RPG soldier
I joined on January 1970, I am a proud Female and I've made 329 posts
|
Post by Meowz on Jun 1, 2014 21:34:12 GMT
Lucretia Winchester
Ze keek toe hoe Domani vertelde dat ze thuis was, hoe ze in de armen van haar man terecht kwam. Ze moest er even door glimlachen, ze werd er zelf ook bij getrokken en legde voorzichtig haar armen om haar man en om haar dochter. Ze was even stil toen Théoden de bediendes wegstuurde en daarna vertelde over koninklijk verraad. "Wat nou als diegene nog meer in zijn/haar schild heeft.. Wat als diegene in de gaten dat Domani terug is? Dadelijk lopen we allemaal gevaar.." zei ze zachtjes en de angst was duidelijk te horen in haar stem. Ze keek even naar Domani, streek over haar haar en glimlachte. Natuurlijk wou ze haar jiet bang maken maar het spookte wel rond in haar hoofd. De gekste waanzin ideeën kwamen nu op in haar hoofd, hunzelf afsluiten van de bewoonde wereld, niemand anders dan haar dochters en zonen en haar man. Ze was even stil hierdoor maar keek daarna naar Theoden en glimlachte zwak, zelf was ze werkelijk ook uitgeput maar ze zou haar dochter nergens meer achterlaten zonder toezicht.
Farah Cheney
Zoals gewoonlijk sneed ze haar brood gewoon verder terwijl de woorden van Cesare wel binnenkwamen maar ze er eigenlijk niet op reageerde. Hij was dus die korporaal generaal, het verklaarde al een hoop. Verder vertelde hij nog iets over de Jam wat hem best verdacht maakte, Farah zou niet weten waarvoor maar ze had zo haar twijfels bij hem. Ze zag in haar ooghoeken een dolk verschijnen, ze keek ernaar en hield op met snijden. Ze had wel moeite om commentaar binnen te houden maar het lukte uiteindelijk wel. Volgens Cesare moest ze niks door vertellen waardoor ze echter haar schouders ophaalde en weer verder sneed. Cesare was verdwenen en Farah was uiteindelijk klaar met brood snijden. In plaats van de kruimels weg te gooien in de prullenbak, besloot ze met de plank naar de tuin te lopen en de kruimels te strooien waardoor er vrijwel meteen kleine vogeltjes op af kwamen. Er waren wat bediendes in de buurt maar deze vonden het ook niet erg om dit schouwspel van vogels te bekijken, Farah zelf moest er ook even om glimlachen.
|
|
Master of RPG
I joined on January 1970, I am a proud and I've made 2,714 posts
KAKAROTTO!
|
Post by Vegeta on Jun 1, 2014 22:41:35 GMT
Domani + Théoden Winchester
Hij keek naar zijn vrouw en naar zijn kind.'' Lieverd, laten we dit straks bespreken oke? we weten nog niet wie het gedaan heeft, en misschien is diegene al dood.'' sprak hij rustig en keek haar aan.'' Ik bescherm je, even goed als de wachters.'' Sprak hij rustig en knikte even.'' Kom laten wij in ieder geval naar de eetzaal gaan, onze kleine meid een fatsoenlijke maaltijd geven, en zelf even genieten van een kom soep.'' Sprak hij rustig en stond op.'' Ik hoor aan je dat je er bang voor bent, maar je hebt niets te vrezen oke?'' sprak hij rustig en liep nu de akmer uit, met Domani op zijn armen, no way dat hij die daar nu achterliet. DOmani leunde helemaal tegen haar vader aan, terwijl hij rustig de kleinere eetzaal binnen liep, maar al twee borden soep klaar stonden en nu brood, en twee schaaltjes van de jam werden geserveerd. Die uiteraard alleen giftig zou wezen als je uit het bord van hem zou eten. Hij zette Domani rustig op een stoel neer, en een bediende bracht een dere kom soep, een schaaltje jam, en wat brood. Théoden begon rustig wat happen van zijn soep te nemen, waarna hij rustig wat brood besmeerde met jam en daar ook eentje van at. Daarna keek hij even naar hun dochter, die enkel naar de soep keek, en gewoon een stuk brood pakte, en eraan begon te knabbelen. Hij zuchtte even. Dit was niet hoe hij haar herinnerde, en het deed hem pijn om naar te kijken.
