RPG soldier
I joined on January 1970, I am a proud Female and I've made 329 posts
|
Post by Meowz on Jun 3, 2014 12:15:11 GMT
Lucretia Winchester + Farah Cheney
Ze bleef nog even in de deuropening staan en zuchtte zachtjes. "Mike lieverd, als jij haar verdacht houdt dan doe je dat. Ik heb daar geen probleem mee, ook Farah weet dat." zei ze kalm waarop Farah haar schouders wat ophaalde en knikte. "We houden het erop dat je vader niet is vergiftigd, ook al denk ik er anders over. Je vader heeft gewoon een beroerte gehad, er is geen sprake van vergiftiging. Duidelijk?" zei ze dit keer streng waardoor ze vooral naar Farah keek. "Over Dean praten we straks wel verder. Breng die jongedame nou maar mooi naar huis, haar vader zal wel bezorgd zijn." zei ze nog als laatste en verdween dan weer richting het kasteel zelf om Domani op bed te laten slapen. Lucretia was uit beeld en Farah haalde een wenkbrauw op toen Mike begon over de meiden die hij meenam en zijn vrouwelijke vrienden, ze stond er eerlijk gezegd niet van versteld maar de opmerking over dat hij het bewaarde voor de ware maakte haar echter wel verbaasd. "Dat is ook niet iets wat je vaak uit een jongen z'n mond hoort komen." zei ze zachtjes lachend terwijl ze achter hem aan liep. Hij begon weer over het verdenken waarop ze even snel met haar ogen rolde. "Is begrijpelijk dat je mij verdenkt hoor, ik zal je zeker niet tegenhouden." zei ze vrij neutraal en tilde haar jurk wat op zodat de onderkant niet volledig over de grond sleepte. Hij begon op een gegeven moment over de belasting en hoe gezellig hij het ook vond om te blijven kletsen, dat ie toch echt aan het werk moest. "Als ik geen ketens om m'n enkels en polsen heb ben ik ook best gezellig om mee te kletsen hoor, geef je daar gelijk in." zei ze zachtjes grinnikend terwijl ze opnieuw richting de uitgang liepen, hopelijk deze keer zonder enig oponthoud. Lucretia liep met een slapende Domani in haar armen richting de slaapkamer, ze sloot de deur achter zich en legde Domani bij haar man neer aangezien ze nog iets moesten regelen voor het slapen en dergelijke. Lucretia zelf opende de deur richting de badruimte, ze liet deze open zodat ze haar man en haar dochter in de gaten kon houden terwijl ze in bad zat. Eenmaal toen ze was uitgekleed en het bad vol was met warm water, liet ze zichzelf in het water zakken en legde haar hoofd op de rand. Met moeite hield ze nog haar ogen open terwijl af en toe in haar ooghoeken keek naar Théoden en Domani.
|
|
Master of RPG
I joined on January 1970, I am a proud and I've made 2,714 posts
KAKAROTTO!
|
Post by Vegeta on Jun 3, 2014 14:10:13 GMT
Mike Winchester
Hij keek naar haar en glimlachte even.'' Ja je bent gezellig zonder boeien, oke.'' Sprak hij rustig en keek haar aan voor een moment, terwijl hij rustig door liep naar de deur, nog even knikte naar zijn oom die voorbij liep, en toen Mike niet keek, een behoorlijk vernietigende blik op Farah afstuurde, en over zijn zwaard streek, maar zodra Mike weer keek, hij weer neutraal keek, alsof er nets aan de hand was. '' Goedemiddag Oom Cesare.'' Sprak hij ook rustig tegen de man en hij knikte.'' Goedemiddag mikel, Aan de wandel met de dames?je moet er toch eens eentje vinden.'' Sprak hij en lachte kort, maar Mike reageerde er maar niet op, hij had geen zin in dat soort grapjes. Nee Mike zorgt de wae, en misschien zou hij die wel nooit vinden.Hij stuurde je dus een bedreiging?'' vroeg hij even toen ze uit het beeld van Cesare waren, die overigens zelf ook doorgelopen was, en hij keek even naar haar terwijl hij de grote voordeur open deed en wachtte tot zij er ook door heen was.'' Weet je trouwens wat, ik wil je even wat te drinken aanbieden als we 3in het dorp zijn. Gewoon voor dit misverstand, laten we maar zeggen.''\
Théoden Winchester
Hij lag te trillen en te zweten in bed, en de lakens die over hem heen lagen, waren inmiddels al kleddernat aan het worden. Dat zijn vrouw binnen kwam had hij geen eens door, even goed dat zijn dochter naast hem gelegd werd, en die onbewust tegen haar zwetende vader aanklemde, meer door veiligheid, maar ook uit angt hun nu weer te verliezen. Théoden schrok nu wakker en keek even om zich heen, terwijl hij echt even wild om zich heen keek.'' Ik kan niets zien..''' Riep hij als eerste, doordat hij echt enorm wazig zag, hij zag zijn omgeving nauwelijks, maar dat werd terloop beter, en hij keek verward om zich heen, terwijl hij even begon te hoesten, en er bij hem bloed op zijn vuist mee kwam.
