RPG soldier
I joined on January 1970, I am a proud Female and I've made 322 posts
|
Post by vadrouille on May 18, 2014 21:29:43 GMT
Keanu Reeves Hij hoorde haar nog spreken dat hij wel wist wat zijn taken waren en kort daarna ging ze weg. Nee tuurlijk wist hij niet wat zijn taken waren want hij was buiten en binnen was het besproken. Dus hij wist niet beter dan dat hij nu vrij was. Om kwart voor 2 zou hij wel wee gaan bedenken wat hij tegen die tijd deed. Want hij was dus echt niet van plan om sperma te geven. En al hemeaal niet door aan zijn eigen Willie te shorrenn. Hij liet zich achterover vallen in het gras en sloot zijn ogen en vouwde zijn handen onder zijn hoofd. Nee ondanks dat hij de 24 wilde halen zou hij het ze hier niet makkelijk maken. Hij zou blijven vechten voor meer respect hier
|
|
Master of RPG
I joined on January 1970, I am a proud and I've made 2,714 posts
KAKAROTTO!
|
Post by Vegeta on May 18, 2014 22:09:31 GMT
Lucrezia Borgia + Iris Steary
Iris keek naar hem en slikte. Hij had er duidelijk geen medelijden mee, maar dat hoefde ze ook net.'' Ik raak er niet gehecht aan.. Maar ik heb al zo weinig van ze, en ik hou van Leonardo da Vinci.. Hij is geweldig..'' Sprak ze nog haast smekend en slikte even voor een moment, en keek naar de vrouw die ook wat tegen haar zei, maar ze was meer wanhopig nu, dan dat ze iets anders kon eigenlijk. Ze was mentaal te zwak om voor haarzelf op te komen eigenlijk, en dat was een stuk minder in haar geval. Lucrezia klopte nog even op de schouder van haar zoon, en knikte nog even.'' neem dat boek maar mee, Girolamo. Ik en je vader willen nog even wat dingen bespreken zometeen over vandaag.'' sprk ze enkel en zij liep al naar beneden en hoorde haar man de taken uitdelen, en waarbij enkele meiden hun werk al begonnen te doen. Ze keek nog even rond, en liep daarna naar hun woonkamer, die afgezonderd was van het weeshuis, en wel degelijk netjes, schoon en goed ingercht was, en ging op haar vaste stoel zitten. Haar zoon en man zouden het wel regelen. Dat zij zwanger was van pettito, een dichter in het dorp, zou ze echt nog langer niet openbaar gaan maken. Het was van Cesare, en hij geloofde het al, dus wat wou je nog meer.
Cesare Borgia
HIj keek naar de inderen en knikte tevreden.'' Ik hoop jullie straks allemaal te zien, geen uitonderingen, jullie weten wat jullie straf zou zijn.'' Hij keek zijn vrouw nog na die voorbij liep, maar daarna liep hij ook rustig even naar de tuin toe, eigenlijk meer omdat hij even wou kijken hoe die erbij lag, voor de jongens die gingen doen. Maar wat hij daar zag, deed zijn oren bijna fluiten.'' Verdomme, klootzak dat je bent..'' sprak hij en liep in zijn richting.'' Dus jij denkt dat je kkunt luieren? heb je inmiddels niet genoeg straf gehad vandaag? moet ik je nou ook nog nu direct in de kelder op gaan sluiten, je een emmer geven en je daar de rest van de dag gaan houden? nog een kans, jij gaat nu naar binnen, helpt de anderen met de klusjes en zorgt dat je om 2 uur je bij ons meld, voor de dokter, of ik beloof je dat dit je laatste normale dag hier zou zijn.'' sprak hij kwaad tegen hem, en zijn ogen spoten overduidelijk vuur.