Dean Winchester
Hij keek naar haar en zuchtte even voor en moment.'' Ik wil er liever ook niet over nadenken, mijn lief. Maar ik zal nooit een punt achter onze relatie zetten, daarvoor ben je me te dierbaar. Ik wil jou, en niemand anders meer, oke?'' sprak hij rustig en keek haar aan.'' Jouw schoonheid heeft mij betoverd, en die betovering wil ik noot breken, al zit er nog zoveel vuil over jou lichaam heen dat je de schoonheid van jou niet meer ziet. Want jij hebt de schoonheid van binnen en van buiten.'' Sprak hij en drukte haar zachtjes weer een kus op haar lippen. Hij tilde haar nu naar het bed en legde haar er zachtjes op, en begon haar weer te zoenen, en streek zacht over haar lichaam. Hij hoefde niet verder te gaan, maar voor nu wou hij haar gewoon even voelen, haar hebben, nu ze eindelijk in prive konden zijn.
|
|
RPG soldier
|
Post by Meowz on Jun 1, 2014 23:27:39 GMT
Lucretia Winchester
Ze knikte een paar keer om de antwoorden van Theoden, het was ook niet iets wat ze nu eigenlijk moesten bespreken. Samen met haar man en haar dochter liep ze naar de eetzaal, ze was al opgelucht dat Theoden hetzelfde dacht als haar als het ging om het eten en het alleen laten van Domani. Zelf nam ze plaats tegeniver Domani, langs Theoden die natuurlijk als koning aan de kop van de tafel zat. Ze kreeg een bord met soep voor zich en pakte met haar ene hand haar soeplepel vast en legde haar vrije hand op de hand van Theoden. Ze glimlachte even at daarna van soep, ze moest even zachtjes grinniken om het eetgedrag van Domani. Ja dat was flink veranderd vergeleken met vroeger, ze keek daarna iets wat verdrietiger en begon ook langzamer van haar soep te eten. Ze pakte daarna een stuk brood, nam er eerst een droge hap van en dipte het daarna wat in de soep. Altijd had ze wel complimenten over het brood, hetzelfde voor deze keer. Ze was halverwege met haar soep en legde dan haar lepel neer en liet de hand van Theoden los terwijl ze haar mond wat afveegde. Nee echt veel honger had niet vandaag, ze wou het liefste een warm bad nemen of gewoon lekker gaan slapen. Iets wat ze de afgelopen weken ook bijna niet had gedaan.
Farah Cheney
Het tafereel van de vogeltjes was afgelopen maar dat betekende niet dat ze meteen weg zou zijn. Ze stond nog wat met de bediendes te praten, enkele vrouwen kende ze en kenden haar ook vanwege haar moeder. Het ophalen van herinneringen waren moeilijk voor Farah, aangezien haar moeder niet lang na de geboorte kwam te overlijden. Ze was een goede bediende van de koninklijke familie, nog een reden waarom Farah zich hier vaak thuisvoelde. Het was eigenlijk niet de bedoeling, Farah kende daarom ook maar enkele ruimtes. Ze klopte haar jurk nog een beetje schoon en nam dan afscheid van de bediendes terwijl ze zich weer de weg voorlegde naar de uitgang. Enkele herinneringen schoten nog door haar gedachten. Over hoe haar vader haar er toe drong om wat meer contact te leggen met de prinsen, natuurlijk lachte hij daarna direct waardoor Farah alleen maar met haar ogen kon rollen. Die man was zijn humor ook nog niet verloren dacht ze dan. Onderweg werd haar mand nog aangegeven door een bediende uit de keuken en vervolgde ze haar weg naar haar paard die ongeduldig stond te wachten.
|
|
Master of RPG
KAKAROTTO!
|
Post by Vegeta on Jun 2, 2014 6:55:16 GMT
Thèoden + domani Winchester
hij keek naar zijn dochter die nu bijna angstig een lepel van de soep begon te nemen en hij zuchtte, en richtte een bezorgde blik tot zijn vrouw. Daarna keek hij naar hun dochter en kneep even in de hand van zijn vrouw ondertussen maar legde zelf even zijn lepel en dergelijke neer en stond ook op toen zijn vrouw zijn hand losliet en tilde Domani op, die hij daarna op zijn schoot zette." Domani. Eet eens door meisje. Je hoeft niet meer bang te zijn. Hier gebeurt je niets.mama is hier, en papa is hier en die beschermen je nu met hun leven." Hij drukte een kus op de zijkant van haar hoofd en domani glimlachte nu toch zwakjes." Het was zo erg papa.. de gemaskerde man die mij ontvoerde... maar het voelde aan als oom rodrigo. " sprak ze dus doelend op de vader van Cesare, wat toendertijd nog een bisschop was. Echter Thèoden begon nu keihard te hoesten en te kuchelen en zette haar neer, terwijl hij nu opstond en in een keer al het brood eruit gooide, en verder niets. " het brood..." sprak hij en keek haar aan." Vergif. ." Sprak hij nog en zakte door haar knieën. " arresteer die bakker en zijn familie!" Sprak hij en de jam was ook nergens te bekennen. Want het was heel toevallig dat nu er weer iemamd was, net zoals 7 jaar geleden die het brood bracht en er iets gebeurde. Hij kuchelde door, en Domani keek naar haar vader en wou opstaan,maar keek naar haar moeder, wat ze nu moest doen. Een aantal wachters stormden al naar buiten om de arrestatie te verrichten, en twee bediendes begonnen Thèoden te helpen. Maar er kwam nu nog een lading aanzetten, vanuit zijn mond van het eten wat hij onderweg had gehad en nu toch wat soep, maar de jam was nergens te bekennen, al was het brood duidelijk wel paarsig.
