schouder.'' En je werkt mee, want anders krijgen we het toch wel. OF je nu dood of levend bent.''
|
|
RPG soldier
|
Post by vadrouille on May 15, 2014 20:57:26 GMT
Keanu Reeves Hij hoorde niet vee later voedatappen achter zich maar bleef naar het water kijken en hoorden al gauw een stem en wist al gelijk wie het was. Jah vissen waren leuk. En nee zwemmen kon die niet. Hij hoorde je spreken over sperma af geven voor het nieuwe meisje en bleef rustig naar de vissen kijken " dan nemen jullie het maar lekker als ik dood ben want ik geef helemaal niks vrijwillig af " sprak die terwijl hij naar het water bleef kijken " je vraagt het maar aan die kwal van een zoon van je " bromde hij
|
|
Master of RPG
KAKAROTTO!
|
Post by Vegeta on May 15, 2014 21:03:20 GMT
Lucrezia Borgia - Riario
Ze lachte even en keek naar haar.'' OH wij krijgen het wel, dan weet je dus dat dit vandaag je laatste dag op deze planeet was'. En jij had zulke ambities om de 24 te halen? je lijkt het nu allemaal uit de wind te blazen met je stoere praatjes. KEanu, je staat onder voogdij van ons, wij zijn op papier je ouders, al meer dan 10 jaar.'' sprak ze rustig en keek naar hem.'' Zou je dan niet 1 nakomeling willen? 1 kind dat van jou is en een beter leven kan leiden nadat zij hem of haar heeft geboren laten worden? ieder hier vond het een buitengewone kans, maar jij wil je nageslacht niet, dat is duidelijk.'' Ze kneep even in zijn schouder en lachte even.'' Zorg dat je hier bent vandaag. Om 2 uur kom ik je halen, en als je er niet bent, weet je dat wij de politie inschakelen. Geniet van je laatste uren, Keanu. HEt konden wel eens je laatste zijn, als je zo stoer doet zoals nu.'' MEt die woorden draaide ze zich weg, en begon ze weer langzaam naar binnen te lopen.
|
|
RPG soldier
I joined on January 1970, I am a proud Female and I've made 329 posts
|
Post by Meowz on May 15, 2014 22:09:57 GMT
Rachel Dashae
Ze hoorde haar achternaam, shit. Dit was dus niet de bedoeling, met grote ogen vol angst keek ze de man aan. Alsjeblieft sla me njet, alsjeblieft.. ging er door haar hoofd terwijl ze haar ogen dichtkneep. Hij greep haar pijnlijke pols vast waardoor ze vrijwel direct op de grond zakte van de pijn, ze begon te schreeuwen. "Nee nee het was niet zo m'n bedoeling. Ik wou alleen de vaat wegzetten!" Begon ze te schreeuwen, met een duidelijk pijnlijke toon in haar stem te horen. Tranen stroomden weer over haar wangen terwijl ze haar andere hand onder de zijne legde. Haar hand begon te trillen, het deed zo verschrikkelijk veel pijn dat ze haar ogen alleen maar harder dichtkneep. "Ik begrijp het.. het zal toch uberhaupt een wonder zijn als ik deze bevalling haal." Zei ze met haar kaken op elkaar geklemd, iets wat nors. "Laat nu alsjeblieft los.." Zei ze zachtjes terwijl ze met rode ogen van het huilen naar haar pols keek. Ja ze wist dat ze toenstraks voldoende straf had gehad, dat er hier meisjes stierven mét kind. Ze keek wat gefronst omhoog, naar hem. Afwachtend wat zijn volgende reactie zou zijn.
|
|
RPG soldier
|
Post by vadrouille on May 16, 2014 4:24:41 GMT
Keanu Reeves Hij luisterde naar haar en keek haar fel aan toen ze sprak dat ze al meer dan 10 jaar op papier zijn ouders waren " ouders ja geen bazen " siste hij naar haar waarna hij weer naar de vissen keek en haar verder hoorde praten. " wat heb je aan een kind als je het noot zelf mag zien het mag vasthouden en het mag opvoeden. Ik ga geen kinderen maken om andere mensen gelukkig te maken " bromde hij en hoorde haar spreken dat hij hier om 2 uur moest zijn of dat ze anders de politie in zouden schakele. Oké wie had het over ontsnappen gehad ? Hij helemaal niet. Hij voelde de kneep in zijn schouder en hoe j toen weg liep.