|
|
RPG soldier
|
Post by vadrouille on May 18, 2014 22:19:46 GMT
Keanu Reeves Hij hoorde iemand aankomen en kort daarna hoorde hij iemand schreeuwen en opende zijn ogen en keek de man aan " kan ik ruiken van af hier dat jullie binnen alweer klussen hebben bedacht " vroeg hij terwijl hij opstond en het gras van zich af klopte en keek de man aan " om 2 uurhoef je niet op mij te rekenen. Vraag maar aan die zoon van je " sprak die tegen hem en keek hem aan " krijg je perfecte kinderen van dat willen jullie toch " spraknfie en lid langs hem heen naar binnen. Maar terwijl hij langs hem heen liep gaf hij Caesar nog wel een flinke schouderdieuw. Een aangezien hij amper vlees op zijn botten zat moest het nou ook niet erg prettig hebben gevoeld
|
|
Master of RPG
KAKAROTTO!
|
Post by Vegeta on May 19, 2014 7:33:34 GMT
Cesare Borgia
HIj keek naar hem en hoorde zijn woorden.'' Keanu!'' sprak hij en liep nu achter hem aan, en greep hem ook gewoon bij zijn kraag beet, en keek hem even aan.'' Ik wens niet zo'n toon van jou te hebben.. Als jij er o 2 uur niet bent, kan ik je verzekeren dat wij het rijgen, maar is de manier waarop een stuk minder plezant. En hoe durf je je broer zo te beledigen?'' sprak hij rustig en pakte nu de pols beet, niet een klein beetje zacht ook.'' Hij is boven, en jij gaat mee. Je gaat per nu direct je excuus aan hem aanbieden, ne verteld precies wat je nu net tegen mij hebt gezegd, begrepen?'' sprak hij rustig en keek hem furieus aan. Nee de duw had hem toch weinig gedaan, ja hij voelde het wel, natuurlijk, maar hij had zelf aardig wat spieren en vet op zijn lichaam in vergelijking met hem, eigenlijk met iedereen hier, dat hij er minder van voelde dan een normaal mens.'' Naar boven, naar de slaapzaal. Of wil je Lucrezia gaan helpen? mijn vrouw is zwanger van ons tweede kindje en kan jou waarschijnlijk goed gebruiken als voetenbankje.''
|
|
RPG soldier
|
Post by vadrouille on May 19, 2014 14:57:32 GMT
Naam; Isabella Maria d'Este Leeftijd; 3 Geslacht; Meisje Foto/ Uiterlijk; www.deviantart.com/art/Little-Lilou-135165420Extra; Ze is de dochter van Lucrezia Riario x Alfonso I d'Este. Ze heeft altijd bij haar vader gewoond omdat ze op de vlucht waren voor Cesare. Maar nu is haar vader overleden dus moest ze wel naar haar moeder in het weeshuis. Al weet ze niet dat dit haar moeder is, omdat haar vader altijd heeft gezecht dat zei overleden was. Isabella Een auto stopte voor het weeshuis en een man stapte met een klein meisje uit. Het meisje hield een grote teddybeet tegen zich aan geklemt en keek wat bang om zich heen. Ze was nog maar 3 jaar en had net haar vader verloren, hjaar moeder had ze nooit gekend. De man liep naar het huis waar hij aanbelde omdat hij een afspraak had met de vrouw van het huis. Ze hield de beer stevig vast terwijl ze man zijn hand op de rug van het meisje had ligen. Nee het huilen stond het meisje nader dan het laggen en ze hield de beer echt stevig tegen zich aan geklemt omdat ze bang was dat ze de beer af zouden nemen. Aangezien deze beer nog van haar moeder was geweest. Keanu Reeves Hij hoorde hoe hij hem terug riep en eerst bij zijn kraag greep hem wat kwaads toe schreeuwde en hem daarna aan zijn pols mee trok " hey ik heb helemaal niks gemeens over hem gezecht. Ik heb gezecht dat jullie toch perfecte kinderen willen dat je dan beter je zoon kan gebruiken. "Sprak die en hoorde hem spreken dat als hi jniet van plan was sperma te geven hij ook best wel als voetenbankje mocht gaan dienen als zijn vrouw moest bevallen." ik ben geen meubelstuk "sprak die en trok zich los en keek de man aan " ik ben in de keuken " sprak hij en liep naar de keuken waar hij begon met schoonmaken
|
|
Master of RPG
KAKAROTTO!