|
|
RPG soldier
|
Post by Meowz on Jun 3, 2014 17:21:52 GMT
Farah Cheney
Ze grinnikte even toen hij in principe toe gaf dat ze wel gezellig was, ze liepen rustig door en keek vrij neutraal voor zich uit. Zelfs toen Cesare voorbij liep maar de vernietigende blik en de streek over zijn zwaard maakten haar niet bang, nee in tegendeel zelfs. Ze keek hem eerst aan met een brede grijns, licht fronsend en stak daarna met een raar gezicht d'r tong uit. Ze schudde haar hoofd met een flinke grijns op haar gezicht toen hij eenmaal voorbij was gelopen, ze keek meteen weer neutraal richting Mike toen hij begon te praten. "Een dolk in mijn gezichtsveld houden is voor mij een bedreiging ja." zei ze kalm, ze liep door de grote deur heen die hij openhield en glimlachte even. Ze verminderde haar tempo tot hij weer langs haar liep en keek hem aan met een wenkbrauw opgetrokken. "Wat een eer om met de prins iets te gaan drinken." zei ze met een zacht lachje. "Nou vooruit dan." voegde ze er op het einde aan toe en glimlachte wat.
Lucretia Winchester
Ze schrok overeind in het bad toen ze haar man hoorde schreeuwen en keek met grote ogen naar hem. Hij begon nu te hoesten waardoor Lucretia snel een handdoek van het rek pakte en om haar heen sloeg en richting haar man liep. Ze ging aan de zijkant op het bed zitten en legde haar hand op het voorhoofd van Théoden. "Gaat het liefje?" vroeg ze zachtjes en glimlachte even. Ze haalde een doek van het kastje naast het bed en maakte zijn vuist wat schoon aangezien er bloed op zat, verder depte ze even zijn voorhoofd af aangezien deze extreem bezweet was. "Wil je zometeen anders even een bad nemen?" vroeg ze even bezorgd en liet haar handen op haar schoot vallen.
|
|
Master of RPG
KAKAROTTO!
|
Post by Vegeta on Jun 3, 2014 17:53:56 GMT
Mike Winchester
HIj keek naar haar en knikte even.'' Hij is gewoon raar.'' Sprak hij rustig en keek even naar hoe zijn paard inmidddels gebracht werd, en klopte het beest even op de hals.'' Nou stap achterop zou ik ze zeggen.'' sprak hij terwijl hij nu zelf al wel rustig op stapte.'' En zie het maar als een eer, misschien hierna krijg je nooit weer de kans.'' Grijnste hij terwijl hij nu rustig wachtte tot zij er ook op zat, om daarna rustig te kunenn gaan stappen.'' Farah, Misschien stomme vraag, maar geloof jij in zoiets als ware liefde? denk jij werkelijk dat een prins enkel goed te stand komt als hij ook trouwt met iemnd van stand? en weer alsjeblieft eerlijk, niet omdat je toevallig met een prins op stap bent dat je nu je eigen mening gaat verdraaien. ik sluit je niet op voor je eigen mening geven, ik gen geen Cesare, en ook niet mijn pa.''
