Master of RPG
I joined on January 1970, I am a proud and I've made 2,714 posts
KAKAROTTO!
|
Post by Vegeta on May 19, 2014 17:49:15 GMT
Lucrezia Borgia
Ze slikte even voor een moment, en voelde zelf even wat tranen opkomen. Oh wat had ze graag bij Cesare weg gegaan, al was het alleen maar voor hem, maar ze was bang dat hij vermoord werd. Onbewust liep er toch een traan over haar wang heen nu, maar dat kwam ook doordat voor haar ook haar moeder dood was, terwijl ze hier voor haar zat.'' Mama is niet dood, maar mama en papa waren heel bang voor Oom Cesare.'' probeerde ze nog, en ze slikte even, probeerde de brok in haar keel enorm tegen te houden.'' Ik weet dat die van mama was, ik heb g=hem gehad vanaf toen ik klein was. Maar toen ik te groot werd, heb ik hem gehouden voor als ik zelf een kindje zou krijgen, die hem verdiende.'' Sprak ze en slikte even.'" isabella, ik ben echt je moeder.'' probeerde ze nog even wanhopig. papa en ik konden niet samen zijn, we waren bang, anders had jij echt geen papa en mama meer.'' Sprak ze en keek haar aan. Ze zou het niet begrijpen waarschijnlijk. Ze deed de schoentjes nu even los en deed ze al uit, om haar te helpen, terwijl haar ogen rood begonnen te worden, maar ze nog met alle macht de tranen tegen probeerde te houden.
|
|
RPG soldier
I joined on January 1970, I am a proud Female and I've made 322 posts
|
Post by vadrouille on May 19, 2014 17:56:25 GMT
Isabella Ze keek naar de vrouw, waarom moest die vrouw nou ook bijna huilenl. ze luisterde naar de vrouw maar ze snapte er helemaal niks van. al zou het wel zo zijn als ze voor het eerst aan het werk gezet zou worden, of als cesare tegen hou zou snauwen of slaan dat ze wel naar haar toe zou rennen, haar mama zou noemen en zou huilen. Ze keek naar de vrouw " mevrouw niet huilen "Sprak ze en klauterde overeind en pakte de beer uit het water die nu gewoon droop, maardaar trok ze zich niks van aan en hiel de beer naar haar uit " teddy is heel lief teddy kan goed troosten "Sprak ze lief en drukte de druipende teddybeer ook gewoon zachjtes tegen de wang van de vrouw aan " Teddy is heel zacht als die niet nat is "Sprak ze tegen haar
|
|
Master of RPG
KAKAROTTO!
|
Post by Vegeta on May 19, 2014 18:45:49 GMT
Lucrezia Borgia
Ze slikte en ekeek naar haar terwijl ze even glimlachte naar haar, en even door haar haren heen streek, en de teddybeer even anpakte.'' Ja hij is heel lief, isabella.'' Sprak ze rustig en keek haaar aan. Normaal zou ze ieder kind op de kop geven, maar dat kon ze niet bij haar. Alleen het mevrouw vond ze niet zo leuk.'' Noem me geen Mevrouw. Noem me maar Mama, Lucrezia of Lucy, oke?'' sprak ze rustig en streek even over haar haren heen.'' Kom, we gaan jou in bad stoppen. Dan word teddy echt helemaal schoon, en jij ook.'' sprak ze rustig en keek om zich heen. Ze zou nu maar even geen poging meer wagen, ook al was zij echt haar moeder, en hoopte dat ze dat besef nog zou krijgen. Maar ze kon het niet dwingen van haar.
Cesare Borgia+ vervolg Lucrezia xD
Hij keek naar Keanu en snoof even. Hij liet hem maar even, vanmiddag zou hij wel zijn verdiende loon krijgen. hij keek even op het schema, vandaag zou er een nieuw kind komen. En die stond om dit uur op arriveren. hij grijnste even en liep naar hun woonkamer, en hoorde stemmen vanit de badkamer komen, en liep daar nu heen en opende de deur gewoon.'' Lucrezia, wat denk jij te doen met dat kind?''vroeg hij rustig en ze slikte.'' Ik wou haar in bad doen.'' Sprak ze rustig en ze voelde hoe nu de hand van Cesare om haar keel geklemd werd, en ze tegen de muur aan gedrukt werd. Ze maakte even wat stikkende geluiden en Cesare keek haar aan.'' Jij brengt dat kind nu weg, en neemt die beer in.'' sprak hij kwaad.'' Hou jij eigenlijk wel van me?'' vroeg ze en hij liet haar los, waardoor ze op de grond zakte.'' nee Lucrezia, je was altijd alleen maar een zus voor me.'' Sprak hij en liep nu weg, en ze bleef even zitten, en slikte even een beetje.