|
|
RPG soldier
|
Post by Meowz on Jun 2, 2014 9:19:21 GMT
Lucretia Winchester
Ze keek even met een zwakke glimlach naar Théoden en Domani, ze fronste echter toen Domani begon over oom Rodrigo. Ze kreeg argwaan maar dit werd al snel verstoord door Théoden die hevig begon te hoesten, ze stond op en ook de bediendes kwamen tevoorschijn. Haar ogen werden groot toen hij al z'n eten eruit gooide, snel greep ze naar Domani en liet haar de andere kant opkijken. "Breng hem naar de zusterskamer en haal de dokter erbij!" schreeuwde ze en keek dan om haar heen, bezorgd en niet wetend wat ze nu moest doen. Farah kwam voorbij, angst was duidelijk te zien in haar ogen net zoals bij Lucretia. "Waar is Mike?!" schreeuwde ze opnieuw met tranen in haar ogen tegen de bediendes. Het kon het brood gewoon niet zijn, anders waren Domani en Lucretia zelf ook ziek geworden. Verward keek ze naar de viezigheid op de grond, ze deed even haar hand voor haar mond om het zelf ook binnen te houden. Het brood was tot haar verbazing paars geworden, iets waardoor ze alleen maar meer argwaan kreeg. Verward keek ze rond, niet wetend wat ze moest doen terwijl de tranen over haar wangen stroomden. Ze had haar kinderen nodig nu, iemand moest Farah ondervragen maar zelf kon Lucretia het niet doen aangezien ze Farah al te lang kende. Haar emoties waren er nu in overvloed, het ene moment kon ze wel vreselijk hard huilen en het andere moment was ze extreem boos omdat haar kinderen nergens te zien waren, vooral Dean en Selene had ze de hele dag niet gezien.
Farah Cheney
Net toen ze op haar paard wou stappen werd ze van achteren vastgegrepen en er juist vandaan gesleurd, het paard schrok natuurlijk en rende er als een gek vandoor, terug naar haar vader terwijl Farah stevig vastgepakt werd. "Wat is dit nou weer?!" schreeuwde ze terwijl ridders vertelde dat gearresteerd was voor poging tot moord tegen de koning. Haar ogen werden groot en ze kon er geen woorden meer voor vinden, ze kreeg een duw als teken dat ze moest lopen. Stevig vastgehouden door vele ridders werd ze begeleid naar de kelders, naar de celblokken. Hardhandig werd ze op de grond geduwd en ketens werden om haar enkels en polsen gedaan die leidde naar de muur, nergens kon ze nu nog heen. De dikke stalen deur werd dichtgegooid, Farah keek naar de grond en tranen stroomden over haar wangen. Hoe kon dit gebeuren? Waarom zij? Tranen bleven stromen maar hardop huilen deed ze niet aan, tranen laten zien kon iedereen maar huilen was een teken van zwakte. Ze keek wat naar de ketens om haar polsen en friemelde er wat aan, ze zaten aardig strak wat ervoor zorgde dat haar polsen ook best zeer deden. Ze trok haar benen tegen zich aan en legde haar armen wat op haar knieën, dit was niet echt het idee hoe ze haar dag zou doorbrengen.
|
|
Master of RPG
KAKAROTTO!