Théoden winchester
Hij keek naar zijn vrouw en zuchtte even, terwijl hij luid bleef ademen en naar een doekje greep.'' Het gaat lief, het gaat. Maar niet perfect.'' Sprak hij rustig en keek even naar hun dochter die nog geklemd tegen hem aan lag te slapen, en duidelijk diepin dromenland was.'' Het was gewoon een behoorlijk nare droom die ik had, en ik heb wat last van mijn hart, maar dat zal wel door alles gekomen zijn.'' sprak hij en schraapte even zijn keel. '' maar ik hoef nu geen bad, eerst maar beter worden.'' sprak hij rustig en keek haar aan.'' Zijn mijn zoons al aanwezig?'' vroeg hij nu even aan haar, niet wetend hoeveel tijd er al verstreken was sinds hij in slaap gevallen was.'' Ik zit er aan te denken om afstand te doen.. Afstand van de troon.. Nog even met jou te kunnen genieten, want die beroerte van vandaag laat wel zien dat ik niet meer de jongste ben.''
|
|
Master of RPG
I joined on January 1970, I am a proud Female and I've made 1,894 posts
|
Post by Cindy on Jun 3, 2014 20:50:47 GMT
Selene Winchester
Ze was nu toch al een tijdje een wandeling weze maken door de hele stad met haar paard. Ze moest iets doen, en lang op het kasteel blijven vond ze ook maar niets, zeker niet als ze daar werd gehouden voor goed gedrag aan te leren en netjes opgevoed te blijven worden, buiten gesloten worden in belangrijke zaken. Met een diepe zucht liep ze met haar paard weer naar het kasteel toe en merkte een lichte heisa op. Wat was er in godsnaam gebeurd in die uren dat ze weg was? Ze reed het erf op en zette meteen haar merrie weer weg waarna ze het kasteel in liep en rondkeek. Nou ja, moest zij nu eens beginnen te zoeken waar iedereen zat. Ze wilde niet naar de kamer van haar ouders gaan, dat leek haar wat té. En als daar wat aan de hand was zou ze het via via ook wel te weten komen waarschijnlijk.
Isabel Smith
Ze luisterde naar hem en glimlachte nu toch eventjes. "We zien wel hoe het uitloopt Dean, de rest moeten we nu niet aan denken." Zei ze zacht tegen hem en keek hem liefjes aan. "Ik hou van je." Fluisterde ze zacht en kegde haar hoofd even tegen zij borst om gewoon van het moment te kunnen genieten voor nu. Ze wist wel dat ze er nou niet echt proper uit zag, maar toen ze hem had ontmoet zag ze er nog veel erger uit, ze was niet meer zo mager als vroeger en had dus ook al meer vet aan haar lichaam dan enkel het hoopje botten met een dun vel er omheen. Ze slaakte een gilletjes toen hij haar optilde en op het bed legde. Met grote nieuwsgierige ogen keek ze hem aan en sloot die toen hij haar begon te zoenen, waarbij ze rustig in meeging en al zijn handelingen toe liet. Het was fijn die eens te kunnen doen in ieder geval, anders moesten ze altijd wel voor iets opletten.
|
|
Master of RPG
KAKAROTTO!
|
Post by Vegeta on Jun 3, 2014 20:57:41 GMT
Dean Winchester
Hij keek naar haar en glimlachte terwijl hij haar zacht verder zoende en nu langzaam stopte, maar rustig bovenop bleef liggen, en glimlachte even een beetje.'' Liefje, ik zou je niet meer kwijt willen, al zou het nog tienduizend jaar duren.'' sprak hij rustig.'' Ik wil jou als mij koningin aan mijn zijde hebben. Als ik althans koning word. Mijn vader heeft Sam ook heel hoog in het vaandel staan.'' sprak hij rustig en streek even over haar haren heen voor een momentje, en hoorde toen dat er op de deur werd gebonst.'' Generaal Abering van White castle, doe open! Wij zijn op zoek naar prins Dean Winchester. Wij zijn bezig met de hele stad uitkammen tot we hem vinden!.'' sprak de man en Dean slikte even.'' Liefje, loop rustig naar de deur, ik ga via de achterdeur eruit.'' Sprak hij en slikte even.'' Het spijt me dat dit zo kort duurde, maar er is vast iets aan de hand op het kasteel. Ik kom vanavond terug, als de zon onder gaat, oke?'' sprak hij en gaf haar nog een kusje voor hij langzaam van haar af ging.
