RPG Student
I joined on January 1970, I am a proud Female and I've made 61 posts
|
Post by Rumplestiltskin on May 30, 2014 18:48:45 GMT
Sam Winchester
Sam zat rustig in de tuinen van het kasteel met zijn hoedje op, zijn awesome zonnebril, een hoedje op, zijn cane naast zich en uiteraard een boek in de aanslag. Rustig las hij de pagina's door waarbij hij zo nu en dan even opkeek, maar al gauw weer verder zat te lezen. Sams karakter is nogal anders in vergelijking met zijn broers en zusje. Sam is niet alleen zeer intelligent, een echte gentleman, zijn spraak is zeer welgemanierd, maar hij kan ook zeer sadistisch zijn, hij geeft niet om de gevoelens van anderen en doet er in feite alles aan zodat het uiteindelijke resultaat is in hoe hij het voor ogen heeft, buiten de muren van het kasteel noemen ze hem ook de serpent. Toch onder dat alles zit iemand die lief, zorgzaam, een goede broer en een goede vriend is. Het is een kant die Sam echter voornamelijk verborgen houd, de enige die af en toe een puntje van zijn echte persoonlijkheid zien is zijn moeder en zijn broer Mike. Sam draagt namelijk ook een geheim met zich mee, die groter is dan het geheim van zijn broer, niet dat hij nog van Isabel af weet, maar daarbij is het geheim wat Sam mee draagt ook compleet taboe en dat is dat hij op mannen valt.
|
|
Master of RPG
I joined on January 1970, I am a proud and I've made 2,714 posts
KAKAROTTO!
|
Post by Vegeta on May 30, 2014 20:13:31 GMT
Leonardo da Vinci
Rustig zat hij in het open veld van het bos, terwijl er verderop in het water 2 zwanen aan het zwemmen waren. Hij tikte met zijn bovenkant van de veer op het papier, en dipte daarna rustig in de inkt. Zij veer was overigens van een kalkoen geweest, want ganzenveren en al helemaal zwanenveren waren te duur voor hem. Hij begon rustig te tekenen hoe de zwanen in harmonie met elkaar zwommen, al werd zijn aandacht van het ene in het andere getrokken, door een vogel die op vloog uit een boom. Hij stond op, en observeerde de vogel zo goed als hij kon, lette op elke slag die de vogel maakte, en pakte een nieuw papier om vervolgens zijn bevindingen op te schetsen. MEnsen in het dorp verklaarde Leonardo straal voor gek, want hij geloofde dat de mens ooit zou gaan vliegen, en hier verklaarden hem allemaal koekoek...
|
|
RPG soldier
I joined on January 1970, I am a proud Female and I've made 329 posts
|
Post by Meowz on May 30, 2014 20:18:07 GMT
Lucretia Winchester
Na een tijdje besloot ze weer op haar paard te stappen, terwijl de ridders haar jurk over het achterste van het paard deden merkte ze een klein meisje op. Ze fronste en bekeek haar van top tot teen, haar gezicht was dan wel niet te zien maar haar uiterlijk zag er niet uit als dat ze iemand was van hier. De ridders stonden even langs haar en ze fluisterde ze wat toe, vragen over waar ze bij hoorde maar ook de ridders wisten het niet. Het meisje was ondertussen bij de poort gekomen, de ridders zette hun paarden op een vlug gallopje en stopten voor het meisje, vragend waar ze vandaan kwam en wat ze hier kwam doen. De laatste vraag was al snel beantwoord omdat ze brood en wijn in haar handen had. Lucretia kwam niet veel later tussen de ridders in en keek het meisje goed. "Wat is je naam kleine meid?" vroeg ze uiteindelijk op een vriendelijke toon. Ze was ondertussen nogmaals van haar paar afgestapt en boog wat door haar knieën zodat ze op ooghoogte van het meisje zat. Ze hoorde de ridders mompelen dat ze dit beter niet moest doen aangezien het een vreemdeling was.