|
Post by Vegeta on Jun 2, 2014 9:48:08 GMT
Théoden+ domani + Mike Winchester ( en een toefje cesare xD)
Hij werd door de bediendes geholpen naar een andere kamer, en werd direct onder handen genomen. De dokter vond echter al snel niets van gif, iets wat Cesare wist. Hij keek naar zijn koningin en slikte.'' Ik ben bang dat het gewoon een beroerte was, er valt niets van gif te ontdekken.'' sprak hij rustig en keek naar de bediendes.'' Hij moet nu goed rusten, en met een paar dagen moet het beter zijn.'' Sprak de man en keek naar hem. maar ook deze kwakzalver was omgekocht door Cesare, maar dat was natuurlijk niet iets om te verraden. En het gezicht van de dokter zag je niet, zoals altijd, die was bedekt met een wit vogelmasker, evenals zijn huid en alles. Want de dokters in deze tijd moordde meer mensen, dat dat ze die beter maakte. Domani keek naar haar moeder en slikte even.'' mama.. wat is er met papa..'' sprak ze en slikte even voor een moment. Cesare was momenteel in ijn eigen studeerkamer, dus die zou ook speodig het bericht ontvangen, maar uiteraard, die zou de schijn flink op houden, al wist die dayt de koning nu langzaam aan zwakker zou gaan worden. week, 2 weken zolang had hij nog te leven. En een tegengif was er niet, het lichaam moest het dan zelf genezen. Mike kwam nu eraan rennen en keek naar zijn moder.'' mam! er kwam iemand bij me, ik was dingen aan het rgelen voor pa, zoals ik had afgesproken... ik ben zo snel mogelijk hier heen gevlogen..'' sprak hij en pakte zijn moeder rustig in zijn armen.'' Kan ik helpen mam?'' vroeg hij nu rustig en slikte even voor een moment. De rest was nu niet op het kasteel, Dean zat nog bij Isabel en zou vannacht geen eens terug komen, en waar zijn zus was, wist hij ook niet. Evenals waar Dean uit hing maar goed.
|
|
RPG soldier
|
Post by Meowz on Jun 2, 2014 10:51:10 GMT
Lucretia Winchester
Ze keek bezorgd naar de dokter, deze zei dat er niks van gif te vinden was waardoor Lucretia even uit haar vel sprong. "Er móét iets in het voedsel zitten!" schreeuwde ze, haar stem wat trillerig. "Het brood valt al af anders waren Domani en ik nu ook ziek. Het is de soep of het beleg, het brood wat mijn man uitspuugde was paars. Zoek verder!" schreeuwde ze als laatste en drukte Domani wat meer tegen haar aan, ze draaide zich uiteindelijk om toen ze Mike hoorde aankomen. Opnieuw kwamen de tranen in haar ogen en ze keek nog even naar Domani. "Papa is ziek lieverd, maar hij wordt wel beter. Geen zorgen." fluisterde ze haar toe en voelde daarna de armen van haar zon om haar heen. "Je vader is vergiftigd lieverd, de dokter zegt dat ze niks kunnen vinden maar ik weet 100% zeker dat er wel wat te vinden is. Ik geloof niet dat de broodbakker en zijn familie schuldig is maar zou jij voor je moeder de dochter wat ondervragen?" vroeg ze zachtjes en legde een hand voorzichtig op zijn wang en glimlachte wat zwakjes. "De taken van je vader komen later wel, ondertussen ga ik wat extra man sturen om je broer te vinden." zei ze nu lichtelijk geïrriteerd, hield Domani iets beter vast in haar armen en streek nog een keer over de haren van Mike voordat ze naar een groepje ridders liep.
|
|
Master of RPG
KAKAROTTO!
|
Post by Vegeta on Jun 2, 2014 12:12:29 GMT
mike winchester hij keek naar het meisje bij zijn moeder en haalde even een wenkbrauw op." Is dat?" Vroeg hij even en wees naar het meisje." Weet je vertel het later maar.. ik ga wel even naar beneden om die mensen te ondervragen. " sprak hij en liep naar buiten en direct naar beneden, al was Mike momentewl ook niet de vrolijkste. Hij liep naar haar cel en opende de cel waarna hij ook behoorlijk serieus naar haar keek."vertel. Wat zat er in het brood?" Vroeg hij nu en keek haar aan. "Hebben jullie plannen geraamd om mijn vader te vergiftigen en voor hem speciaal een brood met gif te bakken?" Vroeg hij streng aan haar, terwijl hij kort keek naar de bewakers. " zwijg niet, ik ben niet bang je hier weg te halen en daarna in de martelkamer te gooien om het op die manier uit je te halen." ik ga nu ff fietsen, Thèoden doe ik ff als ik thuis ben
|
|
RPG soldier
|
Post by Meowz on Jun 2, 2014 12:50:39 GMT
Farah Cheney
Haar ogen gingen wat loom naar de zijkant toe toen de deur openging, bij het zien van de prins werd haar blik niet veel enthousiaster of banger. Ze zweeg de hele tijd, tot hij begon over het martelen. Ze haalde haar lippen alvast van elkaar, ze moest even denken over wat ze nu precies ging zeggen aangezien ze het tegen de prins had. "Ik heb geen motief om uw vader te vergiftigen, hetzelfde voor mijn vader." zei ze als eerste met een vrij schorre stem. "Als het mijn brood was zou de koningin ook ziek moeten worden. En nee, ik heb verder nergens aangezeten. Vraag aan de bediendes, ik heb het brood neergelegd, gesneden, de kruimeltjes weggegooid en was van plan om te gaan." zei ze kalm terwijl haar volledige blik nu naar de prins ging. "Jullie korporaal daar in tegen dwong mij om een bepaalde jam op het brood te smeren, ik weigerde en hij dreigde met een dolk. Misschien moet je hem eens laten nakijken, maar hey. Wie geloofd een simpele bakkersdochter nou..?" zei ze zachtjes lachend en keek dan weer wat voor zich uit. "Martel me, maar ik spreek geen leugens." zei ze wat nors en fronste, kijkend in haar ooghoeken naar hem.