|
|
RPG soldier
|
Post by vadrouille on May 19, 2014 18:52:15 GMT
Isabella Ze glimlachte toen de vrouw sprak dat teddy lief was en keek haar aan dat ze liever niet wilde dat ze haar mevrouw noemde, dat ze haar maar mama, lucrezia of lucy moest noemen. Ze voelde hoe de vrouw door haar haten streel en toen ze haar shirtje had uitgetropkken pakte ze teddy weer en liep naar de badrand en keek geschrokken om toen de deur open ging en er een man de badkamer in kwam. De man greep de vrouw bij haar keel en Isabella hield de bier en de foto goed tegen zich aan geklept. "Mama !!" Riep ze naar de vrouw toen de man haar zo vast pakte. en ze had meer uit instinct mama genoemd dan dat ze er echt bewust van was geweest. Ze klede de foto tegen de beer aan die ze ook stevig vast hield. Bang dat de man hem zou pakken zoals die geroepen had. Toen de man weg liep liep ze naar haar moeder toe en reikte de knuffel naar haar uit "mama nu uit de problemen ? " vroeg ze en keek haar aan
|
|
Master of RPG
KAKAROTTO!
|
Post by Vegeta on May 19, 2014 19:15:53 GMT
Lucrezia Borgia
Ze slikte even en keek naar haar, terwijl ze duidelijk nog even een beetje hapte naar adem en even trillend over haar wang streek.'' ja het gaat wel Isabella.'' Sprak ze rustig en keek even naar het bad.'' Ga maar lekker met teddy in het bad.'' sprak ze rustig en keek naar de deur voor een moment. Cesare kwam nog niet terug, maar ze wist niet hoe lang het zou gaan duren, aangezien ze hem hoorde mokken in de woonkamer van hun.'' LEt maar niet op het geschreeuw. Ik ga jou beschermen zover ik dat kan doen, oke? Hij is niet zo'n hele lieve man.'' sprak ze rustig en slikte even.'' Zal ik anders bij jou en Teddy in bad gaan? of wil je dat niet?'' vroeg ze kalm en voelde haar buik even draaien, van het kind wat daar in zat. Als Cesare zo door ging werd dat kind niet eens geboren..
|
|
RPG soldier
|
Post by vadrouille on May 19, 2014 19:20:14 GMT
Isabella Ze bleef naar de duer staren omdat ze de man nog zo hoorde tieren in de woonkamer en keek naar de vrouw toen ze sprak dat het wel ging. Ze pakte teddy weer en legde de foto op haar kleertjes en wandelde naar het bad. Ze bleef bij het bad staan en hoorde de vrouw spreken dat ze haar zou beschermen en knikte even en gooide de knuffel weer in bad omdat ze allebei haar handen nodig had om het bad in te komen. Ze zette haar handjes op de badrand en hoorde de vrouw spreken of ze widle dat ze bij haar in bad zou gaan en knikte even lichtjes. Ze draaide zich weer terg om naar het bad en probeerde het bad in te klimmen maar daar was ze nog te klein voor
|
|
Master of RPG
KAKAROTTO!
|
Post by Vegeta on May 19, 2014 19:50:24 GMT
Lucrezia Borgia
Ze keek naar haar en slikte even voor een moment en glimlachte even.'' Let maar niet op hem. Jij hoeft nooit te werken, jij mag vrij zijn. Jij blijft bij mij, altijd, Isabella. Ik houd van je, weet je. Echt ik houd van je.'' Sprak ze en trok de lange rode jurk uit, legde haar ketting aan de kant en tilde haar rustig op, terwijl ze er zelf ook in stapte en liet haar in het warme water zakte, en glimlachte even.'' Kijk eens meid. Je kon er niet alleen in komen he?'' sprak ze rustig en glimlachte even. Ze liet haar perse los, hoopte natuurlijk dat zij bij haar op schoot kam zitten, maar ze wou haar niet dwingen.