|
|
RPG soldier
|
Post by Meowz on Jun 3, 2014 21:00:17 GMT
Farah Cheney
Ze lachte nog zacht om de opmerking die Mike maakte over zijn oom, ze gaf hem geen ongelijk. Het paard werd gebracht en terwijl de opmerking werd gemaakt over dat het misschien wel de eerste en laatste kans was. "Zeg nooit nooit." zei ze grinnikend en hoorde de vraag terwijl hij op het paard zat, ze keek hem even met opgetrokken wenkbrauwen aan. "Ookal had ik wél het risico om vastgezet te worden door mijn mening, zei ik het alsnog als er naar gevraagd werd." zei ze met een flauwe glimlach op haar gezicht, haar haren kamde ze met haar vingers naar 1 kant en klom daarna met gemak achterop het paard. "Maar ja, ik geloof in de ware. Ik geloof dat een prins werkelijk koning kan worden als hij zijn hart volgt, of deze nou van laag of hoog is. Zodra de prins, of tegen die tijd koning, gelukkig is volgt zijn volk hem met diezelfde blijdschap." zei ze vrij serieus en keek daarna met haar lippen op elkaar geperst naar waar ze in hemelsnaam aan vast moest houden. Het was niet iets wat elke dag gebeurde en om nou zomaar even haar armen zo, hop, om hem heen te slaan was ze nou ook niet van plan. Zoals al duidelijk was sprak ze geen leugens, nu ook niet. Ondanks dat Farah nooit een moederfiguur heeft gehad betekende niet dat ze geen voorbeeld had.
Lucretia Winchester
Ze glimlachte even toen hij aangaf dat het wel ging maar diep achter die glimlach, achter haar hele gezicht, schuilde grote bezorgdheid en vooral verdriet. "Zoiets dacht ik al ja, geef je hart wat rust." zei ze zachtjes terwijl ze enkele keren door zijn haar streek. Hij weigerde het aanbod voor het bad en vroeg meteen naar zijn zoons waardoor ze even fronste. "Lieverd, je bent misschien net een uurtje in slaap geweest. Mike is de bakkersdochter terug brengen en Dean en Sam zijn nog steeds een soort van spoorloos." zei ze kalm om ervoor te zorgen dat hij zich niet meer druk maakte. "Zo oud ben je helemaal niet lieverd.." zei ze zachtjes lachend en legde haar hand wat op zijn borstkas, keek echter wat bezorgd. "Slaap nou maar mooi verder schat, zodra onze zonen gearriveerd zijn laat ik het je weten." fluisterde ze hem toe en gaf hem een kus op zijn haren en glimlachte nog even.
|
|
Master of RPG
KAKAROTTO!
|
Post by Vegeta on Jun 3, 2014 21:14:52 GMT
Mike Winchester
Hij keek naar haar en glimlachte even.'' Daar heb je gelijk in. We zullen in ieder geva elkaas vst nog wel genoeg zien.'' Sprak hij kalm en keek een beetje opzij, en zag verderop een ridder bij een man staan die duidelijk meer geobserdeerd was door de vogel in de boom, dan door de ridder die hem alsmaar een brief af wou geven. Mike moest er wel om lachen en keek even naar haar.'' Dat is Leonardo Da Vinci. Een maffe man, al zeg ik het zelf. Hij zegt altijd dat hij gelooft dat wij mensen ooit nog eens gaan vliegen. Maar zijn portretten zijn geweldig. De helft van wat er bij ons hangt, heeft hij gemaakt.'' Sprak hij rustig en keek toen weer naar haar.'' maar om terug te komen waar we het over hadden, je hebt wel gelijk. helaas denkt mijn vader er anders over. Die vind dat wij allemaal met iemand van Adel moeten trouwen, stuk voor stuk. Hij zegt dat we anders ons bloed verdoezelen met mensen die minder zijn. '' Sprak hij rustig en keek naar haar.'' Dit is trouwens wel iets wat ik hoop dat tussen ons blijft, maar ik neem aan dat ik daar wel op kan vertrouwen.''