|
Post by Vegeta on May 19, 2014 15:04:17 GMT
Lucrezia Borgia - Riario
Ze hoorde de bel gaan en stond nu ook op, terwijl ze rustig nar de duer ging en die open deed, met een schamper glimlachje op haar lippen. Lucrezia had het gehoord, dat hij was overleden, en zij naar een weeshuis ging. Echter wist ze nu al, ze moest het kind gaan behandelen als de anderen, ook al was het haar eigen. Anders had ze het met Cesare aan de stok. Ze slikte even en keek naar beide.'' Goedemiddag.'' sprak ze rustig en keek naar beide.'' Dus jij komt hier wonen?'' sprak ze vrij vriendelijk, en het werd een echte glimlach toen ze de beer herkende. Zij had die ooit aan Alfonso gegeven, meegegeven. Want zij kon het nooit openbaar maken, over haar en haar dochtertje die ze had gekregen met iemand van wie ze nog meer hield dan haar eigen broer, Cesare.'' Kom toch binnen.'' Sprak ze rustig en ging aan de kant, zodat ze binnen kon komen. Uiteraard kwamen ze nu in de goede leefruimte, waar Lucrezia met Cesare en Girolamo woonde.
|
|
RPG soldier
|
Post by vadrouille on May 19, 2014 15:09:01 GMT
Isabella Ze keek op toen een vrouw de deur opendeed en goedendag sprak " Goededag "Sprak die man terug en keek naar de vrouw die zich wende naar het kind en aan haar vroeg of ze hier kwam wonen. Isabella hoode de man antwoorden en zag hoe de vrouw zich naar haar wende en haar begon aan te spreken. Ze knikte even en toch vulde haar ogen zich met traantjes. Ze wilde naar papa, ze wilde hier niet zijn. ze was nog veel te jong om te beseffen dat haar vader dood was. Ze man hoorde de vrouw spreken dat ze binnen moesten komen en hi jdrukte isabella naar binnen. Hij bracht hier vaker kinderen en zelfs hij wist niet hoe het hier aan toe ging.Isabella voelde hoe ze naar binnen werd gedrukt en struikelde bijna over de drempel. Om haar evenwicht te bewaren moest ze de beer laten vallen om zioch vast te pakken aan de deurpost waardoor de beer in het vieze zand buiten viel en helemal vies was. Er kwamen nogmeer traantjes over haar wangen toen de man haar de vieze beer terug gaf die ze toch helemaal tegen zich an drukte
|
|
Master of RPG
KAKAROTTO!
|
Post by Vegeta on May 19, 2014 16:39:14 GMT
Lucrezia Borgia
Ze keek naar het meisje en bukte even neer, en slikte even.'' Ach Isabella..'' Sprak ze rustig en keek haar nu recht in de ogen aan.'' Kom, we gaan je beer zometeen lekker in bad doen, oke? dan word ie weer schoon.'' Sprak ze lief en glimlachte. Zij zou waarschijnlijk echt een veel beter leven gaan krijgen dan de anderens, Lucrezia zou de schijn enkel op houden bij haar man en zoon in de buurt waarschijnlijk. Ze slikte even en keek naar de man.'' Ze komt hier goed terecht, dat zweer ik.'' sprak ze rustig en wreeef even over haar rug.'' Wilt u misschien nog koffie?'' vroeg ze rustig en keek naar Isabella.'' Heeft je beer ook nog een naam?'' vroeg ze nu rustig aan haar. '' Mij mag je mama, Lucy of Lucrezia noemen, oke?'' ze sprak heel zoet, en het was niet gespeeld, tegen over Girolamo was ze eigenlijk hetzelfde geweest toen hij jong was. tot later, toen hij wat harder moest worden. Ze had nog steeds een litteken over haar nek lopen, van Cesare zijn mes.