|
|
RPG soldier
|
Post by vadrouille on May 19, 2014 20:03:03 GMT
Isabella Ze luisterde naar de vrouw en glimalchte lichtjes. Tuurlijk wist ze niet waar ze het over had. Je hoefde toch niet te werken in een weeshuis, en ze gingen hier toch op zoek naar een goed huis voor je. Ze voelde hoe ze in het water getild werd want ja zij was nog te klein om zelf in het bed te gaan zitten. Ze pakte teddy weer en kroop tegen haar aan " Komt die enge man niet nog eens terug mama " vroeg ze aan de vrouw en keek omhoog terwijl ze de teddybeer tegen zich aan klemde. " ik vind de man niet lief "S prak ze zachtjes
|
|
Master of RPG
KAKAROTTO!
|
Post by Vegeta on May 19, 2014 20:11:03 GMT
Lucrezia Borgia
Ze slikte even en keek naar haat, en knikte even.'' HIj komt wel terug, Isabella, dat kan ik niet tegen houden, maar hij zal jou geen pijn doen. Hij mag jou geen pijn doen oke?'' sprak ze rustig en voelde even de bby schoppen en glimlachte even voor een moment.'''Hij is niet zo lief voor kindjes, Isabella.'' sprak ze rustig en pakte even een handje.'' weet je wat hier zit?'' sprak ze en je voelde ook van buiten de baby gewoon bewegen.'' Jou half broertje of zusje, al zal je mij misschien wel niet geloven.'' sprak ze en keek haar aan.'' Maar jij zal bij mij zijn, Isabella, en Teddy mag altijd bij je zijn oke?''
|
|
RPG soldier
I joined on January 1970, I am a proud Female and I've made 329 posts
|
Post by Meowz on May 19, 2014 21:32:15 GMT
Rachel Dashae
Na een tijdje was ze halverwege met de bedden, sommige begonnen te stinken of waren gewoon vies waardoor ze besloot deze te verschonen. Halverwege besloot ze de vieze was naar het washok te brengen. Op een kalm tempo liep ze richting het washok, bij de keuken in de buurt. Ze deed de vieze was in de wasmachine en zette deze aan, ze leunde ondertussen tegen de wasmachine aan en trok een moeilijk gezicht. De pijn en steken in haar buik werden alleen maar erger, ze was ondertussen ongeveer 34 weken maar dit had ze werkelijk nog nooit gehad in haar vorige. Even schoten haar wenkbrauwen omhoog toen ze gedruppel op de grond hoorde, ze keek even naar onder en merkte op dat zij het was. Voor een moment schoot er grote paniek door haar gedachten heen. Ze graaide door de wasmand op zoek naar haar joggingsbroek of dergelijke en schoon ondergoed. Ze verwisselde deze met het vieze en gooide die juist in de prullenbak. Nee, niet nu en vooral niet hier zou dit gebeuren. Op een vrij snel tempo verplaatste ze zich terug naar de slaapzalen, ze had nog maar ongeveer iets meer dan een uur. Gelukkig was ze al halverwege en waren de rest van de beide vrijwel schoon.
|
|
Master of RPG
KAKAROTTO!
|
Post by Vegeta on May 20, 2014 9:25:08 GMT
Cesare Borgia
Hij liep vrij kwaad de woonkamer uit, noem hem een wandelende tijdbom als je hem zo zag, en zo kon ook beter niemand hem tegenkomen, geen familie, geen kinderen, niets. Want die kwamen waarschijnlijk niet echt lekker terecht nu. Een meisje van een jaar of 4 liep nu ook gewoon normaal op hem af, o wat te vragen aan hem.'' papa.. moeten we ook wassen..'' vroeg ze enkel aan hem, en dat was niet de slimste zet, Cesare in woede, nee die moest je niet hebben, en het kind kreeg dan ook een flinke dreun in haar gezicht, en haar neus begon behoorlijk te bloeden, waardoor ze begon te huilen, en hij haar nog een keer flink in de buik schopte, en werkelijk alles af begon te reageren van de woede die hij voor Lucrezia had, op dit kleine meisje, wat na een paar minuten stopte met huilen, en gewoon achterover viel, hij hd haar letterlijk en figuurlijk dood geschopt. Hij pakte het levenloze lichaampje op en grijnsde enkel, en keek naar de meiden die verderop stonden.'' Wat doen jullie? aan het werk!'' sprak hij en gooide het kind weer gewoon op de grond.'' en ruim haar op ! Gooi haar maar in de oven, zie wat je ermee doet, tenzij jullie haar willen volgen?'' sprak hij duidelijk woest, en woedend.