Farah Cheney
Haar vader en Farah zelf waren vrijwel verbaasd toen de koningin opdook in het dorp, mensen richtte hun aandacht op de koningin waardoor haar vader en zij ook even pauze hadden. Ze ging er even rustig bij zitten en moest aardig glimlachen van het tafereel. Ze had vrijwel altijd een oordeel over de koninklijke familie, maar de koningin viel wel mee. Dienaars van de koningin kwamen ook vaak brood bij haar vader halen voor het avondmaal, de complimenten die ze ontvingen nam ze eigenlijk nooit serieus aangezien ze alleen maar dacht dat ze dat deden voor schijn. Het tafereel was over en enkele mensen kochten nog wat maar daarna was het over, haar vader ging verder met brood bakken en Farah deed nog wat spullen ordenen. Ze zuchtte zacht, nee spannende dingen gebeurde niet echt in haar leven..
|
|
Master of RPG
KAKAROTTO!
|
Post by Vegeta on May 30, 2014 20:26:33 GMT
Domani Winchester
Ze schrok en keek naar de ridders.'' Slaaf 0101, slavin van Meester Du court.'' sprak ze en keek naar de koningin, die hetzelfde vroeg enook haar gaf ze hetzelfde antwoord.'' Slaaf 0101, Koningin. Ik ben eigendom van meester Du court, van de suikerplantage in het bos.'' Sprak ze en hield haar hoofd ten allen tijden naar beneden gebogen. Haar echte naam mocht ze nooit vertellen, dat was verboden voor een slaaf.'' Ik en mijn mede slaaf moesten brood en wijn voor onze meesters halen.'' sprak ze en keek hen nog steeds niet aan hield haar hoofd naar beneden gebogen. ook al wist ze dat dit haar mama was, ook al wist ze dat ze misschien toch nog van haar hielden.. Ze was eigendom van iemand. Ze was nu een slaaf, en niet veel anders was het meer. Ze friemelde wat aan haar vod met een hand en slikte.'' Zouden wij alstublieft door mogen gaan, anders krijgen wij 20 zweepslagen van onze meester.'' sprak degene die nu bij haar was, een jongen die duidelijk een beetje gehandicapt was, maar zeker nog niet oud. Ongeveer 3 jaar ouder dan zij was.
|
|
RPG soldier
|
Post by Meowz on May 30, 2014 21:11:34 GMT
Lucretia Winchester
Ze fronste om de reactie van het meisje, 2x zei ze dat ze slaaf 0101 was maar haar echte naam was nergens te horen. De naam Du court liet haar nog meer fronzen, ze wist dondersgoed wie hij was maar veel kon ze niet aan doen zonder haar man. Althans dat dacht ze. Ze zette haar wijs- en middelvinger onder de kin van het meisje en duwde deze wat omhoog. "Sorry, Ik heb graag dat mensen mij aankijken als ik met ze praat." zei ze serieus maar bleef vriendelijk. Het gezicht van het meisje liet haar tot haar eigen verbazing flink grijnzen. "Je doet me denken aan m'n dochter.." fluisterde ze, meer tegen zichzelf. De opmerking van de jongen liet haar naar hem kijken. Ze ging daarna recht staan, pakte het zakje met munten van een van de ridders en haalde er enkele munten uit. "Zeg maar tegen jullie meester dat het mijn schuld is voor de oponthoud. Geef hem deze munten als spijtbetuiging van de koninklijke familie." fluisterde ze de kinderen wat toe en duwde de munten in de handen van het meisje. Het liefst zou ze zelf de twee meenemen maar helaas zou ze daar alleen maar meer problemen mee krijgen. Snel klom ze weer op haar paard en de ridders geven het teken dat ze terug moest naar het kasteel, ze keek de twee kinderen nog even aan en zette haar paard in een gallopje terug richting het kasteel.
|
|
Master of RPG
KAKAROTTO!