|
|
Master of RPG
KAKAROTTO!
|
Post by Vegeta on May 16, 2014 16:56:40 GMT
Cesare Borgia
Hij keek naar haar en haar pijn die hij nu zag deed hem enkel grijnzen, en hij keek haar aan.'' je bent een van de oudtse hier, en jij weet niet hoe het hier gaat?'' sprak hij rustig en keek har aan.'' Terug naar de eetzaal, en als iedereen klaar is, mag jij de boel op gaan ruimen.'' sprak hij enkel en liet haar nu los, na nog kort aan haar arm te hebben getrokken. Niet zacht uiteraard. Op het feit dat ze misschien zou sterven zei hij niets, omdat hij niet teveel erop kon en wou zeggen, het zou hem koud maken of ze vandaag zou sterven of morgen, voor hem waren alle vrouwen hier handel, en de jongens hier die kwamen nu ook aan de beurt, want de spermabank werd te duur.'' Zeg eens, weet je al een leuke jongen van hier voor je volgende kind?'' sprak hij met een grijns naar Rachel en liep nu richting de eetzaal en keek even naar de kinderen en keek naar de meeste hun angstige gezichtjes.'' Oke, jongens, vanmiddag hebben jullie geen vrije tijd, door iedereen die hier problemen aan het maken is. Keanu, Rachel en Caterina zijn degene die jullie hiervoor mogen bedanken.'' sprak hij rustig en knikte even.'' Vanmiddag dus klusjes tijd. De meiden mogen zometeen alle bedden verschonen, en de slaapzalen stofzuigen en dweilen. De meiden die al over de 20 weken zwanger zijn, verschonen alleen de bedden, en komen dan mij ons, we hebben een dokters bezoek. De jongens mogen bezig met de eetzaal alles afruimen en hier stofzuigen en dweilen en daarna de tuin volledig doen, en dat voor 2 uur vanmiddag. vanmiddag om 2 uur moeten alle jongens sperma afgeven.'' sprak hij rustig en knikte even voor een moment.'' en als ik ergens 1 stofje of wat dan ook vind, weten jullie de consequenties en die gaan direct voor het hele geslacht gelden. dus als er een jongen het verpest, krijgen alle jongens geen avond eten en hetzelfde geld voor de meiden.'' Hij begon een beetje heen en weer te lopen en zuchtte nog even.'' Dus oh wee als ik maar 1 stofje vind. Ik en mijn zoon gaan het controleren.''
Lucrezia Borgia
Ze lachte even en draaide zich om.'' ik hoop voor je dat je weet wat je taken zijn voor vandaag.'' sprak z rustig en keek hem aan.'' Maar wij zijn wel de baas hier, en je leeft onder ons dak.'' sprak ze en haalde haar schouders op voor een moment, en liep nu naar binnen en toen door de eetzaal waar ze even grijnsde naar Cesare die zijn verhaal stond te doen, en doorliep naar boven en even naar haar zoon keek, en het meisje. Ze bleef even bij de deur staan, en wachtte even tot het kind uitgekwebbeld was en zuchtte.'' Ach zielig kind, het is maar een boek!'' sorak ze en liep nu naar binnen, en legde even de hand op de schouder van haar zoon.'' Neem maar gewoon mee jongen.'' sprak ze rustig, al begreep hij zelf waarschijnlijk wel dat ze hier niet medelijdend gingen doen, en zeker niet met nieuwelingen.'' Wat ik wou vragen, kan jij straks helpen met Keanu? hij is eigenwijs. Je weet wel, dat dingetje waar we gisteren over spraken.'' sprak ze rustig en keek hem aan. Ze doelde uiteraard op hun gesprek over dat de sperma bank te duur werd, en ze een andere oplossing moesten bedenken. Het sperma van de kinderen hier gebruiken, dan kwamen die ook nog tot nut.
|
|
RPG Student
I joined on January 1970, I am a proud Female and I've made 61 posts
|
Post by Rumplestiltskin on May 16, 2014 17:54:02 GMT
Girolamo Riario
Girolamo liet zijn hand even over de cover van het boek gaan terwijl hij ondertussen de woorden van het nieuwe meisje aanhoort, hierdoor verschijnt er een schamper grijnsje op zijn gezicht. 'In welk gedeelte was ik niet helemaal duidelijk, het is beter niet te gehecht te raken aan bepaalde dingen. Wij zijn hier nu je familie, want laten we zeggen je voorgaande ouders zijn, nou ja dood' lachte hij lichtjes 'anders zat je hier uiteraard niet' zei hij en de compassie en inleven in een ander ver bij hem te zoeken was. Hij voelt dan een hand op zijn schouder en draait zich om om recht in het gezicht van zijn moeder te kijken. 'Hmm hij is altijd al wat eigenwijs geweest is het niet' zei hij tegen zijn moeder 'maar ik geloof dat dat geen probleem zou moeten zijn' vervolgde hij tegen haar.