Theoden Winchester
Hij keek naar hem en slikte even voor een moment.'' Sorry schatje. Maar ik moet wel snel aan het werk.'' Sprk hij rustig en keek haar aan terwijl hij even kreunde voor een momentje.'' Sam is Dean halen. Dat heb ik hem gevraagd.'' sprak hij kwlam en sloot weer zijn ogen.'' Ik weet gewoon niet hoe lang het nu nog duurt. Een dokter maakt even veel mensen dood dan dat hij beter maakt. Ik kan er niet op vertoruwen. Als degene die mij zou vergiftigen hem omgekocht heeft, dan weet ik niet of hij de waarheid sprak. Ik weet niet hoe een beroerte voelt, maar ik heb veel pijn, mijn lieverd, mijn hele lichaam doet pijn.''
|
|
Master of RPG
I joined on January 1970, I am a proud Female and I've made 1,894 posts
|
Post by Cindy on Jun 3, 2014 21:27:21 GMT
Isabel Smith
Ze keek naar hem toen hij de zoen weer stopte en streek met haar vingers over zijn rug terwijl ze haar ogen rustig op zijn gezicht gericht hield en glimlachte. "Ik wil ook graag jou koningin zijn Dean, maar ik weet niet of ik daar wel een toekomst voor heb." Zei ze zacht tegen hem en drukte haar lippen nog even op de zijne. Ze hoorde iemand op de deur kloppen waardoor ze even opschrok en naar Dean keek. Ze knikte op zijn woorden en ontving het kusje weer. "Tot deze avond dan mijn lief." Fluisterde ze nog even waarna ze rustig op stond en richting de voordeur liep om deze te openen. Ze wachtte een beetje tot Dean uit de voeten was en opende de voordeur. "Waar kan ik mee helpen?" Vroeg ze nu ook rustig aan de generaal en liet haar deur open staan zodat hij binnen kon kijken om zeker aan te duiden dat hij hier niet was.
|
|
RPG soldier
|
Post by Meowz on Jun 3, 2014 21:59:19 GMT
Farah Cheney
Ze glimlachte wat terug, dat ze elkaar niet vaker zouden zien was niet van toepassing aangezien zij nu de dienst van het brood bezorgen moest overnemen van haar vader. Al gauw merkte ze dat ze toch wel houvast nodig had en legde in ieder geval 1 arm om hem heen om ervoor te zorgen dat ze er niet vanaf viel. Ze hoorde hem praten over een man genaamd Leonardo Da Vinci en volgde zijn blik, het deed haar een wenkbrauw ophalen en ze moest er toch even van lachen. "Wij en vliegen? Inderdaad een maffe man ja.." zei ze zachtjes lachend en schudde haar hoofd wat. "Ik heb enkele portretten zien hangen ja, echt prachtig. Ben ik eerlijk gezegd wel jaloers op." gaf ze eerlijk toe en glimlachte nog wat na. Hij kwam daarna al gauw weer terug op het vorige onderwerp, ze luisterde aandacht en knikte wat bedenkelijk. "Het is duidelijk te zien dat je moeder en je vader van mening verschillen. Ik kan daar niet goed over oordelen maar ik heb wel het idee dat je vader bijdraait zodra hij merkt dat zijn zoons ware liefde hebben gevonden. Althans dat hoop ik voor jullie." zei ze met een kleine grijns. "En geen zorgen, deze woorden zullen mijn stembanden niet bereiken." zei ze vrij serieus en keek daarna wat om haar heen.
Lucretia Winchester
Ze shh'te hem wat en glimlachte even. "Dat werk kan wel even wachten, eerst uitrusten jij en vooral beter worden." zei ze zachtjes met een bezorgde blik. Hij begon over de dokter, over hoelang het nog zou kunnen duren. Lucretia keek even voor een moment de andere kant op, toen ze weer terugkeek had ze enkele tranen in haar ogen. "Je weet hoe ik erover denk.. En ik zal zo blijven denken tot het tegendeel is bewezen.." fluisterde ze hem toe en drukte nog een extra kus op zijn voorhoofd voordat ze opstond. Ze liep rustig naar de kast toe en zocht een schone jurk uit. Toen ze deze eenmaal aan had keek ze nog even in de spiegel en keerde zich daarna terug richting haar man. Een klop op de deur liet haar in die richting kijken en het hoofd van een bediende kwam tevoorschijn. "Ah, net op tijd." zei Lucretia en liep richting de bediende. "Als onze kinderen in het kasteel arriveren, stuur ze dan naar ons toe. Zowel onze zonen als onze dochter." zei ze kalm en de bediende knikte. De deur werd weer gesloten en Lucretia nam weer plaats op het bed langs haar man. Het zag er maar slecht uit en de hoop verdween beetje bij beetje bij Lucretia.