|
|
Master of RPG
KAKAROTTO!
|
Post by Vegeta on Jun 2, 2014 15:00:21 GMT
Theoden Winchester
Hij keek naar zijn vrouw en slikte even.'' lieverd, kom eens hier..'' sprak hij en slikte even terwijl hij trilde. De dokter keek even naar haar en slikte even'' Ik zal proevers regelen, mijn koningin.'' sprak hij rustig en de dokter verliet de kamer, en kwam terug met een pan soep, een stuk brood, de jam, en uiteraard 3 mensen die konden proeven.'' Oke jullie proeven elk een van de onderdelen, en draaien door.'' Sprak hij rustig en de proevers begonnen met het proebven tot ze alle drie van alles iets hadden gehad, maar geen van hun viel neer. Niet zoals Théoden neer viel, en gevelt werd.'' Koningin, het is hoogstwaarschijnlijk gewoon een beroerte, het eten is niets mee mee, zoals u ziet. De paarse kleur in het overgeefsel word veroorzaakt door de jam.'' vertelde hij rustig en keek haar aan.'' Er is niemand die uw man heeft vergiftigd.'' Sprak de dokter en Théoden knikte even.'' laat die meid vrij.'' Sprak hij en zuchtte even, terwijl hij zich nog zwak voelde momenteel, en het gif zich begon te verspreiden door zijn lichaam.'' Haal mijn zonen op, allemaal. Zowel Sam, Dean als Mike.. Als dit weer gebeurd.. Ik moet het beslissen.. Mijn opvolger.. Misschien word ik wel te oud.'' Hij sloot zijn ogen nu, terwijl hij nu ijn hoofd op het kussen neerlegde.'' breng mij naar onze slaapkamer.'' sprak hij en keek weert naar zijn vrouw.'' Lucretia, maak je alsjeblieft geen zorgen, ik ben met een paar dagen er weer bovenop. Zorg jij nu maar dat Domani fatsoenlijke kleertjes aankrijgt. Wil je dat voor mij doen?'' vroeg hij rustig en keek haar aan.
Mike Winchester
Hij keek naar haar en merkte dat ze niets zei tot hij over de martelkamer begon, en hij grijnste even een beetje.'' Oom Cesare zul je bedoelen? Hij is niet de liefste man, maar hij heeft zelfs mijn broertje afgestaan voor zijn werk.'' sprak hij en keek haar aan.'' Dit zou niet in zijn straat liggen. Hij staat bekend om harde handelin gen en bedreigingen, omdat hij nu eenmaal van Macht houd.'' sprak hij rustig.'' maar zijn hart is te week om iemand te vergiftigen. Of uberhayupt iemand te vermoorden.'' sprak hij en keek naar haar.'' Ik heb liever dat je het nu toe geeft, of mij verteld wie de werkelijke dader is, dan kun je er nog zacht vanaf komen. Anders vermoord ik misschien en onschuldig gezin, of zijn jullie grootste inkomsten in ieder geval weg. Want dat heeft dit wel tot gevolgen. Dat de handel tussen ons en jullie stopt, als je nu niet met de juiste dader op de proppen komt. En schuif het niet af op mijn familie. En trouwens, wie zegt dat die bediendes de waarheid spreken? WIe zegt dat jij ze niet hebt omgekocht? ik ken al die trucjes wel.'' sprak hij en keek haar aan.'' Nou vertel op, wie heeft dit bij mijn vader verzorgd?''