|
|
RPG soldier
|
Post by vadrouille on May 19, 2014 16:47:41 GMT
Isabella Ze keek naar de vrouw die sprak dat ze de beer zo in bad zouden doen zodat die weer schoon werd en knikte even. Ze hoorde hoe de vrouw weer tegen de man begon te spreken en de man schudde even zijn hoofd " nee ik ga weer "sprak die en hij legde haar dossier op de tafel " zorg goed voor der "sprak hij en liep weg terug naar de deur waarop isabella de beer liet vallen en achter hem aan rende en zijn benen huilend pakte " Ik wil naar huis, ik wil naar papa !!" Schreeuwde ze huilend waarna de man haar huilend van zich afdrukte en de deur achter zich dicht trok enweg ging. Huilend bleef ze bij de deur staan "papa !!!!! "Gilde ze huilend en e har eigenlijk de vrouw niet eens meer horen spreken of de beer een naam had en hoe zei haar mocht noemen. Nee ze wilde naar haar vader toe.Ja haar moeder hadze nooit gekend want iedereen zij dat haar moeder was overleden toen zei geboren was
|
|
Master of RPG
KAKAROTTO!
|
Post by Vegeta on May 19, 2014 16:56:42 GMT
Lucrezia Borgia
Ze slkte even voor een moment, en zag hoe ze aan de deur begon te huilen en pakte de beer even op voor een moment.'' Isabella Maria..'' sprak ze rustig en liep dichterbij.'' papa is aan het slapen, en word niet meer wakker..'' sprak ze rustig en slikte even voor een moment. Hoe ging ze vertellen dat ze nu bij mama was.. dat zij haar moeder was.. Ze slikte even en pakte haar voorzichtig beet.'' heey, kom eens hir..'' sprak ze rustig en wou haar in een knuffel nemen. Hopelijk voelde ze het.. voelde ze het aan dat zij haar meoder was.. Ze had de eerste vier dagen alleen maar bijna in haar handen gelegen, voor zij haar weg moest doen. Ja moest... Cesare mocht het niet weten, en gelukkig was hij hier nu ook niet.'' Kom we gaan je teddybeer wassen, en dan vertel je me alles over je papa oke? ik ben je mama..'' Sprak ze slikkend, al wist ze niet of zij het al zo zou zien. Ze had een foto van haar vader, zij en haar in haar armen, de enige foto die ze nog beter verborg dan andere dingen.
|
|
RPG soldier
|
Post by vadrouille on May 19, 2014 17:04:16 GMT
Isabella Ze bleef huilend en gillend bij de deur staan. Ze hoorde dee vrouw wel spreken dat haar vader zou slapen en nooit meer wakker werd deed haar alleen maar harder huilen. Ze voelde hoe ze haar tegen zich aan nam en huilend bleef ze tegen haar aan staan. zei voelde niet dat dit haar moeder was, daar had ze haar waarschijnlijk te weinig voor gezien/gekend. ze stopte langzaam met huilen toen ze sprak dat ze de Taddybeer gingen wassen en dat ze over haar papa mocht vertellen. ze veegde met de rug van haar hand de traantjes van haar wangetjes. Ze keek naar de vrui toen ze srpak dat zij haar mama was. " mama is dood " Sprak ze en keek de vrouw aan " mama ging dood toen ik kwam " Sprak ze tegen de vrouw en pakte de beer weer " Beer in bad "Sprak ze met een kleine glimlach en hield de beer op naar haar en wees de vieze vlek aan
|
|
Master of RPG
KAKAROTTO!
|
Post by Vegeta on May 19, 2014 17:13:05 GMT
Lucrezia Borgia
Haar woorden dedenk haar pijn, ze leefde nog, ze was niet dood. Ze keek even naar haar en streek zelf ook nog even wat traantjes weg. Ze slikte even en keek naar de beer.'' loop maar naar die deur, daarbinnen staat een bad. Kleed jezelf ook maar even uit, kan je samen met beeer in bad oke?'' sprak ze en streek haar even over haar haartjes. Daarna liep ze even naar een kast die ze aan de kant deed, en een kluis open maakte, waar veel sieraden in lagen, die ze aan de kant schoof, en een foto eruit haalde, waar zij op stond, haar vader, en uiteraard Isabella ook, en liep naar haar toe, na de kluis weer te hebben gesloten.'' Kijk eens.'' sprak ze rustig en gaf de foto aan.'' Wil je die hebben?'' vroeg ze nu ook gewoon, Zij zou het vast niet aan Cesare laten zien, of althans daar hoopte ze niet op.