|
Post by Vegeta on May 30, 2014 21:21:21 GMT
Domani Winchester
Ze slikte even en keek naar haar, en keek haar aan.'' mama!'' schoot er nu uit bij haaar, en ze slikte even voor een moment, maar ze galoppeerde al weg, dus misschien had ze het niet eens gehoord. Ze keek naar de munten en toen naar de jongen naast haar, die haar bevreemd aan zat te kijekn. Ze zuchtte even en keek hem aan.'' Was mijn mama.. Tot mannen mij ontvoerde, en mama mij nooit meer heeft gevonden.'' sprak ze vol verdriet, en nu liep er toch een traan over haar wang heen voor een moment, en ze begon te lopen. Zij had het vast niet gehoord, en zij was vast in hun ogen allang dood. Het kon niet anders.'' Maar als jou moeder leeft..'' sprak hij en ze schudde haar hoofd.'' nee niets zeggen.. Ik mag niet meernaar huis toe. Mannen vertelde mij ooit dat mama en papa beide van mij af wouden.'' sprak ze nu net even wat harder, terwijl ze nu door begon te lopen, terug naar de plantage.
Théoden Winchester
Met een groep soldaten keerde hij nu langzaam terug in hun land. Ze hadden de strijd fewonnen, echter niet zonder verlies, maar ook met veel gewin. Hijzelf had enkel een snee over zijn wang lopen, maar verder viel het mee. Hij reed stevig door met de groep, en keek naar de verte, waar de ene toren van het kasteel al te zien was. Een kleine grijns verscheen op zijn gezicht, terwijl hij nu rustig dichterbij kwam, en de trompetten begonnen te klinken. Hij reed het terrein op, en steeg af, niet wetend dat zijn vrouw nog op pad was, en zometeen terug zou komen. Hij keek naar de mensen die nu naar buiten kwamen en hij knikte even.'' Ik ben wedergekeerd. Voor nu wil ik mijn vruw en kinderen zien, en hen vertellen over hoe ik kwam , zag en overwon!'' sprak hij en grijnste enkel een beetje terwijl een stal hulp de paarden over begon te nemen, en iedereen in de weer ging. Hij liep naar binnen, en keek eben rond terwijl hij kort zijn handen liet gaan over de witte stenen. Eindelijk thuis, eindelijk was hij weer binnen deze muren.
|
|
RPG soldier
|
Post by Meowz on May 30, 2014 22:06:41 GMT
Lucretia Winchester
Het woorden 'mama' ging niet aan haar oren voorbij, ze zette het paard op een noodrem en op een vrij grote afstand draaide ze om en keek met grote ogen naar het meisje. Zou het zo zijn? Ze werd uit gedachten gehaald door een trompet die in de verte te horen was. Ridders tikten haar aan, snel knikte ze maar en in galop reden ze terug naar het kasteel. Het gezicht van het meisje, hoe ze haar mama noemde bleef in haar achterhoofd hangen. Eenmaal aangekomen bij het kasteel werd haar paard direct aangenomen, haar mantel werd afgedaan en met een vlugge pas liep ze door het kasteel. Van achter benaderde ze Théoden, met een flinke grijns op haar gezicht. "Welkom thuis." sprak ze kalm terwijl ze de laatste meters van hem af was. In haar achterhoofd was ze zich aan het druk maken over allerlei dingen; het meisje, de munten die ze heeft afgegeven, haar rit naar het dorp, waar de kinderen waren.
|
|
Master of RPG
KAKAROTTO!
|
Post by Vegeta on May 30, 2014 22:21:11 GMT
Domani Winchester
Ze liepen door naar de plantage, war ze inderdaad gevraagd werden waar ze zo lang bleven en ze gaf hem het geld en de uitleg, maar kreeg alsnog een klap, omdat ze niet had geluisterd. Ze slikte, maar maakte zich nu meer druk om andere zaken, Ze wou ontsnappen van hier, maar wist dat het onmogelijk was. Ze werd weer geboeid aan kettingen, en vastgezet aan een paaal, omdat ze toch ongehoorzaam was geweest. Ze slikte even, en voelde hoe de zweep nu op haar rugje terecht kwam, en ze gilde even, terwijl de tranen in haar ogen schoten, en weer voelde ze de zweep, wat een aantal keer doorging, tot haar rug flink bloedde, en zo duwde ze haar in de modder die er lag., waarna ze haar met rust lieten. Ze slikte even, terwijl de tranen begonnen te lopen. Ze wou nu hier weg, ze wou naar haar mama.. Ze had de blik in haar ooghoek gezien, maar ze was toch weggegaan.. Ze huilde zachtjes, want als ze het te hard deed zat ze met een probleem. Dan zou ze nog meer geslagen worden.