|
|
RPG Student
I joined on January 1970, I am a proud Female and I've made 61 posts
|
Post by Rumplestiltskin on Jun 2, 2014 17:43:49 GMT
Sam Winchester
Sam liep rustig terug naar zijn paard heen terwijl er weer tegen hem gesproken werd over koninklijk gedrag. 'Spreek niet als u er geen enkel benul van hebt wat er voorafgaand is gebeurd. Daarbij ben ik net zoals iedereen ook alleen maar menselijk' zei hij met een licht grijnsje. Sam reed toen weer verder door de straatjes heen op zoek naar zijn broer. Want uiteraard had Sam nog geen idee wat zich nou allemaal ondertussen op het kasteel afspeelde, of dat hij nu ook word gezocht en op werd gehaald om terug te komen, nee hij was nog steeds opzoek naar Dean. 'Ik hoop dat iedereen hier in dit dorpje wat meer behulpzaam zullen zijn dan in het vorige dorpje' zei hij rustig 'heeft iemand mijn broer Dean gezien' sprak hij de mensen toe.
|
|
RPG soldier
|
Post by Meowz on Jun 2, 2014 20:18:42 GMT
Lucretia Winchester
Ze draaide zich om toen haar man om haar vroeg en keek daarna direct naar de dokter. Er zouden proefpersonen komen en de 3 soorten eten om uit te testen, fronsend keek ze naar de proefpersonen en haar blik ging daarna rustig naar de dokter toe. Er gebeurde niks waardoor Lucretia alleen maar stil bleef, de dokter kwam tot een conclusie en het voelde alsof de stoom uit haar oren kwam. "Wie zegt dat het niet in de kom met soep is gedaan? Misschien was het wel een andere pot jam?" zei ze met haar kaken op elkaar geklemd en sloot even haar ogen om zichzelf rustig te laten worden. Ze luisterde verder naar de woorden van haar man, over hoe de bakkersdochter vrij gelaten mocht worden en hoe hij zijn zonen erbij wou hebben. Ze slikte even. "Mike is beneden met de bakkersdochter, Dean is in de periode dat jij weg was bijna nooit op het kasteel geezien. Sam is hem gaan zoeken maar is ondertussen ook niet teruggekeerd." zei ze zachtjes en keek nog wat naar Théoden. Hij begon over Domani, of ze haar schone kleren aan zou willen doen en ze knikte zacht maar zei verder niks. Ze liep de kamer uit, in haar slaapkamer had ze nog een koffer staan. Aangezien de oude kleren van Domani zelf vast te klein waren haalde ze de oude kleding van Selene tevoorschijn. Ze werkte Domani in een jurkje en glimlachte even terwijl ze alles een beetje goed deed. "Gaan we samen even naar je broer toe oke?" zei ze zacht, doelend op Mike om te vertellen dat Farah weer vrij was maar ze had juist een totaal ander plan. Ze tilde haar dochter weer op en liep richting de kelders, de deur naar de cel werd voor haar opengemaakt en ook weer achter haar gesloten. Ze zette Domani neer en keek even naar Mike. "Wat heeft ze je tot nu toe verteld?" vroeg ze zacht.
Farah Cheney
Vol afschuw keek ze in haar ooghoeken naar de prins, ze zei niks maar luisterde enkel. Zijn woorden lieten horen alsof die Cesare een lieverdje was, in tegendeel zelfs. Ze kon enkel zwakjes glimlachen terwijl ze weer wat voor haar uit keek. Ze fronste echter direct, richtte een vuile blik op de prins toen hij begon over haar werk, over hoe ze hun vaste klanten zouden kwijtraken. Ze zei niks, hield wijs haar mond tot het moment dat hij begon over omkopen. Het eindigde op de vraag wie dit bij zijn vader heeft verzorgd. Opnieuw keek ze hem vuil aan. "Wat denk je van die lieve oom van je? Zie ik eruit alsof ik mensen kan omkopen met dat minimale wat wij verdienen?" ze lachte er slapjes bij. "Je moet oppassen met je wie je vertrouwd, prins. Een oom die vergiftigd, een broer die hoogstwaarschijnlijk met een bedelaar het bed in duikt.." zei ze nors met haar kaken hard op elkaar geklemd. Het laatste had ze misschien niet moeten zeggen aangezien ze het niet zeker wist, maar welke dorpeling zou met een masker rondrijden? Ook het paard was duidelijk van het koninkrijk dus veel twijfel was er niet aangezien meerdere dorpelingen dit dachten. "Martel me zoveel je wilt, maar nogmaals; Ik heb geen motief om je vader te vergiftigen.." zei ze dit keer zachter, haar kaken nogsteeds op elkaar geklemd. Haar ogen schoten naar de deur toen deze openging en merkte de koningin op en een kleiner meisje in haar armen, Farah keek snel weg en hield haar kaken strak op elkaar.