Federico Auditore Da Firenze
Federico zat samen met zijn broers in de eetzaal en luisterde naar hun ''vader'' . 'Is dat niet verassend' mompelde hij tegen zijn broers zijn Italiaanse accent duidelijk hoorbaar. Hun vrije tijd opgeven om klusjes te doen was namelijk niet iets wat verassend was in deze hel. Hij luistert dan verder naar de woorden van deze man en hij balt zijn hand tot een vuist als de mannen kennelijk hun sperma af moesten geven. 'Bastardo!' bracht hij ineens nogal kwaad en duidelijk uit waarbij hij met zijn vuist een klap op de tafel gaf, waardoor de lepel een soort van salto maakte en vervolgens op de grond kletterde.
|
|
RPG soldier
I joined on January 1970, I am a proud Female and I've made 329 posts
|
Post by Meowz on May 16, 2014 18:15:05 GMT
Rachel Dashae
Fronsend keek ze hem aan, Achterbakse eikel.. sprak ze in haar gedachten en keek wat weg toen ze gecommandeerd werd om dadelijk de eetzaal op te ruimen. Hij liet haar los, eindelijk, waardoor ze snel naar haar pols greep en wat tegen haar aan hield. Haar hand trilde nog steeds een beetje aangezien de pijn er niet minder op werd, ze maakte even een moeilijk gezicht maar zodra ze hem opnieuw hoorde praten werden haar ogen groot. "W-wat.." vroeg ze verward, verbaasd en eerlijk gezegd ook angstig. Ze kende deze jongens hier amper, maar toch net iets meer dan alle andere vreemden waar ze zwanger van is geweest. Maar verwacht ie nu echt dat ze zomaar even iemand uitkiest? Ze zat nog wat op de grond, hoorde op de achtergrond hoe hij vertelde dat ze geen vrije tijd meer hadden, dat ze allemaal klusjes moesten doen. Zij en twee andere kregen de schuld waardoor ze even boos binnensmonds mompelde, ondertussen maakte ze zich eerder druk over de emotionele band die ze uiteindelijk zou krijgen. De kinderen die ze kreeg van vreemden voelde ze werkelijk niet eens een band mee, maar wat als het iemand is die hier ook zit? Ze slikte wat, uiteindelijk stond ze met moeite op en liep rustig terug naar de eetzaal. De jongens kregen opdrachten in de eetzaal en in de tuin, de meiden konden direct aan de slag in de slaapzalen. Ze was even opgelucht toen ze hoorde dat meiden zoals zij, over de 20 weken, alleen de bedden hoefde te doen maar over de doktersafspraak maakte ze zich echter wat zorgen. Ze besloot maar direct naar de slaapzalen te lopen, althans op haar rustige tempo enzo, wijselijk hield ze ondertussen d'r mond dicht. Ze begon rustig bij het eerste bed maar de pijn in haar pols en in haar rug werkten niet echt mee.
|
|
RPG Student
I joined on January 1970, I am a proud Female and I've made 61 posts
|
Post by Rumplestiltskin on May 16, 2014 20:02:13 GMT
Naam; Altair Djokovic Leeftijd; 19 Geslacht; man Foto/ Uiterlijk; Extra; Altair verloor zijn biologische vader al toen hij nog bij zijn moeder in de buik zat, zijn moeder overlijdde vlak naar zijn geboorte waardoor Altair in een pleeggezin werd geplaatst. Hij is doofstom geboren en zit hier sinds zijn tiende, dus lezen en schrijven kan hij wel en dat is maar goed ook want dan kan hij tenminste nog wat communiceren als nodig zou zijn. Oh vergeet ik even waarom hij niet meer bij dat pleeggezin zit,die zijn omgekomen tijdens een schip ongeluk en hun kennissen hebben hem toen in het weeshuis geplaatst, duidelijk, ja vast wel.
|
|