|
|
RPG soldier
|
Post by vadrouille on May 19, 2014 17:20:31 GMT
Isabella Ze keek naar de vrouw en keek naar de deur die ze aan wees. Ze keek weer naarde vrouw toen ze begon te praten en pakte de beer stevig vast en begon te lopen naar de deur. Ze moest op haar tenen staan om de klink open te krijgen en liep de badkamer in. Rustig legde ze de beer alvast in het bad, deze was natuurlijk nog leeg en ze boog voorover om de warm water kraan aan te zetten. Niet wetend dta als je die voluit draaide en je er geen koudwater er bi jdeed je water heel warm werd. Maar zei had altijd alleen maar gezien hoe die man het warm water aan deed en dan ging zei kleerjtes pakken. Ze prutste wat aan haar broekje om hem uit te krijgen wat natuurlijk niet ging omdat ze haar schoentjes nog niet uit had gedaan.Ze keek op toen de vrouw binnen kwam met de foto en pakte hem aan en keek toen weer naar haar " Dat ispapa "sprak ze n keek naar de vrouw " Dat is u "Sprak ze wijzend naar de vrouw en keek toen naar de baby " Wies da ? " vroeg ze nieuwschierig
|
|
Master of RPG
KAKAROTTO!
|
Post by Vegeta on May 19, 2014 17:33:33 GMT
Lucrezia Borgia
Ze keek even naar het bad, en liep er even heen, om ook even de koude kraan een beetje open te draaien, zodat het niet te warm voor haar zou worden. Ze glimlachte even voor een moment, en liep terug naar haar en glimlachte even.'" je zult het misschien niet geloven, Isabella, maar dat ben jij. Ik heb je bij papa gelaten omdat je oom niet heel lief is. Maar dit moet ook ons geheimpje zijn, oke?'' vroeg ze rustig en streek even over haar haren heen.'' Kom ga maar even zitten, je moet eerst even je schoentjes uit doen. Dan kan je broek pas uit.'' Sprak ze en glimlachte even, de eens zo harde vrouw, leek bij eigen bloedverwanten gewoon helemaal te ontdooien, en dat was ook zo, zolang ze maar normaal tegen haar deden.
|
|
RPG soldier
|
Post by vadrouille on May 19, 2014 17:38:08 GMT
Isabella Ze keek naar de vrouw die de andere kraan ook een beetje open draaide "verdrinkt teddy nu niet " vroeg ze wat angstig. Ja ze dacht echt dat de beer ook dood kon gaan en dat ze de beer dan ook nooit meer zou zien. Ze zag hoe de vrouw weer naar haar terug liep en tegen haar begon te spreken. En ze schudde haar hoofd " kan niet "Sprak ze en keek de vrouw aan " mama dood toen ik kwam " sprak ze en keek naar de vrouw "papa heel verdrietig elke avond.Papa heel veel huilen om mama. Papa miste mamam. Daarom is papa nu ook dood "S prak ze en keek de vrouw aan "papa zei dat hij naar mama wilde, volgende avond papa dood. Papa had veel bloed bij zijn hoofd. papa had een raar gat in zijn hoofd en een vreemd ding vast "Ze kek de vrouw aan " maar papa is nu veilig bij mama " sprak ze en hoorde de vrouw spreken dat ze moest gaan zitten omdat de schoenen eerst uitmoesten, en ze liet zich ook gewoon op de grond zakken. Waar ze aan haar schoenen begon te prutsen en toen weer naar de vrouw keek " u kunt mama niet zijn, u bent hier. Mama is een sterretje, net als papa nu "sprak ze glimlagend en keek naar haar " teddy was van mama zei papa altijd. Nu is Teddy van mij "S prak ze trots
|
|