|
|
RPG soldier
|
Post by vadrouille on May 20, 2014 9:35:49 GMT
Isabella Ze hoorde hoe de vrouw sprak dat hij wel terug kwam en kroop wat dichter tegen haar aan " Ik wil niet dat hij terug komt "Sprak ze zachtjes tegen de vrouw en hield de beer dicht tegen zich aan. ze hoorde de vrouw spreken dat hij haar geen pijn mocht doen. Maar een papa van een weeshuis zou toch nooit iemand pijn doen. Ze moesten toch gewoon o pzoek naar een nieuw huisje voor de kidneren. Ze luisterde naar de vrouw en voelde hoe ze haar hand op haar buik legde en vroeg wat er in zat "Baby "S prak ze vrolijk en keek de vrouw aan toen ze sprak dat het haar half broertje of zusje zou zijn, en dat ze voor altijd bij haar kon blijven " maar jullie zoeken toch nieuwe papa en mama voor mij "Sprak ze en keek haar aan .
Keanu Hij begon toen de keuken leeg was met ale kruimeld van de tafel op de grond te vegen. Dan kon er straks gestofzuigd worden en dan gedweild. Hij had het meisje helemaal niet naar het washok zien gaan, en hij had ook helemaal niet gezien wat Cesare met het meisje deed. En dit was misschien maar goed ook want hij zou zich er tegen aan bemoeid. En hij zou dan niet weten hoe dit zou zijn afgelopen. Waarschijnlijk niet goed
|
|
Master of RPG
KAKAROTTO!
|
Post by Vegeta on May 20, 2014 9:41:17 GMT
Lucrezia Borgia - Riario
Ze hoorde haar woorden en glimlachte even voor een moment, op het woord Baby, en knikte even een beetje, maar wat ze daarna zei, haalde de glimlach weer weg. Ze wist het niet, en geloofde haar niet, en dat deed gewoon pijn. EEn traan streek nog even langs haar wang nu, pijn dat haar kindje, die zij op de wereld had gezet, haar niet herkende als haar moeder. Ze knikte even, wat kon ze anders zeggen.'' ja dat doen we, tenzij er nog een van de ouders leeft.'' HEt laatste sprak ze enkel heel zacht, het had geen nut. Zij zou haaar niet als moeder zien, en misschien was het dan maar beter om haar onder te laten gaan in het gedrag van Cesare. Dan was het snel klaar, en voelde zij niet langer de pijn, dat haar eigen indje haar niet accepteerde.
|
|
RPG soldier
|
Post by vadrouille on May 20, 2014 9:56:35 GMT
Isabella ze keek naar de vrouw en toen ze de traan zag drukte ze de zijknatte knuffelbeer tegen haar wang aan "Niet huilen "Sprak ze tegen haar en hield de beer tegen haar wang gedrukt " Teddy troosten "sprak ze glimlagend en keek de vrouw aan " zsijn hier nog veel kindjes "Sprak ze tegen de vrouw " Kan ik met veel kindjes spelen "sprak ze met een kleine glimlach. Het meisje was gewoon nog veel te jong om die woorden te begrijpen over dat zij haar moeder was. Ze was opgegroeid met de gedachte dat haar moeder dood was, en ze was nu dus gewoon nog veel te jong om te begrijpen dat haar moeder dus niet dood was en dus nog leefde. " gaan we zo naar de andere kindjes " Vroeg ze aan haar en keek haar verwachtings vol aan.
|
|
Master of RPG
KAKAROTTO!
|
Post by Vegeta on May 20, 2014 10:06:22 GMT
Lucreza Borgia - Riario
Ze keek naar haar en slikte even. Ze wist dat ze het niet kon begrijpen, nog niet, maar ze wou ook niet haarzelf nog meer jaren pijn doen. Dat kon ze niet aan, en dan zou ze teveel bij Cesare opvallen. Ze keek naar de beer en glimlachte, ze zou in ieder geval zorgen dat ze die hield, ook al pakte Cesare of Girolamo die weer af, ze kreeg hem terug. Dan liet ze die kinderen wel pispaaltjes worden,het kon haar werkelijk niets schelen. Ze hoorde haar vraag over de kindjes en knikte.'' ja er zijn hier nog veel meer kindjes om mee te spelen.'' Sprak ze rustig en streek nog even over haar haar.'' maar de kindjes liggen allemaal nog te slapen, dus moet je straks even met ze gaan spelen.'' Ze loog eigenlijk een beetje, alle kinderen waren aan het werk, maar ze zou er straks wel even een paar uit vissen, zodat zij kon spelen met hen. Al wist ze dat de verhalen wel rond zouden gaan, kleine kinderen waren te eerlijk.
|
|