|
|
Master of RPG
KAKAROTTO!
|
Post by Vegeta on Jun 2, 2014 20:37:21 GMT
Théoden Winchester
Hij keek naar zijn vrouw en luisterde naar hem.'' Dean moet gevonden worden.. Ik wil hem als mijn opvolger, en ander Sam. Mike kan de druk niet aan.'' Sprak hij rsutig en kreunde even terwijl hij nu met een wandelstok, alsof hij een of andere oude man was, in de richting van hun grote slaapkamer en werd daar op bed geholpen, waarna ze hem helemaal toestopte. Hij kuchelde weer, terwijl hij nu langzaam aan zijn ogen sloot, en even kreunde voor een moment. het deed echt pijn, vooral zijn hart. Hij was gewoon te oud, en dit was een beroerte. Het kon niet aners. Hij viel nu ook langzaam in een koortsslaap, aar je hem duidelijk zag zweten en zijn hoofd regelmatig van links naar rechts bewoog.
Domani + Dean Winchester
Domani liet alles rustig met haar doen, en liep gewoon met haar mee, en keek even naar het jurkje,'' Jurkje mooi.'" Sprak ze en steunde rustig op haar moeder idere keer, en keek rustig naar haar moeder, terwijl ze naar beneden liepen naar Dean. Dean had alle woorden van haar gehoord, maar net toen hij wou antwoorden hoorde hij al bekende voetstappen op de trap en dus zei hij niets meer.'' Zij denkt dat het Oom Cesare is. Zij is niet degene die pap wou vergiftigen, heeft ze mij nu meerdere malen gezegd, maar ze zweeg in eerste instantie, tot ik over martelingen begon. Mam, we kunnen dit verhaal niet vertrouwen. oom Cesare is net terug, en wat voor Alibi heeft hij om überhaupt onze vader te vermoorden, of te vergiftigen. Mijn vader en hij zijn dikke vrienden, en mam, ontken dat niet.'' sprak hij rustig en zuchtte even.'' En ze beweerd dat ze weet waar dean is. Dean is gezien met een bedelaarster uit het dorp.'' sprak hij kalm en keek haar aan voor een moment.'' en nu opnieuw draait ze weg van jou, mam. Ik vertrouw haar verhaal niet, en ik hoop dat ik dat ook mag zeggen. Ikz eg niet dat we Oom cesare helemaal aan de kant moeten gooien, maar ik zeg wel haar verhaal niet volledig serieus te nemen. Ze kan het volledig hebben verzonnen, en op haar duim hebben gehaald, omda ik over martelen begon.''
|
|
RPG soldier
|
Post by Meowz on Jun 2, 2014 22:33:09 GMT
Lucretia Winchester + Farah Cheney
Ze liet Mike rustig uitpraten en legde daarna een hand op zijn schouder terwijl ze kalmpjes naar Farah keek. "Iedereen begint te praten bij het woord 'martelen' lieverd." begon ze rustig en zuchtte dan zacht terwijl ze met haar andere hand over de haren van Domani streek. "Oom Cesare is terug, Domani is weer gevonden en direct erna wordt je vader vergiftigd. Niemand in het dorp weet nog van Domani, dus ook Farah kon dit niet weten. Ik zet oom Cesare niet aan de kant, maar ik hou hem wel in de gaten. Evengoed als Sam.' zei ze zachtjes en haar blik ging naar Mike. "De reden dat Farah wegkijkt is omdat haar moeder onze beste dienaar was, respect heet dat." zei ze kalm en glimlachte. "Haar moeder was puur, sprak geen leugens en ook dat is overgebracht naar haar dochter. Iets waar ik in geloof, mijn kind." sprak ze tegen Mike en maakte een gebaar naar de ridders om Farah los te maken. Farah zelf keek eerst met grote ogen naar de ridders, bang dat ze haar iets aandeden. Toen haar enkels en polsen bevrijd werden van de strakke ketens kon ze niks anders doen dan naar haar pijnlijke polsen grijpen. Met verwarde ogen keek ze naar zowel de prins als naar de koningin. "Het verhaal over Dean is werkelijk nog een raadsel maar ik sta er eerlijk gezegd niet van versteld als het waar is." zei Lucretia zachtjes lachend naar zowel Mike als Farah. "Je vader heeft gezegd dat Farah mag gaan maar ik wil echter een deal met haar sluiten." zei ze serieus terwijl haar blik nu naar Farah ging. "Vertel." was het