|
|
Master of RPG
KAKAROTTO!
|
Post by Vegeta on Jun 4, 2014 13:37:00 GMT
Mike Winchester
Hij keek naar Farah en reed nu rustig het dorp in en knikte even voor een moment.'' Dat is iets wat we allemaal hopen.'' Hij keek even naar de ridders die bij mensen aan klopte en haalde even een wenkvrauw op.'' Wat is hier aan de hand..'' sprak hij hard op, maar hoorde al snel dat ze bij iedereen aanbelde en begonnen te vragen of Dean daar was.'' Mijn broer helpt zich alleen flink in de problemen op dit moment.'' ij stopte het pard voor de deur van de herberg, en knikte even.'' Nou laten wij maar even doen alsof onze neus bloed en wat gaan drinken.'' sprak hij rustig en wachtte tot zij eraf was, om zelf ook af te stijgen en daarna rustig het paard vast te zetten en naar de herberg te wandelen. '' Maar even over Leonardo Da Vinci, hij zoekt waarschijnlijk nog modellen, dus als je een portret wilt, kun je altijd even bij hem langs.''
Théoden Winchester
Hij keek naar zijn vrouw en slikte even vor een moment en keek haar aan.'' Ik houd zoveel van je Lucretia, maar we kunnen er niet eens vanuit gaan of het iemand uit het asteel was. Misschien heb ik onderweg iets verkeerds gegeten.. Als het gif was, er zijn zoveel soorten gif. En er is maar 1 iemand in dit kasteel die daar enigszins verstand van heeft.'' sprak hij en slikte even.'' maar hij kan het niet gedaan hebben.. Hij is niet zoals zijn vader, en die is al paus, op wonderkijke wijze.'' Hij dacht na, maar voelde zijn hoofd alleen maar bonken erdoor, en hij kreunde even een beetje. HIj streek toen ze eenmlaa weer zat zacht over haar been heen en sloot zijn ogen weer.'' Houd hoop Lucretia, met een paar dagen st ik hopelijk weer op de been, en ik wil vanavond met mijn gezin dineren, ook al ben ik nog niet volledig beter.''
|
|
RPG soldier
|
Post by Meowz on Jun 4, 2014 17:08:31 GMT
Farah Cheney
Ze glimlachte nog even en haar blik schoot naar het gebonk op deuren, ridders waren aan het rondvragen over Mike's broer genaamd Dean. Ze moest er even om lachen. "Als de ridders letterlijk alle deuren afgaan dan heeft ie zich inderdaad flink in de nesten gewerkt." zei ze zachtjes en keek nog even naar de ridders en keek weer vooruit toen ze opmerkte dat het paard was gestopt met lopen. Rustig werkte ze zichzelf van het paard af en trok haar jurk her en der wat recht, ze wachtte tot hij zelf ook afstapte, liep naar de voorkant van het paard en trok even verbaasd een wenkbrauw op om zijn opmerking. "Ik zie mijzelf niet bepaald model staan." zei ze zachtjes lachend. "En dan het geld nog, wat ik niet heb." zei ze met een flauw lachje, ze aaide het paard daarna nog wat over zijn snuit.
Lucretia Winchester
Ze keek hem even bezorgd aan toen hij met de woorden dat hij van haar hield, wat gevolgd werd door 'maar'. Ze beet even op haar onderlip en zuchtte. "Je zegt het zelf al liefje, er is maar 1 iemand die werkelijk verstand heeft van gif. 1 iemand die hoogstwaarschijnlijk een motief heeft." ze keek even weg en wou haar mond opendoen maar het duurde even voordat er iets uitkwam. "Domani vertelde mij dat de man die haar ontvoerde aanvoelde als Oom Rodrigo, en ik geloof niet dat onze kleine meid daar zomaar om liegt.." zei ze met haar kaken bijna opelkaar geklemd, ze kon zich er zo boos om maken. Haar handen veranderde in vuisten terwijl deze op haar schoot lagen. "Ik weiger om het te accepteren dat Sam eventueel de opvolger wordt." fluisterde ze hem een beetje nors toe, keek haar man echter niet aan. Uiteindelijk keek ze toch naar hem toe ze zijn hand op haar been voelde, ze keek even bezorgd. "Als hoop het enigste is waar ik nu op kan leven dan weet ik niet of ik dat nog lang kan volhouden mijn lief.." zei ze met een trillende stem, tranen in haar ogen. Ze knikte verder alleen nog om zijn wens om vanavond nog samen met zijn gezin te dineren.