Théoden Winchester
Hij hoorde een bekende stem en draaide zich bij en keek naar zijn vrouw, en liep op haar af.'Ah de mooiste vrouw van het koninkrijk, mijn eigen vrouw.'' Sprak hij rustig en knuffelde haar even en gaf haa daarna even een kus.'' Ik ben weer thuis, en volgens mij geen stap te laat, wat een ellende weer. Hebben Mike en Dean niets gedaan? het dorp leek wel een chaos vanaf afstand.'' sprak hij en keek haar aan.'' Ik zal die twee jongens eens goed toespreen, evenals Sam, hun drie hebben de leiding als ik hier weg ben, en moeten jou helpen, geen Chaos veroorzaken.'' sprak hij en keek even om haar heen, en toen naar een portret die aan de muur hing van hun kleine dochter en zuchtte even. ja het was ook vandaag toevallig exact 7 jaar geleden, maar hoe Harteloos en hard Théoden ook kon zijn, hoe hard hij ook wou zijn, zijn dochtertje miste hij. Maar hij liet het op geen enkele manier merken.
|
|
RPG Student
I joined on January 1970, I am a proud Female and I've made 61 posts
|
Post by Rumplestiltskin on May 30, 2014 22:27:47 GMT
Sam Winchester
Sam kijkt op wanneer trompetten begonnen te weerklinken, wat betekende dat vaderlief weer was wedergekeert van het slachtveld. Hij komt dan overeind en wil net naar binnen lopen wanneer er een van de bediendes van het kasteel naar hem komt toegesnelt. 'Prins Sam uw vader is terug gekeert' vertelde hij. 'Ja, waarschijnlijk weet heel het koninkrijk dat mijn vader is terug gekeert, kom in vervolg met nieuws aan wat niet bekend is zodat het echt nieuws is hmm' zei hij en de man zijn excuus ronduit aanbood en weg liep. Sam liep naar binnen heen met zijn cane in zijn hand waardoor getik is te horen met elke stap die hij zette. 'Welkom thuis vader' glimlacht hij als hij bij zijn ouders staat.
|
|
RPG soldier
|
Post by Meowz on May 30, 2014 22:55:56 GMT
Lucretia Winchester
Met een grote grijns ontving ze de knuffel met de toegevoegde kus, het voelde goed om haar man weer zo dichtbij haar te hebben. Enkel toen hij begon over hun zonen slikte ze even. "De chaos is mijn schuld, de smid deed moeilijk over de belasting maar dat is alweer opgelost. De jongens hebben allemaal op hun eigen manier meegeholpen." Sprak ze hem toe voor geruststelling en klopte zachtjes op zijn borst. Dean zou ze zelf wel spreken, Mike had weer genoeg gedaan voor de komende tijd en Sam.. Ach op die jongen kon ze moeilijk boos worden óf blijven. Op dat moment kwam Sam binnengelopen, in haar ooghoeken zag ze goed hoe Thèoden naar de foto van hun vermiste dochter keek. Zelf had ze even moeite om haar verdriet weg te stoppen, de beelden van het meisje in het dorp kwamen steeds opnieuw terug. Ze was zelf even stil maar zette al snel weer een glimlach op haar gezicht. Nee mensen konden dit niet weten, ze zouden haar voor gek verklaren.
|
|
Master of RPG
KAKAROTTO!