enigste wat uit Farah's mond kwam, een klein beetje schor. "Ik wil dat je mijn oren en ogen bent, zowel in het dorp als in het kasteel op het moment dat je hier bent. Bewijs dat je theorieën kloppen en jij en je vader, maar vooral jij Farah, zullen rijkelijk beloond worden door de koninklijke familie." zei tot slot en tilde Domani weer op in haar armen. Ze keek daarna naar Mike. "Wijs jij Farah naar de uitgang, en aangezien haar paard en vandoor is kun je haar ook net zo goed een lift naar het dorp geven niet?" zei ze plagend maar deels ook serieus terwijl ze de cel verliet met een klein grinnikje. Farah keek echter verbaasd naar het voorstel van Lucretia, ze haalde haar schouders op als teken dat ze het wel oké vond. Lucretia verliet de ruimte, bij haar laatste woorden wist ze niet zo goed hoe ze die moest opvatten. Zowel het 'rijkelijk belonen' stuk als het stuk over haar een rit geven naar het dorp. Ze trok een wenkbrauw omhoog en keek dan naar Mike, ze had 2 keuze's; hem volledig gaan haten omdat hij zo twijfelachtig over haar dacht, wat natuurlijk begrijpelijk was, of de strijdbijl begraven en zich maar gedragen naar haar leeftijd. Ze koos voor het laatste. "Ik hoop dat jij enig idee hebt wat je moeder bedoeld met die.. hints." zei ze zachtjes lachend maar hield daarna meteen stil. Nog geen paar minuten geleden keek ze hem vuil aan en dreigde hij met martelingen, nu deed ze opeens normaal tegen hem, wat eigenlijk ook de bedoeling is tegen een prins.
|
|
Master of RPG
KAKAROTTO!
|
Post by Vegeta on Jun 2, 2014 22:52:34 GMT
Mike Winchester
Hij keek even naar e twee en luisterde naar hen terwijl hij er eigenlijk maar een beetje bij bleef staan.'' het kan zi zijn, moeder, maar ik sluit niemand buiten die hier op dat oment in het kasteel aanweizg was. Zelfs de muizen niet.'' Sprak hij rustig en keek haar aan.'' Want als het naar buiten komt dat hij vergiftigd is, en dat iemand hier die op dit moment in het kasteel was, niet verdacht word, kunnen we aangezien worden voor bedriegers.'' Sprak hij rustig en zuchtte even.'' maar oke, misschien be ik wel anders daarin.'' sprak hij trustig en luisterde even. hijn lachte echter wel even mee over dean, en keek naar beide.''Mam ik zal er ook niet van staan te kijken. Onze vader willen dat wij allemaal met iemand van stand trouwen, en een bedelaar is wel echt ver onder iemand van stand.'' sprak hij rustig en glimlachte even terwijl hij direct een opdracht kreeg.'' Moeder..'' sprak hij nu toch een beetje geirriteerd.'' Deze dame komt wel goed terecht hoor, wees maar niet bang. Ik moet nog genoeg doen voor pa.'' Sprak hij rustig en slikte even voor een moment en keek even naar zijn zusje die gewoon niet veel meer zei omdat die gewoon duidelijk moe was, en steeds weg viel. Zo levendig was die nog niet, en dat zou ze ook de eerste tijd nog niet helemaal worden. Hij keek zijn moeder na en hoorde haar praten over '' hinyts en hij zuchtte even.'' Mijn moeder denkt gewoon dat mijn enige interesses, Vagina's zijn. Omdat ik best vaak met een leuk meisje thuis kom. maar he, ik heb nog nooit met een sex gehad. Dat is iets voor de ware. maar ik heb gewoon veel vrouwelijke vrienden.'' Sprak hij en begon te lopen.'' Kom. Ik zal je naar het dorp brengen. Maar ik hoop wel dat je begrijpt dat ik jou niet uit de verdenking kan houden. Je was hier aanwezig.'' sprak hij nu rustig en begon te lopen.'' Ik zal je maar even brengen, hoe gezellig ik het ook vind om te kletsen, die belastingen schrijven zichzelf niet.'' Hij zuchtte opnieuw even, hij werd er helemaal gek van, die belastingen, maar als het klaar was, was het klaar. En dan was het een kwestie van inkomsten en uitgaves tellen en nakijken wat er nog was, maar dat deed de raadsheer maar.
|
|