|
|
Master of RPG
KAKAROTTO!
|
Post by Vegeta on Jun 4, 2014 18:51:18 GMT
Mike Winchester + Leonardo da Vinci
Hij keek naar haar en zuchtte even/'' Dean is all weken constant spoorloos, zonder een teken waar hij is.'' sprak hij rustig.'' Dus ja hij heeft zich echt behoorlijk in de nesten gewerkt.'' sorak hij rustig en liep nu langzaam door dnaar de herberg door.'' En geld kun je wel hebben ervoor. Hij zoekt mensen die het gratis willen doen, zonder dat hun ervoor betalen of hij voor zijn moel. Enig nadeel, hij moet wat in je zien.'' sprak hij rustig en zag Leonardo nu weer het dorp in wandelen, terwijl die nog wat kleine notities zo af en toe leek te maken. Hij stopte nu ook en keek hun kant op, en stak een vinger omhoog, meer om te seinen, van, goedemiddag prins, maar verder ook niet. Echter liep hij nu hun kant op en bekeek farah.'' Heey jij bent die bakkersdochter.'' Sprak hij ustig en keek haar aan voor een moment.'' Ik zie jou in een veld, dansend op de wind.'' sprak hij openlijk. de veer in zijn ene hand wiebelde hij constant op en neer en daar leek hij ook niet mee op te houden met die wveer de hele tijd te wiebelen.
Théoden winchester
Hij keek naar haar en slikte even.'' Ik wil niet geloven dat mijn neef dit doet.'' sprak hij rustig.'' Maar ik weet dat je gelijk hebt.'' Sprak hij en opende zijn ogen.'' Vraag even aan een bediende of die Cesare wil halen oke?'' sprak hij rustig aan haar.'' Maar dat van Domani, Rodrigo zit al 15 jaar in rome, een is sinds 5 jaar paus. Hoe wil die haar hebben ontvoerd? dat moet er iemand zijn die hem op hebben gemerkt..'' Hij kreunde even en probeerde nu zelf ook te gaan zitten, maar voelde zijn hoofd ontzettend bonken maar daar ging hij doorheen.'' Ik ga dit uitzoeken. Maar misschien nu eerst met Cesare praten.'' Sprak hij rustig en glimlachte even voor een moment, terwijl hij zacht over het haar van Lucretia wreef en zijn dochter werd nu langzaam wakker, en opende haar oogjes en keek naar hun.'' mama? papa? droom ik?'' vroeg ze slaperig en keek hun aan.
|
|
RPG soldier
|
Post by Meowz on Jun 4, 2014 21:20:50 GMT
Farah Cheney
Ze trok verbaasd een wenkbrauw op. "Ik heb het gevoel dat mijn woorden waarheid zijn." zei ze vrij verbaasd, doelend op haar woorden in de cel over Dean en de bedelaarster. Ze liep langs hem mee richting de herberg, ze luisterde ondertussen aandachtig naar zijn woorden. Zij hoefde niks te betalen, maar ze werd ook niet betaald. Maar hij moest wat in je zien, een zin wat haar aardig verward maken en zo ook even naar hem keek. "Wat in me zien?" vroeg ze daarom ook met een flauw glimlach. Ze merkte die Leonardo nu op en zag natuurlijk ook de vinger die hij opstak, duidelijk als een teken van begroeting. Hij liep hun kant op en ze keek nog meer verward toen hij vroeg of zij de bakkersdochter was. "Ehhm, ja." was het enigste wat uit haar mond kwam en haar wenkbrauwen schoten omhoog toen hij begon over een gedachte die hij had. "Ik ben vaak in een veld te vinden ja, mag ik vragen wat dat inhoudt?" vroeg ze vriendelijk maar zacht aangezien ze zichzelf wel een beetje dom voelde. Ze snapte er maar weinig van en snapte er al helemaal niks van toen hij met zijn veer begon te wiebelen. Ze keek voor een moment naar Mike. "Betekend dit dat hij iets in me ziet of?" fluisterde ze naar hem en haar blik ging weer even naar de man.