|
Post by Vegeta on May 30, 2014 23:09:09 GMT
Théoden + Mike Winchester Hij keek naar zijn vrouw en knikte.'' Die smid moet eens een keer ophouden met klagen. Hij is altijd bezig. Zegt zelfs dat we te weinig uitgeven aan wapens, terwijl oze eigen Kapitein Generaal kapitalen uitgeeft om zijn harnas in topvorm te houden, en die komt na elke strijd bijna wel bij hem.'' Hij schudde even zijn hoofd, en hoorde zijn ene zoon al vanuit de verte aankomen, en knikte.'' Ah Sam.'' sprak hij rustig en keek naar hem.'' Zoals altijd hoor ik jou weer vanuit de verte aankomen. Heb je je moeder een beetje geholpen met het regeren van ons land? Of heeft Black castle weer raar gedaan?'' Vroeg hij zijn zoon even en zag Mike nu ook uit een kamer zetten, en hij wist dat het de werkkamer was, dus Mike was duidelijk aan het werk geweest.'' NU missen er nog twee.. Selene en Dean.'' sprak hij rustig.'' waar zijn beide? Ik wil graag even met zijn allen eten, en weten hoe de zaken ervoor staan nu. Uiteraard zal ik mijn glore ook vertellen. Vanavond wil ik met zijn allen even in de tuin, rondom de steen van jullie zusje haar even gedenken. Ze is nu 7 jaar bij ons weg, we hebben ons rot gezocht al die jaren, maar misschien is het beter dat we het opgeven, en ons beseffen dat ze misschien niet meer onder ons is.'' Lijstje Naam: Cesare Borgia Geslacht: man Leeftijd: 41 **Rang: Kapitein Generaal Kasteel: White Castle Foto: En als paard pakt hij gewoon wat hij kan pakken.
|
|
RPG soldier
|
Post by Meowz on May 31, 2014 8:35:33 GMT
Lucretia Winchester
Ze klopte nog een keer op de borstkas van haar man om hem gerust te stellen. "De smid is de enigste die zeurt dus als hij de enigste blijft dan zij het zo." zei ze kalmpjes en keek tegelijkertijd met Théoden naar Sam die aan kwam lopen, ook Mike kwam er aan en ze glimlachte kleintjes naar beide met een snelle knipoog. Théoden begon over Selene en Dean, beide had ze vandaag nog niet gezien waardoor ze even slikte. "Eehm.." ze besloot maar niet te beginnen over Dean aangezien ze hem niet in teveel problemen wou brengen en ze natuurlijk eerst zelf met hem wou praten. Théoden begon over hun dochter, al 7 jaar was ze nu vermist. Lucretia keek met grote ogen voor haar uit en deze ogen werden nog groter toen hij eraan toe voegde dat het misschien tijd was om te beseffen dat ze niet meer onder ons was. "Dus je wilt zeggen dat ze dood is?" begon ze zacht terwijl ze hem aankeek, haar hand van zijn borstkas afhaalde en een stap achteruit zette. "Hoe kun je.." zei ze dit keer wat harder en fronste diep. "Ik zal doen alsof deze woorden nooit gezegd zijn, het is je dochter in godsnaam!" schreeuwde ze bijna terwijl ze zich abrupt omdraaide, haar jurk wat omhoog hield zodat ze er niet over kon struikelen en met snelle passen verdween ze uit de ruimte onderweg naar een warm bad. Ze was zelf verbaasd over hoe ze reageerde tegen haar man, maar ze kon het gewoon niet in haar hoofd halen om nu op te geven. Het meisje in het dorp liet haar beseffen dat er nog hoop was, misschien was dat meisje haar hoop. Met haar ogen volgelopen met tranen was ze bij de badruimte aangekomen.
|
|
Master of RPG
KAKAROTTO!