Lucretia Winchester
Hij gaf haar gelijk, iets wat haar deed opluchten. Enkel werden haar ogen groot en snoof ze even diep wat lucht naar binnen terwijl ze hem met werkelijk bange ogen aankeek. Ze moest er even over nadenken, was daarom wat stil en zuchtte daar wat. "Ik laat jullie tweeën niet alleen in 1 kamer.." zei ze zachtjes. Toen Théoden begon over wat Domani zei keek ze weervwat kalmer maar voelde al snel de woede weer opborrelen. "Of oom Rodrigo of iemand die er op lijkt.." zei ze met duidelijke argwaan en keek even bezorgd toen hij met moeite rechtop wou zitten. "Doe nou rustig lieverd.." Fluisterde ze hem toe en knikte daarna even. "Ik zal even een bediende vragen om hem te halen.." zei ze zachtjes, echter tegen haar wil in omdat ze het liever niet had. Ze wreef even over de haren van Domani toen ze wakker werd en liep naar de deur toe waar ze aan een voorbij lopende bediende vroeg om Cesare te halen. Niet veel later zat ze weer langs haar man op het bed.
|
|
Master of RPG
KAKAROTTO!
|
Post by Vegeta on Jun 4, 2014 21:39:52 GMT
LEonardo Da Vinci
Hij kek naar haar terwijl mike even grijnste.'' heel simpel, een portret, van een artista.'' Sprak hij en keek haar een beetje dommig aan, alsof je dat toch echt wel moest weten, maar al snel werd zijn aandacht even afgeleid door een man verderop die vogels verkocht, en hij pakte Farah gewoon beet en sleurde haar van Mike vandaan.'' Help me eens even. Ik ga zometeen die kooi met vogels kopen, en ik wil dat jij ze op mijn teken loslaat.'' sprak hij en ging al naar de kraam om vervolgens de vogels te kopen, en terug te lopen, en eigenlijk direct al vanuit gaand dat ze hem wel even hielp die vogeld los te laten.'' Oke, op mijn teken.'' Hij pakte zijn notitie boekje er weer even bij en knikte.'' Toe maar.'' Sprak hij rustig en Mike moest toch wel even een beetje lachen. Het was misschien soms een maf iemand, maar hij was wel ontzettend slim, en Mike verwonderde zich er regelmatig over, hoe snel hij bijvoorbeeld een ontsnappingsroute kon opzetten, al kende hij het hele gebouw niet.
Théoden Winchester + Cesare Borgia
Hij keek naar haar en knikte ven rustig.'' Dat is prima, mijn lief.'' Sprak hij rustig en keek even naar domani.'' Je droomt niet Domani, je bent hier veilig, ga maar even lekker verder slapen.'' Sprak hij kalm, en keek naar zijn vrouw, en glimlachte een beetje.'' Lucrretia, ik zeg het niet vaak, maar je weet hopelijk wel dat ik van je houd he? en jou nooit zal vergeten?'' vroeg hij nu plotseling, en begon weer te kuchelen, waardoor er opnieuw bloed uit zijn mond kwam zetten, en hij slikte even.'' Beloof je ook als ik er niet meer ben, mij niet achterna te gaan? alsjeblieft, beloof me dat.'' Begon hij nu, al werd er al op de deur geklopt en kwm Cesare binnen die duidelijk bezorgd keek.'' IS er iets?'' vroeg hij ook rustig en keek hen aan.'' JA Cesare, er is iets. Mijn vrouw vermoed dat ik vergiftigd ben, en jij bent de enige hier die behoorlijk wat van vergiffen en anti giffen weet.'' Sprak Hij rutig en Cesare keek naar hun.'' Dus jullie denken.. Waarom zou ik in godsnaam mijn eigen neef Vergiftigen? jullie hebben al die jaren voor mijn eigen zoon gezorgd, hem opgenomen als jullie eigen, en ik zou nu stank voor dank geven?'' Cesare en Théoden keken nu ook bijna tegelijk naar LUcretia. Ja Théoden vertrouwde Cesare gewoon.
|
|