|
Post by Vegeta on May 31, 2014 8:54:33 GMT
Domani Winchester
De plantage, die nauw aan het kasteel lag, vulde zich met liederen, en werkende mensen. Enkel zij lag nog op de grond, maar werd nu overeind gehezen, en naar de plantage gesleept.'' Werken, Do. OF zal ik je weer bij je nummer noemen zoals je vorige meester, omdat ze niet mochten weten wat voor misselijk kreng jij vroeger was? Je ouders zoeken je vast niet meer, na 7 jaar. en dit zal ze leren..'' sprak hij en sloeg haar nog een keer op de rug, waardoor ze opnieuw gilde, ondertussen was ze gewoon bijna naakt, zo als het vod nu kapot geslagen was.'' En nu mag je werken, morgen het bordeel in. Je hebt de juiste leeftijd bereikt.'' sprak de man, en ze pakte maar gehoorzaam een zeis, terwijl de boeien waarin ze vast zat, begonnen te klinken, en ze aan de andere vast gezet was. Ze keek naar de linker toren, en een traan kwam uit haar oog. Haar moeder was door gereden. Ze was gewoon door gereden. Zouden ze echt de hoop opgegeven zijn? Zou ze echt nu voor de rest van haar leventje een slaaf zijn? Ze begon te hakken in het riet, en gooide het achter haar neer, maar haar rug bloedde hevig, en ze voelde zich langzaam aan zwakker worden.
|
|
RPG soldier
|
Post by Meowz on May 31, 2014 9:32:49 GMT
Lucretia Winchester
Ze stond voor het bad te wachten, bediendes vroegen enkele keren of ze zich nog uit zou kleden maar ze reageerde niet. Ze stond uit het raam te kijken met zicht over het dorp, werkelijk diep in gedachten gezonken. De stem van het meisje, haar gezicht en vervolgd door vage beelden van haar dochtertje zo'n 7 jaar geleden. Het moest haar gewoon zijn, ze was er van overtuigd. Pas laat reageerde ze op de strenge vraag van een van de bediendes, ze keek wat over haar schouders. "Pak mijn mantel en maak het paard klaar, zorg dat de ridders een genoeg aantal munten op zak hebben uit de kluis." was het enigste wat ze zei terwijl ze zich omdraaide en met een omweg door het kasteel richting de paarden liep. Opnieuw werd haar mantel aangedaan en werd ze op het paard geholpen, haar tranen veegde ze snel weg. De kap van de mantel deed ze over haar hoofd en meteen zette ze het paard in een snelle galop die uit het kasteel scheurde richting het dorp. Het ging deze keer niet zo zeer om het bewijzen, ze wou haar dochter terug en deze kans was te dichtbij. Zo dichtbij dat ze het niet wou laten ontsnappen. Door het dorp heen scheurde ze naar de poort, buiten de poort was de plantage al snel in zicht en vele slaven waren aan het werk waardoor ze werkelijk met aan afschuwelijk gezicht naar de kinderen keek. Ze zette haar paard op een noodstop bij slaaf van volwassen leeftijd. "Jullie meester, waar kan ik die vinden?" vroeg ze zachtjes en keek daarna nog even naar het kasteel in de verte. Ze zou een plan moeten bedenken hoe ze dit voor zou moeten leggen bij Théoden zonder dat ze haar beschuldigden dat ze gek is, dat ze 'nutteloos' geld heeft uitgegeven.
|
|
Master of RPG
KAKAROTTO!
|
Post by Vegeta on May 31, 2014 9:52:39 GMT
Domani Winchester
Ze hoorde een stem die vlak bij haar was, maar ze kon er n niet op reageren nu, er stond een bewaker achter haar, met een zweep in zijn handen, en die hoorde ook de vraag, waardoor die dichterbij liep.'' De meester i naar zijn huis in het dorp. Ik heb nu de leiding hier, kan ik u ergens mee helpen?'' vroeg de man, terwijl de slaaf nu direct harder begon te werken, en Domani keek kort om zich heen, terwijl ze trilde, en nu neer viel, en de jongen omkeek.'' Oke nieuw sterfgeval, excuseer mij Koningin.'' Sprak hij rsutig en haalde Domani van de kettingen af, en gooide haar weer aan de paal, iets verderop, zodat ze niet kon ontsnappen, en liep toen terug naar de koningin.'' Excuseer mij. Slaaf 0101 Heeft zo straks straf gehad door ongehoorzaamheid, het is nogal een moeilijke slaaf, afkomstig uit de mijnen.'' vertelde hij rustig.'' Morgen zullen wij haar dienstig maken in het bordeel.'' murmelde hij er meer voor zichzelf achter aan.'' Maar hoe kan ik u van dienst zijn? Heeft u suiker nodig?''
|
|